Sigma 18-125mm F 3,8-5,6 DC HSM OS pro Canon Komentáře k Sigma 18-125mm F 3,8-5,6 DC HSM OS pro Canon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (128 - 29)

  • 128

    Avatar

    Reaguje na (127) | Dobrý den, no těžko posoudit. Tento objektiv je již starší, měl sice dobrou kresbu, ale neviděl jsem žádné fotografie z nových těl s velkým rozlišením a težko posoudit jak na tom bude v použití se snímačem s velkým rozlišením. Potože starší rozlišení bylo max.12MPX. Pokud objektiv vlastníte lze vyzkoušet na naší prodejně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.04.2015 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Dobry den. Chci se informovat je lepši pro nikon D7100 tento objektiv SIGMA 18-125 mm f/3,8-5,6 DC OS HSM pro Nikon, nebo nikkor 18-105 mm, Děkuji

    Jan Holaň, 06.04.2015 | Reagovat

  • 126

    Bouška

    Reaguje na 125 | Dobrý den, tento vhodný není a bohužel ani žádný jiný s tak velkým rozsahem zoomu. Canon nabízí Canon EF 28-300 mm f/3,5-5,6 L IS USM, ale to je cenově trochu vysoko. Objektiv Tamron AF 28-300 mm F/3,5-6,3 XR DI VC LD se sice použít dá, ale že by byl vhodný, to rozhodně říci nemohu. Je to asi jako na mercedes nasadit kola z trabanta...

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.02.2012 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Dobrý den, možná jsem přehlédl, ale je tento objektiv vhodný pro 1DMarkII? Případně prosím o doporučení jiného v podobném rozsahu (přepočet cca 25 - 200-(250))z dostupných. Předem děkuji Standa

    Smax, 24.02.2012 | Reagovat

  • 124

    Bouška

    Reaguje na 123 | Dobrý den, před tímto objektivem bych dal určitě přednost znatelně lepšímu objektivu 17-70 OS.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.01.2012 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, který objektiv by jste mi doporučil k tělu Canon EOS 600D. Rozhoduji se mezi tímto Sigma 18-125 a Sigma 17-70. Fotím nejčastěji sport, hasičinu, nějaké výlety, krajinu, památky apod. od všeho trochu. Děkuji za radu

    soptík, 14.01.2012 | Reagovat

  • 122

    Bouška
    Reaguje na 121 | Dobrý den, tento objektiv bohužel nevyniká příliš vysokou obrazovou kvalitou, ale zase je velmi univerzální.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.07.2011 | Reagovat

  • 121

    Avatar
    DObrý den, chtěl byhc se zeptat na obrazovou kvalitu tohoto objektivu, nebo jestli je doporučován na specifické věci, nebo vcelku použitelný na všechno?

    Roman, 13.07.2011 | Reagovat

  • 120

    Avatar
    Dobrý den, mohu se zeptat zda-li je tento objektiv kontabilní s Canon EOS 1D mark II.Popřípadně jaký objektiv by jste mi doporučil na toto tělo do 13 000Kč. Děkuji za odpověď Jan

    Jan , 20.05.2011 | Reagovat

  • 119

    Avatar
    Reaguje na 102 | Tento objektiv je ve své třídě kvalitní a velmi nedoceněný. Měl jsem ho dva roky nejprve s EOS 450D a pak s 50D spolu s Canon 70-200/4 L USM (mají i stejný průměr filtru 67 mm). Sigma 18-125 je velmi univerzální. Kresba i aberace jsou velmi dobré, naprosto srovnatelné nebo i lepší (aberace) než u Canonu 18-135 - viz též photozone.de, kde je Sigma i lépe hodnocená. Mírně slabší kresba je pozorovatelná jen při malé cloně na 125 mm - v náročné situaci pomůže zaclonění nebo zmenšení ohniska na 100 mm. Mechanicky je velmi dobrý, autofokus je rychlý a přesný, vybereme-li ho přímo k tělu nebo dáme-li ho seřídit v AWH v rámci záruky (můj měl frontfokus - chce to udělat novinový test pokud možno už při koupi). Stabilizace funguje dobře. Loni jsem ho daroval s tělem 450D fotím na EOS 5OD s nestabilizovaným Tamronem 17-50/2,8. Rozdíl mezi nimi není tak výrazný. Tamron trochu lépe kreslí a je světelnější, delší ohnisko mu však chybí. Zavrhl jsem Sigmu 17-70 pro malý rozsah ohnisek i Canon 18-135 pro větší aberaci a absenci makra. Doporučuji Sigmu 18-125 jednoznačně jako základní univerzální objektiv. Pro lehké nošení pro reportáž se mi k němu osvědčil Canon EFS 55-250 IS - je lehký, a na svoji cenu velmi kvalitní. Na polarizační filtr dávám šroubovací clonu 55 mm a potom nevadí otáčení předního dílu.

    jat, 17.02.2011 | Reagovat

  • 118

    Avatar
    Reaguje na 116 | Pan Bouška má pravdu. Fotoaparáty skutečně mění clonu jen v definovaných krocích odvozených z rovnic pro množství světla (doporučuji nastudovat, informace je užitečná, abyste měl přehled, proč a jak fotoaparát vybírá jednotlivé kroky času/clony a jak je třeba hodnoty upravit pokud v manuálním režimu snížíte čas. U fotoaparátu skutečně nelze nastavit clonu 4.0, 4.1, 4.2,... ale jen v těch krocích. Proto některé hodnoty nelze zobrazit. Jinak vlastnost objektivu není ovlivněna údajem ve fotoaparátu. Pokud budete mív v autě tachometr do 100 km/h, neznamená to že s vyměněným motorem (objektivem) nemůžete jet 120 km/h. U tohoto objektivu se a)použije 3.8 místo 4.0 udávaného na displeji nebo b) (což je pravděpodobnější) se pro vlastní focení přicloní na fotoaparátem požadovaných 4.0 kde se 3.8 (plná díra) použije před focením (zacloněním), tedy fotoaparát má pro ostření více světla a ostří tak sploehlivěji a rychleji. Rozdíl tedy mezi objektivem 3.8 a 4.0 je.

    Michal, 04.01.2011 | Reagovat

  • 117

    Bouška

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.12.2010 | Reagovat

  • 116

    Avatar
    Reaguje na 115 | To si nemyslim :-$ Pokud to obecne nefunguje na fotoaparatech Canon pro ktere je to urceno, tak to nesplnuje parametry ktere to splnovat ma... Minimalne je to zahravani si s duverou zakazniku...

    alexejkl, 15.12.2010 | Reagovat

  • 115

    Bouška
    Reaguje na 114 | To máte pravdu, ale na věci to myslím nic nemění. I když se světelnost f/3,8 na foťáku nezobrazuje, neznamená to, že ji objektiv nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 114

    Avatar
    Reaguje na 113 | Tady si dovolim poznamenat, ze to je vec, kterou jsem nemohl vedet a zrejme ani vy jste to nepredpokladal, kdyz jste mi napoprve odpovedel: 'Reaguje na 104 | Dobrý den, f/3,8 jde nastavit pouze na nejkratším ohnisku, ale hned, jak trochu otočíte zoomovacím prstencem, světelnost poklesne.' Z toho se da vycist, ze i vy jste predpokladal, ze to mozne je.

    alexejkl, 15.12.2010 | Reagovat

  • 113

    Bouška
    Reaguje na 112 | Ale on jich dosahuje, jen to přístroj neumí zobrazit. Tohle se netýká některých, ale všech zrcadlovek, všechny to v tomhle ohledu mají stejně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 112

    Avatar
    Reaguje na 111 | Musim se priznat, ze v soucasne dobe zacinam uvazovat o reklamaci, protoze mi nikdo nebyl schopen rict, ze jsem prehledl v navodu specifikovany vycet clon, ktere fotoaparat umi, prip. uznat urcitou chybu, kdy melo byt u tohoto objektivu upozorneni, ze je sice pro Canon, ale s nekterymi pristroji se specifikovanych parametru nedosahne. :-(

    alexejkl, 15.12.2010 | Reagovat

  • 111

    Bouška
    Reaguje na 110 | Tak on to v podstatě je obecný konstrukční problém, ale dá se to říct různými způsoby.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Reaguje na 109 | Dobry den, to by pro me byo akceptovatelne vysvetleni, ktere jsem svym zpusobem i ocekaval. Nicmene jsem nikde v dokumentaci fotoaparatu toto omezeni nenasel a ani technik to tak nespecifikoval - proto jsem psal o (pro me) prekvapive reakci, kdyz to stanovil jako obecny konstrukcni problem.

    alexejkl, 15.12.2010 | Reagovat

  • 109

    Bouška
    Reaguje na 108 | Dobrý den, můj názor je na to úplně nepodstatný... :) Ale osobně si myslím, že foťák prostě neumí zobrazit clonu f/3,8. Nejjemnější rozdělení clonových čísel je po 1/3 EV, takže to je f/2,8 , pak f/3,2, pak f/3,5 a pak f/4. F/3,8 tam není a přístroj to tedy nemá jak zobrazit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Reaguje na 107, 107 | Dobry den, tak jsem si vymenil par emailu s technikem ze servisu (AWH) a jejich odpoved me trochu prekvapila: Vážený pane, jedná se o konstrukční záležitost,jenž je daná a nelze ji servisně nikterak ovlivnit. Zkoušeno se třemi kusy téhož modelu se stejným výsledkem. ... Na muj dotaz jestli se jedna o konstrukcni zalezitost objektivu nebo fotoaparatu mi odpovedeli: Vážený pane, to znamená,že to je dáno konstrukcí objektivu a kdybychom momentálně vyměnili kompletní elektroniku nebo cokoli jiného,nedosáhneme změny.Od výrobce jsme žádné informace ohledně tohoto modelu objektivu nedostali. ... Musim se priznat, ze jsem z toho mirne rozpacity, protoze jestlize ma objektiv deklarovanou clonu f3,8 a pritom to neni schopen dat,tak mi to neprijde uplne v poradku. Jaky je vas nazor? Dekuji predem za odpoved

    alexejkl, 15.12.2010 | Reagovat

  • 107

    Bouška
    Reaguje na 106 | Dobrý den, bohužel tento objektiv momentálně nemáme na skladě, takže to nemohu vyzkoušet. Zkuste kontaktovat autorizovaný servis www.awh.cz, tam by měli vědět.

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.11.2010 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Reaguje na 105 | Dobry den, prave ze me tam ta clona 3,8 vubec nejde nastavit - ani kdyz zamknu objektiv na nejkratsim ohnisku. DEKUJI predem za objasneni...

    alexejkl, 29.11.2010 | Reagovat

  • 105

    Bouška
    Reaguje na 104 | Dobrý den, f/3,8 jde nastavit pouze na nejkratším ohnisku, ale hned, jak trochu otočíte zoomovacím prstencem, světelnost poklesne.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Dobry den, zkousel jsem tento objektiv s Canonem 400D a prekvapilo me, ze min. clona kterou lze nastavit je 4.0, ovsem nikde jsem nenarazil na duvod. Muzete mi to, prosim vas, objasnit? Dekuji

    alexejkl, 26.11.2010 | Reagovat

  • 103

    Bouška
    Reaguje na 102 | Dobrý den, na 60D určitě nestačí, já bych doporučil alespoň http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr -di-ii-vc-pro-canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.09.2010 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Dobrý den,je tento objektiv vhodný (dostatečně výkonný)pro Canon 60D?Nebo jaký jiný by jste mi doporučil?Použití:rodoné foto,výlety.tisk do A3+.Děkuji za odpověd

    Basák, 24.09.2010 | Reagovat

  • 101

    Bouška
    Reaguje na 100 | Dobrý den, objektiv 17-70 je jednoznačně kvalitnější, určitě bych mu dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.07.2010 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Dobrý den, nemůžu se rozhodtnout mezi sklem http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-macro a touto sigmou. Mám foťák Canon 400D se setovým objektivem 18-55. Můžete mi pomoci se rozhodnout? Fotím reportáže, koncerty, divedelní představení (bez blesku).

    Mirka, 30.07.2010 | Reagovat

  • 99

    Bouška
    Reaguje na 98 | Dobrý den, objektiv Nikon 18-105 VR je o mnoho výkonnější. Tento 18-125 není na lepší úrovni, než základní 18-55 IS. Jestli chcete vynikající základní objektiv pro 450D, nabídnul bych například http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.07.2010 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Dobrý den,jak si podle Vás vede v porovnání s Nikonem 18-105?Je tento objektiv důstojnou náhradou za setový Canon 18-55IS?Popř.jaký jiný mi doporičíte jako slušný základní objektiv pro Canon 450D?

    Olda, 27.07.2010 | Reagovat

  • 97

    Bouška
    Reaguje na 96 | Dobrý den, je na velmi podobné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.03.2010 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Dobrý den, pokud bych chtěl použít pro Canon 550D do začátku objektiv Sigma 18-125 mm F 3,5-5,6 DC bez stabilizátoru, bude lepší než dodávaný setový objektiv 18-55 IS ?Děkuji za odpověď.

    Petr Jan, 22.03.2010 | Reagovat

  • 95

    Bouška
    Reaguje na 94 | Dobrý den, jsou na velmi podobné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.02.2010 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Dobrý den, vlastním Canon 1000D se setakem Canon 18-55 IS. Uvazuji o koupi tohohle objektivu. Jak jsou na tom oba objektivy co se tyce obrazove kvality?

    Andrej, 04.02.2010 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Tento objektiv vlastním již rok. Bohužel jsem velice zklamaný - opticky nestojí za nic. Uvažuji o koupi něčeho jiného a asi dražšího. Za tento to byly vyhozené peníze.

    Jan Kopecký, 12.01.2010 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den, obecně snad většina skel od Sigmy má FF. Koupil jsem si nedávno Sigma 50-150/2,8 a to samé. V AWH dělají seřízení ostření v rámci záruční opravy. Chce to jen vzít sebou Objektiv, tělo, záruční kartičku ev. paragon. Dnes jsem to takto vyřizoval a do 10 dnů by mělo být hotovo. Někde na zagraničním serveru jsem se dočetl, že Sigma dodává "vyresetovanou" elektroniku a potřeba to vždy doladit. Nevím ovšem co je na tom pravdy.

    Tad, 30.11.2009 | Reagovat

  • 91

    Bouška
    Reaguje na 90 | Dobrý den, objektiv Canon jsem ještě nezkoušel, ale Sigma 18-125 na tom s kvalitou není nijak valně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.11.2009 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Dobrý večer,mám zrcadlovku Canon 1000D a rád bych si pořídil objektiv s větším rozsahem.Rozhoduji se mezi tímto a Canon EF-S 18-135is,který ted přišel na trh.Můžete mi prosím poradit,který je lepší??? Děkuji,Petr

    Petr, 30.10.2009 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    SIGMA 28-70/2,8-4 DG pro Canon,jaká je zkušenost s ostrostí a kresbou s touto sigmou na těle canon 400 D..fotim hlavně portéty a s bleskem při horších světelných podmínkách,dík za odpověd.

    Peppíno56, 28.10.2009 | Reagovat

  • 88

    Bouška
    Reaguje na 87 | Dobý den, pokud se jedná o verzi pro Canon, tak by měl fungovat bez problémů. Osobně bych ho ale moc nedoporučil, pro 400D není moc vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.10.2009 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Prosím o radu..mohu za malé penízky koupit skoro nový objektiv Voigtlander 28-105 f 2,8-3,8...na canon 400d bude s canonem pracovat 100% a co říkáte jeho parametrům nebo by jste doporučil jiný..děkuji

    Peppíno, 25.10.2009 | Reagovat

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, fungovat bude, ale kvalita není nic moc. Já bych doporučil třeba http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Reaguje na 85 | Bohužel asi ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2009 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobrý den, zakoupený objektiv mi píská (opravdu nepříjemně), ale Awh reklamaci zamítli. Je možné se této uchoslyšné závadě nějak bránit?

    Schmutzka, 09.10.2009 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak tento objektiv bude fungovat s fotoaparátem Canon EOS 500 D???Je ještě náký objektiv s tímto přiblížením od firmy Sigma do 12 000?Děkuji

    Tomáš, 09.10.2009 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, SLIM není potřeba, vynikající zkušenosti máme se značkou B+W.

    Reaguje na 82 | Ano, opticky by měl být o trošku lepší tento 18-125mm, asi bych mu dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.09.2009 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobry den pane Bousko. Zvazuju tento a Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS. V recenzich maji hodnoceni na stridacku. Opticky by snad mel byt lesi 18-125, ktery je navic HSM. Tak ktery? Diky.

    VP, 14.09.2009 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 80 | Koupil jsem jej u konkurence, ale po jeho vyzkoušení šel zpátky - problémy s ostřenín- Front Fosuc, zajímavé že někdy zaostřil správně, zkoušeno na canonu 40D a 450D. O problémech s ostřením se nakonec zmiňují i recenze např.http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Sigma-18-125mm-f-3.8-5.6-DC-OS-HSM-Lens-Review.aspx

    Luboš, 11.09.2009 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na použití filtrů. Zda doporučujete slim nebo normální. Případně jaké značky. Pokud možno za menší peníze. Děkuji.

    Schmutzka, 11.09.2009 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, pokud vím, tak by tento objektiv měl jít použít, ale na 10D jsme to nezkoušeli.

    Luděk Bouška - Megapixel, 31.08.2009 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den... Zajímalo by mne, jestli půjde nasadit tento objektiv na obě mé zrcadlovky a to Canon EOS 10D a Canon Rebel Xti? U Canonu se rozdíl popisuje jako EFS vůči EF, předpokládám, že u Sigmy toto omezení není, protože mám dlouhé sklo Sigmy, co mi pasuje na obojí. Je to tedy i u tohoto objektivu bez problémů prosím? Díky za odpověď.

    Milan Kajnar, 28.08.2009 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, o něco lepší je http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-85mm-f-4-5-6 -usm-is.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.08.2009 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Hezký den... Potřeboval bych poradit.jaky zvolit objektiv pro bežné focení.vybírám z těchto 2.Canon ef-s 17-85mm IS USM a tato sigma 18-125mm.Moc dekuji za názor.

    Filip, 17.08.2009 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den, určitě mohu doporučit objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro, je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, 31.07.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobry den, mam Canon 1000D se setovym objektivem canon 18-50 IS a chtela bych si poridit univerzalnejsi objektiv. Rozduji se mezi Sigma 17-70 mm a sigma-18-125-mm. Nevim presne, ktery vybrat.Nebo jestesigma-18-200-mm ale to mi prijde, ze je to velky rozptyl. Dekuji za odpoved, Z.

    Zuzana, 29.07.2009 | Reagovat

  • 73

    Bouška
    Reaguje na 72 | Dobrý den, moc vhodný není. Daleko lepší je třeba http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.07.2009 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško chtěl bych se zeptat jestli je tento objektiv vhodný pro canon eos 40D jako základní objektiv.Jestli ne tak jaký a to v cenové relaci do 13000 Kč(sigma/canon) Děkuji předem.

    Lukáš Holan, 06.07.2009 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, moc vhodný není, ale poměrně slušné zkušenosti máme s http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-18-200-mm-f-35- 56-is.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.06.2009 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Pro Canon 450D,místo setového objektivu,jedná se lepší volbu a co jeho kolega s rozsahem 18-200mm.Použití jako univerzální objektiv,zejména na dovolenou.Děkuji.

    edy66, 28.06.2009 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, osobně bych dal určitě přednost optické kvalitě a světelnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.06.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, chtěl jsem se zeptat na Váš názor. Rozhoduji se mezi dvěma objektivy zn. Sigma. Jedná se o tento- 18-125mm DC HSM OS a 17-70mm f/2,8-4,5 DC Macro. Cenově jsou na to vcelku na stejno. Mou představou je objektiv na focení spol. událostí, akcí atd.. Nevím zda dát přednost HSM ostření a stabilizátoru, či u udruhého objektivu postačí jeho světelnost a optické kvality, které mnozí chválí. Děkuji předem za odpověď a přeji příjemný zbytek dne.

    Tomáš Polák, 10.06.2009 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, jako druhý bych bral nějaký teleobjektiv, vynikající je třeba http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-300mm-f-4-5-6- is-usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.06.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Jaký objektiv k Sigma 17-70 mm f/2,8-4,5 DC Macro by jste mi tedy doporučil?

    Libor N., 29.05.2009 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, bude normálně fungovat, ale jeho optický výkon není pro 5OOD dostatečný. Na malé fotky je to bez problémů, ale na větší zvětšeniny už stačit nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.05.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    oprava: Dobrý den. Mám dotaz jak se bude chovat tento objektiv s Canon EOS 500D.

    Libor N., 28.05.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den. Mám dotaz jak se bude chovat tento objektiv s Canon EOS 50D.

    Libor N., 28.05.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den. Zcela souhlasím s Petrem. Vlasním také C18-55IS a měl jsem možnost jej dlouhodobě porovnat s C17-85USMIS a také jednoznačně prohlašuji, že jeho kvalita je podstatně slabší než u 18-55IS. Vůbec si myslím že canon má špatnou pověst u starších typů základních objektivů bez stabilizace. U součastných typů (C18-55IS a C55-250IS) Přidal nejen stabilizátor oproti dřívějším modelům ale i PODSTATNĚ stoupla optická kvalita. Oba objektivy mají sice plastový bajonet a otočný přední člen, ale co do optické kvality se v této cenové kategorii nic lepšího koupit nedá. A myslím že kdo s tím má zkušenosti mi dá za pravdu.

    Pepa, 22.05.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Mám objektiv C 17-85 USM IS, jeho optická kvalita je horší než C 18-55 IS. Pokud je S 18-125 HSM OS opticky stejná je lepší ji nekupovat.

    Petr, 19.05.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 55 | Dobrý den, mám taky EOS 1000D k tomu tuto Sigmu 18-125 HSM OS a od kamaráda půjčený Canon 17-85 USM IS. V kvalitě snímků nevidím rozdíl, na širokém konci je kresba slabší u obou, jinak zbytek rozsahu zoomu je OK. Přes Sigmu mají snímky většinou trochu teplejší odstín než přes Canon (hodnoty expozice a nastavení foťáku je úplně stejné). Sigma má tužší kroužek zoomu, o malinko pomalejší ostření, větší problém zaostřit do protisvětla (někdy se nechytá vůbec) a ne vždy dobře zaostří na co má (používám středový AF bod). Sigma má navíc slun. clonu a taky lepší krytku:) Můj subjektivní amatérský názor je, že ten cenový rozdíl na fotkách vůbec nepoznáte zato větší zoom u Sigmy se často hodí. (nefotil jsem žádné testovací obrazce, jenom krajinu, lidi, s bleskem i bez, na různé režimy,atp.)

    Jiří Toman, 16.05.2009 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, požádal jsem kolegy z prodejny, aby alespoň v rychlosti vyzkoušeli a podle jejich vyjádření kvalita tohoto objektivu odpovídá ostatním zoomům s velkým rozsahem. Pro nenáročné využití je tedy použitelný bez problémů, ale pro náročnější použití moc vhodný není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.04.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Většina odpovědí pana Boušky na optickou kvalitu objektivu 18-125 je i po několika měsících spekulativní a naprosto bezcená.Dotaz na optickou kvalitu považuji za zcela zásadní.

    Petr, 16.04.2009 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Pane Boučko, od loňského srpna slibujete test tohoto objektivu. Zahráváte si s důvěrou zákazníků.

    Karel, 02.04.2009 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, se Sigmou 18-125 nemám zkušenosti, ale myslím si, že pro univerzální běžné použití bude vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, 31.03.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobry den, vlastnim Canon EOS 1000D s objektivama Canon EF-S 18-55 mm F 3,5-5,6 IS a Canon EF-S 55-250 mm f 4-5,6 IS a premyslim jeste o tomto skle misto 18-55 a nebo Objektiv Canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 USM IS co by jste mi doporucil Vy.Nejcasteji fotim bezne veci jako je dovolena ZOO a pod

    kukla, 30.03.2009 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, ano, myslím si, že světelnost je důležitější než stabilizátor. Nevím, jestli je "o 9000,- lepší", ale rozdíl je znatelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.03.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Ano, vypadá zajímavě, i cenově. Jen vidím, že nemá stabilizaci. Myslíte, že to, že má lepší světelnost vykompenzuje absenci stabilizace? (předem se omluvám, pokud dotaz zní trochu hloupě :-) a když jsem u toho, zeptám se možná ještě hloupěji - tento objektiv (který jste doporučil) má rozsah 17-70, lepší světelnost než můj setový...bude ale kvalita fotografií opravdu o "9000Kč" lepší? ... Děkuji za odpověď, velmi si cením Vašeho názoru.

    Daniel Pospíšil, 25.03.2009 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Já mám velmi dobré zkušenosti s objektivem http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.03.2009 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Děkuji za názor! ... a nebo je v těchto relacích (ohnisková vzdálenost, cena) nějaký vhodnější, lepší objektiv (než zmíněná 18-125)?

    Daniel Pospíšil, 25.03.2009 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, obrazová kvalita by měla být o něco lepší u objektivu 18-125, s objektivem 18-200 nemám příliš dobré zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.03.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, mám 400 D a mám jen setový 18-55 bez stabilizace. Rozmýšlím se mezi tímto objektivem a podobnou sigmou jen s 18-200. Myslím, že by mi 18-125 bohatě stačilo, ale cenový rozdíl mezi těmito objektivy je jen 1000 Kč, takže pokud by kvalita byla stená, volil bych 18-200. Je v nich ještě nějaký jiný rozdíl kromě delšího ohniska? Třeba obrazová kvalita, atd? Děkuji za odpověď!

    Daniel Pospíšil, 25.03.2009 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, rozsahem ano, ale opticky vyhovovat nebude, pro 50D je potřeba něco kvalitnějšího, pokud chcete využít jeho možností.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.03.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško chtěl bych se zeptat jestli je tento objektiv vhodný pro canon eos 50D jako základní objektiv.Děkuji

    Lukáš Veselý, 03.03.2009 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.02.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se zeptat, zdali je soucasti baleni i slunecni clona. Dekuji a zdravim.

    Petr Beneš, 09.02.2009 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, ano, platí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.02.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, platí stále záruka na 4 roky?

    Aleš, 06.02.2009 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, bohužel netuším, ale tyto informace má kolega na mailu zbozi@megapixel.cz, zkuste ho kontaktovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.12.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 36 | Test je na http://www.photozone.de/canon-eos/319-sigma-af-18-125mm-f35-56-dc-test-report--review. Mám ho od léta a jsem spokojený s kresbou i rychlostí autofokusu.

    jt, 26.12.2008 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, nevíte kdy bude skladem tento objektiv s HSM pro Pentax? Údajně by už měl být dle Hamy skladem. Jak to vidíte s dostupností vy? děkuji za info.

    Honza, 23.12.2008 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, záruka je 4 roky.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.12.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je na objektiv záruka. Děkuji

    Novotný, 27.11.2008 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 35, 36 | Dobrý den, bohužel jsem tento objektiv ještě nezkoušel, ale pro univerzální použití bude vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.11.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    A ještě, prosím, když srovnám tento objektiv s Canonem 18 - 200 IS. Jaký je podle Vás lepší obrazově i konstrukčně. Děkuji za odpovědi.

    Ivan, 27.11.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, je-li ten to objektiv zcela vhodný pro 450ku a jestli s ním máte už nějaké zkušenosti. Popřípadě zda by bylo vhodnější koupit SET se dvěma objektivy s IS. Fotím přírodu, osoby, měl jsem možnost fotit i svatbu. Jde i o univerzálnější objektiv, ale vím že na tom nejsou moc dobře. Chtěl bych mít jeden uni. objektiv a za nějakou dobu pořídit delš í+ nějaký portrták (50mm 1,8). Ďekuji za Vaši odpověď.

    Ivan, 27.11.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, tento objektiv na fullframe použít nejde, vysvětlivky zkratek u objektivů najdete zde http://www.megapixel.cz/jak-se-vyznat-v-zkratkach- u-objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.11.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    D.D. Lze tento obj. použín na FullFrame (Canon 5D)? A jak poznám obj. který lze takto použít. Díky za info.

    V8íK, 21.11.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Taky jsem váhal, zda nedat přednost sigmě 17-70, která je světelnější, ale bohužel na plnou díru ta její kresba není nic moc, takže je třeba přiclonit a tím se tato výhoda ztrácí. Pak už je lepší mít ten stabilizátor a HSM.

    Hanys, 18.11.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, osobně bych dal přednost spíše světelnosti, přijde mi to praktičtější. Stabilizátor se dá skvěle nahradit stativem (pro kvalitní snímky je to dokonce daleko lepší), ale lepší světelnost jen zvýšením citlivosti, což nevede ke zlepšení kvality fotek.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.11.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, také se rozhoduji mezi tímto a http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-macro Líbí se mi ysoký rozsah ohniska a sailizace. Dal byste v tomto případě přednost světelnosti Sigmy 17-70 před stabilizací? Fotím jak statiku tak pohyb. Můžete mi případně doporučit jiný objektiv podobných (i cenových) vlastností? Bude na Canon EOS450D jako základní objektiv, časem chci dokoupit dlouhé ohnisko (cca 150-400mm). Děkuji

    Petr Adámek, 18.11.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, bohužel nedovedu odhadnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.11.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím