Sigma 8-16mm f/4,5-5,6 DC HSM pro Nikon Komentáře k Sigma 8-16mm f/4,5-5,6 DC HSM pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (21 - 1)

  • 21

    Avatar

    Uživatelská recenze + několik fotografií v plném rozlišení zde: http://www.michalkupsa.cz/blog/nejsirokouhlejsi-objektivy-sigma-85.html

    Michal Kupsa, 08.04.2015 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (19) | Dobrý den, seřadil bych následovně 12-24, díky světelnosti, výborné kresbě a optickým vlastnostem, pak 10-24 má horší světelnost, ale je také velice slušný. Tokinu  bych zvážil z důvodu slabší kresby v rozích. Sigma má také slušné optické vlastnosti, a je dost širokoúhlá, záleží zda by  jste toto ohnisko ještě využil. Deformace obrazu na 16mm skoro není, ale na širším ohnisku se může projevit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2015 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, pro Nikon D7100 hledám vhodný širokoúhlý objektiv. Mám pokryto 17 - 200 mm f2.8. Rozhoduji se mezi Sigma 8-16 mm, Tokina 11-16 mm, a Nikony 10-24 mm a 12-24 mm. U sigmy mě láká největší úhel záběru, u Tokiny světelnost a možnost použít ND filtry a u Nikonů možnost použít ND filtry a je to prostě Nikon. Použití pro krajinu a architekturu, v interiéru s bleskem a rozptylkou. Předem dekuji za Váš názor.

    Jirka Stránský, 18.01.2015 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na (17) | Děkuji za upřesnění. Počkám tedy na odliv, nekoupím-li do té doby jinde. Příjemný den.

    Tomáš, 09.01.2014 | Reagovat

  • 17

    Florian

    Reaguje na (16) | Dobrý den,

    vývoj ceny záleží na více faktorech. Zmena kurzu se může promítnou i ve vlnách podle skladových zásob u dodavatele, prodejnost daneho objektivu na to nemusí mít vůbec vliv.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 09.01.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den. Mám netechnický dotaz, ale proč došlo ke zdražení tohoto objektivu? Zdražovalo se na podzim a nyní opět, ale celková míra růstu ceny již neodpovídá jen změně kurzu měn. Podle mne nebyla již nyní prodejnost tohoto skla tak vysoká, aby se ještě mohla zvýšit cena. Kdo jej nyní koupí? Za tuto cenu sám již objektiv nechci.

    Tomáš, 09.01.2014 | Reagovat

  • 15

    Svoboda

    Reaguje na (14) | Dobrý den, objektivy Sigma můžete nechat seřídit v AWH. viz www.awh.cz

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.05.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Zvažuji tento objektiv na tělo Nikon D7100. Některé Nikkor objektivy, které používám, jsem musel na tělo nechat seřídit (přesnost zaostření-výskyt drobného front/back focusu) v servisu Nikon. Je-li však tělo Nikon a objektiv Sigma, kde mi případně Sigmu seřídí? Děkuji za odpověď.

    Tomáš, 21.05.2013 | Reagovat

  • 13

    Svoboda

    Reaguje na (12) | Dobrý den, souhlasím s Vámi, avšak také bych volil spíše Nikon, ani ne kvůli nějaké výrazně lepší optické kvalitě, ale kvůli lepší světelnosti a většímu rozsahu. Když na Nikonu při stejném ohnisku zacloníte na stejnou hodnotu, jakou nabídne Sigma, připadá mi ostrost velmi srovnatelná i v krajích. Na Nikonu 10-24mm se mi také líbí jeho kontrast. Pokud soudíte, že budete více spokojen se Sigmou, klidně pořiďte Sigmu, je to i vzhledem k ceně velmi zajímavé sklo a 8mm nabídne ještě širší záběr.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 06.05.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobry den, Zvazuji nakup nejakeho sirokeho skla. Konkretne tato Sigma 8-16, Nikon 10-24 a Nikon 12-24. Podle photozone.de je na tom nejlepe Sigma. Vy doporucujete Nikon 10-24. Ten je podle Photozone opticky i mechanicky nic moc, cenove znacne predrazeny. I v mnoha jinych recenzich vychazi Sigma 8-16 skvele. Opravdu trvate na tom, ze Nikon je nej? Diky za odpoved.

    Radek Skokan, 04.05.2013 | Reagovat

  • 11

    Jurčík

    Reaguje na 10 | Dobrý den, Nikon mi připadá na všech ohniscích ostřejší do krajů. Ve středu je ostřejší jen nepatrně, ale v rozích už je rozdíl patrný. Zaclonění o dvě až tři clonová čísla ostrost vyřeší, ale ne vždy můžete, nebo chcete clonit.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 08.03.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den, srovnejte mi, prosím, tento objektiv s Nikon 10-24mm f/3,5-4,5 AF-S DX G ED. Vlastním D300, jde mi o optickou kvalitu, fotím krajinu, případně reportáž, do architektury moc nevandruju:-) Díky za odpověď a přeji hezký den.

    Lukáš Böhm, 06.03.2013 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 2 | Dovolím si polemizovat: Vy s širokoúhlými objektivy nefotíte fotky na výšku? Já ano, polarizační filtr přitom využívám a divně to nevypadá...

    Petr RUMPERTESZ, 02.09.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano, je použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.11.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    dobrý den, mám trošku hloupou otázku: lze tento objektiv použít na DLSR Nikon D3000? (jsem začátečník) děkuji a přeji hezký den

    honza, 22.11.2011 | Reagovat

  • 6

    Bouška

    Reaguje na 5 | Dobrý den, já u širokoúhlého objektivu nepokládám světelnost za nejdůležitější hledisko... dal bych přednost úhlu záběru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji ke sví D90 tento objektiv nebo Sigma 10-20 mm F 3,5 EX DC HSM. Je lepší vzdát se lepší světelnosti a mít menší ohniskovou vzdálenost nebo naopak? Co je vám milejší? Já osobně se více přikláním Sigma 10-20 mm F 3,5 EX DC HSM. Ale váhám už dlouho. Děkuji.

    Jakub Brož, 29.10.2011 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, obávám se, že vhodné pevné sklo nabídnout nemohu, nevím o něm. Já bych určitě doporučil kvalitní zoom, například http://www.megapixel.cz/nikon-12-24-mm-f4-g-if-ed- af-s-dx-zoom-nikkor-s-lc-77-hb-23-lf-1.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | Dobře, to zní logicky. Můžete mi prosím ještě doporučit ideální pevné sklo pro krajinu na Nikon D90, které má zároveň závit na filtry ? Děkuji, M.

    Mira, 29.10.2010 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano, je to tak, filtry použít nejdou. Použití polarizačních filtrů u ultraširokoúhlých objektivů stejně není možné, protože díky extrémnímu úhlu záběru dochází k nestejnoměrnému efektu v ploše snímku. Jednoduše řečeno: u takhle širokoúhlých objektivů je "polarizována" jen relativně malá část obrazu a vypadá to divně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.10.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, četl jsem někde, že u tohoto objektivu nelze použít žádný filtr. Proto že nemá závit ? Ale jaké je pak jeho použití např. v krajině, kde PL filtr je často nezbytností ? Díky za vysvětlení. M.

    Mira, 28.10.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím