Sony DSC-H7 černý Komentáře k Sony DSC-H7 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (91 - 1)

  • 91

    Bouška
    Reaguje na 90 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/lowepro-ex-140.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2008 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    přeji hezký den, jakou brašnu byste mi doporučit na foto Sony DSC-H7, aby se mi tam vlezlo všechno co bylo v té krabici. Děkuji vám za odpověď. BH

    BH, 19.05.2008 | Reagovat

  • 89

    Bouška
    Reaguje na 88 | Dobrý den, viz dotaz Reaguje na 84 | .

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2008 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Dobry den, chtěl bych se zeptat,který z těchto dvou fotoaparátu by jste mě doporučil. Panasonic DMC-FZ8 nebo Sony DSC-H 7 Děkuji za odpověď.

    Jaroslav Sluka, 12.05.2008 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dekuji...

    Martin, 12.05.2008 | Reagovat

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, výhody obou jste popsal přesně, teď už se jen rozhodnout, které dáte přednost. Je to na Vás, v tom Vám nemohu nijak pomoci.

    Reaguje na 85 | Pokud vím, české menu mají oba. Až na vyklápěcí displej u H9 se v podstatě neliší, takže je to celkem jedno, který vyberete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2008 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobry den, Rozhoduji se mezi H7 a H9-pouzival bych ho k foceni letadel, ale take normalni fotografie a chtel bych zkusit i umelecke foto. Jaky byste mi poradili? A take nemuzu najit jestli maji ceske menu! dekuji za odpoved

    Martin, 10.05.2008 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, vybírám kvalitní digitál, fotím převážně přírodu, krajinky, makro...rozhoduji se mezi tímto Sony DSC-H7 a Panasonicem DMC-FZ8. Který byste mi doporučili? Sony má o něco širší ohnisko (o 5mm) ale na Panasonicu mě zase láká možnost fotit do formátu RAW. Děkuji

    Kraeos, 09.05.2008 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, o první místo by se asi dělil FZ8 s SX100...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2008 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Hezký den, vybírání nového fotoaparátu je na jednu stranu vzrušující, na straně druhé přijde okamžik, kdy se vám zkrátka všechno hezky spojí a vy nevíte nic .... mám proto prosbu, tak nějak jsem dospěl k trojici přístrojů : Sony CyberShot DSC-H7, Panasonic Lumix DMC-FZ8 a PowerShot SX100 IS. Pokud by prvožadým měřítkem měla být kvalita pořízených snímků, jaké by bylo pořadí. Díky moc

    Honza, 30.03.2008 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 80 | Já vím, ale 1,2 mpx docela de, moniro stejně zobrazí asi 1 mpx a tisknout to nebudu. Ale i těch 7 snímků/s ve 3 mpx je dobré. Ale děkuji za odpovědi.

    Lukáš, 24.03.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | Olympus SP 550 UZ umí sekvenční snímání15 snímků za sekundu, ale jen v rozlišení 1,2 Mpx, dále 7 snímků za sekundu ve 3 Mpx a v plním rozlišení, což jsem měl na mysli já je to jen 1,2 snímku za sekundu kdyžto Sony H7 umí 2,2 snímku za sekundu,ale je to bohužel ve všech rozlišeních, včetně plného. Rozlišení 1,2 Mpx se mi zrá jako dosti malé.
    Jinak tyto informace seženete na webovych stránkách olympusu v technické specifikaci k danému přístroji.

    Jiří Wastl, 24.03.2008 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 78 | Makro mají stejné, ale u toho olympusu je vyborné to sekvenční snímání, až 15 snímků za sekundu. Tenhle Sony to postrádá, nebo má také vyšší počet snímků za sekundu při menším rozlišení? Panasonic FZ 18 je super, ale na něj nemám peníze:-(

    Lukáš, 24.03.2008 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Reaguje na 77 |

    Dobrý den,Sony DSC-H7 je o dost rychlejší, takže v této cenové kategorii cca do 7000 Kč to bude H7, ale má rozsah ohniskových vzdáleností "jen"31 - 465 mm + 2x digitální zoom = 930 mm celkem. Pokud Vám takové přiblížení stačí. V kategorii do 10 000 Kč bych doporučil Panasonic FZ18, který je jen o chlup pomalejší než fotoaparáty Sony serie H a má větší rozsah ohniskových vzdáleností od 28 - 504 mm + 4x digitální zoom = 2016 mm celkem. Panasonic je univerzálnější jak z hlediska širokoúhlejšího záběru 28 mm, tak z hlediska většího "tele"záběru 504 mm. Kvalita fotek je u obou dvou za dobrých světelných podmínek dobrá.
    Každopádně pokud chcete Ultrazoomový fotoaparát v nižší cenové kategorii do cca těch 7000 Kč, tak bych doporučil Sony DSC-H7.

    Jiří Wastl, 23.03.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, mám si vybrat tento H7 nebo olympus sp 550? Rád fotím přírodní detaily, ale zároveň potřebuji rychlý fotoaparát při focení zvěře a akrobatického lyžování. Který byste mi doporučil?

    Lukáš, 23.03.2008 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, ano, zoomovat se dá v celém rozsahu a to pomocí motorku, "mechanické" zoomování H7 ani neumožňuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.02.2008 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Zdravím p. Bouška, měl bych na vás opět nějaké dotazy k zoomování při videu a to jestli se dá zoomovat v celé ohniskové vzdálenosti a jestli se zoomuje pouze manuálně nebo se dá zoomovat i pomocí motorku. Je to stejné i u H 9? Předem děkuji za odpověď.

    Lokaj Stanislav, 29.02.2008 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, doba dobíjení blesku je cca 3 vteřiny, podle síly záblesku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den, měl bych dotaz, jak dlouho se u H7 nabíjí blesk, neboli za jak dlouho je po vyfocení fotky s bleskem připraven na další foto s bleskem ? Děkuji za odpověď.

    steve, 14.02.2008 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, podle mého názoru nabídne víc možností SP-560.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den. Můžete mi poradit s výběrem mezi H7 a Olympus SP560? Děkuji

    Petr, 08.02.2008 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, 15x zoom se udržet dá pokud je dobré světlo, jinak je nejlepší použít stativ. Zoomování při videu je možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    dobry den zajima me jestli se da v ruce udrzet zoom 15x na tomto fotoaparatu...?a da se zoomovat i pri videu?jak je video kvalitni?

    pavel, 21.01.2008 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, H7 je v tomto ohledu asi trochu lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2008 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobry den rozhoduju se mezi sony h7 a panasonicem fz8. Chtel bych fotit sportovni fotky. Skacu totiz na kole a jezdim sjezd pri techto aktivitach se pohybuju ve velkych rychlostech a potrebuji tedy aby byl fotoaparat rychly a ostry...No a take s nim planuji fotit nejake normalni a zkusit "umelecke" fotky.:-DDekuji za odpoved.

    shamann, 21.01.2008 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, to je těžko říct, který je lepší, dobré jsou oba dva, takže pokud se Vám víc líbí Sony, rozmlouvat Vám to nebudu, chybu neuděláte... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2008 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat chtěl bych si pořídit nějaký fotoaparát okolo 10 000,- a přemýšlím o tomto nebo Canon Powershot S5 IS který by podle Vás byl lepší??musím říct že zatím se mi víc líbí Sony

    díky

    Jaromír, 10.01.2008 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, ano, osobně používám http://www.megapixel.cz/zoner-photo-studio-10-prof essional k naprosté spokojenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2008 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobry den, H7 som kupil asi pred 2 mesiacmi a je fakt super. Kazdym dnom ma dokaze presvedcit o tom ze je lepsi nez som si doteraz myslel :) Jednie co mi na nom prekaza je absencia panoramatickeho zaberu. Vedeli by ste mi poradit nejaky dobry program na upravu fotiek a zaroven vytvaranie panoramy? Dakujem...

    Radovan, 09.01.2008 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, SP-550 má lepší rozsah zoomu, ale jinak je H7 lepší. Ještě bych se podíval na http://www.megapixel.cz/olympus-sp-560-1gb-xd-m-ka rta-akce-tydne je lepší, než jeho předchůdce...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2008 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    dobry den,potrebovala bych poradit.rozmyslim se mezi koupi tohoto fotoaaratu a Olympus SP-550 šedý ULTRA ZOOM. fotila bych nejake akce a hlavne zvirata,prirodu,atd...Dekuji

    vodka, 29.12.2007 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jsou videosekvence natočené tímto fotoaparátem ve formátu *.mpg? Koncovka *.mov je nevyhovující na zpracování videa, proto se chci zeptat, jaké další značky fotoparátů mají videa v *.mpg? děkuju za odpověď

    karlos, 25.12.2007 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, pokud vím, tak není.

    Reaguje na 58 | Opticky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 28 | Opticky nebo jen digitálně

    petr, 17.12.2007 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Dobrý den,sekvenční snímání,je omezeno?

    petr, 16.12.2007 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, bohužel to nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se Vas zeptat, jestli je mozne k tomuto fotoaparatu dokoupit nejaky systemovy blesk. Dekuji za odpoved

    Jakub, 09.12.2007 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, do daných podmínek by to byl asi H7.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobry den, rozhoduji se mezi koupi Sony h7 a panasonic fz8. Delam fotky pro jeden disco club, takze prostredi si snad dokazete predstavit, Bohuzel nemam vic financi k dispozici od majitelu na nejaky lepsi fotoaparat, proto se Vas ptam, pro ktery fotoaparat by jste se Rozhodl Vy. dekuji.

    Jakub, 03.12.2007 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, H7 nepodporuje SD karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda lze použít kartu Kingston SD 2GB Elite Pro (SLC). Děkuji Jarin

    Anonymní, 03.12.2007 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano, máte pravdu, hlavní rozdíly jste popsal, o dalších důležitých nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.11.2007 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, rozmýšlím se mezi H7 a H9. Myslím si, že rozdíl mezi těmito fotoaparáty je pouze ve velikosti a výklopnosti displeje a funkci NIGHT-SHOT. Tyhle funkce u mě nehrají žádnou roli ve výběru. Liší se ještě v něčem jiném natolik, že by to hrálo velkou roli ve Vašem rozhodování? Ve srovnání funkcí mi přijdou úplně stejní.
    Děkuji Petr

    Petr, 14.11.2007 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, pokud vím, tak režim Panorama nemá, ale to ničemu nevadí. Panoramatické snímky je možné fotit s jakýmkoliv přístrojem. Snímky se následně spojí v PC.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2007 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, před 3 týdny jsem si pořídil tento fotoaparát a mám na Vás jeden dotaz.
    Podporuje tento fotoaparát panoramatické snímání? Hledal jsem v návodu, ale nenašel.

    Děkuji za odpověď.

    kanetaker, 10.11.2007 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, ano, v balení je akumulátor http://www.megapixel.cz/sony-akumulator-np-bg1 a jeho výdrž je cca 280 snímků, 140 minut (podle normy CIPA se zapnutým displejem LCD) podle údajů výrobce. Náhradní akumulátor se tedy asi hodí...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2007 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    1,Dobrý den.
    Prosím o sdělení zda je součásti dodávky SONY DSC-H9 akumlátor, jakou má přibližně kapacitu a výdrž při
    fotografování cca 200 snímků/den. Je nutno zakoupit rezervu?
    Děkuji Bí.

    Vladimir, 06.11.2007 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, vydrží cca 200-300 snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.10.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den chtěl by sem se zeptat jak dlouho vydží akumulátor při práci s fotoaparátem???děkuji

    Anonymní, 29.10.2007 | Reagovat

  • 41

    Kaláb
    Reaguje na 40 | Dobrý den, z toho co píšete je H7 opravdu dobrá volba. Sony má obecně celkem dobré výsledky za vyšších citlivostí a u H7 pomáhá i slušný stabilizátor obrazu.

    Ota Kaláb - Megapixel, 28.10.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, který UZ má relativně použitelné fotky na vyšší ISO (tak 800), je H7 v dané kategorii dobrá volba? Zvažoval jsem původně koupi Panasonicu FZ50, proti němu ale mluví kromě ceny i rozměry a váha. Fujifilm s6500 jsem vyloučil pro absenci stabilizátoru a horší světelnosti (a tedy nutnosti nastavovat vyšší ISO při delším ohnisku za horších světelných podmínek).

    Pavel, 27.10.2007 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, při vyšších citlivostech je šum poměrně znatelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.10.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Je pravdou, že fz8 hodně šumí?

    otto, 20.10.2007 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 35 | Ano, to máte pravdu, H7 sice málo šumí, ale podepíše se to trochu na kresbě. Co do ostrosti mi ale nejlepší připadal FZ8. Pokud vadí šum, pak bych bral H7.

    Reaguje na 36 | Kvalita obrazu je stejná, kromě uvedeného se oba přístroje skutečně téměř neliší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, jaký je rozdíl mezi H7 a H9 kromě výklopného displeje a Nigtshotu (zajímá mě hlavně kvalita obrazu)?

    Petr, 18.10.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Snímků jsem viděl dost, ale zajímal by mě Váš názor. Četl jsem, že H5 má paradoxně lepší kvalitu obrazu než H7, Panasonic FZ8 dost šumí a H7 víc vyhlazuje detaily, ale zase nemá tolik šumu. Panasonic je většinou hodnocen lépe než H7, ale ten šum se mi zdá dost rušivý, když nepotřebuji RAW, je Sony H5/H7 lepší řešení?

    Zdeněk, 18.10.2007 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, nejlépe to uvidíte na ukázkových snímcích u každého modelu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, jak je na tom H7 v kvalitě obrazu ve srovnání s H5 a Panasonicem FZ8?

    Zdeněk, 17.10.2007 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | K tomuto modelu Sony žádnou dálkovou spoušť nemá v nabídce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.09.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Aha, omlouvám se to jsem nedomyslel, mám totiž Sony H5, takže mě jde především o typ dálkové spouště pro tento typ - H5, ta v balení totiž dálkovou spoušť neměla. je tedy náký model kompatibilní s H5?
    Omlouvám se a děkuji nashledanou

    Petr, 18.09.2007 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, dálková spoušť je součástí balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaké jsou možnosti dálkové spouště u tohoto modelu - jaký model se dá použít a jestli se vůbec náký vyrábí.
    Děkuji

    Petr, 14.09.2007 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, ano, je to možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.09.2007 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, vestavěný blesk mají oba dva.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.09.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda ten to H7 nebo H9 má vestavěný blesk. Děkuji

    Michal Dorazil, 11.09.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Lze při nahrávání videa, objekt přibližovat a oddalovat? Diky

    Mati, 11.09.2007 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, to je problém autofokusu, ostří na objekt, který má větší kontrast, takže doporučuji asi jedině vybírat lepší pozadí...a nebo ostřit manuálně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, mam Sony H5,ale neni uz v nabidce tak se ptam tady. Sony H5 by mel mit super makro od 2 cm, ale nedari se mi s nim zaostrit na neco blizkeho pokud je neco v pozadi (napr. kvet zblizka a za nim je trava - nehce to zaostrit na tu kvetinu,ktera tvori aspon 70% obrazu a ostri na pozadi). Co s tim? Dekuji PS: jinak jsem velmi spokojena

    Martina, 22.07.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, nabíjení v autě je možné pomocí univerzální nabíječky http://www.megapixel.cz/megapixel-univerzalni-nabi jecka a příslušné redukce na daný akumulátor http://www.megapixel.cz/megapixel-plato-s002

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.07.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, je možné nabíjet fotoaparát Panasonic DMC-FZ8 pomocí nabíječky zapojene v automobilu do zapalovače?

    Jirka, 16.07.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, ano, dají, ale mají velmi neobvyklý průměr, je to 74mm a to kromě Sony žádný další výrobce běžně nedělá...

    Reaguje na 19 | Pokud chcete přístroj co nejlépe vybavený funkcemi, tak to je určitě Canon S5. Jestliže ale chcete například fotografie i v nekomprimovaném RAW formátu (pro co nejvyšší kvalitu snímků), tak to nabízí pouze FZ8

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, právě se rozhoduji který fotoapart mám koupit buď Sony DSC-H7, Panasonic DMC-FZ8, nebo Canon S3-5? Děkuji za radu!!!!

    Jirka Hobza, 15.07.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    dobrý den chci se zeptat jestli jse u SONY DSC h7 dájí požívat různé předsádky jako například na makro

    michal, 14.07.2007 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, smart zoom vysvětluje Sony takto: Nastavuje poměr přiblížení (zoom) podle zvoleného rozlišení obrazu. Přednastavené režimy jsou u H7: Soumrak, Portrét za soumraku, Portrét, Krajina, Pláž, Sníh, Ohňostroj, Vysoká citlivost, Pokročilý režim focení sportovních událostí

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.07.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    chtěl bych se zeptat co je zkratka HD smart zoom, a jaké jsou programy třeba u H9 nejsou uvedeny

    paj.vondr@atlas.cz, 05.07.2007 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, pokud se nepletu, tak na H5 pasují filtry se závitem 58mm, takže bych doporučil http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-58-mm a http://www.megapixel.cz/b-w-prechodovy-filtr-502-s edy-25-58-mm Pokud se jedná o stativ, vhodný je například http://www.megapixel.cz/velbon-cx-440

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, letos na jaře jsem si od Vás koupil Sony H5 - stránka už tu není, proto využívám této stránky.
    H5 si nemůžu vynachválit, ale chtěl bych pokročit trochu dál, proto jsem Vás chtěl požádat o doporučení konkrétního stativu, polarizačního a přechodového filtru. Moji finanční sílu si zejmě odvodíte od ceny H5.
    předem děkuji za odpověď, nashledanou

    Pavel, 20.06.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | teď jsem se díval na ty stránky výrobce. (ano, ano)

    Synek, 15.06.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den
    Je v "ručních ovládacích prvcích" zahrnuto i ruční zaostřování?
    Dá se vypnout blesk?

    Synek, 15.06.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    H7 mám a je to bomba....vřele doporučuji

    kerry, 31.05.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    H7 makro má, podrobný popis najdete i na stránkách výrobce, tento fotoaparát mám asi 14 dní a jediné co bych zatím trochu vyčetl je menší výdrž aku. , ale dokoupím si náhradní

    s, 29.05.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Právě řeším do čeho jít, zatím hraje prim H5 neboť má i makro. Nikde jsem se nedočetl, zda je makro režimem vybavena i H7.

    Milan Pospíšil, 29.05.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, H7 máme zatím jen krátce, takže s ním ještě nemáme velké zkušenosti. Zmíněné funkce ale nejsou ničím převratným. pokud se jedná o velikost snímače, mohl by samozřejmě být větší, ale stejně s tím nic nenaděláme... osobně si myslím, že H7 je o kousek lepší a cenový rozdíl je tak akorát.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.05.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobry den, rozhoduji se mezi H5 a H7, ktera je asi o tisicovku drazsi, ikdyz jsem ji videl i levnejsi (jak je to mozne kdyz H7 je lepsi?) Mam jeste par otazek na srovnani obou typu . Je lepsi vydrz na akumulator u H7 nez u H5 na tuzkovky? A cetl jsem u vyrobce ze H7 ma vylepsenou funkci sport, je to aspon trochu znatelne dle vasich zkusenosti? A co nova funkce Nightshot? Chtel bych vedet jestli jsou tyto dve nove funce opravdu lepsi nebo jestli to neni moc znatelnea je to jen tahak. A jeste jedna vec, je velikost snimace 1/2.5" dostatecna pri 8Mpix ?

    Marek, 06.05.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, jedná se o typ http://www.megapixel.cz/sony-akumulator-np-bg1 Tužkové AA baterky nejdou použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.04.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    ve specifikaci je jako zdroj energie akumulátor, v příslušenství jsou /nebo je / dobíjecí baterie.Jde o AA baterie nebo jen jiný výraz pro batery pack?

    dan, 31.03.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, H7 je sice lepší, než H5, ale není to přímým nástupcem tohoto modelu. Tím je model H9, který bude o něco dražší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.03.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaktože je H7 levnější než H5, je to něčím podmíněno?

    Honza, 12.03.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, LCD bude mít menší, ale jestli bude výklopný, to ještě nevíme...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Sony DSC H7 nemá výklopné LCD (pouze H9).

    Petr, 01.03.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím