Sony Alpha A550 tělo Komentáře k Sony Alpha A550 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (56 - 1)

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, ano, umí to i bez odpalovače.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali tento fotoaparát Alpha A550 umí bezdrátově a bez zapnutého interního blesku "odpálit" bezdrátový blesk HVL-F58AM uložený mimo tělo, nebo zdali je k tomuto potřeba přídavný bezdrátový odpalovač.

    Tomáš, 13.06.2010 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, chybu neuděláte ani s jedním z nich, dobrou službu odvedou oba. O trochu lepší mi přijde 550D - při vyšších citlivostech především.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, je lepší Canon EOS 550D nebo SONY Alpha A550 pro fotografování portrétu či svateb, popřípadě v čem? děkuji

    Zdeněk, 08.05.2010 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, v nabídce máme http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc- macro-hsm-os-kopie-cz-kopie-cz-kopie-cz, ale ještě není na skladě. Starší verze (kterou má možná Váš kolega) se už bohužel neprodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, tak jsem se rozhodl pro koupi Sony Alpha A550 ovšem ještě dnes se mi zdalo, že ve Vašem obchode jsem zahlédl objektiv Sigma 17-70, f2.8, pro tento fotoaparát. Ovšem při objednávce jsem ho již nenalezl. Našel jsem již pouze tento objektiv pro Canon, Pentax, atd.. Můžete mi tedy říci, zdali tento objektiv ještě stále máte? Kolega jej má na svém fotoaparátu Sony, takže vím, že existuje. Předem děkuji

    Jirka, 29.03.2010 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | V tom případě bych vybral http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc- macro-hsm-os-kopie-cz pro Nikon, nebo http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc- macro-hsm-os-kopie-cz-kopie-cz-kopie-cz pro Sony, oba jsou vybaveny stabilizátorem. Osobně si myslím, že stabilizace v objektivu je o něco výhodnější, ale je fakt, že oba systémy fungují velmi dobře. Pokud chcete světelnost f2,8 v celém rozsahu zoomu, pak mohu nabídnout http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f28- xr-di-ii-pro-konica-minolta pro Sony a pro Nikon http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-2-8-x r-di-ii-vc (je také se stabilizátorem).

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 48 | Děkuji za radu, jen bych potřeboval zjistit, zdali světlenost 3,5 a více není už moc. Přeci Sigma má pro mne ideálních 2,8. Jiný objektiv s tímto parametrem jsem ve Vašem zboží ovšem nenašel. Můžete mi tedy poradit už jen s objektivem? Ideální by pro mne asi bylo něco od 17-70mm, světelnost začínající na 2.8 a se stabilizací. A není lepší mít stabilizaci v těle? Předem děkuji za radu a pomoc.

    Jirka, 29.03.2010 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, objektivy se stabilizátorem mají u Nikonu označení VR, vynikající je třeba http://www.megapixel.cz/nikon-18-105-mm-f-3-5-5-6- g-ed-vr. Jinak fotí oba dva slušně, osobně bych to video nezatracoval, D90 by mi asi vyhovoval o něco víc.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych od Vás radu na rozřešení mého dilematu. Sony A550 nebo Nikon D90? Sony má pro mne velkou výhodu mechanické stabilizace v těle a Nikon i možnost videosekvencí. Než mne budete kamenovat tato funkce se někdy i hodí. Ale do Nikonu jsem zatím nenašel objektiv se stabilizací. Můžete mi tedy, prosím poradit? K Sony jsem si vybral Sigmu 17-70mm.

    Jirka, 29.03.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 21 | Pavle muzes zaslat nejake foto z A550 nebo odkaz.???Diky kosta01@seznam.cz

    Pavel, 11.03.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Objektiv Sony je podstatně lepší než Canon. Sony má lepší kresbu a její průběh a daleko nižší chromatickou chybu než Canon. http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra380/page17.asp http://www.dpreview.com/lensreviews/canon_18-55_3p5-5p6_is_c16/page3.asp

    , 08.03.2010 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, ano, podle našich zkušeností je setový objektiv Canon o trochu lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, bylo by možné nějak objektivně ohodnotit ostření SONY a550 versus CANON EOS 50D (za zhruba stejných světelných podmínek a se srovnatelnými objektivy)? Uvažuji o koupi SONY, ale mám trochu pocit, že ostrost kresby CANONu je o něco lepší. Alespoň podle uvedených příkladů snímků v recenzích.

    Libor, 27.01.2010 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, samozřejmě se nemýlíte. Pokud výrobce neoriginálního příslušenství nabízí také odpovídající servis a dobré obchodní podmínky, samozřejmě se nebráníme prodeji takového příslušenství.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    To je sice pochopitelné, milý příteli Bouško, mea culpa, mea maxima culpa, to mi poněkud nedošlo, leč řešením by bylo nabídnout alternativní gripy i vaší firmou? Anebo se mýlím?

    count, 25.01.2010 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, Counte, Váš příspěvek jsem bohužel musel odstranit. Odkazy na konkurenční obchody zde z pochopitelných důvodů nechceme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2010 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, ano, grip má označení VG-B50AM . Jeho cenu a dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, rozhodoval bych se mezi 7D a D300s a asi bych v tomto porovnání vybral 7D, nabízí nejvíc možností a skvělou kvalitu výstupu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Pane Bouško, zdravím Vás, mám zásadní otázku: Nikon 300s, Canon 7D nebo A550 ??? Mám na mysli tělo-kvalitu výstupu, nikoli objektivy /ty zajistím co nejlepší/.

    Luděk Svoboda, 16.01.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobry den,da se k A550 dokoupit batery grip.nikde jsem ho zatim neobjevil.dekuji za odpoved.

    tomas, 16.01.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Děkuji za odpověď

    pável, 08.01.2010 | Reagovat

  • 34

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.01.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Děkuji za odpověď nedávno sem si pořídil již zmiňovaný Sony a 550 ale uvažoval jsem i o Canonu EOS 500d. Chci hlavně fotit psi v akci takže bych rád dosáhl kvalitních a ostrých fotek a potřeboval bych poradit s výběrem vhodného ebjektivu do cca. 30 000.- předem děkuji

    pável, 07.01.2010 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, podívejte se na ukázkové snímky, myslím, že jsou v tomto ohledu oba modely srovnatelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Mám na mysli Canon EOS 500D

    pável, 07.01.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den chtěl jsem se zeptat Pana Bouška jaký je rozdíl v porovnání mezi Sony a550 a Canon d500 který s těchto dvou se lépe vypořádá se šumem při vyšších citlivostech. Děkuji za odpověď

    pável, 07.01.2010 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, přímé porovnání jsem nedělal, ale když porovnám starší fotky při různých citlivostech, tak při těch vysokých ISO je na tom lépe A550.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.12.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, mohl by mi někdo porovnat alphu 700 a 550? Která má menší šum při vyšších citlivostech ISO?

    Mirek, 24.12.2009 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, podívejte se na ukázkové snímky, myslím si, že je na tom naprosto výborně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška. Zajímá mě jestli tento model zvládá lépe šum při vysokých ISO než model Nikonu D90 děkuji...

    Láďa, 19.12.2009 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, přesně jak to píšete, každý nabízí něco jiného, ale po obrazové stránce jsou vynikající všechny uvedené. Já bych dal asi přednost D90, má skvělou konstrukci, vynikající kvalitu i při vysokých ISO a širokou nabídku vynikajících objektivů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den,pane Bouška doporučujete na A550 sigmu 17-70,současně i pro EOS 50D(500D),můžete prosím porovnat obrazovou kvalitu a šum,konstrukčně a možnostmi nastavení asi srovnatelné nejsou,mým třetím(spíše prvním)favoritem je NIKON D90(D5000?),NIKON versus CANON přes nižší rozlišení je často hodnocen že má lepší obr.kvalitu(váš názor?),stále se nemohu rozhodnout(video je podružné),SONY-cena,novější technologie,NIKON-kvalita optiky,CANON-více možností?Jsem náročný amatér který fotí občas všechno možné,jak celkově hodnotíte A550 vzhledem k NIKONU a CANONU?Moc děkuji za váš názor,P

    pepa, 15.12.2009 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, kvalita výstupu na nízkých ISO je také vynikající, v tom není rozdíl. A550 je ale daleko lepší při vyšších citlivostech, takže pokud je využíváte, tak se A550 určitě vyplatí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobry den, mam alfu 350, je vystup z teto 550 na nizkem iso 200 srovnatelny s iso 100 z a350? Jsou zde fotografie kvalitnejsi? Ptam se proto, ze uvazuji o vymene, ale nejsem si jisty, jestli ma cenu menit 350 za 550.

    Josef, 07.12.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den mám alfu 550 a s kvalitou fotek jsem velmi spokojený. Používám objektivy sigma 17-70 a 70-200 a jsem max. spokojen. Oproti setovému 18-55 je tam samozřejmě znatelný rozdíl. Co se týká ostrosti fotek, tak na to má dost zásadní vliv nastavení "zpracování snímku" a položku ostrost dát na maximum. Budete mile překvapeni, jak ostré fotky 550 umí. Pokud by někdo chtěl vidět foto, není problém poslat :-). Ve srovnání s Nikonem D5000, který jsem si vyzkoušel letos o prázdninách u kterého mi chyběla čeština, která v tom množství nastavení je víc než vhodná, tak alfa 550 je daleko lepší v kvalitě fotek, nikon zase dělá bravurní opravdu bravurní video. Záleží na každém z Vás, čemu dáte přednost.

    Pavel, 07.12.2009 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, ano, jedná se pouze o elektronickou funkci, funguje se všemi objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den,zajímá mne také funkce smart telekonvertoru,to je elektronické přiblížení a v nižším rozlišení,nebo má spojitost s objektivem a funguje se všemi objektivy nebo jsou kompatibilní jen některé?Mám na mysli SIGMY a TAMRONY.

    pepa, 29.11.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | dobrý den,v rychlosti sekvenčního snímání a rozlišení displeje,také dost významné parametry,P

    pepa, 21.11.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, je nějaký zásadní rozdíl mezi A550 a A500 kromě výklopného displeje a rozlišení snímače?

    Michal V., 21.11.2009 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, jsk jsem napsal, v ruce jsem ji měl asi 10 minut, za tu chvilku jsem jen cvalnul pár fotek na vysoké ISO, ale jinak jsem se k ničemu dalšímu nedostal.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den,děkuji pane Bouška velmi jste mne potěšil a předpokládám-li správně zkusil jste také HDR funkci,jaké jsou vaše další poznatky a celkový dojem z této alfy?Od jara mám Nikon P90,velmi dobrý UZ,má ale také některé omezené možnosti kde zrcadlovku nenahradí a tak bych rád našel výkonnou zrcadlovku za rozumnou cenu která by UZ vhodně doplnila svými schopnostmi,fotím všechno možné,(mimo atelier)za velmi rozdílných světelných podmínek,ještě jednou děkuji.

    pepa, 19.11.2009 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, A550 jsem zatím vyzkoušel jen na chvíli, ale výsledky při vysokých citlivostech byly naprosto perfektní. S D500 jsem ještě neměl možnost porovnat, ale řekl bych, že A550 je lepší. Pokud jde o základní objektiv, velmi dobré zkušenosti máme s http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f28-45-dc-m acro-pro-sony.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den,a550 se mi velmi zamlouvá parametry,zajímá mne ale obrazová kvalita(hlavně ostrost kresby) a šum na vyšších ISO ve srovnání s Nikonem D5000 a nakonec který objektiv jako základní by byl nejvhodnější,je-li srovnání s Nikonem schopný.Alfa 380 je už na ISO 1600-3200 zoufalé šumítko v tmavších partiích.Často fotím za horších světelných podmínek z ruky a do vánoc bych rád koupil slušnější zrcadlovku tak kolem 20tisíc,nebo mám raději hledat třeba mezi Canony?

    pepa, 18.11.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 8 | Nesouhlasim, ergonomie 500 (550) je o necem jinem, nez nizsi rada 330... Mel jsem obe v ruce, odnesl jsem si 500 a jsem spokojen.

    sys, 11.11.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    no už aby byla nějaká A750 nebo něco. chci příští rok upgradovat tělo a jestli to Sony povede jako letos, tak se raději poohlédnu u konkurenční značky po kompletním systému, protože když neberu v úvahu FF má Nikon, Canon a Pentax ve stejné cenové hladině vždycky něco navíc...

    michal, 31.10.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    toho rozsahu ISO 200-12800 jsem si ani nevšiml, nějak mě ani nenapadlo, že by chybělo ISO 100. raději jsem to skontroloval na oficiálních stránkách Sony a je to opravdu tak. Takže bych řekl, že alpha 700 je určitě lepší než alpha 550, protože samozřejmě má ISO 100, také má lepší tělo. jinak jsou hodně podobné, ale vybral bych si i teď alphu 700. kterou už mám rok a jsem s ní spokojen, je i lepší než Nikon D90 a kvalitou podobná Nikonu D 300.

    Mirek, 19.10.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    ja vlastním A350 s objektívmi Zeiss 16-80 a teleobj. 70-300 G, uvažujem o výmene tela a chcela by som práve A550, hlavne kvôli snímaču....ale odrádza ma, že ISO je od 200!? Uvažovala som aj o A700, ale mi nejako nesadla...(do ruky).

    diana, 18.10.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    a550 by mela smysl jedine jako zalozni telo k a700. ergonomie ovladani je na urovni a350, nikoli na urovni a700/900. nastupce a700 snad uvidime na presrok, uz se na nej tesim. baj, MarK.

    MarK, 13.10.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    550 je technicky mladší než 700, takže z hlediska moderních techonologií bude mít určitě technický nádskok (živý náhled, rozlišení, nabídka funkcí, odšumovací a barevné algoritmy). Na druhou stranu 700 byla konstruována jako Hiend zatímco 550 je spíš takový mainstream a jsou technická řešení která stárnou pomaleji. Těžko vybírat, zda vzít nejmodernější techniku vyzbrojenou hlavně skvělým novým snímačem v plastovém těle s levnějším zpracováním, nebo vsadit na staré zaběhnuté fungující standardy ve skálopevném hořčíkovém skeletu. Každopádně by byla škoda, kdyby 500 sedmistovku nahradila, protože sedmistovka je špičkový přístroj, jenž ještě rozhodně má co říct.

    Honza, 08.10.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Milane, nástupce alphy 700 to určitě není. Je to taková meziřada mezi 350/380 a 700. A nevím, jestli bude lepší, když je levnější asi o 5000.

    Mirek, 05.10.2009 | Reagovat

  • 5

    Bouška
    Reaguje na 4 | Dobrý den, panorama jako HX1 bohužel neumí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2009 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Umí třeba i skládání panoramat jako Sony Cyber-shot HX1 ? Chybí chybí mi možnost natáčení videa, Nikon i Canon už je u podobných modelů mají...

    Jirka, 30.09.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den. Dnes je ten slavný den kdy nám byl uveden zázračný stroj, ale nikdo mi ho nechce prodat! Chjo. Dne 29.9.09 se zveřejní cena(zdroj SONY). Na zahraničních servrech je cena L500/550 cca 1050 babek. Kde to těm soudruhům drhne. Tento stroj je ideální kompromis. Už se na něj těším! PS: Mirku, domnívám se že 550 je nástupcem 700. Teda bude nespíš lepší, jen na to tělo ne. Se jinak podívej do tech.parametrů. Snad tomu rozumíš.

    Milan, 29.09.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, to zatím nevíme, A550 se ještě neprodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.09.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je lepší alpha 700 nebo alpha 550 (hlavně v obrazové kvalitě) a v čem se liší.

    Mirek, 21.09.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím