Poradna

Sony Alpha A77 + 16-50 mm

Náš expert je tady pro vás

Komentáře

JV

Dobrý den,
podle mě by tohle nemělo mít na podání šumu vliv. V tomto případě bych určitě věřil servisu. Hezký den

152

Prodejce Megapixel.cz, Jiří Vacek, 5. 9. 2016 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VK

Dobrý den.Mám trochu netypický dotaz pro tuto rubriku,ale prosím,pokud to trochu půjde,o odpověď.
Mám Sony A77,u kterého se mě poškodilo polopropusné zrcátko.V servisu,z důvodu nedostupnosti nového originálního dílu mě ho nahradili z typu A33.Fotky při dostatečném osvětlení jsou dobré,ale při slabším(ISO 400) dost šumí.Je možné,že je vina v záměně zrcátka?Má zrcátko z A33 jiné hodnoty?Nemohu se totiž dopídit nikde odpovědi. Děkuji. Kříž.

151

Vladimír Kříž, 2. 9. 2016 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (149) | Dobrý den, dle mého názoru bude výstup hodně podobný a spíše byste si pomohl v ovládání, funkcích a podobně, ale obrazový výstup bude velmi podobný. V tuto chvíli nemáme informace o nástupci ani cenové politice, takže v tomto směru lze těžko něco předvídat. 

150

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 13. 5. 2014 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

MT

Zdravím,

přemýšlím o přechodu ze Sony a57, na a77. Myslíte, že je mezi těmito těly velký rozdíl porovnáním v kvalitě výstupu? Nebude rozumější počkat například na novou generaci a77 II, bude cenová relace podobná jako s první generací? Díky za názor

149

Martin Tellinger, 12. 5. 2014 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (147) | Dobrý den, již jsem vám odpovídal na stejný dotaz. Objektiv nejlépe s pevným ohniskem a aspoň SAM technologie. Lepší bude SSM, která vám neudělá téměř žádný hluk ve videu a přeostřování je rychlé a přesné. 

148

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 11. 4. 2014 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

PJ

Dobrý den, jaký vhodný objektiv by jste doporučili na natáčení videa? Aby video bylo dostatečně ostrré, objektiv byl při zaostřování tichý a slušně rychlý? Měl jsem možnost vyzkoušet Tamron 18-200 ( na video není vhodný, moooc pomalý a hlučný) setový objektiv je o něco lepší ale ne o mnoho. Děkuji za odpověď.

147

Petr Jan, 11. 4. 2014 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (145) | Dobrý den, myslím, že tento objekitv bude s jeho optickými vlastnostmi a rozlišením dostačující i pro Alphu A77.

146

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 10. 3. 2014 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

IR

Dobrý den, mám Sony alfa 350 s objektivem Sony Zeiss Vario. Sonnar DT 3,5-4,5/16-80 ZA. Lze jej použít na tělo Sona A77 anebo doporučujete jiný základní objektiv, Děkuji, I. Rydlo

145

Ivan Rydlo, 8. 3. 2014 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Luděk Bouška

Reaguje na (143) | V tomto porovnání už vychází lépe Nikon D7000.

144

Prodejce Megapixel.cz, Luděk Bouška, 20. 12. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

OW

Reaguje na (142) | děkuji za odpověď. Tak nějak jsem to předpokládal. Mohl byste ještě srovnat Sony A77 s Nikon D7000 ? Dočetl jsem se o problémech s šumem u A77 a kvality fotek jako takových. Velmi děkuji za odpověď.

143

Oskar Wilde, 20. 12. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Luděk Bouška

Reaguje na (141) | Dobrý den, porovnání si můžete prohlédnout na našich stránkách, A77 je lepší ve všech ohledech.

142

Prodejce Megapixel.cz, Luděk Bouška, 20. 12. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

OW

Chtěl bych se zeptat na srovnání Sony Alpha A77 vůči Canon EOS 60D - rozhoduji se který z nich pořídit. Můžete mi poradit srovnání ? Děkuji

141

Oskar Wilde, 20. 12. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Kryštof Korč

Reaguje na (139) | Dobrý den, fotoaparát pořídí fotografii v maxilmálním rozlišení a pak ji zmenší na zvolenou velikost. Snímač vždy požívá všechny snímací buňky, výsledek je tedy stejný, jen menší.

140

Prodejce Megapixel.cz, Kryštof Korč, 27. 9. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

L

Dobrý den.
U digitálních fotoaparátů lze kromě nejvyššího rozlišení nastavit i nižší hodnotu. Přitom je využíván stále celý čip. Zde je možnost nastavení 24 MPx, 12 MPx a 6 MPx- pro poměr stran 3:2. Může se kladně projevit nastavení na 12 MPx při horších světelných podmínkách kdy je nutno fotit na velmi vysokém ISO ? Jak funguje toto snížení rozlišení? Nedochází ke slučování vždy 2 pixelů do jednoho a tím ke zlepšení některých parametrů? Totéž by se dalo uvažovat i o rozlišení sníženém na 6 MPx. Nebo je to tak, že je polovina pixelů ( nebo 3/4 u 6 MPx) je vypnuta a sníží se nejen rozlišení ,ale především objem dat pro uložení.
Tímto dotazem nemám na mysli změnu crop faktoru 1,4x a 2x, kdy se využívá poloviční nebo čtvrtinová plocha snímače. Děkuji.

139

Laďa, 27. 9. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (137) | Dobrý den, na vyšších citlivostech ISO bude znatelný rozdíl v kvalitě snímků.

138

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 10. 9. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

I

Dobry den, mam sony a55 bude co do kvality snimku znatelny prechod na sony a 77. Dekuji za odpoved

137

Ivan, 5. 9. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

MV

Reaguje na (135) | děkuji za odpověď :)

136

Michal Vraný, 29. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (134) | Dobrý den, nejsem si stoprocentně jist, zda budou fungovat naprosto všechny funkce blesku, ale základní odpalování v TTL určitě bude podporovat. Objektivy budou sedět bez omezení.

135

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 26. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

MV

Dobrý den, chtěl bych přejít ze sony alpha 200 na tuto a77, bude sedět blesk a objektivy??děkuji za odpověď

134

Michal Vraný, 25. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (132) | Dobrý den, tohle bohužel nemůžeme ověřit. Ideální by bylo vyzkoušet blesk na některé z našich prodejen. Zkoušel jsem blesk bez AF přisvětlení na Nikonu D90 a tělo svou diodu spustilo. Pravděpodobně bude Sony fungovat stejně, ale bez vyzkoušení to s jistotou tvrdit nemohu.

133

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 24. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

J

Dobrý den,

používám blesk sony HVL-F20AM na zrcadlovce sony Alfa 390. Tento blesk bohužel nemá AF přisvětlení. Pokud by byl zabudován na zrcadlovku A77, bude AF přisvětlení na těle zzrcadlovky nadále fungovat, nebo se předpokládá, že tuto funkci musí převzít externí blesk (i když jej nemá)?

132

Jan, 23. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (130) | Dobrý den, záleží na zvolené kvalitě - Velmi jemné vykreslení: 13 snímků, jemné vykreslení: 17 snímků, standardní: 17 snímků, RAW a JPEG: 11 snímků, RAW: 13 snímků.

131

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 16. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

JK

dobrý den,
kolik snímků v serii zvládne těch 12 za vteřinu?
děkuji
Křepelka

130

Jan Křepelka, 15. 7. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VZ

Reaguje na (128) |
Tak už jsem na to přišla :-D

129

Vendula Zedková, 24. 6. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VZ

Dobrý den, zakoupila jsem si u vás tuto zrcadlovku sony alpha a77 a k ní posléze i objektiv Samyang 500mm včetně bajonetu. Na fotoaparátu normálně funguje až na to, že mi nejde pořídit snímek. Foťák při zmáčknutí spouště hlásí: "Zkontrolujte nástavec pro čočku. Není-li čočka podpor., můžete povolit její použití v zákaznickém menu." No a právě to povolení se mi jaksi nedaří. Můžete mi, prosím, poradit? S tímto problémem se setkávám poprvé.
Děkuji.

128

Vendula Zedková, 24. 6. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (125) | Dobrý den, se Sony A77 je to možné. Ostřící systém mirror-less fotoaparátů umí i takové kousky.

127

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 18. 6. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (124) | Dobrý den, obvykle novětší model bude mít lepší výsledky v šumu i rychlosti ostření. A65 je model vyšší kategorie, bude lepší než A33.

126

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 18. 6. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

TT

má tu někdo a77 + sklo 70/200G , jde o to jestli se dá fotit běžící pes proti objektivu aby byl ostrej . Mám a350 ale z výsledku bych měl leda psotník,díky.

125

T T, 12. 6. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

M

Dobrý den , sony A33 a A65 je co se týče problémů s šumem jsou na tom stejně ? Měla jsem Sony A33 přesla jsem na Canon 60d (můj sen) a jsem neskutečně zklamaná, hlavně co se týče ostření ! :-( Chci se vrátit k Sony jaký by jste mi z těch dvou doporučil ? Nebo úplně jiný ? Fotím hlavně portréty , nějaké akce, zvířata i pohyb. Děkuju za vaši odpověď Michaela

124

Michaela, 12. 6. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

VS

Reaguje na (122) | Dobrý den, dosti záleží na tom, co hodláte fotit, ale více podle mě nabídne modernější A77.

123

Prodejce Megapixel.cz, Vojtěch Svoboda, 6. 5. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

S

Dobrý den pane Bouška. Dotáži se pouze obecně, jsem majitelem starší DSRL Sony Alpha A 200 s kterou jsem spokojen a rozhoduji se mezi Canon eos 60 d a Sony Alpha A 77 . Jaký fotoaparát by jste zvolil vy ?

122

Stellner, 5. 5. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Luděk Bouška

Reaguje na 121 | Dobrý den, doporučuji zastavte se na prodejně a vyzkoušejte to.

121

Prodejce Megapixel.cz, Luděk Bouška, 5. 2. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

s

dobrý den..nemá někdo zkušenost s a77 s nahráváním videa při koncertech.mám a33(kupováno v megap) a to je naprosto nepoužitelné...to i 717 na tom byla daleko lépe...chtěl bych koupi 77 ale pokud to bude stejné jak u 33,tak....a ext.mikrofon nechci..děkuji za nfo

120

saya , 5. 2. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Luděk Bouška

Reaguje na 119 | Dobrý den, jde o princip, někomu elektronické hledáčky vyhovují, někomu ne. Není to ani v rozlišení, ale třeba v tom, že když fotíte za velmi špatného světla, tak Vám elektronický hledáček prostě svítí do oka a když pak oddálíte oko od hledáčku, nic na něj nevidíte...

119

Prodejce Megapixel.cz, Luděk Bouška, 24. 1. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Z

Nevím, co se nelíbí Megapixelu na elektronickém hledáčku typů SONY 77, SONY 65. Je stejný jako u Alphy 37, kde proti němu nebyly námitky. V čem je tedy mínusový?

118

Zamarovský, 22. 1. 2013 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

d

Vy se snad předháníte, kdo nafotí horší ukázkové snímky-při pohledu na ně se mně ani nechce věřit, že je ten čip tak blbej. To si snad Sony nezaslouží.

117

denis, 16. 9. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Koukám, že tady moc český recenzí není, já jsem našel výtečnou jednu (asi jedinou) http://www.sonyklub.cz/clanky/detailni-recenze-a-test-sony-alpha-slt-77

116

SONY česky, 12. 9. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Luděk Bouška

Reaguje na 115 | Dobrý den, ano, objektivy Minolta by na A77 měly fungovat.

115

Prodejce Megapixel.cz, Luděk Bouška, 7. 9. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

A

Dobrý den pane Bouška,
jsou na tuto alfu 77 kompatabilní objektivy z minolty? Mám alfu 350 a skla z minolty. Bude mi to na tu "77" pasovat? (jak rozměrově, tak elektricky)? Předem děkuji za odpověď.

114

A.Vohnout, 6. 9. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Z

Reaguje na 113 | To jsem netušil, že kdo napíše fakta a vyvrací očividný blábol je sektář co akorát pomlouvá ostatní :)) Mě jsou nějaké souboje skalních fandů jednotlivých značek ukradené, beru co je pro mě momentálně nejvýhodnější. A v amatérském segmentu SLR holt momentálně vycházejí Nikon a Pentax nejlépe v poměru cena/fotografický výkon. Sony po výborném 16Mp čipu vyrobila tenhle 24Mp přešlap, a pokud ho Nikon převezme i do vyšších modelů (v lowendu už nejspíš začal s D3200), udělá stejnou ptákovinu, do střední třídy tohle imho nepatří, ta má být univerzální.
Vtipné mi přijdou spíš hlášky o tom, jak má Nikon drahé objektivy, ponejvíce od Canonistů který je na tom momentálně s poměrem cena/výkon snad všude hůř :) Od Nikonu bych si zase nejspíš nepořídil žádný kompakt :)

113

Z., 2. 5. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

R

Reaguje na 109 | někdy mi to připadá, že Nikoňáci jsou jak sekta, něco jak Jehovové, jsou na každé diskusi a všechno je lepší, cena je lepší, objektivy lepší a všichni, co mají něco jiného, jsou defacto hloupí chudáci :-) :-) Asi si koupím Nikon, abych tak netrpěl.

112

Robin, 1. 5. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Z

Třeba (tuším) na photozone vychází test přímo na APS-C opačně, ale to je celkem jedno, ty případné rozdíly jsou tak malé, že to v praxi nebude znát. Beztak je to irelevantní, málokdo bude používat FF objektiv za 50k na APS-C těle střední třídy, už kvůli ne zrovna ideálnímu ohniskovému rozsahu na cropu...

111

Z., 24. 4. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

PT

Petr Teichman, 23. 4. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Z

Reaguje na 108 | Proč? Stačí si přečíst příspěvek Reaguje na 89 | na který bylo reagováno ;) Pisatel chtěl ukázat levnější sestavu od konkurence s lepším fotografickým výstupem ;) Krom toho je to stejná cenová kategorie objektivu, dokonce N16-85 je levnější než S16-105 při podstatně lepším optickém výkonu a obdobné kvalitě zpracování. A to nepočítám N18-105, která je pořád opticky lepší za poloviční cenu (jen to provedení těla je horší), pak by cena takového setu s lepším výstupem byla skoro poloviční. S16-80 je možná s N16-85 opticky srovnatelný při obdobné kvalitě zpracování, ale taky je to jiná cenová liga vzhledem k o polovinu vyšší ceně...
Nevím proč bych k S24-70 na A77 těžko hledal konkurenci, stejně tak můžu nasadit na D7000 N24-70 a pořád jsem s cenou o nějakých 20k níž, dokonce ten nikkor bývá hodnocen o chlup lépe než ten sony od zeisse...
Sony je tady prostě proti srovnatelné konkurenci silně předražená a pokud někomu nejde vyloženě o video, nemá smysl o ní uvažovat. Samozřejmě pokud má někdo hromadu výbavy a potřebuje jen nové tělo, je to jiná, ale pak je mi ho docela líto, za ty peníze bych očekával víc :)

108

Z., 23. 4. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

PT

Nevím proč srovnáváte Nikon 16-85 se Sony 16-105, když je možno ho srovnat se Sony 16-80. Sony 16-80 je minimálně stejně dobrý jako Nikon 16-85 ne-li lepší. Nasaďte na A77 Sony 24-70 a na APS-C Nikonu nebo Canonu budete těžko hledat konkurenci v tomto rozsahu.

107

Petr Teichman, 23. 4. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Z

Reaguje na 89 | D7000+16-85 ;) Cena sestavy i kvalita výstupu úplně jinde než zmíněná A77+16-105. Pokud mě nezajímá video, D7000 má podstatně lepší tělo s téměř totožným ovládáním jako profi D300, N16-85 je taktéž opticky lepší než S16-105... A77 je do studia a pro hračičky, D7000 perfektní univerzál pro toho kdo chce fotit :)

106

Z., 20. 4. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

H

Reaguje na 89 | aprosto stebou souhlasím ...

105

Honza, 28. 3. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Reaguje na 83 | j souhlas mám 700 a naprosto spokojen ale při pohledu na fotky mě hlava nebere trošku jednu proč je každá jiná ? nemyslím šum a podobně ale zcela evidentně pokud chci porovnávat dvě těla asi bych měl vše nastavit na stejne hodnoty ne jen clonu iso čas ale pěkne od začátku od vyvážení bílé a k tomu určitě nedošlo ...

104

, 28. 3. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Luděk Bouška

Reaguje na 103 | Dobrý den, podívejte se na ukázkové snímky, myslím, že šum není vůbec žádná tragédie.

103

Prodejce Megapixel.cz, Luděk Bouška, 12. 3. 2012 |Sony Alpha A77 tělo |Reagovat

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.