Sony CyberShot DSC-HX20V černý + 16GB karta + pouzdro Ridge 30! Komentáře k Sony CyberShot DSC-HX20V černý + 16GB karta + pouzdro Ridge 30!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (64 - 1)

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | Dobrý den, a karta je v pořádku, vyzkoušel jste reset do tov nastavení? Pokud toto nezabere je nutné se obrátit na servisní středisko. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.01.2016 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobry den, Muzete mi prosim pomoci?Mam Sony DSC-HX20v a nejde spoust.Pri zapnuti fotaku lze poridit jeden snimek a pak uz spoust nefunguje.Co se s tim da delat?Dekuji moc za pomoc. Dekuji. Petra

    Petra Micova, 10.01.2016 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na (61) | Dobrý den, pokud je GPS aktivní, měla by tyto data ukládat automaticky.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.08.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na (57) | Dobrý den,jdou u sony hx20v uložit data GPS do fotografie,tak jako datum a čas?V případě že ano tak jak?Děkuji za odpověď.

    Jan Cenek, 11.08.2013 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na (58) | Dobrý den, doporučil bych fotografovat na režim portrétu nebo na režim krajiny. Jelikož se jedná o inteligentní automatiku, nelze nijak zasahovat, vyhodnocování těchto parametrů provádí počítač na základě předvoleb. Nelze přesně určit, co zrovna bere v potaz. Pokud chcete mít 100% kontrolu nad expozicí a nastavením, doporučuji používat manuální režim.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.07.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na (57) | Dobrý den, bohužel nedokážu odhadnou čím by  to mohlo být. Je to předvolba, může to ovlivňovat dost faktorů. Horší úhel snímání, světlo, odstín žluté. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.07.2013 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Ještě jsem se chtěla zeptat někoho, kdo má zkušenosti s tímto fotoaparátem SONY - CYBERSHOT - DSC-HX20V, na jaký režim je nejvhodnější fotit krajinu a poté, když chci v krajině vyfotit osobu. Rovněž mi není zcela jasné, když fotím květinu, tak se samo nastavuje makro, ale někdy to zůstává právě na krajině, nevím, na čem to záleží? Díky za příp. odpověď!

    klara dvorakova, 13.07.2013 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na fotoaparát sony DSC-HX20V, když chci vypíchnout např. žlutou barvu a zbytek dát do černobíla, tak se mi žlutý květ z části "ožlutí", ale zbytek zůstal bílý....nevím, čím to je, prosím o radu, děkuji......toto se stane např. když květina není zcela žlutá, ale tento květ byl zcela žlutý a i tak se toto stalo

    klara dvorakova, 13.07.2013 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na (55) | Vcelku souhlas až na to, že zrcadlovky nejsou na nat.videa vhodné, můžete zkusit ty od Sony a uvidíte, že ty vhodné jsou...osobně nepotřebuji ani kameru...ale samozřejmě přednostně jsou vhodné pro fotografie.

    Karel Cimbura, 05.07.2013 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Reaguje na (54) | Jo, to máte pravdu s tím mikrofonem a jeho vzdálenosti. Je to nešikovně vyřešeno. Víte já už mám ted po třetí na reklamaci "Nikon CoolPix S9100" http://www.nejlepsiceny.cz/digitalni-fotoaparaty/nikon-coolpix-s9100.html Tento foták má právě ty samé problémy se zoomem a hlušností objektivu - doslova až drhnutí. 2x už mi tam vyměnili objektiv za nový, no ale závada už je tam potřetí a nyní je foták zase na teklamaci. Jinak musim říci, že tenhleten SONY, tak to je jako jiná třída, ovšem ta hlušnost objektivu v tom videu me celkem dost zarazila. Co se týče mojí reprosestavy či i sluchátek KOSS, tak na tom ve výslednu vubec nesejde. Tady u toho videa od SONY to bylo slyšitelné velmi dobře. To ani ten máj NIKON takhle nechlučil, když byl nový. Nechci mlvit o 0dB, což je nemožné, ale lidské ucho to prostě neslyšelo, to až po nejake dobe používání a práce se zoomem, se vnitřek objektivu opotřeboval a takhel to začalo až doslova drhnout. No ale já do toho SONYho stejně asi pujdu, protože co dnes lepšího koupoit s takovým zoomem. Pro mě je velký zoom celkem podstatný. Mám i zrcadlo Canon 600D 18-135mm, ovšem zrcadlovky nejsou na natáčení videa vubec vhodné. S nimi se jen pořizují kvalitní fotečky.

    Juku, 24.04.2013 | Reagovat

  • 54

    Svoboda

    Reaguje na (53) | Dobrý den, dost podstatně záleží na hlučnosti prostření, ve kterém natáčíte. Při natáčení na rušnější ulici máme vyzkoušeno, že zvuk motoru již rozeznat spíše nelze, ovšem také závisí na reproduktorech/sluchátkách, které používáte. Se zvukem je v kompaktech vždy trochu problém, neboť jsou jejich těla tak malá, že se nedá mikrofony umístit do dostatečné vzdálenosti od hlučných motorů.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.04.2013 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    "Sony CyberShot DSC-HX20V" Dobrý den. Ještě jsem se díval na recenzi tohoto fotoaparátu, kde tento fotoaparát natáčel videa a uživatel při tom natáčení videa prováděl mnohokrát i zoom. No a co mě zarazilo, byla obrovská hlučnost obejktivu (jakoby motoru) právě při tom zoomování. Neboli jednoduše řečeno - ten videozáznam je absolutně zničen tou obrovskou hlučností při zoomování. Je to tak opravdu i v reálu? Nebo se tam jednalo o nějaký špatný kus fotoaparátu s hlučným objektivem? Jedná se konkrétně tato videa z recenze fotoaparátu: http://download.digimanie.cz/clanky/2012_04_27_Sony_HX20V/20120419104824.m2ts a http://download.digimanie.cz/clanky/2012_04_27_Sony_HX20V/20120422164116.m2ts - jsou to jen linky přímo pro stažení. Tedy na Youtube tohle není. Linky jsou i zde v popisu recenze. Dost mě i mrzí, že takový foták nefotí ve 3:2. Když si bud chtit nechat vyvolat fotky, tak to musím všechno softvarově oříznout na ny vyhovujici poměr stran.

    Juku, 20.04.2013 | Reagovat

  • 52

    Svoboda

    Reaguje na (51) | Dobrý den, fotoaparát umí nepřetržitě fotit při stisknuté spoušti při sériovém snímání. Během natáčení nelze nic měnit, pouze zoom. Video se nedá pauzovat, pouze zastavit a rozjet další záběr. Fotoaparát nabízí pouze poměry 4:3 a 16:9.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.04.2013 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    "Sony CyberShot DSC-HX20V" Dobrý den, mám prosím několik dotazů. 1. Má tento fotoaparát funkci sériového snímání při nastálo stisknuté spoušti? 2. Je u tohoto fotoaparátu možno ubírat a přidávat světla během natáčení videa? (tedy bez nutnosti zastavení jeho natáčení) 3. Je možno při natáčení videa nějak stisknou tlačítko pro PAUZU? Nebo je jen možno bud zahájit natáčení videa a potom jej jen uplně natáčení vypnout, bez možnosti jej třeba jen na chvíli pauznout a potom v natáčení pokračovat? 4. Je tento fotoaparát schopen požizovat i snímky v rozměru 3:2 ? Předem děkuji za přesnější informace.

    Juku, 17.04.2013 | Reagovat

  • 50

    Lukeš

    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano tento model má plně manuální ovldání. Preference času a clony bohužel chybí. Již jsem to nechal opravit jinak samozřejmě děkujeme za upozornění.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2013 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Ve specifikaci neuvádíte, že má plné man. ovládání (dle Digimanie i Heureky). Je-li tomu tak, prosím opravte. Díky.

    Karel, 03.02.2013 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na 47 | Díky

    Luboš, 30.01.2013 | Reagovat

  • 47

    Lukeš

    Reaguje na 46 | Dobrý den, asi bych volil Canon S110, nebo Panasonic LX7.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2013 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý večer. Sony HX20V nebo Canon PowerShot S110 Vesměs fotky hyperaktivních dětí, doma na dovolené, venku v přírodě... Případně mi nabídněte něco jiného, klidně dražšího. Děkuji.

    Luboš, 29.01.2013 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na 43 | Dobrý den, jde o pouzdro Hama 60M. To má i poutka pro závěs na krk. Když si zorkliknete obrázek přístroje na větší velikost, pouzdro je tam vyobrazené.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2013 | Reagovat

  • 44

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, pokud si nastavíte ručně expoziční čas a přizpůsobíte ISO, pak to přístroj zvládne. V automatice bude mít problém i přístroj za desítky tisíc.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2013 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal o jaké se jedná pouzdro (60M), které je zdarma. Lze si ho někde zde prohlédnout i samostatně? A má také zavěšení na krk? Jde mi o to, aby byl foťák v bezpečí a zda nemám uvažovat ještě o nějakém jiném pouzdru... Děkuji za odpověď.

    Jan Halík, 24.01.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi tohoto fotoaparátu. Hlavním důvodem je foto dětí ( v pohybu, při sportu...). Jaké jsou zkušenosti s kvalitou (ostrostí) při podobném používání? Můj stávající fotoaparát (taky SONY ale starší- jinak poměrně kvalitní ) si s tímto nedokáže poradit a většina fotek je rozmazaných a nepoužitelných.

    Michal, 23.01.2013 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na 40 | Dobrý den, Sony HX 20 má tyto fotografické efekty: Malování HDR, Mono. s bohat. tóny, Miniatura, Fotoaparát na hraní, Pop artové barvy, Částečná barva, Měkký High-key, Akvarel, Ilustrace.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2013 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den,chtěla bych se zeptat jaké barvy fotek se dají nastavit přímo na focení,nikde jsem se nedočetla o sepiové nebo o živých barvách...děkuji za odpověď

    Rena, 17.01.2013 | Reagovat

  • 39

    Lukeš

    Reaguje na 38 | Dobrý den, ano chápete to správně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, předpokládám, že uvedená baterie (akumulátor) nabízená v balíčku je další extra k již základnímu obsahu balení od výrobce, kde baterie určitě je. Chápu to správně? Děkuji za odpověď.

    Jindřich, 31.12.2012 | Reagovat

  • 37

    Lukeš

    Reaguje na 36 | Dobrý den, je mi líto, ale pro tento typ nemáme žádnou podobnou v nabíječku v nabídce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2012 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    dobrý den, dá se pořídit k Sony HX20 nabiječka do auta do zapalovače nebo do usb a za jakou cenu? děkuji za odpověd

    Csanádi Ivo, 21.12.2012 | Reagovat

  • 35

    Lukeš

    Reaguje na 34 | Dobrý den, makro je od 1cm. Děkujeme za upozornění.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2012 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Makro je od 5 cm? Nemáte tam náhodou chybu?

    Marťa, 30.11.2012 | Reagovat

  • 33

    Lukeš

    Reaguje na 32 | Dobrý den, balíčky jsou vždy postaveny tak aby se vyplatily. Karta má class 4.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jakou rychlostní třídu má dodávaná SDHC karta? Class 4, 6 nebo 10? Bylo by fajn (do budoucna), kdybyste to vždy v popisku uváděli, je to myslím dost podstatná informace a navíc se tím vyhnete následným zbytečným dotazům. A ještě jedna otázka: nevyplatí se nakonec koupit si u vás fotoaparát a příslušenství zvlášť než v tomto nabízeném balíčku? Nevyjde to finančně výhodněji? Děkuji za odpověď.

    Jirka, 18.11.2012 | Reagovat

  • 31

    Lukeš

    Reaguje na 30 | Dobrý den, ono je to poměrně složité. Sám se fotografování koncertů poloprofesionálně věnuji takže o tom něco vím. Jde o jeden z nejtěžších žánrů vůbec. Fotografujete pohyb, ve velmi špatných světelných podmínkách, které se navíc nepředvídatelně mění a dost často jde o protisvětlo. Navíc potřebujete kontrolovat také hloubku ostrosti. Musíte tedy pracovat s časem, clonou, hodnotou ISO a samozřejmě korigovat expozici.Bez zrcadlovky a objektivu se světelnostá f2.8 v celém rozsahu ohniska bych na koncert asi nevyrazil. Samozřejmě, jde koncert fotit i kompkatem, ale vzhledem k malému snímači a horší světelnosti na delším ohnisku nikdy nedosáhnete seriozních výsledků. To ale v podstatě s žádným kompaktem takže vzhledem k Vašim ostatním požadavkům v mohu Sony HX20 doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | ano rozumím. A nemohl byste mi poradit nějaký fotoaparát?(nejlíp asi Sony s tím mám zatím moc dobré zkušenosti, ale na výběr u něj z ultrazoomu moc není) Jedná se mi hlavně o to aby byl malý(kompakt), ultrazoom min. 10 x optický zoom, používaný výhradně na koncerty. Na natáčení videí ( samozřejmě v HD popř. full HD kde se dá zoomovat). U tohoto fotoaparátu se mi líbí možnost pořizování fotek v průběhu videa, ale jak jsem již psala minule netuším jestli by to stíhala dodávána karta zapisovat. A samozřejmě jde mi taky hlavně o focení při koncertech jsou zhoršené podmínky na focení ty různé světla, interpret v pohybu. A celkem dost cestuju tak GPS by se asi taky hodila, ale není nutná. Používal by se samozřejmě i na obyčejné focení jako klasický foťák. A cena cca do těch deseti tisíc. Předem děkuji za váš názor.

    Marťa, 02.11.2012 | Reagovat

  • 29

    Lukeš

    Reaguje na 28 | Dobrý den, je mi líto, ale líto, ale v podobném prostředí jsme přístroj netestovali.  Dodávaná karta je určená hlavně na fotografie. Pro video bych doporučoval rychlejší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den celkem by mě zajímalo, jestli se dá použít tento fotoaparát na koncerty. Osobně natáčím a fotím pouze koncerty mám od vás Sony DSC-H55 a při natáčení akustických písniček jednak jde slyšet když zoomuju a jednak video začne strašně škvrčet (jako kdyby byl vedle puštěný malý větráček)Nevím čím to je třeba první minutu nic potom to začne (a přitom vůbec nezoomuju) a pak po 2 minutách to přestane.Každý fotoaparát se na koncerty bohužel nehodí. Těžko říct, jestli by mi někdo zaručil když si ho koupím jak budou dané videa vypadat. Nemáte náhodou tento fotoaparát otestovaný v nějakém takovém prostředí? A jak si poradí s fotkami v protisvětle? Druhá věc když k fotoaparátu dodáváte kartu SDHC - u daného fotoaparátu je možnost natáčet(full hd) a fotit zároveň jen jestli ta karta stihne zároveň uložit film i fotku. Jestli se nebude muset koupit originální karta od Sony? Třetí věc v zahraničí je už na trhu DSC-HX30V nebudete ho mít někdy v nabídce?

    Marťa, 01.11.2012 | Reagovat

  • 27

    Lukeš

    Reaguje na 26 | Dobrý den, osobně bych v tomto případě doporučil Sony HX20.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2012 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den,nemohu se rozhodnout mezi fotoaparáty SONY CyberShop DSC-HX20V a NIKON Coolpix X 9300.Pomůžete vybrat? Já osobně bych preferoval Sony,ale manželka by ráda Nikona.Rádi fotíme krajinky,portréty,makra,interiéry no prostě skoro každou příležitost i za špatné viditelnosti. Prosím poradite nám který bude pro nás vhodnější. Děkuji velmi Hypša

    Martin, 19.10.2012 | Reagovat

  • 25

    Lukeš

    Reaguje na 24 | Dobrý den, ano je. U maximálního rozlešení je maximální délka 29min 59s. Stejně je to i ostatních fotoaparátů v této třídě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.10.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je u nahrávání videa nějaké časové omezení? Děkuji za odpověď.

    Pavel, 01.10.2012 | Reagovat

  • 23

    Lukeš

    Reaguje na 22 | Dobrý den, obávám se, že Vaše nároky jsou skutečně hodně vysoké. CO se týče modelu HX20 tak by jich většinu splňoval. Jako alternativa je pak Panasonic FZ200.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobry den, mohli by jste mi, prosim, poradit. Shanim vykonnejsi kompakt( chci fotak mit u sebe v kabelce), kterym chci fotografovat hlavne dite a taktez , aby splnil nahradu videokamery- mit takove 2 v 1. Uvitala bych, kdyby mel co nejkvalitnejsi video full hd a co nejkvalitnejsi fotky. Vim, ze nemuzu mit vsechno, ale potrebuju poradit nejaky takovy kompromis.Zvazuju , zda chtit stereo u videa. Mel by mit panorama, 3D, upravy fotek, scenicke programy- nastaveni.... hlavne , aby zachytil deti v pohybu a fozky nebyly rozmazane, aby fotil rychle a nebyla prodleva mezi zmacknuti spouste a snimkem, aby natavel kvalitni vidoe i za horsich podminek v interieru, pokud bude mit wifi jen pozitivum .... Prosim , poradte mi. Dekuji . Patricie

    patricie, 29.08.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 20 | Díky za odpověď.

    Luboš, 21.08.2012 | Reagovat

  • 20

    Lukeš

    Reaguje na 19 | Dobrý den, osobně bych asi volil Sony, líbí se mi jednak funkce tohoto fotoaparátu a také obrazová kvalita fotografií.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.08.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den,rád bych si pořídil kompact,když sebou nechci nosit batoh se zrcadlovkou a objektivy,např. na kolo nebo dlouhé treky.Zvažuji tyto 3 :http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx20v-cerny-akumulator-16gb-karta-pouzdro-70m?stranka=komentare , http://www.megapixel.cz/olympus-tg-1-stribrny-16gb-ultra-ii-karta-pouzdro-70m-plovouci-poutko , http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-tz30-cerny-8gb-ultra-ii-pouzdro-60l#parameters , letos jsem měl možnost fotit s Panasonic-TZ-10 a Sony Cyb.HX6V zatím je mi sympatičtější sony,i když noční foto snímané 60s s TZ10 mě velmi příjemně překvapilo,zajímal by mě však váš názor na tyto tři kompakty,jaký byste si vybral a proč? Jestli lze jednoduše odpovědět,předem děkuji. p.s.:přihlížím i k výbavě karta+aku+pouzdro.Aku mi u olympusu a panasonicu trochu chybí.

    Luboš, 21.08.2012 | Reagovat

  • 18

    Lukeš

    Reaguje na 17 | Dobrý den, pokud bude distribuován v ČR tak určitě ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.08.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobry den, budete mit take v nabidce model HX30?

    Zdeněk, 20.08.2012 | Reagovat

  • 16

    Lukeš

    Reaguje na 15 | Dobrý den, vždy záleží na konkrétních požadavcích. Pokud bych chtěl klasický ultrazoom tak asi sáhnu po Sony HX20. Olympus XZ1 a Samsung EX1 mají o něco větší snímač a lepší světelnost. Jsou tedy více pro fajnšmekry, ale zase nejsou tak univerzální. Jde tedy o to co od přístroje očekáváte.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.08.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, děkuji Vám za odpověď a smekám před Vaší trpělivostí a ochotou. Četla jsem před chvíli jiné Vaše hodnocení a tam jste místo Sony HX20 doporučil raději např. Olympus ZX1, Samsung EX1, nebo Nikon Coolpix P510. Tak teď jsem tak trochu na vážkách, jestli koupit právě Sony nebo jiný fotoaparát. Poradíte ještě jednou:-)? Děkuji

    Gabriela, 01.08.2012 | Reagovat

  • 14

    Lukeš

    Reaguje na 13 | Dobrý den, osobně bych se přiklonil k Sony HX20.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.07.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu s výběrem fotoaparátu pro běžné příležitosti (dovolené, výlety, oslavy atd.)Zaujaly mne tyto dva: Sony Cyber - Shot DSC HX20, nebo Panasonic Lumix DMC - FZ48. Jde mi především o kvalitní fotografie. Nebo kdyby jste mi doporučil nějaký jiný přístroj, nevadí. Děkuji za ochotu a odpověď.

    Gabriela, 31.07.2012 | Reagovat

  • 12

    Lukeš

    Reaguje na 11 | Dobrý den, děkujeme za upozornění. Kolega to opraví.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na 2 | Dobrý den. Na fotografii je skutečně jiný přístroj (identická fotografie je u Sony HX10), jak poznamenal Lojza. I dle parametrů na přístroji, např. zoom 16x (HX20 má 20x optický zoom!).

    JirkaH, 27.07.2012 | Reagovat

  • 10

    Lukeš

    Reaguje na 9 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl spíše k Sony HX20.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den. Chci si pořídit fotoaparát a nemohu se rozhodnout pro jednoho z "favoritů". Tento Sony nebo Olympus SZ-31MR. Fotoaparát je určen pro běžné focení na dovolené, rodiny a přírody. Od nového fotoaparátu očekávám rychlost, solidní video a hlavně krásné fotografie. U Sony je zřejmě kvalitnéjší video, u Olympusu se mně líbí dotykový display. Můžu znát Váš názor? Děkuji.

    Jaroslav , 15.07.2012 | Reagovat

  • 8

    Lukeš

    Reaguje na 7 | Dobrý den, s podobným dotazem se prosím obraťte přímo na konkrétní prodejnu, nebo na naše objednávkové oddělení v případě, že chcete nákup realizovat přes internet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den.Ještě mám jeden dotaz bylo by možné místo téhle dodávané karty 16GB/CLASS4 dát SanDisk 64 GB SDXC Extreme 45MB/s za těch 3590 kč,nebo cenu poníženou o hodnotu karty 16 GB/CLASS4.?Ještě jinak lze koupit a kolik by stál tenhle fotoaparát +akumulátot+SanDisk 64 GB SDXC Extreme 45MB/s.Děkuji

    Tomáš, 09.07.2012 | Reagovat

  • 6

    Lukeš

    Reaguje na 5 | Dobrý den, kapacita 16GB/class 4.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 4 | Dobry den, jake jsou parametry pametove karty dodavane v tomto "balicku". Dekuji.

    Petr, 09.07.2012 | Reagovat

  • 4

    Lukeš

    Reaguje na 3 | Dobrý den, osobně doporučuji 2-3 karty 16GB/45. Na 16GB se vejde cca hodina záznamu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den.Krom focení bych chtěl sem tam i něco natočit,ale potenciál kamery bych nevyužil.Tento foťák bude asi ideální volbou.Chtěl bych se zeptat kolik se vleze videozáznamu v plném rozlišení 1920×1080 50p na přikládanou 16 GB kartu?Doporučíte mi nějakou kartu 32-64-128 GB s vysokou rychlostí zápisu abych mohl točit ve full hd.Jaká karta je nejlepší v poměru cena/kapacita/rychlost čtení a zápisu?.,nebo mít raději 2-3 16GB karty se zápisem 45/s.Děkuji.

    TOMÁŠ, 05.07.2012 | Reagovat

  • 2

    Lukeš

    Reaguje na 1 | Dobrý den, nechci se plést, ale myslím že ne. HX10 má rovnou horní stranu, HX20 má vybrání.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.07.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, nemáte náhodou na produktové fotografii model hx10v namísto hx20v?

    Lojza, 02.07.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím