Magazín Produktové aktuality

Slevy až 50% právě začínají Produktové aktuality

Slevy až 50% právě začínají

Aktualizováno: 9. 2. 2011 v 14:43 • Rubrika: Produktové aktuality

Slevy očekáváme po Vánocích asi všichni. Letos je ale jejich výše nebývale přitažlivá, jen málo kdy se nám podaří snížit cenu některých digitálních fotoaparátů o víc, než o půlku! Chcete-li tedy nakoupit co nejlevněji, nenechte se ničím zdržovat, naše zásoby se velmi rychle tenčí.

Vyberte si foťák za nejlepší možnou cenu! Nabídka platí do konce ledna a nebo do vyprodání skladových zásob!

    doporučená cena naše cena sleva v %

Casio Z29 růžový

  • kovové tělo
  • skvělý poměr výkonu a ceny
  • YouTube mode
3 490 Kč 1 690 Kč s DPH -52 %

Olympus Mju 5010

  • širokoůhlý objektiv již od 26mm, 5x zoom
  • video v HD kvalitě
  • vnitřní paměť 1 GB

 

5 490 Kč 2 990 Kč s DPH -46 %

Panasonic Lumix DMC-TZ8

  • širokoůhlý objektiv již od 25mm, 12x zoom
  • optický stabilizátor obrazu
  • video v HD kvalitě
8 290 Kč 5 290 Kč s DPH -36 %

 Sony CyberShot DSC-WX5

  • kvalitní širokoúhlý (24mm) a světelný (F 2,4) objektiv
  • CMOS snímač s nízkou hladinou šumu
  • FullHD videosekvence (1920x1080)

 

8 390 Kč 4 990 Kč s DPH -40 %

Panasonic Lumix DMC-FZ38

  • špičkový objektiv s 18x zoomem a stabilizátorem
  • široké možnosti nastavení se snadným přístupem
  • HD video se stereo zvukem
9 990 Kč 6 990 Kč s DPH -30 %

Sony CyberShot DSC-HX5

  • technologie korekce protisvětla HDR
  • Sweep Panorama na jedno stisknutí spouště
  • vestavěný GPS modul
9 490 Kč 6 990 Kč s DPH -26 %

Olympus E-450 Kit

  • jedna z nejmenších digitálních zrcadlovek
  • 28 fotografických režimů
  • rychlost až 3,5 sn/s
13 990 Kč 7 990 Kč s DPH -43 %

Sony NEX-3 + 16 mm

  • velký snímač formátu APS-C s rozlišením 14 Mpx
  • rychlost až 7 sn/s
  • Sweep Panorama na jedno stisknutí spouště a HDR
11 990 Kč 8 990 Kč s DPH -25 %

Samsung NX10 + 18-55 mm OIS

  • snímač o velikokosti APS-C s nízkou hladinou šumu
  • 3" AMOLED displej
  • HD video (1280x720)
14 990 Kč 9 990 Kč s DPH -33 %

Nikon D3000 + 18-55 mm VR

  • prvotřídní kvalita fotek
  • dostatek funkcí a snadné ovládání
  • vynikající rychlost - hodí se i na momentky
14 490 Kč 10 990 Kč s DPH -24 %


Zobrazeny komentáře (95 - 1)

  • 95

    Avatar
    Doufám, že se do stovky ozve i pán ředitel. Zajímal by mne jeho obecný názor, kdyby toto vnímal jako zákazník a ne jako ředitel.(v tom ho chápu) Co si myslím o tomto marketingovém tahu je to, že to byl krok vedle. Pokud si obchod vede dle ohlasů tak dobře a stojí na špici žebříčku hodnocení, nemá zapotřebí vést takovou politiku, jakou předvedl nyní. Jedině, - že by obchodu začalo téct do bot, což je málo pravděpodobné. I každý hloupý obchodník ví, že prioritním úkolem je udržet a zvyšovat si počet zákazníků a ne za každou cenu zvyšovat zisky, to je krátkozraké a naivní. Tím si naopak škodí, protože pár takových přehmatů a bude horko-těžko napravovat své renomé. Vzpomeňme jak jsme vzhlíželi k západu a hlavně Americe, jak mají propracovaný marketing a stratégii. Také se předháněly v ziscích a jak dopadly, dnes mají největší problémy. Na úplný závěr chci říct, pokud půjde MP střízlivou a uvážlivou cestou a ne přes "mrtvoly", čeká ho dlouhá a úspěšná cesta. V tom Vám přeji hodně zdaru. S přáním hezkého dne Olda P.S: Už Vás nebudu nudit filozofickými úvahami.

    Olo, 03.02.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Já to vnímám jako zprávu o stavu naší společnosti. Proč se jinak velmi slušný prodejce uchyluje k podobným praktikám? Agresivní reklamy s velkou slevou mi jsou také méně příjemné, než jinak obvykle seriózně laděná komunikace této firmy. Zřejmě si to doba žádá. Za sebe vám však doporučuji, zůstat "při starém"...

    František N., 03.02.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Necetl jsem vsechny komentare, jen megapixelu zprostredkuji svuj prvotni pocit po prokliku na odkaz "slevy zacinaji prave ted". me myslenkove pochody: co to? slevy? to jako vazne slevy? ceny mi pripadaji bezne, asi zase nejake klamani zakaznika. coze? megapixel? hmm, tak to cumim, docela solidni firma to pro me driv byla, neco takoveho bych necekal... Jinak je mi to cele fuk, delejte co uznate za vhodne, ale u me rozhodne minus body

    Martin, 03.02.2011 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Zdravím všechny poctivé lidičky, posledních sedm komentářů považuji celkem trefných. Všechny diskuse se točí kolem těch neprůhledných a zavádějících slev,které rozpoutaly tuto nekončící diskusi, ale v podstatě je to správné. Je to dost silný impuls na to, aby se nad tím vedení a marketing MP aspoň trochu pozastavilo a uznalo, že tudy cesta do budoucna nevede. Vest řeči o legitimitě je dost troufalé a naivní, vemte si jak se v naší zemi hospodaří a všichni tvrdí, že je vše - legitimní a v pořádku. Každý zákazník ví, jak to v podstatě s těmi slevami obchodnící na nás zkoušejí. Mají to dobře spočítané a poléhají na to, že toto zboží ještě dobře prodají, protože se na trh tlačí vlna novinek, na které všichni fajšmekři čekají a budou určovat další trend. Zde sice platí dvojnásob, že novinka nepřekoná starou laťku, ale nikdo přece nebude riskovat, že bude na svých stránkách nabízet neprodejný dva-tři roky starý foťák. Ať si každý říká co chce - v dnešní době je vše o penězích. Jak by řekl Pitkin: A vo-vo-vo tom to je" !!! Všem přeji pevné zdraví a MP dlouhou životnost a uvážené riskování. S pozdravem Olda

    Olo, 02.02.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobrý den, ahoj, nepovažuji se za potížistu, a souhlasím s tím, že jsem Megapixel dlouhou dobu protěžoval právě kvůli "přidané hodnotě". Tato přidaná hodnota pro mě spočívala v osobním přístupu, dobrých cenách, relativně rychlých změnách a zkrátka prozákaznickému přístupu. Z toho jsem vycházel při doporučeních, které jsem dával svým známým i neznámým. Pane Matějčku, v tuto chvíli jsem s tím přestal. Nemám totiž dojem že by jste udělali něco co je morálně správné - ostatně kdyby jste to zde četl, tak víte že nejsem sám. Nebojíte se konstruktivní kritiky, ale odmítáte jí a sám jí potlačujete výroky: "Naše počínání je zcela legitimní, a v souladu s dobrými mravy. " Víte, ti lidé Vám sem píší protože si naopak myslí že jste něco proti dobrým mravům udělali, že jste se snažili lidi oklamat, že jste se nesnažili poradit a lidsky pomoci, ale navnadit a zaseknout háček. Jako hloupý manager bych Vás poplácal po zádech, jako chytrý manager bych Vám vysvětlil že jste budoval pozici založenou na přístupu k zákazníkovi a nyní se jí snažíte zruinovat jenom kvůli pár plasťákům, které nikdo nechce. Víte on od Vás určitě někdo nakoupí - už kvůli předním příčkám ve vyhledávačích, ale uvědomte si, že e-shop jako máte vy dokáže dneska vybudovat 15-ti letý kluk s Joomlou v ruce a tisícovkou za zády za hosting. Co nedokáže vybudovat, je profi přístup jaký máte od p. Boušky, a redaktorů, kteří se snaží vyvíjet nápady a hlavně lidem radit(opět to lidské jednání). A ten Vy osobně pane Matějček hážete do koše. Takže jen vzhůru se slovy : " To je marketing, tak to dneska dělají všichni " Jen doufat poté v to, že nepůjdete dolů se slovy: "Že já spíš nebyl originální..." Přeji Vám do toho nového roku ;-)) méně přešlapů - třeba je to fakt jenom úlet a budu Vás po pár měsících opět s klidným svědomím doporučovat... Mějte se... Martin Bušek

    Další z řad Martinů, 01.02.2011 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Dovolím si také přidat svůj pohled na věc, který doufám pomůže najít Megapixelu správný směr. Podobně jako většina dalších přispívajících i já jsem vždy MP považoval za výjimečnou značku, která dokáže skloubit kamenný prodej a servis i internetovou nabídku. Bohužel mě osobně poslední marketingový styl (publikování slev na odborných webech, kdy slevy velká část návštěvníků bude vidět jako klamavé) trošku odrazuje. Dříve jsem si fotografické potřeby vždy kupoval přes MP, byť byly třeba o pár stokorun dražší. Poslední směrování marketingu, kdy mám po kliknutí na banner vbnitřní pocit, že jsem byl napálen, mi ale celkový dojem z firmy trochu snižuje, takže když na Heuréce najdu nižší ceny, budu hodně zvažovat, zda si připlácet za MPixel. Prostě proto, že u této firmy subjektivně vidím posun k oslovení masy a hromadnému prodeji...

    FilipT, 01.02.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobrý den,zdravím všechny na foru i v Megapixelu. Na čem se skoro všichni shodnou je fakt, že M P.patří k tomu nejlepšímu, co u nás najdete, ale na každém šprochu-pravdy trochu. Pisatelé si zde vylívají srdíčka a zastupci M P. hájí svůj obchod, vše je logické. Musíme však pochopit,že u každé firmy nebo obchodu se špičkovými službami se musí výsledná cena promítnout právě u zboží. Nikde na světě nedostanete za málo peněz hodně muziky. To je případ i tohoto obchodu. Vedení a jejich zástupci musí poznat, že přicházejí do styku(písemného)s lidmi s různou inteligencí. Někdo pochopí uváděné informace ihned, někdo později a je zde i třetí skupina - potížisté!! Každý v demokracii má nárok na názor a je na Megapixelu, aby vybral ty podnětné. Pokud tak učiní, bude to TOP obchod bez konkurence. Všechny zdraví Olda

    Olo, 31.01.2011 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Dobrý den všem diskutujícím. Je úsměvné číst Vaše příspěvky. Vážení, probuďte se... Píše se rok 2011, od Sametové revoluce uplynulo 21 let. Před ní byly podmínky jasné - zboží přišlo do obchodu a dokud se vyrábělo, jeho cena se neměnila, maximálně zvyšovala, spolu s inflací.... Dnes je situace jiná.... Prodejci dělají vše pro to aby prodali a je to vina nás, jejich zákazníků, že jsme je naučili lákat nás na nízké ceny.... Na velká procenta slev.... Kdyby se na hlavní stránce skvěl banner úžasná sleva 3.5% ani by jste se neobtěžovali na to kliknout.... Tak na co nadáváte? Přez systémy slev žádný obchodník neprodává pod cenou a nic Vám nikdy nedá zadarmo. to si pamatujte. Genialita Megapixel.cz nespočívá v nízké ceně, ale v perfektním on-line servisu a poradenství, o kterém si troufám tvrdit, že je unikátní a objektivní (jinými slovy, p. Bouška se nesnaží nikoho, kdo chce fotit rodinné oslavy a děti o dovolené přesvětčit, že nejlepší pro tyto účely je plně profesionální výbava, a klidně poradí levnější řadu kompakrů). Toho si na Megapixel.cz vážím a i když občas používá ty samé "směšné" marketingové triky, beru to jako zprávu o stavu společnosti a ne útok na svou osobu a peněženku. (BTW taky by se mi líbila 50%sleva třeba na D90 - tedy výsledná cena těla něco málo přez 10000,- :-)) Pěkný den a pevnou ruku při focení přeje Jirka

    Jirka, 31.01.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Reaguje na 66 | Naprosto souhlasím

    Simča, 30.01.2011 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Kdyz se me kamarad zepta, jaky kompakt koupit, reknu mu at jde do Megapixelu, tam mu dobre poradi a "neojebou ho". Protoze jejich marketing neni zalozeny na prodani co nejvyssiho poctu kusu bez ohledu na nic jineho, ale spis na spokojenosti zakaznika a dobre reputaci. Podobne super slevy (a hlavne zpusob prezentace [zde]), ktere zavaneji klasickym marketingem, mi tento dojem z MP docela kazi ...

    Adam, 26.01.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Reaguje na 84 | Vím, že jsem mimořádně natvrdlý. Proto mi asi naprosto uniká smysl Mejlova románu. Myslím, že každému, kdo už pár let fotí, leží něco v almaře a že není nutné ze svých nákupů dělat zásluhu! :-)) A ty ceny za minulého režimu a dnes - ono je to v těch běžných aparátech srovnatelné. Ale ty opravdu výborné dnes aspoň jsou ke koupi... to dříve běžně nebylo.

    zahradník, 25.01.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Komentáře, které zde čtu, mně zaujaly tak, že jsem se rozhodl přidat také něco "do mlýna". Nikdy jsem na tyto "diskuze" nereflektoval. Pochopitelně, že jsem se při koupi tří digitálů, sem tam podíval na srovnání cen. Olympus UZ760, později Panasonic FZ20 s bleskem DMW FL28E, u něhož mně v té době zaujala velice slušná světelnost po celé délce objektivu a někdy před dvěma lety (nebo už tří?)jsem byl rád, že vývojáři přišli na trh s Canonem EOS 450E V předešlých deseti letech, jsem fotil tehdy ještě na kinofilm EOS 50E, tak mně přišly vhod některé objektivy a doplňky z Canonu 50E. Pozastavuji se, nad "různými" názory, řekl bych až "škudlilstvím".Olympus a Panasonic vizuelně jako nový, mně leží ve skříni. A na Canon 450D, fotím.Jsou v tom nemalé peníze, ke každému foťáku, jsem kupoval příslušenství, od A do Z. Jestliže je fotografie pro fotografy PRIORITOU, je to opravdu úsměvné. V odložených přístrojích, mám nějaké ty desetitisíce (a nemalé) a brečet, že je už nepoužívám a logicky, že už je nikdy neprodám (budou to alespoň muzeální kousky). Přezto se stále poohlížím po novinkách, ale to bych mohl kupovat každý rok. Myslím, že to s tím psaním přeháním a že to někde není k věci, ale přece jenom, to, co jsem chtěl napsat jako reflekci, nad těmito "výkřiky do tmy", (též používám tento výraz)svůj princip, myslím splnily. Děkuji všem prodejcům, kteří vědí, o čem mluví za "to", o čem se nám ještě před pár lety ani nezdálo a přeji vám, vše dobré, co se okolo fotografie "točí". A Ti pisatelé, (neznám průměrný věk), můžou být vděční. Za totáče, byly dobré zrcadlovky sakra drahé, na svojí dobu. Vzhledem k dnešnímu poměru peněz a těchto výrobků, jsou tyto cenové relace "pouhým" spotřebním zbožím. Ti starší (asi se budu pomalu počítat mezi ně), mně myslím dají za pravdu. A naopak. Co člověk, to originál a to názor. MEGAPIXELU - přeji obzvlášť, hodně spokojených zákazníků. P.S. Myslím, že mně asi tento "dopis" pro jeho délku odstraníte. Přezto Vám děkuji, za možnost, napsat něco k věci.

    Mejla , 24.01.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Reaguje na 82 | Termín na kurz Jak vybrat Nikon si můžete vybrat tady: http://kurzy.megapixel.cz/

    Jirka, 24.01.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Zakoupil jsem 24.11.2010 NIKON 3100 . K prodeji je i foto kurz, kdy bude?

    Josef, 24.01.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 76 | Jasná zpráva ! Už naši dědové říkali obchodníkům : "Vaše snaha - moje peníze" !!!

    Josef III, 24.01.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | Dobrý den, díky za upozornění, chybu jsem opravil.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.01.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Ten předposlední Samsung jste o 4000 zdražili? Asi chybička.

    Jan, 23.01.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Reaguje na 41 | Souhlas

    Kmínek, 21.01.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Reaguje na 76 | Lépe bych to nenapsal, naprosto souhlasím.

    Petr V., 20.01.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    U Megapixelu jsem nakupoval jak osobně tak přes internet. Nakupoval jsem i u konkurence. Z minulosti mám i zkušenosti jako obchodník. Po přečtení některých komentářů se mi udělalo poněkud nevolno. Jestli někdo cokoliv kupuje proto, že je u toho nápis "SLEVA 50%" pak mu prostě není pomoci. To, že obchod uvádí, že zboží je ve slevě (bůh ví jak vypočítané), je stejný marketingový tah, jako když to nejdražší zboží dá do výše očí a nejlevnější schová někde dole, nebo že zákazníka nutí kličkovat mezi regály zboží než se dostane k nejčastěji kupovanému sortimentu. Ženská se taky namaluje, když jde na rande! Já zásadně kupuji zboží tehdy, když mi jeho cena vyhovuje. A je mi srdečně jedno, jestli je ve slevě nebo ne. Když se mi zboží zdá drahé v porovnání s mými potřebami a ani konkurence ho nenabízí levněji, tak ho prostě nekoupím. Šetřte prosím s výrazy "podvodník" a podobně. Podvodníci jsou někde úplně jinde, ne v Megapixelu.

    Milan, 18.01.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Reaguje na 73 | Nejlépe se zeptat přímo pánů z NIKONU CZ.

    M+, 18.01.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Reaguje na 73 | Dobrý den, zatím bohužel nic bližšího nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.01.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat na to panem ředitelem již zmiňované lednové přecenění. Zajímá mě Nikon d7000 v setu s 18-105 nebo 16-85. Jen jestli nevíte něco bližšího. Děkuji s pozdravem Honza

    Jan Fojtášek, 18.01.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 70 | Měl bych tedy upřesnit, co jsem v tomto případě rozuměl pojmem výhodná nabídka. Netvrdím, že jsem vždy vše nakoupil levněji na eshopu. Výhoda spočívala v tom, že jsem si mohl, v mém případě fotoaparát tehdy novinku Nikon D80 prohlédnout a vyzkoušet v obchodě v místě svého bydliště, kde jsem si pak i fotoaparát koupil, což pochopitelně v eshopu není možné. Jsem ze severní Moravy a v té době v Ostravě ještě Megapixel neměl prodejnu, kdyby měl, kdo ví, možná bych fotoaparát plus něco dalšího koupil tam.

    Inoz, 17.01.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 70 | Druhé souvětí měla být citace uvozená znaky ">" jak jě běžné v emailech, ale tento systém komentářů veškeré formátování textu rozbil...

    Michal, 16.01.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 69 | To ale moc perspektivní zákazník Megapixelu nejste :) > Já jsem na Megapixelu ještě sice nic nekoupil, dovedl jsem si najít > pro mě výhodnější nabídku, ale našel jsem tam užitečné informace. Právě v tomto (podle mě) Megapixel počítá se svou "přidanou hodnotou". Tedy že za poskytnutí něčeho víc (např. ty Vámi zmiňované informace, diskuse,...) budete Vy ochotný u nich nakoupit, přestože nejsou nejlevnější. Pokud by každý dal přednost vždy nejvýhodnější nabídce, přišel by Megapixel asi brzy na buben. Cenově výhodnější fotoobchod najdete skoro vždy a cenově výhodnější eshop (tedy jen posílání krabic, bez možnosti vyzkoušet, poradit se,...) najdete snad pro všechny položky. Při poskytování služeb navíc je totiž někdo (zákazníci) musí zaplatit. U zákazníků hledající nejnižší cenu Megapixel díky extra službám (znamenající extra náklady) uspět bohužel nemůže. Eshop typu zásilková služba krabic má nižší náklady a díky tomu si může dovolit nižší cenu. Jestli někdo zajde do obchodu zboží vyzkoušet, poradit se a pak půjde nakoupit ke konkurenci, která tyto možnosti nenabízí, a nakoupí kvůli nižší ceně tam, mi nepřijde úplně správné. Proto jsem také do nedávna v Megapixelu za vyšší cenu nakupoval než (to do tohoto tématu nepatří). Pokud je prodejce lepší než ostatní, odměním ho právě nákupem i o něco dražšího zboží (asi by zas málo kdo dal třeba dvojnásobek). Zákazníci, kteří si uvědomují extra náklady a jsou tedy za lepší služby zaplatit dražší zboží, jsou tedy hlavní cílovou skupinou Megapixelu. Neposlední skupinou jsou ale i "hloupí" zákaznící, na které obrovské nápisy "sleva" doprovázené co největšími procenty platí. Netřeba se urážet, takoví zákazníci prostě existují. Pro Megapixel je určitě lepší, když tito zákazníci nakoupí u něj, než když nakoupí u konkurence. Alespoň pomáhají pokrývat extra náklady a nemusí je tak platit jen zákazníci z předchozí skupiny, kteří snad Megapixelu tyto inzerce slev prominou.

    Michal, 16.01.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Není to ale trochu jinak, že člověk, který uvidí reklamu - slevy až 50 procent a už se vidí, jak kupuje něco přesně za cenu poloviční než včera, je ten "blbec"? Mi osobně je jedno, co kdo udává za slevy na eshopu, rozhodující je pro mě výsledná cena a každý trochu schopnější člověk si ceny dovede lehce porovnat s konkurencí, která ostatně nedělá pro upoutání zájmu zákazníka nic lepšího než Megapixel, takže nakonec proč by měl některý obchodník zůstat v nevýhodě proti konkurenci, pokud už je zavedený systém takový. Takovéhle upoutávky jsou na každém kroku, takže se divím, že tohle ještě vůbec někdo řeší. Nezbývá než si myslet,že ti, co zde rozhořčeně píšou, že raději své desetitisíce utratí někde jinde, chtěli koupit nanejvýš nějaký levný kompakt slevněný ze tří tisíc na polovinu, nebo jsou to výkřiky konkurence. Já jsem na Megapixelu ještě sice nic nekoupil, dovedl jsem si najít pro mě výhodnější nabídku, ale našel jsem tam užitečné informace.

    Inoz, 16.01.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, nechápu, proč tady tak sáhodlouze řešíte "problém" slev. Jednání firmy je tržní, firma využívá marketingové nástroje (dělá to ostatně i její konkurence, tak by byla sama proti sobě, kdyby je nevyužívala), přesto se chová naprosto legálně. O serióznosti přístupu firmy se přesvědčili mnozí, kteří zde nakoupili. Za nelegální chování považuji například to, když mi prodejce pošle produkt, který je nefunkční a odmítne reklamaci vyřídit s odůvodněním, že zákazník produkt rozbalil a nelze jej tedy reklamovat (jak jinak by asi zjistil nefunkčnost?). To je má zkušenost s jinou firmou, která mi již 4 roky dluží peníze. Na e-maily v dané firmě nikdo nereaguje, telefony zvedá "brigádník", který "nic neví". Z celého fungování Megapixelu je naprosto evidentní, že jde o seriózního prodejce, který si "dovolil" pobouřit některé zákazníky tím, že využil marketingové tahy a triky pro podporu prodeje svých výrobků. Když to vezmu do důsledku, i reklamu v televizi bychom často mohli považovat za "klamání zákazníka", přesto je v souladu se zákonem. Nikde zákon neukládá, z jaké ceny se má sleva poskytovat. A každý zákazník má možnost srovnat ceny různých prodejců a svobodně se rozhodnout, kde a za jakých podmínek nakoupí. Navíc informace, které v Megapixelu najdu, jsou opravdu skvělé - a mnohokrát mi pomohly v rozhodování o nákupu, a to třeba i u konkurence. Informacemi, které Megapixel na svých stránkách zveřejňuje, vlastně pomáhá i konkurenci, která se zákazníky takto nekomunikuje. Kdyby tato firma byla neseriózní, pochybuji o tom, že by její ředitel reagoval na veškerou kritiku a měl snahu vysvětlovat a zdůvodňovat opatření firmy.

    Markéta, 13.01.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den. Dovolím si také komentář jako pravidelný zákazník Megapixelu, který je si vědom přidaných hodnot Vašeho obchodu s tím, že nakupuje i dražší příslušenství u Vás. Souhlasím s uvedenými názory; byl jsem v domnění, že Megapixel nemá tyto praktiky zapotřebí. Připadá mi to trochu jako šlápnutí vedle, použít takové nástroje marketingu na eshopu/webu, kde lze předpokládat poněkud jiné složení, úroveň návštěvníků/zákazníků. Chápal bych použití těchto nástrojů například v papírových letácích se snahou zaujmout další, širší základnu lidí v povánočních slevách. Pro mne je to malý černý puntík. PS.: Ještě můžeme doplnit každý věk, plat, kraj bydlení a máme z toho slušný základ statistiky, zpětné přímé odezvy nakupujících, :-). Zdraví MV.

    Miroslav Volek, 13.01.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Já jsem si hned všiml jistého podfukaření s těmi slevami. Nelíbi se mi to, ani trochu. Sleva se nepočítá z doporučené ceny, ale z běžné ceny na pultě obchodu. Je to, z vaší strany, tak trochu, rána pod pás. Vím, o čem mluvím, živím se jako soukromý účetní a pracuji pro spoustu firem. Takže mám systém cen a stanovování slev v malíčku a věřte, že kdyby s takovou flignou přišel například obchodník s traktory, chodil by o žebrácké holi. Takže závěrem - mám-li běžně na pultě foťák za 10 papírů a poskytnu výprodejovou, nebo jakoukoli jinou cenu 8 papírů, činí sleva 20%. Bez ohledu na doporučenou cenu. Žonglujete tu s tím hezky, jen co je pravda. Zrovna jsem kupoval přes internet vysavač. Doporučená cena 5500 Kč, běžná cena 5000 Kč, cena po slevě 3500 Kč, uvedeno procento slevy 30%. Vy byste uvedli 36%. A to je docela, rozdíl. Obzvlášť u dražších věcí. Neděláte sice nic protizákonného, je věcí každého, je-li ochoten zaplatit konkrétní cenu, ale naskýtá se mi otázečka, zda má, takový obchodník, jako je Megapixel, dělat tyhle věci zapotřebí.

    Taffey, 13.01.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    "Panasonic SDR-S45, doporučená cena: 3 990 Kč, naše cena: 6 990 Kč s DPH" :-D

    Ondřej Svoboda, 13.01.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Mě takové jednání uráží, pochopím to u nějakých malých obchůdku, ale u Megapixelu je to ubohé. Samozřejmě, že je to legitimní. Jste dobří, tak se nechovejte jak ostatní.

    Tom, 12.01.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Chlapi, když se zde tak dohadujete, tak pořád tyhlety rádoby "slevy" nejsou nic oproti taktikám jiných (které jsou neuvěřitelně stále v mezích zákona). Můžete se kouknout třeba na můj zápisek někdy před dvěmi lety: http://www.abclinuxu.cz/blog/otakar/2008/10/dalsi-bdquo-akce-ldquo-aneb-ocividne-obelhavani-zakazniku - ukázka toho, jak se dělá "akční sleva" z necelých 24 korun na téměř 30 ;-)

    otula, 11.01.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Ja jen reknu svuj nazor.Megapixel je myslim jedna ze solidnich firem a lakadlo 50% slev je asi stejne vypocitave,jako vsude jinde okolo nas.Je jasne ze ceny produktu za mesice jejich pritomnosti na trhu automaticky spadly a nema to nic spolecneho s nejakym lednovym vyprodejem.Firmy si to dobre hlidaji a rozdily jsou minimalni v radove stokorunach.Kdo to trochu sleduje,bude se mnou souhlasit.NIKDO NIKOMU JEN TAK LEVNE A ZADARMO NIKDY NIC NEDA....

    jiri, 09.01.2011 | Reagovat

  • 58

    Matějček
    Dobrý den všem,
    pečlivě čtu každý příspěvek, který je v této diskusi uveden. Vyjádřím se jen k obecným tématům a doporučením:

    * Je pravda, že se Megapixel snaží pomocí marketingových nástrojů ovlivnit nákupní chování zákazníka a maximalizovat tím prodeje a zisk.
    (Je to stejně přirozené, jako když si při chůzi na ledu dáváte pozor, abyste neupadli.)

    * Opakuji, že forma prezentace slev je legitimní a korektní.

    * Děkuji za mnohá doporučení k cenové politice, ale tu řídí management firmy a hodlám to tak ponechat ;-)

    V návaznosti na Vaše reakce řešíme ve firmě možnost provedení změny prezentace slev z doporučených cen, které na detailu každého produktu inzerujeme celoročně a již déle než 6 let! Jedinou změnou nyní je, že jsme na ně upozornili bannery, které jak se nyní potvrzuje, jsou na webu více vidět ;-)

    Závěrem ještě jednou díky za vaše názory. Jsem rád, že většina přispívajících souhlasí s naším postupem a jsem nadšený z toho, že si všímáte ostatních přidaných hodnot, které Megapixel poskytuje a řadíte je nad, pro někoho možná nešťastnou, prezentaci výprodejových slev.

    Tomáš Matějček
    Ředitel společnosti

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 07.01.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    SLEVA....podle charateru tabulky je asi vše ve slevě.Dle doporučené ceny Nikonu např. D7000+ 18 - 105 AF - S DX VR 36. 760.- podle ceníku od 27.10.2010.,a běžná cena je 34.990.- tak zákazník už má tedy slevu ... ano či né...?

    MILÁNO, 07.01.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 54 | Promiňte, ale ve vašem zápisku uvádíte mylné a zavádějící informace. "SLEVY AŽ 50%" neříká, že *všechno* zboží musí být zlevněno o 50 %, proto netuším, proč u Nikonu D3000 provádíte výpočty s 50 %, když inzerovaná sleva je jen 24 %. Druhý omyl je váš výpočet další slevy z již zlevněného zboží. Tímto postupem bych v dalších a dalších krocích dokázal zlevnit cokoliv na 1,- Uvedená sleva 14 490 Kč - 24 % = 11 012,40 takže pokud je zboží prodáváno za 10 990 Kč, tak je výpočet slevy v pořádku. Sleva musí dle zákona uvádět cenu před slevou a po slevě. Jediný případ klamání (a porušení zákona) by byl kdyby: a) cena byla před slevou nejprve zvednuta, k čemuž nedošlo. b) zboží nikdy nebylo prodáváno za "předslevovou cenu". Což by zde možná mohlo platit u některých položek, protože: Pokud bylo zboží od počátku vystavení v nabídce prodáváno za nižší cenu, než je doporučená a bylo od počátku označeno jako sleva, tak je to na hraně, ale stále ok. Pokud však bylo od počátku (nebo kdykoliv potom) prodáváno za nižší cenu a nebylo označeno jako sleva, je tato nižší cena základem pro výpočet slevy. Pokud je zboží *trvale* označeno jako sleva, tak je vlastně zboží ve slevě stále a výše slevy se mění. Pak je uvedení slevy vůči doporučené ceně korektní. Pokud obchodník vyhlásí slevu 30 % a za týden 50 %, tak se počítá sleva ze základu před 30% slevou a nikoliv z již o 30 % zlevněného zboží, zároveň ani není povinnost mít na tu 30% slevu "vyvěšené plakáty". Čili ať to beru jak to beru, postup Megapixelu je korektní, co mohu posoudit. Jestli bylo někdy zboží v inzerované slevě prodáváno za cenu nižší, než je doporučená a nebylo při tom označeno jako zlevněné, to teď nikdo asi nezjistí.

    Michal, 07.01.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobry den, rad bych take prispel do teto diskuse. Povazuji Vas spolecne s Foto-Skoda za jedny z nejlepich prodejen (nejenom e-shopu) v CR. Chapu,ze Vase profesionalita je vykoupena vyssi cenou. Ale posledni dobou jsou Vase "slevove poutace" opravdu zavadejici. Mozna bych jeste doporucil, prodavat obycejne prislusenstvi za nizsi ceny. Pokud kupuji fotoaparat atd, jsem ochoten i kdyz nerad si za Vasi profesionalitu priplatit. Zde jsou ceny jen nepatrne vyssi. Vas bazar povazuji s cenama za jeden z nejpovedenejsich. Ale to obycejne prislusenstvi je opravdu obcas o 30% drazsi nez jina "kamena" konkurence a to se jiz nevyplaci. Dale temi lakadly na slevy nazenete opravdu primitivni spotrebitele, kteri se od Vas pro nepatrne vyssi ceny s hruzou odvrati a svoje verne zakazniky tim spise nastvete. A ja vim, ze vy dokazete diky Vasim partnerum a balickum s omezenym ZONERem ci kurzy nalakat i jinak, nez tupe slevy 50% jako vidime vsude jinde.

    Jivo, 07.01.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Vážená vedení MEGAPIXELU,majiteli Matějíčku,kdybych nebyl v obraze a prodejcem digitální techniky,nemám co dodat na zde prezentované komentáře zákazníků.Jelikož je tomu jinak,tak si dovolímnapsat,že opravdu klamete zákazníky a taky sebe.Vy už nevíte jakým způsobem prodávat.Podívejte se na kolegu FOTOŠKODA.Ten Vám poradí.Probrali jsme toto téma na různých prezentacích a ono je to pravda. Zvažoval jsem velmi dlouho zda Vám napíši.Jelikož mi svědomí nedalo jak manipulujete se zákazníky,tak následovně. POKUD uvádíte,SLEVY AŽ 50%,je určitě zavádějící a klamavá reklama.Není třeba mi to vysvětlovat.Uvedu konkrétní případ: Nikon D3000 + 18-55VR,je doporučená cena 14.490.-Kč vč.DPH.Vaše cena pultová je 10990Kč vč.DPH.Když vezmu cenu DOPORUČENOU,tak 50% je 7.245.-Kč. Poku vezmu Vaši cenu pultovou,tak sleva 50% je 5495.-Kč,vč. .A na konec pokud vezmu slevu 24% z ceny 10990.-Kč,tak to vychází 8.352.-Kč.vč. Tak to je a ne jinak. NALEJME SI ČISTÉHO VÍNA A PIŠTE JASNĚ U VÝROBKU KONKRÉTNÍ SLEVU.Pak bude JASNOa nebude třeba takových komentářů. S pozdravem fotograf,prodejce Nikonu Šácha. PS....moc mi to štve,že se tak chováte k zákazníkovi.........

    Šácha Antonín, 07.01.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 47 | Nevím, proč mluvíte o slintání. Akorát jsme upozornili na nešťastně volená slova v nadpisu a záhlaví tabulky. Nikdo si tu nestěžuje na to, že by sleva byla nízká, ale spíš na způsob její propagace. Reakce ředitele Megapixelu a už jen fakt, že tu podobná diskuse zůstala (což by u konkurence asi neprošlo) mě usvědčuje v tom, že jsem si foťák koupil na správném místě. A určitě to nebyl můj poslední nákup zde ...

    Martin, 06.01.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | S tím se nedá než souhlasit. Myslím, že nikdo tady o přidané hodnotě nepochybuje. Stránky by snesly vylepšení, ale i tak jsou asi nejpřehlednější ze všech foto eshopů. Dále kvalitní popis produktů a možnost se poradit s někým, kdo tomu rozumí. Proto Megapixel v jejich snaze podporuji. Pokud nemají zboží o moc dražší než konkurence, tak nakupuji u nich.

    Michal, 06.01.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, běžně se podobných debat neúčastním, ale po "shédnutí" této přestřelky si némůžu odpustit přispět svou troškou do mlýna. Nějakou dobu jsem se "motal" v obchodní sféře a možná i proto mám na věc jiný názor. V dnešní situaci, která na trhu vládne, je hrozně těžké získat nové zákazníky a zároveň si udržet ty stávající. Faktem ale je, že jako zákazníci, si mnoho věcí neuvědomujeme! Ono to není jen o tom koupit a prodat. Uvědomte si, jakou zde máte podporu, např. sortiment perfektně popsaný (možnost získání doplňujících informací), videorecenze, parádní ceny aj. A v neposlední řadě to, že na vás reaguje sám ředitel společnosti, za což mu dávám "palec nahoru" a věřte mi, že kdekoli jinde se svámi ředitel bavit nebude... Říkám to zde proto, že všechny tyto informace něco stojí a v dnešní době jsou informace to nejcennější. Pokud tedy někdo, podle mne z rádo by stálých zákazníků na Megapixel zanevře, tak je to při nejmenším dětinské. Věřím, že nižší cenu najdou, ale dřív nebo později se vrátí, protože si uvědomí cenu informací. PS.: Na Megapixelu jsem doposud nic nezakoupil, ale tato debata mne přesvědčila v nákup právě na Megapixelu. Do roku 2011 přeju Magapixelu jen to nejlepší!!!

    David F, 06.01.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den,kupuji často v Megapixelu a jsem velice spokojený s jejich službami... a to,že pár skrblíků tady brečí,že není slevněný celý obchod o 50% nemůže ostatní (normální) zákazníky odradit.... Pokud opravdu nějakou věc chci tak si ji koupím a pokud je zrovna ve slevě tím líp , ale pokud ne tak neobviňuji obchod z křivé reklamy... Ahoj a megapixelu přeji do Nového roku hodně spokojených zákazníků

    Pedro, 05.01.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Hezký den, tak jsem se do Nového Roku pobavil....když jsem psal švýcárna... atd, dostal jsem vynadáno...teď to nemyslím proti Megapixelu...vážení přispívající, nemáte pocit že ty Vaše názory začínají u voleb v naší drahé parlamentní demokracii?? Vaše kydy(pardon) ne všechny, jsou obrazem stavu společnosti...bohužel. MAX - král Jiří z Poděbrad...

    max, 05.01.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den,s tou CENOVKOU si myslím že je to trošku neštastný krok,Třeba doporučená cena před rokem Nemusela být prodejní cenou.....a jiná... běžná cena za přístroj....a nyní do toho.....až 50 Sleva udělá své!! A kdo chce nejlevnější výrobky ten se určitě podívá přes celý net...Já ale potřebuji spolehlivého obchodníka který mi pomůže bezvadně třeba s reklamací či jinými službami....Přeji Všem dobrý a klidný rok 2011.

    M+, 05.01.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Fandím firmě MEGAPIXEL. Nenechte se odradit těma, kdo tady slintá v diskusním fóru. Hodně zdaru v další práci.

    MDW, 05.01.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Upřímně, je mi úplně jedno, co za marketingové bludy sviští kolem mé hlavy. Kdyby si to člověk měl vzít všechno k srdci, tak se asi zblázní... Záleží mi na koncové ceně, tu si pak srovnám s konkurencí a dle toho se rozhoduji + do jisté míry renomé o prodejci a jeho profesionálním přístupu k zákazníkovi na prodejně.

    Luca, 04.01.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Děkuji

    Venca, 04.01.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, zatím o žádné slevě objektivů nevím, ale pokud bude, určitě zase dáme vědět. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.01.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den. Musím megapixel jen pochválit. Kupoval jsem před vánoci a jsem absolutně spokojen jak s rychlostí vyřízení, tak i dopravou. Nyní k mé otázce: ta se týká slevy na objektivy jestli případně nějaké budou. Děkuji

    Venca, 04.01.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Označení sleva je zde skutečně nešťastné, protože sleva údává rozdíl cen před slevou a po slevě, nikoliv rozdíl oproti "běžné ceně". Vše by šlo poměrně elegantně vyřešit vyškrtnutím slova "sleva" a nahrazením alternativou. Titulek by mohl být z "Slevy až 50 % právě začínají" na "Nákupy o 50 % levnější právě začínají" podobně jak je to na obrázku: místo "sleva až 50 %" použít "ušetřete až 50 %"

    Michal, 04.01.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, také jsem u Vás kupoval už dříve fotoaparát HX5-V, který patří asi k nejlepším v dané kategorii za cenu něco přes 8tisíc. Teď stojí 6990,- jen mi zajímá jaké bývají obvyklé slevy v momentě kdy nastoupí nové generace. Zda se tato cena ještě sníží. Zda se rok staré foťáky při příchodu nové série sníží výrazněji. Stalo se mi totiž to, že mi dotyčný fotoaparát upadl tak neštastně, že uvnitř praskl displej a ještě se zmrvila základní deska. Takže mi nezbývá než koupit nový. Jen čekám na dobrou cenu... když už jsem to tak podělal. :)

    Víťa, 04.01.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den firma megapixel podle mě patří ke špičce v e-shopech i kamených obchodech. Svědčí o tom i osobní vyjádření pana ředile a jeho snaha objasnit vše zákazníkům. I já jsem byl v minulosti zákazníkem megapixelu a samozřejmě i mě "slevy" zajímají (již 3 měsíce dobré zpět pokukuji na internetu po Nikonu D90 v setu s objektivem 16-85 :) ), ale tohle zbytečné handrkování a házení špíny na firmu, která se zajímá o názor a požadavky zákazníků a v diskuzích k daným položkám se snaží vyjít každému individuálnímu dotazu vstříc, mi přijde zbytečné.... Já budu dál bedlivě sledovat vývoj ceny zde na stránkách u své vytoužené D90 + 16-85 a jsem zvedav, jak se cena bude dál vyvíjet "s příchodem nových ceníků našich dodavatelů (obchodní zastoupení značek), které očekáváme ještě v průběhu ledna." Týmu megapixelu fandím Spozdravem kikin

    kikin, 04.01.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Tohle popotahování a slovíčkaření je jako z nějakého krimi seriálu na tv nova. Už mi to připadá směšné....

    Martin Veselý, 04.01.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Myslím, že skutečně není v pořádku použít pojem "sleva" pro označení rozdílu mezi doporučenou cenou a cenou, za kterou zboží prodáváte, pokud jste to zboží předtím za doporučenou cenu neprodávali. I pan Matějček ve svém komentáři číslo Reaguje na 36 | používá pojem sleva jako změnu vaší předchozí a současné ceny: "První vlna slev proběhla s přechodem na Nový rok, není tedy pravda, že ceny zůstali stejné jako před svátky". Tím potvrzuje, že ani jemu se pod pojmem "sleva" nevybavuje rozdíl mezi doporučenou a vámi nabízenou cenou, ale rozdíl mezi předchozí a současnou vaší cenou. Takto označené ceny vyvolávají dojem, že cena byla snížena, přestože to není pravda. Takto se ceny označovat nesmí.

    Lukáš, 04.01.2011 | Reagovat

  • 36

    Matějček
    Dobrý den,
    ještě jednou díky za Vaše názory.

    Jádro problému je otázka výkladu výprodejových slev, které udáváme rozdílem mezi Doporučenou cenou (cena obvykle platná na začátku prodeje nového zboží) a aktuální prodejní cenou. Rozumím tomu, že některým zákazníkům toto nevyhovuje, ale neshledávám na tom nic závadného. První vlna slev proběhla s přechodem na Nový rok, není tedy pravda, že ceny zůstali stejné jako před svátky, viz. můj příspěvek č. Reaguje na 14 | a na další slevy se můžete těšit s příchodem nových ceníků našich dodavatelů (obchodní zastoupení značek), které očekáváme ještě v průběhu ledna.

    Pane Jirko Reaguje na 32 | , nedivím se, že jste problematice správně neporozuměl, neboť sem řešení individuálního problému zákazníka nepatří. Baterie byla a je v ceně u HX5 zdarma (přičemž konkurence nabízela fotoaparát o něco levněji, ale bez ní).

    Jsem přesvědčený o tom, že zde bylo řečeno již vše podstatné a každý si může udělat názor na naší výprodejovou akci sám.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 04.01.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Slušná ostuda, se divím že to raději nesmažete, jako stejnou zprávu na facebooku :o)

    Ruda, 04.01.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 31 | Naprostý souhlas.

    David, 04.01.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Tak jak to tu čtu, tak jsem změnil názor a začínám své peníze opravdu utrácet jinde. Nechával jsem ve vašem obchodu né zrovna malé peníze... Ale když opravu úroveň tohoto obchodu padá na samé dno již jmenovaných obchodů, které používají stejné metody - max cena a najednou až 50% sleva. Tak opravdu děkuji, ale měl jsem v plánu koncem týdne koupit nějaké větší množství objektivů i pro své známé... ale jsem bohužel nucen vyhledat serióznější obchod :-(

    David, 04.01.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, nejprve to pozitivní, je neskutečný, že Vaše firma na svých stránkách nechává tolik záporných komentářů, ačkoliv by je mohla všechny smazat, či diskuzi zcela zrušit a dále že zde věci řeší sám ředitel. To před Vámi klobouk dolů a svědčí o Vaší opravdové profesionalitě. Tak pak nechápu proč máte zapotřebí používat tak laciný triky, jako je tahle klamavá reklama s 50% slevou (jestli tohle není klamavá reklama ani trochu, tak by mne už opravdu zajímalo co teda je???). Tahle akce se vám opravdu nepovedla, mohly jste tam dát už rovnou třeba sleva 90%, protože se vsadím, že někde na světě bude určitě aspoň jeden prodejce, který to Vaše "slevněné" zboží prodává ještě dráž než jsou ty Vaše doporučené ceny, které pak můžete přepsat třeba na světové. No a to pak bude něco, 90% proti zbytku světa, to je reklamička. Ještě reakce na vyjádření pana ředitele Matějíčka Reaguje na 14 | , nepochopil jsem jak jste myslel, že jste ten HX5 měli dražší o 180,-Kč než konkurence, ale proto že k němu byla druhá baterie zdarma, tak tady se ptám, jestli teda byla zdarma nebo nebyla?? Nechápu, když je něco zdarma, tak jak to může navyšovat cenu??? Já mám Váš obchod rád, nakoupil jsem u vás již několikrát, kvůli týhle do očí bijící antireklamě na Vás stejně nezanevřu, jste určitě jednička v ČR v prodeji fototechniky, tohle píšu jen proto, že si myslím, že tohle nemáte opravdu zapotřebí a zklamali jste mne tím. Tohle potřebujou jiní, ne VY. Mějte se.

    Jirka, 04.01.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, nakoupil jsem u Vás zboží už asi za pár desítek tisíc Kč, ale jestli mě paměť neklame, původní cenu u "akčního" zboží udáváte původní prodejní cenu při uvedení na trh a "akční cenu" současnou cenu před vánočními svátky. Tím máte nulové slevy vůči konkurenci a je to SPROSTÉ vůči nám průběžným zákazníkům. Nevím co kompakty, ale zrcadlovky rozhodně do tohoto cenového "zhodnocení" zapadají. Děláte z nás "méně inteligentní" lidi a začínám se shánět po konkurenci, která z nás nedělá "méně inteligentní" lidi. Kdyby jste měli na stránkách graf "cena výrobku v čase", tak byste si takovéto SPROSTÉ chování nemohli dovolit. Jinak samotřejmě v Brně si nemůžu odzkoušet zboží nikde jinde líp, než u Vás, ale Bl*ce z nás zákazníků dělat nemusíte. Se Vší úctou Petr Badin

    Petr Bad, 03.01.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den všem, i já musím ocenit, že se v diskuzi vyjádřil i pan ředitel. To se obvykle nestává a svědčí to o tom, co si o Megapixelu myslím už dávno - je to jeden z nejlepších e-shopů. Proto se mi zdá, že takovéto "slevové" akce nepotřebujete. Nejste žádný hypermarket, který na zboží přilepí cedulku V akci a lidi to kupují aniž by u toho zapojili buňky šedé kůry mozkové. Vaši zákazníci jsou lidé inteligentní a proto podle mne došlo k takovémuto ohlasu, prostě mají pocit, že si takové jednání nezaslouží. Stejně tak i já. Mám rád věci na rovinu a slovní spojení "dobrý marketingový trik" mi způsobí výskyt většího počtu nepříjemných kožních anomálií. Přeji Vám mnoho zdaru do další nelehké práce.

    elves, 03.01.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Pozoruji vývoj této diskuze a je mi smutno z toho, jak zase český človíček hledá kde a co? A co to bude právě tady nejlevnější ? Pak začne počítat marže, poté začne vyčítat a rozhazovat rukama sdělovat okolí o klamavé reklamě.Vždyť nejde o život jde jenom prachy a zdraví si za ně nekoupíme. Držím MEGAPIXELU palce a přeji Vám hodně zdraví a spokojených zákazníků v roce 2011.

    Oldřich, 03.01.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    taky zdravím, já sem se k některým dle mého soudu negativním věcem ohledně tzv. akcí výjádřil už před vánocemi takže to už mám zasebou akorát bych vás upozornil na takovou drobnost ( abyste teda do nového roku měli čistší stolek ) zkuste si opravit v záložce - kompaktní fotoaparáty- definici kompaktu ( samozřejmě až bude volná chvilka ). už po několikáté vsvětluji neznalým, že kompaktní fotoaparát s více jak 5x zoomem se nenazývá cituji :Podle použitého objektivu je rozlišujeme na ultrazoomy (více než 5x optický zoom), kterým se též říká elektronické zrcadlovky, a kapesní kompaktní fotoaparáty.konec citace ale elektr. zrcadlovka je to pouze v případě že má navíc elektr. hledáček. Vaší usilovné práci 3x hurá a BUĎ FIT!!!

    staníček, 03.01.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Vážený pane řediteli, čeho si nesmírně vážím je fakt, že jste se tu objevil osobně a to, co zde bylo považováno za jádro problému (správné výrazy pro dané věci), jste okamžitě (vy)řešil. Kvalitu samotného obchodu nemá smysl řešit. Ta je excelentní nejen cenově, což je v současnosti docela zázrak. Takto všeobecně dobrých velkých obchodů s digitální technikou je v ČR méně, než prstů na zdravé ruce. Přeji do dalších let minimum nepříjemných přehmatů (ty jsou vždy - Murphy nikdy nespí!) a hodně spokojených zákazníků.

    Petr, 03.01.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Kritika se snesla, protože internetoví křiklouni a hrdinové jsou vždy ty nejaktivnější. Většina zákazníků vybírá podle zkušeností, servisu a koncové ceny a z kolika to bylo slevněno je nezajímá a brečet v diskuzích nepotřebují. Takže negativní reklamu se bát myslím nemusíte, trollové jen ve Vašich diskuzí zahánějí nudu :) Přeji hezký den a pevné nervy :)

    David, 03.01.2011 | Reagovat

  • 25

    Matějček
    Reaguje na 24 | Dobrý den, díky za Váš příspěvek. Před necelou hodinou jsem na stejný "dotaz" (ohledně komentářů k aktualitám) odpovídal uvnitř firmy. Jsem přesvědčený, že je velmi důležité získávat zpětnou vazbu od zákazníků a přestože se na nás v tomto "vlákně" snesla velká kritika, jsme za ní rádi a bereme si z ní ponaučení. Náš přístup je solidní a našich zákazníků si vážíme. Otevřené kritiky se nebojíme, neboť neděláme nic, za co bychom se měli stydět.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 03.01.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Ať jsou slevy jaké jsou, jedinou "chybou" asi zůstává možnost psaní komentářů. Nikde jinde vaše názory nevyslyší a tipuju, že většina komentářů je tady stejně od závistivé konkurence. Pokud chcete slevy, běžte na aukční servery, pokud chcete zkušený a ochotný tým odborníků a slušné záruky, tak nakupujte třeba tady. Nechci dělat megapixelu reklamu, ale oni alespoň vycházejí z prodejní ceny, 90% Eshopů zdvojnásobí prodejní cenu a z té potom vytvoří 50% slevu... Mnoho štěstí v novém roce, snad se někdy zlevní i profi třída :-)

    Jakub Pavlovec, 03.01.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 20 | Nedá mi to, abych se Megapixelu také nezastal. Tyhle výkřiky do tmy nemám rád. Slevy zjevně proběhly, stejné marketingové triky dělají všichni, tak na co nadáváte? Např. zmíněný FZ38 je mezi českými obchody nejlevnější (dle zbozi.cz) a stejně tak Samsung NX5... Nakupuji zde již celá léta, konkrétně na prodejně v Praze Lidická a vždycky jsem byl hodně spokojený. Držím Megapixelu palce a přeji pevné nervy a obchodně úspěšný nový rok!

    Martin Veselý, 03.01.2011 | Reagovat

  • 22

    Matějček
    Reaguje na 19 | Pane Sebelo, fotoaparát Sony HX5 nabízíme pouze v sadě s druhou baterií v ceně a to již od října 2010. Ocením, pokud Váš problém přeneseme tam, kde jsme jej začali řešit a kam také patří, tedy do emailové komunikace.

    Reaguje na 21 | Dobrý den, na tento konkrétní problém jsem upozornil obchodní oddělení. Podobné chyby samozřejmě nejsou výjimkou, jedná se o ruční práci. Díky za informaci.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 03.01.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 14 | Nechci komentovat slevy ani "slevy", ale jen poukázat na nadužívání poutačů u jednotlivých produktů. Uvažuji o Samsungu EX1 a dozvídám se, že je to AKCE!, NOVINKA!, SLEVA! a DOPRODEJ!. Akcí je devět stránek, Doprodejů patnáct... Když jdu v supermarketu podle regálu, kde je akčních cenovek víc než těch obyčejných, už je nepovažuji za nic výjimečného. Myslím, že riskujete totéž. Přeji Vám úspěšný rok, přes občasné úlety Vás stále považuji za nejlepší e-shop v oboru.

    Yaris, 03.01.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Slevy? Co je to za nesmysl? Nebo opak do teď jste nás okrádali a teď když to nikdo nekoupí tak nám to dáte za normální cenu. Napište koupili jsme za 10000 .- prodáváme za 20000.- a teď po vánocích vám to prodáme za 15000.- a pořád jsme na tom dobře .

    eddicek, 03.01.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 14 | vazeny pane matejcek, prosim vas o odpoved. kolik u vas stal pred vanoci fotoaparar sony dsc-hx5 s jednou baterii ? dekuji za oxpoved. petr sebela, vas letity zakaznik

    petr sebela, 03.01.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den, v průběhu ledna se možná změní nejen cena Nikonu D7000, ale také dalších fotoaparátů a stane se tak poté, co naši dodavatelé vydají nové ceníky, na jejichž základě zboží přeceníme. Děje se tak každý rok a bez podobných emocí, které nás velmi mrzí...

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.01.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    ... Slevy očekáváme po Vánocích asi všichni. Letos je ale jejich výše nebývale přitažlivá, jen málo kdy se nám podaří snížit cenu některých digitálních fotoaparátů o víc, než o půlku!.... Chci u vas koupit Nikon D7000 a cekam na slevu. Po precteni uvodni vety vaseho inzeratu jsem mel take vztek, protoze D7000 je stale za stejnou cenu. Je ale pravdou co pise p. reditel a megapixelu nadale fandim (i na facebooku ;-) a proto se chci zeptat, jestli budete muj sen taky zlevnovat...?

    Mirek S., 03.01.2011 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Ladislave, taky zde nakupuji a sleduji mnoho diskusí již dlouhou dobu. Jako obchodník bych asi taky neinzeroval slevu 6 a nebo 12%, to přeci působí spíš směšně. Díval jsem se do cenového srovnávače na uvedené foťáky a o moc levněji je neseženete a když už, tak od nějkého neseriózního prodejce....

    Petr V., 03.01.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Bohužel musím se všemi komentáři naprosto souhlasit. Tohle je jen blamáž na lidi. A pak to zkoušet zamaskovat rádoby chytrým komentářem. Tohle chování vám snižuje laťku o notný kus níž. Člověk už se férového jednání asi dneska nedočká. Všude jen samé lži aby si nabouchali ostatní kapsy ...změnte si váš reklamní slogan na ty slevy, tohle totiž slevy nejsou. Měl jsem vás za velmi solidní firmu a všem známým sem vás doporučoval. S tímhle vaším jednáním nevím zda jsem neudělal chybu. Za tohle se styďte.

    Ladislav K., 03.01.2011 | Reagovat

  • 14

    Matějček
    Dobrý den,
    předem mnohokrát děkuji za Vaše komentáře a názory.
    Rád bych se za firmu oficiálně vyjádřil k naší výprodejové nabídce.

    K jednotlivým případům:
    Krátce před akcí jsme snížili ceny u několika set položek. Nejedná se jen o fotoaparáty, ale také o příslušenství. Např. zmíněný Panasonic FZ38 jsme zlevnili 23.12., tedy týden před aktuální akcí. Informace čerpám ze skladového systému.
    Pane Sebelo, cena HX5 byla v době, kdy jsem Vám e-mail zasílal u konkurence 7310 Kč, tedy o 180 Kč nižší než u nás, nicméně bez druhé baterie zdarma. Naše nabídka tedy byla a stále je výhodnější. Vaše nevhodné obvinění odmítám a v tomto kontextu lituji, že jsem se Vaší neoprávněnou a nesmyslnou žádostí o „kompenzaci ceny“ začal vůbec zabývat.

    Koncepčně:
    Uznávám chybu a požádal jsme kolegu o změnu v tabulce vybraných výprodejových modelů, kde namísto původní cena je již nyní nadpis „výprodejová cena“. Je pravda, že termín „původní cena“ byl bez dalšího vysvětlení zavádějící.

    A jak to vnímáme my v Megapixelu?
    Inzerovat rozdíl mezi doporučenou cenou a cenou aktuální prodejní, je pro nás jediným možným východiskem, jak v lednové inzerci (a konkurenci) zákazníky zaujmout. Maximální rozdíl ceny pak vytvoří marketingově zajímavou výši slevy, která je zhruba na trojnásobku naší běžné prodejní marže.
    Nikde neinzerujeme, že jsme ceny o 50% snížili s přechodem na Nový rok skokově.
    Naše počínání je zcela legitimní, a v souladu s dobrými mravy.

    Tomáš Matějček
    ředitel společnosti

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 03.01.2011 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Ono už je silně neseriozní, napsat: "se nám podaří snížit cenu některých digitálních fotoaparátů o víc, než o půlku!" jen aby jsme mohli všude dát banner 50%...a pak zlevnit jednoho růžovýho krasavce, aby se vlk nažral...:-(

    Vavrik, 03.01.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    A to by byl takový problém místo "původní cena" uvést "doporučená cena"? Já se obávám, že kolegové s přirovnáním k neseriozním marketingovým tahům jiných řetězců mají prakticky pravdu a nad tím je třeba se zamyslet a ne to nějak "okecat". Pro přesnost: "povánoční sleva" by mělo znamenat, že před Vánoci byl produkt skutečně dražší. A znamená? Nemyslím. Myslím, že jste natolik dobří (já k Vám posílám nakupovat kde koho), že se můžete vyjadřovat zcela přesně.

    Petr, 03.01.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Opět se až na výjimky téměř o žádné slevy nejedná, uvedené ceny a možná ještě nižší byly na internetu už před Vánoci u skoro všech nabízených modelů. Zde je jen sleva oproti doporučené ceně, která je nástupní a tedy přemrštěná. Takže nic převratného. Zajímavé jsou stále rozhodně ceny bezzrcadlovek jako NX-5 a NEX-3 v setu s objektivem i E-450 není k zahození. Pro amatéra jde o dobré koupě, i když za tyto ceny už tu nějakou dobu běžně jsou, takže teprve nyní akorát u Megapixelu.

    Jan Libich, 02.01.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    toto ale neni povanocni sleva, ale sleva oproti doporucene cene...!!! delate z lidi hlupaky, mel jsem vas obchod rad a nechaval jsem u vas pravidelne dost penez a prave proto me stve, ze zacinate hrat levou...! hamba !

    petr senbela, 02.01.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den, podobné povánoční slevy děláme každoročně (viz třeba http://www.megapixel.cz/vyprodej-skladu-slevy-az-4 0) a nikdy nevzbudily tolik emocí. Sleva je počítána vůči doporučené ceně, některé foťáky byly v nějaké akci už před Vánocemi, takže se může zdát, že k žádnému snížení ceny nedošlo, nebo jen minimálně. Určitě si ale z nikoho neutahujeme a ani to nemáme v úmyslu a nemyslím si, že by tato naše nabídka byla s něčím v rozporu. Holt těch slev děláme hodně a už jste si na ně nejspíš zvykli, takže to pak máme o to těžší, upozornit vás na nějakou skutečně zajímavou nabídku... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.01.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    vzdycky jsem se dival na MP jako na solidni obchod s foto technikou. Ale tohle vylozene klamani zakaznika vas snizuje na uroven OKEY elektro apodobnych "kauflandu" s elektrem. Navic jsem temer presvedcen, ze tahle nabidka ja protizakonna a jedna se o umyslne klamani zakaznika ..... tedy nas vsech .....

    Jirka, 02.01.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    pane matejcek , sony dschx5v jste mi prodal pred vanoci za 7 490,- ( v setu od sony s druhou baterii ) bez druhe baterie stal v datartu 6 990,-. mam od vas emailu napsane, ze model bez druhe baterie je v datartu levnejsi o 180,- kc tedy u vas mel stal 7 170,- a ne jak uvadite 9 490,- delate z lidi ..... nebo se dopoustite podvodu !

    petr sebela, 02.01.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Stejné je to i u Nikonu D3000. Původní cena 14490.- je skoro stejné jako výrazně novější D3100 - 14990.- . Je možné, že někdy v minulosti tento set opravdu takto stál, ale ne před Vánocemi. Takže prezentovat tento set jako slevněný je minimálně zavádějící. Nesnáším, když mě někdo "tahá za fusakli".

    elves, 02.01.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    kaskl Třeba proto, že z nadpisu a textu aktuality vyplývá, že slevy začínají právě teď. Jenže u některých přístrojů je cena po slevě stejná jako v době, kdy sleva oznámená nebyla. Např. již jednou zmíněná FZ38 se na této ceně drží už cca. 3 týdny (a možný i déle, ale předtím jsem ji zde nesledoval). Takže aktuální povánoční 30% sleva je hloupost. Když chci někoho nalákat na povánoční slevy, je podle mě minimálně neetické dát samolepku "sleva" na výrobek, který měl tu samou cenu i bez slevy ...

    Martin, 01.01.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | No a proč by nemohla být stejná cena? Nevím kde je dáno, že musí být jiná cena před a po Vánocích. Osobně bych cenu tvořil např podle skladu. Zůstalo mi skladem mam v tom prachy potřebuji prodat třeba i za cenu nákupu nebo pod.

    kaskl, 01.01.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Zajímavé, že u některých fotoaparátů (Lumix FZ38 například) je cena po Vánocích stejná, jako před Vánoci. Že by jen marketingový tah a klamání zákazníka?

    Martin, 01.01.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    A na objektivy by nebyly nějaké slevičky? :)

    Jakub, 31.12.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.


Související články

Fotografie z galerie

Přejít do galerie

Související články

Nové recenze

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím