Sigma 18-35mm f/1,8 DC HSM Art pro Nikon Komentáře k Sigma 18-35mm f/1,8 DC HSM Art pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (217 - 118)

  • 217

    Křížek

    Reaguje na (216) | Dobrý den, objektiv bude na D90 fungovat bez problémů. Bohužel, není tesněn proti prachu a vlhkosti. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.05.2017 | Reagovat

  • 216

    Avatar

    Dobrý den.Chtěl bych se zeptat,jestli se oplatí tento objektiv pořizovat na Nikon D90,využije ho tohle starší tělo bez problémů a na plno? Dále jsem narazil na zmínky o neutěsnění proti vnikání prachu,jak je tedy na tom? Děkuji za odpověď.

    aleš machar, 05.05.2017 | Reagovat

  • 215

    Křížek

    Reaguje na (213) | Dobrý den, ano, přesně pro tento účel bych objektiv Sigmou uveden na trh. Něco jako 24-70 pro DX těla. Zoom je pro práci mnohem praktičtější než pevná skla. Opticky už také není úplná pravda, že zoomy jsou horší. Ostrostí se tento přinejmenším Nikonu vyrovná. Rozhodnutí je tedy na Vás. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.05.2017 | Reagovat

  • 214

    Avatar

    Reaguje na (213) | Zapomněla jsem dodat, že mám DX tělo. Děkuji

    Jana, 04.05.2017 | Reagovat

  • 213

    Avatar

    Dobrý den, doporučili byste mi tento objektiv na focení svateb? Zvažuji ještě pevné sklo od Nikonu (20mm f/1,8), ale tohle mi přijde mnohem variabilnější. Obrazové kvality by díky dobré světelnosti měly být u obou objektivů srovnatelné? (delší ohniska již mám, jde mi nyní o širší záběry) Děkuji a hezký den

    Jana, 04.05.2017 | Reagovat

  • 212

    Křížek

    Reaguje na (211) | Dobrý den, ostří naprosto normálně. Můžete si ho přijít vyzkoušet na prodejnu a snímky si klidně vzít domů k prohlédnutí na PC. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.04.2017 | Reagovat

  • 211

    Avatar

    dobrý den, mohu se zeptat jak tento objektiv ostří s nikonem d500 ? dočetl jsem se o nějakych problémech děkuji

    Jan P., 24.04.2017 | Reagovat

  • 210

    Křížek

    Reaguje na (209) | Dobrý den, rádo se stalo. Hlavně fotit a fotit. :)

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.04.2017 | Reagovat

  • 209

    Galisová

    Reaguje na (208) | ještě jednou díky! Moc jste mi pomohl. Profesionál nejsem a být nechci, ztratilo by to pro mne to kouzlo volnosti :-)

    Vlasta Galisová, 06.04.2017 | Reagovat

  • 208

    Křížek

    Reaguje na (207) | Dobrý den, já osobně bych to tak udělal. Ta Sigma je pro pracujícího profesionála na DX snímači. Někoho, kdo potřebuje rychle volitelnost ohniska, nebo na video, ale pokud máte čas, hrajte si s pevnými ohnisky. Donutí Vás více přemýšlet. S D5500 je plně kompatibilní. To makro je naprosto vhodné, makro objektivy jsou obecně jedny z nejostřejších objektivů na trhu, mimo to pracují perfektně s rozostřeným pozadím. Dobře se tak hodí i na portrét apod. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.04.2017 | Reagovat

  • 207

    Galisová

    Reaguje na (206) | Moc děkuji, takže moje původní idea, raději investovat postupně do pevných skel, je z vašeho pohledu lepší, ano? Zůstala bych raději u ní.... Jinak ale výše uvedený objektiv pro tělo D5500 by byl bez problémů, že? A na to makro, jenom NIKKOR 40MM F2.8G ED AF-S DX MICRO, je dobrá volba? Nebo máte nějaké lepší doporučení? Ještě jednou velmi děkuji za vaše rady!

    Vlasta Galisová, 06.04.2017 | Reagovat

  • 206

    Křížek

    Reaguje na (205) | Dobrý den, je i není. Pevné objetivy jsou zkrátka pevné objektivy, navíc makro Vám umožní zvětšení 1:1 což ta Sigma, ikdyž jinak dokonalá, nedokáže. Já osobně preferuji pevná skla. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.04.2017 | Reagovat

  • 205

    Galisová

    Dobrý den, chtěla jsem si původně koupit Nikon AF-S 50mm f/1,8G + Nikon 35mm f/1,8G AF-S DX + NIKKOR 40MM F2.8G ED AF-S DX MICRO. Teď uvažuji, že tato varianta Sigmy mi pokryje výše uvedené v jednom (včetně makra) Je to tak? Chápu to dobře? Nebo jsou pevná skla přece jenom větší výhodou? koupit raději jednotlivé objektivy nebo zoom, který je pohodlnější? Obecně mám zažitý pocit, že zoom je už vždy na úkor něčeho. Moc děkuji za reakci!

    Vlasta Galisová, 06.04.2017 | Reagovat

  • 204

    Křížek

    Reaguje na (203) | Dobrý den, bohužel nic podobného s touto světelností na trhu není. Nic není dokonalé a to platí obvzlášť u kombinace tělo+objektiv jiného výrobce a na cloně f/1,8. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.02.2017 | Reagovat

  • 203

    Avatar

    Reaguje na (202) | Taky bych si to normálně myslel, jenže my to s prodavačem zkoušeli jak na mé D7200, tak na D7200 z prodejny. Stejně tak jsme prostřídali dva objektivy Sigma 18-35 ART :-(. Netuším, zda existuje adekvátní alternativa k tomuto zoomu s takovou světelností? Doporučil byste mi nějaký "spolehlivější" objektiv? Děkuji

    Jan Kubiš, 27.02.2017 | Reagovat

  • 202

    Křížek

    Reaguje na (201) | Dobrý den, standard to určitě není, ale zřejmě se jednalo o kousek který si "nesedl" s Vaším D7200. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.02.2017 | Reagovat

  • 201

    Avatar

    Dobrý den, vlastním D7200 a chtěl jsem se zeptat jakou máte zkušenost s ostřením na krajní body u Sigmy 18-35 ART? Byl jsem si objektiv vyzkoušet na prodejně a ukázkové to bohužel nebylo. Čím blíže středovému ostřícímu bodu, tím se ostrost zlepšovala, ale naprosto nerozumím jak je možné, že setový 18-105, ostří na všechny krajní body tak jak má, ale tato Sigma, která je nesrovnatelně dražší, takové výsledky nepodává? Když jsme s prodavačem vytáhli Sigmu 50-100 ART, chovala se spolehlivě. Je tedy neostrost na jiný než středový bod u Sigmy 18-35 standard? Děkuji

    Jan Kubiš, 27.02.2017 | Reagovat

  • 200

    Křížek

    Reaguje na (199) | Dobrý den, v rámci reklamačního řízení lze zanést na prodejnu i s fotoaparátem. Kolegové z reklamačního oddělení pak předají do servisu, který se k celému problému následně vyjadřuje. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.01.2017 | Reagovat

  • 199

    Herzer

    Dobrý den, minulý měsíc jsem u vás zakoupil tento objektiv k mému D7100 a musím konstatovat následující: Co se obrazové kvality skla týče, jedná se o naprosto perfektní sklo. S příjemnější kresbou jsem se u skel této cenové kategorie nesetkal již dlouho. S ostřením je na tom však podstatně hůře. Na všechna ohniska trpí vcelku viditelným frontfocusem, k čemuž se velmi často přidá i celková neschopnost zaostřit na daný objekt. Dokonce i za dobrých světelných podmínek kdy můj setový 18-105 nemá se zaostřením sebemenší problémy. Bylo by možné k vám v rámci záruky objektiv s tělem zaslat na seřízení? Děkuji za odpověď.

    Jan Herzer, 24.01.2017 | Reagovat

  • 198

    Křížek

    Reaguje na (197) | Dobrý den, abych se přiznal, ani já ne. Jak sám říkáte, bublina se až moc nafukuje. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.01.2017 | Reagovat

  • 197

    Suchý

    Reaguje na (196) | No moudry z toho opravdu nejsem, ale aby nevznikl nesvar ktery nikdy drive v hlave nebyl.... to se preci muze stat u vsech objektivu a zde se muze bublina jen moc nafukovat...Jeste jsem koukal na 24-35 Art se svetelnosti 2.0 a musim uznat ze se asi stala favoritem... zacatkem unora ji objednam a budu se modlit :-D

    Václav Suchý, 04.01.2017 | Reagovat

  • 196

    Křížek

    Reaguje na (194) | Dobrý den, mohu jen řící, že jeden nejmenovaný sportovní fototgraf je zkoušel, opticky naprosto perfektní, ale kvůli ostření v jeho batohu 35mm nezůstala. Já ji několikrát zkoušel na EOS 6D, používám pouze centrální ostřící bod, pokud to hraje nějakou roli, byl jsem spokojen. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.01.2017 | Reagovat

  • 195

    Křížek

    Reaguje na (193) | Dobrý den, chápu Vás. Na Vašem místě bych se stavil na prodejně klidně i s děckem a vyzkoušel ho. Třeba Vám to pomůže v rozhodnutí. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.01.2017 | Reagovat

  • 194

    Suchý

    Reaguje na (192) | pevna ohniska s tim problem nemaji u teto rady?

    Václav Suchý, 03.01.2017 | Reagovat

  • 193

    Suchý

    Reaguje na (192) | No potrebuji ho do atelieru (35x1.5) ale samozrejme i ven na deti (vse dolu ohniskove) a ty samozrejme neposedi, tedy ostreni bych potreboval alespon idealni... Neumim si bohuzel predstavit nic do 20k v te kvalite, ale pocit zklamani ze se neco takoveho muze stat je silny... Touzim po nem, ale zaroven jsem odrazovan :(

    Václav Suchý, 03.01.2017 | Reagovat

  • 192

    Křížek

    Reaguje na (191) | Dobrý den, nechci říci ano či ne. Ostří, někdo říká dobře, někdo špatně. Pokud to máte na sport, pak bych se asi díval jinde. Pokud je to ale na nějakou reportáž a stabilnější objekty, pak bych ho asi vyzkoušel. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.01.2017 | Reagovat

  • 191

    Suchý

    Dobrý den, je jiz k dnesnimu datu nejak vyresen firmou Sigma problem s ostrenim s tely Nikon? Silene rad bych ho koupil a potrebuji ho i ke sve praci, nemohl bych si dovolit ho poslat na kalibraci byť jen na tyden... Na prodejnu se asi nedostanu.Nicmene jsem nikdy nemel s zadnym objektivem problem.... mohu jiz po takove dobe co se ART vyrabi ocekavat doruceni - nasazeni - spickove ostreni ? :) Dekuji....

    Václav Suchý, 03.01.2017 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Reaguje na (164) | Mohl byste mi dát vědět na mail, jak jste dopadl v kombinaci s Nikonem D5500 a SIgmou Art 18-35? Zvažuji stejnou kombinaci. Děkuji.

    Pavlína, 30.12.2016 | Reagovat

  • 189

    Křížek

    Dobrý den, osobně si nemyslím, že si až zas tak polepšíte, ale světelnost je světelnost. Nejlepší bude si objektiv vyzkoušet pěkně vklidu na prodejně. Fotografie si samozřejmě poté můžete vzít domů a pořádně prohlédnout. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.11.2016 | Reagovat

  • 188

    Avatar

    Dobrý den. Vlastním Nikon D7100 a objektiv Nikkor 17-55 2.8 G ED. Láká mě světelnost tohoto objektivu na portréty. Polepším si hodně touto Sigmou? Nebo mám zůstat u staršího ale osvědčeného Nikkoru. Děkuji.

    David Javůrek, 02.11.2016 | Reagovat

  • 187

    Křížek

    Dobrý den, to záleží, myslíte, že se překlápí? Co s hlavou převážně fotíte/natáčíte? Volil bych něco kvalitnějšího s aretací. Například toto

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 31.10.2016 | Reagovat

  • 186

    Avatar

    Reaguje na (185) | A můžete doporučit stativovou hlavu která fotoaparát s objektivem unese a zabrání otáčení? Přijde mi to jako celkem velký problém u takového objektivu. děkuji

    Jan Hendrych, 31.10.2016 | Reagovat

  • 185

    Křížek

    Dobrý den, bohužel originální ani neoriginální nenabízíme. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.10.2016 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda se k objektivu dá dokoupit kroužek pro uchycení do stativu (třeba i neoriginální). Objektiv je celkem těžký a při uchycení fotoaparátu do stativu a při focení na výšku padá. děkuji

    Jan Hendrych, 23.10.2016 | Reagovat

  • 183

    Křížek

    Dobrý den, ano, je kompatibilní. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.10.2016 | Reagovat

  • 182

    Avatar

    Dobry den, je objektiv plne funkcni s Nikonem D5200? Dekuji

    Milan Kalianko, 18.10.2016 | Reagovat

  • 181

    Křížek

    Dobrý den, pokud budete chtít produkt reklamovat, prosím, postupujte dle našeho reklamačního řádu. Děkuji 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.10.2016 | Reagovat

  • 180

    Perglerová

    Reaguje na (151) | Dobrý den, je to již delší dobu, co jsem toto řešila. Od té doby s objektivem v podstatě nefotím, protože jeho nepředvídatelná nepřesnost mě vytáčí. Moje zrcadlovka doladění v menu nemá, ale ani koupí nové se to podle mě nevyřeší. V AWH servisu jsem byla již 2 krát. Pánové byli opravdu ochotní a snažili se, ale back focus je tam stále. Stavím se tedy u Vás asi osobně a objektiv bych ráda reklamovala. Děkuji.

    Martina Perglerová, 05.10.2016 | Reagovat

  • 179

    Křížek

    Dobrý den, osobně bych volil cestu pevného skla. Ostrost je u něj lepší. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.10.2016 | Reagovat

  • 178

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi tohoto objektivu nebo pevného Nikonu 20mm f/1,8G ED. Mám D7000 a chci se zeptat který z těchto objektivů je lepší co se týká obrazové kvality a který z nich by jste zvolil. Děkuji.

    Karel Novák, 02.10.2016 | Reagovat

  • 177

    Křížek

    Dobrý den, na portréty je toto sklo jako dělané. Proto je objektiv dělán s tímto rozsahem ohniskových vzdáleností, aby dokázal nahradit pevný portrétový objektiv. Myslím, že se mu to daří velmi obstojně. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.08.2016 | Reagovat

  • 176

    Csanda

    Dobrý den, objektiv bych si chtěl koupit jako základní širokoúhlý pro Nikon D3200. Zaujala mě vysoká světelnost a relativně krátká ohnisková vzdálenost. Přemýšlel jsem i o koupi portrétového objektivu 35mm nebo 50mm se stejnou světelností. Proto se chci zeptat, jak obstojný při focení portétů. Mimo portéty hledám objektiv na focení krajiny a interiérů. S přepočtem na koncových 52,5mm se tak dostávám na stejnou hodnotu jako u pevných portétových skel od Nikonu. Má to tedy nějaké nevýhody či výhody oproti tomu? Jde mi o to, zda-li by se mi nevyplatilo si dokoupit "portréťák" samostatně, anebo ho tento objektiv dokáže nahradit. Děkuji.

    Samuel Csanda, 05.08.2016 | Reagovat

  • 175

    Křížek

    Dobrý den, určitě slim verzi a 400 stačí. Jako je například tento.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.07.2016 | Reagovat

  • 174

    Hanak

    Dobry den, mohl byste mi doporucit ND filtr pro tuto sigmu? Na rozmazani mraku,odstraneni lidi atd.Citam asi ND 1000 nebo na mraky,tekouci vodu bude stacit slabsi?

    Vitezslav Hanak, 25.07.2016 | Reagovat

  • 173

    Křížek

    Dobrý den, tento objektiv byl již dlouho očekávanou novinkou pro DX/APS-C snímače. Je skutečně dobrou volbou. Vaše pochyby chápu, Sigma měla dříve reputaci "spatně ostřící" společnosti. To je ale s řadou Art minulost. Vše nyní funguje jak má. Případný problém by se řešil snadno, pokud by byla technika v záruční době, provedla byste reklamaci, odborný servis by pak provedl seřízení a kontrolu objektivu spolu s fotoaparátem a pak zaslal zpět. To vše v rámci záruky.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.07.2016 | Reagovat

  • 172

    Avatar

    Dobrý den, plánuji si pořídit novou fotografickou výbavu (největším favoritem je v tuto chvíli Nikon D7200), k němu bych i ráda nové sklo a nejvíce mě zaujala právě tato Sigma. Hodně se však dočítám, že tento objektiv ne vždy ostří s Nikony tak, jak by měl a právě u té D7200 nastává často problém s front či back focusem... Zajímalo by mě, jak se takový problém pak řeší? Jak je to s případným seřízením (cena, doba trvání)? A pokud si nechám tělo seřídit, nemůže se stát, že pak zase nebudou správně ostřit jiné objektivy, co doteď šlapaly tak, jak mají? Přijde mi trošku smutné, když si člověk pořídí novou techniku za 50 tisíc a ono to pak spolu ani nefunguje tak, jak má... Mimo to mě tenhle objektiv opravdu zaujal a k novému tělu je pro mě horkým kandidátem, nerada bych se tak dívala po něčem jiném. Předem děkuji za reakci.

    Kateřina, 04.07.2016 | Reagovat

  • 171

    Křížek

    Dobrý den, upřímně - to si pište že bude. :) Tento objektiv vydala Sigma právě pro tyto uživatele APS-C snímačů v těchto žánrech. Polarizační filtr bych dal tento.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 01.07.2016 | Reagovat

  • 170

    Hanak

    Dobry den bude tento objektiv vhodny na foceni krajin,architektury,koncertu a svateb?A doporucil byste mi nejaky polarizacni filtr?Mam D7100.

    Vitezslav Hanak, 01.07.2016 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Reaguje na (168) | Dobrý den, bohužel na počkání to nelze. Ale objektiv lze otestovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.03.2016 | Reagovat

  • 168

    Binder

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,když bych si zajel k vám do Prahy na prodejnu a vyzkoušel objektiv,jestli na těle fotoaparátu ostří a byl by problém s ostřením,jestli mi na počkání v servisu tělo s objektivem seštelují.Děkuji

    Marcel Binder, 28.03.2016 | Reagovat

  • 167

    Avatar

    Reaguje na (166) | Dobrý den, bohužel není součástí. Je zvlášť.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.03.2016 | Reagovat

  • 166

    Binder

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jestli USB DOCK je zároven v balení,nebo jestli se dokupuje zvlášt.děkuji

    Marcel Binder, 23.03.2016 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    Reaguje na (164) | Dobrý den, ano rozhodně lze na prodejně otestovat. Stačí objednat a při vyzvednutí otestovat. S pozdravem M. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.03.2016 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zda je vhodné kombinovat tento objektiv s Nikonem D5500. Na vyšší řady bohužel již nestačí finance a láká mě clona F1,8 a ohnisko je pro mé účely dostačující. Dále jsem se chtěl zeptat, zda by vzhledem k množství potíží s ostřením bylo možné objednat a následně vyzkoušet na prodejně více objektivů. Nemám kapacitu, ani znalosti na ladění přes USB dock. V plánu mám zmíněný Nikon D5500 a tuto Sigmu. Děkuji za odpověď.

    Ondra Dlabka, 22.03.2016 | Reagovat

  • 163

    Avatar

    Reaguje na (162) | Dobrý den, no pokud myslíte Art 30mm f1,4 tak má podobné výsledky jako 18-35. Rozdíl je minimální a myslím, že jej ani nepoznáme. Doručení zboží je do 3prac dní max, pokud je obj skladem. Ohledně seřízení s tělem, tato vlastnost se nemusí vůvbec projevit. Záleží vždy na konkrétním těle a vlastosti AF. Pak lze teprve něco kalibrovat.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.03.2016 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Dobrý den, jak je na tom ve srovnáni tento objektiv se Sigmou 30 1.4 , na nastaveném ohisku 30mm (Portrét). Pořád se nemohu rozhodnout. A jak dlouho dopředu bych se u vás měl objednat, kdybych chtěl zakoupený objektiv seřídit s tělem Nikon D7000. Děkuji

    Martin, 06.03.2016 | Reagovat

  • 161

    Avatar

    Reaguje na (160) | Dobrý den, ano například tento objektiv 16-35, nebo 18-35 ale nemá vysokou světelnost

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.02.2016 | Reagovat

  • 160

    Avatar

    Dobrý den, existuje nějaký objektiv se stejnou ohnisk. vzdáleností a světelností pro FF snímač (D600)? Děkuji

    O. D., 03.02.2016 | Reagovat

  • 159

    Avatar

    Reaguje na (158) | Dobrý den, ano bude plně funkční a je kompatibilní. Problém je, že je na APSC, tedy po nasazení Vám to cropne snímač na APSC z FF. Tedy nebudete využívat plné pole FF. Pokud tuto funkci máte vypnutou bude výsledek vinětovat.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.10.2015 | Reagovat

  • 158

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, zda bude plně funkční na mém těle: Nikon D610. Máte ho v kompaktibilních tělech, ale je uvedeno, že objektiv je pro snímač APS-C. Tak se chci zeptat, jak to tedy je. Děkuji za info. Lukáš

    Lukáš, 09.10.2015 | Reagovat

  • 157

    Pyš

    Maximální spokojenost. Žádný servis nepotřeboval !! Používám s tělem Nikon D7100. A chválím Ostravský kolektiv Megapixelu.

    Martin Pyš, 22.06.2015 | Reagovat

  • 156

    Avatar

    Reaguje na (122) | Přesně jak píšete, přes LV funguje bezchybně a úžasně, ale čekat než se přeblikne displej mezi vyfocením a novým snímkem je martýrium jako u starých kompaktůůůůů. Mě to špatně ostří i po x hodinovém ladění přes USB DOCK a při naladění v AWH servisu. Mám CANON 70D a všechny objektivy co jsme měl (seťák 18-55 ), 18-200/3.5-5.6, 17-55/2.8, 50/1.4 fotí přes hledáček excelentně bezchybně. Prostě SIGMA 18-35/1.8 není stavěná na CANONy nebo se dá koupit dobrý kus jen zcela vyjímečně - viz milion zahraničních diskuzí na toto téma. :)

    Michal ZItterbart, 07.05.2015 | Reagovat

  • 155

    Avatar

    Reaguje na (154) | Dobrý den, nopokud by měl objektiv nějaký problém zašlese na rekamaci a nechá zkontrolovat. Pak se musí znovu otestovat, případně doladit v menu aparátu. mMají na reklamaci 30 dní, a tělo nechtějí. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.04.2015 | Reagovat

  • 154

    Lipovský

    Reaguje na (153) | Dobrý den, předpokládám, že se to tady již řešilo ale zeptám se - je to v rámci záruky nebo jsou to další náklady navíc? Chtějí k tomu i tělo? A poslední otázka - jak dlouho se předpokládá, že si tam sestavu nechají? Reaguje na (149) | Lze skutečně toto odstranit pouze skrze doladění v menu? Zvažuji koupi tohoto objektivu spolu s D7200. Zkoušel jsem obojí na prodejně a bohužel měl objektiv při 18mm značný front focus, ve výsledku jsem na toto ohnisko neudělal jedinou ostrou fotku. Na 35mm byly výsledky vynikající.

    Honza, 28.04.2015 | Reagovat

  • 153

    Perglerová

    Reaguje na (151) | Dobrý den, moje zrcadlovka doladění AF v menu nemá. Již jsem byla v AWH servisu a zarezervovala si termín pro "vyladění" objektivu přímo na tělo mé zrcadlovky. Děkuji.

    Martina Perglerová, 28.04.2015 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    Reaguje na (150) | Dobrý den, nedá se porovnat. FF má uplně jiné vlastnosti šumu, zobrazení hloubky ostrosti a dalších věcí než APS-C. Oba jsou na tom velice dobře ve své kategorii. D7200 je rychlejší a má možnost většího ISO, d610 je naopak lepší v šumu, obrazové kvalitě celkově.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.04.2015 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Reaguje na (149) | Dobrý den, no lze zaslat přímo do AWH na kontrolu, zda je to v pořádku. Nebo některé Zrcadlovky Nikon mají doladění AF v menu. Co máte za zrcadlovku.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.04.2015 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Dobrý den, dají se porovnat varianty Nikon 610 a Tamron 24-70/2,8 a Nikon 7200 a tato sigma? Z hlediska kvality optického výstupu a normálních světelných podmínek, třeba na cloně 2,8? Předpokládám, že za nízké úrovně osvětlení bude mit navrch FF, je to tak? Děkuji, Petr

    Petr Pokorný, 24.04.2015 | Reagovat

  • 149

    Perglerová

    Dobrý den, před týdnem jsem u Vás zakoupila tento objektiv a jelikož jsem četla recenze, čekala jsem, že by mohl být problém. A objektiv opravdu má BF a to dosti výrazný. Co byste mi poradil? Mám se zastavit u Vás na prodejně a pomůžete mi ho seřídit nebo je lepší rovnou objektiv odnést do AWH Servisu? Popravdě nejsem ochotná absolovovat zbytečnou koupi USB doku a štelovat něco, čemu nerozumím x dní či hodin, když jsem za objektiv dala 20 tisíc. Jiné sklo kupovat nechci, ale mrzí mě, že za ty peníze nefunguje jak má a člověk musí překonat všechny tyto obstrukce :-(

    Martina Perglerová, 23.04.2015 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Reaguje na (147) | Dobrý den, napište to prosím do poznámky  u objednávky. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.03.2015 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    Dobrý den, pane Maxante. Jak tady čtu, nelze v ojedinělých případech vyloučit nekompatibilitu AF tohoto objektivu s tělem Nikon. Uvažuji o nákupu APS-C D7100/7200. Píšete o možnosti kalibrace u vás na prodejně a tak mne napadlo: Mohl bych u vaší společnosti objednat tělo s tímto objektivem již zkalibrované k tomu konkrétnímu tělu jako "set od vás"? Tím by se předešlo pozdější reklamaci na toto téma. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

    Vlado, 20.03.2015 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Reaguje na (145) | Dobrý den, no nevím moc co srovnávat. Výsledek bude perfektní v obou případech. Ale spíše bych si položil otázku zda pevné sklo(levnějšíale jedno ohnisko), nebo zoom s perfektní světelností a obrazovou kvalitou.(univerzálnost, vyšší cena) 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2015 | Reagovat

  • 145

    Avatar

    Dobrý den , prosím o srovnání na ohnisku 30 se Sigma 30mm f/1,4 DC HSM Art na těle Nikon 7100

    martin martin, 07.03.2015 | Reagovat

  • 144

    Maraček

    Reaguje na (142) | Budou v AWH samozřejmě potřebovat i tělo fotoaparátu. Nikon bajonet jim zřejmě nevadí. Já sám mám tuto Sigmu na Nikon D7000 a seřídili to perfektně. Posoudit můžete sám v mé galerii.

    Tomáš Maraček, 05.03.2015 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Reaguje na (142) | Dobrý den, dobře uvidíte jak to bude vypadat po kalibraci v servisu. S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.02.2015 | Reagovat

  • 142

    Synáč

    Omlouvám se za zmatek, ale ve vloženém příspevku se nezobrazil odkaz pro koho je směřovaný, ač jsem v textovém poly odkazy měl. První část textu byla odpověď na příspěvek č. 140 od Tomáše Maračka, druhá část byla odpověď na příspevěk č. 139 od Dana Maxanta.

    Václav Synáč, 25.02.2015 | Reagovat

  • 141

    Synáč

    Reaguje na (140) | Dobrý den, díky za typ. Předpokládám, že k tomu potřebovali i tělo fotoaparátu a seřizují synchronizaci objektivu rovnou s konkrétním fotoaparátem. Nebo seřízení probíhá pouze s objektivem a tělo není potřeba dodávat? Jsou tam tedy schopni seřídit i objektiv s bajonetem pro Nikon? Díky. Reaguje na (139) | Dobrý den, díky za nabídku, ale pokud i ve Vaší prodejně personál seřizuje objektiv pomocí USB docku, tak bych tam Vaše kolegy s největší pravděpodobností jen zbytečně zdržoval. Nechci tedy Vaše kolegy podceňovat, ale s USB dockem jsem si "hrál" několik hodin a i přes to, že ke zlepšení došlo, se mi nepodařilo odstranit (a s dockem dle mě ani podařit nemůže) to, že objektiv za stejných podmínek někdy zaostří správně, někdy do FF a někdy naopak do BF. Každopádně ale díky za nabídku, zkusím nejprve zmíněné AWH.

    Václav Synáč, 25.02.2015 | Reagovat

  • 140

    Maraček

    Reaguje na (138) | Doporučuji servis AWH v Praze. Mě Sigmu seřídili zdarma v rámci záruky. Trvalo jim to týden. Teď mám pocit, že ostří lépe než originál Nikon.

    Tomáš Maraček, 23.02.2015 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Reaguje na (138) | Dobrý den, můžeme se pokusit objektiv kalibrovat na naší prodejně. Ale prosím je nutná předchozí domluva, protože věc trvá delší dobu.Tedy je to na domluvě s prodejci a na vybrání vhodného termínu. Tedy za předpokladu nákupu zboží u nás jak píšete. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.02.2015 | Reagovat

  • 138

    Synáč

    Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat, na koho se obrátit v případě seřízení ostření tohoto objektivu s tělěm fotoaparátu (Nikon D7100). Mám tento objektiv půl roku (zakoupen u vás) a kromě přesnosti ostření mu nemůžu nic vyčítat. Bohužel ostření se mi nepovedlo dohnat ani po zakoupení USB docku a X hodinách nastavování, testování a zkrácení životonosti závěrky o minimálně 1000 cyklů. Objektiv někdy ostří správně, někdy FF, někdy BF, takže je defakto nemožné ho nastavit. Zajímalo by mě kam objektiv odvézt (předpokládám, že v Nikonu v Radotíně se Sigmou nebudou chtít mít nic společného a ani možnost s ní něco dělat) a jestli toto seřízení bude v rámci záruky, protože pokud ne, tak je objektiv defakto možné považovat za vadný. Díky

    Václav Synáč, 19.02.2015 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Reaguje na (136) | Dobrý den, hlavně nevyužíváte plohu snímače 24x36mm ale jen velikost APSC, která je 1,5x menší. Tedy ano výsledná fotografie bude jiná. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.01.2015 | Reagovat

  • 136

    Hojdová

    Co to znamená? :-) Horší kvalitu fotek?

    Kumba, 27.01.2015 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Reaguje na (134) | Dobrý den, no ono je to možné, ale ne na plnohodnotný výstup. Protože snímač se "cropne" na APSC. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.01.2015 | Reagovat

  • 134

    Hojdová

    Dobrý den, uvádíte, že je tento objektiv kompatibilní s Nikonem D600, i přesto, že je to jiný typ snímače..půjde s tím fotit? Děkuji.

    Kumba, 26.01.2015 | Reagovat

  • 133

    Matoušek

    Reaguje na (132) | Dobrý den, chápu Vaše rozhořčení, nicméně zde je tuto nabídku brát trochu s rezervou a spíše jako možnost další alternativy než jako lepší konkrétní model. Děkujeme.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.11.2014 | Reagovat

  • 132

    Orlík

    Chtěl bych jen opakovat, že jen naprostý trouba a fotografický pahýl může uvést, že lepší objektiv na dosah je něco, co je určeno pro úplně jiné focení. Srovnávat 8-16/4,5-5,6 s 18-35/1,8, navíc ze serie ART, jen proto, že je dražší, to je nehorázné a nehodné jednoho z největších e-shopů v republice. Proboha, už se vzpamatujte.

    Jaroslav Orlík, 13.11.2014 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Já dnes svoji sigmu odeslal zpět,s tím,že mě přijde jiná.Nechci být ale pesimista,ale stejně to vidím tak,že se budto obejdu na pár týdnů bez těla a objektivu a pošlu vše do servisu,nebo se tohohle skla prostě vzdám...

    Tomáš, 15.10.2014 | Reagovat

  • 130

    Maraček

    Reaguje na (127) | Takže včera se mi po týdnu vrátila Sigma i s D7000 ze servisu AWH a musím říct, že jsem již spokojen. Takže vřele doporučuji všem, co mají problémy zajít do autorizáku a né kupovat USB dock. Nicméně musím i tak upozornit, že Sigma produkuje více odpadu než třeba Nikoní pevná 50mm /1,8G.

    Tomáš Maraček, 15.10.2014 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    k (128) "Údajný výskyt takové chyby" ... no, údajný :-) ... Na české Heurece je u verze pro Nikon 7 recenzentů, přičemž problém měl jeden (objektiv vrácen). U verze pro Canon jsou čtyři recenze, problém je u dvou. Slovenská Heureka má problém u 3 ze 4 Canonů a 2 ze 3 Nikonů!!! Takže z 18 recenzentů a 8 z nich má problém. To je skoro POLOVINA a to je statisticky opravdu problém. To už je loterie. Na fóru v DIGIareně se o problému debatovalo a nastavování přes USB-dock je docela mordor. Takže bych problém nebagatelizoval. Pokud s tímhle nechce Sigma a prodejci nic dělat, tak bohužel zákazníkům zůstane jen možnost sklo objednat po internetu, vyzkoušet a případně vrátit ve 14ti denní lhůtě a zkusit jiný kus jinde. Nebo si počkat až měsíc na servisní seřízení :-(

    SpookY, 14.10.2014 | Reagovat

  • 128

    Korč

    Reaguje na (125) |  Reaguje na (126) |  Dobrý den, rád bych zprvu upozornil na to, že se jedná o problém, který je pozorovatelný u všech objektivů na trhu, nejen u Sigmy 18-35 a bežně odstranitelný servisem. Z počtu námi prodaných kusů, kterých je nad poměry mnoho jsme nezjistili větší než průměrný počet reklamovaných kusů. Stejně tak náš dodavetel jich na vyšší úrovni více nezaznamenal. Jedná se tedy o informaci neověřenou, pouze opakovanou z předchozích nelegitimních zdrojů.

    Jak jsem již předešle zmínil, případné (a skutečně ojedinělé) projevení tohoto neduhu se standardně odstraňuje servisně. Sigma je pak jediný výrobce, který zákazníkovi poskytuje toto vyřešit přes UBD dock, tedy rychleji a případně i operativně. Zařízení ale primárně slouží k updatu firmware v objektivu.

    Vzhledem k tomu, jak je takový úkon časově náročný (hodiny), není v našich silách jej poskytnout jako službu zdarma na prodejnách, ale samozřejmě je možné si vyzkoušet více kusů a porovnat jejich chování, abyste měli naprostou jistotu a odešli 100% spokojení.

    Údajný výskyt takové chyby je poměrně nafouknutým problémem daným obrovským zájmem o tento objektiv, což vzhledem k jeho výjimečným vlastnostem není nic neobvyklého.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 13.10.2014 | Reagovat

  • 127

    Maraček

    Také napíšu svou zkušenost. Na Nikonu D7000 jsem při koupi objektivu nic nezpozoroval. Po týdnu doma jsem ale zjistil, že všechny fotky mají back focus, takže jsem navštívil Megapixel, kde mi pomohli seřídit objektiv přej USB dock. Je třeba brát v úvahu, že seřízení není zcela jednoduché a zabere třeba i několik hodin. Mě cca po 1h seřizování na prodejně přišly výsledky už docela dobré. Ale chci upozornit na jednu věc. V sofwaru lze BF a FF měnit v závislosti na vzdálenosti předmětu jen do 2m. Dále je vše bráno jako nekonečno. Takže když jsem zaostřil třeba na předmět který je 5m daleko...opět mi zaostřuje za :(. Nyní mám objektiv s tělem v autorizovaném servisu a jsem zvědavý, jaký bude výsledek od nich. Jestli se toto nezlepší budu muset i když nerad zboží reklamovat v Megapixelu :(. Držte mi palce. Až to ozkouším, dám vám vědět jak jsem dopadl.

    Tomáš Maraček, 13.10.2014 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Reaguje na (125) | Naprosto souhlasím.anebo by mohli aspoň tu usb stanici dodávat k objektivu zdarma,když vědí,že problém stále přetrvává.Těšil jsem se na tohle sklo hrozně moc,ale zklamalo,čekal jsem od něj úplně něco jiného.S těmi prodavači by to byl asi problém:-)když si jdete koupit foták někam do velkoobchodních řětezců,kde mají i objektivy a celkové příslušenství,tak prodavač ani neumí foták pustit,nasadit na něj objektiv,natož aby seřizoval sklo podle nějakého programu:-)(mám na mysli Elektro Word a jim podobné)

    Tomáš, 12.10.2014 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    S ohledem na to, že problémy s ostřením evidentně přetrvávají i u posledních dodávek (kde by měl být opravený firmware z výroby), tak by bylo férové, aby se prodejci a distribuce Sigmy domluvili a tenhle problém se řešil. Prostě Sigma by se k tomu měla postavit čelem a říci "ano, máme ultimativně skvělé sklo, ale je potřeba ho velmi často doladit na fotoaparát" a domluvila se s prodejci, že by seřízení zákazníkovi provedli přímo při koupi na prodejně. Zaškolený prodavač by měl být schopen sklo seřídit zákazníkovi na počkání, když už Sigma poskytne USB-dock ke koupi i pro běžné zákazníky, aby si ho mohli nastavit sami. Mě samotného od koupi tohodle skla odrazuje právě to, že bych dostal špatně seřízený kus a potom bych musel někde nahánět servis a pak být měsíc být bez skla i foťáku a modlit se, že to servis zvládne a nic mi s výbavou za 40 tisíc (foťák+sklo) neudělají. S ohledem na to, že tohle sklo stojí skoro 20 tisíc a problém s ostřením se týká nemalého počtu kusů, tak by přístup prodejce i výrobce neměl být stylem "obraťte se na servis nebo si pořiďte USB dock a hrajte si s tím týden doma", ale měl by být "přijeďte si pro sklo, vemte s sebou svoje tělo a my vám to doladíme na počkání". Uvědomte si, že 90% obyvatel téhle země nežije v Praze aby měli servis Sigmy v dosahu a posílat vybavení na servis třeba poštou, být bez foťáku pár týdnů a ještě riskovat, že pošta zásilku poškodí či ztratí, to opravdu není lákavé. Mimochodem - nikde jsem ani nenašel návod od Sigmy, kde by popsali přesný postup jak sklo doladit pomocí USB-docku.

    SpookY, 11.10.2014 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Reaguje na (123) | Jelikož se na Vaši prodejnu asi nedostanu,zvolím tu druhou možnost,zakoupení stanice.Díky za odpovědi.

    Tomáš, 11.10.2014 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Reaguje na (121) | Dobrý den, v tom případě je asi jediná možnost USB doc, nebo servis. Protože bez toho aniž bych viděl kam jste ostřil, nebo jak byl test proveden nelze říci o jaký problém jde.  Případně jestli nemáte možnost se zastavit na prodejně, kde by jsme mohli objektiv zkontrolovat.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.10.2014 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Reaguje na (121) | Pokud zaostřím manuálně přes živý náhled,je to fakt pecka!!Ale v tom případě ztrácí objektiv na významu,můžu si koupit manuální objektiv,za polovinu peněz a procentuálně budu mít větší uspěšnost,že budu mít fotky ostré.

    Tomáš, 11.10.2014 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Reaguje na (120) | Ano jemné doladění AF na těle fotoaparátu jsem zkoušel,moc nepomohlo.Na širší ohnisko se na clonu 1.8 nechytá skoro vůbec,na delší ohnisko to je o poznání lepší.Funguje tak,že jsem zkusil tři snímky se stejným nastavením,se stejnou scénou,z toho jeden byl perfektně zaostřený,další dva byly mimo.Proto nevím,v čem je problém.A pohybová neostrost to není.

    Tomáš, 11.10.2014 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Reaguje na (119) | Dobrý den, ono se to takto nedá moc specifikovat. Záleží na nastavení velikosti ostřících bodů a ostření atd. Také má D7000 jemné doladění AF, zkoušel jste kalibrovat pomocí této funkce, zda  se ostření nezlepší. I u originálních skel je občas nutné malinko posunout tuto kalibraci pro lepší výsledek. Případně lze zakouopit USB doc a kalibrovat pro 100% přesnost.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.10.2014 | Reagovat

  • 119

    Pilař

    Zdravím,koupil jsem si tohle sklo,mám nikon D7000.Udělal jsem pár zkušebních cvaků a zhruba z deseti pokusů se tak 2 autofokus neminul.jednou zaostří dobře,podruhé ne a potřetí je vedle úplně.Nevím jestli ho nemám vrátit,od objektivu za 20000kč jsem čekal něco jiného.Kdybych koupil http://www.megapixel.cz/jak-pouzivat-sigma-usb-dock tuhle stanici,na kolik % mám záruku že ho seřídím správně a že autofokus bude 100%?A nebo je lepší navštívít servis,kde mě ho seřídí?Díky za odpověď.

    Tomáš, 10.10.2014 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Ve fotogaleriích se objevují makrofotky focené tímto sklem. Může někdo uvést praktickou zkušenost? Mám na mysli makrokroužky, makročočka, Raynox (zde je problém s průměrem závitu)...

    SpookY, 25.09.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím