Sony 16-50mm f/3,5-5,6 OSS SEL Komentáře k Sony 16-50mm f/3,5-5,6 OSS SEL

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (58 - 1)

  • 58

    Avatar

    Reaguje na (57) | Dobrý den, ano, můžete použít filtry o průměru 40,5 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.12.2016 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, lze na tento objektiv připevnit filtry ? Pokud ano, tak jakého průměru ? Děkuji

    František Š., 22.12.2016 | Reagovat

  • 56

    Křížek

    Dobrý den, Váš fotoaparát má bajonet Sony E. Objektiv je také bajonetu Sony E. Budou kompatibilní. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 12.09.2016 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den,mam starší foták Sony NEX-3N a rozbil se mi objektiv.Chtěla bych si koupit nový,ale nevím vůbec jaký typ se na ten to foťak hodí.Můžete mi prosím poradit:Děkuji

    Eliška Koubková, 09.09.2016 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | Dobrý den,obávám se, že pokud jde o hlučnost, tak si s tímto objektivem nijak zvlášť nepomůžete. Na natáčení videa je vhodný objektiv Sony 18-200mm f/3,5-6,3 PZ OSS SEL.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2015 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den. Koupil jsem si SONY Alfa 6000 s objektivem 16-50. Tento objektiv se mi zdá dosti hlučný při natáčení videa a má malý zoom. Jaký objektiv by jste mi doporučili jako plnohodnotnou náhradu, aby zůstaly zachovány všechny funkce fotoapatátu/ostření/ a přitom byl tišší/ruční zoomování/ a šlo s ním fotit na větší vzdálenost? Byl by vhodný Sony 18-200mm f/3,5-6,3 OSS LE . V komentářích jsem se u tohoto objektivu dočetl že tento objektiv není mezi plně podporovanými takže nefunguje plnohodnotně fázové ostření na čipu Alfa 6000? Jsem laik, takže v tom trochu tápu. Děkuji

    Standa, 10.11.2015 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, řekl bych právě 16-50mm. Ale asi to nebude nijak zásadní.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.04.2015 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Máte pravdu, to vyřeším spíše s výrobcem follow focusu. Kdybyste porovnal optické vlastnosti a hlučnost autofucusu těchto dvou objektivů, který je na tom lépe? Děkuji za rady.

    Martin B., 10.04.2015 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Dobrý den, toto by se muselo vyzkoušet přímo na vašem zařízení. Co přesně máte? Máme to v prodeji?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.04.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Je mi jasné, že se musí použít správná páska, ale jde mi spíš o to, že objektiv je tak krátký a nevím jestli je mezi tělem fotoaparátu a objektivem dost místa na připevnění follow focusu a zároveň aby se tam ještě vešla ruka na power zoom tlačítko.

    Martin B., 08.04.2015 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na (47) | Dobrý den, no ano lze použít FWfokus, za předpokladu, že máte pásku s ozubením daného průměru objektivu. Osobně bych si vybral 16-50 z důvodu motoricky ovládaného zoomu a tím plynulému chodu. Lze vyzkoušet na prodejně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.04.2015 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, doporučil byste mi tento objektiv k fotoaparátu Sony A6000 pro natáčení videa nebo je spíš vhodný http://www.megapixel.cz/sony-18-55mm-f35-56-sel ? Nevím zdali se k takto rozměrově malému objektivu vůbec vejde follow focus a který objektiv bude mít plynulejší manuální ostření a zoomování. Předem děkuji za odpověď.

    Martin B., 02.04.2015 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Reaguje na (45) | Dobrý den, bohužel přechodový v tomto průměru nemáme v nabídce. Jedině to zredukovat na49 mm a pak by šel sehnat, ale jak by vypadal přechod, a jak hodně by zasahoval do obrazu či ne nedokážu posoudit. Ochraný filtr rozhodně doporučím B+W. Je opravdu perfektní. Na rozdíl od nich má plnohodnotný přední závit."  znamená, že většina slim filtrů neměla přední závit a tím nešla nasadit krytka, nebo další filtr.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.03.2015 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, možná jsem hledala špatně, ale existuje k tomuto objektivu i přechodový filtr? Dále váhám u zakoupení ochranného filtru k tomuto objektivu. Nabízí se v zásadě dva: B+W ochranný filtr XS-PRO DIGTAL MRC nano 007 40,5mm a Haida ochranný filtr Slim 40,5mm. Jestli jsem to dobře pochopila, tak první více odolný a propustný, oproti druhému mi na něm neulpí ani zrnko prachu a lépe poslouží i při záběrech v protisvětle? Co znamená "Na rozdíl od nich má plnohodnotný přední závit."? Předem díky za odpověď.

    Lenka B., 22.03.2015 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (43) | Dobrý den, není potřeba, standardní je vyhovující.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 01.12.2014 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Reaguje na (42) | Ještě bych se ráda zeptala na jednu věc. Je pro tento typ objektivu lepší slim verze?

    Iveta, 01.12.2014 | Reagovat

  • 42

    Korč

    Reaguje na (39) | Dobrý den, je potřeba vybírat podle vhodného průměru - 40,5mm. Doporučím značkau B+W, i v základní verzi jsou filtry velmi kvalitní.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 01.12.2014 | Reagovat

  • 41

    Korč

    Reaguje na (40) | Dobrý den, filtr se šroubuje do předího závitu o průměru 40,5mm

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 01.12.2014 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Reaguje na (39) | Popřípadě, jak se na tento typ objektivu filtr nasazuje. Děkuji.

    Iveta, 29.11.2014 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, mám tento objektiv u fotoaparátu Sony Alpha A5000 a ráda bych si pořídila filtr. Bohužel si nevím rady, dle jakých parametrů vybírat - především jakou velikost. Děkuji za radu.

    Iveta Segeťová, 29.11.2014 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na (37) | Dobrý den, ale toto není pevná 16ka. o jaké konvertory se jedná. Mají závit 40,5mm? Pak by to teoreticky šlo.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.11.2014 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mně, jestli na objektiv, když má ohnisku 16mm jdou našroubovatkonvertory - širokoúhlý a rybí oko, určené pro pevnou šestnáctku?

    Jakub, 03.11.2014 | Reagovat

  • 36

    Korč

    Reaguje na (35) | Dobrý den, i v případě zomování přes kroužek je převod elektronický, tedy velmi podobný jako na páčce. Kažký ovladač pak slouží k rozdílné plynulosti/rychlosti zoomu, přípdně jej lze přepnout na manuální ostření.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 16.08.2014 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    dobrý den, mám dotaz k funkci - přepínači "power zoom" . co to vlastně znamená? lze s takovýmto objektivem zoomovat i ručně, otáčením kroužku na objektivu nebo jen přes ovládací prky (tlačítka-páčky) ?? díky za odpověď

    rada svoboda, 15.08.2014 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na (29) | Dobrý den. Tak trochu budu oponovat panu Florianovi. Přechod na tento objektiv se Vám vyplatí v případě, že potřebujete širší úhel záběru (24mm vs. 28mm po přepočtu) a nebo byste rád objektiv plně používal s dálkovou spouští - možnost spouští též zoomovat, např. videa. Opticky je ale opravdu o něco horší. Hold za skladnější konstrukci se něco objetovat musí : )

    Daniel K, 25.05.2014 | Reagovat

  • 33

    Michalík

    Reaguje na (32) | Dobrý den, ano bude. Nemáme informace, že by s některým NEXem tento objektiv nespolupracoval.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.02.2014 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, mám starší tělo NEX 3. Bude s tímto Nexem objektiv plně spolupracovat? Děkuji

    Martin, 24.02.2014 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Děkuji za odpověď.

    Jan Z., 09.01.2014 | Reagovat

  • 30

    Florian

    Reaguje na (29) | Dobrý den,

    nevyplatí. Objektiv je sice menší, ale opticky lepší není.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 09.01.2014 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, mám Sony Nex-5N se setovým objektivem 18-55mm. Vyplatí se přechod na tento objektiv? Bude mi s nex 5N fungovat? Děkuji

    Jan Z., 09.01.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (27) | Dobrý den, kresba je lepší , ale zase takový rozdíl tam nebude. Vyznačuje se  především velmi malými rozměry, má motorický zoom pro plynulé zoomování při videu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.09.2013 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den, tento objektiv je již nějakou dobu v prodeji. Jak je to tedy s kvalitou oproti seťáku 18-55? Děkuji.

    Lucie, 18.09.2013 | Reagovat

  • 26

    Svoboda

    Reaguje na (25) | Dobrý den, momentálně takovou sluneční clonu v nabídce nemáme. Napadá mě jedině redukční kroužek 40,5mm - 49mm a na něj univerzální clona LS-49.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.07.2013 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobry den, je k tomuto objektivu v prodeji mejaka slunecni clona? Diky

    ivan, 28.06.2013 | Reagovat

  • 24

    Svoboda

    Reaguje na (23) | Dobrý den, to je zajímavá poznámka. Zatím Vám nemohu slíbit, v jak blízké době, ale určitě se tím budeme zabývat. Recenze na NEX-3N byla nafocena základním 16-50mm. Děkujeme za podnět

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.05.2013 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Bylo by možné zařadit na web Megapixelu ukázkové fotografie z jednotlivých objektivů? U vzorových fotografií z jednotlivých modelů fotoaparátů chybí info, s jakým objektivem byl snímek pořízen, viz například http://www.megapixel.cz/sony-nex-3n-telo-cerny/recenze#product-sec-sample - tedy zdali tyto snímky ze Sony NEX 3N byly pořízeny se setovým objektivem, nebo jiným a jakým... při rozhodování o koupi je to klíčová informace, bez které bohužel ukázkové snímky nemají příliš vypovídající hodnotu - nefotí jen tělo, ale též objektiv (kromě fotografa). Díky Marek

    Marek Pleschner, 01.05.2013 | Reagovat

  • 22

    Svoboda

    Reaguje na (21) | Dobrý den, 25 - 30cm v závislosti na nastavení ohniska.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 05.04.2013 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat od jaké nejmenší vzdálenosti lze s tímto objektivem fotit? Děkuji

    Zdeněk Miller, 04.04.2013 | Reagovat

  • 20

    Jurčík

    Reaguje na 19 | Dobrý den, máte pravdu, děkuji za doplnění. 

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 14.03.2013 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Přibližovat se může i kroužkem na objektivu ... tedy alespoň ve spojení s NEX-5R kde mám SELP1650 nasazený. Jinak objektiv je jinak lehčí a skladnější, díky tomu, když je nejhůř, tak se foťák dá strčit i do kapsy u bundy :-)

    Petr, 14.03.2013 | Reagovat

  • 18

    Jurčík

    Reaguje na 17 | Dobrý den, objektiv je plně kompatibilní se systémem Sony NEX (5, 5N, 5r, C3, F3 atd.). Objektiv vyjíždí sám a není možné přibližovat jinak, než páčkou na boku objektivu.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 11.03.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, mohli by jste mi s jistotou říci, jestli je objektiv plně kompatiblní s tělem NEX 3? Ještě by mě zajímalo, jestli objektiv vyjede sám po zapnutí fotoaparátu, nebo se musí otočit kroužkem na objektivu (např jako u setového skládacího objektivu Olympus pro micro4/3)? Dá se zomovat i manuálně kroužkem? Děkuji za odpověďi a přeji dobré světlo.

    Martin, 09.03.2013 | Reagovat

  • 16

    Jurčík

    Reaguje na 15 | Dobrý den,

    elektronický zoom u 16-50. Kvalitiativně jinak vycházejí hodně podobně.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 28.02.2013 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, prosím jaký je rozdíl mezi 18-55 a 16-50 mm? (nex5R)kromě velikosti, v kvalitě, atd.

    Standa, 27.02.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na 6 | Odkud víte, že to nové sklo má o řád vyšší optickou kvalitu? Hovoříte z vlastní zkušenosti nebo papouškujete, co jste kde četl? Nehledě na to, že budu mít raději 2x těžší a větší sklo, které mi dovolí řídit DOF podle potřeby, než prdítko tohoto typu, kde to dělat nemohu. Jestli hodlá Sony degradovat nexe tímto způsobem, pak je mi líto, že jsem ho koupil.

    Taffey, 13.02.2013 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na 12 | Dobrý den, zatím bohužel nemáme bližší informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.01.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na 11 | on samsung 20-50 je taky poradny macek :) a ja to chapu,ze udelaly takovy maly objektiv.kdyz jini delaji skladaci,tak normalni setak byl vazne dost dlouhy.stimto je to opravdu fotak do kapsy.a ta rychlost zoomovani:ona je totiz zavisla na tom jestli fotite nebo natacite.na foceni je rychla u videa je zoomovani pomalejsi prave kvuly nataceni. megapixel:nevíte kdy bude skladem a jaka bude cena?vzdyt i sousede na slovenku ho uz kupuji

    poplis, 22.01.2013 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Jako normální seťák vhodný, pro uživatele kteří netíhnou k rozsáhlejší práci s fotkami. Velkou výhodou jsou rozměry, na NEX-6 tvoří dobrý kompatní set. Jelikož se ve fotkách víc hrabu, a primárně fotím do rawu, dostalo mě v první řadě hrozivé zkreslení na 16 mm, jehož korekce hodně změní vzhled kompozice - takovou deformaci jsem dlouho neviděl, třeba Samsung 20-50 je proti tomu vzorný školák se zanedbatelným zkreslením na širokém konci. Ostrost by taky mohla být lepší, a zoomování kroužkem má nepřirozenou vazbu (zoomování páčkou je nesnesitelně pomalé pro někoho kdo je zvyklý na rychlou reakci). Jako skladný seťák naprosto v pohodě, jinak přístroje jako NEX-6 spíš degraduje a lepší bude sáhnout po pevných světelných sklech, je to dobrý stroj.

    TT, 22.12.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na 6 | Zásadně nesouhlasím, že kvalita toho seťáku je mizerná. Jasně, na focení rodiny a dovolených to stačí nad hlavu, portrét bych s tím nefotil. Ale že by to byla nějaká mizerie, s tím nesouhlasím.ů Jsem zvyklý na kvalitu pevných skel, ale tento seťák je taky pěkně ostrý. Bokeh je jiná stránka věci, ale obrysová ostrost, o kterou jde většině lidí, je v pohodě. Rozhodně plně dostačující, pokud nechcete dělat A3 na papír a větší. Tam to poznat je. Nicméně se nemůžu ubránit pocitu, že spousta lidí, kterým mnohé objektivy jaksi "vadí", stejně čumí na fotky na monitor a nikdy na papír nedělají. Pro tyto lidi jsou tyhle diskuse naprosto irelevantní.

    t, 18.12.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 8 | Dobrý den, zatím ještě bohužel nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.12.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den, kdy se zacne objektiv Sony 16-50mm f/3,5-5,6 OSS SEL prodavat na Vasich prodejnach? Dekuji h.

    hajtra, 12.12.2012 | Reagovat

  • 7

    Andrej, 14.11.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Proc nema tenhle objektiv svetelnost F/2,8 je jasne - velikost a vaha. Jakykoliv svetelny objektiv bude vazit pul kila a bude vetsi nez NEX, stejne jako u zrcadlovky. Oproti 18-55 ma tohle vetsi rozsah a o rad vyssi optickou kvalitu - ona ta 18-55 je opticky dost mizerna, zvlaste ostrost mimo stred je znatelne horsi. Sony 18-55 pro SLT/SLR je opticky o dost lepsi.

    Petr, 07.11.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 4 | Dobrý den, pokud vím, měl by být kompatibilní i se staršími těly.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.10.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Zdravím. Zaujímala by ma kompetibilita ohoto objekívu so staršímu NEX-fotoaparátmi (Nex3, 5, C3,...)

    zozo, 21.10.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na 2 | Dobrý den, je mi líto, ale zatím nemám žádné informace, které by Vás mohly zajímat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.10.2012 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na 1 | jsem fakt fanda nexu,na cesty k nezaplacení! ale no taky tomuhle nerozumím, snad že je lehší , menší, je pravda že širší ohnisko je dobrá vec,ale ta svetelnost mne nepříjemně překvapila , takhle by mohla zavážit jen hooodně nízká cena, jinak fakt nevim...:-( 1.Nemáte informce že by se připravovalo neco jako např 16-85, nebo 16-50/2.8?Myslím i Tamron, nebo Sigma pro nexy , no asi ne, co?:-(... 2.Taky jsem se chtel zeptat jestli máte aspon cca přestavu o dostupnosti sony 35/1.8 OSS, zatim jste tuším dokonce jediný co ho máte vůbec vystavený, na představu o ceně se asi taky nemá smysl ptát ,nebo jo?;-)

    StandaR, 05.10.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Bohužel je to zase objektiv s mizernou světelností a vlastně s podobným rozsahem, jako je seťák. Přičemž ten seťák není vůbec špatné sklo, já s ním fotím často a to jsem docela frnus na kvalitu zobrazení. Jediná výhoda je, že je černý a asi kapku kratší, ale jinak, pro fotografování samotné, žádná přidaná hodnota. Jo, mít světelnsot, řekněme, 3,5 nebo lépe 2,8 pv celém rozsahu, pak by to byla jiná. Ale tohle?

    Taffey, 25.09.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím