Sony Alpha A6000 + 16-50 mm Komentáře k Sony Alpha A6000 + 16-50 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (65 - 1)

  • 65

    Křížek

    Reaguje na (64) | Dobrý den, já osobně bych volil Sony 35mm. Díky

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.11.2017 | Reagovat

  • 64

    Baloun

    Reaguje na (52) | Ještě prosím jeden názor: Vybral by jste si k A6000 Sigmu 30/1,4 nebo Sony 35/1,8? Díky.

    Jiří Baloun, 19.11.2017 | Reagovat

  • 63

    Unar

    Reaguje na (61) | Dobrý den, z uvedených fotoaparátů jednoznačně nejlépe vyjde A6000. 

    Michal Unar - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.11.2017 | Reagovat

  • 62

    Unar

    Reaguje na (61) | Dobrý den, z uvedených fotoaparátů jednoznačně nejlépe vyjde A6000. 

    Michal Unar - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.11.2017 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych vás požádat o radu - uvažuji o náhradě letitého Panasonicu DMC-FZ50 a rád bych si polepšil v obrazové kvalitě focení z interiérů a menší ohniskovou vzdáleností objektivu - občas fotím přátelům oslavy či křtiny (v kostele je problém s použitím blesku) a dále pak pro focení rodiny, výletů, dovolených. Finančně cca15-18tis. Zvažoval jsem, zda volit rozměrově větší Pan.DMC-FZ1000 event. starší zrcadlovku např.Nikon D7000 anebo právě tento menší a větším čipem vybavený Sony Alpha A6000. Moc děkuji a přeji hezký den. Martin P.

    Martin P., 17.11.2017 | Reagovat

  • 60

    Kujan

    Reaguje na (59) | Dobrý den, A600 je skvělý přístroj určitě vhodný na vaše požadavky. Co se týče objektivu, 16-50 je standartní setový zoom, který odpovídá FF 24-70. Dostatečnost tohoto je otázkou pro dané fotografování. U Sony je jedna vychytávka, která se jmenuje Digital Clear Zoom a umožní Vám digitálně zoomovat za hranici standartního rozsahu objektivu, do určité hodnoty (1x-2x max.) téměř bezztrátově, zoomování více je pak už kvalitativně ztrátové. Ale umožní to pracovat za určitých podmínek s rozšířením zoomu objektivu.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.11.2017 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, ráda bych se poradila ohledně výběru foťáku. Pořád mi není jasné, jestli se mám spíš zaměřovat na zoom nebo ohniskovou vzdálenost. Zatím mi nejlépe vychází Sony A6000 s objektivem 16-50mm (co se týče parametrů a ceny), akorát si nejsem jistá, jestli má dostatečný zoom. Foťák chci primárně pořídit na cestování/dovolené, takže hlavně focení přírody a okolí. Myslíte, že se pro takové účely hodí právě Sony A6000 nebo by jste mi doporučil jiný v podobné cenové relaci? Předem děkuji za odpoveď

    Aneta Koulová, 16.11.2017 | Reagovat

  • 58

    Křížek

    Reaguje na (57) | Dobrý den, akce platí pro objednávky do půlnoci 21. října 2017. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 17.10.2017 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den do kdy platí akce s objektivem, náhradní druhou baterií, kurzem, a rychlou mapemt.kartou SD Sony 32GB vše v balení za 15990 s dph?

    Lukas - akce?, 16.10.2017 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na (55) | Ještě dodám že v kompakntím provedení mě bylo razena nejen LX 100 ale i LX15 ale přijde mě to místo RX100III jako náhrada o ničem.

    Lukáš, 10.10.2017 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | PS: Nabízí a6000/6300 možnost upravit navolit si uroven odsumovani a doostreni ci vypnuti techto efektu v JPEG? Díky

    Lukáš, 10.10.2017 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Mám dotaz uvažuji o a6000, koukal jsem i na nehorázně drahou a6300. Měl jsme zkušenost s RX100 a super, potřebuju něco kompaktního co bude fotit super fotky i za velmi málo světla. Kamarád mě lámal nahradit RX100III modelem Panasonic LX100, že má lepší světelnost a celkově dává lepší výstuů za méně světla a díky 1.4 objektivu se dá iso tlačit dolů. DLe recenzí je ale v defaultu špatně nastavené opdšumování i ostření a kvalitově si myslím bude stejný jako RX100III plus mínus takže zbytečný upgrade nebo výměna dle mě. DLe mého počkat až spadne cena a časem přejít až do RX100V. Pak uvažuji nad něčím výkonějším ale stále relativně kompaktnějším, vycházela mě a5100 a 6000. A6000 díky seně je podle mého super volba srovnával jsem s a6300 za kterou se mě tolik peněz dávat nechce. Dle všeho a6300 dává se setjným setovým objektivem méně šumu,více detailů a zvlvádá více iso s méně šumu oproti a6000. Vyplatí se tedy jít do a6000 se setovým objektivem? Vyhovuje mě že to je kompaktní, má stabilizaci a dle recenzí není úplně špatný až na horší okraje a nic moc světelnost. Případně dá se koupit o malinko kvalitnější sklo, ideálně nejlépe s optic.stabilizací a lepší světelností? Něco univerzálního podobného k tomu setovému 16-55mm sklu? A aby to nestálo majlant aby se mě to vyplatilo kupovat? Tzv cenou ideálně do 7-8tisíc, max do 10tisíc? je něco takového? Nebo jít pouze do pevného skla jiné značky které ale jsou pevná skla bez jakéhokoli zoomu a nemají optic.stabilizaci. Lákala by mě i a6300 se setovým sklem která i s tímto obyč.sklem prý má lepší fotky,více detailů a dá se užít větší iso, ale 30už je moc. Jaké jsou alternativy? Děkuji PS: k a6000 by jste doporučili jakou brašna,další baterii, a exter.nabíječku? Díky

    Lukáš, 10.10.2017 | Reagovat

  • 52

    Unar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, kvalitu určitě zvýšíte pevným sklem. Doporučuji tento objektiv od Sigmy.

    Michal Unar - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.10.2017 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, mám A6000 + 16-50. Kdybych obětoval zoomování a koupil pevné ohnisko 30-35mm (do cca 12000Kč), zlepšil bych znatelně kvalitu oproti 16-50 zazoomovaném na těchto 30-35mm? Pokud ano, jaký objektiv by jste mi doporučil (Sigma, Sony...). Děkuji. J. Baloun

    Jiří Baloun, 10.10.2017 | Reagovat

  • 50

    Kujan

    Reaguje na (49) | Dobrý den, A6000 Vám nabídne nejkvalitnější výstup z daných aparátů. Co se týká zakladního setového objektivu, tak lepší varianta je tento Sony 18-55, každopádně v celkovém setu tělo+objektiv by jste přesáhl danou hranici, každopádně dosáhl nejlepšího výstupu. Jinak co se týka micro 4/3, jedná se o menší snímač a s tím spojené všechny neduhy (horší DR, menší max. hdnoty ISO, bitová barevná hloubka,..), každopádně u Oly/Pan zase dostanete mnohem vetší a cenově dostupnou variabilitu objektivů. Takže je to spíše o tom, zda-li na úkor kvality výstupu zvolit dostupnost a kompatibilitu, nebo jít po maximálním možné kvalitě výkonu/výstupu.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.08.2017 | Reagovat

  • 49

    Reinhardt

    Dobrý den. Uvažuji o výměně zrcadlovky za něco menšího, ale kvalitou obrazu na vysoké úrovni. Rozhoduji se mezi tímto a nebo nějakým jednopalcovým kompaktem (Sony RX100III/IV, Panasonic LX15). Či kompaktem s čipem 4/3 Panasonic LX100 nebo bezzrcadlovkou Olympus OM-D E-M10 Mark II. Prý seťák 16-50 značně omezuje kvalitu obrazu u A6000. Kupovat mnohem dražší, větší a těžší objektiv se mi nevyplatí. To bych si mohl rovnou nechat zrcadlovku. Hledám něco kolem 20000,- a hlavně menší a lehčí než zrcadlo. Fotím ledacos, hlavně na výletech. Občas i ranní výstup na hory za východem slunce, krajinu či tekoucí vodu s dlouhým časem. Co by jste mi doporučili. Za odpověď předem děkuji...

    Martin Reinhardt, 20.08.2017 | Reagovat

  • 48

    Kujan

    Reaguje na (46) | Dobrý den, v rámci kvality obrazu a výstupu na tom budou nejlépe Sony A6000 a Nikon D5300. Staré objektivy nikon jsou použitelné i na nových DSLR. V rámci velikosti fotografie, by Vám stačily všechny aparáty, každopádně v rámci kvality je to rozhodnutí viz výše. Buď to volba kompaktnosti, nebo volba většího těla s možností využít starších objektivů. Vystup bude u těchto dvou aparátů velice podobný.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.08.2017 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Reaguje na (46) | ještě doplňuji, že hledáček nepotřebuji. Jak zde někdo píše, že nevidí na display, to se mně ještě nestalo. Dotykový displej by byl fajn ale také nepotřebuji. Atd. Hlavně aby na automat uměl foto využitelné v albu, jak jsem psala. Diky.

    Marcela Nesňalová, 16.08.2017 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den, řeším podobné dilema. Výběr mezi bezzrcadlovkou Sony A6000, popř. Olympus OM-D E-M10 II, Canon PowerShot G7 X Mark II popr. jemu podobné, ci zrcadlovkou nikon d5300 (mame objektivy z kinofilmovych nikonu, ale nevim zda jdou využít) . V zásadě mi jde o foto rodinné. A cílem jsou kvalitní foto do fotoalb Bontia. Běžně vkladam foto o velikosti a5, nekdy i a4. Hodně fotek je focenych i v horších světelných podmínkách (téměř polovina). Fotim na automat. Ještě mě nikdy nic nedonutilo řešit manuální nastavení. Na úplně rychlé momentky využívám telefon. Ale je pravdou, ze náš stávající Nikon P300 mám stále v batohu. Takže upřednostňuji co nejmensi foťák, ale úplně největší prioritou je dostačující!!! kvalita fotky pro fotoalbum, takže si dokážu představit i kombinaci foceni telefon, p300 v batohu a zrcadlovka na akce a výlety. Děkuji za názor.

    Marcela Nesňalová, 15.08.2017 | Reagovat

  • 45

    Mašek

    Reaguje na (44) | Dobrý den, pořadí je Sony A6000, D5100, RX100. 

    Ondřej Mašek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.07.2017 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, dalo by se určit pořadí těchto fotoaparátů, pokud by jediným kritériem byla kvalita fotky (šum, aberace, vinětace...)? Sony RX100 Nikon D5100 + 18-55 VRII Sony A6000 + 16-50 Děkuji za odpověď! J. Baloun

    Jiří Baloun, 15.07.2017 | Reagovat

  • 43

    Křížek

    Reaguje na (42) | Dobrý den, žádná, objektiv nemám bajonet na clonu. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 18.04.2017 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, jaká sluneční clona bude kompatibilní se setovým objektivem Sony 16-50 OSS SEL? Děkuji za odpověď.

    Jan Šolc, 18.04.2017 | Reagovat

  • 41

    Křížek

    Reaguje na (40) | Dobrý den, již jsem Vám psal na email pane Balcare. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 13.02.2017 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz, který fotoaparát má lepší obrazovou kvalitu se základním objektivem? Vybírám mezi Fujifilm x-t10 nebo sony alfa6000.Děkuji za odpověď.

    Jan Balcar, 13.02.2017 | Reagovat

  • 39

    Křížek

    Dobrý den, přes nabízenou aplikaci lze pouze spojit s mobilním zařízením, nikoliv přímo s Google účtem. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.07.2016 | Reagovat

  • 38

    Mojemoje

    Zdravím Vás, mám pár dotazů... Jak funguje zmíněné wifi? Je možné propojit s google účtem a zálohovat fotky nebo s telefonem a poslat si fotku do telefonu?

    Zuza Walk, 14.07.2016 | Reagovat

  • 37

    Křížek

    Dobrý den, v tuto chvíli to možné bohužel není. 

    Václav Křížek - Megapixel, Provozní specialista, 27.06.2016 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, je možné doručení do Rakouska?

    Filip Podaný, 26.06.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, no A6000 je dobrý aparát s fhd videem. Ale záleží co primárně potřebujete vytvářet. Zda budete potřebovat příslušenství a podobně. Aparát má omezené nahrávání a to na 4GB na část a nebo 29min nepřetržitého nahrávání. Kamera má lepší stabilizaci, možnost klasického exterího mikrofonu a podob. Záleží na primárním použití. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.04.2016 | Reagovat

  • 34

    Kühnel

    Pokud si koupím tento sony i s tímto objektivem, polepším si co se týče videí, když přemýšlím nad tímto modelem nebo kamerou Panasonic X920? Nebo neměli byste u Vás nějaký foťak na videa do 20K?

    Patrik Kühnel, 18.04.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na (32) | Dobrý den, no myslím, že A6000 bude dobrou volbou. Má výborné ostření, je malý a dost výkonný. A5100 bych nevybíral. Jiné možnosti jsou a to např E-M10+14-42 nebo podobné, ale myslím že s A6000 budete spokojen. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2016 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobry den optam se laicky, hledam neco co foti staticke fotky i hybajici se predmety jako zvirata,deti,sport s perfektnim podanim detailu,ostrsoti za temer kazdych podminek s malem sumu v obrazui za mene svetlab bez uziti blesku. .jalou alternativu mimo Sony Alpha 5100 a 6000 me doporucite. A jeste jedna otazka je podstatny rozdil mezi 5100 a 6000 pro lehce poikrocileho fotografa,ymslim tim fotka uz vsetu se zakl.objektivem? Ano nejake tech.parametrs jsem zkoukl a asi nejvetsi vyhodou jsem shledal jen ser.snimani.Pripadne alternativy idealne mensi telo ?

    P, 01.02.2016 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (30) | Dobrý den,

    doporučuji tuto brašnu http://www.megapixel.cz/lowepro-event-messenger-100-cerna

     

    přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 25.01.2016 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den jaká by byla vhodná brašna na tento set? Objektivy přikupovt nebudu, hlavně, aby to mělo nějakou kapsu na baterku popř. nějaké drobnosti. Děkuji.

    Petr, 23.01.2016 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (28) | Dobrý den, žádná taková možnost v menu není. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.01.2016 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Zdravím vás, mám dotaz : má Sony A6000 časosběr (timelapse) Děkuji za odpověď

    Ladislav Pospíšil, 21.01.2016 | Reagovat

  • 27

    Pastor

    Zdravím majitele A6000 a přináším dobrou zprávu. Kdo nemá chytrý telefon jako dálkovou spoušť, tak si pořiďte dálkový ovladač RMT DSLR1 za 119Kč. Funguje i když v návodu spouště A6000 uvedena není.

    Karel Pastor, 23.10.2015 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na (25) | Dobrý den, není potřeba kroužek, závit na objektivu je 40,5

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.07.2015 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, dá se na tento setový objektiv přidělat ND filtr Haida šedý filtr Slim ND400 40,5mm, nebo je zapotřebí redukčního kroužku ? Předem děkuji za odpověď.

    Jan Pavelka, 03.07.2015 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (23) |  Dobrý den, no Olympus není špatný má perfektní možnosti, výstup i rychlost, hledáček a dobré ovládací prvky.. Ale A6000 je na tom malinko lépe co se týká hlavně obrazové kvality a šumu a rychlosti. Je také menší. Tedy pokud chcete maximální rychlost sn/s tak sony, ale jinak bych vybral asi Olympus. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.06.2015 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Sony a6000 a Olympus Em-10 v kombinaci se základními objektivy. Který by jste mi doporučili pro rychleší fotografii na ulici apod? Vím, že senzor má Olympus menší, ale poznám na výsledné fotce nějaký rozdíl v kvalitě? (za předpokladu použití základních objektivů se kterým se prodávají tyto modely v setu). Díky! L.

    L., 26.06.2015 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (21) | Dobrý den, ano je lepší jak RX100 II. Má lepší obrazovou kvalitu, šum, rychlost, možnost výměny objektivů a další. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.06.2015 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, Je kvalitnější tento fotoaparát nebo Sony CyberShot DSC-RX100 II .Jde mi hlavně o natáčení videa a focení v místnosti.Rozhodovat bude až jak se mi bude držet v ruce.Myslím,že tento bude do ruky lepší.Děkuji za odpověd,Svoboda.

    Robert Svoboda, 22.06.2015 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (19) | Dobrý den, no musíte se rozhodnout co vlatně chcete. Zda tedy v budoucnu přejít na ff a tím mít tedy k dispozici možnost výměny objektivů. V tom případě je a6000 dobrá volba. Pokud hledáte spíše kapesní apartá s dobrým výstupem bude RX100 asi zajímavější volbou. A6000 má lepší výstup, ale zas nijak zásadní to nevidím. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.04.2015 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobry den, zvazuji koupi Sony a6000se zakladnim objektivet ci kompakt Sony rx100II. Oba jsou z meho pohledu podobne skladne. Bude obrazovy vystup Sony a6000 se zakladnim obj. Vyrazne lepsi za predpokladu pouzivani i v budoucnu pouze zakladniho objektivu? Pak mam jeste otazku k objektivu k a6000. Hledam univerzalni 1 max 2 obj. Pro cestovani foceni krajin, lidi v co mozna nejlepsi kvalite - uvazoval jsem o sony 16-70bohuzel ma hodne rozpoluplne hodnoceni a recenze. Skvela by byla moznost v budoucnu prejit s objektivem na plnoformatove modely Sony. Moc Vam dekuji za odpoved.

    Jan, 21.04.2015 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na (17) | Dobrý den, osobně bych vybral A6000. Dle sovnání mi vychází lépe a to díky lepšímu šumu, obrazové kvality, baterky, dynamický rozsah, možnost výměny objektivů. LX 100 nabídne hlavně lepší světelnost. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.04.2015 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi kompaktu, který dobre fotí jak s manuálním nastavením tak i s automatomatem. Fotím primárně krajiny, lidi, pamatky. Rozhoduji se mezi Sony Alpha a6000 (asi jen s objektivem Objektiv Sony 16-50 OSS SEL) nebo Panasonic Lumix DMC-LX100. Poprosil bych o vaše doporučení, který z těchto dvou by se na to více hodil. Děkuji

    Milan Tlustý, 09.04.2015 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (15) | Dobrý den, dle technických parametrů je zajímavější A6000. Je rychlejší, má lepší ostření a to i u videa, a obrazová kvalita je také o chlup lepší. Ale je to za cenu některých věcí, například hledáček, odolnost proti dešti a možnosti vyššího ISO. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2015 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na rozdíl v obrazové kvalitě mezi tímto fotákem a Pentaxem k-50.Budu prevážně fotit rodinné foto.U tohoto fotaku se mi líbí že je menší než pentax.Dekuji za radu

    Pavel, 18.01.2015 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (13) | Dobrý den, ano máte pravdu omlouvám se za špatné INfo. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.01.2015 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den Sony RX100III má hledáček a velmi dobrý :) Pavel

    pavel, 11.01.2015 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reakce na 8.RX 103 určitě hledáček má....

    Pepi, 16.12.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na (10) | Dobrý den, bohužel na splátky na bazarovém oddělení není možné nakupovat. Modely jsou si dost podobné. Osobně bych asi vybral A6000. Má dobrou obrazovou kalitu, slušné ovládání, standardí patici na blesk a menší šum.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.09.2014 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit kompakt s výměnnými objektivy a rozhoduji se mezi Sony NEX-6, Sony NEX Alpha A6000 a Sony NEX-7, který nabízíte v bazaru. Který z nich nejlepší? Dá se v bazaru nakupovat také na splátky? Děkuji za odpověď.

    Alena Havlíčková, 10.09.2014 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (8) | Dobrý den, zde záleží co vlastně chcete. A6000 je kompakt s velkým snímačem a možností měnit objektivy. Kvalita výstupu je dobrá. RX100III je hodně slušně vybaený kompakt s hodně možnostmi nastavení. Ale bez hledáčku a možnosti měnit objektivy. Ale je malý a výkonný.  Ale jako univerzální přístroj dost povedený. Zrcadlovka je o dost větší, má jinak řešené ovládání a má více možností příslušenství. Zde bych řekl se očekává i výměna objektivů pro dosažení lepších výsledků. Neznamená to však, že nelze fotografovat s jedním objektivem. Ani s jedním neuděláte chybu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.08.2014 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi kompaktu. Fotit budu především děti a zvířata nebo sport. Vybírám mezi sony alpha A6000 nebo sony RX100 III. Případně zvažuji zrcadlovku Canon EOS 60D + EF-S 18-135. Mohu Vás požádat o názor. Děkuji.

    Lucie Rybová, 25.08.2014 | Reagovat

  • 7

    Michalík

    Reaguje na (6) | Dobrý den, děkujeme za upozornění, jednalo se zřejmě o překlep, chybu jsem opravil. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.05.2014 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý den, v recenzi se uvádí, že crop faktor je 1,6x, ale správně má být 1,5x, stejně jako u všech výrobků Sony Alpha/ NEX s APS-C snímačem. Děkuji.

    Zdeněk Koptík, 29.05.2014 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (1) | Dobry den, z vlastnej skusenosti mozem potvrdit ze s objektivmi 55-210mm a 50mm/1,8 funguje A6000 bezproblemovo. Ostatne objektivy nemam. Pre plne vyuzitie hybridneho zaostrovania pravdepodobne budete musiet do objektivov nahrat najnovsi FW (co je otazka 10 minut).

    Peter Nanky, 24.04.2014 | Reagovat

  • 4

    Michalík

    Reaguje na (3) | Dobrý den, zatím nebyla stanovena cena, takže bohužel ani není možné říci, kdy bude tato novinka v prodeji, ale dle mého názoru se na pult dostane do konce března. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.03.2014 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobry den, nevíte kdy by A6000 mohl být dostupný? Díky JH

    Jiří Hudec, 03.03.2014 | Reagovat

  • 2

    Michalík

    Reaguje na (1) | Dobrý den, zatím jsme zde neměli možnost model A6000 vyzkoušet ale bajonet je stejný takže by zde nemělo být omezení žádné. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.02.2014 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, vlastním NEXE 3F a jeho čtyři základní objektivy (18-55mm, 55-210mm, 30mm/macro a 50mm/1,8). Zvažuji o přechodu na vyšší model, především kvůli sportu (sér. snímání) a lepšímu ovládání, ale nevím, zda budou tyto objektivy 100% použitelné i na těle A6000, nebo jestli se projeví nějaká omezení...? ?

    DS, 16.02.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím