Sony Alpha A33 tělo Komentáře k Sony Alpha A33 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (33 - 1)

  • 33

    Avatar
    Asi máte pravdu. Děkuji za vše.

    Zdeněk, 04.02.2011 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, obávám se, že na tuto otázku si musíte už odpovědět sám - podle Vašich osobních preferencí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Děkuji. Když to tedy shrnu: Sony A33 s Sony Carl Zeiss DT 16-80: + otočný a výklopný display + HDR + Panorama + video + váha, skladnost + kvalitněji zpracovaný objektiv + sekvenční snímání - pro vynikající výsledky je nutný nesetový objektiv - cena za komplet cca 37.000 - malá výdrž baterií - je nutné vypínat fotoaparát Nikon D90 s 18-105 VR + kvalitněji zpracované tělo + optický hledáček umožní mít fotoaparát pořád v pohotovosti + lepší výdrž na baterie + cena cca 24.000 - nemá otočný ani výklopný display - horší skladnost při cestách - nemá HDR - zaostává i ve funkci Panorama Ten cenový rozdíl samozřejmě hovoří ve srovnání cena/výkon ve prospěch Nikonu. Pokud bychom toto pominuli, co Vám připadá výhodnější? (HDR se třeba dá někdy obejít - naexponovat ze stativu víc snímků a pohrát si s tím v počítači, otočný display má D5000, ale zase to horší rozlišení LCD a hlavně nutnost používat objektivy s ostřícím motorkem...)

    Zdeněk, 03.02.2011 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, přímo tyto kombinace jsem neměl možnost porovnat, ale podle mého názoru se výsledky moc lišit nebudou. Obě kombinace jsou obrazově perfektní. O redukci na M42 bohužel nevím. Pokud jde o obrazovou kvalitu, přijde mi naprosto srovnatelná, ale zpracování těla je o trochu lepší u D90.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.02.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Můžete mi, prosím, ještě napsat, zda docílím lepších výsledků s Sony A33 s Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f 3,5-4,5 Vario-Sonnar T nebo s Nikonem D90 s objektivem 18-105 VR (nebo zkuste porovnat s jinými, vámi doporučenými objektivy)? Existuje nějaká redukce závit/bajonet pro použití objektivu Carl Zeiss se závitem M42(původně Practica) s fotoaparátem Sony A33 (příp. Nikon)? Je ještě nějaká výhoda optického hledáčku kromě už uvedených (žádné zpoždění, nezatěžuje baterii)? Odhlédneme-li od ergonomie... a zaměříme se na obrazovou kvalitu, docílí se s Sony A33 a s Nikonem D90 při použití srovnatelných objektivů srovnatelných výsledků? Můžete, prosím, porovnat kvalitu provedení těl Sony A33/A55 a Nikon D90 ?

    Zdeněk, 02.02.2011 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, myslím, že pokud doplníte A33/55 kvalitním objektivem, jako je třeba zmíněný http://www.megapixel.cz/sony-16-80-mm, který je obrazově lepší, než 16-105, dosáhnete vynikajících výsledků. Tamron 90/2,8 je opticky perfektní, konkurenta hledá jen těžko. Výhoda optického hledáčku je v tom, že obraz vidíte bez jakéhokoliv zpoždění. Pro focení krajiny to ale nehraje roli.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Pane Bouško, pokud plánuji fotit hlavně hory, krajinu, bude pro mě vhodnější Sony A33/A55 (čili HDR, Panorama by se asi občas využilo) nebo Nikon D90? 2. Docílím lepších výsledků s Sony A33 a Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f 3,5-4,5 Vario-Sonnar T nebo S Nikonem D90 a 18-105 VR? 3. Můžete porovnat objektivy Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f 3,5-4,5 Vario-Sonnar T a Sony DT 16-105 mm F 3,5-5,6 ? 4. Na makro je velmi kvalitní Tamron AF SP 90 mm F/2,8 Di Macro pro Sony nebo by byl lepší nějaký Carl Zeiss? 5. Jaká je výhoda hranolového hledáčku (řeknu-li si - v hranolovém vidím reálný obraz, v EVF vidím (přibližně), jak to bude vypadat po vyfocení)? 6. Sony A33 je vhodné kvůli odběru z baterie (EVF) stále vypínat. U klasických zrcadlovek s hranolovým hledáčkem je zvykem zrcadlovku nevypínat a mít ji tedy stále v pohotovosti? Děkuji předem za odpověď.

    Zdeněk, 02.02.2011 | Reagovat

  • 26

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.01.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Omlouvám se za další dotaz. Trochu jsem přehodnotil situaci a budu si pořizovat k tělu Sony a33 objektiv pro focení "makro". Rád bych dobře vybral z pevných objektivů (cca okolo 15 tis. Kč) a ještě přikoupil mezikroužky. Mohu poprosit o radu?

    Pavel, 24.01.2011 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, asi nejlepší z nich je http://www.megapixel.cz/sony-16-105mm-f3-5-5-6#par ameters, ale vyloženě na makro to také není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Chtěl bych si k Sony a33 (možná a55) pořídit kvalitnější základní objektiv se kterým by šlo fotit i zblízka ("makro"). Do výběru se mi dostaly tyto tři objektivy mezi kterými se nemohu rozhodnout: Sony 18-250, Sony 24-105, Sony 16-105. Mohu poprosit o Vaše stanovisko pane Boušku? PS: A co tak sáhnout po Sony Carl Zeiss 16-80?

    , 20.01.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 19 | Važený pane,až budete přecházet k Nikonu,máte tu zájemce o některá Vaše skla :-)

    Macháně, 07.01.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | ono to s tim sumem a stejnymi snimaci, neni jednoduche, jak je zde prezentovano, ve hre jsou dalsi elektricke finesy a to nema Sony stejne, jak Nikon... to je jedna vec, dale...jak Sony, tak Nikon, ma sva nastaveni, ktera mohou v nekterych pripadech sum ovlivnovat...vim, o cem mluvim, obe znacky dobre znam a osobne,sum neresim...asi tak...:-)

    sys, 27.12.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | No v JPEGu to sice neni zazrak, ale zas tak spatne na tom Sony neni. Muzete fotit do RAWu, a tam se rozdily smyji, nebot Nikon pouziva prave cipy od Sony :-) POkud tedy sumi Sony, bude Nikon sumet taky, nema duvod sumet mene.

    Mino, 20.12.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dostal jsem dnes nějaká videa a fotky z A33. Video výtečné, fotky do ISO400 taky. Ovšem na ISO800 se už objevil docela silný šum, jak bývá u Sony zvykem. Šlo o portréty z interieru při slabším světle se zapnutým stabilizátorem. Jak jsme u Sony, bohužel, zvyklí, objevuje se docela silný šum na některých barevných plochách, například na pleti, na šedých a na modré obloze. Nerad to říkám, protože mám řadu kvalitních skel od minolty, jako třeba 50/1,4-20/2,8-28/2,8-100-200/4,5 a proto čekám, až sony dožene nikon, ke kterému není, stran šumu, ani na dostřel. Koupit tělo sony, které bude při ISO800 šumět a dát za něj dvacet papírů, považuji za čirý nerozum a nikdy bych to neudělal. Pokud dostanu od kolegy testera povolení, uložím některé jeho fotky na svůj webový prostor a dám sem linky. Ale ten šum, to je pro mě opravdu zklamání. I když ne překvapení. Pokud sony v dohledné době nepříjde s něčím šumuprostým, budu muset, po dvaceti letech, změnit víru a konvertovat k nikonu.

    Taffey, 12.11.2010 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, je to velikost APS-C, takže stejná, jako u ostatních zrcadlovek Sony (tedy kromě A900 a A850, které mají fullframe snímač).

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den. Chci se zeptat jaká je velikost snímače u A33? Děkuji za odpověď.

    Mirek, 08.11.2010 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, baterka vydrží na cca 300-400 fotek, náhradní akumulátor najdete zde http://www.megapixel.cz/sony-akumulator-np-fw50. Pokud jde o brašnu, vhodná je http://www.megapixel.cz/lowepro-toploader-zoom-45- aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, ještě jsem se chtěl zeptat, zda k A33 je nějaká brašna, která by se nechala připevnit i k opasku? Ještě jsem chtěl dodat i s objektivem Tamron-sp-af-17-50-mm-f28- xr-di-II. Děkuji

    Martin Gregor, 06.11.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Už jsem někde v diskuzi četl, že A33 má malou výdrž batérky a je to psáno i ve Vašem názoru. Chtěl jsem se optat zda-li již víte kolik snímku baterka dokáže nafotit. Nemusí to být přesně stačí odhad. Popřípadně jsem se chtěl zda je možno koupit náhradní baterku zvlášť a dále jestli se nechá baterka zakoupit zvlášť, jak se pohybuje její cena. Děkuji za Vaší odpověď.

    Martin Gregor, 06.11.2010 | Reagovat

  • 13

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobry den, hledam k tomuto "telu" zakladni objektiv zoom v nejlepsim pomeru cena/vykon. Tedy neco jako 17-70 nebo i mene. Ale cena by mela byt nekde do 10000. dekuji za radu

    JIRKA, 03.11.2010 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, A560 se bohužel ještě neprodává, takže nemohu porovnat a bližší technickou specifikaci výrobce nesděluje ani nám. Tipoval bych ale, že kvalita fotek bude naprosto srovnatelná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Přeji pěkný den V čem se liší A33 a A560,580 myslím tím snímač,procesor,SW,FW? Tedy to co není vidět a až tak moc se to nepropaguje. Nebo se zeptám ještě jinak, se stejným objektivem udělám s A33 i 560 stejné fotky? Mám Minoltu A2 a chtěl bych si udělat radost něčím lepším, zároveň se pracovně dostanu do světa tak bych potřeboval něco menšího a lehčího, v práci dokumentujeme naší instalaci a už tak toho vláčíme dost.Druhá možnost je větší a lepší zrcadlovka na doma a do civilizovaných krajin, a k tomu ultrazoom do práce a divočiny. Děkuji Pavel

    Pavel, 27.10.2010 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, jestliže už ke svému A300 máte nějaké objektivy, určitě se nevyplatí o Panasonicu ani uvažovat. Určitě je lepší volbou A33.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.10.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Chci jit z A300 vys a vaham mezi timto nebo Panasonic DMC-G2. Co myslite ?

    JIRKA, 21.10.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    ... tak jsem ho konečně měl v ruce a u oka ... V reálu je ještě menší, než se zdá při pouhém porovnávání rozměrů na papíře. V mých velkých rukách se prostě ztrácí. Čili bez battery gripu je pro mne jako hračka - přesahuje mi dolu nejen malíček, ale i půlka prostředníčku. Jinak - ergonomie mi přijde celkem povedená. Hledáček - na jednu stranu úžasnej - proti A550 je to neuvěřitelnej rozdíl ve prospěch EVF, nicméně zarazilo mne, že prý nelze zvětšit při doostřování pohled v hledáčku. Staré EVFky touto funkcí disponovaly - např. Panasonic FZ30 má dokonce 2 různé stupně tohoto zvětšení. A to je 8 let zpět. Takže pro mně - pokud udělají něco jako A77 - robustnější kousek - EVF variantu nástupce A700 - půjdu ji zase zkusit a třeba ano ... Jestli ovšem nepřijde příliš pozdě ... Ale pro menší ruce a dobré oči - myslím, že A33 je velice šikovný strojek, který stojí za úvahu hlavně pro všechny, co jdou z třídy ultrazoomů :-)

    buggyBob, 13.10.2010 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, zvětšení je 1,1x.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    D.d. Hledáček má 100% pokrytí. Jaké má zvětšení prosím?

    Juráš, 15.09.2010 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 1 | ... a ač je hledáček EVF, je v něm i tak vidět živý obraz přes objektiv :-)

    buggyBob, 08.09.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 1 | Matesi, přečtěte si diskusi pod tělem A55, hledáček je stejný a probrali jsme ho tam až až :-)

    , 08.09.2010 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, z displeje v hledáčku mám dobrý pocit, na manuální ostření myslím bude použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.09.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobry den, slysel jsem ze v hledacku uz neni videt zivy obraz pres objektiv, ale je zde v hledacku LCD display. Jaky z neho mate pocit ?? ma dostatecne rozliseni aby clovek mohl manualne ostrit ??

    mates, 05.09.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím