Sony Alpha A35 + 18-55 mm + ochranný filtr 55mm zdarma! Komentáře k Sony Alpha A35 + 18-55 mm + ochranný filtr 55mm zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (36 - 1)

  • 36

    Bouška

    Reaguje na 35 | Dobrý den, bohužel ne, určitě bych dal přednost uvedenému setu Nikon D3100 + 18-55 mm VR + 55-300 mm VR právě kvůli dodávanému teleobjektivu

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2012 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o nákupu zrcadlovky. Dosud používám canon SX20. Potřebuji rychlý fotoaparát s dostatečným zoomem pro zachycení fotografií letadel (v pohybu). Je tento fotoaparát vhodnější nežli NIKON D3100 + 18-55 mm VR + 55-300 mm VR. Děkuji

    Standa, 23.05.2012 | Reagovat

  • 34

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.03.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký objektiv je k této zrcadlovce nejvhodnější pro fotografování nočních snímků hradů a zámků, nebo ulic a náměstí. Nejlepší by bylo, kdyby takový objektiv disponoval mimo výborné světelnosti i široúhlým spektrem, neboť fotit pevným ohniskem 50mm, nebo 36mm asi nebude takové, jako "celoplošné pokrytí" kompaktem s 24mm. Co se nejvíce tomuto objektivu přibližuje co do šíře ráberu? Nevím jak se to přepočítává.... Děkuji za odpověď

    Daniel, 26.03.2012 | Reagovat

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, pokud budete natáčet především video, je A55 stejně vhodný jako A35. Chybu neuděláte tedy ani s jedním z nich.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych poprosit o radu , rozhoduji se mezi tímto a http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a390-18-55-mm-55-200-mm#parameters a http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a55-18-55-mm-55-200-mm primárně by šlo o natáčení videa a fotky jenom vyjímečně.

    Marek Smitka, 24.03.2012 | Reagovat

  • 30

    Bouška

    Reaguje na 29 | Dobrý den, nové modely se připravují neustále, takže se dá očekávat i nástupce tohoto typu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, můžu se zeptat proč je zboží v doprodeji? Bude jej nahrazovat novější model?

    Josef, 05.03.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na 1 | naprosto souhlasím s Taffey ... absence výklopného displaye u zrcadlovek s možností natáčení videa (proto je často nyní kupují i moviemakeři) je totální selhání ... těžko se budete někde plazit nebo lézt na štafle ... a ty záběry od spodu nebo z vrchu jsou potřeba, nemůžete furt točit z úrovně očí ... a u focení to bude třeba asi podobně ...

    lukypuky, 12.12.2011 | Reagovat

  • 27

    Bouška

    Reaguje na 26 | Dobrý den,tento model jsem v praxi nezkoušel, ale vzhledem k tomu, že je v tomto ohledu stejný jako předchůdci, bude jeho chování stejné. Menší rozlišení by mohlo trochu pomoci. Je to závislé jen na velikosti vyrovnávací paměti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na 25 | Pane Bouška, vy jste to sekvenční snímání zkoušel s tímto přístrojem v praxi s nejrychlejší paměťovou kartou na trhu a pro nejvyšší rozlišení a kvalitu snímků? Pokud ano, tak platí vaše odpověď i pro focení v menším rozlišení a kvalitě snímků? Ptám se, protože to je potom škoda pro takový rychlý foťák, že nedokáže fotit sekvenci v plné rychlosti na dýl než cca 3 s a poté to spadne na pomalou rychlost. Tak dlouho přece žádný rychlý pohyb netrvá. Děkuji.

    Vojtěch, 26.11.2011 | Reagovat

  • 25

    Bouška

    Reaguje na 24 | Dobrý den, ano, je to skutečně tak a bohužel s tím nic nenaděláme. Automatické zvětšení jde pokud vím vypnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, v recenzi k tomuto přístroji jsem se ohledně rychlosti sekvenčního snímání dočetl následující, viz odkaz: http://www.digimanie.cz/art_doc-E52C29D09B57F4D9C125790900734A41.html Je tomu skutečně tak? Pokud ano, jak tento problém vyřešit, aby sekvenční snímání jelo v plné rychlosti po celou dobu držení spouště? Dále bych se chtěl zeptat ohledně následujícího: rychlost až 7 fps v režimu vysokorychlostního sériového snímání teleobjektivem s cca 1,4x zvětšením. Lze to automatické zvětšování vypnout? Protože rád bych sekvenčně snímal při takové kompozici, jakou si připravím. Pokud ne, uloží se po tomto focení už zvětšený záběr nebo mnou původně připravený záběr a zvětšení je vidět pouze v průběhu sekvence? Děkuji.

    Vojtěch, 26.11.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na 13 | eden podstatný rozdíl proti A33 - video natáčí cca 29 min oproti A33 - ta jen 9 min (pak se začne přehřívat). Hlavní rozdíly pak jsou: A35 má nevýklopný displej,má ale vylepšený čip z A55 (16Mpx) s menší spotřebou, takže vyfotí okolo 450 sn místo A33 (cca 300-320)na jedno nabití. Na srovnání modelů je dobré si od výrobce stáhnout manuály k oběma a porovnat:-)

    Vladimír Vavruška, 28.10.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na 21 | V plném rozlišení je to 5.5 sn/s, v rozlišení 8MPx a zvětšení 1.4x je to 7 sn/s (je to přímo program na voliči programů, ale výstupy jsou kvalitní a všechny fotky jsou ostré - ostří totiž průběžně oproti klasickým DSLR)

    Míla, 28.10.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    V textu vedle fotky je 5,5sn/vt., jinde 7...?

    ***, 27.10.2011 | Reagovat

  • 20

    Bouška

    Reaguje na 19 | Dobrý den, na sport je K-r o trošku lepší díky vyšší rychlosti sériového fotografování. Ale set Pentax K-r + 18-135 mm + poukaz na fotoknihu zdarma! je výrazně dražší, než Nikon D5100 + 18-105 mm VR + poukaz na fotoknihu zdarma!, takže bych dal určitě přednost Nikonu.      

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Ještě bych Vás poprosil o jednu odpověd a to je srovnání s pentaxem kr. Fotit budu nejvice sport a prirodu. Děkuji

    Kuba, 26.10.2011 | Reagovat

  • 18

    Bouška

    Reaguje na 17 | Dobrý den, kvalita snímků je dost podobná. Možná o malý kousek lépe vychází D5100, ale rozdíly jsou skutečně velmi malé.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Mohl by jste prosim porovnat jeste kvalitu vystupu s nikonem d5100. U nikonu se mi libi varianta s objektivem 18-105. Děkuji

    Kuba, 24.10.2011 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Reaguje na 15 | Kvalita výstupů je velmi podobná, v tom je skutečně minimální rozdíl.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Děkuji za porovnání, Přemýšlím o setu s dvěma objektivy a překvapilo mě že A33 je dražší, když pominu vyklopny displej žádné jiné výhody jsem nezaznemenal. Který by jste řekl že má kvlaitnější Foto/video. Děkuji

    Kuba, 21.10.2011 | Reagovat

  • 14

    Bouška

    Reaguje na 13 | Dobrý den, rozdílů je celkem dost, podívejte se na porovnání.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím o své první zrcadlovce. Hodně se mi líbi sony A33 tak by se chtěl zeptat jaký je rozdíl mezi těmito modely.Děkuji

    Kuba, 20.10.2011 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva, A35 je lepší na natáčení videa, 550D zase pro focení rychlého pohybu díky optickému hledáčku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, Dost uvažuji o tom jestli si pořídit tento fotoaparát a nebo Canon 550D. Tak se chci zeptat, který z nich by byla lepší volba. Díky

    Martin, 01.09.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na 7 | rcatko tam je, to co tam eni je hranol. A hranol (ze skla) je po snimaci nejdrazsi soucasti fotoaparatu. Je to zvlastni, ale tvori 1/5 vyrobnich nakladu.

    Petr, 18.08.2011 | Reagovat

  • 9

    Bouška

    Reaguje na 8 | Dobrý den, zatím žádné informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den jsou nějaké novinky o náběhu A65 a A77.Na internetu se hodně spekuluje a srpen pomalu končí.Podle těchto spekulací to vypadá na velký skok.Díky

    Jarda, 17.08.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    mam pocit,ze to Sony s tema usporama nakladu uz moc prehani, nejdrive vyhodi zrcatko, budis je to levnejsi bez nej, ale da se u konceptu SLT najit i velke pozitiva, ja osobne to za slepou vetev nepovazuji a SLT koncept bude moje nasledujici masinka. Ale nechapu ze treba uberou ten display kdyz starsi modely ho maji. Ne ze bych nekdy vnejsi display pri foceni pouzival ale parkrat se to hodilo a pri videu to povazuji za nutnost. Prodlouzi dobu toceni videa a na drouhou stranu ho pro teceni videa takhle degradujou. Ta tsunami jim snad vyplachla mozek ci co. Nemel bych nic proti, kdyby treba k tomu vysel malinko drazsi model s vyklopnym, ale neni. Pokud neuvazujeme o vybehovych modelech A33/A55. Sony sice vsude rika jak udela cenovou revoluci s A65 a A77. Ano za 1000 USD jak pisou to opravdu budou bezkonkurencni masinky, ale ceska politika Sony byla docela cenove tezce vzdy mimo, takze se domnivam ze budou u nas tak o 10 litru drazsi, nez za velkou louzi.

    mates, 05.07.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Jo jo, stejnou chybu udělal panasonic s G10 a taky se to projevilo na jeho prodeji. Dokonce i výrobce přiznal chybný koncept :-).

    desWegs, 03.07.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    jeste neco, kdyz uz tenhle model tak zprznili, tak mu mohli dat alespon normalni velikost zrcadlovky. Jelikoz A33/A35/A55 jsou fakt trpaslici. Mam tenky ruce, ale i tak se mi malicek do uchopu nevejde.

    mates, 02.07.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Bez vyklopneho displeje je to oproti A33/A55 dost vyrazny krok zpet. Zrovna napriklad pro toceni videa je vyklopny dost potreba a vlastne i pri foceni pokud potrebuji fotit u zeme nebo nad hlavou. No nechapu ten pocin - opravdu krok zpet. Uz aby prisly nove modely A65 a A77. Tenhle model je fakt omyl.

    mates, 02.07.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    No taky jsem koukal jak trubka že tam ten displej neni :-), ale vysvětlením sony má být A35 tímto posunuta na nižší laťku od připravované A65 (prý srpen - pokud jsem dobře tu japonštinu přelousknul). Těžko odhadovat ceny v této zemi kde je vše tradičně předražené, ale odhad (na počáteční cenu než to spadne) je u A35 kolem 15t,A65 na 20t, no a A77 zřejmě kolem těch 26 až 30t za tělo - "pro nás" dle kámoše ze zastoupení od Germánů. U A77 (pokud sony nebalamutí s parametry) už to bude chtít taky zainvestovat do pořádného skla. Nechme se překvapit :-)). Jirka.

    desWegs, 26.06.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Jsem velmi zvědavý na cenu, pokud bude podobná jako u A33, tak to asi bude i přes absenci toho výklopného displeje můj první pořádný fotoaparát :)

    Tomáš P., 19.06.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Vůbec nejsem schopen pochopit, proč u této řady neudělal výrobce výklopný displej?! To je něco nevídaného, co Sony provádí.

    Taffey, 15.06.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím