Sony CyberShot DSC-H55 černý + 4GB karta  zdarma! Komentáře k Sony CyberShot DSC-H55 černý + 4GB karta zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (118 - 19)

  • 118

    Lukeš
    Reaguje na 117 | Dobrý den, všechny důležité rozdíly jste vyjmenoval. CMOS snímač by měl mít v praxi lepší obrazový výstup a vetší odstup od šumu při vyšších citlivostech.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2011 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi HX5 a H55? Co jsem tak koukal tak HX5 má GPS (pro mě k ničemu), full HD (není pro mě nutné) a CMOS snímač zatímco H55 CCD. Můžete mi říct jaký je v tom rozdíl v praxi? Případně, jestli jsou mezi nimi ještě jiné rozdíly. Děkuji

    Martin, 16.02.2011 | Reagovat

  • 116

    Lukeš
    Reaguje na 115 | Dobrý den, osobně bych volil Sony H55.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Dobrý den,Casio ex h15 nebo tento h55.80% exteriér(dovolená,rybaření,příroda)20%interér,noční foto

    mamiwata , 13.02.2011 | Reagovat

  • 114

    Avatar
    Zdravim.Skoda ze neni vice konkretnich recenzi.Tech parametru je hodne a potom clovek nevi,jestli tu napr.lepsi svetelnost nekazi zase moc Mpx atd.Chapu ze se jen z papirovych specifikaci tezko sestavuje nejake poradi.To s tim vyzkousenim by asi nebylo od veci,skoda ze nemate vice pobocek.

    jirka, 11.02.2011 | Reagovat

  • 113

    Lukeš
    Reaguje na 112 | Dobrý den, pokud si myslíte že jsme v našich názorech opatrní, nebo že máme zákaz od majitele kritizovat některé značky, pak jsou asi jakékoliv další dotazy zbytečné. I kdyby to byla pravda - jako že samozřejmě není - pak bych to přece, podle Vaší rovnice, stejně nemohl přiznat nemyslíte :) Pokud se zastavím hned u prvního parametru což je světelnost objektivu pak u zmiňovaných Casií je je to F 3,2 (H5), F 3,0(ZR10) oproti Sony W380 který má světelnost F 2,4. U mě by tedy vyhrál tento argument. Hodně totiž fotím ve světelných podmínkách. Jestli nemáte důvěru v naše názory pak není nic jednoduššího než si je všechny modely přijít vyzkoušet na některou z našich prodejen ;-)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 112

    Avatar
    Na rovinu,vyhnul jste se tem Casiim.Jste jako radcove moc opatrni neco konkretniho rict.Mate od majitelu zakaz jakekoliv kritiky,aby nahodou neklesl prodej nejake znacky nebo typu???

    jirka, 09.02.2011 | Reagovat

  • 111

    Lukeš
    Reaguje na 110 | Dobrý den, nedá se říci že je horší. W380 je běžný kompakt a model H55 patří do kategorie ultrzoomů. Pokud nepotřebujete tak velké přiblížení volil bych asi W380.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2011 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    D.d.Jeste se vratim k tem Casiim ZR-10 a H-5,ty myslite ze nic moc?To ZRko je novinka a Nikon S-8100?Jeho predchudce nebyl buhvi co.Hodne chvalite W-380,ta je horsi nez tento?Prosim odpovedi na vse.

    jirka, 08.02.2011 | Reagovat

  • 109

    Lukeš
    Reaguje na 108 | Dobrý den, přesně jak říkáte - jsou i horší. Ja bych šel raději do Sony, ale to se bavíme o subjektivním názoru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.02.2011 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Relativne..jako ze jsou i horsi?Kolega na foru Panak Tz-8 dava prednost osmicce,vy take?Co se tyce obrazove kvality.

    jiri, 02.02.2011 | Reagovat

  • 107

    Lukeš
    Reaguje na 106 | V rámci této kategorie myslím, že je na tom zmiňovaný model relativně dobře co se hladiny šumu týče.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2011 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Ano ja vim ze pri dostatku svetla udelam peknou fotku i strojkem za 2tis.Ale druha cast dotazu..?? Vysoky pocet Mpx a nasledne odsumovani a ztrata detailu,odvracena strana ci pandorina skrinka nesmyslneho navysovani pixelu a naopak zhorsovani svetelnosti u temer vsech novych pristroju.

    jiri, 01.02.2011 | Reagovat

  • 105

    Lukeš
    Reaguje na 104 | Dobrý den, osobně bych doporučil právě Sony H55. V poměru cena výkon vychází opravdu velmi dobře a pro zmiňované účely je opravdu ideální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2011 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Dobrý den, přemýšlím o koupi foťáku, rozhoduji se mezi: Sony Cybershot dsc-h55, Samsung wb600 a Canon sx130is. Fotím hlavně přírodu - hory, moře, popř. sport. Chtěla bych se zeptat, který je podle Vás pro toto focení nejvhodnější? Nebo jestli existuje ještě nějaký vhodnější ve stejné cenové relaci (kolem 5 tis.)? Děkuji.

    Martina, 01.02.2011 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Reaguje na 101 | Dobrý den Jiří, upřímně fotky ve dne a potažmo prosluněné krajiny nejsou příliš problematické. Jedná se o fotku, v které vychází lépe i podstatně horší přístroje (kterým mimochodem řada TZ určitě není). Jako problematickou a hovořící o úskalí fotoaparátu vnímáme fotku v pohybu v horších světelných podmínkách atd. Pokud jde o fotky stačí se podívat na ty naše ukázkové.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.01.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Návod v češtině by nebyl? na ofic. stránkach není?

    Marťa, 29.01.2011 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Dobry den.A fotky ve dne a krajiny,za ty byla TZ-7 ocenovana??Nehlede na funkci panorama u S.A opravdu se Sony vyporada se sumem ohledne 14Mpx??Z tech mam nejvetsi obyvy.

    jiri, 29.01.2011 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Reaguje na 99 | Dobrý den, jde o individuální žebříček - TZ7 reaguje trochu hůř za horších světelných podmínek a stále platí rychlost ostření a reakce spouště při sportu ve prospěch H55.

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.01.2011 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dekuji.Trochu me prekvapila H-55 na prvnim miste a TZ-7 az treti a z novejsich Fujin,treba JZ-300 asi nepada zadna ze ?

    jiri, 25.01.2011 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Reaguje na 96 | Dobrý den, v pořadí od prvního - H55 pro rychlost ostření - sport, širokoúhlý záběr a reakci na vyšší šum, W380, TZ7, TZ6, W350 atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.01.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Reaguje na 94 | Dobrý den Radku, asi bych sáhl po H55 kvůli reakci za horšího počasí (světla), rychlejší odezvě a reakci atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.01.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    To je prave problem ze zadny nej neexistuje,ze.Teda aspon v kompaktech teto cenove relace.Jeden ma to a druhy zase tohle.Co je nejhorsi,ze novejsi kusy maji sice stale vice funkci a vseho neduleziteho,(Mpx,gps,zoomu 25x atd.) na ukor horsich parametru co se tyce vysledne fotky.Slo by asi o klasiku:(priroda-hory,sport ale i interier,zoom minimalne 5x,video az druhorade,spis sirokac,nemusi byt manualy priorit ale funkcni automatika a op.stabilizace).A ted moc prosim o poradi..jeste snad sehnatelny Pan.TZ-6,TZ-7,CasioFH-100,ZR-10-100,H-5,Canon Ixus-300,SX-130,tyto 3 Sony,nejaky Samsung nebo neco jineho? do 6000,- dekuji

    jiri, 21.01.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Reaguje na 93 | Dobrý den Jiří, máte pravdu, vždy je něco horší a něco lepší, ale to určují naše požadavky a priority, které klademe na fotoaparát.
    Stačí stručně nastínit, co hodláte fotit, co od fotoaparátu očekáváte, na co se budete zaměřovat a něco určitě vybereme.
    Kdyby to bylo tak jednoduché, jak naznačujete, prodávali by jsme pouze ten jediný "NEJ" v každé řadě (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.01.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se při koupi fotoaparátu sony DSC-H55 a Nikon S8000. Jde o běžné focení ( hory, moře, focení za horšího počasí). Prosím o doporučení. děkuji Radek

    Radek, 20.01.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Salamounska neodpoved.Nechtejte za kazdou cenu tvrdit ze vse co nabizite je vyborne a musi se prodat.Vzdy je neco horsi a lepsi.Vy byste poradi podle obrazove kvality a ovladani seradili tedy ?? 1..? 2..? 3..?

    jiri, 19.01.2011 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Reaguje na 91 | Dobrý den Jiří, pokud došlo k upřednostnění zmiň. modelů, bylo to pro konkrétní účele focení. Neznamená to, že H55 dělá horší fotky, všeobecně lepší foťáky neradi vybíráme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.01.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobry vecer.Hodne tu vyzdvyhujete SONY WX-350 a 380.Delaji lepsi fotky nez tento? A nevadi u nich,(oproti jinym typum s 10mpx)jejich uz hodne vysokych 14mpx??Tim agresivnejsi musi byt odsumovani a nasledne patlani,jak se dovidam i jinde..ne?

    jiri, 16.01.2011 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Reaguje na 89 | Dobrý den, právě kvůli rychlosti ostření a reakci bych volil H55

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.01.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobrý den, měla jsem v plánu zakoupit Nikon S5100, ale při dalším hledání jsem narazila na tento. Stále se nemohu rozhodnout, kerý fotoaparát do 5 000 Kč pro mne bude nejlepší. Potřebuji fotit hlavně na výstavách psů, tzn. rychlost, pohyb, ostrost. Děkuji za radu. Michaela

    Michaela, 11.01.2011 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Reaguje na 87 | Dobrý den Dady, všeobecně není (nej)lepší fotoaparát, ten vybíráme podle požadavků a nároků na foťák. Napište co plánujete fotit a co od přístroje očekáváte a něco vybereme (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.01.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím poradit - vybrat mezi fotoaparáty Sony CyberShot DSC-H55, Nikon Coolpix S8000.Děkuji

    Dady, 08.01.2011 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Mám ho a je skvělý, všem vřele doporučuju. Obecně se mi zdá, že fotoaparáty Sony dělají dobré fotky.

    Roman, 07.01.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Reaguje na 84 | Dobrý den, makro je detekováno automaticky a fotoaparátem nastaven v režimu "iAuto" .

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2010 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, vlastnim kratce tento skvely foťák a jedinou věc tak nejak nevim...kde se nachazi volba "makro"? Nebo je toto oznaceno nejak jinak? Děkuji za odpoved!

    David, 28.12.2010 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Reaguje na 82 | Dobrý den, pro tyto účely bych se osobně klonil k k H55.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.12.2010 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den, rozhodujem sa medzi tymto modelom sony H55 a olympus mju 9010. ide mi hlavne o amaterske foto slavnosti, akcii a podobne, ale hlavne o video.

    Ján M., 15.12.2010 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 80 | Dobrý den Martine, viz. Váš totožný dotaz v komentářích u SX130

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.12.2010 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi koupi foťáku Canon PowerShot SX130 a Sony DSC-H55. Jsem víceméně amatér, ale rád bych aby foťák fotil kvalitní snímky i při nižším osvětlení, šero, místnost apod. Který z těchto modelů mi doporučíte ? Děkuji za odpověď.

    Martin Prymus, 11.12.2010 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 78 | Dobrý den, pokud nehodláte manuálně nastavovat clonu nebo čas, zůstal bych u H55.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.12.2010 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto foťákem a Panasonic Lumix DMC-TZ10, fotím převážně lidi, občas květiny, a nějaké party-fotky. Co myslíte, že je lepší?

    El, 29.11.2010 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Reaguje na 76 | Dobrý den, dané by měly zvládnout všechny navrhované modely, osobně bych se klonil z důvody obraz. kvality k http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-w350

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    DOBRÝ DEN, ROZHODUJI SE KE KOUPI KOMPAKTU NA BĚŽNÉ FOCENÍ-DĚTI,DOVOLENÁ ATD. CHTĚL BYCH,ABY SI PORADIL S OSVĚTLENÍM V INTERIERU A RYCHLÉ REAKCE A JEDNODUCHÉ OVLÁDÁNÍ.DOPORUČILI BYSTE MI MEZI TĚMITO FOTOAPARÁTY:(NEBO NĚJAKÝ JINÝ)!? TENTO MODEL -H55 LUMIX FS 30 SONY DSC-W350 LÍBÍ SE MI I LUMIX FS30,ALE POSTRÁDÁM PANORAMATICKÉ FOTKY. DĚKUJI ZA NÁZOR A DOPORUČENÍ.

    MIROSLAV ŠMARDA, 27.11.2010 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Reaguje na 74 | Dobrý den, zvuk je opravdu jen MONO, při připojení k TV se MONO pouští do obou kanálů, takže je to "jakoby" stereo. Ale nahrává opravdu jen MONO. POZOR NA TO. Je to uvedené i v manuálu k fotoaparátu !

    Petr, 25.11.2010 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Reaguje na 55 | Zdravim, mám teda za to že na stereo zvuk by měly být 2 mikrofony R L, jako je to např. u http://clanky.katalogfotoaparatu.cz/digitalni-fotoaparaty-aktuality/6334-panasonic-lumix-dmc-tz8-a-dmc-tz10/ nebo http://www.fotoradce.cz/sony-predstavuje-vykonne-fotoaparaty-sony-dsc-hx5v-a-dsc-tx7-clanekid504

    majkl, 07.11.2010 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Reaguje na 72 | Dobrý den, mě osobně video připadá nadprůměrné. Pokud jde o pam. kartu H55 spolupracuje s SD/SDHC/SDXC tzn, klidně i velikost 64GB. Pokud jde o rychlost kvůli videu je minimum class4. Karty v naší nabídce jsou odzkoušené a bezproblémové.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.11.2010 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto fotáku, chci se jen zeptat zda je dostatečně kvalitní HD video když budu foták propojovat přímo do televize, zda není nějak sekané video atd. A dále se chci zeptat, jakou maximální kartu foták pobere,a jakou musí mít karta minimální hodnotu zápisu/čtení ( CLASS ), zda bude stačit CLASS 10 ( tj minimální rychlost zápisu/čtení 10MB/s ) ? Díky za info, případně poprosim o nějaké přímé odkazy na odzkoušené karty. Díky M.

    Martin, 01.11.2010 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 70 | Dobrý den, na 4gb kartu se vejde v maximálním rozlišení 605 snímků a v nejlepším rozlišení videa řádově 56 min. Dodávaná karta je dostatečně rychlá.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.11.2010 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den, jsem naprostý fotografický amatér a tento foťák bych chtěl pro manželku k vánocům.Chtěl jsem se zeptat, kolik fotek se vleze na dodávanou 4GB kartu, popř. kolik "sežere" kapacity 1 minuta videa v HD kvalitě.A ještě prosím o komentář, zda je tato karta dostatečně pro tento přístroj rychlá. Děkuji za odpověď.

    Jaroš, 29.10.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 66, 67, 68 | Dobrý den Anno, u SX120 se dá manuálně zasahovat do expozice (ovlivňovat světlost fotky (: ), což nemusíte samozřejmě nastavovat, protože sx120 disponuje i automatickým režimem stejně jako ostatní modely. Výrazný problém displeje H55 jsem nezaznamenal.
    Ve srovnání s IXUSem 95 bych se klonil k H55 - má širokoúhlé ohnisko ( vhodné do místnosti, na krajiny atd.), rychleji reaguje atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.10.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    A ještě dotaz, může se tento fotoaparát porovnat s Canon IXUS 95 IS? Díky moc.

    Anna, 20.10.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    A mohl by jste mi ještě doporučit nějaký jiný foťák, Canon nebo Olympus v cenové relaci do čtyř až pěti tisíc, který by zvládla i devatenáctiletá holka :D ?

    Anna, 20.10.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, jsem absolutní fotografický amatér, ale baví mě to. Ráda fotím své přátelé, přírodu a makro. Měla jsem vybraný Canon PowerShot SX120 IS, ale poté, co jsem si přečetla, že se NĚCO (bohužel nerozumím co :D) hodně nastavuje manuálně. Ráda bych, aby fotoaparát dosahoval alespoň takové kvality, jako třeba Olympus Mju 750, který vlastní můj bratr. :) A hodně tu řešíte displej tohoto fotoaparátu, včem je problém? Není kvalitní obraz? Děkuji moc za odpověď, doufám, že se brzy dočkám odpovědi.

    Anna , 20.10.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Dobrý den Martine, nejrychlejší a nejpřímější reakci na dostupnost a cenu Vám poskytne naše obchodní oddělení. Konkrétně kontaktujte prosím kolegu na dostupnost@megapixel.cz, ten Vám zašle reakci přímo na Váš mail.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.10.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Ano, tento kabel bych potřeboval,máte ho v nabídce nebo nějakou náhradu ? Moc děkuji za odpověď.

    Martin Keleši, 20.10.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Dobrý den Martine, klasický HDMI kabel jsem v nabídce sony nenalezl. Pouze komponentní verzi VMC-MHC3 viz. http://www.sony.cz/product/dcc-docking-stations--- cables/vmc-mhc3#pageType=Overview

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.10.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Ano,myslím nějaký kabel pomocí kterého si můžu v Tv prohlížet přímo s foťáku v HD kvalitě,v TV mám vstupy HDMI.Díky za odpověď !

    Martin Keleši, 18.10.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den Martine, nevím, co máte přímo na mysli, omlouvám se. Jde o jeden z těchto komponentních kabelů ? http://www.sony.cz/product/dsc-h-series/dsc-h55/ta b/specialaccessories

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.10.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, je prosím možno dokoupit nějakou redukci pro kabel HDMI ,pro přenos v HD rozlišení do TV ?

    Martin Keleši, 15.10.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý den. Pokud budeme preferovat obrazovou kvalitu, hlavně ostrost a popř. i možnost nastavení volil bych http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.10.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý deň. Vďaka za odpoveď. Normálne si neviem vybrať foťák. Začínam rozmýšlať o Panasonic DMC FZ38. Aj keď rozmerovo je niekde inde ale aj parametrovo. Sony H55 som bol obzrieť a poviem Vám, že máte recht. Ten displej je naozaj katastrofálny. Hotové štvorčeky. Viem že to nevypovedá o kvalite, ktorá má byť podstatnejšia na iných miestach, ale predsa. Ďalší adepti Panasonic Lumix DMC-ZX3, Fuji FinePix S2500HD.

    Patrik, 11.10.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, neřekl bych, že kvalita fotek je o proti http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-tz8 výrazně horší, rozdíl je sotva patrný, možná subjektivní, nicméně i pro to bych volil TZ8, kresba v rozích při všech ohniscích, manuální vliv do expozice verze stabilizátoru atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.10.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať, či fotoaparát h55 robí fotky pekne ostré, lebo niekde som čítal, že tam kvalita trochu pokrivkáva a v čom je h55 horší než panasonic tz8. Porovnajte kvalitu objektívu. Čo odporúčate kúpiť : fotenie prírody, rodiny...a vlaste oba fotoaparáty by mali mať rovnaké použitie podla mňa. Ďakujem.

    Patrik, 08.10.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, ano je tomu skutečně tak.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.10.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den,zaznamenává DSC-H55(tak jak se píše v popisu výrobce) při natáčení videa zvuk stereo?Děkuji.

    Emílio, 01.10.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den, jako hlavní mínus bych u WB600 viděl právě hladinu šumu a prokreslení detailu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.09.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | A co samsung wb600? má nějaké zásadní -/+ o proti dsc h55?

    Jakub, 13.09.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 49, 50 | Dobrý den Jakube, DSC-H55 má dokonce 3" LCD panel. Zoomovat při videu umí. A volil bych ji pro rychlost ostření a spouště ( focení psa ) a nižší hladiny šumu (rodinné akce v interiéru )

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.09.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    U první věty mi vypadl druhý model: sony dsc h55

    Jakub, 11.09.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto modelem a canon powershot sx210. Chci ho kvůli fotografování okolí, rodiných akcí, psa, dovolených a podobně. Sem tam i nějaké video. U sony dsc h55 není lcd displej a nemá nastavitelnost času a clony, u canon zase vyskakovací blesk. A ještě jeden dotaz: Mají oba možnost zoomování při videu? Moc děkuji

    Jakub, 11.09.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, z převážné části jde o kov.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.09.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, z jakého materiálu je tělo? Díky.

    David, 04.09.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 4 | Takže ten HX5 má lepší a zároveň lepší snímač CMOS? Děkuji! Jsem s H55 dost nešťastná, nedaří se mi ani fotky v bytě. Protože už nesvítí slunce:(

    Tamara, 02.09.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, asi bych se soustředil k TZ8 jako kompromisu rychlosti, o něco málo širšího ohniska, příjemnější hladiny šumu, případných priorit clony a času atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.09.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto modelem od Sony nebo TZ7, TZ8 od Panasonicu. Záměrem focení je klasicé fota - dovolená, rodina, příroda. Můžete poradit který z modelů by byl optimální na kvalitu fotografií? Díky

    Radek, 01.09.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Tak zatim je foťák dle očekávání, sice mi to nikdo nevěří ale u Kodaků co jsem měl tak byla rychlejší spoušť přímo blesková, ale zase častokrát to bylo rozmazané. Jinak video pěkně zoomuje, a baterka rozhodně za 1.

    majkl, 24.08.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | A jak jsi jinak s foťákem spokojený?

    Adam, 23.08.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 40 | Nevím jestli je to pokaždé stejné, ale já dostal SDHC 4GB Kingston 4 class.

    majkl, 23.08.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 30, 28 | Dobrý den, jaká karta je tedy k fotoaparátu zdarma?

    Adam, 20.08.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 35 | Provedl jsem ještě porovnání s Panasonic Lumix DMC-TZ8, kde se píše v jednom popisu že má velmi rychlou spoušť, ovšem za cenu že nelze vůbec opticky ani před ani při nahrávání videa použít optický zoom, pouze digitální 3x. Nakonec jsem myslím vychytal nastavení aby byla spoušť co nejrychlejší, pouze za horších světelných podmínek je to pomalejší.

    majkl, 18.08.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, doplněno - opraveno a děkujeme za podnět.
    Manuální nastavení expozice je velmi úzkoprofilové. V naprosté většině případu se právě používá právě priorita clony nebo času.

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.08.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 33, 36 | H55 má ale i manuální režim. Chybí mu sice režimy A a S, ale zasahování do expozice je možné. Už jsem psal o pár komentářů výše, mód M vám tady chybí ve specifikaci :-)

    Roman, 13.08.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, pokud vyloženě neplánujete i manuálně zasahovat do expozice (SX210) tak bych volil H55.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.08.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, divné - všeobecně je u Sony jedna z nejrychlejších reakci na spoušti, i když jde v tomto případě o ultrazoom. Doporučuji porovnat s jiným modelem na prodejně.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.08.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobrý den,
    1) nesporně ve prospěch H55 - širokoúhlý záběr atd.
    2) v interiéru budou použity kratší časy u W230, přímý vliv na snímek jinak nemá
    3 a 4) budete moci fotit i nahrávat video
    5) v důsledku jde celkově stručně o to, že Mark 2 je nejrychlejší (: (rychlostní výhoda spíš komunikačního charakteru)

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.08.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, stále se nemůžu rozhodnout, můžete mi prosím poradit - vybrat mezi fotoaparáty Sony CyberShot DSC-H55, Nikon Coolpix S8000 nebo Canon PowerShot SX210 IS? Mám si vybrat dárek a opravdu nevím, který, jsem laik? Děkuji

    metaxa.05, 11.08.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, mám ještě dotaz. Foťák jsem si už koupil u vás, ale překvapilo mě celkem pomalá spoušť, oproti Kodak M580 je tedy prodleva od stisknutí do focení značná. Je možné na přístroji zvolit nějaký režim který umožňuje vyfocení tzv. momentky? Děkuji Michal

    majkl, 11.08.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Díky za videoprezentci. Až díky ní jsem se dozvěděl, že má i manuální režim, což jsem u levnějších Sony hledal jako náhradu za moji původní w230. Možná byste si mohli tento údaj doplnit do specifikace, případně dělat i fotky produktů shora, když tam má foťák ovládací prvky :-) 1) Chtěl bych se zeptat, jak byste srovnali kvalitu fotky venku, polojasno nebo jasno, krajina u h55 a w230? 2) Jak se projeví rozdíl u světlenosti objektivu 3,5-5,5 u h55 a 2,8-5,8 u w230 venku a v interiéru? A poslední - můžete prosím okomentovat: Memory Stick™ Duo (jen foto), Memory Stick PRO Duo™ (Mark2 jen filmy). Memory Stick PRO Duo™ vysokorychlostní (jen foto, bez rychlost. výhody), Memory Stick PRO-HG Duo™ (bez rychlost. výhody) Nyní mám koupenou Memory Stick PRO Duo™ Mark2. 3) Budu na tuto kartu moct v h55 fotit? 4) Budu na ni moct nahrávat video a v jakém rozlišení? 5) Co znamená uváděná "rychlostní výhoda"? Díky, Roman

    Roman, 11.08.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 28 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den, doporučuji fotografii s projevem červených očí uložit a jednu kopii pro srovnání vyzkoušet na jiném modelu u Vašeho dodavatele na prodejně - spíš šlo o unikátní fotografii. Popravdě slyším prvně, že redukce funguje pouze na jedno oko.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.08.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, kartu kterou nabízíte v balíčku s foťákem, jedná se o tuto Paměťová karta Sony MSX-M4GS DUO, nebo jinou? Děkuji

    majkl, 04.08.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Zdravim Ivan, dotaz, pokud stisknete nahrávání, lze zoomovat opticky i digitálně? Mám v plánu si přístroj pořídit vypadá jako nejlepší co se nebízí. Děkuji moc

    majkl, 04.08.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Zdravim, mohol by mi prosim vas niekto poradit ohladom funkcie redukcii cervenych oci...Mam tento fotoaparat uz asi tyzden, vcera som prvy krat skusil tuto funkciu a na moje prekvapenie odstranilo cervenu farbu len z jedneho oka, druhe ostalo cervene. Tak som znova zapol korekciu uz na ulozenej foto, kde bolo len jedno oko cervene a vypisalo mi, ze nenaslo nic na korekciu, teda, ze tam ziadne cervene oko nevidi. Vyzera to na nejaku chybu, kde dokaze opravit len jedno oko. Alebo sa to da niekde nastavit inak? Dakujem.

    ivan, 04.08.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 24 | Dobrý den, nabíjení je přes ext. nabíječku, přes PC a tělo fotoaparátu není nabití možné. Při videu zoomuje.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.08.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, je možné nabíjet přes PC? A při nahrávání je možné použít optický zoom? Děkuji

    majkl, 02.08.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, ano má.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.08.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli má tento foťák české menu?

    Martin, 30.07.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den, H55 podporuje také SDHC karty, ty bych doporučoval vzhledem ceně a rozšířenosti. Pokud jde o kapacitu a rychlost - vzhledem k natáčení HD filmů 8GB a rychlosti komunikace 15MB/s (ekvivalent class 6).

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.07.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den,výběru fotoaparátu jsem věnoval spoustu času a jsém téměř rozhodnut pro Sony CyberShot DSC-H55.Protože není součástí balení paměťová karta,budu ji muset dokoupit.V mnoha popisech fotoaparatu se objevuje tato část : Podporuje paměťové karty typu Memory Stick Duo (jen foto), Memory Stick PRO Duo (Mark2 jen filmy), Memory Stick PRO Duo vysokorychlostní (jen foto, bez rychlost. výhody), Memory Stick PRO-HG Duo (bez rychlost. výhody).Z tohoto si nejsem zcela jistý,jak tomu mám rozumět a už vůbec netuším,jaký typ paměťové karty je nejvhodnější,jaká kapacita-jaká například nejmenší kapacita paměťové karty atp. Počítám s tím,že chci plně využívat všechny funkce fotoaparatu,jak HD video...Uvedený odstavec jako by dával najevo,že s obyčejnou MS Duo pořídím pouze fotografie,ale video už ne. Děkuji za odpověď a dobrou radu.

    Bohuslav Mlýnek, 17.07.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, už kvůli rozpětí zoomu bych doporučoval H55.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.06.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím