Sony NEX-5N + 18-55 mm Komentáře k Sony NEX-5N + 18-55 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (93 - 1)

  • 93

    Avatar

    Reaguje na 92 | Dobrý den, životnost závěrky výrobce bohužel neuvádí. Běžně bývá cca 50-100000 záběrů, ale vydrží většinou daleko víc.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.01.2013 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na váš odhad životnosti závěrky. Právě jsem přemýšlel o tvorbě nějakého time lapse videa a četl jsem pár názorů, že se kontinuálním snímáním závěrka dost opotřebí. Děkuji

    Jonáš, 15.01.2013 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Reaguje na 89 | Dobrý den, nevím, jestli je to přesně to co popisujete, ale o podobném problému jsem už slyšel. Doporučuji kontaktovat servis, kde Vám to mohou v rámci záruky odstranit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.11.2012 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Ke svému předchozímu dotazu ještě doplním, že točím do AVCHD/25p/24M.

    Simon_Z, 23.11.2012 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat kohokoliv kdo má Nexe 5n se seťákem 18-55, jestli se mu v natočeném videu vyskytuje ve zvuku podivné vrčení, jediný odkaz na něco podobného na netu jsem našel tady http://www.youtube.com/watch?v=YzjF3jS-joQ a ještě v další diskuzi, ale k nějakému řešení nikdo nedošel. Já to mám ještě intezivnější než ve videu z odkazu, výskyt je nepravidelný. Nevím zda je to obvyklé, nebo mám jít reklamovat. Zvuk se nejvíce podobá jako kdyby někdo srkal nahlas brčkem. Děkuji za názory a poznatky.

    Simon_Z, 23.11.2012 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Reaguje na 87 | Dobrý den, jenom ten malý, co je v balení. Jestli máte na mysli velké externí blesky k zrcadlovkám, tak ty bohužel použít nejdou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.11.2012 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, je možné použít u tohoto fotoaparátu externí blesk? Děkuji za odpověď

    Martin, 20.11.2012 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na 85 | Dobrý den, fotokurzy zdarma jsou v nabídce teprve krátce a hromadně se přiřadily i k produktům, které už není možno objednat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.11.2012 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, neměly jste nedavno v nabídce stříbrný kus s psp a fotokurzem? Myslim za 11 990,- chtel bych si ho tady koupit ale nenašel jsem ho, Budete ho zase mít? a taky si chci pořídit tento foťak na natačení fullHD, mám se obávat tzv. ,,cvakání´´ při videu?

    Jan, 16.11.2012 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Reaguje na 75 | Zdravi, jsem novým majitelem NEX-5. Mám stejný problém, ale mě to vydrží asi tak 20 minut (při vychladlým foťáku). Potřebuju dělat kontinuální záběry 40-60 minut, zkusil jsem si dneska koupit rychlou SD kartu, prozože jsem mě podezření, že by to mohlo být tím, že to nestíhá ukládat, tudíž ty data při točení videa láduje do nějakýho bufferu a zatěžuje to procesor. Bohužel ani lepší karta nepomohla. :-( Co vy? Už jste to nějak vyřešil?

    Robert, 16.11.2012 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Reaguje na 82 | Dobrý den, mohlo vy to být i pomalou paměťovou kartou. Zkuste vyzkoušet nějakou rychlejší, mohlo by to pomoci.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2012 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Zakoupil jsem u Vás fotoaparát Sony Nex 5N a mám problém s videem,při pohybu jakým koliv směrem,obraz řádkuje a zvuk je opožděn od obrazu. Je to problém řešitelný v nastavení? Jinak jsem s přístrojem velmi spokojen.

    Jan, 11.11.2012 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na 80 | Dobrý den, obávám se, že bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.08.2012 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den, potřebovali bychom pro nex-5n intervalometr/časovač kvuli výroby TIME-LAPSE sekvencí. Máte nějaký doporučený tip?

    Ivan Vašek, 06.08.2012 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Hurrra !!! DEKUJI !!! :-)

    zbignieww, 27.07.2012 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na 77 | Dobrý den, když vypnete redukci šumu u dlouhých expozic, půjde fotit ihned po ukončení expozice.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.07.2012 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Jsem absolutni novacek a cerstvy majitel Sony Nex 5N. Chtel bych zkusit star trails na statyvu. Tak jsem to zkousel "nanecisto" v byte. Dal jsem M, pak jsem nastavil 30 sek a clona 3,5. ISO jsem nechal automaticky. Pak jsem dalkovym ovladacem spustil uzaverku. Po 30 sek. na displeji ukazalo se info " zpracovavani dat" - tak nejak - a v te dobe ( cca 30 sek ) neslo delat dalsi fotku, aparat nereagoval na signal ovladace. Teprve po ukonceni zpracovavani. Je na to nejaky "lek" ? Te prestavky jsou pro vyslednou fotku az prilis dlouhe. Chtel bych fotit np. hodinu ve ktere bude co nejvic 30 sek ekspozici a minimum casu na prestavky. Stopy hvezd bylyby temer bez mezer. Dlouhe ekspozice mi nevyhovuji z ohledem na LP ( Light Pollution - tak nejak ) Jsem Polak, omlouvam se za cestinu, fotak mam zapnuty na j.polsky, ale neni problem nastavit na j.cesky... Dekuji za odpoved ! :))) Ostrava

    zbignieww, 27.07.2012 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Ještě jednou dobrý den. Také by mě zajímala výdrž akumulátoru při točení videa (na max. kvalitu). Dá se baterie v přístroji dobíjet za současného točení videa? Děkuji.

    Hugo, 22.06.2012 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Zdravím. Někde jsem četl, že se přístroj při natáčení videa dost přehřívá a nezvládne točit déle než cca 8 minut, pak se vypne. Prosím, mohl by někdo z majitelů aparátu vyzkoušet natočit co nejdelší souvislé video 1080/50p na maximální kvalitu? Potřeboval bych výdrž alespoň 20-30 minut. Děkuji.

    Hugo, 22.06.2012 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na 73 | Dobrý den, pokud bude samotné tělo v nabídce dodavatele, samozřejmě ho rádi budeme prodávat také.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.06.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, neplánujete prodávat pouze tělo? Netoužím po 18-55mm a potřebuji 18-200mm, zřejmě výborný Tamron. V setu ale s žádnou 18-200mm Nex 5N nenabízíte a tak bych musel kupovat ještě objektiv a 18-55mm by mi ležel zbytečně doma... Díky za odpověď

    Kolousek, 21.06.2012 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Reaguje na 71 | Dobrý den, oba dva jsou pro popsané účely vynikající a chybu neuděláte ani s jedním z nich. Možná o trochu víc výhod nabízí tento NEX-5N, setový objektiv je velmi dobrý, myslím, že by Vám mohl stačit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.06.2012 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi NEX 5N a Nikon 1J1, jsem amatér, chci to na focení rodiny, hodně doma, ale i venku, a přirodu. Který z těchto foťáku by jste doporučili pro častější focení v interiéru a bude dostatečný základdní setový objektiv u obou a vesavěný blesk, nebo je nutno dokoupit? Případně jaký? Moc děkuji za odpověď.

    Gabriela, 08.06.2012 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na 69 | Dobrý den, vhodná je Sony dálkové ovládání RMT-DSLR1.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.05.2012 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den,prosím váa,jakou použít bezdrátovou dálkovou spoušť pro Nex5n.díky za odpověď

    Tomáš Grebeníček, 21.05.2012 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Reaguje na 67 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.05.2012 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli je součástí balení Sony NEX-5N černý + 18-55 mm sluneční clona. Předem děkuji.

    Aneta Sequensová, 29.04.2012 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na 65 | Dobrý den, to záleží na dodavateli.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.04.2012 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, budete nabízet tento fotoaparát také v bílé barvě?

    Míša, 24.04.2012 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na 63 | Dobrý den, já jsem se s tímto problémem nesetkal, mělo by být vše v pořádku.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.04.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobry den. Pokud si ted u Megapixelu koupim NEX-5N budu ho muset hned po nakupu dat opravit (ono podivne cvakani), nebo to uz dodavate bez tohoto problemu?

    Dan George, 18.04.2012 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na 61 | Dobrý den, to bohužel nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.04.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den. Dost přemýšlím o tomto fotoaparátu. Chci se zeptat na fps při 1080p. Někde jsem četl 60fps někde 50fps. Prý pro evropu 50fps. Jde to nějakým způsobem obejít? Předem děkuji

    josef , 16.04.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 57 | :) to je jasnee. Jak jsem uz psal- mam jeste mark ii a video natacim hodne. Jen pri porovnani s hx9v/ hype panasonic gh2 ma proste nex 5n mene detailu. Rozhodne souhlasim, ze apsc full HD 60/25 fps je za cenu 16500,- naprosto smesna. Chtel jsem jenom rict, ze 2 stabilizace u hx9v a veliky rozsah zoomu umoznuje za dobreho svetla lepe a snaze dosahnout kvalitnich vysledku. NEX 5n je spise pro movie look - je potreba snizit ostrost, kontrast a barvy + pouzivat Fader ND filtr. Mam take trochu problem, ze pri pouzivani delsich objektivu ma na 25 fps vyrazne znatelny jello efekt. Na 50fps problem temer zmizi. Mel bych pro Vas jeden dotaz- mam problem s odrazy v hledacku pri foceni za hezkeho pocasi. Podle me neni ocnice dostatecne hluboka (kdyz sviti slunicko z prave strany a ja pouzivam hledacek na prave oko, nevidim v hledacku temer nic kvuli odrazum).. mate stejny problem? diky

    Skalsa, 18.03.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    ten dlouhý zoom je, s jeho mizernou světelností, pro focení sportu naprosto nevhodný. Potřebujete něco světelnějšího. OSS Vám, při focení rychlého pohybu nepomůže. To chce jedině velmi krátký čas a toho, se světelností 6,3 moc nedosáhnete.

    Taffey, 16.03.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Který fotoaparát mi můžete doporučit a proč:NEX-5N nebo Olympus E-PM1. Převážně jej chci do přírody,na focení divokých horský řek.Kde je i dost stínů ze skal.Zvládnou to tyhle fotoaparáty bez potíží aby fotky nebyli rozmazány při focení vodopádů a pohybu na řekách?A občas i nějaký to protisvětlo nebo zase kdy je nedostatek osvětlení. Děkuji.

    Mirda, 15.03.2012 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Reaguje na 56 | o, to je takový celkem divný názor, promiňte Skalso, že to tak otevřeně říkám, ale já si právě na nexovi cením u videa to, jaká je krátká DOF. Jasně, pokud někdo má na mysli, že točení videa jsou záběry z dovolených a chce mít všechno ostré, pak, proti Vašemu názoru nemám vůbec nic. Nicméně nevím, zda si uvědomujete, že videokamery s APSc čipem, stojí stovky tisíc korun? A tady to máte za pár šupů, krmíte to daty prohnanými přes prvotřídní optiku? On ten AVCHD formát je opravdu vynikající a Full HD rozlišení senzační, ale je rozdíl, jestli točíte na APSc přes objektiv se světelností F2,8 nebo lepší na velký čip, který nešumí ani při ISO1600, nebo na malý čípek o pár čtverečních milimetrech se stejným rozlišením. To je úplně jiná práce. Ale jinak Váš názoe chápu, pokud nemáte umělečtější ambice, pak je ten menší čip, svým způsobem, vyhodnější. Ale já bych ho nechtěl.

    Taffey, 15.03.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    mm mam taky od vcera hledacek a rozhodne doporucuju :). pred nasazenim hledacku byl nex 5n jenom docela obyc. kompakt. Ma urcite svoje zapory- ale: pri porovnani s hledackem Canonu 7D a nikonu 7000 jasne vyhrava nex. mam jeste 5d mark ii, kde je zvetseni jeste o chlup vetsi, ale nerad bych srovnaval full frame a apsc. Takze hlavni klady- obrovske zvetseni, rychle prepinani LCD/hledacek, velmi pevne sedi :). zapory- pravdepodobne cena. Nutno uznat, ze je to velmi drahe prislusenstvi, ale na druhou stranu je pak konecne nex 5n plnohodnotny fotak s nejnovejsimi technolog. Navic jde pomoci hledacku i natacet video ap. Pokud ale hodne natacite video, pravdepodobne bych doporucil zakoupeni SONY HX9V+ clonu displeje na NEX misto hledacku (muzete pak snadno spojovat videa v jeden film, ptze NEX 5n a HX9V nataceji ve stejnem formatu AVCHD 2). Dalsi zapor je mirna odlisnost od barev LCD/ ve skutecnosti. Takze hledacek doporucuji. Cena zase tak silene vysoka neni, pokud si uvedomite, ze se jedna o 0,5 palcovy XGA OLED displej, ktery je urcite velmi narocny na vyrobu.

    Skalsa, 15.03.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dnes se mi po 14ti dnech vrátil Nex ze servisu. Klikavý zvuk je pryč, nahrávky už jsou tak, jak mají být !! Super ...

    Janek, 12.03.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    No, už vím, že mi ho koupil jeden můj velmi movitý klient, se kterým jsem se o tom foťáku bavil, on si koupil 5N taky, na firmu, hledáček nechce, ale DPH dostal zpět a zbytel prohnal nákladama. Zmínil jsem se, že si v budoucnu hledáček koupím. Zlatý člověk je to. To musíte uznat.

    Taffey, 09.03.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Hmm, tiše závidím. Taky by se mi líbilo, kdyby mně přišel tento hledáček od ,,nevim koho,, :) Zatím mě to ale nechává chladným, protože mám svého nexe stále v servisu a to kvůli pazvuku při pořizování videa. Rozhodně ale o tom hledáčku uvažuji - je ta šílená cena?! Za to je další kompakt :( Ještě by mě zajímalo, jaké zázraky se zvukem udělá ten externí mikrofon

    Jenda, 09.03.2012 | Reagovat

  • 52

    Taffey, 09.03.2012 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Sedím takhle včera doma a popíjím kvalitní espresso, když tu náhlke - zvonek. Koho to sem čerti nesou, říkám si a jdu otevřít. Pošťačka. Pozval jsem ji na kafe...ehm...rozbalím balíček...a co nevidím. Hledáček pro Sonyho NExe 5N. Šokován, odkud se tu vzal, jej nasazuji na vždy připraveného Nexe a při prvním pohledu do něj se mi skoro zvedl žaludek. Tohle, že je ten proslavený hledáček? Pak mi došlo, zda to není v nastavení. Nastavuji dioptrickou korekci a jas a s obavami jej přikládám k oku podruhé. Divím se, že nejsem doma ale u dědy ve vedlejším baráku a koukám ven ze stodoly jejími otevřenými vraty. NE, jsem doma, ale to zvětšení a kvalita hledáčku je tak obrovská, že by mu to záviděly i foťáky s full frame čipem. Po namáčknutí spouště a zapnutém MF asistentovi se obraz zvětší 4,5x, takže mohu, se stoprocentní jistotou, zaostřit na konkrétní pixel. Když to přeženu. Napadá mě, že bych mohl nasadit nějaký větší objektiv, třeba tamron 90/2,8 makro. Jsem z hledáčku tak rozršen, že jsem to nesvedl. Dávám tedy, do portafilteru čerstvě umleté Vergnano a hážu do sebe další shot espressa na uklidnění. Nyní už proběhne výměna bez problémů. Pohled do hledáčku a krve by se, ve mě, nedořezal. Zaostřuji na jednu řasu pošťačky, koriguji expozici o 1,5 EV dolů a dělám její náramný portrét. To by, bez hledáčku, nešlo. Propouštím pošťačku na další pochůzku a jdu se uklidnit na procházku s naší fenkou bernského salašníka. Hledáček vřele doporučuji.

    Taffey, 09.03.2012 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano, tento je použitelný, na makro se hodí Sony 30 mm F 3,5 SEL Macro.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.02.2012 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Zdravím vás, mohli by jste mi prosim poradit, jaky je nejvhodnejsi objektiv (v tech nizsich cenovych relacich :-)) pro foceni sportovních fotografii?(šel by tento? - Sony E 55-210 mm F 4.5-6.3 OSS) a potom pro foceni makro snimku. Zvazuji koupi redukce, takze to nemusi byt zrovna Sony. Diky moc za odpoved.

    Martin, 23.02.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Fotak jsem koupil u fotoskoda - byl jimi odeslan do servisu Sony. Oprava trvala 14 dnu. Muzete podle me reklamovat primo u megapixelu nebo odnest do servisu. Neni ceho se obavat - nechal jsem v nem baterii i objektiv a slunecni clonu. Vratil se v puvodnim stavu - baterie klesla o 30% a bylo nafoceno asi 5 snimku. Fotak je perfektni - fotky i video. Doporucil bych ho oproti NEX-7, ktery ma sice jack pro externi mikrofon, ale bez moznosti regulace hlasitosti :(. Takze NEX-5n + hledacek je za tu cenu mirne lepsi volba nez NEX-7 :)

    Skalsa, 21.02.2012 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Reaguje na 46 | Chystám se zítra foťák poslat do servisu. Přes jaký servis jste to řešil? Posílal jste foťák i s objektivem, baterií apod? Jsem rád, že ten problém s cvakáním servis řeší, protože tento nex dělá opravdu skvělé video. Na podiv se kvalita videa vyrovná i mé nové full HD kameře Canon :)

    Janek, 19.02.2012 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Fotak mam zpet doma po 14 dnech v servisu. Cvakani je pryc :)! Vse ok. Vysvetleni opravy servisem - porucha elektroniky.

    Skalsa, 16.02.2012 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Reaguje na 44 | Mam steny problem. Fotak vazne cvaka. V obchode na me koukali, jako kdybych spadl z visne. Pouzival jsem ho dva dny a pote odeslal do servisu. Skoda takove malickosti. Mam doma jeste canon 5D mark ii a musim rict, ze nex je pro natacani videa mnohem vymakanejsi !(kdyz opomenu omezene moznosti pro zaznamenani zvuku).

    Skalsa, 14.02.2012 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Takže problém s cvakáním při natáčení je potvrzen i servisem. Řešení je odeslání fotoaparátu do výrobny ve Francii, kde tento problém opraví. Způsobuje to clona ve fotoaparátu. Z foťáku jsem se těšil jeden den a už je na cestě do servisu :(

    Janek, 10.02.2012 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Jsem už taky majitelem tohoto ,,skvělého,, fotoaparátu. Čeho jsem se ale obával, tak cvakavého zvuku při natáčení. Je to skutečně tak, při natáčení se při rychlejším pohybu ozývá nepříjemné cvakání. Nevím, jakým způsobem tento problém sony řeší - podle jejich vyjádření na to mají řešení. Nechce se mi ale nový fotoaparát hned dávat do servisu a nechat si v něm hrabat. Proto zvažuji, jestli fotoaparát raději nevrátit a počkat si na nějakou revizi. Asi něco bude, protože všechny obchody mají tento produkt nedostupný.

    Janek, 06.02.2012 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na 40 | Dobrý den, bohužel o ničem takovém nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.01.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Jinak musím říct, že NEX-5N je naprosto špičkový stroj - a že mi už foťáků prošla rukama pěkná řádka. Jen ta výdrž accu by mohla být slušnější...

    Václav, 25.01.2012 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, rád bych si videa pořízená nexem prohlížel ve starších typech televizorů, u kterých ještě není HDMI vstup, ale jen cinch konektory. Je nějaká možnost přes redukci či převodník ? Děkuji za odpověď

    Václav, 25.01.2012 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Reaguje na 37 | Dobrý den, NEX-5N je o dost rychlejší, má dotykový displej a Full HD video, což mi přijde o dost lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.01.2012 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se prosím zeptat na porovnání NEX-5N vs. Samsung NX 200,který model budete moct dřív dodat?U kterého jsou šiřší možnosti doplňků,co se týká objektivů?děkuji za odpověď

    Tomáš, 18.01.2012 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    dobrý den,rozhoduji se pro zakoupení aparátu,ale nejsem si jist mezi modelem NEX-C3 a NEX-5N,prosím nějaké vážné důvody ať už pro jeden nebo druhý model,ať se rozhodnu.bude sloužit k focení sportu a přírody.díky

    Tomas, 17.01.2012 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na 35 | o, rozdíl mezi UV a Skylight filtrem je v tom, že oba oba sice odfiltrovávají UV záření, což ale, v podststě, dělaá filtr na čipu, ale skylight, na rozdíl od UV, protepluje. Což asi není až tak záhodno, páč pokud to budu chtít oteplit, tak to udělám kompu. Pokud mám skylight, měl bych, úplně jinak, nastavit vyvážení bílé. Osobně bych raději UV, když ne jen ochranný. Ale úplně nejraději žádný. Ale podstatné je, ža Vy sám jste s tím skylightem spokojen. KAždý máme jiné preference.

    T, 13.01.2012 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Čtu tady samou chválu na setový objektiv 18-55. Je to skutečně tak, je to dobrý objektiv. Kvalita se dá ještě vylepšit nasazením filtu Sky. Doporučuji značku B&W, protože nic jiného se ani moc použít nedá, jsou nejlepší. Výsledek je vidět, uv záření zmizí ještě víc, barvy jsou hezčí, snímek je čistější.

    Pavel, 10.01.2012 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Veškeré příslušenství k nexům máte tady http://www.sony.cz/hub/nex-kompaktni-fotoaparaty/prislusenstvi , já osobně má zkušenost s tímhle http://www.sony.cz/product/dsl-lens-accessories/la-ea1 , přes tuhle redukci nasazuji kvalitní minolťácká skla, pokud potřebuji fotit něco výtvarného nebo potřebuji vysokou světelnost. Jinak, na běžné rodinné fotky používám zásadně ten seťák. Díky opravdu skvělému výkonu na vysokých citlivostech si mohu dovolit bez problémů i ISO1600 i 3200 a je to úplně čisté, nicméně hloubku ostrosti jakou většinou požaduji, mi dá jedině objektiv se světelností F2,8 a lepší, což ten seťák nemá. Jinak jak to myslíte, krytka se sklem? Dostane se koupit tzv. ochranný filtr, vyrábí ho různí výrobci, je zvláštní, že zde jsem žádný ochranný filtr o průměru 49mm, což je závit tohoto seťáku, nenašel, Našel jsem ale UV filtry, což můžete použít na ochranu čočky objektivu taky. Ale já bych moc další kus skla před vstupní čočku nedával, pokud bych nefotil v silném větru někde, kde se hodně práší. Je lepší po expozici chránit optiku krytkou.

    , 08.01.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Zdravim, potreboval bych poradit co si mam jeste dokoupit za prislusenstvi k Sony Nex 5N. a)Jaky se pro nej hodi obal b)jakou slunecni clonu c)jakou krytku proti poskrabani skla objektivu (krytka se sklem?)popř. co jeste doporucujete. Diky za odpoved...

    Martin, 06.01.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Pardon, to měla být reakce na č.27

    fabikp, 06.01.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na 24 | Taffey, příjemně mě překvapil váš příspěvek, protože už v mnoha recenzích jsem se dočetl, že fotky se setovým objektivem zřetelně ztrácejí na ostrosti směrem k okrajům. A to se tvrdí i v recenzi samotného objektivu. Co vy na to? Díky Pavel

    fabikp, 06.01.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | Ještě jen dodatek. Ani na žádném jiném fotoserveru nebo na zahraničních webech jsem se toho nedověděl víc. Mám pocit, že autoři dost často papouškují po někom, jehož recenzi četli. Vždyť jen příručka k NEXovi 5N má 200 stran.

    Taffey, 25.12.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 25 | Jirko, nejlepší bude, když si to sám vyzkoušíš. Těch nastavení je tam více a záleží jen na Tobě, jaké si nastavíš. Přepínání mezi AF, MF a DMF probíhá hodně rychle. Nicméně, pokud si nastavíš MF a pootočíš ostřícím kroužkem, tak se obraz na displeji zvětší a zůstane zvětšen až do expozice nebo dokud ho nezrušíš třeba namáčknutím spouště. V nastavení doby tohoto figlu jsou tři možnosti, teď nevím přesně, ale myslím, že 2 vteřiny, 5 vteřin a neomezeně. Nastavíš-li neomezeně, je to zvětšeno, jak jsem napsal. Dostáváš zde úplně nesmyslné odpovědi. Držím Nexe v ruce několik hodin denně a zjišťuji stále nové a nové možnosti, které mi práci zjednoduší. Takže se nediv, že Ti někdo, kdo viděl tento model foťáku z rychlíku, odpovídá takto. Asi to není v moci lidí, kterým prochází rukama velké množství různého vercajku. Jen mě zaráží ty jednoznačné odpovědi. RAdši řeknu nejsem si jist. Že ano.

    Taffey, 25.12.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na 27 | Zapomněl jsem napsat, že ten seťák kreslí náramně po celé déůce zoomu od středu až po kraje. To jen tak mimochodem.

    Taffey, 22.12.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 24 | Ti, Ty ten foťák s tím sklem máš, že o tom takhle píšeš? Protože pokud nemáš, tak bys o tom neměl psát a pokud ano, tak pak máš nesmírné nároky a kup si Leicu i se skly za 150 litrů. Shodl jsem se s mnoha majiteli tohoto krásného skla 18-55/3,5-5,6, že toto sklo kreslí lépe než jakékoli setové sklo a já trvám na tom, že tenhle krásně udělaný seťák, včetně úchvatného dílenského zpracování, bez jakýchkoli vůli jak v zoomovacím tak v ostřícím kroužku, dává lepší výsledky než má pevná skla, kterých si velmi cením. Origoš minolty, třeba 50/1,4 kreslí sice taky krásně, ale je to pevné sklo. NAvíc tenhle seťák má prvotřídní optiku a jediné, co mu chybí, je kapku lepší světelnost. Nicméně na focení 90% všech mých fotek bohatě stačí a můžu si dovolit udělat zvětšeninu 60x40 a je to ostré jako břitva, bokeh náramný. Vůbec netuším, co bych od skla mohl čekat víc. A to jsem fajnšmekr na kvalitu výstupu. JAsně, je to široký zoom, tak jakási poduškovitost tam je, ale ukaž mi zoom, kde není.

    Taffey, 22.12.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na 25 | Dobrý den,

    1) je to dáno skutečně TV normou a ta se bohužel nedá nikde nastavit. Pokud vím, tak je to verzí firmwaru.
    2) o novějším FW zatím nic nevím
    3)
    a - ano, je to tak (stejně to ale funguje i u jiných systémů - celkem běžné řešení)
    b - ano

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.12.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Mám tyto dotazy k NEX-5N: 1) Video: ve všech zahraničních recenzích jsem četl, že má 1080p při 24, 30 a 60 FPS. Ale v kousku, který jsem měl v ruce je jen volba 25 a 50 FPS. To je nějakým nastavením (NTSC/PAL USA/EU) někde v menu, nebo nedejbože jiným firmwarem? Pokud by v CZ prodávaných kusech bylo jen 25 a 50 FPS video, je to citelná ztráta funkčnosti! 25 FPS je mi na nic, moje TV podporuje filmový mód 24FPS (stejně jako má klasický film v kině) a moje BluRay vypalovačka také. A pro zpomalené záběry je určitě daleko vhodnější 60 FPS, než 50 FPS. Dnes v době HD se snad na nějaké evropské versus americké normy nehraje, ne? Všechny televize podporují všechny (tedy 25p/30p/50i/50p/60i/60p) framerates, ty lepší nativně i filmových 24p. Byl bych rád, aby mi foťák tuto volbu dával, když to jeho HW umožňuje. 2) Verze firmware: ve zkoušeném vzorku byl fw 1.0. To je aktuální verze, nebo se dá stáhnout novější? 3) Systém dynamického manuálního doostření: Když jej zapnu, tak po namáčknutí (automatickém zaostření) mohu kroužkem manuálního ostření na objektivu manuálně doostřit. Na displeji se ukáže obraz 4x zvětšený. Ale: a) To opravdu stále musím držet namáčknutí během otáčení ostřícím kroužkem? To je dost nepraktické! Musím dávat pozor, abych spoušť jak nezmáčkl, tak nepustil (nezrušil namáčknutí). I malé a jemné uvolnění spouště zruší celou práci s manuálním doostřením. b) Spodním funkčním tlačítkem mohu dále navýšit zvětšení na 9x - a opět, toto vše musím dělat při udržování namáčknutí? Je to opravdu tak, nebo jsem něco nepochopil? Držet namáčknutí, zároveň mačkat spodní funkční tlačítko a druhou rukou kroutit ostřícím kroužkem, to opravdu vyžaduje prsty klavíristy, či kouzelníka!

    Jirka, 19.12.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na 22 | Slušně udělaná recenze je na dprewiev ,tahle recenze opomenula v zobrazovacím řetězci zmínit objektiv.To se může čip zbláznit , když na konci není dobré sklo.

    Ti, 19.12.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Mi to točí video naprosto v pohodě s prvním firmware. Ničeho jsem si nevšiml.

    Taffey, 13.12.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Pokud tím nenaštvu chlapy z Megapixelu, tak tady http://www.fotoaparat.cz/article/11079/1 je docela dobře udělaná recenze Nexe 5N.

    Taffey, 13.12.2011 | Reagovat

  • 21

    Tomáš Vaculka, 25.11.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na 19 | Dobrý den, já o tom problému bohužel nevím, ale můžete to vyzkoušet na prodejně v Brně. Momentálně tam jeden kousek máme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.11.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, na zahraničních fórech a recenzích jsem se dočetl, že má Sony Nex-5n potíže s tzv. "click" zvukem při videu a současném pohybu zprava doleva nebo nahoru a dolu. Nevím, jestli je to mechanický zvuk nebo zvuk z reproduktoru. Je to problém už dávno vyřešený novým firmwarem, nebo je to i problém současně prodávaných kusů? Je možné to prosím vyzkoušet, mám velký zájem o tento fotoaparát, samozřejmě, bych jej kupoval v Brně u Megapixelu. Děkuji Vám.

    Tomáš Vaculka, 24.11.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na 17 | Dobrý den, stabilizátorem je vybaven objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.11.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, podle všech informací lze z tohoto přístroje dostat vynikající obrazovou kvalitu, ale není přece jen trochu znevýhodněn absencí stabilizace?

    pavel, 15.11.2011 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na 15 | Dobrý den, vhodný je například  B+W UV filtr 49 mm.  

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.11.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, pořídil jsem fotoaparát SONY NEX-5N se setovým objektivem 18 - 55mm a chtěl bych čočku ochránit před poškrábáním. Mohl by jste mi doporučit nějaký filtr?Předem děkuji za odpověď.

    Pavel, 13.11.2011 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na 11 | Dobrý den, jedná se v podstatě o výřez u kterého je zachována obrazová kvalita (softwarová úprava). Pokud se nemýlím tak pro video použít nejde, ale neměl jsem možnost to vyzkoušet. Kartu dodáváme zdarma, takže pokud ji nechcete, brát si ji samozřejmě nemusíte. Na cenu to ale nemá vliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.10.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na 10 | Dobrý den, pokud vím, má pouze HDMI.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.10.2011 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    A jeste jeden dotaz. Pral bych si koupit nex-5NK u vas. Ale bez one 16 Gb karty. Kartu mam. Jine prodejny nabizeji nex-5NK i bez karty. Je to mozne zakoupit i u vas? A za jakou cenu?

    Dan George, 18.10.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobry den, uvazuji koupit ten fotak. Nekde jsem se docetl, ze umi i 10x digitalny zoom. Jak ten zoom funguje. Da se pouzit i behem nataceni videa? Nebo alespon pred pocatkem nataceni? Nebo vubec?

    Dan George, 18.10.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den, mám nex3 a postrádám u něj compopositový živý videovýstup. U nex 5n se o videovýstupu nezmiňujete

    , 18.10.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 8 | Dobrý den, kompatibilní by měl být FDA-EV1, ale ještě ho nemáme v nabídce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.09.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobry den, budete pro tento fotoaparat mit elektr. hledacek? Dekuji

    Tomas, 19.09.2011 | Reagovat

  • 7

    Lukeš

    Reaguje na 6 | Dobrý den, to bohužel nemáme, obávám se ale že ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.09.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    dobrý den máte prosím nějaké info o tom zda se na našem trhu bude prodávat i samotné tělo ? děkuji

    Dave, 08.09.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 3 | Ano je tišší, viz video zde: http://youtu.be/nrHmtgjo4_c

    Thomas, 04.09.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na 3 | Dobrý den, zatím jsme neměli možnost to vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.08.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den Nex 5N ma údajně elektronickou závěrku... Mohlo by to znamenat tišší provoz ? Mám Nex 3 a maximální spokojenost jen ta hlučnost je pro mně nepřijatelná Děkuji Dave

    Dave, 28.08.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na 1 | Dobrý den, uvidíme, možná to kolegové z obchodního oddělení opraví.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.08.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, na stránkách sony.cz je uvedeno "Dostupné v obchodech od poloviny Listopad 2011". Opravdu očekáváte pravděpodobnou dostupnost již od poloviny září? Děkuji předem za odpověď

    Dejv, 26.08.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím