Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS pro Canon + utěrka Sigma zdarma! Komentáře k Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS pro Canon + utěrka Sigma zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (51 - 1)

  • 51

    Bouška

    Reaguje na 50 | Dobrý den, asi bych dal přednost Sigmě, ale opticky mezi nimi velký rozdíl není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2012 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den.Nemohu se rozhodnout mezi timto objektivem a tamronem 18-200mm.Ktery by jste zvolil vy?Mám canon 60d.

    jakub g, 26.04.2012 | Reagovat

  • 49

    Bouška

    Reaguje na 48 | Dobrý den, pokud chcete univerzální objektiv, vybral bych buď originální Canon EF-S 18-200 mm F 3,5-5,6 IS a nebo velmi dobrý, ale levnější Tamron AF 18-270 mm F/3,5-6,3 Di II VC PZD pro Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.01.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. Plánuji koupi Canonu 600D, ale nevím, jaký "univerzální" objektiv doplnit. Porozhlížela jsem se např. po Canonu 18-135, Sigmě 18-125/200 či Tamronu 18-200. Jaký doporučujete? (popř. úplně jiný) Děkuji

    Margo, 22.01.2012 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, 17-70 je opticky daleko kvalitnější, osobně bych mu dal určitě přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    ...nebo by byla lepsi Sigma 17-70 Macro??? Prosim doporuceni a pomoct s vyberem!!! dekuji

    Daniel, 18.10.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobry den, premyslim o koupi Canonu 450d a byl mi k tomu doporucen objektiv sigma 18-200 se stabilizaci. Mam to na bezne foceni, hory, dovolena, venku, vevnitr, deti, atd.. Vim ze uz to tady je dost ohrana pisnicka, presto si myslim ze uz je daleko vic zkusenosti a proto se chci zeptat, zda je to dobra volba jak objektiv, tak i rozsah pro me pouziti. Nebo set od Canonu??? Co je lepsi?? Dekuji...

    Daniel, 18.10.2009 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, ano, pokud je použit stativ, nemá stabilizátor smysl, naopak je doporučeno ho vypnout. Pokud je použit stativ, tak stabilizátor může naopak rozmazat snímek. Na púohyb osob nemá použití stabilizátoru žádný vliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Vážený Pane Bouška ! Chtěl bych se dotázat ohledně funkce optického stabilizátoru na tomto objektivu. OS tedy pomáhá zvlášt na delších ohniskách eliminovat nežádoucí vlivy roztřepání fotoaparátu, čímž dosáhneme vyšší ostrosti snímků. Není to ale tak, že v případě, že umístíme fotoaparát na stativ (eventuélně monopod), pak funkce OS poněkud ztrácí smysl ? Mám tím na mysli skuečnost, že stativ zabrání pohybu fotoaparátů, a tak OS má už na ostrost snímku velmi malý vliv. Jde mi zkrátka o to, zda objektiv vybavený OS má smysl pro použití v divadle, kde stejně budu používat stativ. Anebo není tomu tak, že tento OS funguje i tak, že eliminuje i pohyb fotografovaných osob, a tak při použití spolu se stativem je to fakticky silná dvojka ? Moc Vás prosím o radu

    Janusz Konieczny, 07.06.2009 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, s objektivem http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-18-200-mm-f-35- 56-is mám lepší zkušenosti, opticky je na vyšší úrovni, než tato Sigma.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.03.2009 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, ke Canonu EOS 40D by byl asi vhodnější - kvalitou Canon EF-S 18-200 mm F 3,5-5,6 IS než tato sigma ... co vy na to, v čem jsou výrazné rozdíly mezi těmito objektivy? Jsem amatér který se chce jednou vypracovat ke kvalitám těla, takže něco ideálního pro začátky se zrdcadlovkou...

    Lucie, 04.03.2009 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, určitě není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Je vhodný Vámi prezentovaný objektiv Objektiv Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS za 9990 Kč i pro CANON D1 ???

    Jaromír Eliáš, 28.02.2009 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, objektiv určený pro Canon se na Nikonu použít nedá, vhodný je ale třeba http://www.megapixel.cz/sigma-18-200-mm-f-35-63-dc -os-pro-nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den. Hodí se tento objektiv na Nikon D60? Nebo byste raději doporučil jiný? Děkuji, David.

    Da-fan, 09.09.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Mám tento objektiv a je na dvě věci.... Ale teď vážně. S kompaktem dělám ostřejší fotky, než s tímto objektivem, zvláště při ohniscích 18 až cca 35 je to hrůza, do 100mm taky nic moc a potom už to docela jde.

    Tomáš Janovský, 10.07.2008 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den doporučuji navštívit servis, kde mohou zjistit, jestli se jedná o chybu objektivu, těla a nebo vzájemné kompatibility. Autorizovaným servisem pro Canon i Sigmu je firma AWH servis, viz www.awh.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2008 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den,
    mám tento objektiv s Canonem 40D a projevuje se u něj následující efekt: pokud ostřím na centrální ostřící bod, je vše v pořádku, fotka je ostrá. Pokud ovšem vyberu jakýkoli z osmi ostřících bodů mimo střed (pokud vybírá body sám přístroj, téměř vždy vybere alespoň jeden mimo střed), zaostří objektiv při ohniskové vzdálenosti 18 až cca 35mm na cca poloviční vzdálenost, než odpovídá vzdálenosti objektu, fotka tedy ostrá není. Projevuje se to samozřejmě především na kratší vzdálenosti, např. v interiéru při vzdálenosti objektu 4m objektiv zaostří na 2m. Byl jsem tedy nucen vypnout automatický výběr bodu a používám pouze centrální, což ovšem není pro všechny situace ideální (např. pro sérii snímků, kdy aparát mezi snímky ostří a objekt je mimo střed); výhoda více ostřících bodů se tím zcela ztrácí. Navíc možnost zvolit ostřící bod v některých módech focení není vůbec přístupná.
    Při delší ohniskové vzdálenosti (cca 50mm a více) ovšem ostří i postranní body správně.
    Je to vlastnost objektivu nebo chyba (a pokud chyba, pak čeho - objektivu nebo foťáku)? Příp. je to konstrukční chyba nebo je to zralé na reklamaci?
    Děkuji za radu.

    Inz, 31.03.2008 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, širokorozsahové zoomy jsou opticky vždy problematické a já osobně je právě z toho důvodu nemám vůbec rád, univerzální věci obecně jsou vždy velkým kompromisem. U kompaktů je situace trochu lepší, ale princip je stejný, zoomy s menším rozsahem mají zpravidla lepší výsledky. Osobně bych pro běžné použití volil objektiv s menším rozsahem, například http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro nebo nějaký podobný...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Jeste jeden delsi dotaz. Dival jsem se na test na photozone.de a neni pro tento objektiv moc priznivy hlavne pri ohnicscich 35 a 100 mm. Mate s nim nejake zkusenosti vy? Nebo aspon kvalifiovany odhad - pri porovnani s objektivy na suprezoomech jako je Panasonic FZ-18 nebo Sony H-9 je lepsi nebo ne? Mam obavy, ze pokud bych sel do Canonu 400D, tak bych mohl degradovat parametry Canonu objektivem. Na druhe strane chci pro bezne pouziti sirokorozsahovy zoom. Premyslel jsem si o Tamronu 18 - 250, ale ten nema stabilizaci, takze podle zkusenosti bych asi mel problemy uderzet delsi ohniska. Co vy na to?

    Vladimir Klouda, 08.03.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, přední člen se vysouvá při zoomu, ale netočí se při AF. Skladem je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.03.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobry den, rad bych se k Sigme 18-200 OS kvuli pouziti filtru zeptal, zda se pri zoomovani pohybuje predni cast nebo zda ma vnitrni ovladani. A druha otazka je, zda je bezne skladem. Uvazuji o jeho koupi na Vasi prodejne.

    Vladimir Klouda, 27.02.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Nespoléhal bych se jen na recenze z photozone.de, berte v úvahu, že testovali většinou jen jeden kus (s výjimkami, viz například EF 20-70/2.8L, které testovali čtyři, pak teprve našli dobrý kousek), no a jak o Canon seťákovi, tak i o Sigmě 18-200 OS je známo, že existují dobré a hojně i špatné kousky. Takže to chce více prohledat internet (doporučoval bych minimálně www.fredmiranda.com a diskuzák na www.dpreview.com), na mě to udělalo dojem, že ta Sigma umí být lepší než jak se jeví v testu na photozone. Ale i tak bych přivítal, kdyby se objevil Canon EF 18-200 IS či Tamron 18-250 VR.

    Luděk V, 07.11.2007 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 26, 27 | Dobrý den, s tímto objektive bohužel nemám osobní zkušenosti, ale co do kresby, tak je lepší než "seťák", ale v ostatních parametrech je cca srovnatelný. Čerpal jsem z http://photozone.de/8Reviews/lenses/sigma_18200_35 63os/index.htm kde najdete všechny informace. Je tam samozřejmě i test objektivu 18-55mm http://photozone.de/8Reviews/lenses/canon_1855_355 6/index.htm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    /27/ Dobrý den, v podstatě bych se Vás ,p. Bouška , rád zeptal jako tazatel přede mnou na optickou kvalitu toho objektivu . Jak to vypadá s kresbou,ostrostí fotek,soudkovitostí,chromatickou aberací . Nakolik vinětuje ? Jak je učinná stabilizace ?
    Dá se její učinnost srovnat se stabilizací např. u Canon, či Sony kamer ? Zatím fotím s docela povedeným kouskem- Tamron AF SP 17-50 mm F 2,8 a Canonem 400D . Přece jen mně ale větší rozsah zoomu chybí.
    Díky za odpověď.

    Bešťák Miroslav, 25.10.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobry den, jak je na tom tento objektiv s optickou kvalitou? Zatim fotim pouze se zakladnim 18-55 od Canonu na EOS 400D a nerad bych sel s kvalitou jeste nize. Pokud je tedy alespon trochu mozne porovnat kvalitu superzoomu a zakladaku, alespon v prumeru. Dekuji za odpoved.

    Karel Novak, 25.10.2007 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, ano, je skladem a sluneční clona je v balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.10.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    dobry den, je tento objektiv dodavan se slunecni clonou ? a je uz opravdu skladem?
    dekuji

    jan, 09.10.2007 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, zatím nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.07.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, už máte skladem Sigmu 18-200mm DC O.S. s bajonetem rpo Canon EOS?
    Děkuji.

    Karel Novotný, 27.07.2007 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, jsme závislí na tom, co nám nabídne české zastoupení Sigmy a od toho se tedy odvíjí i naše nabídka.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.05.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Nějak jsem to nepochopil. Ještě jste ho nezačali prodávat a "již není v naší nabídce". Znamená to, že ani nikdy nebude ? A důvod ?

    Jiří Sajbrt, 17.05.2007 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, bez záruky má průměr 72mm. Informace totiž nepochází z oficiálního zdroje, Sigma tento objektiv na svých stránkách vůbec nemá...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobry den, jake filtry budou pasovat na tento objektiv? 67mm nebo 62mm?

    jiri, 24.04.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    V Nemecku uz cenu znaji, necelych 17k Kc po prepoctu. Me to prijde jako dost, vzhledem k soucasne cene Nikonu.

    Skyline, 15.03.2007 | Reagovat

  • 16

    w, 13.03.2007 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | ..my prodáváme pouze oficiálně dovezené zboží... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    na pixmanii uz ho nabizeji - do 8/10 dnu. Co Vy?

    Martin, 28.02.2007 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, situace je stále stejná, zatím ještě nic nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobry den

    Uz vite nejake zpravy, kdy by se mel tento objektiv objevit na trhu?

    Dekuji

    IL, 26.02.2007 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Sigma na svých stránkách u btohoto objektivu Olympus neuvádí...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, na jedné stránce jsem objevil infotrmaci, že Sigma 18-200 je i pro bajonet Olympus. Nevíte, co je na tom pravdy?Děkuji

    Michal, 15.01.2007 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, cenu zveřejníme ihned, jak nám bude známa, nic netajíme... Stabilizátor by měl být výkonný přibližně stejně (nikon možná o kousíček lepší), ale zatím to není podle čeho ověřit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.01.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    mám zájem o tento objektiv. kdy bude známa již konečně jeho cena. jak dlouhé časy bude možno se zapnutou stabilizací v rukách udržet. bude to obdoba jako u objektivu značky nikkor 18-200 VR.

    David Weigel, 04.01.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Díky Mirku Mandíkovi, právě jsem chtěl napsat totéž. Takže škoda, nevíme zatím nic.

    dr. Jaroslav Uhlík, 21.11.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Máte pravdu, sypu si popel na hlavu... to jsem přehlédnul. V tom případě se samozřejmě jedná o jiný objektiv a cena i rozměry budou pravděpodobně úplně jiné. Zatím je ale neznáme. Ještě jednou se omlouvám za dezinformaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Vidím tady objektiv Sigma 18-200 mm F3.5-6.3 DC OS - tzn. se stabilizátorem, ale v komentářích se hovoří o objektivu bez stabilizátoru. Jaká je tedy skutečně cena tohoto objektivu OS ? Máte představu, kdy bude v prodeji ?

    Mirek Mandik, 21.11.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Cena tam je, je to 10.990,- Kč. Hmotnost je 405 g a rozměry 70x78.1 mm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Díky za odpověď, ale v odkazu jsem se dočetl pouze, že je IDEÁlní SVOJÍ HMOTNOSTÍ, která mi tak zůstává utajena, jakož i cena.

    dr. Jaroslav Uhlík, 20.11.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, informace jsou zde http://www.megapixel.cz/sigma-18-200-3-5-6-3-dc-po uze-pro-digitalni-slr-mimo-minolta. Dostupnost se můžete dozvědět na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Prosím, je již dosažitelný ? Cena ? Hmotnost ? Uvažuji o něm s Canonem EOS 400 D.
    Děkuji.

    dr. Jaroslav Uhlík, 17.11.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím