Sony Alpha A580 tělo Komentáře k Sony Alpha A580 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (67 - 1)

  • 67

    Avatar
    Netušil jsem, že zvuk videa je zaznamenáván stereofonně. Jsem příjemně překvapen :-)

    Petr Dlouhý, 28.07.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Konečně vyšla po dlouhé době teda recenze na : http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra580/

    Jakubu, 31.05.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Vidím, že pánové z MPX se nemají k odpovědi, tak odpovím za ně. Tento aparát není zodolněný proti dešti. Aparáty se stabilizací na čipu, odolné proti vlivům počasí (prach a déšť) jsou tyto: Pentax K-5 a Pentax K-7 Olympus E-3 a Olympus E-5

    Fantomas, 27.05.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den, je tento fotoaparát zoddolněný proti dešti? V případě , že ne, je nějaký fotoaparát se stabilizací na čipu zodolněný?

    Roman, 21.05.2011 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, A580 je samozřejmě také vybavena stabilizátorem a pokud jde o obrazové výsledky, tak si troufnu říci, že je to nebe a dudy. A580 je skutečně o mnoho výkonnější, než A200.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.04.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Mimochodem koukám, že máme s Renatou velice podobný problém, ne-li stejný. Horizont případného nákupu vidím přibližně stejně. Jestli to chápu dobře, tak v předchozí vaší odpovědi pane Bouško je odpověď i na můj dotaz. Snad bych vás požádal alespoň o upřesnění té stabilizace obrazu a faktu, že Alpha A200 má o chlup větší snímač (CCD 23,6 x 15,8 mm) než Alpha A580 (CMOS 23,5 x 15,7 mm) a jak zásadní je rozdíl mezi snímači CCD a CMOS. Díky Jirka

    Jirka, 20.04.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda máte zkušenosti nebo informace o porovnání Alphy A200 a Alphy A580 z hlediska Stabilizace obrazu. Alpha A200 byla vedena jako SLR se stabilizací obrazu a Super SteadyShot, což nikde u Alphy A580 nevidím nebo už je to natolik standatdní, že se to ani neuvádí? Stabilizace obrazu pro focení ve velmi špatných světelných podmínkách je pro mě u vlastností SLR klíčová a proto jsem naprosto spokojen a Alphou A200, která má fantastické vlastnosti na to, že je to už starší model. Proto bych velice rád dostal opravdu upřímné porovnání, protože zatím mám dojem, že by mi Alpha A580 nepřinesla nic tak dramaticky převratného, abych aparát měnil, dokud mi Alpha A200 dobře slouží. Jediným lákadlem by byly skutečně výrazně lepší vlastnosti při horší světelnosti. Díky Jirka

    Jirka, 20.04.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | vypadá to, že peníze budou začátkem července, tak se budu těšit, mockrát děkuji!

    Renata =o), 18.04.2011 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, určitě si pomůžete. Používáte totiž relativně dlouhé expoziční časy vzhledem k ohniskům, kterými fotíte. Kratší časy Vám A200 nedovoluje kvůli poměrně nízkému ISO 400 (na vyšší je už nejspíš dost patrný šum). A580 je v tomto ohledu daleko lepší, takže byste neměla mít problém s ISO 1600 a vyšším. To Vám umožní používat kratších časů a tím budou fotky ostřejší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.04.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, nejsem moc spokojená s fotkami i když po vašem kurzu je to určitě o 100% lepší.Pořád je nemám moc ostré.Pokud byste měl čas zhodnotit, zda je to foťákem nebo mnou. http://mamcak.rajce.idnes.cz/ Mám Alphu 200 a používám Tamrony f2,8 (kvůli špatnému osvětlení na koncertech)Tamron SP AF 17-50 mm F/2,8 XR Di II a Tamron AF SP 70-200 mm F/2,8 Di LD IF Macro . Vyměním-li tělo 200 za 580, bude to mít pro mnou vytvořené fotky význam? A objektivy si mohu nechat? Mockrát děkuji za odpověď

    Renata =o), 18.04.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    No, v úvodu k tomuto foťáku píšete: "Mnohé fotografy napadne, proč je v nabídce přístroj, který nabízí v podstatě skoro stejné parametry a funkce, jako velmi podařený model A55. Je to asi především proto, že mnozí z nás jsme ještě nepřišli na chuť elektronickým hledáčkům i přes to, že nabízejí oproti klasickým optickým hledáčkům spoustu výhod. To je od Sony velmi ohleduplné a také prozíravé. Vědí totiž, že fotografů preferujících pravé zrcadlovky je zatím ještě většina." S tím bych vůbec nesouhlasil. Výsledky z obou modelů jsou úplně jiné, A580 je o dost kvalitnější, pokud ji vezme do ruky ten, kdo fotí za soumraku nebo doma či v jiných interierech, co se týče šumu. Co je čisté na A55 při určitém ISO, je na A580 čisté o číslo výš. Šum je stejný U A55 na ISO800 jako u A580 na 1600, U A55 na 1600 u A580 na 3200 atd. To je hodně podstatný rozdíl. Stejné je to s barevnou hloubkou. U A55 je 23 bits, u A580 23,8 bits, což je taky celkem rozdíl. Nejmarkantnější je ale rozdíl v dynamickém rozsahu čipů. U A55 je 12,4 Evs, u A580 13,3 EVs, což je rozdíl jedné clony. Poznáme to především u fotek venku, kdy u A580 bude patrnější kresba na obloze, exponujeme-li na prostor pod horizontem. Ta jedna clona je opravdu velký rozdíl. Zkuste si vyfotit například nějaké pole v době oblačné oblohy a pak totéž, ale zacloňte o jednu clonu. Třeba z F8 na F11. Pak porovnejte obě oblohy s prostorem pod horizontem z první fotky. U F11 bude podstatně prokreslenější obloha, o což nám, samozřejmě, jde. No a to je ten rozdíl mezi A55 a A580. A580 je vynikající mašina. Až na ten podělaný hledáček a AF u videa. V tom je A55 neporazitelná. Takže nejde o podobné vlastnosti. KAždý foťák je úplně jiný. Fotograf by musel dát přednost A580-ce, o tom není sporu, byť na normální focení je A55 vynikající.

    Taffey, 14.04.2011 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, výrobce to bohužel neuvádí, ale video určitě omezeno je. S největší pravděpodobností to bude na velikost jednoho souboru maximálně 4 GB.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.04.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den Je nějak omezena doba nahrávání videa? Pokud ano, tak na kolik minut? Děkuji

    Patrik Mück, 06.04.2011 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.03.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Můžu se zeptat, zda je se SONY A580 kompatibilní základní objektiv od SONY A200?

    Jirka, 17.03.2011 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, díky za upozornění, už jsem to opravil.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.02.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den pane, chápu že jste museli odstranit můj dotaz a nezlobím se. A teď si ještě opravte popis Sony Alpha A 580 ve specifikaci, kde je pořád uvedeno, že nemá výklopný displej.Proto jsem se na to ptal. Díky a pěkný den.

    Lubomír, 17.02.2011 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den Lubomíre, Váš dotaz jsem musel odstranit, protože obsahoval odkaz na konkurenci, díky za pochopení. A580 má výklopný displej, je to vidět i na obrázcích http://www.megapixel.cz/inc/watermark.php?file=177 47l.jpg.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.02.2011 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, kvalita fotek je vynikající u obou modelů a rozdíly jsou velmi malé. Subjektivně mi nepatrně lepší připadá D3100. Sony nabízí velmi univerzální objektiv http://www.megapixel.cz/sony-16-105mm-f3-5-5-6, který má nesrovnatelně kvalitnější konstrukci, než zmíněný 18-105 VR od Nikonu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.02.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Srovnám li na DxOMark senzory Sony A580 -80b, Nikon D7000 -80b a Pentax K5 -82b, (Canon EOS 60D -66b, Nikon D300s -70b propadli), má A580 proti konkurenci určitě nejlepší cenu! Sony A580 mínus hledáček, rychlost závěrky, stavový display, AF světlo, utěsnění (21 700Kč) Nikon D7000 - chybí stabilizace (28 000 Kč) Pentax K5 plus dobré utěsnění proti prachu a vodě, kvalita a preciznost provedení známé u Pentax, výkon a pokročilá technologie která konkuruje reportážním přístrojům z třídy full frame(29 500 Kč) Je možná zajímavé že Sony a Pentax si v žádné kategorii zrcadlovek přímo nekonkurují. Sony vždy nabízí levnější variantu k Nikon a Canon, Pentax naopak vždy pokročilejší, výkonnější a samozřejmě i dražší přístroj. Oba z toho při tom v poměru výkon cena vycházejí celkem dobře. Pentax (Hoya Corporation) si u Sony nechává vyrábět snímače, Sony naopak velmi rychle zavádí pokročilé technologie známé z Pentaxu. S technologickým náskokem který vývojáři Pentaxu loni předvedli u svého středoformátu 645D, se od japonské dvojky Sony a Pentax asi ještě dočkáme řady překvapení!

    Sten, 13.02.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    [45 Z mé zkušenosti-protože v naší rodině je A-550 se zákl.objektivy 18-55 a 55-200, a Nikon D7000-18-105.Ve výsledku není rozdíl a řekl bych že Sony 55-200SAM je hodně povedený-možná podle mě lepší než Nikon 18-105]

    JRK, 11.02.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, jak by jste porovnal obrazovou kvalitu oproti Nikonu D3100 ? Je mi jasné, že hodně záleží na použitém objektivu, k tomu se vztahuje můj druhý dotaz: jaký objektiv by jste mi k Sony poradil? Mám představu o něčem podobném jako u Nikonu 18-105 mm. Děkuji

    Pavel, 11.02.2011 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, díky za upozornění, opravíme v nejbližší době.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.02.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Zajímá mne prezentační video, ale už docela dlouho se tu ukazuje, že tu nic není, i když u jiných fotoaparátů funguje...

    mafa, 10.02.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Carl Zeiss 16-80 má ještě lacinější obdobu v Sony 16-105. Objektiv je lacinější a výsledky jsou téměř totožné.

    Jiří Vokoun, 23.01.2011 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, moc možností není. Slušný je http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f28- xr-di-ii-pro-konica-minolta, ještě jsem nezkoušel http://www.megapixel.cz/sigma-17-50-mm-f-28-e-xdc- os-hsm-pro-sony, ale ten je o dost dražší a divil bych se, kdyby byl výrazně lepší. Perfektní je http://www.megapixel.cz/sony-16-80-mm, ale ta světelnost není tak dobrá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.01.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, byl by nějaký typ na objektiv k tomuto modelu?(chci vyměnit setový za nějaký pořádný) ohnisko cca 18-70(55), rychlejší ostření a hlavně světelnost 2,8 v celem rozsahu a aby dobře kreslil? v rozmezí 10 000 - 18 000 Kc? Tak jinak jaky si myslite ze je nejlepsi z moznych nabidek od Sigmy, Tamronu apod... Děkuji za odpověď

    Santa, 07.01.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Nevíte, co vedlo konstruktéry tohoto přístroje k tomu, že nejen že hledáček nemá 100% pokrytí, což se dá, vzhledem ke konstrukci, pochopit, a navíc většina DSLR 100% pokrytí nemá, ale že 100% nepokrývá ani Live View na displeji? To už je opravdu na pováženou. Jasně, většině lidí dnes to nevadí, protože stejně dělají výřezy, páč jsou na štíru s kompozicí, ale pokud chci využít naplno rozlišení čipu, je hloupé, že nevidím celou scénu. Další mínus pro Sony. Kolikáte už?

    Taffey, 23.12.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Skoro to vypadá, jako by se bálo pochválit něco jiného než C+N, holt, prodej je prodej................

    Luděk , 16.12.2010 | Reagovat

  • 37

    Bouška

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 33 | Ja ho mam taky doma a uz delsi dobu hledam nejakou recenzi (je blby cist recenze po tom co jsem si ho koupil :-)). At na ceskych strankach tak i zahranicnich. Nikde nic... ono jakmile to neni Nikon nebo Canon, tak to nikoho nezajima :-D

    Míra, 15.12.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Skvělá zpráva, těším se na vaše zhodnocení.

    Luděk , 11.12.2010 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, já mám A580 právě na vyzkoušení, takže snad během víkendu něco nafotím...

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.12.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Škoda, že se nikde nedočtu o srovnání výstupu A580 s D7000 apod., dokonce ani na dxomark není senzor k dosažení. Vypadá to, že se nikdo nezajímá o A580. /Jen já ji mám doma/.

    Luděk, 10.12.2010 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, to se rozhodně nedá říci, záleží to na celé spoustě faktorů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den. Zcela teoreticky: výstup z A580 by měl být plusmínus stejný, jako z D7000 i K5, není-liž pravda ?

    Luděk , 29.11.2010 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, A580 jsem ještě nezkoušel, ale obrazový výkon by měl být naprosto srovnatelný

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu, již dlouhou dobu vybírám foťák a ve výběru mi zustaly 2 volby Canon EOS 550D a Sony A580. Který je podle Vás lepší. Za odpověď předem děkuju

    Terinka, 26.11.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Pane Bouško, děkuji za to zvětšení. Už jsem na to u mnoha modelů narazil. Tak jsem třeba zavrhl tu A580. x0,8 je opravdu divočina. já teď mám x0,9 a kdyby to byůo x0,95, byl bych spokojenější. Na můj styl focení je x0,8 opravdová mizerie. Mluvíme ovšem o APSc čipech, neb stejné zvětšení u FF je úplně o něčem jiném. Aby to někdo třeba špatně nepochopil a na základě toho si rozmyslel nákup FF přístroje. I tací jsou mezi námi. Ještě jednou díky.

    Taffey, 20.11.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Na video kašlu to bych šel do kamery popřípadě A55. Mě záleží hlavně na kvalitě při vyšším ISO ( alespoň do 800 na reportáže),na kvalitě snímků při dlouhých expozicích,na funkci předsklopení zrcátka a náhledu hloubky ostrosti...

    Ondra, 19.11.2010 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, s tím manuálním ostřením u videa osobně daleko lepší zkušenosti, ale to je věc osobního vkusu. Samozřejmě pokud natáčím pohyb, jde to s manuálním ostřením hůř, ale na to se nehodí ani automatické ostření na kontrast. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.11.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 23 | předpokládej že nebude mám objektivy Tamron Sigma Tokina od f1,4 a ani s jedním v režimu videa neostří Luďek říká že nebude dostupná funkce ostření na kontrast ale ta je tam právě proto že při videu není dostupná funkce detekce fázová na její senzory totiž odráží obraz zrcátko které je při natáčení videa trvale (tak jak při focení krátkodobě) zvednuté trápit to nemusí rozhodně ty co nemají potřebu sem tam natočit video nebo ty co jim nevadí krom všeho ostatního ještě ostřit ručně což je docela peklo

    burlad, 11.11.2010 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, nezkoušel jsem to, ale předpokládám, že ano. Nemusí být ale dostupná funkce ostření na kontrast. Osobně by mě to ale asi nijak netrápilo.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den. Bude tedy A580 správně ostřit s mým TAMRONem 17-50 f2.8 ?

    Ondra, 11.11.2010 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, pokud používáte neoriginální objektivy, je problém vyřešen...

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | zatím to vypadá že problém bude v mnou používaných neoriginálních objektivech zřejmě jsou podmínkou SSM a SAM od SONY nezbývá než ostřit ručně což je velké mínus a upozornění pro ty co uvažují o pořízení tohoto těla děkuji

    burlad, 10.11.2010 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, požádal jsem kolegy na prodejně, aby to vyzkoušeli. Jejich odpověď sem napíšu hned, jak mi ji pošlou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.11.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    v menu A580 by se měl dát změnit režim AF z FÁZOVÉ DETEKCE na KONTRAST ať dělám co dělám tahle položka je nepřístupná (kurzor ji přeskočí) a zaostřování při nahrávání videa nefunguje z návodu jsem to pochopil tak že je tato funkce dostupná v režimu LIVE VIEW ani po jejím aktivováni se mi nedaří dosáhnout změny poradíte?

    burlad, 09.11.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, takže na západním trhu už tento model nabízejí - za cenu cca 700 USD za tělo. To jen tak na okraj...

    Jarda, 05.11.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 15 | máte zajisté pravdu,ale musím říct, že najít velikost hledáčku ( ale i nekteré jiné parametry) je nekdy problém i na domovských stránkách daných výrobců,navíc realita nekdy překvapí, i tak je teda nejlepší si foták prostě osahat...:-)

    StandaR, 02.11.2010 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, předám to odpovědným kolegům, třeba doplnění údaje o zvětšení hledáčku problém nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.11.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    No, třeba hledáček má pokrytí 95%. Ale jaké má zvětšení, to se tady nedočtu. U žádného foťáku. To je podstatný parametr. Abych si nekoupil nový přístroj a abych se do něj nedíval jako do klíčové dírky. Tří palcový displejek je sice fajn, obzvlášť při tak šíleném rozlišení, ale k samotnému focení to není žádný extra přínos. Při kontrole fotek je to ale výtečná věc. Ale pokud pracuji s hloubkou ostrosti a ostřím manuálně, což je, třeba u portrétů nebo zátiší, podmínkou, potřebuji hledáček jako vrata od stodoly. A tady se mi zdá, že dnešní výrobci jdou proti tomuto duchu. Nebudu přece fotit s kilovým objektivem pomocí live view. To bych si připadal jako naprostý magor. I když už jsem to taky viděl. Byl by to, pane Bouško, velký problém uvádět v technické specifikaci i tento parametr? Prosím. Díky.

    Taffey, 31.10.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 4 | Máte pravdu, pane kolego, jenže k čemu foťáky tak nabité funkcemi, že se v nich málokdo orientuje? Já jsem 25 let fotil naprostým manuálem a vždy jsem měl fotky eňo ňuňo. I dnes fotí stejně většina majitelů foťáků jedním, dvěma způsoby. Buď fotí pomocí scénických programů nebo pomocí preference clony, to častěji, nebo pomocí preference času. To méně často. Anebo, jako třeba já, střídám plný manuál včetně ostření s preferencí clony. Záleží na tom, co kdo fotí ale stará známá pravda je, a platí to pro jakékoli technické zařízení, že nejvíce zaplatíme za funkce, které používáme výjimečně nebo vůbec ne. Docela by mě zajímalo, kolik lidí vlastně, používá sekvenční snímání? Tak na sport, budiž, možná i na fotografování dětí, ale jinak? Myslím, že snižování množství funkcí, které ve foťácích jsou mnohdy čistě z propagandistických důvodů, je zcela na místě. Domnívám se, že funkce, důležité pro fotografování, bych spočetl na prstech jedné ruky. Ale jinak o tom, že se sony neubírá tím správným směrem, tak o tom žádná. Rád bych třeba viděl sony skla s ultrasonickým ostřením za přijatelnou cenu nebo vyrovnání se nikonu stran šumu na vyšších citlivostech anebo světelnější seťáky.

    Taffey, 31.10.2010 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, A580 se ještě neprodává, takže zatím těžko porovnat, ale pokud jde o 60D, právě jsme zveřejnili ukázkové snímky http://www.megapixel.cz/canon-eos-60d#sample-image s. Kvalita fotek je vynikající a velmi příjemné je i ovládání.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.10.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobry den, chtel bych si koupit digitalni zrcadlovku. Momentalne se v mem vyberu na prednim miste umistuje prave A580ka. Mezi dalsi zvazovane patri canon 550D pripadne 60D, ktery uz se mi zda trosku drahy, ale i presto bych byl ochoten do nej investovat ukaze-li se, ze za to opravdu stoji. Pokud Vas napada jeste nejaky z teto kategorie, tak budu vdecny za radu. Fotim prevazne venku, krajinky, sport a portrety. Stejne tak potrebuji volnost v nastavovani ruznych parametru. Je mi jasne, ze nekdy mnohem vice udela objektiv. Momentalne vsak potrebuji poradit jake telo. Predem dekuji za rady.

    David P., 25.10.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Nástupce A700 možná bude, ale až příští rok. Jinak bude A77, což by, pokud někomu nevadí SLT, mělo vyplnit tu APS-C "pro" třídu. Ovšem, taky asi až příští rok.. Pokud chce někdo Sony teď, tak A55/A580 je dobrá volba.. či A850.

    Daemonius, 20.10.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Je to jedna velká komedie se spotřebitelem a šachy /ne-li spolupráce/ s "konkurencí".....

    , 20.10.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    S tím nástupcem Alphy 700 mě taky štvou. Věřím tomu, že bude, už sem někde viděl technický údaje. Vzhledem k tomu, jak dlouho jim to trvá, se domnívám, že to bude pořádný dělo. Považte jen, že o ní začali mluvit, když na trh přicházely A500 a A550, který teď už odcházíjou. Vono technologicky překonat A580 není úplně jednoduchý, a věřil bych tomu, že ten koncept ještě předělávali, protože pokud vím, tak původně nezamýšleli video, který by tam ale určitě bělo být. Prostě, bude to raketa, ale z ceny nám všem padne čelist.

    Honza, 19.10.2010 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, kdy bude skladem, to bohužel ještě nevím, ale recenzi můžeme udělat právě tehdy, až bude na skladě. Tedy až bude S ČÍM tu recenzi udělat... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.10.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    S recenzemi se roztrhl pytel. Což je škoda, pomýšlí-li člověk zrovinka na tento model, že ?

    Luděk, 11.10.2010 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den, kdy budete mít A580 skladem?!Popřípadě nějaká recenze? Děkuji P.

    Pepa, 11.10.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    To jsem tedy pohříchu šlápl do ....., když jsem si vybral značku Sony a pořídil géčkové objektivy v řádu desetitisíců...

    Luděk, 03.10.2010 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Nástupce A 700 se opravdu tušit nedá. Spíše žádný nebude. A 700 byla posledním příspěvkem Minolty pro Sony. Je to nástupce Dynax 7d. A 700 je stroj moc složitý a výrobně drahý, který se Sony nemůže vyplatit, natož jej inovovat.I setový objektiv CZ 16-80 byl nejdříve nahrazen poněkud levnějším ,ale stejně dobrým Sony 16-105. Dnes Sony chrlí raději řadu 450-550, která má o hodně míň funkcí i ovladacích prvků, ale výsldky jsou dost obdobné A 700. Všechny typy - i dejme tomu -tu střední třídu A 450-550 už Sony osazuje seťákem 18-55, který už nemá ani sluneční clonu a je výrazně horší Sony 16-105 . Snaha Sony je chrlit co nejméně složité a tedy levné foťáky.

    vokas, 03.10.2010 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den, já to rozhodně netuším... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.09.2010 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Dobrý den, již se tuší, co bude nástupcem A700 ??

    Luděk, 15.09.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Máte prvního zákazníka - hned jak jej budete mít na skladě.Chci vyměnit A200 a nástupce A700 se asi jen tak brzy nedočkáme...

    Ondra, 02.09.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím