Sigma DP-1 Komentáře k Sigma DP-1

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (44 - 1)

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | mě to tedy ke koupi nepřesvědčuje, zvláště když občas fotím v protisvětle a hlavně pohybující se lidi, spíš bych šel do nového Samsunga. Klíčová slova: "Spíš je nahoda že prochazející člověk neni rozmazaný. ... Trochu je problém s protisvětlem u tohoto foťáku. Nesmí svítit moc světla do objektivu, pak to dělá takový fleky na pixelech....Pevné ohnisko trošku se vydouvá... jen se mi nějak udělali dvě tečky na čipu a asi to bude snad jen prach... doufam že se brzo vrátí z opravny".

    Radomír, 16.04.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Tento foťák vlastním a fotí lepší fotky než leica M8 v určitých situacích určitě. Fotim jedině z velice lehkého stativu a na časovač.Dost velká nevýhoda pro někoho je, že s pohybem lidí na fotkách je to horší o dost.Spíš je nahoda že prochazející člověk neni rozmazaný. Takže je to spíš na krajinku a tak.Trochu je problém s protisvětlem u tohoto foťáku. Nesmí svítit moc světla do objektivu, pak to dělá takový fleky na pixelech.Na internetu je ale někdo umí odstranit v nějákem návosu.Sice pracně ale jde to.Foveon je ještě nedořešená věc ale tak pouze z 1 % má mouchy.Jinak vítěží!!!Kdo fotí v protisvětle...Barvy jsou nejreálnější co jsem kdy viděl z foťáků.Je to na perfektní A4 fotky !!! Nejlepší kompakt na trhu a fotí líp jak foťák Leica M8 a pořád je to nejlepší kompakt i v roce 2010 !!!Z tesů na dp review je to vidět.Krom toho fotí líp než SD 14.Proto ho mám.Pevné ohnisko trošku se vydouvá ale dá se to zkreslení objektivu odstranit a potom ta ostrost těch fotek !!!Shnrutí dp1 po roce co ji mam: 100 % barvy,100 % kontrola nad zpracováním fotek v raw !!!Jen se mi nějak udělali dvě tečky na čipu a asi to bude snad jen prach.Pak až se mi vrátí z opravny tak ho pochvalim...ještě jednou. Sd14 je pro mne pasé. Škoda čekám stále na Suvedení té 15ky stěma objektivama na měnění. SD15 je vlastně taková DP1 a měla by být rychlejší i !!! K tomu bych si koupil světelný objektiv velice extrémně světelný. Nějaké pevné ohnisko. No a pak je to nejlepší fotka do albumů a na foto knížky.Potom to bude fotit i rychlé pohyby!! To je muj dojem z sigma dp1 a doufam že se brzo vrátí z opravny.Pak napíšu rád jak to dopadlo.

    Jan Šíma, 06.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Lukeš
    Reaguje na 41 | Dobrý den, věc se má tak - jelikož světlocitlivý senzor není schopen využít všechny své buňky (např ty, které leží na jeho okraji), udává se kromě celkového počtu pixelů také počet efektivních pixelů. Těch využívaných. To že jsou fotky z tohoto fotoaparátu ostré je dáno především kvalitním objektivem, který nemá zoom, a pak speciální technologií snímače FOVEON.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, jsem laik, ale zajímal by mě rozdíl mezi celkovým a efektivním počtem pixelů. Kolik jich tedy na snímači je? Jsou tyto fotky tak ostré proto, že nemá "přemegapixelováno"? Děkuji.

    Martin, 19.02.2010 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, M8 zrcadlo nemá, je to přístroj s průhledovým hledáčkem, jako všechny Leiky řady M.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.11.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | No ta je tu sice v kategorii kompakty, ale zrcadlo snad má, ne? Přeci jen je to stará dobrá L série, akorát s čipem místo komory na film...

    cool-chef, 13.11.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    2 cool-chef > a nezapomnels na M8 ? :)

    mykl, 06.11.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Tak to je nejlepší kompakt, co znám.. jsem milovník krajin a zajímavých kompozic, proto by mi tenhle fakt vyhovoval.. ale ta cena :(

    cool-chef, 10.10.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Bohudík jenom připomíná :) Cena je dána vyjímečností přístroje na trhu a protože zatím nemá DP1 v této třídě konkurenci, drží výrobce cenu vysoko.

    Josef, 05.09.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Tenhle fotoaparát mi připomíná Pionýra za 20KČ

    Noo, 01.09.2008 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Cenu modelu netvori prodejce, v tomto pripade Megapixel, ten jenom pridava obvyklou marzi. Cenu tvori vyrobce, takze ten dotaz je na nej.

    Radek, 01.09.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    na můj poslední komentář už odpovědět neumíte

    Noo na můj poslední komentář už odpovědět neumíte, 31.08.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Mohu se zeptat co na něm stojí 18 990 Kč

    Noo, 29.08.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Začal se už alespoň vyrábět?

    Noo, 28.08.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Máte pravdu, vždy při zpracování fotografií nad tím kroutím nevěřícně hlavou kam sahá DR ve světlých tónech.

    Josef, 10.07.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Ten dynamický rozsah je úchvatný

    HS, 08.07.2008 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 25 | Připomínám, že máte špatnou fotografii DP1, takto měl fotoaparát původně vypadat!

    Josef, 08.07.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Např. moje poslední snímky z Budapešti jsou foceny z ruky z plovoucí lodi a hodinu před západem slunce (tedy kratšími časy) a rozhodně nejsou rozmazané. Kupodivu jsem byl překvapen, že tímto ohniskem lze z ruky dosáhnout ostrých fotek i s poměrně krátkým časem kolem 1/20s. K fotoaparátu lze zakoupit sluneční clonu, která obsahuje filtrový závit 49mm, pak lze používat bez problémů běžné filtry. Co se týká ceny, je potřeba vzít v úvahu, že to je exkluzivní foták s velkým čipem Foveon(cca velikosti APS-C) a na trhu nemá v této třídě konkurenci.

    Josef, 08.07.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, ostré snímky se samozřejmě dají vyfotit i bez stativu a stabilizátoru. O filtrech bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Ahoj, fotky z tohoto fotoaparátu jsou opravdu krásné,ale zajímá mě, jestli když nemá stabilizaci obrazu, nejsou ty fotky nějak rozmazané pokud nefotím s nějakým stativem.A ještě jsem se chtěl zeptat, zda k tomu jsou nějaké filtry a podobné příslušenství. Děkuji

    samurraj, 06.07.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Fotky jsou opravdu velmi ostré, což je dáno pevným ohniskem a velikostí snímače. Jinak kdyby se jednalo o klasický 14MPx snímač, byly by snímky ještě lepší. Cena aparátu je zbytečně vysoká. Pokud by stál do 10 tisíc, byla by to roztomilá zbytečnůstka, kterou by si leckdo pořídil např. k zrcadlovce.

    matyska, 30.06.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Tak ty fotky pana Ladry jsou úžasné. Foveon rules.

    PM, 14.05.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Možná by stálo za to dát na stránky obrázek skutečného fotoaparátu a ne beta verze. Jinak pokud někoho zajímají fotky tak moje malá skromná galerie je tady : http://www.flickr.com/photos/14392935@N06/sets/72157604285357504/

    Josef Ladra, 21.04.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Fotoaparat nejlepsi kvality (co jsem koukal na fotky z nej) a nejhorsi cenou.... tak za 10 000Kc by se prodalo asi velke mnozstvi..

    VP, 10.04.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Ten půjde na dračku.

    matyska, 09.04.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, bohužel zatím nevíme, tento přístroj se ještě nedodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den,jedná se pouze o cenu za samotný fotoaparát,nebo je součástí i clona a hledáček?

    Honza, 02.03.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Luděk Bouška: Jestli ten nezájem nebude způsoben i tím že momentálně tyto aparáty v ČR nikdo nenabízí a nedistribuje jen názor Laika...
    Jinak si myslím že jsou to velmy zajímavé aparáty a že by jste jich prodali mnohem vic než třeba Sd14...

    onda, 24.02.2008 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, pravděpodobně ne, jedná se o přístroje na naprostém okraji zájmu zákazníků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    a co třeba kompakty Ricoh ? ..GX-100, GR-D II, R8.. dostanou se někdy do nabídky vaší firmy ?

    LosLosos, 21.02.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Ceny v USA jsou trochu jinde u takrka vseho zbozi, tak proc jste zrovna u tohoto fotaku cekali ze cena bude stejna... V USA je levnejsi vsechno DP1 nevyjimaje...

    Anonymní, 20.02.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    tak jsem se na ten fotak tesil, az ho zacali prodavat za 25 tisic... No, tak asi nic. Zacnu uvazovat nad zrcadlem

    Pepa, 17.02.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    predpokladana cena v USA 800 dolaru...

    Onda, 10.02.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    kde jste pro boha sebrali tuto cenu:?? to ty fotaky nemusite ani objednavat to je neprodejne...

    Onda, 31.01.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    vzhledem k tomu ze zrcadlovku Sigma SD14 koupite dnes na internetu jiz za 16 500,- + DPH (samozrejme ne zde:-)))
    ocekava se cena DP1 nekde okolo ceny canon g9. Blizsi info viz PMA, 30.1.

    klaus, 16.01.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, je již přepočtené.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den. To ohnisko je fyzické, nebo přepočtené?

    Rumcajz, 11.12.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dle oficialniho vyjadreni sigmy japan dostupnost v roce 2008 - takze dle prekpokladu, a odhadem jiz na jare.
    Cena dle vyjadreni local zastupce sigmy na veletruhu pod 1000$.

    klaus, 29.11.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Vasek: manual??? co snad se skutecne nezacne vyrabet.... to bych ho musel hned mit ....

    Anonymní, 20.11.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Vice je na http://www.sigma-dp1.com/
    je tam ke stazeni i manual v .pdf

    Vasek, 14.11.2007 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den, bohužel nevíme zatím ani jedno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    můžu se zeptat, z jakého materiálu je vyrobeno tělo přístroje a v jakých hladinách se bude pravděpodobně pohybovat jeho cena? Díky!

    Tchep, 10.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    fotografie finalizované mě opravdu potěšili http://www.dpreview.com/news/0703/07030807sigmadp1 .asp -v plné polní teď vypadá opravdu báječně a patrně tak i bude fotit :) doufám

    LosLosos, 09.03.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím