Sony CyberShot DSC-HX7 černý + nahradní akumulátor zdarma! Komentáře k Sony CyberShot DSC-HX7 černý + nahradní akumulátor zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (78 - 1)

  • 78

    Avatar

    Moje osobní recenze na Sony dsc hx7v Rozhodl jsem se napsat pár postřehů, co mě na foťáku velmi překvapily a ani jsem se je před tím nikde nedočetl. Studoval jsem renomované zahraniční recenze, popis přímo od sony atd. + lze si vybrat mezi dvěma metodami připojení přes USB. Jedna možnot je i mass storage. A co víc, současně se objeví i disk s interním softwarem a třetí disk s interní pamětí. + Foťák nabíjí i přes USB s PC i když jen když není aktivní spojení. Toto se dá dokonce vypnout v menu, což nevím proč by to někdo vypínal. - USB konektor je dole na těle. Znamená to, že foťák musí ležet na objektivu nebo na display, což je dost nežádoucí... Je to typické pro Sony, nicméně kolébka u toho stejně není, je to trochu nelogické... - o nabíjení není žádné info na display. Jen svítí led... trochu málo... + prohlížení fotek je perfektní. Zoom je plynulý a ne skokově jako u Samsungu, nebo Panasonicu. To je velmi příjemné, protože prohlížení kvality pořízeného snímku je tím přesnější. A co víc! Klasické kurzorové kolečko lze otáčet! Ideální pro projíždění fotek. Wow! + Série 10snímků za s nebo 2s. za sek. perfektní. A co víc, v režim prohlížení je umí zobrazit jako balíček, což usnadní mazání a prohlížení. A co ještě víc, nakláněním foťáku se snímky přelévají se a tam:-) Wow. Vzniká pak jakási movie, bez jediného stisku tlačítka. + Ovládání velice příjemné, má poněkud jemné tlačítka, spoušť velmi jemnou a tlačítka až skoro malé. To však logicky hraje s tím, že je rozměrově velmi velmi kompaktní, bez zbytečných designovek. Navíc má gumové držení na prstech, což značně pomáhá když je malinký. Tělo je hladké a lesklé, dobře se čistí. Lepší než různé broušené úpravy. + Série – uvádí se 15s – 20s, než foťák může vypálit další sérii 10ti snímků. To je dost dlouho. U 10ti, kdy fotí 2x během sekundy to trvá jen 9s a můžete fotit znovu. To už jde. Přesto toto považuji za mínus protože bych uvítal pokud by dokázal fotit alespoň 30 snímků na jednu spoušť. + Noční režimy focení jsou fantastické. Jeden z málo foťáků co dokáže bez blesku zachytit třeba DJ stage i při drobném pohybu. Zvláštní je funkce, kdy provede 2 snímky na jednu spoušť. Jeden je s bleskem a druhý jako bez. Zatím při 100% případů ten bez blesku byl hnusný. Tak jsem tuto funkci vypnul. Nechápu to. Jen to brzdilo procesor. + Rychlost focení je dokonalá. Setkávám se s tím, že když někdo vidí, že ho fotím uhne. Zpoždění však není žádné a na fotce se objeví ještě než se pohne. Oproti všem kompaktům co jsem zkoušel je to zásadní změna. I to je důvod proč umí sérii 10fotek/s. Zapnutí je okamžité a ihned fotí. Ovšem i tak závisí asi na podmínkách. Někdy nedokáže zaostřit ihned, cosi někdy trvá a nevím proč. + Video co se týče kvality je dokonalost. Nevýhodou co se nedočtete nikde je, že po záznamu i sebekrtatšího videa čekáte 6-10s než lze znovu fotit. Znemožňuje to naprosto provádět více záběrů a často tím promeškám scénu. I stane se, že stisknu video omylem. Tlačítka jsou velmi jemná a snadno se stisknou. Na video je tam samostatné rychlé tlačítko. - Zásadní nedostatky bych shrnul: Pomalé vypínání, jakoby snad bylo nutné mačkat vícekrát, reaguje jakoby ukládal něco, zvláštní a protivné. Přepnutí do prohlížení fotek je opět divné. Přepne jen když chce, jakoby opět čekal až něco uloží...Mohlo by být rychlejší, načítání je prostě pořád s pocitem pomalosti. Při připojení přes USB k přístupu na kartu se místo nabíjení vybíjí!!! Ano. Už jsem naletěl, že v tomto režimu se foťák vybije a pak odejdu s vybytým. Nabíjí se jen pokud je vypnutý a svítí oranž LED. Další problém: špatně mi zajíždí krytka a dostal se mi prach pod čočku ačkoli jsem nebyl v extra prašném prostředí. Budu reklamovat... Údajně Sony tím prachem trpí.... GPS není moc použitelná protože polohu nalézá poměrně obtížně. Na rozdíl od telefonu jsou to minuty čekání a navíc pokud po chvíli nenalezne, tak ukončí hledání. Asi aby šetřil baterii? USB kabel je unikátní a nesehnal jsem zatím jiný. Ani u Sony mi nebyli vstřícní, je to kus kabelu za 10Kč a není nikde... Závěrem = rozhodně bych koupil znovu:-))

    Tnet, 19.08.2012 | Reagovat

  • 77

    Lukeš

    Reaguje na 76 | Dobrý den, pokud vím tak ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2012 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobry den, lze s timto fotakem delat fotky cernobile, sepiove, atd? Nejak se k tomu nemuzu dohledat. Dekuji

    Ilona, 15.02.2012 | Reagovat

  • 75

    Lukeš

    Reaguje na 74 | Dobrý den, bohužel netestovali. Od zákazníků vím že je GPS přesná cca na 5m.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2012 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den. Zajímalo by mě, jestli jste nějakým (alespoň pokusným) způsobem testovali přesnost GPS u modelu HX7 nebo HX5. Jestli ano, jaký byl výsledek ? Děkuji za odpověď.

    Roman, 07.02.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, zda má tento model oproti HX9 antireflexní vrstvu a bude fotit lépe v protisvětle bez odlesků a je-li na tom lépe v oblasti červených očí, nebo na stejno (o HX9 jsem se dočetl, že je efekt červených očí dosti silný). Dále bych se chtěl informovat ještě na nabíjení. Baterie HX7čky se nabíjí v těle fotoaparátu, zatímco u HX9 mimo, v externí nabíječce. Nakolik vyjde taková nabíječka, abych si mohl baterie z HX7 nabíjet stejným způsobem? Poslední otázkou by bylo, čemu byste dal přednost, HX7V od Sony, nebo Nikonu P300? Děkuji.

    David, 01.01.2012 | Reagovat

  • 72

    Lukeš

    Reaguje na 71 | Dobrý den, osobně bych asi volil Nikon P300. Přeci jenom má lepší světelnost objektivu a možnost manuálního nastavení expozice.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den, jaký fotoaparát byste mě doporučil pro focení krajin, fauny a flóry, kamarádu a obdobných příležitostí, tento Sony či Nikon P300 ? Díky za odpověď.

    Davca, 15.12.2011 | Reagovat

  • 70

    Lukeš

    Reaguje na 65 | Dobrý den,
    1) ano je
    2) nevím co myslíte manuálním zoomem. Ten se ovládá páčkou bez ohledu na režim
    3)ne není
    4) pokud využijete nastavení expozičních hodnot jako je čas a clona doporučuji Samsung. Jestli budete fotografovat převážně na automatiku, pak bych volil Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2011 | Reagovat

  • 69

    Lukeš

    Reaguje na 67 | Dobrý den, zkuste vyndat baterii, nabít jí a znovu zandat. Pokud to nepomůže, jiné řešení než autorizovaný servis není. Seznam sesrvisních míst naleznete na www.sony.cz. Mají síť po celé ČR.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2011 | Reagovat

  • 68

    Lukeš

    Reaguje na 66 | Dobrý den, ano máte pravdu největší rozdíly jsou právě v LCD a 3D. Snímky vyfocené v režimu 3D se nedají tisknout ani prohlížet na 2D zobrazovači.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobry den, pred tydnem jsem zakoupil tento fotoaparat pred cestou na dovolenou. Vse bylo naprosto perfektni az do vcerejska. Fotoaparat vysunul display a najednou nic. Mrtvo... Da se fotak nejak restartovat? Popripade udelat neco jineho nez odnest do autorizovaneho servisu, ktery tady budu asi tezko hledat... Predem dekuji za odpoved. Lukas V

    Lukas V, 14.12.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobry den, rad bych se jeste zeptal jaky je rozdil mezi H70 a HX7 s porovnani sem vycetl ze ma mensi rozliseni LCD a zrejme nefoti 3D, je mezi nimi jeste nejaky velky rozdil ? a dale bych se chtel zeptat zda dou fotky focene 3D pouzit jako klasicke foto a vytisknout je jako obycejnou fotku bez 3D efektu nebo prohlizet na normalni TV nebo monitoru Dekuji Zdenek M

    Zdenek M, 13.12.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    1. Je mozne pocas nataceni videa snimat foto? 2. Je mozne v M vyuzit manualny zoom? Tohne nikde neni uvedeno... jestli jo nebo ne... a co vlastne lze manualne nastavit. 3. Je mozni upravit video primo ve fotaku? 4. Volba samsung WB750 nebo Sony HX7 ? pro rodinne foto - burst, video, foto uprava videa ve fotaku.... HX9 proti HX7 je snad jenom prodrazena... tnx

    Michal, 13.12.2011 | Reagovat

  • 64

    Lukeš

    Reaguje na 63 | Dobrý den, osobně bych se víc přikláněl k Sony, ale v podstatě jde o hodně podobné modely.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobry den, rad bych se jeste zeptal co si myslite o Casio EXILIM ZR100 v porovnani s HX7 jak uz jsem zminil rad bych fotil rodinu, prirodu, obcas nejake makro, nejake video. Dekuji za odpoved Zdenek M

    Zdenek M, 11.12.2011 | Reagovat

  • 62

    Lukeš

    Reaguje na 61 | Dobrý den, s baterií je to stejné jako u mobilu. Cca po 2-3 letech je potřeba koupit novou. Osobně bych se asi také raději přiklonil k Sony. Model HX7 má větší rozlišení a lepší LCD. Pokud tyto dvě věci nevyužijete stačí HX5.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobry den pane Lukeši, rozmyslim se mezi HX7 nebo HX5 nejsem zadny fotograf tak o tom moc nevim, ale se prilis nelisi a proc teda nevzit raci lepsi model?, mel sem vyhlidnuty jeste Olympus SP-610UZ, ale s reakci sem se docetl ze by byl asi lepsi SONY ,rad bych fotil rodinu, prirodu, obcas nejake makro, nejake video. Jenom me zrazuje dobijeci baterie, protoze u telefonu je bezne ze po 2 letech je po baterii, nevim jake kvality jsou tyto baterie rad bych znal vas nazor jestli je to problem nebo ne? Dekuji Zdenek M

    Zdenek M, 06.12.2011 | Reagovat

  • 60

    Lukeš

    Reaguje na 59 | Dobrý den, já osobně bych asi volil práve Sony HX7. Mysím, že je to pro Vaše potřeby optimální varianta.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dekuji za odpoved p.Lukes.Presto Vas chci poprosit o radu.potrebuji nahradit svuj Samsung ST60 necim lepsim,a opravdu se v nabidce stracim.Poradte mi prosim fotak kolem 5000kc na foceni 50% interier,50% priroda,hlavne co nejmensi sum a nejlepsi ostrost,barvy.Mpx me nezajimaji,funkce jako 3d,gps taky ne.Diky

    deric, 06.12.2011 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na 57 | Dobrý den, větší rozlišení může mít za následek o něco větší hladinu šumu, ale na druhou stranu zachytí více detajlů. Funkci HDR model HX7 má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobry den,resim dilema,hx5 nebo hx7? Bojim se 16Mpx na tak maly cip,jestli to nebude na skodu,na horsi kvalitu fotek.Co myslite? Ma funkci HDR,jako hx5?

    deric, 04.12.2011 | Reagovat

  • 56

    Šnajdr

    Reaguje na 55 | Dobrý den,

    osobně bych doporučil Sony HX7 jde o to, že Sony je v této kategorii hodně rychlá a přesná

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 23.11.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Mám dilema:Fuji FinePix 550 EXR a Sony HX7.Nutně potřebuji aspoň 7sn/s v co nejlepším rozlišení,což oba nabízejí.Nepotřebuji bůhvíjaký zoom-7x by mi stačilo.Který z nich-případně který třetí by mohl zabodova?Děkuji za pomoc.

    heklik, 21.11.2011 | Reagovat

  • 54

    Lukeš
    Reaguje na 53 | Dobrý den, ano umějí to všechny uvedené modely.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, u HX9 mě zaujalo průběžné ostření u videa, umí toto HX7 event.HX5?Děkuji

    Václav Ulrych, 21.07.2011 | Reagovat

  • 52

    Lukeš
    Reaguje na 50 | Dobrý den, nesrovnávám hrušky s jabkama ale 6 a 18Mpx. Pokud vím tak řeč byla o tom, jestli je vysoké rozlišení krok zpět. Zde jsem jen uvedl příklad, že není. Nejsem si vědom ani toho, že bychom lidem lhali. Nakonec každý si přece může názor na obrazovou kvalitu sám, když si prohlídne ukázkové snímky. Ty na našem webu nabízíme. Navíc máte pravdu v tom, že naší prací je prodávat, nikoliv porovnávat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    zapomenul sem se podepsat - staníček. p.s. vám to asi nemusím vyprávět ale ostatním: to vaše navýšení u vašeho apsc ze 6 na 18 mega je jako u pidičipu z 1mega na 3, pořád tam máte prostor na zvýšení rozlišení až do kritické meze, u soč. komp už není kam bez dalšího zhoršení kvality.

    staníček, 19.07.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | pane lukeši srovnáváte hrušky s jabkama, proč tady vyprávíte o apsc čipu když se bavíme o čipu 1/2,3"? každý vám poví, kdo trochu fotí, že tak obrovská hustota na malém čipu v kombinaci se špatnou světelností současné kompaktní fotoaparáty zabíjí, proč si lidi nechávají i starší kompakty s 8 megama? tady to nezachrání žádný firmvér, prostě je to za fyzickým limitem čipu, kdežto aby se u zrdadlovek dosáhlo takové podobné hustoty ( tudíž "malosti" světlocitlivých buněk) tak by apsc snímače museli mít tak 150 mega. já vás chápu, že musíte prodávat zboží které vám výrobci dají, abyste uživili vaše vysoké vedení ,ale aspoň lidem řekněte pravdu, že u malých čipů je vysoké rozlišení opravdu na škodu. hawgh.

    , 19.07.2011 | Reagovat

  • 49

    Lukeš
    Reaguje na 48 | Dobrý den, pan staníček zase dozajista ví to, že v současné době není velikost snímače/rozlišení jediný parametr, který udává obrazovou kvalitu a hladinu šumu. Moje první digitální zrcadlovka Canon 300D s rozlišením 6Mpx, měla stejně velký snímač jako současný model 600D který má 3x větší rozlišení 18Mpx. Věřte nebo ne, ale kdo měl oba fotoaparáty v ruce tak mi dá za pravdu, že obrazový výstup, věrnost barev a hladina šumu se prostě nedá srovnávat ve prospěch nového modelu. Podobné polemiky jsou tedy zcela bezpředmětné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 46 | 16 mega je samozřejmě krok, co krok přímo skok vzad, to pan lukeš dozajista ví. z takto malého čipu s velkou hustotou nikdo plakáty netiskne, navíc má tento aparát velice špatnou světelnost se špatným průběhem a iso začíná až na 125. fakt je, že produkuje málo šumu ale je to vyžehlené na úkor kvality kresby viz obr číslo 5 - ta budova na pozadí lesa v 1:1 zcela odpovídá tomu co zde píšu - žádná pořádná kresba už na nejzákladnější iso. na fotky obecně zatím jsou lepší pořád staré dobré ccd čipy. foťák pokud to má být kapesní UZ tak dobrý byl panas tz7 a možná ještě tz10, ze současných bych bral canon sx 220 hs příp 230 hs. pokud to má být sony tak raději hx 5 - má 10 mega a lepší kresbu avšak o něco horší displej.

    staníček, 18.07.2011 | Reagovat

  • 47

    Lukeš
    Reaguje na 46 | Dobrý den, nemyslím že by se japonští vývojáři vydali cestou zpět. Kdo tiskne velké fotografie, nebo dělá ze snímku výřezy, jistě takové rozlišení ocení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den děkuji za odpověď a myslíte si že 16 Mpx byl krok vpřed nebo vzad?

    Lukas, 08.07.2011 | Reagovat

  • 45

    Lukeš
    Reaguje na 44 | Dobrý den, je mi líto, ale rozdíly znáte a rozhodnutí za Vás v tomto případě nikdo neudělá. Navíc píšete jestli využijete 3D. To já bohužel také nevím. Já bych si asi připlatil protože jde o velmi zajímavou funkci.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, mám dilema při výběru mezi HX5 a HX7. Kromě snímání ve 3D které nevím jestli využiji se mi zdá že zbytek je skoro stejný kromě 16Mpx vs. 10Mpx osobně nevím pro co se rozhodnout protože HX7 nemá inteligentní rozpoznání scény(zdroj - sony.cz)a 16 Mpx asi také neviužiji. Prosím poraďte pro který se mám rozhodnout. Velice děkuji.

    Lukas, 07.07.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš
    Reaguje na 42 | Dobrý den, je mi líto, ale nevím jakou kvalitu mají přístroje dělané pro Polsko.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Děkuji a fotoaparáty dělané pro polsko mají stejnou kvalitu?

    Tomáš, 01.07.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš
    Reaguje na 40 | Dobrý den, všechny fotoaparáty u nás pochází z oficiálního zastoupení ČR.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit tento fotoaparát a chtěl bych se zeptat, ze které země pochází? Jedná se o dovoz z Polska? Děkuji moc za odpověď, hodně by mi to pomohlo.

    Tomáš, 30.06.2011 | Reagovat

  • 39

    Lukeš
    Reaguje na 38 | Dobrý den, fotoaparát podporuje i UHS 1 ale rychlost 30MB/s stačí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den chci se zeptat zda využiji při koupi SONY HX7V paměťovou kartu SanDisk 8 GB SDHC EXTREME 45 MB/s Class 10 (UHS 1). Zda tento foťák podporuje UHS1 nebo zda raději koupit Sandisk 8 GB SDHC Extreme HD Video 30MB/s. Cena celkem nehraje roli. Děkuji za odpověď.

    75vita, 01.06.2011 | Reagovat

  • 37

    Lukeš
    Reaguje na 35 | Dobrý den, Vaše nároky jsou opravdu vysoké. To Vám asi skutečně nesplní žádný fotoaparát.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Sony DSC-P1 pochopitelně. Nějak jsem si popletl foťáky a čtečky elektronických knih :-)

    Xlendi, 30.05.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Vzhledem k cenovému rozdílu (až 2000 Kč) bych dnes asi volil také HX5. Osobně bych chtěl maximálně uvierzální foťák (do interiéru, na cestování i na wide life). Aby měl výbornou světelnost a zároveň ultrazoom, navíc skvělou stabilizaci obrazu a mělo by jít o kapesní celokovový kompakt (do 250 g) s možností nahrávání videa ve full HD s možností zoomu během nahrávání. Vyžadoval bych jak úpnou automatiku, tak možnost manuální "kontroly" většiny nastavení (něco, jak uměl Sony PRS-1 blahé paměti). Na "megapixelech" mi nezáleží, 10 je až až. Prostě by to měl být takový kříženec Sony HX7, Panasonicu TZ-20 a Olympusu XZ-1. Ale obávám se, že chci asi nereálnou kombinaci....

    Xlendi, 30.05.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš
    Reaguje na 33 | Dobrý den, dotaz ke stabilizaci - viz. technické parametry http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx5#par ameters
    Úroveň stabilizace je stejná. Osobně bych volil HX5, ale každý má na fotoaparát jiné požadavky, takže jak rozhodnout Vám nikdo objektivně neporadí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, má HX 5 optickou stabilizaci??? A když ano, je na jaké úrovni?..Stejná jako u HX 7? Děkuji za rady. A ještě Vás všechny poprosím o pomoc Sony HX5(Hx7)nebo raději Canon SX 220(230) Děkuji předem všem!!!

    Michal, 29.05.2011 | Reagovat

  • 32

    Lukeš
    Reaguje na 31 | Dobrý den, kromě rozlišení snímače a LCD jsou přístroje skoro stejné. Pokud nevyužijete 16mpx pak samozřejmě stačí model HX5 http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx5

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.05.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den , chtěl bych se zeptat zda-li má už někdo zkušenosti ze Sony HX7mou ? Rozhoduji se mezi HX5 nebo HX7 a pořád nemám jasno . Nechám si poradit od odborníka něž udělat nějakou hloupost .Děkuji

    Miras, 18.05.2011 | Reagovat

  • 30

    Lukeš
    Reaguje na 29 | Dobrý den, tak to netuším. Zkuste se obrátit na technickou podporu výrobce. Kontakt naleznete na www.sony.cz

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Toto jsem zkusil a foto má maximálně 11-12 megapixelu nikoliv 42,9 megapixelu - jak je to možné?

    Karel Jecha, 26.04.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš
    Reaguje na 27 | Dobrý den, podle uvedeného popisu je postup standardní. Tedy vytvořit panorama na výšku. Pak by uvedení rozlišení odpovídalo.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, dle Sony má - ale ještě nevím jak se to má nastavit, aby se tohoto rozlišení docílilo, zde je odkaz http://www.sony.cz/hub/cyber-shot-digitalni-fotoaparat/technologie/inovativni-funkce/article/sweep-panorama Nový režim panoramatického záběru s vysokým rozlišením (HR neboli High Resolution) pořizuje velkolepé panoramatické snímky v úchvatném rozlišení 42,9 megapixelu. Stiskněte spoušť a pootáčejte fotoaparátem Cyber-shot, který zachytí zvolenou scénu v neuvěřitelném rozlišení 10 480 x 4096. To je daleko vyšší hodnota, než které lze dosáhnout s většinou profesionálních digitálních zrcadlovek. Snímky v úchvatném rozlišení 42,9 megapixelu se mi zatím nepodařilo docílit - musí se to nějak specielně nastavovat? Děkuji

    Karel Jecha, 26.04.2011 | Reagovat

  • 26

    Lukeš
    Reaguje na 25 | Dobrý den, zřejmě máte na mysli režim panorama Snímek je složen z několika záběrů. Tak vysoké rozlišení přístroj jinak nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Prosím co mám nastavit na fotáku aby se docílilo fotky o 42,9 megapixelu - moc děkuji za instrukci jak na to...

    Karel Jecha, 17.04.2011 | Reagovat

  • 24

    Lukeš
    Reaguje na 23 | Dobrý den, to se ukáže až bude možnost oba fotoaparáty porovnat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    o kolik je horší než DSC-HX9 ?Nechce se mi čekat než se sony uráčí DSC-HX9 dát na trh, ale zase nechci udělat blbost :-) díky

    Jindrous, 11.04.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    změnšením rozlišení vyšší kvality fotek moc nedosáhnete

    , 08.04.2011 | Reagovat

  • 21

    Lukeš
    Reaguje na 20 | Dobrý den, já vím že se říká co je malé to je hezké, ale myslím že to u fotografie neplatí. Co budete dělat když se zpětně rozhodnete, že budete chtít nějakou fotku přece jen vytisknout? ;-)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.03.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | No pokud nafotím při 10Mpx zabere to méně místa fotka již nebude tak nehezká jako při 16MPx protože je již zmenšená :-) . O tisk mě vůbec nejde.

    Marek, 23.03.2011 | Reagovat

  • 19

    Lukeš
    Reaguje na 18 | Dobrý den, bohužel Vaše představy o zvýšení obrazové kvality snížením rozlišení jsou zkreslené. Pokud budete fotografovat na 3mpx můžete tisknout fotografie maximálně 10x15cm ale obrazová kvalita bude stejná jako na velké rozlišení. Co se týče Vašeho dotazu tak jsem nenašel jiný způsob připojení než ten zespoda.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Já si foťák objednal tak odzkouším a dám vědět. Jasný, že fotit na 16Mega je hovadina, ale optimální je 8Mpix a stejně si to ještě zmenším na únosnou mez kolem 3MPix. Tak by už mohla bát solidní fotka. Barevná podání má výborné narozdíl od TZ10 která je do modra. Jsem také zvědavý na ovládání, výdrž. Trochu mám obavy ze spodního připojování USB kabelu, myslím že to je dost nešikovné. Otázka pro Megapixel : je nějaká jiná možnost připojení usb než ze spoda? Nebo nějaká dokovací vanička?

    Marek, 18.03.2011 | Reagovat

  • 17

    Lukeš
    Reaguje na 16 | Dobrý den, v tom případě doporučím asi nějaký web který je zaměřený na výtvarné umění ;-)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2011 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    nu což, fotky sice " pěkné" ale pouze co se obsahu týče, děkuji nechci, raději si sám cokoli "vodovkama" namaluji a ušetřím. ty fotečky vlasů rodovlásky či stromů za chatou na nejnižší isa s mizernou světelností mi moc radosti nepřinesly ale s tím se dalo počítat, přemegapixlováno. BUĎ FIT!!!

    staníček, 18.03.2011 | Reagovat

  • 15

    Lukeš
    Reaguje na 14 | Dobrý den, necháme se překvapit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.03.2011 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Díky za odpověď. Můj osobní názor je, že 16MPix CMOS čip bude už hodně zašuměný, ale chápu, že to nelze hodnotit před vyzkoušením fotoaparátu. L.

    Lubos Svanda, 10.03.2011 | Reagovat

  • 13

    Lukeš
    Reaguje na 12 | Dobrý den, osobně bych volil Sony HX5. Model HX7 bohužel zatím nemohu hodnotit protože jsme neměli možnost ho vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2011 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi koupí Sony CyberShot DSC-HX5 nebo Panas. TZ10. Můj dotaz je, zda se vyplatí počkat na Sony HX7 a zda je dle vašeho názoru 16Mpix CMOS čip skutečně taková výhoda. Díky, Luboš

    Lubos Svanda, 09.03.2011 | Reagovat

  • 11

    Lukeš
    Reaguje na 10 | Dobrý den, výroba sice levná je, ale pouze v této třídě a velikosti. Výroba větších snímačů je samozřejmě mnohonásobně dražší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    no ja tomo moc nerozumim ale co sem zjistil tak vyroba cmos snimacu je levna tak nechapu proc tak setri s rozmerem kdyz stejne maji mensi spotrebu min se zahrivaji apod. napada me jedinej duvod proste potrebuji vyrobit vic modelu za vetsi rozsah cen

    Jara, 26.02.2011 | Reagovat

  • 9

    Lukeš
    Reaguje na 8 | Dobrý den, možná že jí bude mít HX8 :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Abych byl přesný... čekal jsem Slow-motion.

    Víťa, 22.02.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Koukám,že si koupím raději "starý" model HX5, který jsem viděl na jiných serverech pod šest tisíc. Uvažovat o 16MPX fakt nemá smysl. 60s frekvence fullHD filmů a fotit rychlostí 10 sn/s v plném rozlišení umí taky. Jen to nemá "3D" fotky :)) V tomhle se Sony moc nevytáhlo... rok pryč a žádná evoluce... holt je rok krátká doba.

    Víťa, 22.02.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | jj možnost ta tu je ale ukažte mi běžného občana, který něco vůbec čte. pokud by lidi četli, ak by neuzavírali tak stupidní smlouvy třeba na peníze atd. kde se dobrovolně vzdají všech svých práv. takže něco hlubšího o aparátu si přečtou pouze fotoamatéři a lidi tzv. držgrešle, kterým je proti srsti platit za něco co neznají. BUĎ FIT!!!

    staníček, 17.02.2011 | Reagovat

  • 5

    Lukeš
    Reaguje na 4 | Dobrý den, máte pravdu, na druhou stranu každý má možnost něco si o přístroji přečíst než si ho zakoupí :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | to je bohužel jen díky tomu, že spotřebitel " medián" je člověk, který foťákům nerozumí a kupuje logikou " čím víc proužků, tím víc adidas"

    Mara, 15.02.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Jsem zvědavej na testy, jak si poradí 16 Mpx snímač v horších světelných podmínkách, sám jsem si myslel že to na 14 Mpx zkončí a že nastane čas vyspělejších kompaktů, jako Panasonic lx-5 nebo Olympus zx-1 s 10 Mpx. Asi jsem se mýlil, za 2 roky bude na 1/2,33" snímači 20 Mpx a zašumění fotek jak v telefonech :(

    Honza, 22.01.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, rozsah "názorů megapixelu" není v důsledku tak podrobný. Pro obdobný test raději sledujte speciálně zaměřené weby.

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.01.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Nebyl jsem schopen se rozhodnout mezi SONY HX5 a Casio EX-FH100, a proto jsem se rozhodl počkat na nové modely Casio EX-ZR100 a Sony HX7. Doufám,že až budou tyto dle mého názoru největší favorité v kategorii travelzoom skladem, tak je podrobíte vzájemnému srovnání, abych slyšel i názor odborníků,který mě snad pomůže při výběru. Děkuji

    hafush, 15.01.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím