Sony Alpha A7R tělo Komentáře k Sony Alpha A7R tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (47 - 1)

  • 47

    Lukeš

    Reaguje na (46) | Dobrý den,stabilizátor pomáhá hlavně při delších časech expozice, které jsou na hraně udržitelnosti z ruky. Pokud tedy budete mít dostatek světla, nebo použijete dostatečně krátky čas, absence stabilizátoru nevadí. Kolik udržíte z ruky netuším. To je velmi individuální. Čas by měl odpovídat ohnisku, tedy 24mm=1/25s, 70mm=1/80s, ale pokud chcete mít jistotu měl by to být spíš poloviční čas, tedy 1/50s a 1/160s. Kvalita objektivů Sigma ART je velmi vyoská. Obrazová kvalita bude tedy velmi podobná jako u Vario Tessar. Sony má ale o něco větší dynamický rozsah a velmi nízkou hladinu šumu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi Sony A7R, fotím převážně rodinu a portréty. Chtěl bych se zeptat, zda bude u fotografování portrétů a běžným focení vadit, když model Sony A7R nemá stabilizátor obrazu. Mám v plánu k němu zakoupit Sony FE 55mm f/1,8 ZA Sonnar T. Dle mého názoru, při focení na nízkou clonu a krátký čas mi stabilizátor chybět nebude. Uvažuji správně? Co při běžném focení rodiny se záklaďákem Sony FE 24-70mm f/4 ZA OSS Vario-Tessar T, udržím v ruce delší časy v ruce i za zhoršených světelných podmínek bez rozmazaných snímků ? Dále bych se chtěl zeptat jak na tom tento set bude v porovnáním s Nikonem D610 / Canonem EOS 6D se Sigmou 50mm f/1,4 DG HSM Art a jako záklaďák Tamron AF SP 24-70mm f/2,8 Di VC USD To je můj druhý favorit na koupi, ale raději bych Sony z hlediska menších rozměrů a hmotnosti, který ocením při výletech s rodinou. Který set by jste mi doporučily z hlediska výsledné kvality fotografií? Díky

    David, 11.11.2015 | Reagovat

  • 45

    Maxant

    Reaguje na (44) | Dobrý den, viz předchozí komentáře.  A7R II je v současnosti nejvybavenější model od Sony, který je obrazovým výkonem na podobné úrovni jako A7R, ale je daleko lépe vybaven (ostření, stabilizace, ISO, atd.). Nejnovější model, který Sony představila A7R II, by dle specifikací a výbavy, měl být nejevýkonějším fullframe fotoaparátem současnosti a to i pro filmařské potřeby. Tedy jako celek je A7r dobrý. Pokud Vás lákají lepší možnosti výše popsané tak bych vybral A7RII. Blesk bych vybral Metz a52

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.08.2015 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (43) | Zdravim Vas, chtel bych hlavne fotit/natacet portréty exterier & interier a prirozene podmínky. Hlavne potreboval nazor na celek jako telo a dostupne objektivy a vystupni ostrost forografie. Jaky blesk by jste doporucil? Dekuji

    Peter, 04.08.2015 | Reagovat

  • 43

    Brož

    Reaguje na (42) | Dobrý den, můžete prosím upřesnit co konkrétně chcete fotografovat/natáčet? Elektronická závěrka všeobecně navyšuje míru šumu u všech fotoaparátů. Porovnávat kvalitu výstupu je v případě jedněch z nejvýkonějších fullframe modelů velmi těžké. Doporučuji nastudovat laboratorní testy DXOMARK, kde provádí testy pouze senzorů, nikoliv však ergonomie, ostření a další důležité parametry pro fotografování. Výsledná kvalita je především určená kvalitou objektivu. Model A7S je určen spíše filmařům a fotografům, kteří fotí za přirozených a snížených světelných podmínek. 

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 22.07.2015 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobry den, chtel bych Vas pozadat o radu mezi A7 II & A7R & A7S. 1) Co se tyce zaverky mezi Sony A7R (Mechanická závěrka) a A7S (Bulb:Ano) A7II (neda se porovnat) jak se to projevi v kvalite fotky? 2) Co se tyce Mpx rozdil mezi R a S je znacny tzn. ostrejsi vystup je Rka? 3) Vystup videozaznamu je lepsi s R nebo S? 4) Jaky by jste doporucil systemovy blesk? Predem Vam dekuji, Petr

    Peter, 19.07.2015 | Reagovat

  • 41

    Brož

    Reaguje na (40) | Dobrý den, v poměru cena/výkon je vynikající již základní model A7. A7R spolu s větším rozlišením nabízí senzor bez Low pass filtru, který patří na špičku mezi senzory. A7S je fotoaparát vhodný pro filmaře a fotografy, kteří potřebují pracovat za nízkého osvětlení. A7R II je v současnosti nejvybavenější model od Sony, který je obrazovým výkonem na podobné úrovni jako A7R, ale je daleko lépe vybaven (ostření, stabilizace, ISO, atd.). Nejnovější model, který Sony představila A7R II, by dle specifikací a výbavy, měl být nejevýkonějším fullframe fotoaparátem současnosti a to i pro filmařské potřeby. Co se týče srovnání s Canonem 5D mkII jsou i současné APS-C senzory výkonější co do ostrosti a dynamickém rozsahu nemluvě. 

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 09.07.2015 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Chtel bych si poridit Sony Alpha II nebo R nebo S. Ktery z nich by jste mi dopourcily z pohledu kvality vystupu a dobre investice? Vysledne fotky co se tyce ostrosti jsou na srovnatelne urovni jako Canon 5D Mark II? Foceni - portrety. Chci to vymenit kvuli manipulovatelnosti a vaze. Dekuji

    Peter, 05.07.2015 | Reagovat

  • 39

    Maxant

    Reaguje na (38) | Dobrý den, ano ideálně Sony RM-VPR1

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.05.2015 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na (37) | Dobrý den, je alespoň nějaká dálková spoušť, kterou mohu ovládat fotoaparát v režumu BULB? První stisknutí spouště = začátek expozice, druhé stisknutí spouště = konec expozice. Děkuji moc Petr

    Petr Souček, 28.05.2015 | Reagovat

  • 37

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, bohužel v nabídce nemáme žádnou. Z důvodu multikonektoru. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.05.2015 | Reagovat

  • 36

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, bohužel v nabídce nemáme žádnou. Z důvodu multikonektoru. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.05.2015 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, nabízí se prosím nějaká programovatelná spoušť k tomuto fotoaparátu? Ideálně drátová, neoriginální. Jde mi o režim B, aby na spoušti šel nastavit počet snímků, prodleva mezi expozicemi a délku expozice. Děkuji S pozdravem Petr S.

    Petr Souček, 26.05.2015 | Reagovat

  • 34

    Paraska

    Reaguje na (33) | Dobrý den, Sony A7R disponuje momentálně nejlepším senzorem mezi digitálními aparáty, který můžete mít a překonává všechny doposud vyrobené senzory. Podobným senzorem disponuje také Nikon D810, který má "o chlub" lepší výsledky. Ovšem plný potenciál Sony A7R využijete pouze s patřičně kvalitními objektivy. 

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.05.2015 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den chci si u Vás tento fotoaparát koupit nefotím sport ani žádné rychlé akce,ale chci mít slušný obrazový výstup. Na některých diskusních forech píšou ,že tento fotoaparát plně nahradí kvalitou výstupu Olympus ,neměl jsem možnost mít ani jeden z nich v ruce .Já bych si raději koupil tento ,má větší snímač a technické parametry také. Prosím který by jste mi doporučil. Fotil jsem pouze s Exaktou vx 500 a Praktikou BX20 a nyní jen kompakt Sony a proto chci něco lepšího Předem děkuji za odpověď.

    Libor Toman, 03.05.2015 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, děkuji za info, nicméně psal jsem o el. startu závěrky... dnes jsem náhodou zavítal do nejmenovaného obchodu a zjistil, že A7 el.start závěrky v menu má.

    Tom Karola, 13.04.2015 | Reagovat

  • 31

    Maxant

    Reaguje na (30) | Dobrý den, krom A7s nemá žádná A7 elektronickou závěrku. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.04.2015 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na (19) | Dobry den, rad bych navazal na dotaz ohledne elektronicke zaverky, pokud ji nema model A7r, jak je to u A7 nebo A7II? A7 udajne el.start zaverky ma, je to tak? A co A7II? Dekuji.

    Tom Karola, 27.03.2015 | Reagovat

  • 29

    Maxant

    [28, 26] Dobrý den, tak konečně máme vyjádření. BULB funkce je možno využívat po dobu, kdy je nabitá baterie tzn. není časově omezeno. S dodanou baterií NP-FW50 je to asi 3 hodiny.  Děkuji za trpělivost a spozdravem M. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.03.2015 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, to by mě rovněž zajímalo, o A7R uvažuji a noční snímky bych fotil rád. Děkuji za informaci.

    František B., 10.03.2015 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, bohužel jsem tuto informaci nikde nenašel. Nemohuji tedy potvrdit. Ale je to možné, snímač se přeci jen zahřívá. Poprosím tuto informaci do emailu info@megapixel. Obrátil jsem se na technickou podporu Sony tak uvidíme. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.03.2015 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobry den, je pravdou, ze rezim bulb je casove nejak omezen na x minut? Pokud ano, da se to nejak obejit, aby bylo mozne pri nocnim fotografovani krajin nastavit cas kolem 20.min.? Dekuji Ales S.

    Ales Suk, 05.03.2015 | Reagovat

  • 25

    Maxant

    Reaguje na (24) | Dobrý den, toto Vám nedokážu popsat. Zdá se mi normální. Je nutné toto vyzkoušet na prodejně a vytvořit si vlastní obrázek. O těsnosti jsem nenašel zmínku. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.03.2015 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, jak moc složité je ovládání u tohoto fotoaparátu? Jsem zvyklý na Nikon D90, je to velký rozdíl? A má Sony A7R utěsněné tělo? Děkuji.

    Marek Stracený, 02.03.2015 | Reagovat

  • 23

    Korč

    Reaguje na (22) | Dobrý den, srovnatelné objektivy jsou prakticky stejně kvalitní, výkonnostně se různí jen velmi málo, snímač v A7R je výrazně výkonnější než u 5D Mk II

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.02.2015 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Lze tento Sony A7R a objektivy na portrety zoom a pevne porovnat kvalitativne s Canon 5D Mark II a obdobne objektivy? Potreboval bych neco lehsi.

    Peter, 22.02.2015 | Reagovat

  • 21

    Maxant

    Reaguje na (20) | Dobrý den, díky za upozornní, opraveno.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    V parametrech je elektronická závěrka.

    Pepi, 01.02.2015 | Reagovat

  • 19

    Bouška

    Reaguje na (17) | Dobrý den, podívejte se na porovnání, Sony A7R má jeden z nejkvalitnějších snímačů, jaké se dnes vyrábí. Na druhou stranu má Canon velmi dobrou redukci šumu, takže vysoké citlivosti zvládá v JPEGu poměrně dobře. Sony A7R bohužel neumožňuje použití tzv. elektronické závěrky, má pouze klasickou mechanickou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Ještě bych doplnil svůj předchozí příspěvek, jde o objektiv Canon 24-70/f4 L IS USM. Rád bych se zeptal i na to, zda je možný režim fotografování jako u EOS 5D markII, kdy při živém náhledu stisknu spouš, začátek expozice odstartuje elektronicky při otevřené závěrce a závěrka se zavírá až na konci expozice. Tuším, že je to označené v menu jako tiché focení1. Nedochází tak ke chvění fotoaparátu na stativu. Umožňuje tento režim také alpha 7r? Děkuji za rady. S pozdravem Aleš

    Aleš K., 15.12.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji přejít na Sony alpha 7R ze současné výbavy Canon EOS 5D mark II + Canon 24-70/f4. Dá se porovnat kvalita výsledných fotografií s objektivem Sony FE 24-70mm f/4 ZA OSS Vario-Tessar T* oproti mé současné výbavě? Nebude horší? A jak vychází Alpha 7r při fotografování s vyšším ISO oproti EOS 5D markII? Jde mi o hodnoty ISO 6400 a 12800. Děkuji. S pozdravem Aleš K.

    Aleš K., 15.12.2014 | Reagovat

  • 16

    Maxant

    Reaguje na (14) | Dobrý den, toto je věc názoru. Osobně bych také vybral 55mm. Je to na ff příjemné ohnisko. Ale asi bych Vám doporučil test na prodejně co Vám bude více vyhovovat. Protože ne každý se zžije s úhlem záběru.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2014 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (14) | tak k A7R patří jednoznačně Sonnar FE 55/1,8 - kvůli tomuto sklu se "vyplatí" A7R koupit. Ohnisko je navíc velmi univerzální, ne nadarmo byly padesátky základní objektivy v dobách SLR

    AK, 07.10.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den, chci si koupit Sony A7 a k tomu vybírám objektiv řady FE. S manuálním ostřením nemám zkušenosti, takže nevím jestli nové objektivy Carl Zeiss Loxia jsou pro mě vhodné. V současné době mám Canon EOS 60D a k tomu objektiv Canon EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM a Canon EF 50mm f/1,8 II. Přecházím z důvodu velikosti a hmotnosti na lehčí přístroj a druhým důvodem je velikost snímače, pro lepší práci s hloubkou ostrosti. Zatím je favoritem Sony FE 35mm f/2.8 ZA Sonnar T. Fotím převážně rodinné fotky, portréty a na cestách. Chci aby byl set lehký a skladný. Nevím jestli to není příliš krátké ohnisko pro portréty a práci s hloubkou ostrosti. Prosím, poraďte :-) Díky.

    Tomáš, 06.10.2014 | Reagovat

  • 13

    Michalík

    Reaguje na (12) | Dobrý den, ano máte pravdu, k objekitvu Fe není třeba redukce. Neuvědomil jsem si, že jde o FE objektiv, omlouvám se.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.02.2014 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (11) | Dobrý den, píšete že pro nasazení objektivu Sony FE 24-70mm f/4 na tělo A7R nebo A7 je třeba i Sony adaptér LA-EA3. Nejedná se o omyl? Objektiv je značen jako bajonet Sony FE, čili primárně určený pro nový typ mirrorless přístrojů A7/A7R.

    Mario Pospíšil, 23.02.2014 | Reagovat

  • 11

    Michalík

    Reaguje na (10) | Dobrý den, 1. Určitě je to možné. 2. Bohužel objektiv není aktuálně skladem takže jej zde na vyzkoušení nemáme. 3 to je u nás samozřejmostí. Všechny krabice Sony jsou originál plombovány od Sony. Jen doplním, že pro použití uvvedeného objektivu s modelem A7R budete potřebovat redukci Sony adaptér LA-EA3, ale to zřejmě již víte.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.02.2014 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den, o A7r mám vážný zájem a pro můj dotaz je spíše obchodního rázu: 1) je možné si u Vás provést pár zkušebních expozic s vlastní kartou (SDHC)? 2) je možné tyto expozice uskutečnit s objektivem Sony FE 24-70mm f/4…? 3) je možné jak tělo A7r, tak i objektiv si u Vás koupit v nerozbaleném stavu, resp. při koupi mi předložit ještě nerozbalené krabice (za tento dotaz se předem omlouvám, ale konkurenční obchod mi chtěl prodat tělo s otiskem prstu na čipu)? Děkuji za odpověď.

    PetrS, 18.02.2014 | Reagovat

  • 9

    Florian

    Reaguje na (6) | Dobrý den,

    adaptéry jsou dva nové LA-EA3 a LA-EA4. Stabilizaci přenášejí, takže s videem problém žádný není. Co jsme zatím měli možnost tento fotoaparát otestovat tak bych se nebál ani toho reportážnějšího nasazení, ostření bylo pohotové a přesné a kvalita snímače je i na vysoké citlivosti úžasná.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 28.11.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na (7) | pochopitelně sony a7R , ne A5R, pardon..

    StandaR, 28.11.2013 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na (6) | prominte nic mi dotoho není, ale také jsem uvažoval o sony A7R ta velkost a FF je velice líakavá kombinace!., i kvůli videu, tam je mirrorless systém výhoda, jenomže zjištuji že 1. nemá dotykový displej a to je škoda, u videa se to hodí kvůli autofokusu, navíc není to takový ten klasický otočný displej do strany, co je taky škoda, 2. není stabilizace, teda potřebujete stabilizované objektivy a nově na FF, takže např. moje Sony 35 1.8 OSS, či 16-50 PZ bud nevyužiju a nebo jen v ořezaném formátu 1.5 X a to pak postráda smysl 3. má pouze AVCHD s bežným bitratem i když má nekomprimovaný výstup na HDMI 4. opět dle testu nepříjemné artefakty -moire,aliasing...:-( takže vyslovene na video je výhodnějí zatím nejlepší z mirroless jednozančně panasonic GH3, na focení to je jiné , tam bude A5R parádní, já mám Nikon D800 to je stejný čip, ale dle fotek sony lépe zvládla odšumování ,snad i barevní podání i když to se dá nastavit...škoda těch nedotažených věci od sony, je to skvělý stroj zajisté i tak, ale mohla to být absolutní bomba i pro videonadšence:-( dobré svetlo všem! malá recenze i s ukázk. videami: http://www.cameralabs.com/reviews/Sony_Alpha_A7r/verdict.shtml

    StandaR, 28.11.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý den, 1.) Lze na A7r s pomocí nějaké redukce využívat objektivy pro řadu ALPHA? Pokud ano, který z těch redukcí to je? A pokud půjde použití některých Full objektivů od Alphy, nedojde k nějaké ztrátě kvality obrazu? ( A7r - redukce - objektiv ) 2.) Jak je to se stabilizací u tohoto modelu, když budu chtít pořídit nějaké videosekvence? Občasné použití v terénu, spíše reportážního směru, lidé, sport.. by jste doporučoval, nebo vůbec a pouze jen spíše statické snímky? Mnohokráte děkuji.

    Filip Hazmuka, 27.11.2013 | Reagovat

  • 5

    Maxant

    Reaguje na (3) | Dobrý den, zde není zrcadlo. Jde to z snímače do hledáčku.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.11.2013 | Reagovat

  • 4

    Maxant

    Reaguje na (3) | Dobrý den, zde není zrcadlo. Jde to z snímače do hledáčku.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.11.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Chtěl bych se zeptat na jakým způsobem je přenášen obraz tedy data do hledáčku je to přímo z čipu nebo odrazem z čipu ,nebo je zde taky propustné zrcátko?

    Jiří, 05.11.2013 | Reagovat

  • 2

    Maxant

    Reaguje na (1) | Dobrý den, toto je otázka na dostupnost@megapixel.cz 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.10.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Zdravím, jak to vypadá s odhadem ceny? A dostupností. "Konkurence" zatím odhaduje 54.000 CZK (heureka.cz).

    Corwin Black, 30.10.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím