Sony CyberShot DSC-HX400V Komentáře k Sony CyberShot DSC-HX400V

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (106 - 7)

  • 106

    Křížek

    Reaguje na (105) | Dobrý den, já si myslím, že jste vybral modely velmi blízko. Rozdíly bych zas tolik nehledal. Panasonic FZ82 pro mě asi vyniká největším zoomem a funkcí 4K foto. Volil bych ho. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.06.2017 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Dobrý den, sháním nový fotoaparát pro běžné focení. Zaujali mne 4 přístroje: 1. Panasonic Lumix DMC-FZ72, 2. Panasonic Lumix DMC-FZ82, 3. Sony CyberShot DSC-HX350, 4. Sony CyberShot DSC-HX400V. Mohli by jste mi poradit který bude lepší? A zda má cenu připlácet za Sony? Děkuji

    Petr Štourač, 05.06.2017 | Reagovat

  • 104

    Křížek

    Reaguje na (103) | Dobrý den, v tomto porovnání to vidím jasně. DMC-FZ72. To Sony nenabízí funkci, která by mi nějakým způsobem ospravedlnila jeho o 5 tisíc vyšší cenu. To si raději kupte pořádný stativ, který lze využít i na video a rychlou kartu a máte vyhráno. :) Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 14.02.2017 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    DObrý den, potřebuji nový foťák...fotím vše, zejména rodinu, přírodu, rodinu v přírodě, trochu i makro (co to šlo se starým foťákem¨) a poslední 2 roky se více věnuji sledování zvířat, zejména ptáků - z toho důvodu hledám něco s ultrazoomem - tak trochu splní i funkci dalekohledu pro vzdálenější jedince. Do užšího výběru se dostal právě Sony CyberSHOT HX400V a Panasonic LUMX DMC FZ72...co by jste mi případně doporučili ?? nebo ještě jiná možnost ? do zrcadlovky jít zatím nechci, rozpočet - tak nějak v cenové kaategorii HX400V. děkuji moc

    Zuzana Kučerová, 14.02.2017 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Reaguje na (97) | Doporučuji SONY HX 400v mám už druhý (jeden se mi porouchal) a jsem maximálně spokojený...

    Milda, 30.01.2017 | Reagovat

  • 101

    Křížek

    Reaguje na (99) | Dobrý den, D3300 je poměrně dobrý fotoaparát pro začínající s DSLR. Doporučuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.01.2017 | Reagovat

  • 100

    Lukeš

    Reaguje na (99) | To je jedna z možností. U zrcadlovky je to hlavně o tom, jaký máte rozpočet. Pokud Vám stačí 3x zoom, tak mohu uvedený set doporučit. V případě, že byste chtěla fotit na větší vzdálenost, pak by byl lepší objektiv 18-105mm, 18-140mm, případně dokoupit teleobjektiv například 70-300mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2017 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | A zrcadlovku by jste mi doporučil jakou? Už jsem se dívala na Nikon D3300 s objektivem AF-P 18-55mm VR černý v sadě.

    Lenka Dušková, 23.01.2017 | Reagovat

  • 98

    Lukeš

    Reaguje na (97) | Dobrý den, lepší varianta by byla nějaká zrcadlovka, ale ta není zdaleka tak univerzální a je podstatně dražší. Pro dané potřeby tedy mohu tento model vřele doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2017 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi kompaktu Sony CyberShot DSC - HX400/V nebo Nikon Coolpix B700, chtěla bych fotit makro, ale i krajinu, přírodu, hory, atd. všestranně. Jaká by byla lepší varianta? Moc děkuji za odpověď. Lenka

    Lenka Dušková, 22.01.2017 | Reagovat

  • 96

    Křížek

    Dobrý den, bohužel takovou informaci zatím nemám.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.10.2016 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Dobrý deň, nemáte informáciu o nástupcovi tohto modelu? Predsa len je tento na trhu už 2 a pol roka a neviem či čakať alebo kupiť radšej panasonic dmc fz300 .

    Michal, 04.10.2016 | Reagovat

  • 94

    Křížek

    Dobrý den, první zmíněný bude moc dobrou volbou. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.08.2016 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den. Prosím váš názor : Sony CyberShot DSC-HX400 nebo Panasonic Lumix DMC-FZ72. A ještě Sony CyberShot DSC-HX90 nebo Panasonic LUMIX DMC-TZ70. A pokud by jste měli vybrat jeden, který by byl nejvšestrannější a nejlépe vše zvládl? Moc děkuji za ochotu.

    Lenka Daťková, 12.08.2016 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý den, no pokud máte potřebu něco menšího a dobře vybaveného tak je zde RX100, pokud to má mít velký zoom tak bych vybral fz200, nebo hx400 s tím, že oba jsou na tom dobře. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.05.2016 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den , mám sice zrdcadlovku Nikon D 7000 ,ale potřeboval bych i něco co bych si mohl vzít třeba na kolo, či běžky, na výlet a netahat se s takovou brašnou. Uvažuji o Sony DSC HX 400, potřeboval bych nějaký univerzální foták na krajinu,dovolenou, sport, makro i občas kvalitní video apod.. Protože jsem měl kompakt od Sony a fotil pěkně ostré fotky prosím doporučil by jste mi ho nebo třeba mám jít do něčeho jiného ,třeba do Sony HX 90 nebo Panasoic F200 ? Děkuji za odpověď

    Miroslav Kotrč, 19.05.2016 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Reaguje na (89) | Dobrý den, no nejlepší je použít přímo velikost závitu objektivu. U použití  redukcí hrozí vinětace z důvodu zvýšení obroučky. Ale pokud máte filtr 67mm tak ho jednoduše pomocí redukce můžete nasadit. Jen to nesmí na širokém poli vinětovat.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.03.2016 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (86) | Dobrý den, prosím Vás o názor týkající se redukce a velikosti polarizačního filtru. Zda-li je rozdíl ve výsledném obraze při použití palrizačního filtru 55 mm, nebo s redukcí 55/67 mm. V podstatě se jedná o typ fotoaparátu Sony HX 400 V, který má průměr 55 mm. Děkuji

    Miloš Malý, 28.03.2016 | Reagovat

  • 88

    Malina

    Reaguje na (87) | Dobrý den, návod k použití naleznete zde.

    Petr Malina - Megapixel, Vedoucí bazaru, 08.02.2016 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, byla jsem obdarována foťákem sony dsc-hx400. Je možné někde si stáhnout podrobný návod k obsluze? Děkuji za odpověď

    l.jita, 08.02.2016 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den všem. Píšu doporučení na tento foťák... Fotil jsem se Sony A100, který má velký čip APS-C (set se dvěma zoomy+ široký zoom Sigma). Párkrát jsem ale potřeboval delší ohnisko, tak jsem si pořídil použitý DSC-HX400 z druhé ruky. Po koupi jsem chvíli litoval, protože místo klasického šumu jsem měl slité tvary (vypadaly jako červíci). Ale záhy jsem zjistil, že předchozí majitel nastavil zvýšení ostrosti na MAXIMUM a šum byl deformovaný. Po chvíli laborování se mi foťák podařilo nastavit tak, že se fotky zcela vyrovnaly daleko dražším modelům s čipem APS. Dva nedostatky (velká hloubka ostrosti, absence RAW) mne netrápí. Pořídil jsem si k DSC-HX400 ještě předsádku wide 0.45x, takže mi zcela nahradila Sigmu 10-20mm. Sluneční clona tulip - závit 67mm (aby nedocházelo k vinětaci) s redukcí 55/67 taky super věc a doporučuju ještě přikoupit jeden akumulátor. Původní A100 se všemi zoomy jsem prodal, jen jsem si nechal starý Sony blesk (fotí s redukcí). Teď už nemusím tahat velkou brašnu a komfort obsluhy je úplně super. Žádné šroubování zoomů, navíc focení nad hlavou a u země, živé náhledy, možnost HDR, panorama, video v super kvalitě. Ještě k tomu videu: ten přídavný mikrofon ECM-XYST1M sice moc vizuální parády nenadělá, ale technicky je to neobyčejně velmi zdařilý kousek. Zvuk jsem slyšel (orchestr a sólista) jak na bedny, tak i na sluchátka a je to úžasný, co takový mikrofon ECM-XYST1M dokáže... Jako když si z uší vyndáte vatu :-). Normální přídavný mikrofon je proti tomu srágora. Všem zájemcům vřele doporučuju !!! Výborný fotoaparát, výborné příslušenství !!!

    Dabass M., 29.01.2016 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (83) | Dobrý den, bohužel pokud aparát dobíjíte, nelze jej používat. Dobíjení se zastaví. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Reaguje na (82) | Dobrý den, měl by jít o stejný aparát, jen s jiným značením. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobrý den, ještě se chci optat, zda je možné fotoaparát dobíjet přímo z power banky a při dobíjení zároveň používat. Děkuji

    l.jita, 07.01.2016 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den, je nějaký rozdíl mezi typem Sony dsc-hx400 a 400V nebo 400VB nebo se jedná o ten samý model? Děkuji za odpověď

    l.jita, 06.01.2016 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na (80) | Dobrý den, ano tento aparát umí panoramatické fotografie. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.12.2015 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi sony 400. Mohu se optat, zda s ním jsou panoramatické fotky? Děkuji za odpověď

    l.jita, 29.12.2015 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Reaguje na (78) | Dobrý den, ano, jde použít Sony stereofonní mikrofon ECM-XYST1M.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.12.2015 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, jde k modelu Sony hx400v připojit externí mikrofon, píše se, že jde na ližiny připojit řada příslušenství, ale žádné nabídky na toto příslušenství nemohu nikde najít. Děkuji.

    dan soukup, 26.12.2015 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na (76) | Super děkuji

    Jirka, 16.11.2015 | Reagovat

  • 76

    Lukeš

    Reaguje na (75) | Dobrý den,osobně bych doporučil HX400, který má ještě pár drobností navíc - GPS, výstup na mikrofon a trochu větší hledáček.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Reaguje na (74) | Který byste tedy doporučoval spíše. Myslel jsem ,že se více liší.

    Jirka, 16.11.2015 | Reagovat

  • 74

    Lukeš

    Reaguje na (73) | Dobrý den, Sony HX400 má sáňky na externí blesk a HX300 má vyšší citlivost ISO. Jinak jde ale v podstatě o velmi podobné modely.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se optal jaký je rozdíl mezi Sony CzberShot DSC-HX400 a DSC-HX300. Vybírám mezi těmito dvěma a nějak se nemohu rozhodnout. děkuji

    Jiří Hapala, 15.11.2015 | Reagovat

  • 72

    Lukeš

    Reaguje na (71) | Dobrý den,v podstatě jde o velmi podobné modely. Osobně bych asi volil Sony HX400 se kterým mám velmi dobré zkušenosti. Nejlepší je ale před nákupem zmiňované modely vyzkoušet osobně, takže bych Vás odkázala na kterou koliv naší kamennou pobočku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2015 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobry den, chceme si poridit fotoaparat a uvazujeme o Sony CyberShot DSC-HX400, Canon PowerShot SX 60 HX a nebo Nikon Coolpix P610. Muzete nam prosim poradit (doporucit) do ktereho mame jit. Bylo by to spis pro rodinne ucely. Vsedni okamziky, momentky naseho prcka, oslavy, dovolene, vylety.. Predem mockrat dekuji!

    Eva Kantoříková, 06.11.2015 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (69) | Dobrý den, bohužel nevím. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.10.2015 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli se nechystá vylepšená modifikace Sony DSC-HX400. Děkuji.

    Pavel, 15.10.2015 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Reaguje na (65) | K DSC-HX400 mám wide konventor 0,45x, takže nejmenší ohnisko udělá 10,8!!! i s kresbou v rozích. Na občasné extrémě širokoúhlé focení lze takto za pár stovek nahradit napříkrad extemně širokoúhlý zoom Sigma 10-20mm za 10.000Kč. Na foto formátu A4 to bohatě stačí. Navíc se dá použít místo širokáče i funkce panorama. Blesk používám starý HVL-F36AM přes adaptér ADP-MAA. Funguje na něm všechno...

    Miroslav Dabass, 20.07.2015 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Reaguje na (60) | Nakonec jsem objevil mojí chybu (artefakty). V prohlížeči fotek Fastone I.V. jsem měl nastaveno vyhlazení obrazu a při zadání lupa se vše slilo bez možnosti identifikace klasického šumu. Místo toho tam byly ony artefakty. Šum fotek je pravda větší, než z APS-C ale když 20MPx zmenším na 10MPx, tak rozdíl není až tak propastný... Akorát hloubka ostrosti je mnohem větší...

    Miroslav Dabass, 20.07.2015 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na (65) | Dobrý den,

    tento fotoaparát vhodný být může, pokud bude toto ohnisko stačit. Z osobní zkušenosti vím, že se fotí tyto prostory i na daleko širší ohniska a v této situaci by bylo potřeba vybrat nějaké zařízení s výměnným objektivem. 

    Hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 18.07.2015 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den rád bych se zeptal na fotografování se sony HX400 v interiéru,převážně kuchyní a nábytku,které je potřeba zabrat i ze široka.Popřípadě jaký mi doporučíte.

    Musil Petr, 18.07.2015 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (62) | Dobrý den, osobně bych se přiklonil k Sony HX400. Má možnost externího blesku, mikrofonu, je rychlejší. Obrazově je to dost podobné a nějak extra rozdíl jsem neschledal. Ale víte, že mají standardní snímač a v horších osvětlení bude stativ nezbytností. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.07.2015 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na (61) | Dobrý den, toto je složité. Nevím jak Vám mám poradit, mohu doporučit konkrétní produkty, nebo by jste se musela osobně zastavit na prodejně a brašnu si vybrat. Jinak klidně lze použít i neoriginlní baterku, jinak bych vybral tento set+ dokoupit náhr. bateii

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.06.2015 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den. Mám dotaz na odborníka. Fotím vše co se hýbe i stojí, mám zrcadlovku Sony Alpha A65 + skla a kompakt Sony RX100ll do kapsy a chybí mi pořádný teleobjektiv. Namísto drahého a těžkého teleobjektivu na Sony A65, jsem se rozhodl koupit Sony DSC-HX400 a nebo Nikon coolpix P900. Dá se z nich fotit i bez stativu, což u teleobjektivu nejde a také cena teláku je moc vysoká. Potřebuji vědět, který z fotoaparátů je kvalitnější a má lepší video a fotky, velký zoom u Nikonu mě leká, že to bude na úkor kvality a při velkém ohnisku to bude potřebovat stativ. Na druhou stranu mě láká 83x zoom, oproti Sony s 50x zoomem, rozhodující je ale kvalita výstupu videa a fotek a 50x zoom je dostačující. Prosím o radu, který fotoaparát byste mi doporučil a nebo navrhl úplně jinou variantu. Děkuji Vám moc za radu. Pavel

    Pavel, 29.06.2015 | Reagovat

  • 61

    Blažková

    Dobrý den, budu si kupovat tento fotoaparát a sháním k němu příslušenství. Chtěla bych náhradní baterii, přemýšlím, zda mám koupit originál za 1500,- nebo neoriginál za cca 200,-. Riskovala bych tou neoriginální hodně? Přecejen je cenový rozdíl dost velký... Dále bych potřebovala poradit s brašnou, aby byla trochu odolnější, a paměťovou kartu. Podle čeho mám vybírat? Děkuji

    Janička Blažková, 28.06.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na (59) | Dobrý den, bohužel tam nic zvláštního nevidím, možná je to rozlišením, nebo  tak. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.06.2015 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Ještě jednu otázku na odborníka na snímku (http://ulozto.cz/xK7aqoV5/dsc00482-rar) je zdůrazněná oblast. Přítomné artefakty jsou důsledkem algoritmu odstraňující šum?

    Miroslav Dabass, 22.06.2015 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    děkuji za velmi rychlou a pro mne důležitou odpověď. Teď se budu snažit prodat Alpha A100 (set s dvěma zoomy) a pak příjde na řadu nákup. Blesk HVL-F36AM si nechám, jen přikoupím adaptér...

    Miroslav Dabass, 02.06.2015 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Reaguje na (56) | Dobrý den, ano přesně tak, lze přes adapter použít i blesk, případně nové blesky s multi interface bez redukce.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.06.2015 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, tento ultrazoom Sony se mi hodně zamlouvá... Chtěl bych si ho koupit navzdory menšímu čipu. Jen si nevím rady s jednou věcí. Protože má nahoře jinou patku než obvykle, chtěl jsem se zeptat odborníka: Patka slouží jen pro mikrofon, nebo lze připojit přes ADP-MAA i externí blesk? Nikde jsem se to nedočetl...

    Miroslav Dabass, 01.06.2015 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Tiež by som poradil tu HX 400 oplatí sa je to výborná mašinka:-) Sony je v kompaktoch momentálne trieda. Vydaril sa hlavne jednopalcový RX100III až na to že je dosť drahý. Kupujem ale oba tieto prístroje. Ukážka reportážnej fotografie: http://aragonit9.blogspot.sk/2012/09/aragonit-oceneny-uz-po-stvrty-krat.html http://aragonit9.blogspot.sk/2015/04/prijemna-jarna-voda-113-stupna-celzia.html

    Eduard Piovarči, 05.05.2015 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | Dobrý den, no z Vašeho výběru bych vybral spíše HX300, nebo novější HX400. NIkon L830 je spíše auomatický aparát a P610 není špatný, ale osobně bych vybral Sony HX.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.04.2015 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den, chci koupit fotoaparat na foceni jak sportovnich, rodinych a spolecenskych akci tak i zaroven na foceni statickych snimku (kraji, pamatky), take bych chtel, aby fotoaparat zvladl i full HD video, nebot se mi nechce nosit zvlaste fotoaparat a kameru. Musim upozornit, že jsem amater a tedy se v některých parametrech uplně nevyznam. Bylo by dobre aby byly fotky (i video - neni tak dulezite) v dobre kvalite i pri horsich svetelnych podminkach. Dale bych chtěl po přistroji i konektivitu (wi-fi). U Vas na webu jsem si prohlizel spousty ruzny fotoaparatu. Na konec jsem si zuzil vyber na tyto: Sony CyberShot DSC-HX400, Sony CyberShot DSC-HX300 (ikdyž nema wi-fi), Nikon Coolpix P610, Nikon Coolpix L840. Který z těchto pristroju by se nejlepe hodil pro me ucely, pripadne ktery by jste mi doporucili (,uze byt i mimo muj vyber). Nebylo by spatne vyhonotit i pomer cena kvalita. Diky za odpoved a Nashledanou

    Jiří Jalůvka, 26.04.2015 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, bohužel toto asi opravdu nemáme v nabídce. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.04.2015 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, lze u nás dokoupit přídavný "software" do tohoto fotoaparátu? (např. Timelapse) - Někde jsem to viděl, leč za doláče... :-(

    Martin Mrak, 24.04.2015 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Dobrý den, ano neměl by být problém. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.03.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na (48) | Dobrý den,přes mobil( Lumia Win 8.1) lze spustit jen některé fotografické programy. Program " spuštění videa " však nelze. Nebo existuje nějaká aplikace na spuštění videa ve WIN. 8.1? Děkuji.

    Petr Vašíček, 10.03.2015 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na (47) | Dobrý den, tak to bohužel nemohu ověřit. Spoušť není skladem. Ale HX400 má multikonekktor a ten se obávám spoušť nebude mít. Máte možnost se zastavti na naší prodejně to vyzkoušet? Nebo možnost ovládání přes chytrý telefon nedostačuje? 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.03.2015 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, lze použít dálkové ovlání PIXEL Opilas RW-221 S2 na fotoaparát SONY DSC HX400V. Děkuji

    Petr Vašíček, 06.03.2015 | Reagovat

  • 46

    Korč

    Reaguje na (45) | Dobrý den, nemohl jste vybrat lépe, v dané cenové ktegorii je to nejvhodnější kandidát.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 06.01.2015 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den,uvažuji o koupi fotoaparátu na focení dětí při veslování na vzdálemost 200 a více metrů.Chtěl bych se zaptat, jestli tento fotoaparát by mohl být na toto používání vhodný.Popřípadě na vrhnout jinné alternativy v ceně do 13 000,-Kč. Mnohokrát děkuji.

    Michal Drobil, 06.01.2015 | Reagovat

  • 44

    Lukeš

    Reaguje na (41) | Dobrý den, bohuže ne jen formát JPEG

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2014 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na (42) | Dobrý den, myslím, že jste v této kategorii vybral dobře. Jednou z mála alternativ je případně http://www.megapixel.cz/olympus-stylus-1

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2014 | Reagovat

  • 42

    Drška

    Dobrý den, zvažují nákup tohoto fotoaparátu, chci uživatelsky přívětivý kompakt do cca 15tis s vestavěným bleskem a dobrou kvalitou fotek i při nižším světle. Je toto dobrá volba, případně můžete prosím navrhnout ještě nějaké alternativy? Děkuji mnohokrát. TD

    Tomáš Drška, 08.12.2014 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    dobrý den, je možné u tohoto fotoaparátu fotit do formátu RAW? děkuji

    Marcela, 06.12.2014 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Reaguje na (39) | Dobrý den, doporučil bych následujicí. Polarizační Hoya HD, Uv Filtr B+w.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.10.2014 | Reagovat

  • 39

    Mičanová

    Dobrý den, nedávno jsem si u Vás tento fotoaparát zakoupila a uvažuji o pořízení UV a polarizačního filtru. Jakou značku byste mi doporučili, případně jaké filtry jsou vyhovující pro tento typ fotoaparátu? Děkuji za odpověď Dana

    Dana, 24.10.2014 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na (36) | Dobrý den, osobně bych vybral Fuji HS50. Má lepší výdrž baterky, jiné možnosti hodnot ISO, je rychlejší. Má manuální zoom, což je opravdu +, nebere energii z baterky a je rychlý a přesný. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2014 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    pripadne jeste Sony HX300 ktery je levnejsi ae cetl jsem ze fotky z nej nicmoc

    jan marsil, 08.10.2014 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    dobry den, zuzil jsem vyber bridge fotoaparatu na modely Fuji HS50 EXR a Sony HX400. Maji podobne funkce parametry i cenu. Je nejaky rozdil mezi nimi v pouzivani v terenu a kvaite fotek? A ktery byste mi pripadne doporucil? Jsem amater travim spoustu casu venku a fotim v podstate vsechny vyjimecne okamziky. Dekuji

    jan marsil, 08.10.2014 | Reagovat

  • 35

    Matoušek

    Reaguje na (34) | Dobrý den, nabíjení trvá cca 2,5hod. Fotografovat při nabíjení nelze, pouze přes dokoupitelné příslušenství - síťový adaptér.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.09.2014 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, jak dlouho trvá nabití baterie. A to i vzhledem k tomu, že v balení není klasická nabíječka baterie, ale pouze krabička pro propojení fotoaparátu přes USB do el. sítě. A zda se dá během nabíjení fotoaparát běžně používat. Děkuji za odpověď. Dana

    Dana, 30.09.2014 | Reagovat

  • 33

    Matoušek

    Reaguje na (32) | Dobrý den, určitě tento model bude proti starší verzi o dost lepší. Co se týká prodlevy u blesku, je možné že při nejvyšším výkonu trvá nabití déle(8sec. je ale poměrně dlouho). Pokud ale chcete postoupit ještě výš, tak bych nabídnul model RX10 s velkým snímačem.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.09.2014 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den,jsem uživatelem fotoaparátu sony HX-100V 16Mpx,zakoupeným u vás a jsem velice spokojen jak s videem tak i fotkami, ale dost uvažuji o koupi vyššího modelu sony HX-400V 20Mpx,který je daleko lépe vybaven technologiemi a navíc 50x opt.zomem.Rád fotím a natáčím krajiny,letadla,a vše možné.Nebudu tisknout velké formáty a ani si přibližovat řasu na oku. Chěl bych se vás jako profíku zeptat,jestli tento novější model má lepší obrazový výstup jak foto i video o proti HX-100V. A na zahraničních recenzích jsem se dočetl,že u HX-400V je dosti značná prodleva při focení s bleskem mezi jednotlivými snímky cca 8.vteřin což mi připadá dost dlouhé,moc rád bych věděl jak to je.......Děkuji za brzkou odpověď spozdravem Kamil

    Kamil, 24.09.2014 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (29) | Člověk se zde někdy dočte opravdu úsměvné věci ...:-)))). No nic, budu citovat ze stránky jednoho Fuji fotoaparátu : "Na rozdíl od motorem poháněným zoomů nabízí zoomovací kroužek fotoaparátu XF1 přímé manuální ovládání, takže funkce zoomu je velice plynulá. ..." No... Samozřejmě, že zkušenosti tohle jednoznačně potvrdí. A nejde jen o tu plynulost zoomování, i když je, samozřejmě velmi potřebná. Ale ruční zoomování také šetří baterii. A pokud zvolený typ fotoaparátu zvládá ještě svižně přeostřovat, není co dále řešit.

    Robert Horáček, 20.09.2014 | Reagovat

  • 30

    Florian

    Reaguje na (29) | Dobrý den,

    krom některých modelů od Fuji se vždy jedná jen o elektronický přenos zoomu, ne klasický manuální. Jedním z důvodů pro toto řešení je i použitelnost ve videu, která je u manuálního zoomu z minimální.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 22.08.2014 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, přecházím z digitální zrcadlovky na ultrazoom a hledám ultrazoom, kde se dá zoom nastavovat kroužkem stejně jako u objektivů zrcadlovek. Ve video recenzi (čas cca 1:50) uvádíte, že se kroužek na objektivu dá použít k zoomování - je to vyloženě mechanický zoom, nebo přenos funkce horního zoomovacího tlačítka na kroužek objektivu? Díval jsem se, že např. manuální zoom bez motorku má Fujifilm HS50 EXR...jsou i nějaké další ultrazoomy podobných parametrů s tímto druhem zoomu? Případně který byste doporučili? Velice děkuji za informace, Pavel H.

    Pavel H., 21.08.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (27) | Dobrý den, jedná se o stejný fotoaparát. Dle stránek Sony. Celý název fotoaparáttu je s V, ale někteří prodejcu neuvádějí toto V. Bohužel proč tomu tak je nevím.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.08.2014 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den. Tento fotoaparát má dvoje označení. Sony CyberShot-HX400 a druhé Sony CyberShot-HX400V. Jde mi o to véčko na konci. Je to jiný typ a nebo jsou oba shodné a to V je tam jen tak pro jiné označení. Děkuji. Pavel

    Pavel, 17.08.2014 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na (25) | Dobrý den, ano opravdu se v balení nedodává. Vhodný je tento HDMI

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.07.2014 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Součástí balení není (??) kabel HDMI na propojení s televizí. Jaký kabel byste doporučili dokoupit?

    Petr, 16.07.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (22) | Dobrý den, ano je to možné. Jde o 55mm závit. Clonu jsem také našel, ale bohužel neoriginální a ne na českých stránkách. Ale díky velkému rozsahu objektivu bych si vyzkoušel zda bude fungovat. Dělají se univerzální gumové, které se dají měnit, ale také to není nic moc. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.07.2014 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na (21) | Dobrý den, jediné nastavení které jsem našel je základní. Formát souboru, nastavení záznamu, stabilizace, auto pomalá závěrka, úroveň mikrofonu a redukce šumu větru u mikrofonu. Jiná možnost v menu nebyla. U obou jsou stejné možnosti.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.07.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobrý deň, chcem sa informovať či sa dajú na HX400 použiť filtre alebo clona. Ďakujem.

    Robho, 13.07.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den. Můj dotaz se týká fotoaparátů: Sony DSC-HX300 Sony DSC-HX400 Co je možné nastavit manuálně před začátkem videosekvencí. Mám na mysli např. clonu, barvy, vyvážení bílé, omezení šumu, jas, kontrast, ostrost a podobně. A je to u obou fotoaparátů stejné, případně jaké jsou rozdíly u tohoto nastavení před začátkem videosekvencí. Předem děkuji.

    Petr, 12.07.2014 | Reagovat

  • 20

    Michalík

    Reaguje na (19) | Dobrý den, doporučuji tento praktický držák, JJC L-S2 držák krytky objektivu

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.06.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    dobry den,chtela bych se zeptat co si mam koupit na pripevneni krytku fotoaparatu.mam tenhle typ Digitální kompakt Sony CyberShot DSC-HX400. dekuji za odpoved

    PETRA NOVA, 17.06.2014 | Reagovat

  • 18

    Michalík

    Reaguje na (17) | Dobrý den, doporučuji koupit Hama fólie bez rastru a nastřihnout si ji přesně podle velikosti displeje. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 27.05.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    dobry den, chci se zeptat jakou ochranno folii na display byste mi doporucil na tento fotoaparat Sony CyberShot DSC-HX400.dekuji za odpoved

    PETRA NOVA, 26.05.2014 | Reagovat

  • 16

    Michalík

    Reaguje na (15) | Dobrý den, máte pravdu, uvedl jsem to přímo do plusů, opraveno. Omlouváme se za chybný údaj a děkujeme za upozornění.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.05.2014 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (14) | Přímo v recenzi, to je celkem průšvih, chápu, máte toho hodně..... http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p600/recenze

    Petr Jan, 20.05.2014 | Reagovat

  • 14

    Michalík

    Reaguje na (13) | Dobrý den, v technických parametrech máme u vedeno 201 tisíc pixelů a v popisu píšeme jen že je přístroj vybaven eletrkonickým hledáčkem. Můžete mne prosím k chybě více nasměrovat, abychom ji mohli opravit? Děkuji. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.05.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na (12) | Bohužel opět máte špatně uvedené rozlišení hledáčku. I P600 má pouze 201 tisíc bodů...Ach jo...

    Petr Jan, 19.05.2014 | Reagovat

  • 12

    Michalík

    Reaguje na (11) | Dobrý den, upřednostil bych Nikon P600, protože mě opravdu příjemně překvapila kvalita obrazu i na nejdelší ohnisko. Obrazový výstup je výborný. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.05.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, jak je na to Nikon P600 ve srovnání s HX 400V? P600 mne zaujal kvůli kvalitnějšímu hledáčku a otocnemu displeji. Jde ale hlavně o kvalitu fotografii. Děkuji za radu. G

    Petr Jan, 18.05.2014 | Reagovat

  • 10

    Michalík

    Reaguje na (9) | Dobrý den,vycházel jsem z českých stránek, nyní se dívám na globální a skutečně uvádějí 201 tisíc. Tak se omlouvám se špatnou informaci, kterou jsem uvedl. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.05.2014 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (2) | Na stránkách výrobce je uvedeno 201 tis bodů u hledáčku, tak jaká je pravda????

    Petr, 17.05.2014 | Reagovat

  • 8

    Korč

    Reaguje na (7) | Dobrý den, HX400 je mnohem lépe firmwarově vybavený a zvládá lépe širší světelné podmínky, doporučím tedy ten.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.04.2014 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi nového přístroje mezi SONY CyberShot DSC-HX400 a PANASONIC DMC-FZ200. Fotím prakticky vše od fotek doma (děti, oslavy), přes výlety, slavnosti, koncerty, architekturu po přírodu a panoramata při turistice. Po dlouhém vybírání jsem skončil u těchto dvou typů a nyní nevím, pro který se rozhodnout. Poradíte? Pozn.: cena těchto dvou typů není rozhodujcím kritériem. Děkuji, J.P.

    Jan Pavlíček, 21.04.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím