Sigma 30mm f/2,8 EX DN pro Sony NEX Komentáře k Sigma 30mm f/2,8 EX DN pro Sony NEX

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (38 - 1)

  • 38

    Svoboda

    Reaguje na (37) | Dobrý den, Sigma je výhodnější koupě.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 06.08.2013 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si pořídit svůj první objektiv s pevným ohniskem pro NEX. Chci začít se základním objektivem a rozhoduji se mezi touto Sigmou (případně novější verzí) a Sony 35/1,8. Výhodou sigmy je asi trochu lepší obrazová kvalita, ostrost kresby od nejnižší clony a cena, sony má zase lepší světelnost a stabilizaci. Výhody větší světelnosti, navíc ve spolupráci se stabilizací za horšího světla, jsou mi jasné a občas bych je určitě ocenil, ale cenový rozdíl mezi těmito objektivy by stačil na pořízení např. dalšího pevného skla. Nemám neomezený rozpočet, proto se chci zeptat, jestli výhody objektivu sony opravdu stojí za připlacení? Pokud má někdo praktické zkušenosti s oběma objektivy, budu rád (a určitě nejen já), když se o ně podělí. Děkuji

    Vojta N., 31.07.2013 | Reagovat

  • 36

    Svoboda

    Reaguje na (35) | Dobrý den, můžete si napsat na: dostupnost@megapixel.cz

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 08.04.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Tato verze objektivu je bohuzel nepouzitelna pro video... ostreni vytvari znacny hluk, ktery je v nahravce. Sigma uz ma novou verzi, ktera ma tento nedostatek odstranit... take ostreni by melo byt rychlejsi. Uz se vi, kdy bude skladem? Dekuji

    Lou, 04.04.2013 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Perfektně ostrý objektiv. Za tu cenu nemá konkurenci. Nevýhody - pomalé automatické ostření v horších světelných podmínkách.

    Mára, 18.12.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na 13 | To je neuvěřitelně směšný názor a je vidět, Chozé, že se vůbec v problematice neorientujete. Ta přední dírka je tam tak malá proto, že jde o sklo na APSc. Skla, která používáte Vy, jsou na FF, proto je ta "dírka" větší. Vtip je ale v tom, že stejně, na APSc, používáte jen půlku plochy vstupní čočky, takže zase jen tu malou dírku. Pokud Vám záleží až tak na velikosti "dírky", použijte třeba sklo ze středoformátu, takový Sonnar 180/2,8 by se Vám mohl líbit. Tam je díra jako kolo od vozu. To je fakt neuvěřitelný názor.

    Taffey, 20.11.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na 29 | Doporučuji podrobnou recenzi, která vysvětluje i Váš problém = Fotoradce z 24. září 2012 -JiM

    JiM, 29.10.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na 29 | Dobrý den, píšete, že Vám při pohybu v objektivu chrastí. V objektivu při vypnutém fotoaparátu se při pohybu ozývá klepání, při zapnutí fotoaparátu tento zvuk přestane. Pokud se jedná o tohle, je to bohužel normální projev tohoto objektivu a tohle nereklamujte, dělají to všechny tyto objektivy.

    Franta, 24.10.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | Dobrý den, jestliže objektiv vydává zvuky, které dřív nevydával, úplně v pořádku to asi není. Doporučuji kontaktovat autorizovaný servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.08.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den! Co by ryzí amater-ka, prosím odborníky o radu. Vlastním, dosud k všeobecné spokojenosti, od jara t.r. předmětný objektiv. Nyní mi v "třicítce" při pohybu začalo chrastit, což dosud nebylo. Jde o nepříjemný pazvuk působící na solidním NEXu 5N až nedůvěřivě. Jedná se, prosím, o závadu možnou reklamování v záruční době? Nerada bych se u prodejce dočkala posměchu, za vytýkanou závadu. Omlouvám se za příliš laický dotaz v tomto fóru a děkuji za pochopení - FisEva

    FisEva, 23.08.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na 27 | Díky moc za užitečné info! Koupím ho s touto sigmou a 18-55, zbytek později. Na cestě jsou s nástupcem NEX-5R a NEX-6 taky další objektivy....

    Honza, 21.08.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 26 | Honzo, právě tak jako Ty i já jsem vybíral objektivy k NEX-u 5N. Zvolil jsem sortiment takový, jak popisuješ. Pokud nehodláš používat do budoucnosti adaptér, považuji tento výběr při současných možnostech za optimální. Sedmiměsíční používání (cca 1 000 fotek) mi potvrdilo správnou volbu. Špice z uvedeného výběru je jednoznačně objektiv Sony SEL 50 f/1.8 a to jak z mé praxe tak i ze všech světových recenzí které jsou a priori pozitivní. Leč zde uvedené komentáře se váží k objektivu Sigma 30 mm f/2.8 EX DN. Zmiňuji to proto, že se jedná o objektiv který mám na NEX-u pernamentně. Aparát nosím stále u sebe v batůžku. Pro momentky, street, dokumenty téměř ideál. Mohu jenom potvrdit konstatování Petra (6)+(8)+(15) tohoto diskuzního fóra. Ostatní uvedené objektivy nasazuji pro konkretní situaci, která vyžaduje zoom, vyšší světelnost a pod. Dobré světlo do zad JiM.

    JiM, 18.08.2012 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na 25 | Ano, měl jsem na mysli horší světlo. Vyplatí se tedy nekupovat set 18-55 + 16 mm ale pouze 18-55 a dokoupit sigmu 19mm? 1500,- navíc bych obětoval za lepší fotky (pokud jsou) oproti orig. 16mm. Set by tedy vypadal NEX-5N + 18-55 + Sigma 19mm + 50 f/1.8 SEL a teleobjektiv v budoucnu. Myslíte, že takto postavená sada pokryje běžné rodinné situace? Moc díky

    Honza, 17.08.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na 24 | jestli myslíte "focení v interiéru" jako focení za špatných světelných podmínek tak je SEL50mm rozhodně lepší i z důvodu stabilizace.Jinak je to spíše sklo na portréty. jako náhradu za SONY SEL16mm pancake je lepší použít Sigma 19 která má přece jen blíže k širokoúhlému záběru. Sigmu 30 lze spíše porovnávat se SONY SEL 30/3,5 jinak poměr cena/výkon u tohoto objektivu je vynikající .

    Andrej, 17.08.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, lze s tímto objektivem fotit i v interiéru nebo je nutné mít 50mm f/1.8? Nahradí tento objektiv orig. 16mm pancake?? Moc díky

    Honza, 17.08.2012 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na 22 | Já bych dal také přednost širšímu objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.05.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Děkuji. Poslední dotaz :) Vzhledem k tomu že mám kit 18/55 byste zvolil spíše Sigmu 19 mm nebo tuto 30 mm? Využití spíš na krajiny, k moři atd, spíš bych se naklaněl k širšímu záběru.... Děkuji.

    Preda, 17.05.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 20 | Vybrat si můžete v kategorii Redukční kroužky.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.05.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Děkuji za odpověd. Mnozí ho chválejí, takže by tam kvalita měla být. S tím filtrem mě to nenapadlo. Můžete mi tu odkázat na nějakou tu redukci? Z většího na menší samozřejmě :) Děkuji.

    Preda, 17.05.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na 18 | Dobrý den, bohužel jsem ještě neměl možnost ho vyzkoušet, ale mnozí si tento objektiv velmi pochvalují. Polarizační filtr bych koupil s větším průměrem, protože s redukcí se dá použít i na objektivech s menším závitem. Naopak to ale nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.05.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    děkuji za odpověd. Máte pravdu, nevšiml jsem si. V porovnání s kitem 18/55 je tento lepší? Uvažuji o koupi polarizačního filtru B+W, ale budu si muset vybrat velikost (46-49), tak abych ho koupil na lepší objekt... Děkuji za Vaše porovnání a doporučení.

    Preda, 16.05.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na 16 | Dobrý den, viz má odpověď číslo Reaguje na 2 |

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.05.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Autofocus u toho objektivu? Děkuji za odpověd.

    Preda, 16.05.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Přesně tak Davide. Tento objektiv mám měsíc. Výsledky z něho mne hodně překvapily. V testech vychází srovnatelně s podstatně dražším Zeissem 24/1.8,který stoji šestkrát tolik. Sigmu 19/2.8 mám také na nex-7 a výsledky z ní jsou srovnatelné s elkovýmy objektivy od Canonu,kterých několik vlastním a používám na Mark II. Ty Sigmy jsou až nezkutečné výborné. Jediné co odrazuje kupce je nízká cena,díky které si spousty potencionálních kupců myslí,že jsou to nekvalitní skla. Ovšem opak je pravdou.

    petr, 07.05.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    kdo má problém s malou čočkou nebo cenou ať se koukne sem...to snad pomůže... http://www.sonyalpharumors.com/surprise-is-the-sigma-30mm-lens-the-best-of-all-available-e-mount-lenses/

    David, 04.05.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    No když vidim tu malou přední dírku, tak to ve mne moc důvěru nevzbuzuje. Koupil jsem si redukce na Pentax, Canon, Minolta a Leica a používám podstatně lepší a levnější secondhand kousky. Už jen pohled na přední čočku/díru u takové 50mm f1.4 či 135mm f2.8 ve srovnání s touto Sigmou (či originálním 16mm pancakem) řekne hodně...

    Jose, 22.04.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na 9 | Dobrý den Ti, Váš příspěvek  bohužel musel být odstraněn kvůli odkazu na konkurenci. Děkuji za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.04.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na 9 | o chápu. Ale nesmíš očekávat za tak malé peníze špičkovou kvalitu,kterou poskytuje na Nex-7 Zeiss 24/1.8.

    petr, 15.04.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na 7 | Sám to až tak do hloubky nezkoumám. Fotografuji street a dokument a tam mne nějaká dokonalá technická kvalita moc nezajímá. Raději fotím než hnidopišsky rozebírám jestli je fotka jeden centimetr od okraje trochu neostrá a tak podobné hlouposti. Ale tady Vám posílám odkaz na pro Vás myslím dostačující odpověď. Přeji Vám technicky dokonalé snímky a hezké velikonoce :-) http://www.mikekobal.com/blog/?p=4124

    petr, 09.04.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na 6 | Jak si mám představit velmi slušnou kresbu , je k dispozici exaktní test ? Stačila by mě středová a okrajová ostrost při clonách.

    Ti, 08.04.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Zdravím. Koupil jsem tento objektiv spolu s 19/2,8. Velice dobré zpracování z tvrzeného plastu a kovového bajonetu. Velmi slušná kresba bez viditelných optických vad. Manuální kroužek jde hladce a naprosto přesně. Sigma udělala velice dobrý tah,když nabídla pro Sony Nex tyto dva pevné objektivy s velice slušnou světelností, které v portfoliu Sony chybí. Za cenu 200 Eur za objektiv je to velmi dobrá volba a s jeho koupí neuděláte chybu. Pro příznivce pevných skel je to super.

    petr, 08.04.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Pane Bouško, omlouvám se, že jsem Vás oslovil osobně. Na stránkách Meapixlu totiž odpovídáte fundovaně na dotazy (co do objektivů) téměř výhradně. Věřím, že po zprávě o naskladnění zboží se před vlastní expedici domluvím s některým "Megapixlákem" ohledně mého dotazu, abych nekoupil "zajíce v pytli". Děkuji za pochopení JiM.

    JiM, 23.03.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na 3 | Dobrý den, rád bych Vám vyšel vstříc, ale bohužel to nepůjde. Pracuji totiž z domu a v expedičním skladu se vůbec nevyskytuji.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.03.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Pane Bouško děkuji za zprávu. Objektiv jsem předběžně objednal. Až bude naskladněn dovolím si Vás kontaktovat zda můžete vlastnosti na objektivu ověřit, než-li ho vhodím do nákupního koše Megapixlu. Děkuji za vstřícnost JiM.

    JiM, 22.03.2012 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na 1 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.03.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den! Prosím o sdělení, zda má objektiv pro NEX automatické ostření a nastavení clony tak, jak mají originál objektivy Sony pro NEX-y. Děkuji JiM.

    JiM, 21.03.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím