Sony CyberShot DSC-RX10 Komentáře k Sony CyberShot DSC-RX10

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (182 - 82)

  • 182

    Tršo

    Reaguje na (181) | Dobrý den, na Sony RX10 lze nasadit univerzální clona s průměrem 62mm, zastavte se za námi na prodejnu a určitě to s vámi vyzkoušíme. S pozdravem Václav Tršo

    Václav Tršo - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a lektor kurzů, 09.12.2017 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    Dobrý den, je možnost dokoupení sluneční clony k tomuto fotoaparátu? Předem děkuji za odpověď

    Lukáš Šimáček, 09.12.2017 | Reagovat

  • 180

    Avatar

    Reaguje na (179) | Dobrý den, pokud nepomáhá nastavení optické korekce přijďte s přistrojem na některou z poboček a podíváme se na to.

    Jakub Paleček - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.08.2017 | Reagovat

  • 179

    Avatar

    Dobry den, zrovna jem si tento fotoaparát pořídil a při focení přes hledáčak je obraz rozmazany,nevím jestli je to nastavením nebo je vadný, můžete mi prosim vás poradit? Děkuji Procházka

    Pavel Procházka, 26.08.2017 | Reagovat

  • 178

    Avatar

    Reaguje na (173) | Rozhodně bych vyzkoušel reset nastavení nabízený v menu...

    Jaroš miroslav, 20.05.2017 | Reagovat

  • 177

    Avatar

    Všechny fotky na internetu z RX10 v režimu "Panorama" jsou s konstantní expozicí 1/250s a různou clonou. Mám dojem, že expoziční čas v režimu "Panorama" je konstantně nastavený a nelze s ním hýbat jako u RX100 (má pevně 1/500s).

    Jaroš miroslav, 04.05.2017 | Reagovat

  • 176

    Křížek

    Reaguje na (175) | Dobrý den, v tomto módu pracuje RX-10 tak, že pro panorama podřídí expoziční data prvnímu snímku na záčátku panoramatu. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.05.2017 | Reagovat

  • 175

    Avatar

    K zaregistrovanému slabému, ale slyšitelnému zvuku při spuštění přístroje asi motorku a to i při klidovém stavu: Stabilizace (SteadyShot) je podle mého na DSC-RX10 optická. Super Sonic wave Motor pracuje tiše, ale někdo ho může slyšet... Můj dotaz: Režim Panorama u DSC-RX10 využívá konstantní expozici jako u DSC-RX100 (1/500)? Například DSC-HX400V se může panorama exponovat třeba i na 1/60s a mohou se tak dělat i panorama v interiéru...

    Jaroš miroslav, 01.05.2017 | Reagovat

  • 174

    Bouška

    Reaguje na (173) | Dobrý den, takhle z hlavy bohužel nevím. Ale je klidně možnmé, že je to nějakým záhadným nastavením.  Pokud můžete, zkuste navštívit některou z našich prodejen, kolegové se na to mohou podívat. Pokud nenajdou žádnou chybu v nastavení, bude patrně nutné kontaktovat autorizovaný servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.04.2017 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Dobrý den. Mám na Vás jeden dotaz. Fotoaparát jsem si zakoupil před cca rokem a až nyní jsem se dostal k jeho pořádnému využívání. Mám potíž s nastavením času v manuálním programu a v programu s prioritou uzávěrky, kdy mi jde nastavit expozice jen ve dvou časech a to v rozmezí 1/25-1/60 - jinak nic dalšího (kratší, ani delší časy). V programu s prioritou clony je vše v pořádku clona funguje v plném rozsahu, čas uzávěrky se upravuje dle clony. Nevíte kde by mohl být zádrhel ? Děkuji

    Zdeněk Štěrba, 07.04.2017 | Reagovat

  • 172

    Křížek

    Dobrý den, pokud se přístroj nechová standardním způsobem nebo způsobem popsaným v uživatelském manuálu, prosím, postupujte dle našeho reklamačního řádu

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.09.2016 | Reagovat

  • 171

    Avatar

    Dobrý den, cca pře rokem jsem u vás koupil Sony RX10. Poslední dobou jsem zaregistroval při spuštění přístroje slabý, ale slyšitelný zvuk asi motorku a to i při klidovém stavu (bez ostření, změny ohniska). Bohužel si nevzpomínám, zda jsem zvuk registroval i u nového přístroje. Můžete mi prosím poradit, zda je to v pořádku, nebo naopak příznak budoucí opravy ? Předem děkuji.

    Tomáš Beran, 20.09.2016 | Reagovat

  • 170

    Křížek

    Dobrý den, pokud vím, tak pouze přes náhradní baterie. Žádný adaptér Sony přímo nedělá. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.09.2016 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Dobrý den, je možné tento fotoaparát mít zapnutý na natáčení videí zároveň při nabíjení (nebo napájení ze sítě)? Existuje nějaká možnost než pro celodenní natáčení mít zásobu baterií? Děkuji moc!

    Radek Karban, 09.09.2016 | Reagovat

  • 168

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2016 | Reagovat

  • 167

    Avatar

    Dobrý den, existuje nabíječka baterii do 12v zástrčky??

    Pavel V, 14.06.2016 | Reagovat

  • 166

    Avatar

    Reaguje na (165) | Dobrý den, ano budete na tom lépe. D5300 je si myslím v této cen. kategorii dobrou volbou. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.03.2016 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    Reaguje na (164) | Dobře děkuju, ale zeptám se ještě jinak, budu na tom lépe i se setovou 17-140, zatím? Nebo co v podobné cenové hladině by jste mi doporučil? Děkuji..

    DanRaven, 29.03.2016 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Reaguje na (163) | Dobrý den, D5300 je na tom lépe a to odost. Díky snímači a jeho výkonu. Možnost výměny objektivů pak beru jako další plus. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.03.2016 | Reagovat

  • 163

    Avatar

    Dobrý den, nemůžu se rozhodnou zda tento a nebo zrcadlovku konkrétně D5300. Jak na tom budu se setovými objektivy a případně jak moc si pomůžu např se -Sigma 17-70 + nějaký pevný světelný sklo? Nejde mi ani tak o ten zoom. Děkuji.

    DanRaven, 29.03.2016 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Reaguje na (161) | Dobrý den, pokud tam bude popruh bude to akorát. Tedy klidně lze použít. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 161

    Avatar

    Reaguje na (160) | děkuji za odpověď a tip. Nechal jsem se jím velikostně inspirovat a objevil jsem tuto brašnu Lowepro Adventura TLZ 30 II (http://www.megapixel.cz/lowepro-adventura-tlz-30-ii) zajímalo by mě jestli se do ní pohodlně vejde tento fotoaparát včetně popruhu na rameno nebo už je veliká a fotoaparát v ní bude "cestovat".

    Petr Dvořák, 06.01.2016 | Reagovat

  • 160

    Avatar

    Reaguje na (159) | Dobrý den, například vanguard oslo.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.01.2016 | Reagovat

  • 159

    Avatar

    Dobrý den. Jakou brašnu byste mi doporučili pro tento fotoaparát. Děkuji za odpověď, Petr Dvořák.

    Petr Dvořák, 05.01.2016 | Reagovat

  • 158

    Lukeš

    Reaguje na (157) | Dobrý den, formát 1440x1080 bohužel není Full HD. Obraz je o něco užší oproti 1920.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2015 | Reagovat

  • 157

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz k formátu videa, která upravuji v Imovie a tento program si nerozumí s AVCHD ale s MP4. Dočetl jsem se, že tento přístroj umí -záznam lze provádět ve dvou formátech a to mp4 v rozlišení 1440×1080 s 30sn./s., nebo AVCHD. Formát AVCHD lze nastavit v 5 typech a v rozlišení full HD (1920×1080) s 25sn/s prokládané až po 60sn/s progresivní. Tzn. - že MP4 není Full HD? děkuji

    Martin H., 13.12.2015 | Reagovat

  • 156

    Lukeš

    Reaguje na (155) | Dobrý den, pokud se budeme bavit o tisku formátu A4 - A3, tak si myslím, že se kvalitou dá přiblížit uvedenému setu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2015 | Reagovat

  • 155

    Avatar

    Dobrý den, děkuji za názor. Je mi jasné, že se vracím, jde jen o to jak moc. Zeptám se tedy jinak, je vůbec nějaká šance dostat se kvalitou snímků alespoň na úroveň canon 60d se sklem canon 17-85 is usm ( běžné podmínky, tisk A4-A3+) ? Tu kombinaci těla a skla jsem používal před nákupem objektivů L-kové řady. ( určitě před konečným rozhodnutím využiju možnost si pořídit kontrolní snímky ) Děkuji Filip

    Miroslav Filip, 10.12.2015 | Reagovat

  • 154

    Lukeš

    Reaguje na (153) | Dobrý den, pokud mám být upřímný, tak se obávám, že Vám žádný kompakt, plně nenahradí zrcadlovku. Všechny uvedené modely patří ke špičce ve své třídě, ale protože máte nějaké nároky, kterou jsou i trochu individuální, tak Vám jen těžko někdo řekne kupte si ten, nebo ten, protože je nejlepší. V podobných případech doporučuji osobní návštěvu některé z našich prodejen, všechny si můžete vyzkoušet, něco si nafotit a doma si pak porovnat výsledky. Každý ze zmiňovaných přístrojů má své pro a proti. Osobně mám celkem rád právě RX10, který je poměrně rychlí, má celkem nízkou hladinu šumu a celkově dobrý obrazový výstup.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2015 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Dobrý den,. Hledám náhradu, ale nechci se vzdát kvality. Používám canon 60 a 70d, a L-ková skla.Jde mi o to, aby dopad na kvalitu snímků byl co nejmenší. V hledáčku mám : krom RX10, i Leicu D-Lux model 109 a Canon PowerShot G1 Mark ll Fotím přírodu včetně macra, architekturu, příležitostně sport. Děkuji, Filip

    Miroslav Filip, 09.12.2015 | Reagovat

  • 152

    Lukeš

    Reaguje na (151) | Dobrý den,osobně bych doporučil Sony RX10. S tím mám opravdu dobré zkušenosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.11.2015 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se právě mezi SONY CyberShot DSC-RX10 a nebo NIKON COOLPIX P900, můžete mě poradit? A nebo popřípadě jiný, hledám především kvalitní, univerzální kompakt, cenově do 25.000Kč, díky.

    Pavel Dvořák, 05.11.2015 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Reaguje na (149) | Dobrý den, smazáno z důvodu odkazů na jiné firmy. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.10.2015 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Reaguje na (147) | Dobrý den, takto se to nedá vybrat. Šum je ovlivněn spoustou věcí, rozhodně na tom bude lépe APSC snímač, než měnší, také novější technologie na snímačích než u straších apaprátů.  Dobré výsledky má A77, ale i A58. Píšete že je na Iso 400 obraz nepoužitelný, osobně šum detekuji až na 1600 Iso. Nemáte jen něco nastaveno špatně? 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.09.2015 | Reagovat

  • 147

    Richta

    Reaguje na (146) | horší? To snad ani nejde, nebo ano? Mám a58 a šum vidím brutální už na hodnotách 400. Co od sony by jste mi teda doporučil, pokud budu mít požadavek na co nejmenší šum? Krom FF na který prozatím nemám. Kvůli tomu jsem chtěl z SLT přejit na bezzrcadlo . . .

    Martin Richta, 09.09.2015 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Reaguje na (145) | Dobrý den, no toto jsou dost individuální věci. Pokud se podívám na srovnání ukázkových snímků na Iso 1600 je RX10 horší. Dle méh názoru. Papírově je tomu také tak. Ohledně zoomu je nutné to vyzkoušet. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.09.2015 | Reagovat

  • 145

    Richta

    Dobrý den. Jak je na tom tento stroj při srovnání v šumu na iso do 800 s fotoaparáty a58 nebo a77? Oba tyto přístroje mám a jsem z šumu na běžných hodnotách nešťastný. Chci přejít na bezzrcadlovku. Nejdříve nějakou all in one na běžné cvakání. A druhý dotaz se týká zoomu. Píše se že je elektronický a má zpoždění. Dá se to srovnat se sony a6000 a setovým objektivem? Tam se to dalo skousnout a rychle sem si zvykl. děkuji

    Martin Richta, 07.09.2015 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Reaguje na (135) | Tlačítko AEL lze nastavit, aby bylo zapnuté na více snímků: Menu - Uživatelská nastavení - pod složkou 4 - Vlastní nast. kláves - Funkce tlačítka AEL - nastavení Přepnutí AEL, zkuste to, mělo by to fungovat.

    vlada.c, 20.07.2015 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Reaguje na (142) | Dobrý den, fotografovat během natáčení nelze. Při natáčení je použitelný i hledáček.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.07.2015 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Dobrý den je možné u videozáznamu ještě fotit, aby se nezastavil záznam kamery, jestli ano v jakém rozlišení je potom fotka ? Při videozáznamu nemohu sledovat co točím hledáčkem, jedině přes displej LCD ?

    František, 08.07.2015 | Reagovat

  • 141

    Avatar

    Reaguje na (140) | Dobrý den, máte-li na mysli zobrazení histogramu při focení (nikoliv při prohlížení snímků) tak takto: Menu, druhá záložka, druhá položka, tlačítko DISP. Zde si nastavíte co všechno má být vidět buď na displeji, v hledáčku, či na obou současně. Při prohlížení snímků postupně tlačítkem DISP. Zdraví Worwo

    Worwo, 28.06.2015 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dobrý den. Prosím vás, může mi někdo popsat jak nastavit zobrazování histogramu u sony rx10 ? Děkuji. Jsem vlastníkem tohoto přístroje a nemůžu na to přijít. Jinak je to skvělý foto přístroj. Přeji všem hezký den. Zdeněk

    Zdeněk Hluchaň, 28.06.2015 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Reaguje na (135) | Dobrý den,bohužel to není možné.  Pouze pro jeden snímek. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.06.2015 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Reaguje na (134) | Dobrý den, ať pátrám jak pátrám stále na mě vyskakuje číslo 1/1600 .

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.06.2015 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Reaguje na (136) | Dobrý den, no to může být ledas čím. Osobně bych to odhadl na vyvážení bílé a nějaký problém s ním. Zkontroloval bych nastavení. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.06.2015 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobrý den, po roce zkušeností s tímto přístrojem musím říci, že je super. Vždy je to věc subjektivní a možná i druhu fotografie, avšak musím říci, že jsem s fotkami z něj spokojenější, než např. ze zrcadlovky Nikon 5000 či SONY 57 (a to i se světelnějšími objektivy, než jsou seťáky). U fotografií přírody a kytiček na pomezí makra a normálu zcela určitě. Jen, mám jeden obecný dotaz na "úkaz", který vnímám nejen u svých fotek (a i zde musím vyzdvihnout SONY RX10, že u něj nejméně ze všech), proč i zrcadlovky (samozřejmě v jpeg) vykreslují červené a růžové odstíny (u kytek speciálně) tak moc do modra???? Nedá se tomu nějak předejít nastavením? Děkuji moc. Dalibor

    Dalibor Vaigert, 17.06.2015 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli lze u přístroje zamknout zámek expozice i na více snímků, aniž bych při tom stále musel držet tlačítko AEL? Pokud jsem dobře pochopil návod ,tak to nejde. Pokud lze: jak to udělat? Děkuji

    František Urban, 15.06.2015 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobrý den, jaký je, prosím, synchronizační čas závěrky pro práci s bleskem? Děkuji Richtr

    Jan Richtr, 11.06.2015 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Reaguje na (132) | Dobrý den, ano video je zde hodně slušné. Lze jako uiverzální (video, foto) zařízení doporučit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.06.2015 | Reagovat

  • 132

    L.

    Dobrý den chcel by som sa vás opytat na tento foták či v tejto cenovej relacii je lepšia kamera alebo tento fotak , na video teda či ma kamera v tejto cene lepšiu kvalitu videa ako tento fotak osobne mi pride kvalita videa velmi velmi slušna porovnatelna na urovni zrkadloviek a zároven by som mal fotak na dovolenky a všade tam kde sa mi nechce tahať zrkadlovka ideu mi hlavne o kvalitu videa či je to najlepšia volba za tu cenu

    Mišo, 04.06.2015 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Reaguje na (130) | Dobrý den, ano je vhodný, má široký uhel záběru a dobé možnosti a slušný výstup. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.05.2015 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Dobrý den, pokud budu potřebovat fotit místnosti na širokoúhlý záběr pro inzerci | prezentaci. Má tento fotoaparát i tuto možnost? Potřebuji si koupit fotoaparát - kompakt, který mi umožní hlavně tento typ focení. Děkuji za odpověď.

    Honza, 02.05.2015 | Reagovat

  • 129

    Kudláček

    Reaguje na (128) | Zdravím,mám již delší dobu RX10 a hrkání v objektivu se mi projevuje také,patrně jde o normální jev.

    Mark, 16.03.2015 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Reaguje na (127) | Ďakujem za postrehy. Úplne spokojný ( alebo úplne nespokojný ) by som bol, keby som si mohol chytiť a vyskúšať jeden - dva iné foťáky osobne a presvedčiť sa, že to je vlastnosť objektívu a nie vada. Potom budem presvedčený na 105%. Zatiaľ je to len 99%. Ale fotky sú na prvý pohľad pekné, zatiaľ som ich bližšie nerozpitvával.Zdraví Jano

    Ján Baracka, 12.03.2015 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Reaguje na (123) | Dobrý den, ano jak je zde zmíněno malinká vůle zde je a ten zvuk může být opravdu stabilizace. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2015 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Reaguje na (125) | Dobrý den Jano, v jakési diskuzi (nevzpomenu si na značku) jsem četl, že toto může způsobit i stabilizace, t.j. volné části objektivu, které se při stabilizaci pohybují. Nevím, opatrně to zkouším ale asi příliš opatrně, trochu se bojím, takže nic neslyším. Věřím, že nepůjde o závadu na reklamaci a přeji hodně vydařených fotek. Zdraví Worwo

    Worwo, 10.03.2015 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Reaguje na (124) | Ďakujem za prvý postreh, trochu ma to upokojilo, ale ešte nie som presvedčený na 100%. To hrkanie - jemné klepnutie objektívu je počuť pri preklápaní foťáku o 90 stupňov pri vypnutom i zapnutom foťáku, pri široko i tele objektíve. Zatiaľ som spravil len niekoľko fotiek, vyzerajú dobre, len by som si chcel overiť u viacerých majiteľov, či je to jav normálny, alebo nie. Ďakujem Worwo. Zdraví Jano

    Ján Baracka, 09.03.2015 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Reaguje na (123) | Reaguje na (123) | Dobrý den, vůle v objektivu určitě je , to mě překvapilo už při prvním fotografování, ale fotky jsou bez problémů. Hrkání v objektivu jsem nezaznamenal, ovšem naprosto bezhlučně se neposouvá. Při ovládání kroužkem neslyším nic, možná trochu při ovládání páčkou na těle. Zdraví Worwo

    Worwo, 09.03.2015 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dobrý deň, pokúšam sa rôznym spôsobom zistiť, či vôľa objektívu u sony rx 10 má byť až taká, aby pri jemnom pohybe dopredu a dozadu bolo počuť jeho hrkanie. Ani servisáci, ktorí ho doteraz neopravovali, mi s určitosťou neodpovedali, predajcovia majú fotoaparáty zabalené v skladoch, tak som si spomenul na recenzentov, ktorí foťák určite v ruke mali. Dovoľujem si Vás požiadať o Váš názor : je to v poriadku, aby pri pohybe fotoaparátu bolo počuť jemné hrkanie – vôľu objektívu ? Za Vašu odpoveď Vám vopred ďakujem.

    Ján Baracka, 07.03.2015 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Reaguje na (121) | Dobrý den, no v tomto případě bych řekl že bude mít navrch objektivově RX10. Ale pokud dáte adekvátní sklo na E-m10 a ne základní světelně nezajímavé sklo tak bude mít E-m10 dost navrch. A nejenom v kresbě , ale i v možnostech. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.02.2015 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Dobrý den, jak by podle Vás, dopadlo srovnání kvality výstupu mezi Sony Rx 10 a Olympusem E M10 s objektivy 14-40 II R + 40-150mm? Neumím to odhadnout ,vzhledem k mnoha faktorům: sony má menší snímač (olympus ale zase jeho poměr 4:3...), jeho objektiv zase konstatní světelnost 2,8 ,oproti horším parametrům uvedených objektivů (= 3,5-5,6, 4-6). Který z přístrojů by dělal lepší fotografie za šera (západ slunce, svítání...)? Děkuji .Urban

    František Urban, 25.02.2015 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Reaguje na (119) | Dobrý den, no pevné sklo je výborné opticky, ale toto ohnisko není uplně vhodné jako univerzální. Po přepočtu je to 85mm a to je pro interiér dost špatné. V tom případě by byla lepší varianta opravdu 16-50, který Vám pokryje nejpoužívanější ohniska. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2015 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Reaguje na (118) | Mezitím jsem ještě procházel bezzrcadlovky a padl mi do oka Sony A6000.Tam už by variabilita se skly byla, jen nevím jaké zvolit, abych měl trochu univerzál s více možnostmi. Fotím běžné situace jako architektura, krajina, ulice, lidi, potréty a spousty situací za šera nebo v noci. Myslíte, že by mi pevné sklo typu 50mm F1,8 dokázalo vyhovět? Vím, že by 16-50mm bylo univerzálnější, ale světelnost je světelnost.

    Vladimír Mlejnek, 19.02.2015 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Reaguje na (117) | Dobrý den, no osobně bych vybral zrcadlovku  D5200. Protože má velký snímač a hlavně lze měnit objektivy. Tím máte zajištěny různé možnosti a také i změnu kresby při koupi kvalitních skel. RX10 jevelice slušně vybavena, má také perfektní výstup a to i hlavně díky perfektnímu objektivu s výbornou světelností.  Ale trochzu bych zvažoval nemožnost výměny objektivů.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2015 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Dobry den, rad bych povysil obrazovy vystup o neco vyse a vymenil stavajici Panasonic FZ150. Dle meho foti dobre, ale rezervy tam jsou, o komfortu foceni ani nemluve. Padl mi do oka tento Sony RX10, dale pak treba Panasonic LX100 a ani se nebranim zrcadlovce, dejme tomu nejaky Nikon D5200 s nejakym univerzalnim objektivem 16-300mm.Schvalne jsem zminil pristroje z jinych trid, jde mi hlavne o obrazovou kvalitu a i rad bych vyuzil hledacek, aby clovek videl to co foti. Dekuji za srovnani s mou FZ150 a doporuceni jaky pristroj zvolit. Uz jsem tak nejak stejne rozhodnuty pro univerzal Sony RX10, ale uvidime.

    Vladimir Mlejnek, 15.02.2015 | Reagovat

  • 116

    Vacek

    Reaguje na (115) | Dobrý den,
    digitální zoom bohužel nefunguje v rawu.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.02.2015 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Dobrý den, Digitální zoom funguje i při rawu ?

    Pavel, 04.02.2015 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Reaguje na (113) | Dobrý den, ano doporučil bych opravdu B+W 62mm. Jsou kvalitní.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.01.2015 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi doporučit k fotoaparátu polarizační filtr? Vyplatí se připlatit za značku např. B+W, nebo máte dobré zkušenosti s nějakým jiným konkrétním filtrem ? Děkuji za radu.

    Tomáš Beran, 24.01.2015 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Reaguje na (111) | Dobrý den, Menu, první záložka, druhý sloupec, nastavení pohonu. Dá se přiřadit k některému tlačítku, viz.: Vlastní nastavení kláves. Worwo

    Worwo, 23.01.2015 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Dobrý den, aparát je to fajn, jen mám potíže najít samospoušť, přijde mě to velice nešikovné a zbytečně kdesi schované, v manuálu jsem se zcela ztratil. Můžete rychle poradit? Děkuji.

    Jan Vábra, 23.01.2015 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Reaguje na (109) | Dobrý den, bohužel si nejsem vědom žádné optiky. Lze makropředsádku, ale tu bych nedoporučoval z důvodu zhoršení kvality výstupu u  objektivu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.01.2015 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Dobry den, je mozno k tomuto fotaku pouzit nejaky rozsirujici objektiv nebo cocky pro vetsi zoom?

    Honza Kudrna, 31.12.2014 | Reagovat

  • 108

    Lukeš

    Reaguje na (107) | Dobrý den, ano to je standardní u všech fotoaparátů s živým náhledem na LCD, nebo v hledáčku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2014 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Dobrý den, u některých fotoaparátů s el. hledáčkem je v popisu vlastností uvedeno, že v hledáčku či na displeji je vidět výslednou podobu snímku ještě před stiskem spouště, mám na mysli WB, event. podexpozici a pod. Potom by oprava případných nedostatků bylo možná ještě před pořízením snímku. Má tuto vlastnost i Sony RX10? Děkuji Horák

    Jiří Horák, 13.12.2014 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na (105) | Velmi obsáhlý a srozumitelný návod v češtině zde: http://pdf.crse.com/manuals/4477080621/CZ/index.html

    Worwo, 30.11.2014 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Dobrý den, k fotoaparátu je přiložen jen velmi stručný návod s obecně známými skutečnostmi. V něm je odkaz na podporu na stránkách Sony. Podrobný návod, který si přístroj v poměru ke své ceně a mnoha možnostem nastavení zaslouží, je zde ale pouze v angličtině. Hledal jsem špatně, nebo podrobný návod v češtině skutečně neexistuje?

    Antonín Vajčner, 30.11.2014 | Reagovat

  • 104

    Korč

    Reaguje na (103) | Dobrý den, použít lze, ale expoziční časy se protáhnou až na desítky minut.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Lze na RX10 použít infra filtr? Četl jsem, že kompakty neumí infra zobrazit z důvodu filtru před snímačem. Děkji za odpověď.

    Petr Sezemský, 25.11.2014 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Reaguje na (100) | Nelze ani takhle , byl to omyl

    Ti, 06.11.2014 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Reaguje na (98) | Při dostatečném osvětlení / nebo lépe řečeno při velmi dobrém osvětlení/ ostří RX10 rychle , jako Panasonic GX7.Problém nastává při nižší hladině osvětlení / před zapnutím přisvětlení/ a řekl bych ,že katastrofa je při šeru.Tam se musí hledat dostatečně kontrastní bod pro zaostření.Škoda.V těchto podmínkách Pansonic GX7 exeluje.

    Ti, 25.10.2014 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Při videu je možné pořídít fotografii , ale při přehrávání.Posléze je nutné přehrávání znovu spustit.

    Ti, 25.10.2014 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | Dobrý den, to mi zase tak pomalé nepřišlo. Určitě záleží na nastavení, třeba bylo něco přednastaveno. Těžko takto odhadnout.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2014 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den, včera jsem v prodejně zkoušel Sony RX-10 a Panasonic Lumix FZ 1000 a překvapilo mne, jak výrazně pomaleji ostřilo Sony.V komentářích se o tom moc nepíše: může to být nastavením modu ostření v přístroji (na prodejně) nebo je to fakt, s kterým je třeba počítat? Děkuji

    František Urban, 02.10.2014 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Reaguje na (96) | Dobrý den, jako UV ochranu bych doporučil B+W. Jako Polarizační Hoyu HD.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.09.2014 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Ještě se chci zeptat, jaký(é) filtr(y) by jste mi k přístroji (jako amatérovi) doporučil , aniž bych tím snížil kvalitu výstupu a zruinoval peněženku? :-) Ochranný UV a polarizační ? Uveďte, prosím ,konkrétní výrobky, děkuji.

    František Urban, 20.09.2014 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na (94) | Dobrý den, ano světelnost by byla jedna z věcí, kterou bych upřednostnil. Ale RX10 bych řekl, že má o něco  lepší obrazovou kvalitu. Ale rozhodně neuděláte chybu ani s jedním. Oba jsou velie dobře vybaveni.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.09.2014 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den, rozmýšlím se mezi tímto fotoaparátem a Panasonicem Lumix DMC FZ 1000.Četl jsem různé recenze a názory...Chci fotit přírodu (ne ptactvo) - u vody brzy ráno, večer západy slunce...,stromy - spíše meditativní náměty. Který z těchto přístrojů by jste mi spíše doporučil? Jde mi hlavně o kvalitu fotografií (ne video) - které chci použít i jako obrázky na stěnu (cca 30x40cm). Stojí konstatní světelnost Sony za rozdíl ceny (pro mé účely při fotografování v horších světlených podmínkách) oproti Panasonicu? Děkuji

    František Urban, 17.09.2014 | Reagovat

  • 93

    Matoušek

    Reaguje na (92) | Dobrý den, ano. U RX10 je díky světelnému objektivu v tomto případě ostření rychlejší. Pokud by jste na Fuji použil světelný objektiv, byla by rychlost srovnatelná.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.09.2014 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobry den. Chcel by som sa spytat na rychlost ostrenia v porovnani s fujifilm x-e1 so setovym objektivom 18-55. Je autofocus rychlejsi ako u fujiny? Dakujem vopred za odpoved.

    Lubos, 04.09.2014 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Reaguje na (83) | Divím se, že zpochybňujete tak samozřejmé věci. Čip Sony RX 10 je samozřejmě palcový a oproti čipu 2/3" je větší 4,317... krát. To je prostá matematika.

    Bednařík, 28.08.2014 | Reagovat

  • 90

    Korč

    Reaguje na (89) | Dobrý den, v tomto srovnání bude rychlejší RX10

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 11.08.2014 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (88) | Děkuji,a ještě jedno srovnání s Canon G1X mark 2?chci fotoaparát využívat k focení sportu,takže by jsem chtěl foťák s rychlým ostřením,a nechci tahat objektivy.díky za radu a tip.

    Tomáš Grebeníček, 11.08.2014 | Reagovat

  • 88

    Korč

    Reaguje na (87) | Dobrý den, RX10 je díy rozměrnému snímači výrazně detailnější. Také ale 3x větší a těžší.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 11.08.2014 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den,prosím o názor na srovnání obrazové kvality přístrojů RX10 a Stylus 1.Moc děkuji za pomoc při výběru.

    Tomáš Grebeníček, 10.08.2014 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na (83) | Dobrý den, ano rozumím a máte pravdu, ale bohužel stím nic nenaděláme. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.07.2014 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (84) | ...A právě proto, že již mnohokráte byla popsána, není třeba uvádět údaje takovým způsobem.. pro znalé to nevypadá seriozně a neznalým to nepomůže ke správnému rozhodnutí... Vzhledem k tomu, že je to již stokrát obehraná písnička, je i můj komentář v tomto směru zřejmě bojem proti větrným mlýnům.. Pokud se výrobci a prodejcům taková vyjádření nelíbí, pak je jednoduchý lék - reklamu dělat poctivě a neslibovat hory - doly. :-) DSC-RX10 své kupce při nabízené kvalitě jistě najde i bez tohoto pozlátka. Je to nepochybně výjimečný kompaktní fotoaparát.

    František, 29.07.2014 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Reaguje na (83) | Dobrý den, problematika velikosti snímače a jeho označování byla již mnohokrát popsaná i na Megapixelu nebo např. zde: http://digineff.cz/clanek/pojmy/jak-je-s-velikost-sn-ma-e

    Worwo, 28.07.2014 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Hezký den. V souvislosti s udávanými parametry přístroje bych se chtěl dotázat na údaj o velikosti snímače. V mnohých diskuzích se objevuje info, že RX10 a očekávaný FZ 1000 mají snímače 1" . Jak je tomu ve skutečnosti?. Podle převodní tabulky se 1" = 2,54cm. Rozměry snímače použitého v RX 10 jsou shodné jako s přístrojem RX100II ...tedy 13,2 x 8,8mm. At´ to počítám jak to počítám...vychází mi uhlopříčka 1,586cm a to mi do 1" někde chybí 1cm...to je dost..ne? Tolik otázka. ;-) pozn.: Přirovnávat technicky obrazový výstup RX10 k zrcadlovkám APSC, které mají plochu snímače 3,2 - 3,7 cm čtverečního, když plocha snímače RX10 činí pouze 1,17cm2 ( což je prakticky polovina ) je z tohoto hlediska téměř nevhodné nehledě na problematiku pixelové hustoty- ta bude i oproti novým zrcadlovkám APSC dvojnásobná. O rozdílech mezi velikostmi snímačů se lze názorně přesvědčit třeba v tabulce viz tento odkaz: http://www.fotografovani.cz/vybirame/technologie1/obrazove-problemy-digitalni-fotografie-ii-velikost-senzoru-152923cz Rozhodně však není oproti UZ s 2/3" až čtyřnásobná, jak jsem se také dočetl v souvislosti s FZ 1000...naštěstí ne na Megapixelu Těmito několika řádky nechci v žádném případě popírat kvality fotoaparátu, větší snímač je jistě plus a posun tohoto UZ oproti kompaktům s 2/3" snímačem je zřejmý, zejména díky objektivu a vývoji SW. Ocenění patří jistě i kvalitě zpracování těla. .. s pozdravem F

    František, 28.07.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na (81) | Dobrý den, to je otázka jak bude fotoaparát fotit. Dle papíru by měl mít i navrh v rychlosti a v ostření. Ale jaký je doopravdy výstup se dozvíme až jaká bude  fz1000 ve skutečnosti.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.07.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím