Sony CyberShot DSC-RX10 II Komentáře k Sony CyberShot DSC-RX10 II

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (32 - 1)

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, no je zde rozdíl v baterce, velikosti, ovládání, zoomu a dalších některých odlišností. Ale krom šumu, který je nepatrně lepší u RX10II jsem ve výstupu zásadní rozdíl nenašel. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.06.2016 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Mám starší Canon 40D s objektivy 17-55 a 18-a EFS 18-200. Rád bych něco novějšího a vyšlo mi po zvážení všeho, že Sony RX10 II je pro mne ideální. Ale už mám doma Sony RX 100 III. Je pro mne tedy vůbec RX10 potřebný?

    Luboš H, 12.06.2016 | Reagovat

  • 30

    Lukeš

    Reaguje na (29) | Dobrý den,osobně bych asi volil Sony kvůli světelnosti objektivu, ale v některých směrech se zase hodí výměnný objektiv. Co se týče rychlosti, tak je to podobné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2015 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den. Dá se tento fotoaparát porovnat s Panasonic Lumix DMC-G7 + 14-140 mm. Který vyjde v rychlosti ostření a obrazové kvalitě lépe?/sport,zvířata/ Děkuji

    Standa, 15.12.2015 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na (27) | Dobrý den, na stejném tiskovém formátu určitě ne, rozdíl je právě ve velikosti snímače a ten je výrazný.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.08.2015 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kacířskou myšlenku. Dokáže tento fotoaparát nahradit v kvalitě fotografického výstupu napr. Nikon d7200 se setovým objektivem 18-140? Zásadní rozdíl je ve velikosti cipu (Nikon) a světelnost objektivu (Sony). Jak se tento rozdíl projeví na výsledku? Jde mi zejména o focení krajiny, budov. Dekuji.

    Michal K., 16.08.2015 | Reagovat

  • 26

    Vojáček

    Reaguje na (25) | a lepší hledáček, rychlejší sériové snímání.... :-)

    Pavel Vojáček, 07.08.2015 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Cena je vůči RX-10 neuvěřitelná - 4K video a slow motion 4 vteriny za 20 tisic navic ????

    Jan Andrle, 06.08.2015 | Reagovat

  • 24

    Vojáček

    Reaguje na (23) | Mockrát děkuji, podle návodu by měla i ta redukce šumu jít vypnout takže je to v pohodě. Šlo mi jen o to, jestli s tímto fotoaparátem je možné dělat expozice kolem 3-5 minut a to jak se zdá možné je. Ještě jednou děkuji.

    Pavel Vojáček, 05.08.2015 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na (22) | Dobrý den, no ještě jsem to ověřoval a opravdu jsem se špatně podíval, rozsah není totiž vůbec omezen. Podpora Sony napsala vyloženě ---maximální doba není přesně specifikována. Funkce bude trvat po dobu stlačení spouště.--- Ale má to své proti---Z technického hlediska při této funkci dochází k velké spotřebě baterie a při delším držení bude na fotografii velký šum a také po snímání se bude provádět redukce šumu po stejnou dobu, po kterou byla závěrka otevřena. Pokud však probíhá redukce šumu, nemůžete snímat. Manual zde,   podpora zde

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.08.2015 | Reagovat

  • 22

    Vojáček

    Reaguje na (21) | Kde jste to vyčetl, já to nenašel ani na stránkách výrobce :-)

    Pavel Vojáček, 03.08.2015 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (20) | Dobrý den, vypadá to na 30mint a spoušť například tuto vpr1

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.08.2015 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Prosím o informaci jestli je nějak omezen nejdelší možný čas expozice v režimu bulb a jestli je k tomuto fotoaparátu možné připojit kabelovou spoušť. Děkuji.

    Pavel V., 29.07.2015 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na (15) | tak uz sem si to nasel.. bohuzel v rezimu slow motion to nataci pouze asi 4 vterinky :( takze naprd... ja mam svoje 10 let stary Casio EX-F1 a to nataci neomezene...

    Michal, 25.07.2015 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    promiňte -ale za takovou cenu -- nesmysl ?? mám DMC FZ 1000---za polovinu a i to se zdá za ten výkon přemrštěně mnoho

    trewor, 25.07.2015 | Reagovat

  • 17

    Zelinka

    Reaguje na (16) | Dobrý den,

    Ostření i zoomovaní je možné prostřednictvím prstence na objektivu. Nicméně objektiv není klasické ,,zrcadlovkové" konstrukce, proto bude za vás zoomování provádět motorek. 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 25.07.2015 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    lze ostrit nebo zoomovat i manualne?

    Michal, 24.07.2015 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    v modu slow motion 500fps atd... je mozne natacet neomezene dlouho? dekuji za odpoved

    Michal, 24.07.2015 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Kdy bude recenze na tento fotoaparát.

    Libor Toman, 22.07.2015 | Reagovat

  • 13

    Zelinka

    Reaguje na (12) | Dobrý den,

    bohužel nemáte pravdu přepočet na kinofilm je opravdu 24-200 opačný přepočet z kinofilmu je konkrétně 8,8-73,3mm.

    Hezký den

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 18.07.2015 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (7) | Obráceně, na kinofilm je 8 x 70 !!!

    Karel kos, 18.07.2015 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Díky pane Maxante! Ony ty ceny opravdu nemají logiku. Canon PowerShot G3X stojí 1000 $ a u vás v Megapixelu cca 25000,- Kč. Jsou věci mezi nebem a Zemí.

    Petr Mareš, 13.07.2015 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den, cena je korektní, jedná se o cenovku zadanou dodavatelem. Částky za konkrétní produkty se samozřejmě v různých zemích po přepočtu liší, někdy i dramaticky. Zásadními faktory jsou například kursy měn, daňové rozdíly, délka záruční lhůty atp.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.07.2015 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Ta cena mi není jasná, našel jsem, že tato RX10 II stojí bez drobných 1300 $. To mně vychází cca 32500,- našich kaček. Myslím, že se Megapixel uťal, cena 44190,- Kč je hoax:-)

    Petr Mareš, 12.07.2015 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Cena dost vysoko, oproti RX10, ta tuším začínala na 30000,- Kč. To se máme na co těšit, Panasonic Lumix FZ1000 II za 33000,- Kč? Tajně doufám, že nový FZ1000 II bude do 25000,- Kč. Závisí to samozřejmě na inovacích, když tam páni Paňáci frknou novej objektiv 30x, prsknou tam novej 1" čip s ještě lepšími parametry, novej procák, rychlý paměti, přemakanej soft, Bůh nás chraň od 30000,- kaček.

    Petr Mareš, 12.07.2015 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na (2) | Dobrý den, rozsah 24-200mm je po přepočtu na kinofilm

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.07.2015 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na (3) | Dobrý den, rozsah je uveden po přepočtu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.07.2015 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (4) | Dobrý den, doslovným překladem krokový zoom, tedy v krocích po určených ohniscích.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.07.2015 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na (1) | Co je to steep Zoom

    Jan Kos, 10.07.2015 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (1) | to už je na plášti přepočet na FF kde je napsano 24/200 při tom je to 8/73 ???? Zas nějaký podvod. A ty prachy.

    Novak Jan, 10.07.2015 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Nepochopil jsem zoom 24/200 když to ukazuje 8/73???

    karel Suk, 10.07.2015 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    NoOo, to je zase roztřel.. 43.000,- za ultrazoom?? GH4ku pochopím, ale tohle je teda mazec

    p. Petr, 30.06.2015 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím