Sony Alpha A100 černý Komentáře k Sony Alpha A100 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (94 - 1)

  • 94

    Bouška

    Dobrý den, průměr závitu pro filtry je napsán na objektivu, ale bohužel nevím, jaký objektiv máte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2016 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si k Sony A100 pořídit UV filtr. Bohužel neznám průměr. Můžete mi pomoci s nabídkou? Děkuji

    Michal, 05.12.2016 | Reagovat

  • 92

    Jurčík

    Reaguje na 91 | Dobrý den, řekl bych že ne, tento stroj je z roku 2006.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 11.03.2013 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, dá se touto zrcadlovkou i natáčet? Pokud ano, v jaké kvalitě?

    Tereza, 10.03.2013 | Reagovat

  • 90

    Bouška
    Reaguje na 89 | Dobrý den, například tato http://www.megapixel.cz/sandisk-2-gb-cf by měla bez problémů vyhovovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2008 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Ještě jeden dotazek,nebo spíš prosba o radu.Poradili by ste mi určitý typ karty CFpro tento foták?Hlavně mě jde o cenu aby nebyla moc drahá jenom nějakou levnější obyčejnou. Já se v kartách moc nevyznám.

    Agnes, 26.03.2008 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Aha...děkuji ,to mi hodně pomůže :) to jsem nejak nevěděla...

    Agnes, 26.03.2008 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Fotoaparát je dodáván s akumulátorem, nutno dokoupit jen kartu.

    Mirda, 25.03.2008 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Dobrý den,Tento fotoaparat je vždy dodáván bez akumulátoru?

    Agnes, 25.03.2008 | Reagovat

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, zatím ještě je v nabídce http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a100-18-70 ale dostupnost Vám zjistí kolega na mailu zbozi@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2008 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Lze ještě někde sehnat Sony Alpha 100 s objektivem 18-70mm?
    Děkuji za odpověď.

    Radka, 20.03.2008 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, rozsah zoomu záleží na použitém objektivu, na sport při dostatečném světle se dá použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2008 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den...chtěla sem se zeptat jak je to se zoomem u tohoto foťáku...chci si ho koupit a o zoomu se nic nemůžu dočíst....někde jsem viděla že má 4x...není to málo?nebo se me to jen zdá...
    a druhá otázka...je tento foťák dobrý na focení sportu?měl by při focení sportu vůbec dobré fotky?

    Ivana, 10.03.2008 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, 40D je minimálně o třídu výš, rychlost ostření záleží hodně na použitých objektivech, takže pokud s 40D použijete například http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm bude rychlost ostření neporovnatelná...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.02.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den.Prosím o radu Před rokem jsem si koupil Alphu 100 + Tamron 70-300. Fotím hlavně sport / baseball,motosport / . chtěl bych být trochu rychlejší . O kolik je rychlejší Canon 40D ? Můžete srovnat těla Alphu 100 a C. 40D? Děkuji.

    petr22, 25.02.2008 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, osobně bych rozhodně doporučil originální blesk, kde je zaručena 100%ní kompatibilita.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2008 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    77-POKRAČOVÁNÍ- zapomněl jsem ještě na jeden blesk na a100---
    SIGMA EF-530 DG ST SONY MINOLTA SO-ADI
    DĚKUJÍ VÁM

    wojta, 20.02.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den
    MÁM OD VÁS KOUPENOU A-100.JSEM MOC SPOKOJENÝ!.
    CHCI SI KOUPIT BLESK:
    SIGMA EF-500DG SUPER MA-ADI /na minoltu?/
    SONY HVL-F36AM
    PROSÍM VÁS BUDOU MÍ SPOLUPRACOVAT- A100---A KTERÝ JE LEPŠÍ?
    ZA RADU VÁM PŘEDEM DĚKUJÍ.

    wojta, 20.02.2008 | Reagovat

  • 76

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2008 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    A jaký doporučujete objektiv? Chtel bych nejaký levnejsí nebo zda je tu nejaká zrcadlovka nebo lepší fotoparát ve stejné kategorii včetně objektivu...Dekuji

    Roman, 14.02.2008 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 72, 73 | Dobrý den, s FZ8 se skutečně nedá porovnat, je to úplně něco jiného, A100 je na daleko vyšší úrovni. Zde se jedná pouze o tělo bez objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Jo a ještě je k tomuto fotoaparátu prilozen nejaký objektiv?

    Roman, 14.02.2008 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den chtel bych se zeptat o kolik moc je tadle sony lepší než panasonic fz8 ja vim ze to jsou uplne jiný fotoaparáty jsem amater ale chtel bych se tomu venovat tak jestli se viplatí šetřit na tendle?? Dekuji predem...

    Roman, 14.02.2008 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 68, 69 | Dobrý den, pokud se to nedaří ani podle originálního návodu k použití, tak se může jednat o závadu, ale takhle na dálku to nemohu posoudit. Zastavte se s ním v prodejně, kolegové to mohou prověřit.

    Reaguje na 70 | Ano, samozřejmě je to možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2008 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobry den, rad bych si tento fotoaparat zakoupil, ale nejdrive bych si ho chtel vyzkouset. Je mozne na nej vyuzit podminky vasi pujcovny, pri dodrzeni vsech podminek, ktere tam mate ?
    diky

    luxoil, 19.01.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    oprava k Reaguje na 68 | má být " na kruhu ovladače".

    tonda, 18.01.2008 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den,
    komentář Reaguje na 50 | popisoval jak je možno provést přepojení do režimu černobílý u Sony Alfa A100? Přesně podle tohoto návodu jsem to zkoušel a šipky na kruhu ovladači vedle monitoru nereagovaly. Jedná se o poruchu nebo se toto provádí již jinak nebo to není možné. Aparát jsem koupil 7.12.2007 v prodejně Megapixelu v Praze. Děkuji za radu.

    tonda, 18.01.2008 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, zatím bohužel nevíme, jak dlouho se ještě bude A100 prodávat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, nemáte prosím alespoň přibližnou představu, jak dlouho ještě bude A100 v prodeji? Některé sestavy jsou již v doprodeji, takže předpokládám, že výroba zřejmě skončila nástupem A200. Jde mi víceméně o samotné tělo. Děkuji, Mirda

    Mirda, 15.01.2008 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, zde se jedná pouze o tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2007 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den, ptal jsem se tady na fotoaparát. Nyní jsem ho chtěl objednat - Sony A100 tělo už nemáte v nabídce, patrně klesly ceny. Není mi jasné, zda tento produkt je či není s objektivem (obrázek je včetně). Čím se pak odlišuje tato položka od Sony Alpha A100 černý + DT 18-70 mm. Nějak mi to není jasné. :-( Děkuji za inforamci, abych mohl objednávku uzavřít. Děkuji.

    Pavel, 09.12.2007 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, to záleží na tom, jaké máte na DSLR nároky, pro běžné využití je A100 samozřejmě bohatě dostačující a Váš objektiv na ní půjde použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.11.2007 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den,
    užíval jsem kinofilmovou zrcadlovku Minolta s objektivem AF 28 -105. Rád bych si koupil nyní digitální zrcadlovku, objektiv je asi kompatibilní (dle informací zde), jen nevím, zda je to rozumný nápad koupit tělo a užít starší objektiv. Nerad bych kvůli pár korunám extra riskoval. Děkuji za radu.

    Pavel, 24.11.2007 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den, patrně se bude jednat o poruchu. Doporučuji fotoaparát resetovat (postup najdete v návodu), nebo navštívit autorizovaný serivs, jehož kontakt najdete na záručním dokladu.

    Ota Kaláb - Megapixel, 28.10.2007 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Všechny tlačítka přestali reagovat , do menu se nedá dostat , u spouště je nastavený zvuk a nic se neozývá ,co mě tam nastavili moji potomci nebo se jedná o poruchu?Baterii jsem vydělal a nic. Čím to může být ,nevíte . Děkuji.

    Mirek, 27.10.2007 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, jak D40x, tak 400D jsou o něco výkonnější, nabízí také daleko širší výběr objektivů a příslušenství.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, poradíte mi který fotoaparát si mám vybrat premýšlím o Canon EOS 400D a Nikon D40x a o tomto fotoaparátu.Dík.

    asdf, 13.10.2007 | Reagovat

  • 57

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2007 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobry den pane Bouska. Zakoupil jsem telo fotoaparatu A 100 a chtel bych dokoupit tri objektivy. Jeden pro makro snimky hmyzu, druhy pro bezne kazdodenni pouziti a treti pro vzdalene krajiny porp. fotografovani mesice. Jake objektivy byste mi doporucil? Pokud existuje nejaky, ktery by zastal vice zminenych pozadavku najednou, ktery by to byl? Dokaze sestava close-up lens nahradit alespon castecne funkci makro objektivu co se do kvality tyce? Dekuji velmi mnoho za odpoved

    Rhinoceros, 13.09.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Jo dekuji..

    Anonymní, 17.07.2007 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Grip na A-100 stejně jako jejího předchůdce Dynax 5D existuje. Tovární, ovšem neznačkový. Vyráví ho firma DICIAN a když budete po inzerátech hledat, určitě na něj narazíte. I v jisté pražské prodejně jej lze zakoupit...

    Trhač, 05.07.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 50 | Je to zcela jednoduché.Levý,horní,otočný ovladač otočte na funkci DEC,stiskem středového tlačítka Fn.LCD monitor zobrazí menu barvy/DEC ,horní řádek určuje barevný prostor a jako předposlední je BW což je černobílý snímek.Barevný prostor se volí šipkama na kruhovém ovladači vedle LCD monitoru.

    Anonymní, 27.06.2007 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, já návod bohužel také nemám a z hlavy to nevím, je mi líto. Určitě to ale najdete v MENU...

    Reaguje na 51 | Ano, je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.06.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, je tento fotoaparát vhodný na focení krajiny

    Lukáš Rajchman, 13.06.2007 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobry den pane Bouška, chtel bych se zeptat jak se nastavuje cernobilé fotky nemam navod tak nevim jak na to.. Děkuji

    Anonymní, 13.06.2007 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, tyto karty budou bez problémů fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.06.2007 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobry den pane Bouska.
    Mzajem dokoupit (u vas) pametovou kartu a chci se zeptat jak je to s pouzitim karet ultra III a IV u Alphy? Spolupracuje Alpha s temi kartami nebo nikoliv? Kdyby ne, ta by me to i trosku mrzelo :)

    miress, 12.06.2007 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, černobílý režim má, ale sepii ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.05.2007 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobry den chci se zeptat jestli se daji dat filtry barevne jako cernobile sepie. Jestli jsou v programu jako u polozrdcadlovky. diky moc. Ondra

    Anonymní, 15.05.2007 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, vzhledem ke konstrukci (DSLR) se videa natáčet nedají.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.04.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobry den chtěl bych se zeptat jestli se dají i videa nahrávat, nebo je to čistě jen na focení. Děkuji. OnŽ

    Anonymní, 29.04.2007 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, v případě, že by byl objektiv vybaven přepínačem, je nejlepší přepnout obojí, ale většinou postačí jen přepnutí na objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak je to s přepnutím na manuální ostření u tohoto fotoaparátu s použitím objektivů jiných než od Sony (Sigmy, Tamrony), když má fotoaparát přepínač na těle a druhý by byl na Sigmě nebo Tamronu? Postačí přepnout jen na těle nebo jen na objektivu (případně obojí)?
    Děkuji

    mara, 25.04.2007 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, neumožňuje. Živý náhled u DSLR je stále naprosto vyjímečné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Hezké dopoledne? Umožňuje tato Sonka živý náhled?

    Anonymní, 20.04.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    * malá nezávislá recenze "anti-dust"ů :)
    http://pixinfo.com/en/articles/ccd-dust-removal/
    shrnuto (účinnost v %):
    Olympus 50%
    Canon 5%
    Pentax 0 nic
    Sony 0 nic

    LosLosos, 21.03.2007 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, zatím v nabídce nic takového nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    nebudete dodavat k tomuto pristroji tez battery grip? oficialne od sony zadny myslim stale neni, ale nahrady uz jsou, napr povedeny od Opteka na 12 tuzkovek.Ccena na amazonu je kolem 80 $

    mylee, 18.03.2007 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Ano, přes "kostku" do sáněk blesku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, je možné k DSLR A100 připojit běžné studiové blesky.
    Děkuji

    Jaroslav, 01.03.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Díky moc.

    Hana, 19.02.2007 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, objektiv z Minolty půjde použít a bude fungovat. Pokud ráda fotíte makro, doporučím například http://www.megapixel.cz/sigma-50-2-8-ex-dg-macro , nebo http://www.megapixel.cz/sigma-105-28-e-xdg-macro

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, mohu se zeptat, zda u tohoto modelu využiji i objektiv z minolty dynax500si? Můžete mi doporučit objektiv pro makrofotografii v hodnotě kolem 15 000,- ? Zvažuji koupi nějakého canonu (asi set do 35 000,-), ale devět let mám minoltu a jsem s ní maximálně spokojená, tak kdyby z ní šel použít objektiv, tak raději koupím tělo Sony a k tomu makro objektiv. Děkuji za Váš názor.

    Hana, 17.02.2007 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, i "133x karta" je víc než dost, určitě bude stačit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    dobrý den,

    zajímá mě, jaká je nejvhodnější rychlost karty pro zapis v tomto fotoaparátu. stačí karta 133x? nebo dokáže tento fotoaparát využít rychlost u karet 266x?

    předem děkuji za informaci, MarK.

    Martin Kuchinka, 15.01.2007 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, blesky Minolta jdou nasadit přímo, synchronizace by měla být stejná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    dobry den,
    chtel bych se zeptat, zda jdou pripojit externi blesky Minolta (napr. hs5600) primo / pomoci mezikusu? Jak je to se synchronizaci v pripade vice externich blesku, identicke jako u Dynax analogu?
    predem dekuji
    Jiri Sebela

    simon, 12.01.2007 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, moc vhodný není, byde mu chybět široký úhel záběru. Použitelný ale je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 26 | Je vhodný pro tento přístroj objektiv TAMRON AF SP 28-75/2,8 Di XR LD ASPH (IF) MACRO Sony/Minolta a jaká je jeho kvalita?
    Děkuji.

    Rudolf, 07.01.2007 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, podle mého jde o konečný efekt, takže je jedno, jestli je stailizátor v těle, nebo v objektivu... Na DSLR budete v každém případě potřebovat dlouhý objektiv s ohniskem aspoň 300mm, abyste se dostal na stejný úhel záběru. Pokud chcete zůstat u AA baterií, zbývá Vám jen Pentax...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2006 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych poradit a doporučit, kterou zrcadlovku pořídit z těch co jsou dostupné na našem trhu. Doposud jsem používal Olympus DSLR E100RS 10x zoom a stabilizátorem. Fotím převážně střechy komíny a jejich detaily, tudíž potřebuji velký zoom 10x a více. Nezáleží mi až tak na značce, ani zda to má 12Mpx nebo jen 6Mpx. Nevím zda mám pořídit tělo DSLR se stabilizátorem a objektiv bez, nebo tělo bez stabilizátoru a objektiv se stabilizátorem? Předpokládám, že fotoaparát budu mít zase několik dlouhých let, jak ten předešlý a tak dám znovu přednost s tužkovými bateriemi, které budou stále na trhu. Zároveň nechci přejít na EVF. Děkuji za doporučení těla i objektivu v potřebně kombinaci, nebo kam zajít pro radu?

    Láďa, 26.12.2006 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, technické parametry je jedna věc a praxe druhá... Pokud Vám vyhonuje ovládání, je to jedině dobře, to je totiž hodně subjektivní. Co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému. Objektivy se dají samozřejmě dokoupit špičkové, ale jsou poměrně nákladné. V každém případě ale výsledky budou velmi uspokojivé i se základní optikou. Rozdíly by byly pozorovatelné při porovnání stejných snímků vyfocených různými přístroji. Proti Sony A100 nemám samozřejmě nic, ale pokud bychom srovnávali s ostatními, najdeme jistě zajímavé systémy, které nabízí daleko širší nabídku příslušenství a doplňků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2006 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobry den, dival jsem se zhora do diskuse a mam pocit, ze tenhle kousek nejak nepatri mezi vase favority. Muzu se zeptat, proc ? Technicke parametry vypadaji papirove dobre (stabilizator, filtr), snimac totozny s D200, procesor neznam, skla se daji poridit take lepsi, nez je set. Byl jsem si ho osahat a ovladani mi prijde velmi intuitivni, do ruky mi sedl. Tak proc u vas tak "kulha" za D70, 80 nebo Canon 350, 400 ? Ze je mensi nabidka skel ve srovnani s Canon, Nikon vim. Jinak jsem videl i vystavu Vasuta, jeho foto s Karibiku. Vim, ze hodne dela svetlo a tam je ho na ISO 50 az dost, ale i tak jeho fotky vypadaji velmi dobre.

    Milan, 11.12.2006 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, podporuje karty CF™ Typ I a II (MicroDrive); MS Duo a MS Pro Duo (adaptér pro paměťové karty MS DUO umožňuje použití ve slotu pro karty CF) Podrobnější informace bohužel nejsou k dispozici.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2006 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zaptat s jakými pamět´ovými kartami je tento přístroj kompatibilní. Mám na mysli např. jestli podporuje Memory Stick PRO DUO Extreme II (60x) a III (120x)? Jaká je minimální rychlost zápisu tohoto aparátu? Děkuji.

    Petra, 09.12.2006 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Objektiv není v ceně, zde se jedná jen o samotné tělo. I s objektivem ho nabízíme zde http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a100-18-70

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2006 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Je v ceně fotoaparátu i objektiv?

    Soňa, 30.11.2006 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Snímač by měl být shodný. Obrazová kvalita je dobrá, ale závisí kromě jiného také na procesoru a objektivech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2006 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobry den,
    je pravda, ze tento pristroj ma snimac totozny s Nikonem 200 ? To by znamenalo vysokou obrazovou kvalitu.

    Pavel, 07.11.2006 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Nedá se jednoznačně říci, která DSLR je ta nej... Záleží vždy na úhlu pohledu. Máte pravdu, žádný z uvedených fotoaparátů není špatný. Každý výrobce ale nabízí různě rozsáhlé příslušenství (blesky, objektivy, ...) a také každý přístroj má jiné ovládání. Ten, kdo nemůže konkurovat např. rozsáhlou nabídkou kvalitních objektivů a kompatibilitou příslušenství se staršími modely, je nucen zaujmout zákazníky něčím jiným, například stabilizátorem. OSOBNĚ se domnívám, že v této kategorii je jedničkou Nikon D80. Sice nemá stabilizátor, ale jinak se jedná o špičkový kvalitní přístroj s množstvím funkcí a skvělým ovládáním. Můžete namítnout, že např. Sony má v nabídce kromě stabilizátoru ještě špičkové objektivy z dílny věhlasného výrobce Carl Zeiss. Je to pravda. ...jak jsem napsal na začátku, záleží na úhlu pohledu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.11.2006 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobry den, rad bych se zeptal - a nehledejte v tom prosim nic jedovateho - na radu, jakou si poridit prvni zrcadlovku. Sleduji Vase "nazory megapixelu" a zaroven komentare. Kdyz si vezmu radu Nikon 70/80, Canon 350/400, Olympus E-330, 400, Sony Alpha 100, Pentax K10 (coz je kategorie a cenova relace, kterou povazuji pro zacinajicicho amatera za dostatecne dimenzovanou). V "nazorech" snad neni pristroj, ktery byste hodnotili vyslovene negativne. Da se rict, ze vsude je stejny pomer pozitiv a negativ. Pokud se podivam na komentare, pak ve vasich doporuceni prevazuje Nikon (80) v zavesu s Canonem EOS 400. Opravdu ostatni firmy - Olympus, Pentax, Sony - za temito leadry pokulhavaji ? Ve svem pripade shanim zrcadlovku, kterou pouziji prevazne v prirode, fotografovani sportu a momentek. Treba ten stabilizator, ktery prave Nikon 80 nema, bych spis uvital. Verim, ze vase odpoved prinese spoustu uzitecnych nazoru i pro ostatni, co v tom urcite litaji stejne jako ja. Diky.

    Jindra, 05.11.2006 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Bohužel, v nabídce ho nemáme. Mějte na paměti, že čím větší rozsah zoomu, tím horší obrazová kvalita.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2006 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobre, diky za radu. V Sony centru byl v nabidce jeste jeden set, a to s objektivem cca 18-135 mm. O tomto set nic nevite ? Laicky se mi zda jako univerzalnim resenim pro setovy objektiv "pro vsechno" do zacatku.

    Martin, 25.10.2006 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Osobně bych si koupil do začátku set těla o objektivu, jaký se prodává najednou. Později bych investoval do špičkových objektivů Carl Zeiss, tedy pokud chcete opravdu ostré snímky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.10.2006 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobry den,
    dekuji za Nazor Megapixelu. Pristroj jsem si jiz "fyzicky osahal" a vyhovuje mi. Budu ho pres vas e-shop objednavat. Jeste bych se rad zeptal, zda byste mi doporucil pro zacatek jeden "co nejuniverzalnejsi" objektiv, ktery by byl v podobne cenove relaci jako ty setove, ale treba i lepsi...To znamena vzit telo plus extra objektiv. Diky za radu.

    Martin, 25.10.2006 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, Názor Megapixelu se již zpracovává, bude tady co nevidět...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2006 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobry den,
    cena pristroju od Sony sla zajimave dolu. Pridejte mi prosim i k tomuto "kousku" standardni "Nazor megapixelu". Diky.

    Martin, 26.09.2006 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Vzhledem k tomu, že Sony A100 je v podstatě nástupcem zrcadlovek Minolta, jsou objektivy kompatibilní. Teoreticky by s objektivy Sigma stabilizátor fungovat neměl, protože výrobce (myšleno ještš Konica Minolta) zaručoval funkčnost pouze s objektivy Minolta, které byly vyrobeny po roce 1995. Mám ale pocit, že normálně funguje. Výrobce většinou nikdy nedoporučí používání "neznačkového" příslušenství...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2006 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Jak je to s kompatibilitou objektivů starších Konica Minolta D5 a D7 se stabilizátorem Sony A100? A co objektivy Sigma s bajonetem Konica-Minolta? Máte s tim někdo zkušenosti?

    Petr Klápště, 23.09.2006 | Reagovat

  • 5

    Bouška
    Reaguje na 4 | Je to tak, jak píšete, dá se těžko odhadnout, k jakému modelu grip bude a k jakému ne. Do "dílny" výrobců nevidíme bohužel ani my... Jsme odkázáni na to, co nám dovozci nabízejí a to také inzerujeme zde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2006 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    /lně souhlasím, ale nechápu proč. I když musím říct, že jsem na trhu viděl prodávat battery gripy pro nikon D70 (nevím jestli i pro -s ale to je cca to samé) od jiné značky než od Nikona, takže tam to jde (tedy včetně druhé spoště). Takže nevím, zda Sony připravuje A100 hardwarově tak, aby se k ní dalo něco podobného také připojit. Olympus E-300 podle mě není o nic lepší nebo horší a grip má, E-330 už nikoli. Zdá se, že vývoj nechápu. Stále menší DSLR a ještě bez gripu. To již není humor, to je snad trest.
    Díky za odpověď.

    Random, 14.09.2006 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 1 | Batery grip bohužel není u Sony v nabídce a v této kategorii fotoaparátů není ani u jiných výrobců, jak ostatně uvádíte. Nemá ho např. ani Nikon D70s a další. Toto příslušenství se objevuje většinou u fotoaparátů, které je možno považovat za "poloprofi", výrobci asi nepočítají s tím, že bude chtít "zapálený fotoamatér" využívat výhod batery gripu... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2006 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    omlouvám se za překlep, myslel jsem KOMPAKT, děkuji

    Random, 10.09.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, mám zájem o DSLR a tento kus mě velmi láká, jenže vše má svá ALE. Zajímalo by mne, proč u Sony nemají v nabídce battery grip pro Alfu. Kupodivu takových je i více - Olympus také nemá ke všem DSLR grip. Přitom minimalizace fotoaparátů jde až na obtíž, kdy DSLR je kolikrát menší než "lepší" komapkt. Nemáte nějaké informace jak to přesně je s gripem pro A100? Díky Vám.

    Random, 10.09.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím