Sigma 28-300 mm F 3,5-6,3 DG MACRO pro Nikon + utěrka Sigma zdarma! Komentáře k Sigma 28-300 mm F 3,5-6,3 DG MACRO pro Nikon + utěrka Sigma zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (62 - 1)

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Po sérii testovacích fotografií padla i varianta využití objektivu jako teleobjektivu "kdyby bylo náhodou potřeba". Souhlasím s Vámi a děkuji Vám za Váš názor. Toto sklo opravdu nemá význam s sebou tahat.

    Michal Kučera, 15.04.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den, obávám se, že s tímto objektivem nevyužijete možností a kvalit D90 ani zdaleka.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.04.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den. Mám Nikon D90 v setu s Nikkor 18-105. Diskutovanou Sigmu jsem dostal od příbuzného, který skončil s kinofilmem a přešel na DVF. Je Sigma s D90 vůbec použitelná (když pominu mírně zmatené ostření) nebo je použití tohoto objektivu v kombinaci s D90 degradace kvalit fotoaparátu?

    Michal Kučera, 13.04.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý den, ano, bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.01.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by mi tento objektiv komunikoval s Nikonem D70s??? Děkuji za odpověď.

    Miroslav D., 12.01.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, o žádné ukázce bohužel nevím, ale před lety jsem tento objektiv zkoušel ještě na film a kvalita mě rozhodně nepotěšila a to ani na fotkách velikosti 10x15 cm...

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.01.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat zda je někde nějaká ukázka obrazové kvality tohoto skla? Popřípadě jak byste ohodnotil obrazovou kvalitu vy? Děkuji.

    Štěpán Krtička, 10.01.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, bohužel není. Jestli potřebujete objektiv s velkým rozsahem zoomu, vybral bych třeba http://www.megapixel.cz/tamron-af-18-270-mm-f35-63 -di-ii-vc-ld-aspherical-if-macro-pro-nikon, ze zoomů s velkým rozsahem vychází celkem slušně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.12.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Je tento objektiv vhodný k Nikon D300s ?

    Jan Honza, 13.12.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 51 | Dobrý den, na momentky se 24-70/2,8 dá bez problémů použít, pokud počítáte s absencí širokého ohniska při použití na zrcadlovkách s APS-C snímačem.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.12.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | No jsem blbá, úplně jsem se překoukla a překlikla - jedná se mi o 24 - 70 mm, f 2.8 v celém rozsahu. Můžete mi tedy prosím i přes mou blbost :) poradit? Děkuji.

    Petra Popelová, 05.12.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz, potřebuji objektiv pro focení momentek a neinscenovaných fotografií - děti, lidi, různé události a akce. Tento se mi s tímto rozsahem zoomu a hlavně světelností zdá dobrý, jen mne zaráží dodatek MACRO - bude vhodný tedy pro momentky? Děkuji.

    Petra Popelová, 05.12.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, tento objektiv vhodný není, na D5000 nebude automaticky zaostřovat. V ceně do 10 tis. je z univerzálních objektivů asi nejlepší http://www.megapixel.cz/tamron-af-18-250-mm-di-ii- pro-nikon?stranka=komentare&sort=desc.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.09.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den. Je tento objektiv vhodný na D5000 na focení sportu /golf, fotbal, hokej/? Popřípadě jaký objektiv byste mi doporučil v ceně do 10T? Děkuji

    Martin Prokop, 30.08.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Děkuju za tipy.

    Markéta, 01.07.2010 | Reagovat

  • 47

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.07.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, mám digitální fotoaparát Nikon D90. Hledám nejvhodnější teleobjektiv pro amatérské použití - zejména pořizování fotografií krajiny, portrétu. jako základní objektiv používám Sigmu 17 - 70 mm/f 2,8- 4,5 a jsem s ním spokojená. Na vašem webu jsem našla 3 tipy: Sigma 28 - 300mm/ f 3,5- 6,3 DG; Sigma 50 - 200mm/f 4 - 5,6 DC OS HSM a Nikon AF-S 55 - 200mm/f 4-5,6 G DX ED. Jaký z těchto tří, popř. jiný, byste mi doporučil? Předem děkuji, Markéta

    Markéta, 30.06.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, teoreticky právě tento, ale nemůžete očekávat nijak dobrou obrazovou kvalitu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.04.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Jaký zoom mi doporučíte pro D700 (full frame) ? Byl jsem zvyklý u D300 na zoom 18-200 DX, který samozřejmě u D700 nemůžu použít. Existuje (třeba i jiná značka než NIKON) něco podobného pro D700 ?

    Jiří Vlasák, 13.04.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, bohužel nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Je tento objektiv vhodný k Nikon D3000, ostří automatcky?

    armatura_a1, 28.03.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 39 | Ano, uvedený objektiv Tamron je vhodným doplněním setového objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.11.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Ještě pro úplnost uvedu, že teď mám AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3,5-5,6G. Ruční ostření na delším objektivu by mi nevadilo, nepředpokládám příliš časté použití.

    Monika, 05.11.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Děkuji za tip. Ještě jsem trochu pobrouzdala a narazila na tenhle: http://www.megapixel.cz/tamron-af-70-300-mm-f4-56-di-ld-macro-pro-nikon#zakladni-parametry . Co myslíte? Nebo mi poradíte ještě nějakou alternativu? Děkuji

    Monika, 05.11.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, tento moc vhodný není. Ideální je http://www.megapixel.cz/nikon-18-200-mm-f3-5-5-6g- if-ed-dx-vr, ale cenově je poměrně vysoko. Daleko dostupnější a také celkem kvalitní je http://www.megapixel.cz/tamron-af-18-200-mm-f-3-5- 6-3-di-ii-macro-pro-nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.11.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, k Nikon D60 byste doporučil jaký objektiv podobných parametrů jako je tento? Jsme jen amatér a občas potřebuji fotit vzdálenější objekty.

    Monika, 05.11.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 35 | Dobrý den, s D60 bohužel ostřit nebude, moc vhodný není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.09.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den,je tento objektiv vhodný k D60 a bude automaticky ostřit?Děkuji za odpověď.

    Saša, 26.09.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, Sigma 70-300 APO je na tom daleko lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.08.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Přemýšlím o zakoupení macro objektivu.můžete kvalitativně srovnat tento se sigmou 70-300 APO DG macro případně doporučit jiný?.Mám Nikon D90 se seťákem 18-125.Děkuji.Předpokládám že s ním budou fungovat

    MiraD, 21.08.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobrý den, ano, je to možné, ale pouze s manuálním ostřením.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.07.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možno používat tento objektiv s nikonem D40? Děkuji za odpověd.

    Vojtěch Havlis, 24.07.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, jednoznačně lepší volba je http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed, tedy pokud již máte nějaký základní objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.03.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    28 Dobrý den.Pane Bouško..Mám Nikon D80.Poradtemi k jake volbě se mám přiklonit s výběrem zoom objektivu?Sigma AF 28-300mm F3.5-6.3 DG MACRO Nikon nebo spise Nikkor AF-S VR 70-300/4.5-5.6G IF-ED Zoom.Dekuji

    Eva, 26.03.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, vhodný není ani k jednomu z uvedených modelů. Kvalitativně je určen pro velmi nenáročné uživatele.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.03.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, hodil by se tento objektiv jako druhý, k Nikonu D300, případně D700? Děkuji za odpověď.

    Rudolf, 04.03.2009 | Reagovat

  • 26

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.01.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    dobrý večer. poradtemi prosím vhodný macro objektýv alebo teleobjektýv pre nikon D40 (lacnejší). nemusí byť prave značka nikon

    juraj, 19.01.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, v ceně kolem 10000 Kč je pro Nikon několik následujících možností: http://www.megapixel.cz/sigma-50-28-e-xdg-macro-ni kon, http://www.megapixel.cz/tokina-at-x-100-pro-nikon a http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-90-mm-f-2-8-d i-macro-pro-nikon. Záleží ale také pro jaké tělo bude objektiv určen, protože na některých tělech (D40, D40x a D60) nebude s uvedenými objektivy fungovat autofokus. Levnější zoomové objektivy se kvalitativně nemohou makroobjektivům vůbec rovnat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.11.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den. Uvažuji o makro objektivu na vánece pro syna.Můžete mi dát několik typů?.Zda se třeba vyplatí něco připlatit nebo udělá stejnou službu levnější objektiv.Uvažuji o cenové relaci 8 - 10 tisíc.Děkuji za odpověď.

    Jirka, 18.11.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den, pak by to byl asi právě tento model.

    Reaguje na 21 | Obrazově není bohužel příliš kvalitní, lepší by byl třeba http://www.megapixel.cz/tamron-af-18-200-mm-f-3-5- 6-3-di-ii-macro-pro-nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.10.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, jak je tento objektiv vhodný k Nikonu d80? Potřebovala bych jeden univerzální objektiv. Jak je na tom obrazově?

    fotograf, 04.10.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | a když bych chtěla s ohniskovou vzdáleností 300 mm doporučil byste mi prosím který?

    Petra , 03.10.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, nejvhodnější by byl třeba http://www.megapixel.cz/tamron-af-18-200-mm-f-3-5- 6-3-di-ii-macro-pro-nikon, má ideální rozsah ohniskových vzdáleností a opticky je lepší, než tato Sigma.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.10.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    pane Bouško,prosím o radu,který z níže 2 objektivů byste mi doporučil?Nejsem až takový odborník,popravdě tomu moc nerozumím a potřebuji tzv. univerzální objektiv na Nikona D50. Sigma 28-300 mm F 3,5-6,3 DG IF ASPHERICAL MACRO pro Nikon * Tamron AF 70-300 mm F/4-5,6 Di LD Macro pro Nikon Moc děkuji za radu

    Petra , 03.10.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den, ideální je http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed, pokud vím, tak Sigma zatím objektivy tohoto rozsahu s HSM motorem ještě nedodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.09.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Pane Bouško, prosím, poraďte mi zoom se zabudovaným motorem, s ohniskem 70-300 pro zrcadlovky NIKON na př. D40x, v českých specifikacích těchto objektivů není o motoru zmínka, ale v originální specifikaci firmy Sigma ano. Děkuji.

    Anton, 14.09.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ano, bude fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.06.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, bude tento objektiv dobře kompaktní s nikonem d50?

    Michal, 19.06.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Odpověď (2) je správná: Poměr vyjadřuje vlastnosti obrazu (nový stav) vzhledem k originálu(vzoru - starému stavu): POMĚR = NOVÝ STAV : STARÝ STAV = NOVÝ STAV / STARÝ STAV 1:3 tedy znamená, že nový stav (obraz) je třikrát menší než starý stav (vzor, originál). Zapíšeme li ten poměr zlomkem, vidíme totéž jen je to jinak zapsáno: 1/3 ... obraz je třetinou vzoru. Vzor je tedy trojnásobkem obrazu, jak se ve (2) správně říká. Pravdivá je (částečně) i druhá část tvrzení ve (2) : Zvětšíme-li více než třikrát ten třetinový obraz z čipu, dostaneme fotografii, která je nesporně větší než originál. Platí to u všech poměrů (např. u map nebo měřítek výkresů .....): Nový stav je vždy vepředu a starý stav je vzadu. Je to proto, aby ten zlomek správně vyjadřoval zvětšení nebo zmenšení obrazu vzhledem ke vzoru ...

    Jirka, 02.05.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, máte pravdu, napsal jsem to obráceně... :) pardon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.01.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Pane Bouška k vaší odpovědi číslo Reaguje na 2 | , neni to obráceně? 1:1 je zobrazení reálná velikost na senzoru jak píšete (toho dosahujou kvalitní macro objektivy) ale poměr 1:3 by měl být snad obraz třikrát menší na senzoru než originál, pokud by to bylo jak jste napsal tak by to byl velice zajímavý objektiv, pokud by zvěčoval třikrát (tedy 3:1) asi bych zahodil svou sigmu 150/2.8 macro a koupil bych si tento o polovinu levnější, pokud se pletu a špatně jsem pochopil co jste napsal tak se omlouvám a beru zpět.

    Fotograf, 10.01.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, ano, s D50 bude ostřit bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.08.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, s D50 objektiv zaostřovat bude?

    Jirka, 04.08.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Díky, Přeji hezký den.

    Karel, 23.07.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Plně kompatibilní jsou objektivy Nikon s označením AF-S, ostatní objektivy Nikon a jiné umožňují s D40 pouze manuální ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.07.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Děkuji.Škoda , to ostření by chybělo.Existuje nějaký podobný, co do vlastností, který by byl s D40 plně funkční ?

    Karel, 23.07.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Dobrý den, ano, ale nebude automaticky ostřit, pouze manuálně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.07.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Dobrý den taky laik.
    Lze použít pro DSLR NIKON 40 ?
    Díky

    Karel, 22.07.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    ďěkuji .....

    Kočvis, 29.05.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, poměr 1:1 je stejný obraz originálu na snímači, jako ve skutečnosti, takže 1:3 je 3xvětší originál, než jeho obraz na snímači (!!!!!) Takže pokud výslednou fotografii zvětšíte, dostanete tak větší snímek, než byl originál...

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, jsem laik.
    1:3 je poměr orig ku fotce? Takže menší ?

    Kočvis, 28.05.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím