Sony Alpha A33 + 18-55 mm Komentáře k Sony Alpha A33 + 18-55 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (86 - 1)

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 85 | Dobrý den, nevím jak to myslíte, normálně pomocí autofokusu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li nevíte, jak u tohoto fotoaparátu zaostřit na nekonečno :) děkuji za odpověď

    Zu, 21.05.2011 | Reagovat

  • 84

    Bouška
    Reaguje na 83 | Dobrý den, tyto funkce právě fungují i při focení z ruky. Software v přístroji jednotlivé snímky automaticky zarovná na sebe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.05.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobrý den tyto funkce --- Vylepšený automatický režim HDR - Automaticky dokáže sloučit tři po sobě jdoucí expozice --Redukce šumu Multi-Frame - Automaticky sloučí sérii šesti snímků do jediného s mimořádně nízkou úrovní šumu: výsledek se rovná citlivosti ISO 25600 --To je možné pouze při focení ze stativu??? -četl jsem o funkci kdy snímač polovinou čipu vyfotí podexponovaně a druhouou přeexponovaně a pak ty fotky sloučí do jedné sám, tato funkce se pak dá použít při focení z ruky

    Milan, 09.05.2011 | Reagovat

  • 82

    Bouška
    Reaguje na 81 | Dobrý den, bohužel to nejde, k dostání jsou jen sety.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, je možné zakoupit u Vás A33 v kombinaci s jiným (univerzálnějším) objektivem, např. s rozsahem zoomu 18-200 mm? A za jakou výslední cenu ? Děkuji za odpověď.

    Jarda, 03.05.2011 | Reagovat

  • 80

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, jsou na tom dost podobně, rozdíl je minimální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.05.2011 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, clonu nastavujete v režimu A jen předním otočným voličem přímo na těle přístroje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.05.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, jak by prosím dopadlo srovnání s NEX-5, 18-55 v obrazové kvalitě? Děkuji

    Pepa, 02.05.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Ahoj, mám asi hloupý dotaz. Mám od megapilexu půjčený (díky! :-) set ´Sony Alpha A33 + 18-55 mm´ a teď k mému dilematu - ten objektiv má konstantní světelnost, nebo jsem tak špatnej, že na tom nemůžu najít přepínání ovladače (toho kolečka) na nastavování clony?? přes den mi to nevadilo, stačil čas a ISO, ale večer :-/ díky za odpověď //já mám zatím jen ultrazoom, tak těm věcem okolo objektivů yatím nerozumím..//

    Tomáš Hutla, 30.04.2011 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, oba přístroje jsou naprosto rozdílné už svou konstrukcí. A33 má elektronický hledáček, zatímco 600D je klasická zrcadlovka. Výhodou A33 je rychlejší sériové snímání 7 sn/s, velmi rychlé ostření při natáčení videa a lepší vybavení funkcemi, je velmi univerzálně použitelný. Pokud jde o kvalitní objektiv s velkým rozsahem zoomu, doporučil bych http://www.megapixel.cz/sony-16-105mm-f3-5-5-6. Rozsah zoomu je kompletně vysvětlen zde http://www.megapixel.cz/zoom-faktor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi Sony Alpha A33 a Canon 600d. 1. Je mezi těmito fotoaparáty zásadnější rozdíl, pokud ano tak jaký ? 2. Co má důležitého (nebo nějakou vychytávku) Sony a Canon ne a naopak Canon ano a Sony ne ? 3. K jakému focení se hodí Sony a k jakému Canon ? Tady spíše asi záleží na objektivu, mám pravdu ? 4.Jaký univerzální objektiv by jste mi doporučil ? Fotím vše, nejvíce však rodinu (50% všech fotek), sport tzn. rally a hokej(sice jen 30% všech fotek ale pro mě hodně důležité), pak přírodu, zvířata a architekturu (20%) Objektiv by měl mít i optický zoom, čím větší tím lepší. Tady to moc nechápu, např. nějaký objektiv 18-55 mm nemusí mít optický zoom ? Já myslel že když je to objektiv např. třeba 105 mm, tedy jen jedno číslo, tzn žádný rozsah tak je bez zoomu ? Cena do 15000 kč, tak aby fotoaparát mohl objektiv využít naplno a nebyl brzdou pro objektiv a to samé i naopak, aby objektiv nebyl brzdou pro foťák. Vím že je lépe mít více objektivů, nicméně tahat s sebou vždy batoh se mi na dovolené nechce a člověk nikdy neví co bude fotit....lidi, zvířata, krajinu, sport atd. Je toho moc, snad mi někdo odpoví, předem moc děkuji.

    Lukáš, 18.04.2011 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, ano, menu je téměř shodné, liší se jen v detailech (GPS a pod). Objektiv 18-125 nepovažuji za zvláště povedený, vybral bych ho až v poslední řadě. V ceně do 10000 ale bohužel nenajdeme žádný, který by vyhovoval Vašim požadavkům. Nejlepší by byl http://www.megapixel.cz/sony-16-105mm-f3-5-5-6.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Reaguje na 72 | Děkuji za odpověď. Moje otázka spíše mířila k menu, údajům v hledáčku atd atd. - jestli když si vyzkouším A33, mohu toto považovat za zkušenost i s A55. Dále bych se rád zeptal, jaký máte názor na objektiv Sigma 18-125 3.8-5.6, popř. jaký jiný univerzální objektiv do 10000 byste mohl doporučit? Rád bych rozsah ohnisek alespoň 18-105, takže např. Sigma 17-70 2.8-4.0 je pro mě dost krátká. Děkuji.

    Jenda, 16.04.2011 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, rozdíl je ještě v rychlosti sériového snímání, A55 umí až 10 sn/s, zatímco A33 7sn/s. Možnost zapůjčení jiného objektivu si můžete dohodnout na prodejně, myslím, že to nebude žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.04.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, jsou rozdíly oproti vyššímu modelu A55 opravdu jen nižší rozlišení a absence GPS? Bylo by možné tento model zapůjčit i s jiným objektivem, než je základní 18-55mm? Díky za odpovědi.

    Jenda, 15.04.2011 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, ano, bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, půjde na toto tělo objektiv 70-300mm původně patřící k Sony A200? Děkuju za odpověď

    Michaela, 24.03.2011 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, přímo jsem je neporovnával, ale rozdíl mezi nimi není moc velký, záklaďák Sony 18-55 je skutečně opticky celkem dobrý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den, píšete, že kvalita fotografií je s Nikonem D 3100 srovnatelná, to znamená, že tento setový objektiv u Sony A 33 je tak dobrý a srovnatelný s Nikorem 18-105mm?, četl jsem o něm totiž dost rozporuplné recenze.

    leoš, 17.03.2011 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, je na tom D3100 nepatrně lépe, ale rozdíl je malý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Děkuji za odpověď a chci se ještě zeptat. Před pár dny jsem narazil na Nikon D3100 a zdá si mi,i podle ohlasů v komentářích a v recenzích, lepší než Alpha 33. Raději bych asi volil Nikon, jaký je Váš názor?

    Filip, 14.03.2011 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, myslím, že víc možností i lepší kvalitu fotek nabízí A33.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.03.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den. Vybírám mezi Alphou A33 a Canonem EOS 500D. Jaký byste mi doporučil? Děkuji

    Filip Čihák, 12.03.2011 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, součástí balení není a ani není potřeba, hledáček je totiž elektronický.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.03.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    * Dobrý den (zapoměla jsem slovo) pardon :-)

    MS, 04.03.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý je součástí tohoto balení i krytka hledáčku? Nebo za kolik se dá dokoupit? Děkuji za odpověď

    MS, 04.03.2011 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, výhody které popisujete, jsou jasné. Na focení krajiny a nebo statických fotek je elektronický hledáček výborná věc. Ale na focení pohybu, bohužel elektronické hledáčky nejsou podle mých zkušeností úplně ideální, nedokážou totiž dostatečně rychle "překreslovat" obraz. Na to je optický hledáček zatím nejlepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Pane Bouško, proč si myslíte, že přes optický hledáček se fotí lépe, než přes elektronický, když přes elektronický mohu kontrolovat expozici a navíc toho v něm vidím výrazně víc za šera? Děkuji za odpověď.

    Zdeněk, 14.02.2011 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, na natáčení videa je určitě lepší A33 - má lepší a rychlejší ostření. Pokud jde o kvalitu fotek, jsou na tom dobře oba, ale možná o trochu lépe se bude fotit s D3100 díky optickému hledáčku. Na druhou stranu výhodou A33 je vyšší rychlost sériového focení a jednoznačně lepší nabídka funkcí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobry den, rad bych vedel vas nazor ohledne tohoto fotoaparatu a Nikon D3100 + 18-105 mm VR. Ktery se vice hodi na fotografovani rodiny, prirody, zvirat a nataceni videa v Hd kvalite. Dekuji za odpoved

    MartinK, 05.02.2011 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, pokud chcete rychlé ostření při LiveView, nic jiného než A33 nebo A55 nabídnout nemohu. Kvalita fotek při vyšších citlivostech je u obou modelů na velmi slušné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.01.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Moc se mi nelíbí fotky pořízené za přítmí . I na snímcích pořízených za dobrého světla je vidět docela velké zrnění (grain effekt) . Přemýšlel jsem o A33(případněš o A55) ovšem ted´váhám . Rozhodně bych chtěl cenově dostupný fotoaparát který tolik nezrní i při vyšších citlivostech , zvládá Full HD a má výklopný displej s rychlým live wiev . Děkuji za doporučení.

    VictorCZ, 12.01.2011 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, žádné obavy, A33 fotí perfektně, určitě s ním neuděláte chybu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, jsem uživatel a jsem rozhodnut pro tento model.Jen nevím jestli a33-a55.Video nepotřebuji ani GPS modul.Jen fotografie.Jaký je váš názor?Díky

    Jarda, 06.01.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Co do kvality snímků je tento přístroj A33 lepší než většina fotoaparátů C a N zařazených o třídu víš :-)

    Josef Beneš, 06.01.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den, budete se mnou souhlasit, když řeknu, že co do kvality snímků je tento přístroj A33 na stejné úrovni jako Nikon D3100 a Pentax K-r, ale kvalita videa je vyšší? A který z těchto tří setů s 18-55mm byste upřednostnil? Předem děkuji za odpověď!

    Radek, 06.01.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 36 | Ač bych nikdy nevěřil, že to někdy řeknu, tak zrovna v případě fotografování přírody není elektronický hledáček vůbec na závadu. Když jsem se do něj podíval v obchodě v Ostravě, myslel jsem, že mě vomejou. Hangár, jako vrata od stodoly a nebývalá světlost. Nádherný pohled. Navíc má stoprocentní pokrytí záběru a zvětšení x1,1, takže to tu ještě nebylo. Velmi mě zaujalo, že i při pohledu do hledáčku se projevuje korekce expozice, takže je to takový živý náhled v hledáčku, takže počítám, že, pokud bych tuto mašinku měl, budu mít 100% fotek korektně exponovaných a nemusel bych dělat kejkle v RAW editoru. Nyní mám korektně exponováno tak 95% všech záběrů, ale proč ne všechny, viďte? Nevím sice, zda je vhodné kupovat úplně první model jakéhokoli revolučního výrobku, další modely jistě vychytají případné mouchy, ale mašinka je to pěkná. Jen hrubě nesouhlasím s výrokem jednoho z prvních řečníků tady, že se sony A33 dobře drží. Pokud se ten kolega jmenuje Krytinář, pak to beru, ale pro běžného chlapa je to fakt malé. Ale pěkné. Pokud k tomu bude i grip, pak není co řešit.

    Taffey, 28.12.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 43 | No, musím reagovat na tuhletu volovinu. To, že má naše TV norma 25 f/s nemá s 25-30 f/s nebo 50-60f/s vůbec nic společného. To jsou úplně jiné systémy, které nemůžete porovnávat. To je, jakobyste srovnávali dvojtakt se čtyřtaktem. Způsob zobrazování obrázků na obrazovce televizoru je totálně jiný. Obzvlášť u formátu MJPEG. U AVCHD je to zase úplně jinak. Musíte se, holt, smířit s tím, jak to je, od výrobce, nastaveno. Máme to doma, na jiném modelu jiné značky a funguje to náramně. Jen doufejte, že máte výkonný počítač.

    Taffey, 28.12.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 1 | Jistě máš na mysli Pixmanii, viď? No, tak si to kup. Záruku budeš vyřizovat bůhví kde, na opravu to půjde do ciziny a strojek nebude mít české menu. Stačí Ti to takto? Doufám, že jo.

    Taffey, 28.12.2010 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Je mi líto, ale takovou možnost nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.12.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    škoda :( a vy byste nedokázali sehnat 30snímkový stroj? v češtině?

    7onyga, 23.12.2010 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, máme tam chybu, opravím to. Díky za připomenutí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.12.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    dobře dobře a proč je ve specifikaci 30s? byl bych rači za 30 než az 25

    7onyga, 23.12.2010 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, v Čechách se používá frekvence 25 sn/s, takže natáčet můžete v 50i, viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Televizn%C3%AD_norma# Normy_jako_ozna.C4.8Den.C3.AD_form.C3.A1tu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    teď jste mě dostali tady v čechách je TVframy na 30snímku za s ne? tak by to mělo být 60i a né 50i sory že to zase vytahuju ale jako to teda je ? může točit 30s za s nebo jenom 50i?

    7onyga, 22.12.2010 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, ve světelnosti hledáčku není žádný problém, naopak. Elektronický hledáček toho za špatného světla ukáže mnohdy víc, než ten optický. S kresbou jsem problémy neměl, podívejte se na ukázkové snímky http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a33-18-55-mm#na zory. Pokud použijete kvalitní objektiv, je to bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško,dnes jsem si u vás prohlédl a33.Fotím při špatných světelných podmínkách na stavbách.Má el.hledáček o hodně horší světelnost než optický?Jsem jen uživatel a ve zdejších komentářích jsem četl cosi o duchách způsobených tlustým zrdcátkem.Fotím např.vlasové trhliny a potřebuji přesnou kresbu.Děkuji za odpověď.Jarda

    Jarda, 14.12.2010 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, objektiv http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-70-300mm-f4-5 6-di-vc-usd-pro-sony můžu určitě doporučit, má velmi rychlé ostření a skvělou kvalitu fotek. Obojí nesrovnatelně lepší, než http://www.megapixel.cz/tamron-af-70-300-mm-f4-56- di-ld-macro-pro-konica-minolta.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, líbí se mi A33. Kromě obvyké škály amatérských snímků (rodina, dovolená, pejsek) rád fotografuji ptáky - od vlaštovek a kosů po labutě, divoké husy i dravce. Proto pomýšlím na koupi A33 s 18-55 a přikoupit Tamron AF 70-300. Co myslíte, pane Bouška, byla by to dobrá volba pro mé oblíbené ftáky? Zatím jsem fotil superzoomem, teď bych chtěl něco lepšího. Protože jsem důchodce, nemohu do toho dát moc přes 20000,- Kč. Případně prosím poraďte něco vhodnějšího. Technické obtížnosti se nebojím, na rozdíl od mých vrstevníků se snáším s nástrahami moderní doby (počítače, mobily, kredit karty, internet a p.) dobře. Potřebuji něco, co by fotilo rychlé pohyby ptáků či naší fenky Amandy, rodina tak pohyblivá není. Předem děkuji za odpověď Martin.

    Martin, 09.12.2010 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, já bych si vybral asi D5000, optický hledáček mi přijde jako velká výhoda.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    děkuji, a když se zaměříme pouze na kvalitu snímků a cekovou obsluhu fotoaparátu, který byste s vybral vy osobně? Děkuji

    Radek, 03.12.2010 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, záleží na Vašich nárocích, A33 je daleko lepší pro natáčení videa a nabízí také velmi zajímavé funkce (HDR, Sweep Panorama), výhodou D5000 je zase optický hledáček.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, volil byste Sony a33 nebo Nikon D5000?? Jsem amatér, fotit budu hlavně hory,přírodu, děkuji

    Radek, 02.12.2010 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, má A33 konektor na externí mikrofon? Děkuji za odpověď. Tom.

    Tom, 01.12.2010 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, úplně tichá není, je slyšet zvuk závěrky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 25, 26 | diky, 1/3EV by šla, fotky jsem prohlídl. A ještě: spoušť je tedy (bez sklápění zrcadla) naprosto tichá?

    Josef, 12.11.2010 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, byl by to velmi dobrý http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-70-300mm-f4-5 6-di-vc-usd-pro-sony.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Příští týden si u vás kupuji tento přístroj, jaký by jste mi k němu doporučil teleobjektiv (rychlý, světlý) v ceně +- 10t kč.? Děkuji.

    Petr, 11.11.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 23 | 70% svetla jde na cip, 30% svetla jde na ostrici senzory. Vypada to na prvni pohled velmi nepriznive, ale trochu matematiky to hned obrati. Pokud dostanu o 30% mene svetla, musim snimat na citlivost o 30% vyssi nebo o 30% dele. To je jen a pouze priblizne 1/3 EV! A pokud stabilizace prida az 4 EV (o tolik mohu prodluzovat cas, resp. snizovat citlivost pri stejne ostrosti), tak ve vetsine pripadu je ubytek svetla naprosto nepodstatny. Tedy, tam, kde Alpha 560 bude fotit napr. na ISO 800, tam A33 bude mit pri stejnem casu ISO 1000 a podobne.

    Mino, 11.11.2010 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, podívejte se na ukázkové snímky http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a33#nazory, jsou tam i fotky z objektivu 50/1,8, takže si můžete udělat perfektní obrázek sám. Zrcadlo nepropouští POLOVINU světla, ale de fakto TÉMĚŘ všechno, jen malá část je odrážena na AF čidlo. Na kvalitě fotek to není nijak znát.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Nabízená odpověď je trochu zcestná :-) ,stačí se podívat na fotky z A33 na http://www.dpreview.com/ a zjistíš že to je nesmysl.

    Tomáš , 09.11.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Parametry a vychytávky jsou (až na zbytečně moc piksel) úplně snové: kde je tedy háček?? Mám canon 450D, k němu seťák a pevnou 50. Budu na tom (po dokoupení 50 SAM) s A33 obrazově stejně? + budu mít ještě ty vychytávky (panorama, které teď lepím na compu, video,rychlost, nebudu rušit klapáním zrcadla, vyšší citlivost...) ///Nabízená odpověď - když je něco POLOpropustné, propouští to jen část (polovinu) světla, tak to se musí projevit na kvalitě?/// Je to tak? Díky, Josef

    Josef, 09.11.2010 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, myslím si, že ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, je tento fotoaparát vhodný i pro začátečníky?

    , 19.10.2010 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, tak kolegové bohužel zjistili, že se to nastavit nedá, je tedy nastaveno "napevno" podle lokace, pro kterou je přístroj určen.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 16 | Tak co kolegové, už to rozkoukali?

    Libor Bílek, 11.10.2010 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, je to až do 29 minut (cca 9 minut, pokud je SteadyShot zapnut, v závislosti na okolní teplotě). MP4 video, podle velikosti karty až do 2GB, zatímco systém AVCHD umí rozdělit video na více souborů, tím se obchází tento limit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.10.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal kolik minut umožňuje A33 natočit.Díky.

    Tom, 07.10.2010 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ještě mi neodepsali.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2010 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, zrcadlo není nijak utěsněno, ale dá se sklopit, aby bylo možno snímač vyčistit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 12 | Tak jak dopadli kolegové? Co zjistili?

    Libor Bílek, 06.10.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den,zajímalo by mě,jak je to s protiprachovou ochranou snímače u tohoto přístroje-pokud je zrcadlo řešené tak jak je, pak patrně není nutný žádný ultrazvukový či jiný systém.Snímač je chráněn mechanicky zrcadlem, které je stabilně před ním.Je proti okolí i jinak utěsněný? Při výměně objektivů by to bylo výhodné.Děkuji, Ivan Dostál

    Ivan Dostál, 06.10.2010 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Já se na prodejně nevyskytuji, ale Váš dotaz jsem už přeposlal kolegům, aby to vyzkoušeli.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.10.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 10 | Tohle jsem našel v anglickém návodu k použití na straně 82:"Movies shot with this camera are recorded in AVCHD format, approximately 60 fields/sec (1080 60i-compatible devices) or 50 fields/sec (1080 50i-compatible devices), in interlace mode, with Dolby Digital audio, AVCHD format. • To check if your camera is a 1080 60i-compatible device or 1080 50i-compatible device, check for the following marks on the bottom of the camera. 1080 60i-compatible device: 60i 1080 50i-compatible device: 50i Z toho mi jednoznačně vyplývá, že jednotlivé formáty videa se nedají volně přepínat v menu (zkuste na to kdyžtak mrknout, foťák byste měli mít na Lidické skladem .) Hezký večer LB

    Libor Bílek, 05.10.2010 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, to bohužel nemohu, přístroj nemám u sebe, ale bývá to běžná možnost nastavení snad u všech zrcadlovek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.10.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 7 | Můžete prosím přesně popsat strukturu menu (případně vložit print-screen), kde se nastavuje TV norma? Děkuji LB

    Libor Bílek, 05.10.2010 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, v menu fotoaparátu se dá nastavit TV norma, která určuje počet snímků za sekundu při videu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2010 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, pokud se nemýlím, tak přisvětlení AF má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2010 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den, jsem již pevně rozhodnut zakoupit buď A33 nebo vyšší verzi A55. Moje otázka zní, jak je to s formátek videa u tohoto foťáku. V anglisckém návodu k použití je napsáno, že se vyrábějí dva druhy, tzv. "50i compatible" a "60i compatible". Pro ČR je určen typ "50i", který odpovídá systému PAL. Nikde jsem se nedočetl, že by bylo možné mezi těmito typy videa libovolně přepínat, vycházím tedy z toho, že je nutné koupit ten "správný" foťák podle typu video formátu. V kompletní specifikaci k A33 uvádíte, že foťák, který prodáváte, nahrává video v režimu 30 sn/s, což by odpovídalo NTSC (60i) formátu a nebylo by to kompatibilní s PAL. Otázka tedy zní, zda verze foťáku, kterou nabízíte umožňuje nahrávat video v systéme PAL nebo ne? (v případě, že je moje otázka irelevantní z důvodu nedostatečných znalostí prosím o vysvětlení .) Děkuji za odpověď Libor Bílek

    Libor Bílek, 04.10.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, má nějaké pomocné přisvětlení ve tmě na doostření, nikde není vidět...děkuji

    Pavel, 04.10.2010 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Díky za upozornění, chybku jsem odstranil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    V "názoru megapixelu" jsou klady stejné jako zápory ;-)

    nika, 30.09.2010 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Perfektní tělo, které se mimo jiné drží skvěle v ruce. Doporučuji. Reaguje na 1 | Já bych se až tolik nedivil... je však zapotřebí uvědomit si priority megapixelu! Patřím mezi první majitele tohoto přístroje a koupě v megapixelu byla pro mě jasnou volbou.

    Marek Stejskal, 23.09.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Ač je to s podivem , jeden nejmenovaný internetový obchod tuto alfu nabízí o 3000 Kč levněji !!!

    Ti, 22.09.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím