Sony CyberShot DSC-HX100V Komentáře k Sony CyberShot DSC-HX100V

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (265 - 164)

  • 265

    Křížek

    Dobrý den, tento bude zřejmě vhodný. Kvůli ovládání doporučuji vyzkoušet. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.11.2016 | Reagovat

  • 264

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych koupit podvodní pouzdro nebo obal na tento fotoaparát. Můžete mi prosím poradit, který by byl vhodný? děkuji za odpověď Zdeněk

    Zdeněk Žák, 24.11.2016 | Reagovat

  • 263

    Korč

    Reaguje na (262) | Dobrý den,přiznám se, že to už bude spíše dotaz na technickou podporu, ale dle mého bude schopen exportovat GPS souřadnice do externích map. Je tozhodně nepravděpodobné, že by se prodával s mapovým podkladem. Alespoň ve specifikacích jsem je nenašel.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.05.2013 | Reagovat

  • 262

    Avatar

    Reaguje na (261) | Děkuji za informaci. Zeptám se, jak to funguje? Ten program má svoje mapy nebo se spojí on-line s třeba s googlem? Díky...

    Honza, 23.05.2013 | Reagovat

  • 261

    Korč

    Reaguje na (260) | Dobrý den, například Lightroom 4 zvládá import automaticky.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.05.2013 | Reagovat

  • 260

    Avatar

    Zdravím, jestli to tady ještě žije, mohl by někdo nabídnout postup při používání GPS v tomto foťáku? Jde mi o práci v PC. Přes jaký program a do jakých map je vkládat... Děkuji.

    Honza, 20.05.2013 | Reagovat

  • 259

    Avatar

    Reaguje na 258 | Již jsem zakoupil na stránkách uvedených na videu. K dispozici je posledních pár kusů.

    Marek, 09.07.2012 | Reagovat

  • 258

    Avatar

    Reaguje na 256 | Ano, musím s Vámi jenom souhlasit. Také jsem se opět obrátil s dotazem na tento produkt na obchodní oddělení. Osobně si myslím, že nás uživatelů tohoto přístroje je velká řada a "hlad" po redukci na clonu a filtry je poměrně velký.

    Jaren, 03.07.2012 | Reagovat

  • 257

    Lukeš

    Reaguje na 256 | DObrý den, pokud existuje dovozce na český trh, pak zboží poskytnout můžeme. Tuto problematiku má na starosti právě zmiňované obchodní oddělení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2012 | Reagovat

  • 256

    Avatar

    Dobrý den, co říkáte na řešení viz. video? Opravdu je problém jen u nás poskytnout zboží zákazníkovi, které je docela žádné? Odpovím si sám. Obracím se na vaše obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz), jak již mnohokráte odpovídáte, protože zřejmě Vy to udělat nemůžete. Váš věrný zákazník. http://www.youtube.com/watch?v=U10cZOPANPE&feature=related

    Marek, 30.06.2012 | Reagovat

  • 255

    Lukeš

    Reaguje na 254 | Dobrý den, kvalitu fotek můžete porovnat sám. U každého přístroje máme ukázkové snímky v plné velikosti a to samé platí o videu. Osobně bych se asi přikláněl k Sony. 50sn/s. při videu je velmi dobré. Formáty nemá smysl moc řešit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2012 | Reagovat

  • 254

    Avatar

    dobry den pane Lukesi, chtel bych si koupit jeden z trojice Sony DSC-HX100V, Canon SX40HS a pripadne Panasonic DMC-FZ150. O funkce typu raw, GPS, 3D obraz, panorama apod. me nejde, stejne jako o rozliseni cipu. na veci, ktere bych se zameril, je prunik vlastnosti: 1. kvalita fotek; i za horsich podminek (kvalita stabilizatoru + sum pri vyssim ISO) 2. kvalita videa (predpokladam, ze fotak bude slouzit casto i jako kamera) - vsechny maji fullHD, ale je nektery z nich v tomto lepsi? Sony a Panasonic maji 50 sn/s, je to velky rozdil oproti Canonu? pripadne Canonacky format MOV vs. neco jineho. Dosud jsem chtel koupit ten Canon, ale Sony me zacalo trosku nahlodavat... Diky za radu.tomas

    tomas, 19.06.2012 | Reagovat

  • 253

    Lukeš

    Reaguje na 252 | Dobrý den, v nabídce ji bohužel nemáme. Zkuste ale napsat kolegovi na obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz) On zjistí situaci a ozve se vám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2012 | Reagovat

  • 252

    Avatar

    DOBRÝ DEN.MÁM Sony HX100 jsem spokojen ale chtěl bych slunečni clonu.Dá se sehnat?

    tomas, 14.06.2012 | Reagovat

  • 251

    Tkáč

    Reaguje na 249 | Dobrý den,

    bohužel ani jedna varianta není možná.

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 16.05.2012 | Reagovat

  • 250

    Avatar

    Možná s tím už bude někomu trapný, ale přece se ještě jednou optám. Podařilo se někomu z Vás uživatelů tohoto UZ sehnat redukčí kroužek na filtry a sluneční clonu? Díky za odpověď.

    Jaren, 13.05.2012 | Reagovat

  • 249

    Avatar

    Dobrý den, je možné zkrátit/vypnout náhled na fotografii na displeji?

    Michal, 10.05.2012 | Reagovat

  • 248

    Avatar

    Reaguje na 247 | Děkuji za vysvětlení, jen jsem nějak nepochopil proč se v návodu říká, že je možné toto nastavení použít i na více snímků

    Petr, 28.04.2012 | Reagovat

  • 247

    Lukeš

    Reaguje na 245 | Dobrý den, s vyfocením snímku samozřejmě blokování expozice zmizí. Pro tento účel je lepší naměřit expozici například v režimu P a pak je nastavit napevno v režimu M, kde zůstanou zachovány.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2012 | Reagovat

  • 246

    Lukeš

    Reaguje na 245 | Dobrý den, s vyfocením snímku samozřejmě blokování expozice zmizí. Pro tento účel je lepší naměřit expozici například v režimu P a pak je nastavit napevno v režimu M, kde zůstanou zachovány.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2012 | Reagovat

  • 245

    Avatar

    Reaguje na 243 | Dobrý den, tuto funkci bych rád použil pro více snímků jak praví návod, ale asi dělám někde něco špatně. Snímám v režimu P. Mám nastaveno uživatelské tlačítko na AE zámek - stisknu Uživatelské tlačítko - objeví se mi dole hvězdička - AE zámek je uzamčen, stisknu spoušť a hvězdička mi ale zmizí. Je to správně nebo se zámek odmekl? Nic jiného jsem kromě spouště nemačkal. Děkuji za radu.

    Petr, 25.04.2012 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Reaguje na 214 | Mohu doporucit Patriot Secure Digital LX (Class 10) (SDHC) 32GB za neuveritelnych 640,-, na USB ctecce Canyon zapis az 12MB/s, cteni az 23MB/s ; Recenze: http://www.overclockersonline.net/reviews/50003341/ ; Test karet: http://www.cdrhard.cz/view.php?cisloclanku=2010071107

    Martin Farmačka, 18.04.2012 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Reaguje na 237 | Nepisete to zasadni, co vyjimecneho byste u HX100/200V vyuzil: kameru AVCHD/MP4 s vypinatelnym LCD + RUCNIM zoomem + az 80min na jednu baterii. Nikon ani Canon tohle jeste nevyrobili. A v uziv. funkci ma HX100/200V BLOKOVANI EXPOZICE! (http://www.iliketheinternet.com/HX100V/contents/08/02/09/09.html) Copak tuto funkci skutecne nikdo z kupujicich nezna natoz neuziva?! No nic... - jaky jiny fotak tohle umi? V teto kategorii zadny:-) Pripadne me pan Lukes opravi.

    Martin Farmačka, 18.04.2012 | Reagovat

  • 242

    Avatar

    pokud se ti bude klepat ruka,výsledek bude ještě horší.

    květoslav chundelatý, 06.04.2012 | Reagovat

  • 240

    Lukeš

    Reaguje na 239 | Dobrý den, vaše obavy jsou naprosto zbytečené. Každý běžný digitální fotoaparát má možnost ukládat do JPEG včetně Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2012 | Reagovat

  • 239

    Avatar

    tak který z nich vybrat?Sony nebo Canon PowerShot SX40 HS.Pan Lukeš by volil Sony to je jasné :)- nicméně ty fotky u prezentace Canonu se mi líbí moc.u Sony mám trošku obavu že nejde ukládat v JPEG,v čem si pak budu prohlížet fotky?případně když je někomu pošlu tak je neotevře.jinak doma mám od Sony úplně všecko kromě mikrovlnky.

    květoslav chundelatý, 05.04.2012 | Reagovat

  • 238

    Lukeš

    Reaguje na 237 | Dobrý den, model Sony HX200 ještě není na trhu takže ten zatím nemohu hodnotit. Sony HX100 a Nikon P510 jsou hodně podobné modely, asi bych volil spíše Nikon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2012 | Reagovat

  • 237

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych poradit s koupí fotoaparátu, rozhoduji se mezi Sony HX100V (případně HX200V) a Nikon Coolpix P510, mužete mi prosím poradit? Jsem spíše začátečník a tyto dva mi nejvíce "padly do oka", nebo pokud víte o nějaké jiné možné alternativě. Děkuji za odpověď

    David , 01.04.2012 | Reagovat

  • 236

    Lukeš

    Reaguje na 235 | Dobrý den, v tomto případě jde o velmi podobné modely. Každý z nich má svoje pro a proti. Osobně bych volil Nikon, ale to je čistě subjektivní. Nejlepší by bylo kdybyste se zastavila na některé z našich prodejen a fotoapráty si před nákupem sama vyzkoušela.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.03.2012 | Reagovat

  • 235

    Avatar

    Dobrý den, nevím jak se rozhodnout! Jsem začátečník a chtěla bych lepší foto, ale na zrcadlovku se necítím, tak uvažuji o Sony HX100V a nebo Nikon Coolpix P500. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji

    Monika , 10.03.2012 | Reagovat

  • 234

    Lukeš

    Reaguje na 233 | Dobrý den, mohu doporučit například  WP-S10. Před nákupem ho ale doporučuji vyzkoušet na některé z našich prodejen.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.03.2012 | Reagovat

  • 233

    Avatar

    Dobrý den,nevíte prosím,které podvodní pouzdro se hodí na tento fotoaparát?

    Honza, 07.03.2012 | Reagovat

  • 232

    Lukeš

    Reaguje na 231 | Dobrý den, rozdíli v podstatě znáte, jen těžko vám tedy mohu radit. Osobně bych se asi přiklonil k Fuji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2012 | Reagovat

  • 231

    Avatar

    Dobrý den, dneska jsem měla trošku času se porozhlédnout po obchodech, jelikož pokukuju po novějším a taky o kus "lepším" ultrazoomu. Nejsem určitě profesionál v oboru, ale přátelé říkají, že pár kousků jsem na výstavu mohl dát. Také nechci kupovat zrcadlovku, přece jen nechci tolik brečet, až mi ji někdo ukradne nebo ji díky své povaze kdesi odložím. A nejspíš budu líný se zrcadlovkou pracovat. Dnes jsem měl v ruce 2 vyhlídnuté modely, tento a pak Fuji HS20EXR. Nemohu si pomoci, dnes jsem byl uchvácen, alespoň na displeji se tak jevil, snímkem vzdáleného kohouta na věžičce za špatného osvětlení z tohoto fotoaparátu. Čekal jsem větší šum, na který jsem zvyklý ze svého Kodaku 8612 IS. Podle mne pro Sony hovoří procesor Exmor, funkce rozostření (tu neznám u Fuji), určitě panorama, lepší zpracování a propracovanější marketing, případně servis. Pro Fuji HS20EXR zase možnost filtrů (jestli se nepletu), univerzálnější široúhlejší objektiv, možnost externího blesku, RAW a cena 2-3 dnů v práci strávených méně. Prosím o radu.

    Roman Myška, 01.03.2012 | Reagovat

  • 230

    Avatar

    Reaguje na 70 | obrý den Petře, to jste mě velice potěšil :) Právě nám kleklo "mjůčko" a zvažujeme koupi tohoto. Takže není potřeba vůbec váhat.

    Alča, 23.02.2012 | Reagovat

  • 229

    Lukeš

    Reaguje na 228 | Dobrý den, při tiskové kvalitě 300dpi je to 30x40cm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2012 | Reagovat

  • 228

    Avatar

    Chtěl jsem se zeptat, nevíte, jaké maximální rozlišení lze použít na fotografický tisk bez ztráty kvality? Je to velikost A4, A3 nebo jde i větší? Kamarádka chce zvěčnit děti. Děkuji za odpověď.

    tony, 23.02.2012 | Reagovat

  • 227

    Lukeš

    Reaguje na 226 | Dobrý den, pokud má karta stejné parametry tak v nich není žádný rozdíl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2012 | Reagovat

  • 226

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jaký je rozdíl mezi originální Sony paměťovou kartou a třeba Kingston kartou, protože v ceně je celkem rozdíl? Je třeba s kartou Sony rychlejší ukládání fotografií a videí ve fotoaparátu rychlejší? Předem děkuji za odpověď.

    David , 06.02.2012 | Reagovat

  • 225

    Avatar

    Reaguje na 224 | á jsem si nainstaloval CD (PMB),které jsem zakoupil s tímto modelem .Tam jde bez problému přehrrát video i stříhat a vkládat titulky i hudbu.Kvalitu fotek i videa jsem nechal na maximu.Jinak k přehrání pouze videa používám Splash Lite 1.6.1 dá se stáhnout volně s internetu,tenhle přehrávač přehraje úplně vše.Já mám windows vista a media player to nezkousnul.Windows 7 v pohodě.Jinak sony docela p.....o to ukládání na paměťovku,milión složek a než se člověk proťuká k videu -šílený.Nejhorší na tom je,že se ještě jinam ukládají videa v MP4,jinam AVCHD atd.Ale jejich přiložené cd a program,který tam je to dokáže v pohodě importovat do počítače vše najednou,takže to máte všechno v jedné vámi zvolené složce

    Kamil274, 04.02.2012 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Reaguje na 223 | ěkuji za radu, soubory s videem jsem v adresáři opavdu našla.Jsou zde uloženy soubory typu *.cpi a *.mts. Já hledala *.mpeg4,mpeg2, mp4 nebo něco podobného, jak jsem byla zvyklá u SONY H2.Takže problém se trošičku posunul dál. PC mně soubory typu cpi a mts neumí přehrát.Předpokládám, že tohle jsou soubory k formátu AVCHD. Poradí mně prosím někdo co s tím dál. Chci si soubory s videem prohlížet i v PC. Tyto videa jsem byla dále zvyklá sestříhat, vložit titulky hudbu atd. Teď bohužel nevím co s tím dál, když se mně nedokážou v PC otevřít. Mám si snad přepnout při natáčení videa kvalitu nebo nastavit ukládání v jiném typu souboru?Prosím moc o radu...... Děkuji

    Daniela, 04.02.2012 | Reagovat

  • 223

    Avatar

    Reaguje na 219 | Přes kabel jsem to nezkoušel, ale pokud máte čtečku karet, jde to v pohodě. Video se nachází na kartě v adresáři: AVCHD\BDMV\STREAM

    tony, 01.02.2012 | Reagovat

  • 222

    Lukeš

    Reaguje na 218 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2012 | Reagovat

  • 221

    Lukeš

    Reaguje na 219 | Dobrý den, to opravdu netuším. Zkusil bych použít čtečku, nebo nainstalovat přiložené CD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2012 | Reagovat

  • 220

    Avatar

    Reaguje na 216 | Tuto sadu jsem se už také pokoušel sehnat a měl jsem zde na ní i dotaz. Následně jsem vznesl dotaz i na obchodní oddělení, ale nějak to opět "vyšumělo". Pátral jsem i jinde, ale zatím bezvýsledně.

    Jaren, 01.02.2012 | Reagovat

  • 219

    Avatar

    Dobrý den, poradí někdo, jak dostat z tohoto foťáku video do PC? Kopírování fotek ze SONY do PC jde v pohodě. Problém je v tom, že nemůžu v SONY najít adresář s uloženým videem. Už jsem procházela i nastavení SONY a mělo by být vše OK. Poradí někdo v čem může být problém?

    Daniela, 31.01.2012 | Reagovat

  • 218

    Avatar

    Dobrý den, dočetl jsem se, že některé fotoaparáty Sony umí vyfotit tři snímky rychle za sebou a složit je do jednoho - výsledná fotka má být dle popisu trochu více kvalitnější ač s trochu menším rozlišením. Chci se tedy zeptat zda má tuto funkci i tento fotoaparát.

    Petr, 31.01.2012 | Reagovat

  • 217

    Lukeš

    Reaguje na 216 | Dobrý den, tyto doatazy prosím směřujte na obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz).

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2012 | Reagovat

  • 216

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat zda již budou filtry pro fotoaparát. Případně zkusit domluvit vetší odběr od http://hx100v-adapter.tk/ a byla by sleva. Bylo by fajn jelikož by váš obchod byl asi jediný nabízející tyto filtry :)

    Petr, 18.01.2012 | Reagovat

  • 215

    Lukeš

    Reaguje na 214 | Dobrý den, pro tento model stačí bohatě karta s rychlostí 20MB/s.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.01.2012 | Reagovat

  • 214

    Avatar

    Prosím o radu, jakou paměťovou kartu mám použít do Syny CyberShot DSC-HX100? Budu ho využívat hodně na focení i natáčení videa, chci vyzkoušet i Full HD video. Vybrala bych kartu SanDisk SDHC 32GB Class UHS-I Extreme Pro 45MB/s, ale nevím co znamená to UHS I a jestli to podporuje i tento foťák. Nebo bude stačit nižší přenosová rychlost, ale aby se to video necukalo. Děkuji za radu.

    Iva, 12.01.2012 | Reagovat

  • 213

    Lukeš

    Reaguje na 212 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl k Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2012 | Reagovat

  • 212

    Avatar

    Prosím o radu. Rozhoduji se mezi Sony CyberShot DSC-HX100V a Panasonic Lumix DMC-FZ150. Upřednostnuji lepší video, jelikož bych rád měl kvalitní video ve fotáku. A popřípadě který má lepší focení v mísnosti za použití blesku. Děkuji za radu.

    Martin, 10.01.2012 | Reagovat

  • 211

    Avatar

    Zdravim. coolpic p500 ma horsi svetelnost objektivu a neumi raw ,jinak slusna stabilizace obrazu .takze sony hx100 urcite lepsi

    rosi , 06.01.2012 | Reagovat

  • 210

    Avatar

    Reaguje na 204 | Dobrý den Marku. Tak dle informací obchodního oddělení Megapixelu tento adaptér a sluneční clonu v dohledné době prodávat nebudou. Obracím se na Vás a případně na další uživatele Sony DSC-HX100V, ozvěte se na můj email, jak řešíte tento problém Vy. Přece snad je cesta, jak tento adaptér dostat do naší zemičky, nebo už někdo ví o dovozci? Díky všem. Můj email: rensa@seznam.cz

    Jaren, 06.12.2011 | Reagovat

  • 209

    Lukeš

    Reaguje na 208 | Dobrý den, pokud Vám vyhovoval přístroj H2 tak s HX100 určitě nešlápnete vedle. Myslím, že je to pro uvedené účely optimální volba.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 208

    Avatar

    Dobrý den, chci koupit foťák od Sony podobný SONY H2,který dosluhuje. SONY H2 mně vyhovoval díky své všeobecné rychlosti, velkému zoomu a makru, fotky byly ostré. Mezitím jsem používala kapesní NIKON S710,který je šíleně pomalý.Nechci udělat stejnou chybu a proto prosím o radu. Fotím především neposedné děti při sportu, hodně fotím makro, záběry doma za horších světelných podmínek. Zvažuji i tenhle model ale nevím..... Prosím vás o doporučení nějakého modelu od SONY který tohle všechno umí. Výhodou jsou i AA baterie ale nejsou podmínkou. Cena cca max 10000Kč. Děkuji

    Vendula, 27.11.2011 | Reagovat

  • 207

    Šnajdr

    Reaguje na 206 | Dobrý den,

    ano, češtinu fotoaparát má a vybrané pouzdro lze také použít

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 23.11.2011 | Reagovat

  • 206

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si jen potvrdit že tento fotoaparát má český jazyk. A poprosil bych o pomoc s výběrem brašny. Líbí se mi LowePro Adventura TLZ 25 co máte v nabídce, půjde použít? Děkuju moc za ochotu odpovídat :) Mějte se

    Michal S., 23.11.2011 | Reagovat

  • 205

    Avatar

    Reaguje na 204 | V tomto případě by stačil adaptér, sluneční clona a krytka. Filtry jsou o průměru 58 mm. Osobně beru, že vše můžete ponechat nasazené a přístroj vypnout. A možnost ponechání sluneční clony i v obrácené poloze dovoluje člověku si vyběhnout do přírody třeba i bez brašny.

    , 23.11.2011 | Reagovat

  • 204

    Avatar

    Reaguje na 202 | Tohle řešení je opravdu elegantnější. Doufám, že již brzy bude k dostání i u nás, třeba přímo u Megapixelu. Díky za info.

    Marek, 20.11.2011 | Reagovat

  • 203

    Lukeš

    Reaguje na 202 | Dobrý den, jediné co mohu je odkázat Vás na naše obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz). Kolega se pokusí zjistit jestli něco podobného nedokážeme sehnat od našich dodavatelů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 202

    Avatar

    Reaguje na 200 | Marku, naprosto s Vámi souhlasím. Tento nedostatek u tohoto UZ je snad jenom v naší republice. Já jsem našel další možnost a zamlouvá se mě více: http://www.freewebstore.org/HX1/index.aspx?pageid=315472&rw=1. Zde asi dotaz na pana Lukeš: To se s tím opravdu nedá nic dělat? Věřím, že nás uživatelů tohoto UZ je podstatně víc, kteří by některý z adaptérů uvítali. Již jsem to tu jednou psal, to je snad jediná chyba tohoto přístroje, který mi zatím dělá jenom radost. Díky za každou rozumnou odpověď i na soukromý email.

    Jaren, 16.11.2011 | Reagovat

  • 201

    Lukeš

    Reaguje na 200 | Dobrý den, pokud to bude někdo do ČR dovážet tak to do nabídky zařadit můžeme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 200

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda neuvažujete o prodeji tohoto zboží.... Myslím, že dotazů je tady dost a je to jediná vada na kráse tohoto fotoaparátu, chybějící možnost sluneční clony, či filrů... Děkuji. http://www.amazon.co.uk/Kiwifotos-HX100K-6-Piece-Cyber-shot-DSC-HX100/dp/B005K95ODY

    Marek, 13.11.2011 | Reagovat

  • 199

    Lukeš

    Reaguje na 198 | Dobrý den, kapacita je 900mAh.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2011 | Reagovat

  • 198

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat na kapacitu( mAh ) baterky NP-FH 50,která je součástí balení tohoto modelu.Nelze to nikde dohledat.Děkuji.

    kamil274, 07.11.2011 | Reagovat

  • 197

    Lukeš

    Reaguje na 196 | Dobrý den, bohužel není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2011 | Reagovat

  • 196

    Avatar

    Dobrý den, je možné k tomuto fotoaparátu (Sony Cybershot HX100) pořídit i dálkové ovládání?

    Jana, 06.11.2011 | Reagovat

  • 195

    Avatar

    Reaguje na 188 | eviem či som ten pravy na rady ale moje skusenosti su dost velke na to aby som mohol posudit aparaty ktore som vlastnil. rad si prečitam recenzie fundovanych odpornikov a važim si ich ale pre mňa je podstatne to ako som spokojny s foto ktore mi aparat urobi. začinal som s maličkym nikonom potom sony H7,canon SX30i, sonyHX1, nikon P500. ten je čo sa kvality fota tyka najlepši. video nepotrebujem. moja dominanta su hory priroda a foto zošportu. čakal som na sony HX100v ale dlho nebol v predali tak som kupil na inzerat zrkadlo nikonD5100 s objektivom 18-2OOmm . mam ho par dni ale neviem sa od neho odlučit . je to proste markantny rozdiel v obrazovej kvalite. preli ste sa na dva aparaty ale su už nove modely. canon SX4O. panasonic 150. ale moja rada na koniec. zrkadlovka aj lacnejšia predči ultrazomy. P500 som si nechal ako založny do terenu pretože je lahky a menši ako D5100.ale učim sa nosit aj tu ak chcem kvalitne foto.

    branislav, 03.11.2011 | Reagovat

  • 194

    Lukeš

    Reaguje na 193 | Dobrý den, jeví se mi jako velmi podobná. U obou přístrojů ale naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové video. Můžete si tedy udělat porovnání sám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2011 | Reagovat

  • 193

    Avatar

    Reaguje na 192 | porovnání kvality videa ??

    Martin , 03.11.2011 | Reagovat

  • 192

    Lukeš

    Reaguje na 190 | Dobrý den, Nikon má širší ohnisko, o něco málo menší hladinu šumu při vyšším ISO, je lehčí a roli hraje určitě i poměr cena / výkon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2011 | Reagovat

  • 191

    Lukeš

    Reaguje na 187 | Dobrý den, obávám se že nedá. Vytvořit optickou soustavu tak aby fingovala je hodně náročný proces a asi bych se do něj ani nepouštěl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2011 | Reagovat

  • 190

    Avatar

    Reaguje na 189 | V čem má výhody Nikon P500 nez Sony CyberShot DSC-HX100V ??? krom ceny

    Martin , 03.11.2011 | Reagovat

  • 189

    Lukeš

    Reaguje na 188 | Dobrý den, osobně bych asi volil zrcadlovku. Pokud myslíte, že by jste jí nevyužil pak doporučuji Nikon P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2011 | Reagovat

  • 188

    Avatar

    Reaguje na 187 | Jste možná uživatel, ktery mi pomuze s mým rozhodnutím, asi patrite mezi fotografi, kteří vedi co delaji. Vlastnil jsem Panasonic DMC-FZ18 a v tuto chvíli jen Panasonic DMC-TZ7. Chtěl bych si pořídit kvalitnejší přistroj ale neustale váhám jestli s amaterskými zkušenostmi si zakoupit zrcadlovku D3100 nebo ultrazoom (Nikon Coolpix P500 vs Sony CyberShot DSC-HX100V) Bojim se při zvoleni zrcadlovky ze nevyuziji plne jeji technické vlastnosti Chapu ze ne vzdy nejlepsi pristroj udela kvalitni fotku (ze zalezi na moznostech a schopnostech fotografa)

    Martin , 02.11.2011 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    pan lukeš.občas prispejem do tohto fora ako postupny majitel niekolkych ultrazoomov. teraz mam nikon p500. som s nim nadmieru spokojny aj s foto čo z toho lezie. kupil som si nedavno zrkadlo nikon D5100. mam tam objektiv tamron 18-2OOmm. občas mi ale chyba dlšie ohnisko. v minulosti som použival /film/ telekonventor. ktory sa osadil medzi telo a objektiv. vhodna čočka za par korun osadena do medzikružku a malo to skvele vysledky.su taketo telekonventory na trhu aj teraz ale su nad moje finančne možnosti. dočital som sa o telepredsadkach ktore sa šroubuju na filtrovy zavit, ale aj tie su pomerne drahe. našiel som na nete amatersky zhotovenu čočku osadenu do filtra. mala by predlžit ohnisko 2x. urobil som si ju,ale nie je to pravda. neda sa vobec zaostrit. funguje len na makro na väčšiz vzdialenost. moja otazka: da sa vobec telepredsadka vyhotovit amatersky? ved tam musi byt sustava presne vypočitanych čočiek, a to už ide svetelnost hodne dole. myslim tak dve až tri clonove čisla. aky je vaš nazor na tuto vec . dakujem

    branislav, 02.11.2011 | Reagovat

  • 186

    Lukeš

    Reaguje na 185 | Dobrý den, názor na snímky si můřete udělat sám. U každého přístroje naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky. Co se týče sportu jsou na tom oba stejně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2011 | Reagovat

  • 185

    Avatar

    Reaguje na 184 | Přesně tyto favority mam taky jen nevim pro jaky se rozhodnout Oba mají 3" LCD a skoro stejne rozlišení. U HX100 mne láká ruční doostřování Nikon P500 méně snímku na akumulátor Jaky jsou rozdíly pořízených snímku ?? ktery je vhodnejsí na sport ??

    Martin , 01.11.2011 | Reagovat

  • 184

    Lukeš

    Reaguje na 183 | Dobrý den, každý z přístrojů je něčím specifický. Já bych volil Nikon P500, Případně Sony HX100.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2011 | Reagovat

  • 183

    Avatar

    Dobrý den Prosím o radu, který z přístroju by jste mi doporučil, pomineme rozdil ceny http://www.megapixel.cz/porovnani?produkt%5B0%5D=34718&produkt%5B1%5D=34800&produkt%5B2%5D=37223&produkt%5B3%5D=33777 Využití, krajina, zvěř, sport, vystavy ale i rodinné alba, video využiji take ale minimalne četl jsem příspěvky u všech přístroju ale dosti se mení nahled mesícema užívaní. Děkuji

    Martin, 31.10.2011 | Reagovat

  • 182

    Avatar

    Reaguje na 123 | Zkuste lepe hledat, znate Google? Staci tam napsat "3-LCD-Screen-Protector-Sony-Camera-Cybershot-DSC-HX100V"

    Martin Farmačka, 30.10.2011 | Reagovat

  • 181

    Lukeš

    Reaguje na 180 | Dobrý den, ano lze. Zkuste si pohrát s nastavením WB (white balance).

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 180

    Avatar

    Dobrý den, vlastním tento fotoaparát a jsem s ním nadmíru spokojen. Mám jenom jeden malý problém. Pokud fotografuji ve dne v protisvětle s použitím blesku, vycházejí mi fotografie vždy do nepřirozené žluté barvy a těžko se toho zbavuji i v editoru. Lze to nějak upravit nastavením?

    Petr, 19.10.2011 | Reagovat

  • 179

    Lukeš

    Reaguje na 178 | Dobrý den, tento příspěvek byl smazán z důvodu nepovolené reklamy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2011 | Reagovat

  • 177

    Lukeš

    Reaguje na 176 | Dobrý den, pokud vím tak tato možnost oficiálně neexistuje. V zahraničí se objevují neznačkové adaptéry, ale ty bohužel nemáme v nabídce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 176

    Avatar

    Dobrý den, prosím o informaci, zda se na objektiv fotoaparátu dají šroubovat předsádky nebo filtry a pokud ANO, jaký rozměr tyto předsádky/filtry mají. Předem děkuji za opodvěď. Honza Hubeňák

    Honza Hubeňák, 17.10.2011 | Reagovat

  • 175

    Lukeš

    Reaguje na 174 | Dobrý den, ostřící vzdálenost je cca 2-3m u všech zmíněných
    ohnisek.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.10.2011 | Reagovat

  • 174

    Avatar

    Dobrý den, bylo by prosím možné vyzkoušet minimální ostřící vzdálenosti v závislosti na ohnisku? Především by mě zajímaly reálné minimální ostřící vzdálenosti při delších ohniscích: 400, 600, 810(mm). Jedná se mi o použitelnost hlavně při focení hmyzu. Předem moc děkuji.

    Milan, 28.09.2011 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Reaguje na 170 | Kontaktujte faerberj@googlemail.com (v němčině). Autor je ochoten redukci i clonu zaslat. Jinak foťák mám od Megapixelu a jsem se službami spokojen.

    gril, 01.09.2011 | Reagovat

  • 172

    Lukeš

    Reaguje na 168 | Dobrý den, 3D záznam má myslím velkou budoucnost. O žádné pokročilejší technologii zatím bohužel nevím. 3D obraz lze v podstatě pořídit jakýmkoliv fotoaparátem, pokud pořídíte dva snímky s určitým posunem osy objektivu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2011 | Reagovat

  • 171

    Lukeš

    Reaguje na 169 | Dobrý den, z video bohužel nepoznám nic víc než vy. Obávám se, že se tento adaptér vúbec v ČR neprodává.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2011 | Reagovat

  • 170

    Avatar

    Reaguje na 169 | Jaká konkurence? Vždyť Megapixel nabízí produkty i jiných značek. Nám jde jenom o to, co je to za typ té redukce, která tento drobný nedostatek tohoto foťáčku vyřeší. A pokud ji má Megapixel v nabídce (je možné, že jsem na ní již několikrát koukal a netuším, že je to co hledáme), tak si ji u Megapixelu rád zakoupím - a ne jen tu, ale i filtry a sluneční clonu, pokud nebude součástí redukce. Za mou osobu mohu klidně prohlásit, že je dobrý obchodní partner.

    Jaren, 01.09.2011 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Reaguje na 165 | ohužel, v nabídce megapixelu není, takže rady dle videa se nedovíme. Konkurence, chápu. Ale je vidět, že možnost existuje.

    gril, 31.08.2011 | Reagovat

  • 168

    Avatar

    Dobrý den. U tohoto fotoaparátu (rovněž u řady jiných), je v nabídce funkce pořizování 3D snímků. Chtěl bych se zeptat, jakou má dle vašeho názoru tato technologie budoucnost ve stávající formě, nebo je už na obzoru v tomto směru (3D) technologie jiná, pokročilejší? Kvalitní fotoaparát člověk nepořizuje na chvíli, proto tento dotaz. Také bymne zajímalo, zda 3D snímky existují a jsou technicky možné i u digitlálních zrcadlovek. Děkuji.

    Miral1, 31.08.2011 | Reagovat

  • 167

    Lukeš

    Reaguje na 166 | Dobrý den, ano jde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2011 | Reagovat

  • 166

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli de u tohoto fotoaparátu zoomovat i při natáčení videa?

    David, 29.08.2011 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    Reaguje na 164 | aké řešení. Tento foťák mám doma skoro čtrnáct dní a jsem naprosto spokojený. V některých momentech předčil mé očekávání. Ale přece - ta sluneční clona a filtry mi v některých momentech chybí. Poradí někdo, o jakou redukci, či nástavec se jedná? Předem díky všem za informace.

    Jaren, 24.08.2011 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Reaguje na 158 | http://www.youtube.com/watch?v=WFBfTRC3AE0&feature=related Já našel tohle, taky postrádám sluneční clonu, ale co, kde, jak?

    gril, 23.08.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím