Sony 18-200mm f/3,5-6,3 PZ OSS SEL Komentáře k Sony 18-200mm f/3,5-6,3 PZ OSS SEL

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (16 - 1)

  • 16

    Orlík

    Reaguje na (15) | Aha, omlouvám se, to je na kameru, tak tam by to smysl mohlo mít.

    Jaroslav Orlík, 27.11.2013 | Reagovat

  • 15

    Orlík

    Reaguje na (13) | AYť si fotí, jak mu libo, ale nemohu se nepozastavit nad spojením FF foťáku a ultrazoomu 18-200. Co od toho očekáváte? Má pak vůbec smysl investovat do FF těla? Když jeho velké přednosti degradujete objektivem s 11x zoomem?

    Jaroslav Orlík, 27.11.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (13) | Dobrý den,

    nejedná se o FF objektiv takže nedokáže vykreslit celý snímač. Kamera se automaticky přepne do APS-C režimu (lze to vypnout). Aktuálně se teprve čeká na FF objektivy s tímto bajonetem, nebo lze využít redukci a klasické Sony FF objektivy.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.10.2013 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv vhodný pro Sony Alpha NEX-VG900 s FF čipem? Tedy zda je na FullFrame VG900 vše korektně a rozsah 18-200mm.

    Michael Snow, 20.10.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (10) | Bylo by fajn kdyby ten zoom nebyl slyšet, rád bych se mýlil, solidně jsem o něm uvažoval, ale žel dle videí na youtube ho mikrofon zachytí, minimálně u největší rychlosti :-( , ale až tak to nepřekvapuje, stejně je to i u 16-50 , zřejmě s obdobným mechanismem (ten vlastním se sony nex 5R), osobně jsem ho neměl možnost vyzkoušet, možná kdyby to zkusili tady v megapixlu ?;-) Jinak vaše letité zkušenosti nezpochybňuji, nicméně nic nemění na faktech kritiky či chvály na dané aktuální konkrétní výrobky, a že se to všechno míchá pěkně díky vývoji (a teda já myslím že nejen v mých příspěvcích) - svět kamer, video dslr , a pak práve proto nově vzniklých strojů jako nexy-VG,či z drahších nex-FS100, 700, canon c100, 300 atd , canon eos 1DC se 4K atd atad, to je teda taky fakt... ale hlavní argument pro mně je že si človek musí hooodně rozmyslet za co dá 30(tenhle objektiv), nebo 50 tácu (nex vg30), tady něco konstruktivního co by mohlo zajímat , http://www.camcorder-test.com/camcorder.html, jsou tam i testy videí u DSLR http://philipbloom.net/

    StandaR, 11.09.2013 | Reagovat

  • 11

    Svoboda

    Reaguje na (6) | Dobrý den, děkujeme za přínosný příspěvek.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 10.09.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den! Vážený pane, nechtěl jsem Vás nijak popudit a samozřejmě na mě nemusíte nijak reagovat. Tím mícháním jablek s hruškami jsem měl na mysli především to, co jste schopen spojit do jediné neuvěřitelně rozsáhlé a poněkud nesouvislé věty. Pouze jsem Vás chtěl nasměrovat k relevantním informacím, které jsou dnes obecně platné a nic na nich nezmění to, co si případně my dva o celé věci myslíme. Váš závěr, že chci jen diskutovat je zcela mylný - chybí mi k tomu jakákoliv motivace. Ostatně číst vaše příspěvky je poměrně vysilující. Činil jsem tak ale dobrovolně ve snaze Vám trochu na téma posvítit, tak si nestěžuji. Mám třicet let profesionální praxe v kinematografii a rukama mi prošly modely videokamer, s jejichž konstrukčním pojetím nemá běžný smrtelník příležitost se setkat. Připusťme, že za tu dobu člověk sem tam něco pochytí. Ale dosti o mě - kupte si s čím budete spokojen, už se Vám do toho nebudu montovat ani zbytečně rozumovat. Uznávám, že to sem nepatří. A abych nezapomněl - nemějte obavy, ta motorová transfokace slyšet není. Přeji Vám i všem ostatním dobré světlo!

    Kameraman, 09.09.2013 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (8) | "čím dokonalejší videokamera, tím méně možností zasahovat do saturace a ostrosti" ,"nepoužijete konstrukčně specializovaný přístroj, rozumějte videokameru", "Mícháte jablka s hruškami". Posledních nekolik let je a bude díky objevení se videa u DSLR o " míchání jablek s hruškami", nakonec nex-vgčka jsou přesně tahle sorta...to co jsem kritizoval na nex-vg se objevuje ve všech recenzích... nakonec celé weby jsou o diskusích jaký přístroj a na co použít , který je v čem lepší, která konkrétní zrcadlovka ,kamera či např. canon eos c100,300 ,nex FS700, nebo klidně Red one atd si s čím ajak poradí...jestli má či nemá moiré, jaký má výhodný či nevýhodný kodec atd... jestli dáte 60 tácu za xa25 s AVCHD nebo panasonic gh3 s intra kodecem, nebo blackmagic s raw formáty, nebo C5dMII nebo nex vg30...a čeká nás 4K , sony ohlásili první camcordery...ale už na Vás asi nebudu reagovat...chcete diskutovat a ja chci spíš konečně pořádnou nex vg40tku anebo aspoň vg900 s adekvátními objektivy:-)

    StandaR, 08.09.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na (7) | Dobrý den! Zkuste si nalézt popis konstrukčního řešení snímacího čipu pro videokamery a pochopíte, co mám na mysli. Ostatně proto nemívají větší problémy s moaré ve videozáznamu třeba levné kompaktní fotoaparáty. Jejich nevalná optika jako vedlejší jev bídné schopnosti přenést detaily je k výskytu moaré milosrdná. Dále si ověřte, že čím dokonalejší videokamera, tím méně možností zasahovat do saturace a ostrosti. Profi segment necítí potřebu kroutit knoflíky na kameře. Vše se děje až v následném zpracování. Mícháte jablka s hruškami. Jinými slovy: Dokud nepoužijete konstrukčně specializovaný přístroj, rozumějte videokameru, budete neustále bojovat s nepříjemnými kompromisy. Mějte se hezky a vždy dobré světlo!

    Kameraman, 08.09.2013 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    No s tím že by se vylučovala dobrá fotografie a odstranění moiré celkem nemáte pravdu , viz nový Canon 5D markIII (tam se ale na to doplatilo ješte měkčím videem než předchůdce...) a nebo ted dle testů Nikon D5200, či panák gh3, já mám Nikon D800 a zdaleka to není takový problém a to je za moiré dost kritizován (ale zase zachovává každý detail, ostrost, nežehlí a ten dynamický rozsah v Neutralu, ufufuf...)navíc kdyby to tak bylo či nebylo i tak teda to neomlouvá to vysoké moiré a další artefakty u Sony nex VG-XX kamer a ty teda nestojí fakt málo peněz!;-)škoda, jak jsem psal, jelikož nexy mají dobré a stabilizované objektivy, vlastním sony 35 1.8 OSS, parádní sklo...... taky možnost jen nastavit vyvážení bílé ale ostrost či sytost barev jsem tam nenašel:-( vždyt to jde i na mém nex5R...ale škoda se dále rozepisovat , i dle diskusí na netu i osobních referencí byli doposud nex VG dost zklamaním...tenhle "motorizovanej" zoom by mohl být první krok k lepšímu i když mezi námi, neveřím že ten zvuk zoomu minim. u nejvyšší rychlosti neslyšet v kameře...

    StandaR, 06.09.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na (5) | Dobrý den. Každý fotoaparát, je-li skutečně fotoaparátem, bude mít ve videozáznamu velmi výrazný efekt moaré. Skutečné videokamery mají jako poslední optický člen na snímači zařazen rozostřující filtr právě pro potlačení tohoto nepříjemného jevu. Je to jiným způsobem neproveditelné opatření. Použití tohoto rozostřujícího prvku ve fotopřístroji by bylo v rozporu se základním principem snahy o obrazovou kvalitu statické fotografie. Videozáznamy z fotopřístrojů mohou za vhodných podmínek velmi dobře zapůsobit, ale zkušený divák brzy odhalí právě obávané moaré, zubaté hrany a další neduhy. Fotoaparát videokameru nenahradí, stejně jako ani nejdražší videokamera nepořídí dobrý statický snímek. Ty nejlepší modely tu možnost ostatně ani nenabízejí. Sám používám NEX-7 velmi často i pro video, ale musím velmi pozorně hlídat vše, co by mohlo moaré spustit. Tuto noční můru všech kameramanů není dost dobře možné z již pořízeného záznamu odstranit a dle mého názoru nemá ani smysl její zákonitý výskyt u fotoaparátů považovat za vadu přístroje. Marketingové videozáznamy ze zrcadlovek jsou často skvělou ukázkou, jak si kameraman moaré zatraceně dobře hlídá. Přeji všem dobré světlo!

    Kameraman, 05.09.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (1) | Nedá mi nereagovat, máte pravdu , cena je to asi vysoká, ale je to myslím zatím jediný zoomující plnohodnotný VIDEO objektiv na DSLR, právě to ho oprávňuje k ceně, nakonec prodává se spíše v kitech s kamerami...u všech ostatních zoomu musíte vymýšlet follow focusy a co já vím co a teda není to nic jednoduché, já už dlouho čekám na povedenější nex kameru kolem cca 50 tácu (bez objektivu), ani foták nexy žel neuspokojí, teda na amaterské věci jo, ale nexy maju dosti brutální moiré , ztrací pak na detailech , pak např.video, zřejme AVCHD kodecem ,nevím, je měkší a má vyžehlenejší detaily nežli např. u jiných DSLR s H.264 kodecem, škoda, protože čip je dosti velký i na kameru RED ONE;-), a ani kamera nex50EA na tom není žel lépe, pouze snad nex FS100,ale to jsme s cenami jinde, nex VGčka jsou zatím obrazově žel jen fotáky nexy v těle kamery se všemi obrazovými neduhy:-(, škoda když si vemu co dovede paňák gh3, myslím např. kodec ... nevím co dělá sony, ale toho času žel na jedné straně supr objektivy- pevná 50 1.8, či 35/1.8a se STABILIZACÍ i tenhle vlastně v tomhle převratný video zoom, k tomu neodpovídající kamery ( pouze AVCHD, moiré a x dalších vecí) navíc za vysoké ceny, na druhé straně např. FF kamera nexv900 ale bez adekvátních objektivů, nebo přes adaptery atdatd :-( A to Blackmagic 2.5 k sa dá sehnat už za 50 tácu a čeká se 4K za necelých 100 s globální závierkou atdatad, tak nevím...už by se jim konečně mohla povest nejaká ta nex vg40, aby člověk neměl pocit, že kupuje drahou hračku...;-)

    StandaR, 02.09.2013 | Reagovat

  • 4

    Korč

    Reaguje na (3) | Dobrý den, doporučuji odkaz "doporučené filtry" na stránce objektivu. Z již doporučených pak doporučím vybírat značku B+W, jejich základní dostupná řada je opticky akurátní pro tento objektiv.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.08.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den, jaký UV filtr byste mi doporučili pro tento objektiv, aby byl kvalitou přiměřený schopnostem objektivu. Předem děkuji za odpověď.

    Daniel, 23.08.2013 | Reagovat

  • 2

    Svoboda

    Reaguje na (1) | Dobrý den, cena je uvedena správně.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 18.06.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Ta cena je pravda nebo je to překlep anebo je to sranda? Beru jedině druhou možnost. 30 papírů za něco takového, se světelností F6,3 na 200mm, to nemůže být pravda. Pokud ano, pak je to nechutné. Kdyby to bylo 50-200/3,5, tak bych třeba i přivřel jedno oko, ale 18-200 s mizernou světelností, u Sony musí řádit nějaký virus, jinak to není možné. Pokud toto má být ten kvalitní dlouhý zoom, na který čekám, pak nemá smyslu nexe dále držet jako hlavní foťák.

    Taffey, 13.06.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím