Sigma 30mm f/1,4 DC HSM Art pro Nikon Komentáře k Sigma 30mm f/1,4 DC HSM Art pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (36 - 1)

  • 36

    Křížek

    Dobrý den, v tom případě bude lepší 30mm Sigma. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.10.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, mám v plánu kupovat objetiv. Objektiv Sigma 30mm f/1,4 DC HSM Art pro Nikon a nebo Objektiv Nikon 50mm f/1,8 AF-S NIKKOR G, můžete mi prosím poradit, který je lepší? tělo mám Nikon D5100 tělo Hlavně bych se s ním potřebovala vejít do místnosti tak 3m x3m... Moc děkuji za odpovědˇ Eva

    Eva Panochová, 24.10.2016 | Reagovat

  • 34

    Křížek

    Dobrý den, alternativu, Sigmu 35mm 1.4 ART tedy rovnou vypustím, protože je mimo Vámi povolený rozpočet. Nejlépe na tom bude dle mého názoru právě 35mm 1,8. kolega ji s úspěchem používá již delší dobu a nemůže si jí vynachválit. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.07.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, vlastním fotoaparát nikon d5200 + objektiv Nikon 40mm f/2,8 AF-S G DX Micro. Chtěl bych si pořídit ještě světelnější objektiv s větším úhlem záběru a nejspíše bych vybral tento: Sigma 30mm f/1,4 DC HSM Art pro Nikon nebo Nikon 35mm f/1,8 AF-S NIKKOR G DX. Chci se zeptat jestli si pomůžu pokud jde o rychlost, ostrost, kresbu a úhel záběru. Prosím o srovnání těchto 3 objektivů nebo o doporučení nějaké alternativy. Investoval bych max 13.000,- Kč. Předem děkuji...

    Lukáš Cigánek, 28.07.2016 | Reagovat

  • 32

    Maxant

    Reaguje na (31) | Dobrý den, komentář smazán z důvodu urážek na jiného uživatele. Prosím zaobírejte se komentováním zboží a ne útoky na názor někoho jiného. S pozdravem M. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.03.2016 | Reagovat

  • 30

    Maxant

    Reaguje na (29) | Dobrý den, no kresbou bych bral 35 Sigma f1,4 art, ale je cenově vysoko. Pak je to složité. Nikon--lepší ostrost( rozdíl je nepatrný-číselně je to prostě více) a lepší přenost kontrastu. Ovšem Sigma má daleko lepší korekci aberace.   S ohlede na rychlost bych řekl to bude podobné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.02.2016 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý večer, vlastním nikon d7100 se základním ojektivem 18-105 a uvažuji o pořízení tohoto ojektivu a nebo variantě nikon 35 f/1,8 , jiné podobné 30-35 varianty jsem nenašel, fotím momentky děti v pohybu a krajinu, který znich je lepší. díky za odpověd. Martin.

    Martin, 21.02.2016 | Reagovat

  • 28

    Bouška

    Reaguje na (27) | Dobrý den, vhodné jsou například tyto makropředsádky Haida.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2015 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den, existuje nějaká univerzální makro předsádka, která by na tento objektiv šla nasadit? Nejde mi o nějaké extrémní makro hmyzu, nebo něco podobného, jen o to, abych mohl občas zachytit i malé předměty z větší blízkosti. Spíše dokumentačně, byť stále v dostatečné kvalitě. Děkuji

    Míra, 08.11.2015 | Reagovat

  • 26

    Maxant

    Reaguje na (25) | Dobrý den, takto to bohužel nelze jednoduše říci. FF snímač je jinak koncipován, ale máte pravdu, budete fotografovat v dx.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.10.2015 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na (24) | Dobrý den , pokud mě FF přepne na výřez ,tak vlastně budu z něj mít DX ? A kvalita výstupu bude totožná jako bych fotil na D7100 ? Děkuji za odpověď

    martin.martin, 13.10.2015 | Reagovat

  • 24

    Maxant

    Reaguje na (23) | Dobrý den, tento objektiv je na APS-C, tedy na FF Vám to buď přepne na výřez, nebo po zakázání této funkce bude patrná vinětace. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.10.2015 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den , jak se bude chovat na D750 . Mám ho na D7100 a je skvělý . Chci přejít na full frame a nechtěl bych o tento objektiv příjít . Co Vy na to . Děkuji za radu

    martin.martin, 11.10.2015 | Reagovat

  • 22

    Maxant

    Reaguje na (21) | Dobrý den, pokud se podívám na srovnání na dxom je lepší o malinko FX verze 35mm. Hlavně v aberaci a zkreslení. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.09.2015 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, měl jsem možnost vidět výsledky 35mm f1,4 art na DX zrcadlovce a rozdíl oproti nikkoru 35mm f1,8, který vlastnim, byl výrazný a rozhodl jsem se pořídit lepší portrétní sklo. Zvažuji nákup této 30mm f1,4 art a rád bych se informoval, zda-li bude výsledek stejný (opomenu-li 5mm) té 35mm f1,4 art určené pro FX, nebo se vyplatí připlatit si a pořídit právě onu 35mm f1,4, která mne nadchla, ale nerad bych připlatil za stejnou kvalitu když nevlastním full-frame.

    Jakub, 03.09.2015 | Reagovat

  • 20

    Korč

    Reaguje na (19) | Dobrý den, nemá speciální utěsnění.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.09.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je tento objektiv nějak utěsněn proti vodě a prachu, předem děkuji.

    HugoCze, 22.09.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Tahle Sigma populárního Nikona 35/1.8 překonává, bohužel neštěstím je nastavená cena. Na "základní-jen-pro-DX" sklo je cena strašně vysoko, když 35/1.8 DX je všudypřítomný a na bazarech za pár šupů. Jinak je to ale velice sympatický objektiv - malý, kompaktní, světelný.

    SpookY, 09.07.2014 | Reagovat

  • 17

    Michalík

    Reaguje na (16) | Dobrý den,pokud vám nejde o cenu volil bych tuto Sigmu. Je přeci jen světelenější a více můžete pracovat s hloubkou ostrosti. Obrazově je také super. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.05.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den. Už několik dní jsem na rozpacích. Potřebuji radu, jestli k mému nikonu D5000 pořídit tuto Sigmu, nebo http://www.megapixel.cz/nikon-35mm-f18-af-s-nikkor-g-dx . Potřebuji světelný objektiv na focení svatby. U této Sigmy se mi moc líbí bokeh. Na cenu nekoukám. Děkuji za odpověď.

    Marin, 15.05.2014 | Reagovat

  • 15

    Korč

    Reaguje na (14) | Dobrý den, nová verze poskytuje vyšší rozlišení a menší aberaci. S 50mm se srovnává poměrně těžko, jedná se o výrazně jiná ohniska a konstrukce. Co do obrazové kvality je na tom 50mm ze zmíněných nejlépe.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.04.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobry den, chtel bych se zeptat jaky je rozdil mezi touto sigmou a starsi verzi 30mm f/1,4? a popripade srovnani 50mmf/1,8 G se starsi verzi sigmi 30mm f/1,4? (krome svetelnosti,ktera je jasna). Diky moc

    Jan, 23.04.2014 | Reagovat

  • 13

    Vacek

    Reaguje na (12) | Dobrý den, rozdíl v ceně je především že Sigma 35mm f1/4 lze použít na FX senzor. Kresba objektivu a bokeh bude skoro stejný ale váha a rozměry jsou jiné. Doporučil bych tedy zakoupit na DX formát Sigmu 30mm f/1,4DC HSM Art.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.11.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    dobry den zajímalo by me srovnani se sigmou 35 mm f1,4 cenove je tento objektiv o polovičku levnejsi tak nevim? chtěl bych to pouzit na nikon d7100 tech 5mm si myslim nehraje roli jde me spis o kvalitu a bokeh. dekuji za odpověď:-)

    jaroslav, 19.11.2013 | Reagovat

  • 11

    Svoboda

    Reaguje na (10) | Dobrý den, všechny objektivy musíte přepočítat cropem x1,5, ohnisko se vždy uvádí pro 35mm film.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.07.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Zdravím, mám v tom zmatek. Na Nikonu D90 (APS-C snímač) bude docházet k přepočtu nebo ne?

    Jiří Bek, 23.07.2013 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (8) | Jde to říci i srozumitelněji - FX zrcadlovky mají "DX režim", kdy se použije jen prostřední část snímače ekvivalentní DX zrcadlovce. Tím se ořežou tmavé okraje které DX objektiv způsobí. Díky tomu je možné na FX používat i DX skla, nicméně je tím sníženo celkové rozlišení snímku (fotí jen prostřední část čipu) a zrcadlovka i sklo se opticky chovají jako DX (tj. crop faktor, menší úhel záběru, pro stejně široký záběr je nutné použít menší ohnisko a tím je větší zkreslení atd.).

    SpookY, 20.06.2013 | Reagovat

  • 8

    Svoboda

    Reaguje na (7) | Dobrý den, kompatibilita je dána bajonetem (nikon F), tato Sigma se dá bez problémů nasadit a D600 se s objektivy pro DX snímač umí elegantně vypořádat (ale nefotí na plné rozlišení). V doporučených objektivech ji však neuvádíme, neboť aby s ní mohly FX zrcadlovky fotit, musejí snížit rozlišení (berou výřez ze snímače).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.06.2013 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    dobry den, tento objektiv vyskocil pri fitrovani na Nikon D600, ale DC by snad melo znamenat nemoznost pouziti pro FX, nebo se pletu?

    woox, 18.06.2013 | Reagovat

  • 6

    Svoboda

    Reaguje na (5) | Dobrý den, zajímavý návrh k recenzi, nebo článku do magazínu, poslal jsem jej do naší redakce a uvidíme, jestli se něco takového na našem webu náhodou neobjeví.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 06.06.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Další fajn info. Recenze a testy: http://lcap.tistory.com/entry/SIgma-Art-30mm-f14-Review Ukázkové obrázky: http://lcap.tistory.com/entry/Sigma-Art-30mm-f14-Sample-Images Takže podle ukázkových výřezů je o třídu slabší než "lens-of-dreams" Sigma 1.4/35, ale to se jaksi dalo čekat. Co je opravdu podstatné je, že je o třídu výš než stará SIgma 1.4/30 EX. Otázka je, jak si povede proti Nikonu 1.8/35 G. Tam to tuším bude velice zajímavé. Bohužel co se mi fakt nelíbí je aberace, která je jak na potvoru na nízkých clonách, které jsou nejvíc potřeba. Při 2.8 už zcela zmizí, ale i tak je to velká škoda :-( Otázka je, nakolik to půjde softwarově korigovat. Takže navrhuji udělat recenzi či soutěžní rozstřel o nejlepší "jako fool-frame padesátku" sklo pro DX / APS-C těla. Kandidáti: Sigma 1.4/35, Sigma 1.4/30Art, Sigma 1.4/30EX (stará), Sigma 1.8/28, Nikon 1.8/35G, Nikon 1.8/28G a nakonec univerzální Nikon 2.8/40. Osobně tipuji velmi vyrovnaný soubor mezi 1.8/35 a 1.4/30Art za lehkého sekundování 2.8/40, jednoznačné vítězství 1.4/35 a porážku 1.4/30EX i obou 1.8/28.

    SpookY, 04.06.2013 | Reagovat

  • 4

    Svoboda

    Reaguje na (3) | Dobrý den, zatím ji skladem nemáme, ale jakmile ji naskladníme, jistě nebude trvat dlouho, než recenzi zveřejníme. Toto je velmi očekávaný objektiv.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 24.05.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Další recenze: http://fstoppers.com/fstoppers-reviews-the-sigma-30mm-f1-4-dc-hsm-prime-lens Tohle sklo vypadá fakt dobře. A dnes se objevily i v prvních českých obchodech a cena není až tak hrozná. Bylo by možné udělat recenzi co nejdříve? Nejlépe přímým porovnáním s Nikonem 35/1.8, protože to je hlavní a v podstatě jediný přímý konkurent. Úplně nejlepší test by byl takový záběr jako je v recenzi na tu opičku - oba objektivy Nikon 35 i Sigma 30, nafotit ze stativu, zaostřeno na stejné místo a přes všechny clony. Aby bylo přímé srovnání optické kvality. Jestli ano, tak předem díky.

    SpookY, 21.05.2013 | Reagovat

  • 2

    Svoboda

    Reaguje na (1) | Dobrý den, musím říci, že nová Sigma 35mm f/1,4 nám vyrazila dech! Vaši poznámku o objektivech Carl Zeiss určitě někdy použiji :)  Za názor děkujeme.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 17.05.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Tady je první recenze s exaktně změřenými čísly: http://www.lenstip.com/370.1-Lens_review-Sigma_A_30_mm_f_1.4_DC_HSM_Introduction.html ... a ukázky fotek: http://nikonrumors.com/2013/05/07/sigma-30mm-f1-4-dc-hsm-art-lens-sample-images.aspx/ Pokud někdo najde nějaké nové testy, dejte je prosím sem. Nejlépe porovnatelné podle grafů a čísel, "názory" a "pocity" ať si autoři nechají pro sebe. Čekám na tohle sklo s velkým napětím. Chci na svoji D5100 něco "jako padesátku na fool-frame" a tohle sklo vypadá nadějně. Při cropu 1.5x by těch 30mm DX mělo dát zhruba 45mm na FX, což je dobré. Lepší než 35mm. Je lepší širší než užší, na portréty jsou přece G-éčka 50mm a 85mm. Každopádně je to důležité sklo. Bohužel my Nikoňáci trpíme zoufalým nedostatkem KVALITNÍCH světelných skel kolem 30-35mm. A zvláště u DX je to obzvláště bolavý problém, protože těch 35mm je "pevná padesátka" pro DX. Předchozí verze téhle Sigmy je opticky slabota. A jediná další přijatelná alternativa je jen Nikon 35mm 1.8G, což není žádný zázrak (odstrašující příklad jako ukázka aberace, navíc bokeh je roztřesený a při členitějším pozadí fakt otřesný). Doufejme tedy, že tato nová verze Sigmy dá Nikonu na frak. V podstatě kromě Nikonu 35 1.8G a Sigmy 30 1.4 na DX je zde už jen o dost dražší supersklo Sigma 35 1.4, což je v současnosti nejlepší objektiv vůbec (na FX i DX). Tím končí finančně dostupná, resp. přijatelná, skla na 30-35mm. Pak je zde CarlZeiss, což je zhmotněná pozlacená okázalost aristokracie. A pak zbývá už jen superpředražený, ale hanebný Nikon 35 1.4G. A to je sklo, za které by se měl Nikon stydět a veřejně se omluvit, protože podle prakticky všech testů to vypadá, že je asi navrhoval student optiky na prázdninové stáži. A ještě za něj drze chtějí tolik peněz. Takže nedočkavě čekáme na novou Sigmu 30mm.

    SpookY, 11.05.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím