Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM pro Sony + utěrka Sigma zdarma! Komentáře k Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM pro Sony + utěrka Sigma zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (45 - 1)

  • 45

    Bouška

    Reaguje na 44 | Dobrý den, důvod ukončení prodeje techniky bývá prozaický: ukončení výroby. To se samozřejmě bude týkat i tohoto objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2012 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, bude tento objektiv ještě v budoucnu figurovat ve Vaší nabídce nebo jste od jeho prodeje definitivně odstoupili?Pokud ano - důvod? Děkuji za odpověď.

    Petr, 31.05.2012 | Reagovat

  • 43

    Bouška

    Reaguje na 42 | Dobrý den, určitě je tento dobrá volba, mohu doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.04.2012 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, zvažuji zakoupení tohoto objektivu, mám tělo A550, považujete to za vhodnou volbu? Nebo se vyplatí investovat dalších více než 10.000,- a jít do stabilizované verze Sigma 70-200 mm F 2,8 EX DG OS HSM pro Sony? Díky za Váš názor.

    bofr, 16.04.2012 | Reagovat

  • 41

    Bouška

    Reaguje na 40 | Dobrý den, pro Vaše potřeby bych vybral D7000, je naprosto vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2012 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý deň,naväzujem na môj predchádzajúci príspevok. Potrebujem poradiť, ktoré telo by ste doporučili pri prechode z A200? A580, A700, alebo Canon 60D resp. Nikon D7000. alebo mám možnosť kúpiť v bazáre údajne nové telo 7D za cenu novej 60D. Čítam recenzie a neviem sa rozhodnú. Jedná sa aj o nákup objektívov a preto to má byť moje konečné rozhodnutie. Som na dôchodku a dobieham, čo som doteraz zameškal.Fotím na prechádzkach zo psom hlavne prírodu , kvetinky, motýle, vtáčiky, krajinky a kde tu parkúr, psie záprahy a teraz idem fotiť na ples. Fotím do RAW prevažne v slabších svetelných podmienkach a doma sa potom bavím vo Photoshope, Lightroome a odšumujem v Noisiware. Fotky mám hlavne v počítači na webe a tlačím maximálne A4. Ďakujem vám za cenné rady s pozdravom Jano.

    Jano , 27.01.2012 | Reagovat

  • 39

    Bouška

    Reaguje na 37 | Dobrý den, žádné obavy, s A200 budou fotky jedna báseň. Pokud ale chcete ještě lepší, s novějším tělem zaznamenáte daleko lepší výsledky hlavně při nastavení vyšších ISO.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Pardon,samozrejme Sony 75-300. Ďakujem za odpoveď.

    Jano, 19.11.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý deň Prosil by som o radu. Mám Sony A200 a chcem vymeniť setový objektív 70-300 za túto Sigmu . Využije v plnej miere senzor zrkadlovky tento objektív alebo doporučujete kúpiť k tomuto objektívu niečo primeranejšie z radu zrkadloviek Sony a čo ?

    Jano, 19.11.2011 | Reagovat

  • 36

    Bouška

    Reaguje na 35 | Dobrý den, ano ,je to shodný objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.11.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv shodný s typem Sigma 70-200mm F2.8 EX DG APOMacro HSM II jak je oficiálně označen na stránkách Sigmy? Pokud ne, v čem se liší?

    Raci, 13.11.2011 | Reagovat

  • 34

    Bouška

    Reaguje na 33 | Dobrý den, jsou na tom podobně. Osobně mám s tímto objektivem velmi dobré zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý deň. Mám záujem o tento objektív ale údajne na dlhom ohnisku /200 mm/ nie je ostrí.Aké máte skúsenosti. Objektív Tamron AF SP 70-200 mm F/2,8 Di LD IF Macro pro Sony je na tom opticky lepšie ?

    Jano, 01.11.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na 31 | ěkuji,vyrábět se vyrábí,viděl jsem ho na vlastní oči namontovaný,ale sehnad se bohužel nedá tak lehce.Je to ale ještě starší verze.Děkuji za ochotu.

    Jirka, 04.10.2011 | Reagovat

  • 31

    Bouška

    Reaguje na 30 | Dobrý den, je mi líto, ale tento objektiv s bajonetem pro Olympus bohužel není v nabídce ani u dovozce a pokud je mi známo, tak se ani nevyrábí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška.Je tento objektiv vyráběn i s bajonetem Olympus4/3 a jste schopni ho v Megapixelu zajistit?V nabídce ho bohužel nemohu najít.Pokud ano bylo by možné poslad odkaz,nebo zdělit cenu?.Moc děkuji.

    Jirka, 04.10.2011 | Reagovat

  • 29

    Bouška

    Reaguje na 28 | Dobrý den, žádný takový přepínač tam není, objektiv prostě jen zaostří na nejkratší možnou zaostřovací vzdálenost. Nejedná se ale o "pravý" makroobjektiv, spíše o objektiv s kratší minimální zaostřovací vzdáleností. Vyloženě na makro se moc nehodí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, mám zájem si tento objektiv zakoupit, ale nějak nemohu najít přepínač na makro. Jak jej lze aktivovat. Děkuji Tomáš

    tomáš, 05.09.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    No, já bych se vyjádřil k tomu názoru, že oproti originálním objektivům je tato sigma jen nepatrně pomalejší v ostření a na plnou díru jen nepatrně horší, takže poměr cena výkon je na straně tohoto skla, jak píšete v úvodu k tomuto sklu. Potud v pořádku. Já jen, že právě ten nepatrný rozdíl v těchto dvou parametrech je mnohdy smrtící v případě focení něčeho opravdu rychlého nebo za horších světelných podmínek, kdy si u originálu mohu dovolit naprat to na plnou díru a budu mít precízní fotku, zatímco u této sigmy (nebo i jiným značkám třetích výrobců), to buď nevyfotím vůbec, nebo to nedoostřím včas anebo to budu mít měkké. V tom je celý fígl ceny originálních skel. Ten případný násobek konečné ceny je dán právě těmito, na první pohled nepodstatnými, rozdíly. Pokud máte na originál a finančně vás to nezruinuje, kupte si vždy originál. I když jste jen amatér. Raději dvě prvotřídní skla než plný ruksak šuntu.

    Taffey, 27.06.2011 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, ano, bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.05.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den, bude fungovat u tohoto objektivu automatické HSM ostření na SONY DSLR A350?

    Marek Lokaj, 07.05.2011 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu a kvalitu konstrukce, určitě bych doporučil tuto Sigmu 70-200.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, potřebuji dobrý teleobjektiv na focení krajin nejlépe asi takový který se při ostření nepohybuje a vše se děje uvnitř, což je tento a Objektiv Tamron AF SP 70-200 mm F/2,8 Di LD IF Macro pro Sony, jenže mám i jinší co by se mi líbily Objektiv Sigma 18-250 mm F 3,5-6,3 DC OS HSM pro Sony a dále Objektiv Sigma 150-500 mm F 5-6,3 APO DG OS HSM pro Sony a Objektiv Tamron AF SP 200-500 mm F/5-6,3 Di pro Sony jenže u posledních dvou nevím jak budou ostřit na max. ohnisko. Dnes používám Tamron 70 - 300 4,5-5,6 pro sony a při ohnisku 300 je to katastrofa (co bych ale chtěl za 4500kc). Děkuji za odpověd

    Jakub, 18.04.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    p.Bouška ospravedlnujem sa mate pravdu na tomto objektive "II" to uz pojde. dakujem

    Ľubo, 16.03.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Ano p.Bouška presne na tieto origilnal konvertory som aj ja pozeral na stranke sigma-foto.cz, kde je uvedena spominana tabulka kompatibility, a zrovna pri tomto objektive 70-200 2,8 MACRO nieje uvedeny ziaden sposob ostrenia ani AF, ani MF. preto mam obavy ci sa bude moct vobec zaostrit? este raz pekne dakujem

    Ľubo, 16.03.2011 | Reagovat

  • 20

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.03.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 12, 12 | Prajem pekny den p.Bousko,aky by ste prosim Vas pouzili konvertor?lebo pozeral som na tejto stranke kompatibilitu a u tohto objektivu su tu len pomlcky.http://www.sigma-photo.co.jp/english/acc/condaitr.htm Hladam nejaky 2*pripadne 1,4* dakujem

    Ľubo, 14.03.2011 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano, je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je tento objektiv vhodný na focení pohybu (rally, atletika atd)

    brčko, 19.01.2011 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, já bohužel ten starší objektiv Minolta vůbec neznám, takže nemohu posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, chci se Vás zeptat, jestli je tenhle objektiv (nebo Tamron 70-200 f2,8) alespoň trochu srovnatelný, co do ostrosti a rychlosti se starší Minoltou 80-200 f2,8 HS. Na tu Minoltu jde samá chvála (ostrá od plné díry a rychlejší než Sony 70-200 f2,8 SSM G). Jak se na to díváte Vy? Děkuji a pěkný den.

    Petr, 25.08.2010 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, ano, HSM ostření funguje, já bych určitě vybral tuto Sigmu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den,Zvažuju koupit tenhle objektiv nebo tamron 70-200/2,8 tak by mě zajimalo jestly na tomhle objektivu na Sony bajonetu funguje HSM ostření.Mám Alphu 700.

    Jan Čančík, 06.07.2010 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, já bych určitě zvolil 70-200 s konvertorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.06.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den zvažuji koupi tohoto objektivu a dokoupení http://www.megapixel.cz/sigma-telekonvertor-apo-2x-e-xpro-sony nebo místo toho objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-150-500-mm-f-5-63-apo-dg-os-hsm-pro-sony nebo 120-400 kterou už nemáte v nabídce , chtěl bych s ním fotit zvěř, letadla a případně i close-up a sport , mám Alphu 350, z jaké kombinace by byla nejlepší řešení co se obrazové kvality tyče? děkuji

    Jindřich, 27.06.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den, možná by mi rozsahem ohnisek více vyhovoval zoom SIGMA AF 50-150/2,8 EX DC APO HSM II, nevidím jej však nikde ve Vaší nabídce. Je to vůbec ještě aktuální model objektivu a jak kvalitní kresbu a ostrost obrazu poskytuje v porovnání se Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM ?

    Jirka, 14.06.2010 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, jedině originál Canon http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- is-usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Omlouvám se, překliknul jsem se v minulém dotazu, nehledám pro Sony, ale Canon.

    Josef N., 12.12.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Hledám objektiv pro Canon, vybral jsem si od Sigmy 70-200mm F2.8 EX DG MACRO HSM, ale chybí mi stabilizátor, existuje v této světelnosti a ohniskové vzdálenosti ekvivalent se stabilizátorem? Děkuji.

    Josef Nosek, 12.12.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, tento objektiv má menší minimální zaostřovací vzdálenost, takže na blízko nabídne víc možností. Zde se ptáte na objektiv pro Sony a tím pádem nemůžete použít objektiv Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den chtěla bych koupit tento objektiv hodně fotim macro a portrety mám canon 400d ale ještě uvažuji o canon 70-200 která volba je lepší děkuji.

    Jitka, 24.11.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, teoreticky ano, ale nezkoušel jsem to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, je tento objektiv kompatibilní s telekonvertorem Sony 2x ? Děkuji za odpověď.

    Petr Peniška, 12.08.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, opticky je nepatrně lepší Tamron, konstrukcí a rychlostí je na tom lépe Sigma.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, prosím který raději tento, nebo TAMRON SP AF 70-200mm F/2.8 Di LD pro Sony (IF) Macro. Děkuji s pozdravem Jiří Harth.

    Jiří Harth, 15.05.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím