Sony CyberShot DSC-HX50 Komentáře k Sony CyberShot DSC-HX50

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (103 - 3)

  • 103

    Stuchlý

    Reaguje na (102) | Dobrý den, tento fotoaparát lze ovládat přes Wi-Fi pomocí aplikace PlayMemories Mobile z chytrého zařízení, dle instrukcí které jsem ale našel na webu nelze měnit nastavení clony, času apod. Propojení kabelem pro ovládání fotoaparátu není možné.

    Marek Stuchlý - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.07.2017 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobrý den, Mám sony dsc-hx50, jsem s ním spokojen i když v interiéru potřebuje hodně světla. Měl bych dotaz: je možné jej nějak propojit s pc , ovládat při focení, nastavovat clonu a td přes pc? nedaří se mi to. Děkuji za pomoc martin

    Martin Kubíček, 16.07.2017 | Reagovat

  • 101

    Křížek

    Reaguje na (100) | Dobrý den, to asi není. Za 3600 korun je to asi v pořádku i vzhledem k 7 000 Kč za nástupce. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.02.2017 | Reagovat

  • 100

    Rejdal

    Dobrý den, mám možnost koupit tento fotoaparát za 3600 (zánovní - předváděcí kus). Otázka zní, zda je to adekvátní cena ke stáří fotoaparátu (cca 3 roky) nebo jestli je dnes už srovnatelná/lepší náhrada do 4 000. Velice děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem Petr

    Petr Rejdal, 03.02.2017 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | Dobrý den, není tam možnost tohto nastavení. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Je u tohoto modelu formát RAW? V popisu to vypadá, že není. Můžete to zjistit a napsat? Děkuji Emr

    Ivan Emr, 07.01.2016 | Reagovat

  • 97

    Lukeš

    Reaguje na (96) | Dobrý den,mohu Vám doporučit například Canon S120. Ten má světelnost f1,8 a makro umí od 3cm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2015 | Reagovat

  • 96

    Černoch

    Hezký den přeji. Kamarád shání kompakt hlavně k focení makra v interiéru. Poradíte nějaký s dobrou světelností? Děkuji Petr.

    Petr Černoch, 28.11.2015 | Reagovat

  • 95

    Lukeš

    Reaguje na (94) | Dobrý den,čistě teoreticky máte pravdu. Obecně platilo pravidlo, že čím menší měl čip hustotu, a čím větší nbyla fyzická velikost pixelu tím lépe. Na druhou stranu dnes už to tak zcela neplatí a hodně velkou roli v tom hraje procesor, který to také ovlivňuje. Tak jednoduché to tedy není. Zrovna procesory i snímače mají Sony dobré, takže bych se toho nebál.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.11.2015 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, upřímě, 20,4 MPx na čipu 1/2,3 nepovažujete za slabinu? A pokud by třeba tento foťák měl při stejně velkém čipu "jen" 10 MPx, byli by fotky za horších světelných podmínek kvalitnější? Díky za názor. Sháním totiž kompakt tak do 6000 Kč, stačí zoom 10x, začátek na 24 mm, možnost nahrávat HD videa, který je podle vás nejlepší a který byste mi doporučili, ohled zejména na kvalitu fotografií za horších světelných podmínek, např. v místnosti?

    Martin, 20.11.2015 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Reaguje na (92) | Dobrý den, vybral bych HX50, má lepší stabilizaci, baterku, uhel záběru, možnost externího blesku. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.08.2015 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobry den,libi se mi tento fotak chtela bych ho pouzivat na foceni deti a nataceni videa a hlavne me zajima foceni doma, aby byli fotky hezke a ne rozmazane proste aby fotil hezky i za zhorsenych svetelnych podminek.Jeste se mi libi Olympus SZ17 jaky by jste doporucili vy? A nebo jiny do 6000kc dekuji

    Gabina Buresova, 02.08.2015 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Reaguje na (90) | Dobrý den, díky manuálním možnostem nastavení ho mohu doporučit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.06.2015 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, sháním nějaký kompakt, který se vejde do kapsy a který zvládne vyfotit sport (koně v pohybu), mám nyní panasonic lumix fz 28 a hledám menší a výkonnější náhradu..je tento sony dsc hx50 ideální nástupce? Nebo mi v této cenové relaci doporučíte nějaký jiný? Předem Vám moc děkuji za radu.

    Romana Harisová, 29.06.2015 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (87) | Jak se Vám to povedlo? Normálně jste jen nainstaloval Play.... do PC, nebo jste ještě někde něco nastavoval? Děkuji

    Michal, 20.06.2015 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Reaguje na (86) | Dobrý den, tak to opravdu nevím. Zkuste v PC přeinstalovat PlayMemories Home.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.06.2015 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Reaguje na (86) | Dobrý den, mám tento fotoaparát a wifi připojení do programu PlayMemories Home v PC funguje normálně.

    Aleš Březina, 19.06.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na (85) | Děkuji za reakci. Proč je ale v možnostech přenosu z fotoaparátu nabídka na wifi přenos do PC a v programu Playmem... možnost nastavení wifi připojení což se mi ale nedaří nastavit?

    Michal, 18.06.2015 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (84) | Dobrý den, dle posledních informací by měl fungovat jen na chytrých zařízeních, tedy v PC ne. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.06.2015 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den. Koupil jsem DSC-HX50. Vše funguje výborně. Podařilo se mi jej spojit s telefonem přes wi-fi, ale nedaří se mi jej spojit přes wi-fi s PC. Nainstaloval jsem do PC program Playmemories home, ale něco dělám špatně. Tento program jej nevidí. Poradíte mi prosím. Děkuji

    Michal, 17.06.2015 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Reaguje na (82) | Dobrý den, no umí max 60sn/s, více bohužel ne. Což lze použít na menší zpomalení, ale nic moc. Bohužel možnost nastavení např 120sn/s nemá. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.05.2015 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Děkuji za radu.fotak jsem u vás pořídil.je super.jen bych se chtěl zeptat.Měl by umět natáčet SlowMotion.Naprosto nemohu najít kde to lze nastavit :) Děkuji

    dominik, 15.05.2015 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na (80) | Dobrý den, vybral bych si HX50. Má o něco lepší možnosti a zoom, uhel záběru, patici pro blesk.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.04.2015 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den.snad tento dotaz již nepadl. Rád bych se zeptal zda-li by jste pro běžného,amatérské uživatele zvolil tento foťák,nebo spíše Olympus SH-60 ,případně jiný v podobné cenové relaci do 6k.Děkuji moc

    Stachovec, 22.04.2015 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Reaguje na (78) | Dobrý den, ano například LX7 má vstup na jack a tím lze do patice připojit mikrofon.  Záleží co potřebujete. |Tento má např dobrou světelnost. Lze použít i HX50 s mikrofonem , nebo tímto  jen s tím rozdílem, že nepoužívá jack, ale patici. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.04.2015 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na (77) | Dobrý den, to mne vede k dotazu, zda máte v nabídce nějaký malý kompakt, který má vstup pro externí mikrofon? Děkuji za odpověď.

    David Pokorný, 06.04.2015 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na (76) | Dobrý den, pro tuto situaci není univerzální nastavení. Je to vždy dané místem a zpracováním aparátu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.04.2015 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    DOBRY DEN.MAM FOTAK Digitální kompakt Sony CyberShot DSC-HX50 .NATAČELA JSEM VIDEO A FOUKAL VITR.JE TO VELKY ŠUM.JAK MAM POUŽIT REDUKCE ŠUMU VĚTRU. NEBO JAK MAM FOTO NASTAVIT KDYŽ FOUKA.NATAČIM SPORT.DĚKUJI MACHALOVA

    IRMA MACHALOVA, 01.04.2015 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Reaguje na (73) | Dobrý den, možnost vypnutí jsem nenašel. Ale aparát si zapíná stabilizaci dle potřeby, tedy pokud bude na stativu neměl by jinastavit. Ohledně blesku máte pravdu, musí se vysunout, a pak lze nastavit možnosti. Tedy nejde o závadu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.03.2015 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    V komentáři (38) uvádíte že blesk u HX50 na automatickém režimu by měl vyskočit sám. Při tomto režimu ale fotoaparát požaduje vysunutí blesku ručně. Jedná se tedy o závadu? Děkuji za odpověd'. Marcela.

    Marcela, 26.03.2015 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den.Prosím o radu jak u fotoaparátu HX 50 vypnout optickou stabilizaci, abych mohla umístit fotoaparát na stativ.Předem děkuji za odpověď. Marcela.

    Marcela, 26.03.2015 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Reaguje na (71) | Dobrý den, lze nabíjet přes USB

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.03.2015 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den, je možné akumulátor rovněž nabíjet pomocí USB nebo musí být vytažen a nabíjen v nabíječce? Děkuji.

    Dan Vajs, 22.03.2015 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (68) | Dobrý den, hlavně  obměnil obrazový procesor, nyní je osazen procesorem BIONZ X,  nejvíce jsou změny patrné v grafice menu fotoaparátu, nyní je shodné s menu v zrcadlovkách Sony. Více v odkazu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2015 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na (67) | Dobrý den, omlouvám se jde o GPS. Pro některé destinace jsou verze V s GPS a bez V nemají GPS.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.03.2015 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Jaky je prosim Rozdil mezi DSC-HX50 a DSC-HX60 ?

    Jan Loduha, 08.03.2015 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    No ale ať je označován jako hx50 nebo hx50v, tak to wi-fi je tam v obou případech přece. Nebo ne?

    Dušan Šretr, 06.03.2015 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na (65) | Dobrý den, ano je. Jedná se o Wifi. (ozn v)

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.03.2015 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Ještě mám dotaz k označení fotoaparátu. Všiml jsem si že na některých je uváděno DSC HX50 a na jiných DSC HX50V. Je v tom nějaký rozdíl? Děkuji.

    Dušan Šretr, 05.03.2015 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | Dobrý den, doporučil bych HX50. Má nové technologie, dobrý výstup, možnost exterího zařízení do patice blesku. A je malý. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.03.2015 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, fotografuji železnici a mám Sony dsc hx5. Teď se rozhoduji mezi novým dsc hx 50, nebo stasším modelem Nákon coolpix p510. Který z těchto modelů byste mi více doporučil a proč? Děkuji.

    Dušan Šretr, 05.03.2015 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na (61) | Dobrý den, ano doporučit mohu. Má dobrý uhel záběru a také funkci panorama. Tím zaberete místnost bez problému na jednu fotografii. Také možnost manuálně nastavit expozici je plus. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.02.2015 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi Sony DSC-HX50, jsem realitní makléř a tak velmi často fotím v interiérech. Doporučili byste mi tento fotoaparát pro focení interiérů? Myšleno tak, aby na fotce bylo vidět z místnosti co nejvíce a aby fotky nebyly tmavé (za deního světla). Děkuji mockrát za odpověď a případné doporučení lepšího fotoaparátu za podobné peníze.

    Jan Nemec, 21.02.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na (59) | Dobrý den, ano mohu doporčit Nikon S9700. S wifi a gps, ale nemá sáně na blesk. Výstup je slušný, zoom také. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.02.2015 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, přečetla jsem spoustu chvály na Sony Cyber Shot DSC HX50, jedna věc mi zde ale chybí, a to integrovaná GPS. Lze u vás najít něco srovnatelného kvalitou s GPS? Děkuji

    Jana Adamčíková, 18.02.2015 | Reagovat

  • 58

    Vacek

    Reaguje na (57) | Dobrý den,
    model Sony HX50 je v této cenové kategorii asi nejzajímavější. Fotoaparát má výborný stabilizátor obrazu a kvalitu fotek, funkce panorama a rychlé ostření. Chybu zakoupením tohoto modelu určitě neuděláte.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.02.2015 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobry den, prosim o radu. Uvazuji o koupi Sony CyberShot DSC-HX50, ale jsem dost neznalec. Potrebuji ho na foceni hlavne deti v pohybu, momentky, atd.... Zaroven klasicke uzivani na dovolenych, priroda, atd... Myslite, ze to je dobra volba nebo mi muzete doporucit neco jineho? Dekuji predem. Dana

    Dana Zoubková, 12.02.2015 | Reagovat

  • 56

    Tkáč

    Reaguje na (55) | Dobrý den, video je v adresáři PRIVATE-STREAM

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Zdravím-prosím o radu ohledně videa na Sony HX50-nahrané video se na foťáku dá přehrát bez problémů,ale když aparát přes USB připojím k PC,vidím jen fotky,ale video nikde nemůžu najít-a v manuálu jsem ohledně přehrávání videa na PC nenašel žádný návod.Děkuji.

    vesin, 30.01.2015 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | Dobrý den, ano umí 3d panoramatický záběr. snímky. Děkujeme nechám to opravit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.01.2015 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Zdravim, mam pocit, ze jsem na jinych webovkach v parametrech teto HX 50 narazil na informaci, ze padesatka umi delat i 3D. Ve vasem popisu mate uvedeno, ze nikoliv. Jak je to doopravdy. Nebo posledni sonka co umela 3D byla HX30 ?? Diky za upresneni.

    Jardys, 14.01.2015 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, z důvodu univerzálnosti bych vybral HX50. Je velice slušně vybaven, má dost možností nastavení, dobré video. S120 a p340 mají výhodu v malinko větším snímači ale nemají třeba až tak velký zoom, zato třeba o chlup lepší světelnost. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2015 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Jsem neznalec v tomto oboru a chci si koupit nový foťák. Budu s ním fotit na dovolených, oslavách a nábytek v interiéru. Cena cca. 8000. Pokukuji po HX50, S120, P340, nebo prosím o doporučení jiného vhodného. Děkuji

    Petr, 06.01.2015 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Dobrý den, osobně bych vybral opět Sony. Má možnost připojit externí blesk pro opravdu špatné osvětlení. Obrazovák valita je také slušná. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.01.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobry den, zajima me Vas nazor na nekolikrat srovnavanou dvojici Sony HX50 a Nikon S9700, tentokrat z hlediska vecernich/nocnich snimku a rychlych sportovnich (volejbal, vetsinou v hale za ruznych svetelnych podminek). Pripadne, zda muzete doporucit jiny kompakt v cenove relaci kolem tech 6 000. Vyuzival bych jej prevazne pri cestovani a foceni krajinek a na sportovnich akcich. Predem dekuji za nazor.

    Jakub, 04.01.2015 | Reagovat

  • 48

    Lukeš

    Reaguje na (47) | Dobrý den,osobně bych asi volil Sony, ale co se ovládání týče, to je lepší před nákupem vyzkoušet. Přeci jenom každému vyhovuje něco jiného.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2014 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych poradit, hladám compact jako druhý rodiný foťák zrcadlovce pro příležitosti kam člověk nechce tahat zrcadlovku rozhoduji se mezi Sony CyberShot DSC-HX50 a Canon PowerShot SX700 HS, co byste doporučili s ohledem na kvalitu fotografii, jednoduchost ovládání a i by mě zajímalo, který z nich je odolnější. Případně pokud byste doporučili něco jiného v podobné cenové relaci, bránit se nebudu. Děkuji Michal

    Michal, 10.12.2014 | Reagovat

  • 46

    Korč

    Reaguje na (45) | Dobrý den, na danou kategorii fungují algoritmy na potlačení šumu velmi dobře, jak je vidět v ukázkových snímcích.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, koukám 20mpix na tak mylý čip a světelnost nic moc? A přitom to má být super foťák? Nešumí,neslévají se mu barva či pixely jak odšumuje? Děkuju

    Luky, 23.11.2014 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (43) | Dobrý den, osobně bych si vybral HX 50. Je velice slušně vybaven.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.10.2014 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den ,potřeboval bych poradit který fotoaparát mám koupit.Fotím rodinu,panorama,makro,ale i dělám videa.Jsem amatér, líbí se mi Sony DSC-HX50,Nikon s9700,Canon PoverShot SX700HS,a Panasonic Lumix TZ 40.Který mě doporučíte.Děkuji

    Milan Dunajčík, 24.10.2014 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na (40) | Dobrý den, jsou si hodně podobné a to i výstupem. Osobně mě více láká Sony. Nový model má hlavně Wifi, lepší zvuk k videu a další drobnosti. Záleží co potřebujete a využijete. Neuděláte chybu ani s hx50.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.10.2014 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Reaguje na (39) | Dobrý den, l830 je dobrá alternativa, ale je to opravdu automatický fotoaparát bez možnosti nastavit některé věci. Ale lze doporučit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.10.2014 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, prosím o Vaše srovnání s CANONEM SX700HS, oba se prodávají za podobnou cenu a dále zda se vyplatí investovat do novější Sony HX60? Děkuji

    Aleš Vlček, 20.10.2014 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den,prosil bych o radu.Moc se mi líbí HX3OO,HX50,jsou to jistě dobré přístroje alestejně bych fotil na režimy a automatiku,tak bych ty všechny funkce asi nevyužil,je nějaká dobrá alternativa,jaký názor máte na Nikon L830,údajně vybíjí baterie a moc ho nechválí,ale je to věc názoru.Děkuji.

    vlastimil Nezdařil, 17.10.2014 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na (37) | Dobrý den, na automatický režim by měl sám vyskočit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2014 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz na fotoaparát HX-50, jestli má atomatický vyskakovací blesk nebo jen ruční zapnuti.

    Bronislav Pospíšil, 08.10.2014 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na (35) | Dobrý den, osobně bych vybral HX50. Je opravdu hodně dobře vybavena a nabídne dobré zázemí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.09.2014 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den. Chtěla bych se zeptat na váš názor ohledně výběru fotoaparátu. Nejsem z nejzkušenějších, ale ani z nejamatérštějších :). Fotím přírodu, rodinu, architekturu a nevím, jaký fotoaparát si vybrat: Olympus SH-60, Sony CyberShot DSC-HX50 nebo Panasonic Lumix DMC-TZ55? Či byste doporučil jiný? Předem díky za odpověď.

    Jitka Pánková, 02.09.2014 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na (33) | Dobrý den, asi bych raději zvolikl Sony. Ale tuto značku neprodáváme, tak nechci říciže je to špatná volba. Protože výstup znám pouze z internetu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.08.2014 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na (31) | Také jsem přemýšlel o BenQ DC GH800.

    Adam Braun, 29.08.2014 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na (31) | Děkuji za odpověď. Máte pravdu. Díval jsem se na jiné stránky (kde se fotoaparát hodnotil) a na šum si nikdo nestěžoval. Dále jsem zjistil, že recenzi převzali z anglického webu, a že to zkomolili. Určitě si pořídím tento fotoaparát.

    Adam Braun, 29.08.2014 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (30) | Dobrý den, osobně také považuji tento fotoaparát za dobrou volbu. Ano šum může vzniknout. Ale že by to bylo nějak hrozné si nemyslím. V jakém kontextu o něm bylo mluveno?? Protože na ISO 1600 což je dost, je šum opravdu malý. V poměru na velikost snímače. Viz ukázkové fotografie u produktu. Lze také vyzkoušet naprodejně. Vybral bych tento hx50.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.08.2014 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, tento fotoaparát Sony CyberShot DSC-HX50 považuji za velmi kvalitní a za asi nejlepší do 7000 KČ. Jenomže jsem četl stížnosti ohledně šumu a difrakce. Nevěděli byste o alternativě ? Samozřejmě 30x opt. zoom, nebo vstup na různá externí zařízení nepožaduji, ale něco podobného. Nejraději bych si něco našel sám, ale dost hodin mi už zabralo hledání tohoto fotoaparátu.

    Adam Braun, 28.08.2014 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (28) | Dobrý den, osobně bych volil HX50. Příjde mi zajímavěji vybavena, má lepší výdrž baterie, sáně pro externí blesk třeba do budoucna a dobře zpracovanou elektroniku. Automatické předvolby a další dobře nastavené automatické funkce, a je novější.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.07.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (27) | Dobrý den přeji, taky se rozhoduji se mezi tímto ultrazoomem a Panasonic Lumix DMC-TZ40. Doposud mám Panasonic DMC-FX07, již více jak 5 let, kupovaný u Vás a chceme něco lepšího na focení dětí. Děkuji za radu ohledně fotoaparátu a případných rad jaký foťák vybrat na focení dětí. Cenová relace nejlépe kolem 8.000,-Kč max 10.000,-Kč, pro manželku jednoduché ovládání a ostření, vše fotí rozmazané. Děkuji.

    Jan Škorpík, 29.07.2014 | Reagovat

  • 27

    Michalík

    Reaguje na (26) | Dobrý den, volil bych Sony HX50, sice malinko obraz přibarvuje ale má na tak velký rozsah ohnisek velmi dobrou kresbu a minimum optických vad. Panasonic není také špatná volba ale za horších světlených podmínek začíná dost šumet. Canon je barevně neutrální ale obrazově je řekl bych docela průměrný. Co do rychlosti ostření a např. sekvenčního snímání je opět napřed Sony. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.06.2014 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den přeji, rozhoduji se mezi tímto ultrazoomem, Canonem PowerShot SX280 HS a Panasonic Lumix DMC-TZ40. S funkcema jsou na tom obdobně, ale zajímalo by mě, který dělá za běžných podmínek kvalitnější fotografie... Předem děkuji za názor.

    Tomáš M., 03.06.2014 | Reagovat

  • 25

    Michalík

    Reaguje na (24) | Dobrý den, Dashpoint 20 nebo Rezo 302. sice ani jedno neni skořepinové ale HX50 se do těchto pouzder pohodlně vejde. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.04.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobry den. Ake puzdro z Vasej ponuky by ste mi odporucili pre HX50? Nieco, v com fotak nebude uplne natesno. Dakujem. Vacsina skrupinovych puzdier je bud uzka, alebo mala na sirku :/

    Peter, 07.04.2014 | Reagovat

  • 23

    Michalík

    Reaguje na (22) | Dobrý den, bohužel je to verze bez GPS, tedy bez "V". V ČR jsou oficiálně prodávány pouze verze bez GPS, to stejné platí pro nový model HX60

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.03.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobry den. Muzete mi prosim prozradit, ktery model mate v nabidce? V adrese je uveden DSC-HX50V, v nadpisu DSC-HX50 a v textu DSC-HX50V. DSC-HX50V ma GPS, bez ktere fotak na cestovani nema smysl kupovat. Diky za info

    Petr Dressler, 23.03.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (20) | Dobrý den, také bych řekl že RX100 bude vhodnější. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.01.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (19) | Děkuji za odpoved. Přecházím ze zrcadlovky Canon eos700d, protože chci neco kompaktního na přenos, ale nechci jít příliš pod laťku kvality obrazu. Myslím že RX100 je pro mě vhodnější.

    Petr Novák, 28.01.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na (18) | Dobrý den, záleží co upřednostníte. HX 50 je dobře vybavena. Má dobrý objektiv s velkým zoomem, možnost připojit externí blesk a je malá. Ale RX100 je vybavena větším snímačem, světelnějším objektivem a možností RAW. Je to za cenu menšího přiblížení, ale výstup bude lepší a to hlavně v horších světelných podmínkách. Menší šum ATD

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.01.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Tak ted se nemohu rozhodnout mezi: Sony CyberShot DSC-RX100 a Sony CyberShot DSC-HX50... co fotí lépe a proč? Děkuji za stučnou reakci...

    Petr Novák, 27.01.2014 | Reagovat

  • 17

    Lukeš

    Reaguje na (16) | Dobrý den,proč zmizela neumím odpovědět. To je spíš dotaz na výrobce. Nevím o žádném modelu s GPS, který by měl tento model přímo nahrazovat. Leda se poohlédnout po jiné třídě, nebo značce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.12.2013 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (10) | Mám stejný problém jako MarekM. Chci upgradovat dožitý HX5 se kterým jsem byl velmi spokojený. Nemůžu ale přece dělat krok zpět bez GPS.. Proč tedy úplně zmizela z nabídky aspoň hx20v která GPS měla? Dá se očekávat v brzké době náprava.

    Josef Vadjak, 30.12.2013 | Reagovat

  • 15

    Lukeš

    Reaguje na (14) | Dobrý den,mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/olympus-e-pl3

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím doporučit jinou alternativu k fotoaparátu Sony HX-50 ? Manuální režimy, GPS, wifi nepotřebujeme, chceme kvalitní fotky v ineteriéru, exteriéru, při pohybu a kvalitní video pro běžného uživatele, amatéra. Moc děkuji za ochotu.

    Blanka Horčíková, 13.12.2013 | Reagovat

  • 13

    Lukeš

    Reaguje na (12) | Dobrý den,hledáček se dá objednat,
    http://www.megapixel.cz/sony-hledacek-fda-ev1mk
    stejně jako mikrofon
    http://www.megapixel.cz/sony-stereofonni-mikrofon-ecm-xyst1m
    co se týče pouzdra tak doporučujeme
    http://www.megapixel.cz/lowepro-ridge-30



    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2013 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Zakoupil jsem si tento fotoaparát Sony DSC-HX50, jeví se vše dobře. Chci se zeptat kolik stojí elektronický hledáček a přídavný mikrofon. Existuje malá brašna, kam se vejde jak foto, tak i přídavný zdroj? Děkuji. B.K.

    Bohumil Kokeš, 06.12.2013 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Tak toto je opravdu sokujici neschopnost ceskeho zastoupeni SONY, nehlede na to, ze vsechny letosni recenze ceskych recenzentu popisuji model HX50V a SONY nakonec prodava pouze HX50? Byl jsem uz rozhodnuty, ale upgradovat ze starsiho modelu a prijit o GPS, to tedy rozhodne nezkousnu.

    MarekM, 01.12.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den, ano jak jsem psal jde pouze o obrázek. TJ. ilustrační fotografie stahnutá z internetu. Ale fotoaparáty určené pro náš trh GPS nemají.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.11.2013 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (8) | Ano, je to tak. Na vašem obrázku je však vidět na boku fotoaparátu nápis GPS ...

    honza, 20.11.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    [6  Omlouvám se za chybu. Fotoapará určený do EU není vybaven touto možností. Ale pozor na některých obr. může být znázorněna, ale v tom případě není určen pro náš trh.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na (5) | Dobrý den, ano fotoaparát má GPS. Děkujeme za upozornění, nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, tento fotoaparát by měl mít GPS, máte uvedeno, že ho nemá. Jak to tedy je? Děkuji.

    honza, 18.11.2013 | Reagovat

  • 4

    Korč

    Reaguje na (3) | Dobrý den, kvalitou fotografie je na tom nejlépe Nex, parametry HX50 a RX100 je řekl bych nejvyrovnanější kompromis, i co se ovládání týče, doporučím tedy RX100.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 11.07.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobré odpoledne, chtěl bych se zeptat, jak vychází tento foťák ve srovnání se základním NEX-3N, který je nabízen zde? http://www.megapixel.cz/sony-nex-3n Který se více hodí pro jaké účely/jakého fotografa? Je mi jasné, že se jedná o jiné kategorie, ale cenově je to podobné, tak mně to zajímá. Prozatím jsem fotil pouze s postarším mjůčkem od Olympusu, ale už nazrál čas na výměnu. Nejsem úplný začátečník, ale nic moc extra taky ne. Fotím převážně venku, tj. přírodu, krajinky, ale nebráním se ani street photu apod. Chtěl bych si už ale taky s foťákem trošku pohrát a nefotit všechno jen na automat. Co se mi na tom mjůčku hodně nelíbí, že jak nemá vysouvací objektiv, tak jakmile nejsou ideální světelné podmínky, kvalita snímků je horší než z mobilního telefonu. Dále má také dost tragický zoom. Cenový limit mám max 15 tisíc, ale samozřejmě každá uspořená koruna dobrá :-) Děkuji předem za odpověď.

    jenda, 11.07.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím