Sony Alpha A99 tělo Komentáře k Sony Alpha A99 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (94 - 1)

  • 94

    Křížek

    Reaguje na (93) | Dobrý den, ano, A99 byla nahrazena novým modelem, ale je možné že Sony ji má ještě skladem. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.05.2017 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobry den pisete ze Sony a99 se jiz neprodava. Sony.cz jej stale nabizi za 60103Kc. To jej neprodavate jen vy nebo jak to myslite? s pozdravem Petr Jilek

    petr jilek, 15.05.2017 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý den, ano funguje. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.05.2016 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den. V popisu uvádíte "může vypomoci také 102 bodovým ostřícím systémem na snímači" . . . bude to fungovat s objektivem http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-24-70mm-f-28-di-usd-pro-sony ? K

    Tomáš Krejčiřík, 10.05.2016 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, má 6 SN/s. Ano lze přepnout do APSC modu, tedy doufám(nemám ho tu skladem) je to standardem. Ale nezvedne se tím počet snímků za vteřinu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.05.2016 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Dobrý den. Kolik má tedy fotoaparát snímků za vteřinu. Všude se píše o šesti, vy píšete v popisu 10. Je možnost manuálně přepnout zrcadlovku do ASPC režimu, využít tak crop faktor a možná i zvýšit počet snímků za vteřinu? Děkuji

    martin, 09.05.2016 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Reaguje na (87) | Dobrý den, v exifu u každé fotografie by měl být počet kolikátá to je s ozn ID, nebo něco tak.Levé tl myš--vlastnosti--podrobné---ID 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.06.2015 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, jak zjistím počet expozic u fotoaparátu Sony A900? Děkuji za odpověď. Procházka

    Pavel Prochazka, 05.06.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na (85) | Dobrý den, aparát má být označen A99V a má GPS. Děkujeme za upozornění nechám to opravit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.02.2015 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, v tech. parametrech píšete, že to nemá int. GPS je to určitě pravda? Je to model A99V nebo A99?

    Milan Spurný, 27.02.2015 | Reagovat

  • 84

    1

    Reaguje na (82) | NEX má stabilizaci na snímači, tudíž APSC objektivy pro něj musí pokrývat o něco větší obrazový kruh. Nevím jak u Sony, ale u Pentax který používá také stabilizaci na čipu, existuje tabulka s APSC objektivy použitelnými na full frame kinofilmových foťácích, vytvořená uživateli. Zkušenost je taková že tam funguje většina APSC skel s pevným ohniskem, u některých je o něco zvýšená míra vinětace, nikoli však přehnaně, takže jsou použitelné. U zoomů je ale situace naprosto jiná, tam není použitelný snad ani jediný objektiv. Buď vinětují velmi výrazně, natolik že v rozích někdy dokonce úplně chybí obrazová informace, nebo je vinětace o něco méně výrazná ale kresba v rozích je už hrozná bez ohledu na clonu. U Sony to bude pravděpodobně podobné. Otázka je, zda je možné donutit fotoaparát aby snímal, s NEX objektivy které rozezná, na FF. A další problém bude použitelnost stabilizace, ta tady také dobře fungovat nemusí, potřebuje totiž opět o něco větší obrazový kruh než má standartní FF

    Švesi 1, 13.02.2015 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Reaguje na (82) | Dobrý den, to bohužel nemohu vyzkoušet z důvodu absence externího nahrávacího zařízení, které je nutné pro nejvyšší rozlišení použít. Při nahrávání do všech formátů (MP4, AVCHD, XAVC-S) fotoaparát sám rozpoznal APS-C objektiv a přepnul se do APS-C režimu. Tedy se ohnisko objektivu násobilo x1,5 crop factor. 4K rozlišení je 4096 x 2160= 8 847 360 pixelů, a APS-C režim na Sony A7S je pouhých 5 000 000 pixelů. Ztoho vyplívá, že pravděpodobně se projeví vinětace takového objektivu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.01.2015 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den. Otázka platí nejen pro Sony, ale i další fullframové aparáty, na něž lze nasadit APSC objektivy. To, že po nasazení APSC objektivu se sníží rozlišení na méně než polovinu, je známé. Jak ale dopadne natáčení videa v nejvyšším rozlišení pro daný model po nasazení těchto objektivů? Lze např. vůbec natáčet 4k video u Sony A7 II při nasazení objektivu z NEX? Na jak velkou plochu čipu natáčí video Sony A 99 a Sony A7 II ? Děkuji.

    Laďa Mareček, 19.01.2015 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na (80) | Dobrý den, no  osobně bych vybral D750. A to z důvodu rychlosti, ostření,počtu ostřících bodů. Obrazová kvalita vychází o malinko lépe, má větší dynamický rozsah o 0,5EV. To co do technických věcí. Dále například nemusím elektronický hledáček, ale to jsou spíše osobní důvody, doporučil bych ještě návštěvu prodejny a vyzkoušení na prodejně.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.01.2015 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobry den rozhoduji se koupit novy fotoaparat, rozmyslim se mezi Sony A99 a Nikon d750 Ktery mi doporucite vice? Diky za vasi odpoved ;-)

    Jirka, 12.01.2015 | Reagovat

  • 79

    Michalík

    Reaguje na (78) | Dobrý den, Alpha 550 je cca 5 let starý stroj s rozlišením 14MPx. Pokud jste používal starší objektivy třeba Minolta je jasné, že na těle s Full framovým snímačem s rozlišením 24 MPx nebudou mít takovou kvalitu obrazu a že budou daleko lépe kreslit na starším těle. Přeci jen 10 MPx je poměrně velký rozdíl. Navíc Full frame snímač je velmi citlivý na detaily takže ty pak více vyniknou, než na Alphě 550. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.06.2014 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na (77) | Reaguje na (77) | Dobrý den, předchozí byla Alfa550, zkusím projít ještě jednou podrobný návod J.Kavalír

    Jan Kavalír, 15.06.2014 | Reagovat

  • 77

    Michalík

    Reaguje na (76) | Dobrý den, podívejte wse do fotoaparátu, mělo by tam být jemné doladění autofocusu, kterým můžete ostření doladit. Jaké jste měl předc hozí tělo? 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 13.06.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (74) | Dobrý den, prosím o radu jak nastavit "spárování AF objektivu a těla na A99V. Na předcházejícím těle sony byla ostrost o třídu výše. Něco asi dělám špatně ..

    Jan Kavalír, 12.06.2014 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Nahrávání určení polohy pomocí funkce GPS = pouze SLT-A99V.

    Peter Holop, 04.12.2013 | Reagovat

  • 74

    Bouška

    Reaguje na (73) | Dobrý den, pokud vím, tak je to jen interní označení Sony pro samotné tělo bez objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.12.2013 | Reagovat

  • 73

    Richta

    dobrý den. jaký je rozdíl mezi a99 a a99V?

    martin richta, 03.12.2013 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Reaguje na (71) | k TOMU PŘESNÉMU MANUÁLNÍMU DOOSTŘOVÁNÍ, KDE MÁTE LEHKÉ PROBLÉMY A TRVÁ VÁM TO DÉLE NEŽ U DYNAX 7D..... Asi jste za ty tři týdny testování nevyzkoušel u A99 manuální ostření speciální režim DMF (Direct Manual Focus) se zapnutým zvýrazňováním ostrých hran. Normálně zaměříte AF, uzamkne se a můžete ručně ladit. Takže nemusíte nic nikde lovit, hned víte, kde máte předostřeno a ručně si změníte zaostřenou oblast velmi snadno. Neexistuje snad nic lepšího v současné foto technice než tahle technická vychytávka díky které přesně vidíte rozsah hloubky ostrosti při konkrétní cloně a není vůbec problém na F2.8 zaostřit přesně ručně tam, kam potřebujete a to rychle a bez chyb. v menu navíc je možné ony kontury zaostření až 2x zvýraznit nebo změnit barvu (červená/žlutá). Jedna z mnoha silných stránek používání elektronického hledáčku hned po nepřetržitém zobrazení histogramu.

    LOL, 14.11.2013 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Protože jsem měl nyní možnost cca 3 týdny zkoušet tuto novou profi zrcadlovku od Sony, rozhodl jsem se také lehce zapojit do debaty k tomuto foťáku. Na zkušenou jsem si jí vybral hlavně proto, že mám již 6 let Konicu Minoltu Dynax 7D, která již poněkud přesluhuje a jaksi již nedostačuje dnešním požadavkům na profesionální techniku. No, a protože zrcadlovky Sony jsou přímými nástupci zrcadlovek Konica Minolta a já mám doma spoustu minolťáckých skel, zvažuji tento foťák jako náhradu za mou starou dobrou Dynax sedmičku. U zrcadlovek Sony se hodně řeší technologie Translucent mirror a s tím spojený elektronický OLED hledáček. Musím říct, že právě v tomto ohledu cítím největší plus, ale žel i minus, oproti mé staré Dynax 7. Plus je v úžasné rychlosti, kterou tato technologie přináší, ale raději bych se rozepsal o těch minusech, bo ty mne u takto drahého profi foťáku vcelku vadily. První problém, kterého jsem si všiml, ten snad ale nebude u každého kusu, je v tom, že nějaký čong ve fabrice špatně namontoval kolečko dioptrické korekce, takže pokud to nevyzkoušíte, vůbec netušíte, kdy vám OLED hledáček už nabízí pohled s korekcí a kdy čistý obraz. Což může být problém při přesném manuálním ostření. Další nevýhodu vidím přímo v samotném OLED displeji, který občas problikne nebo se lehce zavlní, když se do ně díváte moc dlouho. Díky tomuto všemu se mi stává, že i když je zrcadlovka dostatečně rychlá, při přesném manuálním doostřování na drobné detaily mám lehké problémy a trvá mi to dýl, než u mé staré Dynax 7D. Naopak velký plus vidím ve, v mnoha směrech, výklopném displeji, který mé tělo již nejednou zachránil od značně nepříjemných a krkolomných poloh při focení :) 102 doplňkových ostřících bodů přímo na snímači je zatím dost k ničemu, bo s žádným z mých skel (Objektiv Sigma 70-300mm f/4,0-5,6 DG MACRO pro Sony, Konica Minolta AF 18-70 f/3,5-5,6, Sony 16mm f/2,8 Fisheye, Carl Zeiss (Sony) 85mm f/1,4 ZA Planar T, Sony 50mm f/2,8 Macro) není tato funkce kompatibilní. Citlivost a šum čipu je zde na velmi vysoké úrovni, fotografie v RAWu vypadá ještě dobře i bez úpravy hladiny šumu při ISO 6400, v nejvyšší kvalitě JPEG pak ještě i při ISO 12800, což je o cosik lepší skóre, než u Nikonu D800, který jsem měl také možnost vyzkoušet při takto vysokých citlivostech. Při fotografování jednosměrně strukturovaných ploch, proužků apod. se objevuje efekt moaré. Žel nemám zkušenosti s Nikonem D800E, abych mohl porovnat, jak je na tom s moaré oproti A99. Velké problémy mám pak s dodávaným softwarem, konkrétně s Image Data Converter, který slouží především k převádění soňáckých RAWů do JPG/TIFF formátu. Program neustále padá, hlásí Runtime error, když se mi ho již podaří jakž takž stabilizovat, vydrží to max. týden a pak zas problémy a problémy. Takže nemít v PC jiný program, který by uměl ARW zpracovat, byl bych nahraný. Polopropustné zrcátko je dobře usazeno a utěsněno, navíc má celkem dobrou antiprachovou ochranu, takže pokud se jej nikdy nedotknete, nemusíte se bát, že bude dělat problémy. I když často měním objektivy a to někdy i v dost extrémních podmínkách, zatím jsem nezaznamenal špínu ať již na zrcátku či přímo na čipu. Odolnost vůči prachu a silnému dešti ověřena. Fotoaparát prošel na výbornou! Největší výhodu oproti konkurenci pak bezpochyby tvoří váha foťáku, který je na tuto kvalitativní třídu zrcadlovek až podezřele lehký a s lehčími objektivy mám pocit, že v rukou držím spíše superzoom kompakt, nebo nejlevnější zrcadlovku, než-li profi zrcadlovku. Baterie v kombinovaném provozu (LCD displej jako hlavní, v případě ostření větších detailů poté OLED hledáček) dá max tak 420 fotek, což není málo, ale v této foto třídě by neuškodilo o něco víc. Sečteno podtrženo, fotíte-li sport, rychle se pohybující zvířata/lidi/věci, nebo když se zabýváte žurnalistickou či dokumentární fotografií, na focení za špatných světelných podmínek, na dlouhé pěší cestování, či všude tam, kde je třeba hlídat váhový limit, je Sony Alpha 99 ten pravý foťák s dobrým poměrem výkon/cena, kde v mnohých z těchto případů tvoří ideální levnější, avšak obstojně kvalitní alternativu k Nikonu D4 či Canonu EOS 1Dx Pro extrémně ostré a detailní snímky bych však spíše vybral Nikon D800/D800E.

    Tomáš Kosnar, 01.06.2013 | Reagovat

  • 70

    Svoboda

    Reaguje na (69) | Dobrý den, zkuste se podívat sem.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 26.03.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Uměl by někdo porovnat, jak si tento fotoaparát stojí ve srovnání s konkurencí (Nikon, Canon) při fotografování při vyšším ISO, např. 25.600? Nevím, kdo fotí ty ukázkové fotografie, ale jestli to fotí fotograf s cílem předvést možnosti fotoaparátu, což bych předpokládal, mohli by tam být větší rozsah vzorků ...

    Pavel Navrátil, 24.03.2013 | Reagovat

  • 68

    Jurčík

    Reaguje na 67 | Dobrý den, A9 natáčí v těchto režimech: 1920 x 1080 (60, 24 fps), 1440 x 1080 (30fps), 640 x 424 (29.97 fps)

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 05.03.2013 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den. Umí A99 točit i v řežimech 50p, 50i?

    VB, 04.03.2013 | Reagovat

  • 66

    Jurčík

    Reaguje na 64 | Dobrý den, v A99, stejně jako v ostatních SLT, je pod zrcátkem páčka, pomocí které se dá zrcátko uvolnit a dovolí tak přístup pro čištění snímače. 

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    A99 má mechanicky vyklápatelné polopriepustné zrkadlo a senzor ( snímač) je prístupný k čisteniu.

    IH, 01.03.2013 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Mám A900 a někdy pochybuji o konstruktérech Sony. Stalo se mi na cestách, že zřejmě z důvodů mechanické odolnosti bajonetu fotoaparát vůbec nepoznal těžší objektiv Carl Zeiss 2470/2.8, u sigmy 70200/2.8 šlo ostřit pouze ručně - přitom v opravně s lehčím objektivem fungovalo ostření dobře - oprava za asi 7 tisíc (ve Francii, tady nedělají) Co si mám myslet o autorovi prospektu na A99 v části o čištění a ofukování čipu, který je za pevným a zřejmě utěsněným zrcadlem?

    Slávek, 28.02.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na 53 | Vámi uvedené Minolty jsou Full frame objektivy, takže s tím problém nebude.

    Pepa, 21.01.2013 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Tak to pozor mam sigmu 85/1,4 prisla domu a neostrila na A77 odeslal jsem ji a do 14 dnu byla zpatky flesly software a jede skvele a presne !!!!

    David, 16.01.2013 | Reagovat

  • 61

    Bouška

    Reaguje na 60 | Dobrý den, to zatím bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.01.2013 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nevíte zda režim AF-D (podporovaný na SAL2470Z, SAL2875, SAL50F14, SAL300F28GII, SAL70400G, SAL50050F4G, SAL85f14Z, SAL135f18Z, SAL70300G, SAL70200G, SAL100f28 Makro) bude fungovat i po aktualizaci firmwaru na objektivy třetí strany (Sigma, Tamron)?

    Jakub Kubaščík, 28.12.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Děkuji za postřeh HB !!! Další nevýhoda !!! Výhoda = Sport ,to ano.Za fotku 10.000 Kč a za měsíc tělo vyměníte ,nebo date na přečištění agenerálku do servisu. Z dlouhodobého hlediska je ale nemožné udržení v 100% čistotě polopropustné zrcadko,údržba ,údržba,údržba . To by byla práce jen pro laboratoř. Prach je všude.A najednou to není -30 % úbytku světla , ale -50 %, -60 % otíraním se každá plocha zmatní. A to A77, A99 v době používání 1 /2 let nezvládne . Vím co je za práci udržet v čistotě normální zrcadka v zrcadlovkách. U prvních digi se dokonce prostor mezi čipem a optikou plnil plynem / dusíkem/, aby se zabranilo znečištění buděk snímače. Ale proto jsou kompaktní foťáky serie X , bez polopropustného zrcadka dokonce z čipem 24 x 36 . ALE TA CENA !!!!!!

    mirek, 23.12.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dovolím si jednu poznámku: Dle mého názoru není gró problému v digitálním hledáčku ale v tom, že se všechny snímky pořizují přes další sklo a ještě k tomu šikmo usazené ("moderní" přísup na staré koncepci). A pokud s ním "počítali" konstruktéři u nových objektivů, u starých tomu tak určitě nebylo. Krom ztráty světla musí zákonitě docházet k nežádoucím lomům a odrazům. Velmi by mě zajímalo porovnání záběru s a bez polopropustného zrcalda. U A77 mě to překvapilo, u A99 mě toto řešení přímo fascinuje. Jedinou výjimku vidím u těla konstruovaného pro profesionální fotografii sportu kde zrcadlo opravdu zdržuje a moment expozice je nadřazen technické kvalitě.

    DH, 21.12.2012 | Reagovat

  • 57

    Bouška

    Reaguje na 55 | Dobrý den, ano, Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM pro Sony + utěrka Sigma zdarma! by měla na A99 bez problémů fungovat a 16-105mm pouze v režimu APS-C.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.12.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    A ještě jeden osobní pohled , na A99 a A77 .všude se píše výborný Sony A99,A77 pro filmaře . ALE MY CHCEME FOTIT !!!! Ne filmovat! To bych si koupil kameru. Všechny hybrydy jsou na nic. To se pozná při dlouhém focení. Dívejte se hodinu do žárovky, jak bude za 20 let vypadat vaše oko?? Sony šlape vedle . ŠKODA . UŹ se těším na A 100 . To bude snad dělo pro fotografy ze zrcadlem ,a číp 36 MP / Přání / PF 2013

    mirek, 19.12.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Pěkný den jak z výše uvedené diskuze o objektivech chápu. Tak použití Sigmy 50 /1.4 DG HSM EX není žádný problém na 24 MP? A u objektivu Sony DT 16-105/3,5-5,6 bude jen možno fotit v APS-C.

    mirek, 19.12.2012 | Reagovat

  • 54

    Bouška

    Reaguje na 53 | Dobrý den, pokud bude vyhovovat obrazová kvalita Vašich objektivů, k žádným jiným problémům by docházet nemělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.12.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Mám zájem o tento přístroj,ale selekce objektivů mě trochu děsí.Při objektivech DT18-70 (F3,5-5,6),DT 55-200 (4-5,6SAL),DT16-105 (F3,5-5,6)SAL se přístroj tedy přepne do systému APS-C. Vlastním starší Minolty AF 24-85/3,5-4,5,. Min AF28-105/3,5-4,5 a Min.75-300 New/4,5-5,6 se kterými jsem velmi spokojen.Jaké problémy budu mít s těmito objektivy při focení v systému Full frame??Děkuji F

    Fanda foto, 15.12.2012 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Pri použití objektívov fomátu DC telo Sony A99, automaticky prepne do formátu APS-C, takže v tom problém nie je, i ked samozrejme dojde k ekvivalentej redukci rozlišovacej schopnosti čipu. Vyššie uvedený zoznam ojektívov som publikoval ako celok, ktorý bol uvedený na internetových stránkach Sigmy a u týchto objektívov je potrebná obnova firmwaru k dosiahnutiu kompatibilty so Sony A65, A77, a pravdepodobne i Sony a 99.

    IH, 12.11.2012 | Reagovat

  • 51

    Bouška

    Reaguje na 50 | Jak jsem psal, zatím to nemůžeme potvrdit, nemáme to vyzkoušeno. Nicméně je třeba si uvědomit, že se jedná o fullframe přístroj, takže objektivy Sigma s označením DC nevyužijí celou plochu snímače. To zvládnou jen objektivy Sigma s označením DG.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.11.2012 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Takže v prípade Sigma objektívov pre Sony A99 platí - automatické zaostřování Sigma objektivů není správně funkční při fotografování s fotoaparáty Sony α77 a α65: • 10-20mm F3.5 EX DC HSM • 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM • 17-70mm F2.8-4 DC MACRO HSM • 17-70mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM • 18-50mm F2.8-4.5 DC OS HSM • 18-125mm F3.8-5.6 DC HSM • 18-250mm F3.5-6.3 DC OS HSM • 50-200mm F4-5.6 DC HSM • 4,5 mm F2.8 EX DC Fisheye HSM KRUHU • 10 mm F2.8 EX DC Fisheye HSM • 24-70mm F2.8 EX DG HSM KDYŽ • APO 50-500mm F4.5-6.3 DG OS HSM • APO 70-200mm F2.8 EX DG OS HSM • PO 120-400mm F4.5-5.6 DG OS HSM • APO 150-500mm F5-6.3 DG OS HSM • 50 mm F1.4 EX DG HSM • 85 mm F1.4 EX DG HSM

    IH, 12.11.2012 | Reagovat

  • 49

    Bouška

    Reaguje na 48 | Dobrý den, zatím jsme ještě neměli možnost to vyzkoušet, ale je pravděpodobné, že všechny starší objektivy (Minolta, Sigma, Tamron, ...) budou fungovat stejně, jako třeba na A77. Nemyslím si, že u nich půjde aktualizovat firmware.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.11.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Prosím, može niekto reagovat na dotaz uvedený vyššie - č. 16, ako fungujú objektívy s telom Sony A99, ktoré nepodporujú duálný AF systemu AF - D. Ide o bjektívy Minolta, Sigma, Tamron a Sony objektívy ( mimo zoznam 6-ich Sony objektívov podporujúcich AF - D). Alebo bude treba upgrade všetkých objektívov novým firmware ?. Ďakujem za Vašu odpoveď.

    IH, 12.11.2012 | Reagovat

  • 47

    Bouška

    Reaguje na 46 | Dobrý den, neměl jsem možnost porovnat přímo, ale podle všeho bude lepší A99. V kombinaci s objektivem Sony 85mm f/1,4 ZA Planar T dosáhnete naprosto špičkových výsledků.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.11.2012 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, myslíte, že je výkonější Sony A99 a nebo Nikon D7000? Video mě moc nezajímá. Jak by jste tyto dva fotoaparáty srovnal? Jde to vůbec? A jaký objektiv pro focení zejména portrétů by jste mi doporučil pro Sony A99?

    Jerth, 10.11.2012 | Reagovat

  • 45

    Bouška

    Reaguje na 44 | Dobrý den, žádné těsnění tam bobužel není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.11.2012 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Zdá se mi to, nebo na ilustračních snímcích vidím gumový těsnící kroužek okolo bajonetu?

    bukypetr, 07.11.2012 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    uvažoval jsem o něm... než jsem byl seznámen s cenou :( no třeba se to časem upraví k reálnější hodnotě

    Mirek, 02.11.2012 | Reagovat

  • 42

    Bouška

    Reaguje na 41 | To bohužel zatím nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.10.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Díky za rychlou odpověď pane Bouška. Cena je bohužel neakceptovatelná s přihlédnutím k jiným trhům. O prakticky 20.000,- Kč... ani hadr zdarma k němu není :) Sony ČR muselo upadnout na hlavu při naceňování. Nikon D600 + 24-85 je pro tento model smrtelná konkurence... Zeptám se ještě na dostupnost - víte?

    Jan Klusák, 29.10.2012 | Reagovat

  • 40

    Bouška

    Reaguje na 39 | Dobrý den, jedná se o samotné tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.10.2012 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den. 72.490,- to jste zešíleli? Je to jen samostatné tělo A99, nebo je součástí balení i něco navíc?

    Jan Klusák, 29.10.2012 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Tak to je slusna palka ... vim ze za to nemuzete, ale ceske zastoupeni sony by se mohlo trochu vice zamyslet.

    mates, 29.10.2012 | Reagovat

  • 37

    Bouška

    Reaguje na 36 | Dobrý den, samozřejmě čekáme na cenu od českého zastoupení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.10.2012 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Sony a99 se již ve světě prodává (Austrálie, pár kusů v UK) + některé další části světa. Divné, že v ČR zatím nikdo ani neví kolik vůbec bude stát ... vždyť to přeci musí být známe? nebo se čeká na Sony CZ? V Austrálii Sony udělalo u 1 denní akci na první den prodeje za cenu 2.499 dolarů! O tom si tu můžeme nechat jen zdát.

    P, 24.10.2012 | Reagovat

  • 35

    Franta, 23.10.2012 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na 31 | U Sony A77 lze polopropustné zrcátko vyndat. Odzkoušeno. Samozřejmě nefunguje autofocus.

    Franta, 23.10.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na 32 | Sklopit ne, ale podle všeho by mělo jít vyndat a fotit bez něj. Pokud někomu nevadí absence AF (nicméně díky EVF a focus peakingu to nemusí být až takový problém). A musí se kompenzovat expozice o cca 2/3 eV.

    Daemonius, 22.10.2012 | Reagovat

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, pokud vím, tak při focení to nejde. ALe nevadí to, je s tím samozřejmě počítáno.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.10.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den Lze u SLT SONY 77 a 99 sklopit polopropustné zrcadko které bere 30 % světla na čipu. Chci mít na čipu 100% světla na foto krajiny s filtry.

    mirek, 22.10.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Fotím s A77 a záložní tělo mám a580, osobně mi více vyhovuje elektronický hledáček, a když už nic, tak třeba takové blbosti jako vešké informace v hledáčku a zobrazení fotografie v hledáčku okamžitě po expozici, při focení svatby okamžitě vidím, zda třeba nevěsta nemá zavřené oči a mohu exponovat znovu, aniž bych dal foťák od oka

    Franta, 19.10.2012 | Reagovat

  • 29

    Bouška

    Reaguje na 28 | Dobrý den, zatím bohužel skutečně nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.10.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, nevíte prosím pěkně, co je s tou cenou? Původně bylo prezentováno, že cena bude jasná 15.10. t.r. To se nemohou sejít, nebo nevědí co za to chtít?! Jsme přeci češi, nebo ne???

    Aleš, 18.10.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 26 | Cena v Německu je 2.800 euro u předobjednávek, takže se dá očekávat cena někde okolo 69 tisíc pro český trh. Kéž by šlo USA cenu přepočíst jen kurzem dle dolaru :(

    P, 17.10.2012 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Na cenu bych se moc netěšil... Podle infa co mám ze Sony to vypadá alespoň na 70 tisíc, což proti ceně v dolarech 2800$ tj. 53.000,- Kč ..... No, uvidíme, ale už by Megapixel mohl cenu zveřejnit.

    Jan Klusák, 15.10.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, už vám dorazila první várka? Můžete teď říct na kolik tělo naceníte? Děkuji, Kubaščík

    Jakub Kubaščík, 15.10.2012 | Reagovat

  • 24

    Bouška

    Reaguje na 23 | Dobrý den, zatím bohužel nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.10.2012 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Zítra je 15.10. viz vaše pravděpodobná dostupnost zboží. Již víte, kdy bude foták v prodeji a za jakou cenu? Bude například i ve zvýhodněném setu s objektivem Sony 28-75 SAM nebo Carl Zeiss 24-70 SSM?

    PL, 14.10.2012 | Reagovat

  • 22

    Bouška

    Reaguje na 20 | Dobrý den, nejsem si zcela jist, ale myslím, že to nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.10.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 18 | Soudit můžete, ale pletete se. :)

    MartinV., 11.10.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den, je možné u tohoto FF změnit velikost formátu z FX na DX? Stejně jako to má Nikon D600 se stejným snímačem. Díky

    Josef, 11.10.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Sam mam doma sony A77 nevedel jsem co cekat od hledacku a od rozliseni 24 MPX nyni vim ze sony A77 s sigma 85/1,4 je neuveritelna nadhera jak kresba, detail i spoluprace.. skvele

    David, 09.10.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na 11 | Podle vašich komentářů soudím, že jste ještě foťák s elektronickým hledáčkem jaký je v Sony A77 ještě v ruce neměl

    Franta, 06.10.2012 | Reagovat

  • 17

    Bouška

    Reaguje na 16 | Dobrý den, zatím nemáme s A99 žádné zkušenosti, takže těžko soudit...

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.09.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den, dokážete říci jak moc bude nový AF systém v a99 funkční s nasazenými objektivy, které zatím nepodporují nový duální AF systém AF-D s pomocnými 102 AF body? Uvádí se, že bude podpora pouze pro hrstku objektivů Sony a další objektivy Sony budou doplněny v roce 2013 s tím, že se plánuje POUZE podpora pro fullframe objektivy Sony (nic o Minoltě, nic o Sigmě nebo Tamronu atd.) Takže co vše nebude fungovat, pokud budu používat tělo a99 například s objektivem značky Tamron, Sigma nebo Minolta? - 102 AF mimo provoz, zůstane jen 19 AF systém via a77? - uzamykání vzdálenosti ostření (zaostření na mez x-x metrů)? - ještě něco? Spousta lidí má objektivy Minolta G nebo alternativu k drahému Sony 70-200mm (sigma/tamron) a jak je vidět, tak s touto "vlajkovou lodí" Sony si neškrtnou pokud jde o nový "převratný" duální systém ostření. Pokud se v něčem mýlím, prosím o opravdu, popřípadě doplnění. Informací je málo ale už jsem dost přečetl na zahraničních forem i od spolupracovníků přimo ze Sony a nadčen jsem z toho tedy nebyl. Je to jako si koupit nové auto a pak zjistit, že musím dělat generálku motoru pokud chci vyjet na silnici!!!!

    PL, 24.09.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na 12 | Podstatné nevýhody EVF jsou pro mě: mnohem vyšší spotřeba energie a malý dynamický rozsah. Také pak určitá nepřirozenost (cukání obrazu, chvění) při focení rychlejšího děje a v horším světle. Prostě tak dokonalé jako pohled lidským okem to ani náhodou není a jen tak nebude. To je sice pěkné, že někdo může "vidět" co bude na fotce, ale já to vidím, až tu fotku zpracuji v PC a vytisknu.

    MartinV., 16.09.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na 2 | Cena by se měla pohybovat okolo 2.800 dolarů za tělo.

    Vojtěch, 16.09.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na 12 | co člověk to názor, mě osobně nedělá problém optický ani elektronický s vyšším rozlišením jako bude mít a99 bude radost pohledět. Někteří lidí jsou prostě víc konzervativnější a tíhnou ke "klasice". Pro mě je ele. hledáček (máli zmíněné vyšší rozlišení) jasné plus.

    Mau, 15.09.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Proč je ellektronický hledáček nevýhoda??? Není lepší vidět přesně to, co potom bude fotce? A při točení videa mi el. hledáček přjde jako velká výhoda.

    luk, 15.09.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na 8 | Při focení ve tmě vidím v EVF opožděný generátor šumu. Pouhým okem vidím rozhodně líp, i přes kvalitní optický hledáček se světelným sklem.

    MartinV., 14.09.2012 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 6 | Dobrý den, A99 jsem zatím neměl možnost vyzkoušet, ale řekl bych, že to bude podobné, jako u ostatních el. hledáčků.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.09.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 8 | To ano, ale použití filtrů poněkud pokulhává. Atak jsem na tento nešvqar pozeptal recenzentů.

    Kaprik, 13.09.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Elektronický hledáček má i své výhody. Při focení ve tmě v optickém hledáčku neuvidíte nic na rozdíl od elektronického

    Franta, 13.09.2012 | Reagovat

  • 7

    Lukeš

    Reaguje na 5 | Dobrý den, nevím co je na tom trapného. Elektronický hledáček je podle mého názoru méně komfortní než hledáček optický. Přístroj jsme samozřejmě v ruce měli a už je na něj natočená i videorecenze.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    dobrý den, chtěl bych se zeptat na funkčnost hledáčku při použití polarizačního filtru. U verze 57 to nebylo, jako v případě optických hledáčků, stejné. Tedy spíše nepoužitelné.

    Kaprik, 13.09.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    s tím - elektronický hledáček už je to trapné. ještě jste ho ani neměli v ruce (nebo snad ano?) a už hodnotíte...

    Mirek, 13.09.2012 | Reagovat

  • 3

    Bouška

    Reaguje na 2 | Dobrý den, zatím bohužel ještě ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.09.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, zatím těžko porovnávat...

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.09.2012 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Dokážete odhadnout cenu čistě za tělo?

    Mau, 12.09.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    ajo by ste zhodnitili fotak oproti canonu 5D mark III?

    branuloo, 12.09.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím