Sony Alpha A900 tělo Komentáře k Sony Alpha A900 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (56 - 1)

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | To nikdo kromě Sony. :) Plánujete to ještě zlevnit? Na úroveň konkurence? :) (46.000 u jedné nejmenované, ale už je zřejmě doprodali) Za tuhle cenu už bych o tom i uvažoval.. Jinak bych řekl, že 24mpix stačí bohatě pro jakékoliv využití, včetně náročných studiových fotek. A co se šumu týká, tak při zredukování fotky na 12mpix je poměrně vysoké ISO dobře koukatelné (jen kapku odcházejí barvy, ale to všem výrobcům.. to že tam není šum u D700 či 5DMK2 ještě neznamená, že obraz je jinak ok..).

    Daemonius, 10.04.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, to bohužel zatím nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.03.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Kdy se očekává (asi) nástupce A900 ? Těch 36 MPix by se mi líbilo, to už by bylo něco !

    Tonda, 09.03.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Už proto, že žádné další Sony A900 nebudou. Jen se to doprodá a konec. Co bude dál ví jen Sony. Podle toho co sem tak porůznu zjistil, tak další FF nebude mít rozhodně méně mpix, ale spíš mnohem víc.. (30-36 mpix). No doufam, že to trošku uschopní na vyšším ISO.. zase i kdyby to mělo stejný šum jako tohle, tak při zmenšení na 20-24 mpix to bude lepší. Jinak ten šum není až tak tragický, Sony značně vylepšilo firmware a pokud někdo ví co dělá (RAW + patřičný software), dají se bez potíží tisknout fotky na ISO 1600 (s určitým omezením i 3200). Tohle není zrcadlovka pro každého.. Upřímně, jediný skutečný nedostatek je absence liveview a poněkud chatrné upevnění blesku..

    Daemonius, 08.03.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, nebojte, není to s námi tak špatné, blbí nejsme... :) Jedná se o akční nabídku, takže jestli chcete A900, doporučuji neváhat!

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.03.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý večer . je skutečně zajímavé , že máte Sony 850 dražší( a celkem o dost ) než-li 900 , není to chyba ? Jinak 850 i 900 je vytýkán šum na vyšších citlivostech . To je asi pravda , ale pravda také je , že se význam šumu dost přeceňuje . Na monitoru je to skutečně docela nápadné , ale papírová fotka je už něco jiného . Navíc , jak známo , lze při převodu z Rawu do JPG ( nebo i jinak ) použít softwaru na odstranění šumu . Pokud můžu radit , nesmí se odstraňovat ,, zrno ´´ , ale pouze barevný šum , pak je výsledek kvalitní . Viděl jsem ale nedávno fotky ( na monitoru ) s odstraněním šumu jednoho živnostenského fotografa ( živnostenští fotografové , to je vůbec kapitola sama pro sebe ). Ten odstranil evidentně obě složky a dosáhl tak ten známý šílený efekt z obálek různých časopisů , kdy místo obličeje je to maska jakoby ze skla nebo z vosku . Ale to už je o něčem jiném . Jinak bych řekl , že ze všemi uvedenými aparáty ( ale i mnohými jinými ) lze udělat naprosto světové fotky , když to člověk umí a má trochu štěstí .

    Koutenský, 07.03.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    jak můžete prodávat alphu 850 dráž než alphu 900???? jste uplně blbí nebo co? vždyt 850 je ořezana 900

    , 06.03.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    O čem tady diskutujete je celosvětově testováno fotografy viz www.dpreview.com www.dxomark.com

    Mirek, 26.02.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, rozlišení a konstrukce je nesrovnatelná, ale třeba při vysokých ISO (což je pro mě osobně důležitější, než 24 Mpx) je D700 skutečně lepší, než D3x. Kromě toho je menší, lehčí a levnější... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.02.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Aha, tak to bude ten váš Nikon D700 i lepší než Nikon D3x za 180k nebo ne? :)

    , 19.02.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, s naprostou jistotou vím, že jsem vedle nešlápl právě proto, že mám možnost si všechny uvedené modely (a nejen ty) vyzkoušet i s těmi nejlepšími objektivy a taky jsem to udělal... ;) Každý máme ale jiné nároky a ne každému jde o rozlišení. Mimochodem, Carl Zeiss dělá objektivy i pro Nikon...

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.02.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Tak to jste pane Bouška šlápl s Nikon D700 pořádně vedle. Tady máte rozlišení dvojnásobné 24 MPx a Nikon má jen 12 MPx, což je na dnešní dobu už zoufale málo, to i low end zrcadlovky mají víc. Navíc tady máte snímač EXMOR a možnost použít nejlepších objekticů Carl Zeiss a u Nikonu ne.

    Jika, 19.02.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, záleží na úhlu pohledu a na tom, co od něj očekáváte. Já jsem v tomto výběru zvolil D700.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Který z těchto fotoaparátů je k doporučení jako nejlepší volba.Nikon D700,Canon5Dmark2,SonyA900,SonyA850.Děkuji.

    alros, 14.12.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Luďěk Buška: Dobrý den, nedá mi to nereagovat na Vaší úvahu o použitelnosti vzsokého počtu MPX při tisku, se kterou musím absolutně nesouhlasit :-). Řekl bych, že pramení z nepochopení požadavků na vysoké rozlišení obrazu. Osobně občas vzužívám i rozlišení podstatně větší, než je 25 MPX a to na tisky o velikosti A4. Takže k čemu je člověku tolik MPX, když pro tisk relativně kvalitního materiálu je 4-6 MPX dostatečných (a to zárovně neuvádím velikost formátu... protože ono je to v podstatě jedno, u velkých tisků zase člověk pozoruje na velkou vydálenost)? Tím důvodem je postprodukce. Vysoké rozlišení fotky nám umožní dodatečně měnit kompozici ořezem. Každý, kdo fotí pohybové věci ví moc dobře, o čem mluvím. Dalším důvodem jsou grafické úpravy snímku. Každá úprava (ať už barev, tonality... ) se projevuje ztrátou kvality snímku. Takže kvalitnější snímek lze upravovat mnohem více. Jinak řečeno... se snímkem 24,6 MPX lze dělat digitálně mnohem komplexnější úpravy, než se snímkem 10 MPX. A rozhodně to smysl má i na formáty od formátu A4. Takže ano... pokud snímky neupravujete postprodukčně (až třeba na drobné srovnání barev apod.), stačí vám i 4 MPX. Pokud ale plánujete rozsáhlé zásahy do fotky, často vám 24 MPX stačit ani nebude... fakt to není jen marketing.

    Mike, 06.11.2009 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 35 | Taky jsem si říkal, kdo že to takto uvažuje? Asi mu pan Canon s Nikonem něco udělali nebo neví o čem píše.

    Jiří M, 02.11.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, taky názor... Osobně s ním nesouhlasím. Kdo dokáže využít vlastností tohoto přístroje, může si užívat skutečně VELMI kvalitních fotek.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.10.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    prominte mi rétoriku, ale tahle vlajková lod sony je v podstatě pro profesionální využití tj vydělávání si fotografiemi "sračka"? ))

    Sid Leon, 27.10.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den, neznám metodiku, jakou používají při tomto testu, ale doporučuji Váš objektiv na A900 vyzkoušet (třeba u nás na prodejně(, abyste viděl na vlastní oči, jakých výsledků se dočkáte. S objektivem Sigma 24-70 bohužel nemám moc dobré zkušenosti, ale třeba Vám bude vyhovovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.10.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dodatek - kolik by asi kreslila A900 se sklem 24-70/2.8 dejme tomu při f:4 ? Děkuji.

    Jindra, 16.10.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, mám starší Sony A200 s objektivem 24-70 F/2.8 a i když dělá velmi pěkné fotky, přemýšlím o koupi této A900, hlavně kvůli většímu rozlišení a rychlosti sekvencí, objektivy je mi líto vyhodit (prodat se ztrátou)a tak chci zase Sony. Porovnával jsem na webech testy a200 a A900, první s mým objektivem např. na http://www.optyczne.pl/66.4-Test_aparatu-Sony_Alpha_DSLR-A200_Rozdzielczość.html a na http://www.optyczne.pl/85.4-Test_aparatu-Sony_Alpha_DSLR-A900_Rozdzielczość.html. Zde v prvním testu Sony A200 kreslí při cloně f:4 2350 linek a v druhém případě A900 také při f:4 kreslí jen 1850 linek v testu rozlišení - ostrosti.Je ta ostrost se sklem Sigma opravdu tak katastrofální a tedy má koupě A900 z hlediska využití mého objektivu význam? Děkuji.

    Jindra, 16.10.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 2 | tak to si dobrej blázen.... za ty prachy bych bral 100X vic canon nebo nikon

    Zdeněk K., 24.07.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý de, i Sony nabízí dostatek kvalitních objektivů, ale cenově vyjde Canon daleko výhodněji. Osobně bych dal určitě přednost systému Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.04.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobry den, konkretne se odpovedet neda, ale mi staci vas nazor. Hodlame zakoupit kompletni vybavu ktera bude urcena pro potreby ruznych lidi. Otazka je zda je lepsi pouzit jako zaklad 5D MkII nebo A900? Jsou pro Sony co do kvality, ceny a vyberu dostupne obdobne objektyvy. Rozsah pokryti by mel byt nejakych 20-300 +-. A co blesky pro Sony a dalsi prislusenstvi. Taky sem si rikal ze asi vic lidi bude umet ovladat Canon, ale A900 sem jeste nemel moznost vyzkouset a tudiz se to spatne hodnoti. Zkuste mi prosim vzdelit vase mysleny, budu vam moc vdecen.

    Tomas, 30.04.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobrý den, na fotkách A3 bude lepší A900, ale na A4 a HD TV rozdíl s největší pravděpodobností nepoznáte.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.04.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den mám alphu 700 a chěl bych se zeptat, kdybych si koupil alphu 900, jestli bych mezi nimi poznal nějaký rozdíl, když si budu fotky prohlížet na kvalitní full HD televizi? a kdyz budu delat fotky do formátu A3 a hlavně A4?

    Mirek, 24.04.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, sice došlo ke zdražení, ale sleva je vztažena k doporučené ceně, která je ještě o dost vyšší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.04.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    já jen, jestli by mi někdo vysvětlil tu údajnou slevu:)

    Zbyněk, 19.04.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 11 | Taky jsem měl právě možnost si devítistovku vyzkoušet a myslím, že můj pocit, že zkrátka šumí víc, než srovnatelné výrobky jiných výrobců, není jen mým subjektivním pocitem. Reakci Petra v příspěvku 17 nepovažuji za dostatečně fundovanou. Předně srovnávat šum digitálu se zrnem kinofilmu mi nepříjde relevantní ale v tomto případě se především bavíme o vlajkové lodi SONY, tedy momentálně tom nejlepším fotografickém výrobku zmíněného výrobce. Úroveň šumu je tu objektivně o dost vyšší než u srovnatelných jiných výrobků. To vůbec nehodnotím, zda to někomu vadí, nebo ne, nebo z jaké vzdálenosti je kdo zvyklý se na fotky dívat. Celkově se může jednat a taky asi jedná o skvělou kameru, ale s šumem se Soňáci zkrátka musí ještě drobet poprat, řekl bych.

    Jiří Zázvorka, 18.04.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den, s Vaším názorem samozřejmě souhlasím, dnešní technika nám nabízí takové možnosti, o kterých se nám před pár lety ani nezdálo. Každému, kdo CHCE těchto možností využít (v tomto případě skutečně platí CHCE = POTŘEBUJE), mile rád doporučím (a také to dělám) to nejlepší, co odpovídá jeho představám.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.04.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 20 | Pane Bouška, nezlobte se, že už zase prudím. Docela rád čtu příspěvky na tomto fóru, mnohé mne poučí, některé pobaví, s něktrými nesouhlasím bez komentáře, ale tento Váš okomentovat prostě musím. Všiml jsem si, že některé příspěvky, které různě poškozují tento portál, jednoduše smažete. Z pohledu firemní politiky jistě obhajitelný krok, ale tento váš komentář dle mého názoru poškozuje zájmy vašeho chlebodárce, pana Matějčka stejnou mírou, ale též i zájmy výrobců fotoaparátů. Jak může člověk, jehož pracovní náplní je podporovat prodej fotoaparátů napsat, že většina běžných fotografů současnou techniku nikdy nevyužije? Vždyť vy jinými slovy říkáte, nekupujte si současnou techniku, nevyužijete jí, nechte si svůj Flexaret, nebo Prakicu. Čekal bych od vás, že budete technickou stránku naopak propagovat, vysvětlovat její použití těm, kdo ještě netuší, že něco takového existuje a rádi investují své úspory, protože foťák, co toho hodně umí chtějí mít. Rostoucí Mpx není jen o metrových zvětšeninách, je to i o sebemenších výřezech a jejich zvětšení na běžný formát. Dnešní technika je i o tom, že mohu fotit v šeru bez blesku a dosáhnot tak teploty barev, které blesk zničí, atd atd. Nevidím rozpor mezi POTŘEBOVAT a CHTÍT. Když chci fotit, potřebuji, aby fotky byly co nelepší a k tomu chci mít tu nejlepší techniku, ktrou mi má peněženka umožní. Ano potřeby profesionála a amatéra jsou jinde, ale neznám nikoho, kdo by nechtěl a nepotřeboval za své peníze to nejlepší. Mé ego nehladí a nelaská mých 13 mega, ale ty fotky jo pane Bouška.

    Jirka, 15.04.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    zdražení o patnáct tisíc tady říkájí sleva:)

    Zbyněk, 07.04.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    A proč to píšeš sem? Napiš na Sony CZ, kteří tu cenovou politiku dělají.

    Honza, 02.04.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Mu he he he , uz vidim kdyz je to neprodejny ted za tuto cenu jak to pujde na dracku potom.. Ale dost tech plků, mame to vsichni chapat tak ze i kdyz jsou skladem ruzne vyrobky od sony (fotaky , objektivy atd) u vas na prodejnach tak i pres to to ma skocit v tom dubnu nahoru jo ? ne jak to chodi normalne ze vyrobek doprodan, sklad prazdny , musi se objednat novy kus od nekud a tim padem uz ta cena bude ta vyssi ???? A ja myslel ze kdyz je krize tak se kazdej snazi prodat tim padem trochu snizit cenu at se nekam dostane ale tady je to nak naopak takze jsem zvedav kam se to dostane s takovou..

    Lada, 21.03.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    kde je ta ohlášená sleva? žádnou nevidím

    Zbyněk, 13.03.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobry den. V tom se s Vami shodnu, az na maly detail, ze u fotoaparatu nejde vzdy jen o rozliseni. Leta jsem fotil s analogovou zrcadlovkou, s digi asi 3 roky. A to co zrcadlovka mi proste zadny kompakt nebo EVF nenabidne. Jiste si rozumime. Jsem rad, ze se konecne zacal vyrabet FF a ja muzu naplno vyuzit sve stare,velmi kvalitni, monofokalni objektivy Minolta. A ze ma obrovske rozliseni... No a? Puvodne mi slo ale o generalizovane tvrzeni ze: "Pokud se jedná o ukázkový snímek s nejvyšším ISO "pouze" 800, tak jste si mohl všimnout, že už tato hodnota je velmi těžko použitelná..." ...no asi jak na co. Prave pro vetsinu z tech, co nedelaji velkoformatove zvetseniny, pouzitelny je a i ten reporter to do svych cernobilych novin snese. Kdo ma fotky jen na monitoru, at "radsi nefoti" :) Monitor 72DPI, fotopapir i 400DPI. Kde je tedy vetsi detail...? At se Vam dari! Petr Samek

    Petr, 07.03.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, myslím, že jste kápl na jádro "problému", rozdíl je totiž POTŘEBOVAT a CHTÍT. Můj názor je ten, že naprostá většina běžných fotografů prostě jen nedovede využít možností, které jim skýtá jejich technika a tak si pořizují nové fotoaparáty, které jim poskytují skutečně dostatečnou "technologickou" rezervu a nabízejí takové možnosti, které běžný fotograf ani nikdy nevyužije. Ale naprosto chápu, že si mnoho z nás prohlíží své výtvory na monitoru a kocháme se tím, že při zvětšení 1:1 vidíme ostře každičký detail. Je příjemné vědět, že MÁM TU MOŽNOST vytisknout velikánskou zvětšeninu, když budu chtít... Otázka je, jestli na to někdy dojde, jestli mám metrové zvětšeniny vůbec kam pověsit a jestli to vůbec stojí za tak velký tisk... :) A to nemluvím o těch terrabytech zbytečně velikých dat, které se povalují na discích... Samozřejmě nic ve zlém, jen jsem měl potřebu odpovědět Vám, jak to CÍTÍM. Máte pravdu, když netiskunu fotky A3 tak na co POTŘEBUJU 15 Mpx? Jen na pohlazení a polaskání svého ega, což je ale pro mnoho lidí také důležité a chápu to.

    Abychom se ale vrátili k původnímu tématu. Z běžné pozorovací vzdálenosti není šum na formátu A4 nijak rušivý (při ISO 800), při podrobnějším zkoumání vidět je a podílí se na ztrátě detailu. Ukázkový snímek se dá stáhnout v plné velikosti, můžete se tedy přesvědčit sám. A900 je vynikající přístroj, který poskytuje špičkové výsledky i u opravdu velkých tisků, ale pro takové účely doporučuji používat co nejnižší ISO, není to přístroj pro reportéry.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.03.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Ano, mate pravdu! Kazdy, kdo si poridi full-frame o rozliseni cca 25 Megapixelu, dela primarne velkoformatove zvetseniny A1 a vetsi. Tak se stavte u kolegu ve Foto Skoda a nechte jednu udelat, at se presvedcime... ;-) Podle vasi logiky (mohu-li to tak nazvat) by nikdo, kdo nedela fotky alespon A3 nepotreboval zrcadlovku 15Mp... Urcite sam citite, ze o tom to uplne nebude.

    Petr, 07.03.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den, na fotky formátu A4 ale bohatě, BOHATĚ stačí 6 Mpx, na to si nikdo nepotřebuje kupovat A900... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.03.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 15 | Zajimalo by me, kolik z Vas, co si tak stezuji na sum pri ISO 800 nekdy fotilo na film stjene citlivosti. Navic si uvedomte, v jakem rozliseni snimek je a jake je fyzicke rozliseni Vaseho monitoru. Vsadim se o ten fotak, ze kdyz se fotka vyvola na format A4, sumu si ani nevsimnete (pri pozorovani z rozumne vzdalenosti). Co takel v Megapixelu par fotografii vystavit?

    Petr, 05.03.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 14 | Recenze je zde: http://www.photographyblog.com/reviews_sony_a900.php

    KH, 26.01.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, nesmažu to... Patrně Vám uniklo, že se jedná o "náš názor", nikoliv o recenzi. Na recenze bohužel nemáme dostatek prostoru a ani to není účelem tohoto serveru. Pokud se jedná o ukázkový snímek s nejvyšším ISO "pouze" 800, tak jste si mohl všimnout, že už tato hodnota je velmi těžko použitelná...

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.01.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Proč, proboha svatého, končí ukázkové fotky na ISO800? A to jen u jedné fotky a to při normálních světelných podmínkách? Pokud bych si měl koupit FF zrcadlovku, tak nejen kvůli cropu 1x ale především proto, že očekávám kvalitní výsledky při ISO3200, alespoň. A vy tady skončíte na osmi stovkách? No to je něco nevídaného. Takové recenze, kde třeba za mínus považujete "kostrbatý design", to je donebevolající. Nezlobte se, pánové, na mě, ale z této recenze zalíbit se dodavatelům a oblbnout zákazníka vyloženě tryská. Doufám, že to nesmažete.

    Taffey, 07.01.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Dobrý den, prodlouženou záruku budeme nabízet v nejbližší době i my.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.12.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Záruční doba. Je možno u Vás dokoupit "Prodlouženou záruku Sony Czech" např.po dobu 5-ti let od data zakoupení výrobku,nebo je to výsadou pouze partnerských prodejen Sony?Díky za rychlou odpověď.

    Petr z Olomouce, 02.12.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    no pokud se podivam na fotografii dole ..lesni cesta.. je tam psano iso 800 a sum je tam tedy DESIVY... naprosto sileny... tak se mi to jako nejaka bomba nezda... D700 ma takovy sum nekde na iso 6400 a mozna ze ani to ne

    JWK, 19.11.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, díky už je to opraveno.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.10.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Zdravim, mam dojem ze udaje o citlivosti na strance fotoaparatu nesouhlasi s udaji vyrobce. A900 nabizi 100-6400 maximalne, u vas je 25600... To zrejme patri k Nikonu D700. (chyba kopirovani pri zadavani?)

    VAC, 16.10.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Zdravim, ted jsem skoukla fotky co tu mate ale myslim ze nez fotky ztrouchnivelych parezu a soch by bylo zajimavejsi vyfotit lidi + i cele postavy (at se ukaze rysy v obliceji na nejdelsi ohnisko ) a taky nejakeho zivocicha , pochopitelne nejlip tim objektivem sal 70-200g .. Jinak zda se pekne, libi. :-)

    Katka , 01.10.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Dobrý den, žádné obavy, objektiv Sony 70-200 je na A900 vhodný a je velmi dobrý.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.10.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    No , pekny , ted jde o to co se stane kdyz (teda jestli to pujde nasadit vubec) bych na to dala objektiv SAL70200G ktery mam na a350.. jestli tam bude zlepseni v necem nebo to nema apsolutne zadny smysl a kdyz ano tak v cem a co se ukaze lepsi.. diky..

    Katka, 30.09.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    jsm se tu zmínil že alfu 900 je možno koupit o 5 tis levněji a cenzo mi to smazal.....hej Vy panáčci z "megapixlu" prodávejte taky o pět tisíc levněji a pak mě nebudete muset mazat:)

    lexus, 15.09.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Uvažuji o tom, že do ní na jaře půjdu. Pokud ovšem představí podobný model s polovičním rozlišením, vzal bych asi ten.

    Kajmos, 14.09.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    zdá se že tohle s trhem zahýbe : Alpha 900 + ZA 24-70/2,8 SSM ("IS") + je pořád o dost levnější než EOS1Ds MkIII.. není o čem přemýšlet_ navíc: ZA 16-35/2,8("IS") ZA 85/1,4("IS") ZA 135/1,8("IS") ..a Váš názor?

    LosLosos, 14.09.2008 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Parádny foťák ! Radšej by som bral SONY ako Nikon....

    morák, 13.09.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Tak uz jsem ten fotak videl a zkusil na prezentaci u jedne nejmenovane firmy. Vypada to zajimave. Zatim je to ale spis hura akce od Sony. Napriklad neni zatim k dispozici SW pro upravy Raw coz je teda dost zasadni a jine programy to zatim neumi alespon se to zatim presne nevi. Dal tam budou jeste dalsi ruzne drobne ale treba i zasadni "mouchy". Cena za telo ma byt dle zastoupeni Sony pry cca 70 000 Kč coz mi vzala dech nejvic takze tim padem "nazdar" a pujdu casem radsi do Nikonu D700 protoze Nikon pouzivam dyl a vim na cem jsem nez neco zasadne menit, zkouset a nez to vychytaji tak uz budou jine znacky a modely zase nekde jinde takze lidi budte v klidu.

    Jarda, 11.09.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím