Sony Alpha A700 + 16-105 mm Komentáře k Sony Alpha A700 + 16-105 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (27 - 1)

  • 27

    Avatar
    Tak jsem nakonec koupila A700+ sigma 17-70 a jsem moc spokojená.

    Simča, 15.05.2009 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, já mám skvělé zkušenosti s http://www.megapixel.cz/sony-16-80-mm, je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.03.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    nebo ještě A 700+sigma18-50mm f2.8 ex dc macro.Díky.

    Simča, 24.03.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den,prosím Vás jde mi především o co nejlepší ostrost a kvalitu fotky.Je lepší A 700+16-105mm nebo raději A 700+ 17-70mm?Nebo snad raději Canon 400D+ 18-75mm IS?Děkuji,Simča

    Simča, 24.03.2009 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, pokud jde o odtrost kresby a kvalitu snímků při nižších citlivostech, nejlépe na tom bude kombinace A 700 + Sony DT 16 - 80 f 3,5 - 4,5, objektiv http://www.megapixel.cz/sony-16-80-mm je skutečně vynikající kvality, mám s ním skvělé zkušenosti. Makro má ale lepší objektiv Sigma 17-70. Pokud jde o utěsnění těla, je to samozřejmě výhoda, ale při troše péče jste schopen ochránit i neutěsněný foťák.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, mohu poprosit o konzultaci, a to o porovnání tohoto setu s následně uvedenými kombinacemi: Sony A 700 + Sigma 17 - 70 f 2,8 - 4,5 DC MACRO, Sony A 700 + Sony DT 16 - 80 f 3,5 - 4,5 a Canon D40 + Sigma 17 - 70 f 2,8 - 4,5 DC MACRO. Zajímala by mě hlavně kvalita fotografií. Až po srovnání bych ještě poprosil o zvážení, která kombinace bude mít nejlepší macro. Ještě bych si dovolil jeden dotaz - rád bych zjistil, zda netěsnost u Canonu může být výrazným hedikepem - uvažuji o focení v přírodě (i když se předpokládá maximální opatrnost, nějaká ta kapka či trocha bláta by mohly občas přístroj potřísnit). Moc děkuji za odpověď.

    Honza M, 31.01.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den. Kolegové sice nelhali, ale bohužel ne každý má tak skvělý a aktuální web jako máte Vy. Problém je, že Vy jste prodejci a Vy by jste měli komunikovat s dovozci. A předpokládám, že se tak neděje přez webové stránky. Měl by to být i váš zájem tlačit na dovozce, aby i u nás začal nabízet objektivy jinde ve světě dostupné. Jako prodejce přeci nebudete čekat, až se některý z objektivů objeví v katalogu sigmy na jejích stránkách. A nejedná se jen o sigmu. Například velmi užitečný plastový kryt LCD od SONY pro alfa 350/300. Ten můj je super a proletěl se přes oceán:-)

    haka, 30.12.2008 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, když se podíváte na stránky dovozce http://www.sigma-foto.cz/sigma-katalog/50-150mm-f2 -8-ii-apo-ex-dc-hsm/, bohužel verzi pro Sony vůbec nenabízí, takže kolegové z obchodního bohužel nelhali... Jestli ho dovozce zařadí do nabídky, budeme ho samozřejmě nabízet také.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    ... a jeste jsem ho objevil na fotoradci, snad to neni Vase konkurence. Treba Vam to pomuze a rozsirite si nabidku a me rozjasnite tvar. Zde je odkaz: http://www.fotoradce.cz/objektivy/sigma-50-150mm-f2-8-apo-ex-dc-hsm-pro-sony-cislo0568

    Long John, 11.12.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Pane Bouska, Zjistil jsem, ze objektiv Sigma 50-150 F2.8 HSM existuje i v provedeni pro Sony (i Pentax) (je na pultech napr. v Nemecku a v UK). Zatouzil jsem po nem v kombinaci se stabilizatorem v tele A700. Vasi lide z obchodniho mi ale tvrdi, ze ten objektiv neni a nebude. Zkuste do toho, prosim, stouchnout jeste Vy, treba budete mit vetsi stesti, podle me to musi nak jit. (A nenutte me, abych proti sve vuli skoncil u konkurence, ktera megapixelu nesaha ani po kotniky.) Dekuji.

    Long John, 11.12.2008 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, záleží na tom, co od přístroje očekáváte. 40D nabízí o něco lepší obrazovou kvalitu a lepší rychlost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.10.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den.Pane Bouška kterému setu mám dát přednost? Tomuto nebo Canon 40D s objektivem 17-85 IS USM? A proč? Děkuji.

    petrŠ, 15.10.2008 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, s K20D ještě nemáme žádné zkušenosti, takže bohužel ještě nemohu posoudit, který fotí lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Ahoj Honzo/13/ - Jestli chceš ušetřit několik tisíc, doporučuji Pentax K20D nebo i Samsung K20D. Samsung je ještě levnější a stejně dobrý a odolný - vlastním sice starší desítku a jsem velice spokojen a to fotím často i v dešti na fot. utkáních!

    Olda, 17.03.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den.
    Pracuji jako archeolog často v terénu a jelikož uvažuji o koupi nového foťáku chtěl bych znát váš názor. Rozhoduji mezi Sony A 700 a Pentax K20D. Jedná se mi především o odolnost a možnosti fotografování při ztížených světelných podmínkách bez použití blesku.

    Honza, 17.03.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, na úpravy nejsem žádný odborník, ale záleží na předpokládaném použití. Já převádím z RAWu rovnou do JPEGu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den,
    vážený pane Bouško, chci Vás poprosit o radu ohledně úprav fotografií RAW z fotoaparátu SONY 700. Fotografie chci upravovat v Zoner Photo Studio 10. Jaký postup je prosím správný?
    1) Fotku RAW - získat z DNG do TIF - upravit - konvertovat do JPG.
    2) Fotku RAW - upravit - konvertovat do JPG.
    Děkuji moc a s pozdravem Z

    Zdeněk, 28.01.2008 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, filtry Hoya jsou také velmi kvalitní, podobně, jako BW. Hoya má jen trochu horší obroučky, ale opticky naprosto bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den,

    na minulem fotoaparátu jsem používala filtry HOYA - jsou lepší než filtry BW ? filtry budu požívat na Sony Alpha 700,dle Vašeho předchozího sdělení se jedná o průměr 62 mm.

    Děkuji za odpoveď

    Jana, 17.12.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, průměr je 62mm, takže se hodí například http://www.megapixel.cz/b-w-uv-filtr-62-mm a http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-62-mm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den,

    jaký je průměr objektivu pro zakoupení UV filtru a cirkular polar filtru ( a jaký doporučujete )?

    děkuji za odpoveď.

    Jana, 17.12.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, podrobné informace najdete na http://www.sony.cz/view/ShowProduct.action?product =SAL-16105&site=odw_cs_CZ&pageType=Overview&imageT ype=Main&category=DDL+Zoom+Lenses Do naší nabídky ho samostatně zařadíme ihned, jak se vyskytne v nabídce u dodavatele jako samostatně prodejný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Tak nějak nemohu určit, o jaký setový objektiv jde. Ani na sony.cz jsem objektiv s výše uvedenými parametry nenašel (tj. 16-105mm). Mohl byste prosím napsat jeho bližší specifikaci? Děkuji.

    vladimír, 18.10.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Máte pravdu, v Německu se také zdražilo, už se to blíží cenám u nás.

    VL, 15.10.2007 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, naše cena je správná, odvíjí se od našich nákupních cen od Sony CZ. V Německu je pochopitelně situace naprosto odlišná, protože se jedná o daleko větší trh.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den, Váš příspěvek byl odstraněn kvůli odkazu na konkurenci, díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    V Německu je cena o 10 000Kč lacinější. Nechápu Vaši cenovou politiku.

    VL, 13.10.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím