Sony CyberShot DSC-HX200V + 8GB Ultra + brašna TLZ 15 + poutko na ruku! Komentáře k Sony CyberShot DSC-HX200V + 8GB Ultra + brašna TLZ 15 + poutko na ruku!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (45 - 1)

  • 45

    Maxant

    Reaguje na (44) | Dobrý den, a pouzdro je v ceně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.05.2013 | Reagovat

  • 44

    Maxant

    Reaguje na (43) | Dobrý den,mám velice oblíbený stativ a to Vanguard Alta 103Ap. Je velice slušný.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.05.2013 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    dobrý den, mohl bych požádat o doporučení nějakého stativu pro amatery, ktery by udržel váhu tohodle fotoaparátu?? ještě nějaké pouzdro přez rameno a krytku displaye bych poprosil...děkuju za odpověd

    Adam Křapa, 28.05.2013 | Reagovat

  • 42

    Korč

    Reaguje na 41 | Dobrý den,

    Sony HX200V má  kroužek určený i pro manuální doostření. Osobně bych však doporučil spíše model Fujifilm Finepix HS30 EXR, který má o něco lepší odezvu a citlivost na ruční ostření.

    Jiří Kokeš

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 15.02.2013 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Zdravím Vás, CHtěla bych si koupit nové SONY .Mám DSC H9 a chtěla bych HX200V z důvodu ručního ostření,které je u H7 nešikovně řešené. Můžete mi poradit zda a v čem bych si kromě vhodnějšího ruč.ostření u HX200V polepšila?Díky.

    Blanka, 12.02.2013 | Reagovat

  • 40

    Lukeš

    Reaguje na 39 | Dobrý den, fotím v podstatě vším co mi přijde pod ruku, vlastní fotoaparáty mám ale Nikon D800 a Olympus PEN E-PL3.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeši,mohl by jste mi prozradit,jaký foťák používáte Vy soukromě. Dík

    Josef, 07.02.2013 | Reagovat

  • 38

    Lukeš

    Reaguje na 35 | Dobrý den, Osobně bych volil buď Fuji HS30, která se ovldáním velmi blíží zrcadlovce, nebo Nikon P510, který patří ke špičce mezi EVF přístroji. Určitě bych doporučil návšetvu některé z našich prodejen, kde si můžete oba vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2013 | Reagovat

  • 37

    Lukeš

    Reaguje na 36 | Dobrý den, o ničem podobném nevím.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,jest-li nějaký UZ dokáže spojit natáčená videa do jednoho celku.Díky

    Josef, 05.02.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    dobrý den, chtěla bych si koupit nový foťák pro focení pedevším přírody a zvířat-hodně cestuji, a také rodiny. přemýšlela jsem o nikonu P510, sony hx200 a fujifilm hs30. Poradili byste mi prosím, který si myslíte, je nejlepší. děkuji

    Katka, 04.02.2013 | Reagovat

  • 34

    Lukeš

    Reaguje na 32 | Dobrý den, osobně bych asi volil Nikon P510, nebo Canon SX50. každopádně musíte počítat s tím, že obrazová kvalita bude na úrovni rodinné fotografie. Zrcadlovce se v tomto směru kompakty nevyrovnají.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2013 | Reagovat

  • 33

    Lukeš

    Reaguje na 32 | Dobrý den, osobně bych asi volil Nikon P510, nebo Canon SX50. každopádně musíte počítat s tím, že obrazová kvalita bude na úrovni rodinné fotografie. Zrcadlovce se v tomto směru kompakty nevyrovnají.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2013 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den,jaký kompakt by jste mi doporučil na focení sportu ve starších halách (zářivky) bez blesku na 5-10m

    Josef, 03.02.2013 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Omlouvám se za předešlý zbytečný dotaz, shlédla jsem video a už vím, že lze natáčet a současně pořizovat i fotky v největší kvalitě. Takže mám žhavého favorita :-)

    , 31.12.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Prosím Vás, lze s tímto foťákem během natáčení videa pořizovat fotografie? Děkuji.

    Petra, 31.12.2012 | Reagovat

  • 29

    Lukeš

    Reaguje na 28 | Dobrý den, pokud nechcete nic nastavovat tak pro Vás zrcadlovka skutečně nemá smysl. Sony HX20 tedy mohu doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den,doporučil by jste mi tento nebo DSC-HX20 model.Nejsem zkušený a raději bych nic moc nenastavoval.Nevím jestli všqk u toho modelu budu fotit aniž bych musel nastavovat.Přemýšlím dlouho o zrcadlovce Sony A33K,ale nějak se toho bojím,abych si s ním věděl paqk rady,tak jsem začal koukat po těchto modelech. Děkuji za odpověd.

    Robert, 17.12.2012 | Reagovat

  • 27

    Lukeš

    Reaguje na 26 | Dobrý den, tento přístroj je vybaven 3D režimem, to je uvedeno hned v prvním odstavci popisu výrobku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2012 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    A jak je to u Sony s 3D? V recenzi o tom není ani zmínka. Děkuji za odpověd.

    Jiří Gamo, 08.12.2012 | Reagovat

  • 25

    Lukeš

    Reaguje na 24 | Dobrý den, máte pravdu rozdíl mezi HX100 a HX200 je především v rozlišení. Model HX100 již ale není v prodeji. Mezi Sony a Nikonem bych asi volil Sony HX200. Firmeware na HX100 není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Zvažuji koupu nového foťáku. Rozhoduji se mezi: SONY DSC-HX100V nebo NIKON Coolpix P510 nebo SONY DSC-HX200V. Kdysi jsem měla sony h5,kupovaný u vás, do doby až mi odpadla spoušť :) Pomůžete mi vybrat z těchto tří? Na netu jsem našla recenzi, že ten starší sony je lepši než ten novy. Co si o tom myslíte vy? DOTAZ "Jaký je zásadní rozdíl mezi hx200v a hx100v (jsem vlastníkem hx100v),krom toho,že má hx200v 18.2 megapixelů rozlišení? Po ukázkách na yotube se mi zdají videa fotky úplně stejné,ale zvuk u sony hx 100v se mi zdá být lepší není tam tolik šumu jako u hx200v.Dále bych se chtěl zeptat,zdali vyjde nějaký nový softwar pro hx-100v,ptotože mi připadá,že v hx-200v je rozdíl hlavně v tom,díky za odpověď." ODPOVED "zásadní rozdíly dle mého soudu hovoří spíše pro HX100V, který je při stejné velikosti snímače vybaven nižším rozlišením, což je do jisté míry hlavním důvodem nižší hladiny el. šumu při vyšších ISO citlivostech. Tento model je navíc vybaven širokoúhlejším objektivem. S vydáním nového firmware se zatím Sony nevyjádřilo, osobně jej ale nepředpokládám. HX200V je rychlejší ve zpracování dat, ostatních parametrech se jedná o prakticky identické modely"

    Maja, 02.12.2012 | Reagovat

  • 23

    Tkáč

    Reaguje na 22 | Dobrý den, ano lze vypnout.

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 29.11.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Jde vypnout to pípání v procházení a nastavování v menu?

    pavel, 28.11.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 17 | No nevím, ale po prohlédnutí ukázkových fotografií které zde Megapixel u tohoto fotoaparátu prezentuje opravdu nabývám podobného dojmu jako pan Karel, že se jedná o obrázek kreslený vodovkama. Nevím zda je na vině nadměrná komprese snímku, nebo už samotné odšumování při převodu do JPEGu, ale můj pocit z prohlížení snímků 1:1 je taktéž tragický. Snímky vypadají jak interpolované z 2Mpix snímače. Jedinou omluvou by snad byl jen nějakým nedopatřením zapnutý kreativní filtr.... Oči mám vcelku dobré a mezi amatéry se taktéž neřadím.

    Karel IV, 21.11.2012 | Reagovat

  • 20

    Lukeš

    Reaguje na 19 | Dobrý den, bohužel moc nerozumím dotazu 60p a 50p je snímková frekvence, která určuje kolik snímků za vtěřinu video zaznamená. Je to stejné, jako kdyby ste se zeptal k čemu je dobré že nějaký automobil jede 180km/h a nejede 20km/h. Je to prostě daná rychlost.Rozlišení videa se dá samozřejmě nastavit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.10.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    K čemu je dobrý,že to nemá 60p video a má to 50p?Má to taky SD režim videí?

    marcus, 05.10.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na 17 | Svatá pravda

    duri, 03.10.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na 1 | Pane Karle bez urážky, ale jste naprostý amatér, kdybych vám ukázal fota vytvořená tímto foťákem myslím že by jste sedl na zadek. Naučte se používat tento přístroj a pak vám to možná dojde co tady píšete za nesmysli. Ale ať si vodovkový obrázek udělá každý o vás sám .

    Radek, 04.09.2012 | Reagovat

  • 16

    Lukeš

    Reaguje na 15 | Dobrý den, ano je. Na focení pohybu ale určitě doporučuji manuální nastavení expozičních hodnot.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.08.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobry den chtěl bych se optat je tento fotoaparat vhodny na focení psu v pohybu nebo na vystavách v postoji na vzdalenost +-10m nebo jaky by ste me doporučili děkuji za odpověd

    Pavel, 25.08.2012 | Reagovat

  • 14

    Lukeš

    Reaguje na 13 | Dobrý den, prodloužení záruky zatím nenabízíme. Alternativou může být například Nikon P510.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, mohu vědět váš názor na životnost? SOny mám rád, ale foto mě i známým dlouho nevydrželo po 2 letech tam vždy něco odešlo. Nyní mám Canona a i po záruce spokojenost, mimochocem kdysi kupovaného od Vás. Máte možnost prodloužení záruky na fotoaparáty? Případně můžete mě dát alternativu k Sony třeba od Canonu? Ale jak jsem koukal buď jsme viděl obyč ultrazoom nebo kompakty nebo profi drahé fotáky apod. PS: jde mě o kvalitu fotek,videa, focení i ze méně světla, velký zoom a když bude rychlé ostření tím lépe.Děkuji

    Lukáš, 05.08.2012 | Reagovat

  • 12

    Lukeš

    Reaguje na 11 | Dobrý den, jak tohle fotí se může každý přesvědčit sám. U většiny přístrojů naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové fotografie.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Ahoj všem, koukám na ultrazoomy a připadá mě lepší Panasonic FZ150. KDysi jsem prodával foto v nejmenovaném elektru když se ještě dělali normální rozlišení na velikost čipu. ALe 18Mpix na tak maličký čip? Pamatuji že i starý Sony P200 měl na 7mpix větší čip. Můžete mě prodejno megapicxel a kupující co kupujete značky sony říct jak tohle fotí? Dle některých recenzí šumí hodně a odšumování je hodně agresivní. Zajímala by mě reklamovost modelů od Sony, kupodivu vždy mě od nich digitál odešel po 2 letech služby. Máte také tu zkušenost? Chtěl bych zkusit Sony, ale přemýšlím spíš nad Panákem. Teď mám levný ultrazoom od Canonu, už je starší kupovaný v Megapixelu a jede krásně, ale přemýšlím nad výměnou v brzké době. PS: nevíte plánuje Sony nějakou náhradu po HX200V? Nevíte co po něm vydá? Zkusím prohledat web. Děkuji všem za případ.reakci

    Lukáš, 11.07.2012 | Reagovat

  • 10

    Lukeš

    Reaguje na 9 | Dobrý den, nedá se říci, že by byl jeden lepší než druhý, každý je něčím specifický. Osobně bych se asi přiklonil k Fuji HS30, ale nejlepší bude, když si oba před nákupem vyzkoušíte na naší prodejně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a mezi Fuji FinePix HS30 EXR.. oba foťáky mají manuální přibližování a manuální ostření.. pokud jsem dobře vyčetla? Potřebovala bych poradit, který je lepší? Děkuji

    Petra, 21.06.2012 | Reagovat

  • 8

    Lukeš

    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Chtěl bych se zeptat, jestli tento foťák má ruční ostření. Děkuji za odpověď

    Jindra, 05.06.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Odkaz na testovaný aparát chip.de Ruční ovládání ZOOMu Reaguje na 3 | http://www.youtube.com/watch?v=IdYb1XLTDdg&feature=player_embedded

    Honza, 27.05.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 3 | Má!!! ruční ovládání - vroubkovaný kruh na objektivu - je to názorně předvedeno na videu chip.de - ovládání ruční i elektr.

    Honza, 27.05.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, pokud jde o mechanické ovládání na objektivu, tak také o žádném jiném než Fuji nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den. Má tento fotoaprát ruční ovládání ZOOM ? Pokud ne, ex. nějaký ? Našel jsem jen u FUJI.

    Libor Zapletal, 13.05.2012 | Reagovat

  • 2

    Lukeš

    Reaguje na 1 | Dobrý den, pokud byste problematice alespoň trochu rozuměl, věděl byste, že žádný mobil neudělá lepší snímek než takto pokročilý přístroj.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Proč se vůbec v této době něco takového dělá? Vždyť fotky z toho vypadají naprosto příšerně, lepší obrázek Vám udělá 3 leté dítě vodovkama... Hlavně že to má 18 mega... Nechápu, že si to někdo koupí. Můj 2 Mpx foťák v mobilu udělá lepší fotku než tahle hrůza...

    Karel, 21.04.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím