Sony NEX-VG10E Komentáře k Sony NEX-VG10E

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (35 - 1)

  • 35

    Lukeš

    Reaguje na 34 | Dobrý den, pokud vím tak nejde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, zda li jde u této kamery přenastavit kodek nahrávání zvuku z AC-3 na nějaký jiný a popřípadě jaký. Mám totiž problém s nahráním videa s tímto zvukem do mé střižny, proto se ptám.

    Adam Hanus, 29.11.2011 | Reagovat

  • 33

    Lukeš
    Reaguje na 32 | Dobrý den, ostření funguje pouze přes prstenec objektivu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, nevím zda-li tento dotaz už padl, ale docela mne zajímá jakým způsobe se ostří. Je to ruční ostření pomocí kolečka v objektivu nebo přes nějaký mód (vyťukat přes tlačítka na metrážovém pravítku)... Děkuji za odpověď předem. J.

    Jarka , 02.06.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 30 | No ono to dle ceny asi uplně nástupce nebude, vypadá to na slušnou "pálku", kolem 5500USD jen za telo s objektivem 6000...

    StandaR, 25.03.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Jo nastupcem by prej mela byt Sony NEX FS100, na vimeo.com a na youtube jsou uz prvni presentace modelu. Melo by to mit velkej cip 35mm, a snimkovani 50p.

    ubu, 24.03.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 27 | nástupce bude - jmenuje se Sony NEX-FS100. Upoutavkove video je zde : http://www.youtube.com/watch?v=rczUkPF-Nxw Ale myslim ze to neni primej nastupce, ze pujde jeste o vyssi model urcen pro profi tridu.

    mates, 24.03.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš
    Reaguje na 27 | Dobrý den, bohužel nemáme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den! nemáte nejaké informace o nástupci? děkuji!

    StandaR, 11.03.2011 | Reagovat

  • 26

    Lukeš
    Reaguje na 25 | Dobrý den, bohužel Sony zatím nic podobného nemá. Muselo by se to řešit adaptérem a pak běžným objektivem s bajonetem Aplha systému. To je ale poněkud drahé a krkolomné řešení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobry den chci se zeptat zda mate objektiv rybí oko na tuto kameru

    Dalibor, 10.02.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Majitelé videokamery Sony Handycam NEX-VG10E by měli zbystřit, protože nyní budou moci s novým firmware automaticky ostřit při použití objektivů SAM a SSM s bajonetem A-mount. Tato funkce vyžaduje ještě použití volitelného bajonetového adaptéru LA-EA1 a provedení jeho samostatné aktualizace firmwaru. Firmware je ke stazeni zde : http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/hd/msc/msc.aspx?&m=NEX-VG10E

    mates, 25.12.2010 | Reagovat

  • 23

    Lukeš
    Reaguje na 22 | Dobrý den, omlouváme se za chybu. Hledáček má samozřejmě vysoké rozlišení a i velikost je dobrá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, jsem překvapen Vaším hodnocením, že má nízké rozlišení hledáčku, papírově je to snad jinak, tak nevím, nebo je spíš malej...? Mohli by jste to vysvetlit?

    StandaR, 07.10.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Kdyz uz, tak zrcadlovku Sony A33 nebo A55 - stejny snimac jako tato kamera, velky vyber objektivu i od jinych znacek, umi i supr ostrit pri videu, vyklopny display, pro pohodlne sledovani sceny, proste super masinka All in One. Tim nechci tento produkt zavrhnout vsechno ma sve kupce k nejakem ucelu. Tohle je proste placatej NEX prevedeny do videokamery. Ma to do poloprofi kamery hodne daleko, jak ergonomii, tak ruznymi nastavenimi, vcetne nemoznost nastavit citlivost zvuku aj. Hledacek je pekne pomalej, pekne to s obrazem trha. Proste za 50tis je to predrazena hracka. Ale neni divu, oni ty objektivy "E" jsou zbytecne predrazeny. Vice jak 30-tis bych za to nedal. jedine co je spravne je casta kamer s vymenymi objektivy. V tom vidim budoucnost, ale meli to udelat na bajonet "A" a moznost koupit jen telo kamery, to myslim ze by se naslo vice zajemcu, pac vetsina zrcadlovkaru sony ma doma nejaky ten objektiv.

    karlik, 20.09.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den! Dle obecně platných definic se za Full HD považuje zpracování obrazu s 1080 řádky bez ohledu na geometrii pixelu a bez ohledu na způsob vykreslení. Tudíž - vedle zaniklých či vůbec nepřijatých hodnot rozlišení - lze již prokládaný obraz 1440 x 1080 označit jako Full HD. Samozřejmě je z principu kvalitativní rozdíl mezi progresivními 1920 x 1080 a vším ostatním. Z praxe je ale známo, že velmi dobře ošetřený obraz v klasickém nízkém rozlišení může subjektivně působit lépe, než odbyté Full HD. To teď myslím bez jakékoliv souvislosti s tímto modelem kamery - ta problém s kvalitou obrazového výstupu nemá. Věřím, že si zastánci jiných názorů najdou sami konkrétní údaje dříve, než se do mě případně pustí. Přeji všem dobré světlo!

    Starpic, 20.09.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Ale dokáže ostřit , třeba SONY SLT-A33 která je navíc ještě o polovinu levnější a dokonce umí i 1080p . Jen blázen by šel do tohoto prototypu :-)

    Petr Hájek, 20.09.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den,
    též jsme měli možnost kameru pořádně vyzkoušet a zoomování je opravdu trochu složité a tužší, ale co se týká ostatních parametrů jde u této kamery hlavně o velikost snímače pro natáčení videa, které je pak daleko plastičtější a živější, než z klasické kamery do 35000kč. Ta má totiž o hodně menší snímač, podobně jako malý kompakt. Fotky tato kamera dělá podobně slušné jako základní řada zrcadlovek, která však při videu nedokáží ostřit.

    Filip Barták - Megapixel, 20.09.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den,
    na jednu stranu máte pravdu, ale u této kamery jde také hodně o pohodlí, 18-200 je dost těžký objektiv a na NEX-5 už zrovna pohodlný není, dále je také pro natáčení vybavena hledáčkem a výklopným otočným displayem. Věřím že i za tuhle cenu si hodně příznivců najde.

    Filip Barták - Megapixel, 20.09.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Jen bych podotkl, že formát AVCHD, do kterého je, u této kamery, video zaznamenáváno, NEUMÍ FULL HD !!!! Za Full HD se může považovat jen formát 1920x1080p, nikoli 1080i. To je podstatný rozdíl. Už to tady zmiňoval StandaR, který je asi jediný, kdo ví, o čem mluví.

    Taffey, 19.09.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Fotak Sony NEX, nebo zrcadlovka vyklapecim displayem Sony A33 a A55 s pouizivaji stejny chip a technologie jako tato kamera. Tato kamere je jen tvarove uzpousobeny model zhora zminovanych zrcadlovek pro lepsi ergornomi pri nataceni videa avsak ta ergonomie je porad nic moc. Kamera s vymenymi objektivy je dobry pocin pro zlepseni kreativity pri snimani, ale myslim ze je tohle prvni pokusna vlastovka na testovani zajmu zakazniku. Na poloprofi toceni to neni i kdyz obraz je pekny ale ruce by Vam upadli. A na to domaci pouziti je lepsi zrcadlovka A33/A55 nebo NEX, ma clovek aspon poradny fotak a video vystup s tim udela naprosto stejny. A prodava se spousty reseni jak zvysit ergonomii pri snimani zrcadlovkou, specialni očnice, rameni opěrky, pridavne mikrofony aj. I jeden dil Dr.House byl tocen na zrcadlovku.

    Jimbo, 19.09.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Měl jsem možnost tento model dva dny zkoušet. Dle mého názoru, který nikomu nenutím, je řešení ovládání zoomu při celkové koncepci kamery nešťastné. Celé je to nějak na půli cesty. Obraz je pěkný, ale myslím, že za podobné peníze poslouží lépe zrcadlovka. Její ergonomie při natáčení videa bude také zoufale mizerná, ale bude to při té bídě alespoň plnohodnotný fotoaparát. Je-li primárním účelem video, sáhl bych po plně elektronických modelech, za které i se slušným stativem zaplatím zhruba totéž. Navíc cena určitě rychle spadne - je to přeci jen taková zvláštní hračka.

    Starpic, 18.09.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Myslim ze stejnou obrazovou paradu s pripojenym ext. mikrofonem udela fotak Sony NEX-5 s prislusnym objektivem 18-200mm Jedinym limitem je souvisle nahravani max 29 min. Pak je treba nahravani spustit znova. Ale kdo by nahraval souvisle tak dlouho :)

    karel, 18.09.2010 | Reagovat

  • 11

    Šnajdr
    Reaguje na 8 | Dobrý den,
    jakmile budeme vědět více dáme info ke krátké recenzi

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 17.09.2010 | Reagovat

  • 12

    Šnajdr
    Reaguje na 7 | Dobrý den,
    pokusíme se o nějaké srovnávací video, pracujeme na tom

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 17.09.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    no čím dál koukám na Ty zkušenosti s ní,a čím dál Tím víc mam pocit "první vlaštovky" ale taky "nedodělku", například proč to nemá ksakru 25p?!!!no asi do ní nepujdu, počkám...

    StandaR, 17.09.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 1 | dneska sem mel kameru v ruce s bajonetem "A" autofokus nefunguje. Musi mit objektiv vlastni ostrici mechanismus. Neni tam zadny pohon z tela kamery. Jinak prvni postrehy : Zoomovy prstenec jde prijemne, ale pomerne ztuha, takze pokud to budete drzet v ruce bude v obraze videt jak jste cukli s kamerou, nebo to chce proste se na to soustredit. AF ostri dobre, ale pri rychlem presunu z nekonecna na neco blizkeho tak to mu trva dlouho. AF je velmi tichy, tak si myslim ze v zaznamu slyset nebude. LCD panel pekny krystalicky obraz, hledacek ale nic moc, je sice velky, ale ma malou odezvu, takze v nem je pochyb trhanej a to pomerne znatelne. Skoda ze neudelali kameru rovnou na bajonety "A" z pohonem z tela, jsou levnejsi a a kazdej sony zrcadlovkar ma nejaky doma.

    mates, 17.09.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    rekl bych ze je proste fotak NEX ergonomicky prevedeny pro nataceni videa, ackoliv si porad myslim ze ergonomie je porad spatna na to abych musel puzit dve ruce zaroven na zoom a ostreni pokud bych chtel jet v plnem manualnim rezimu. Bez najeke rameni operky to nepujde. Dale by mne zajimal vystup za horsiho svetla. Dodavany objektiv nema svetelnost nic moc. A dale jaka je vydrz baterie ???

    mates, 17.09.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Bylo by možné porovnat její obrazový výstup, především za slabého svetla např. v porovnání sony 550 a pak naopak s profi Sony AX2000? taky by jsem se bál, jestli neruší zvuk objektivu ? a vůbec co si myslíte o jejím zvuku oproti např SONY 550? moc dekuji, zvažoval jsem AX 2000 pro amatérskou filmovou tvorbu, jen pro vlastní potěšení, nedelám motokros nebo tak neco, ale je to docele děsná pálka a tahle suma by byla pro Mně akceptovatelná, jen mám strach z toho, že se jedná přece jenom o nový model, nerad by jsem ho viděl kolem Vánoc za 30 tisíc a nebo prošvihnul nejakého lepšího nástupce, jestli by se do Vanoc objevil s např. lepšímm obrazem- např 1080p, že jo, co si o tom myslíte? moc děkuji!

    StandaR, 15.09.2010 | Reagovat

  • 6

    Šnajdr
    Reaguje na 5 | Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že se jedná o třídu poloprofesionální je zoom i ostření manuální a v tomto případě velice dobré.Momentálně děláme test a recenze se objeví na webu co nejdříve.

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 15.09.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 1 | podle mne 100% nefubguje AF pri objektivu s bajonetem A. Objektivy E maji ostreni v objektivu. Na to aby fungoval AF musi myt objektiv AF v objektivu. Dalsi co je trochu minus, je ze se zoomuje prstence na objektivu a ne kolibkou elektronicky. V zaasade pak neni mozne zomovat a ostrit rucne, jilikoz si to nedovedu predstavit jak bych to vse ovladal a drzel - na nejakem stativu mozna.

    mates, 15.09.2010 | Reagovat

  • 4

    Šnajdr
    Reaguje na 3 | Dobrý den,
    bohužel ještě nebyla možnost odzkoušet dorazila teprve v pátek, jakmile otestujeme určitě se podělíme s názorem a určitě proběhne i recenze

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 12.09.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den! již jste ji zkusili? dle specifikací by to mohla být bomba,ale...?! Zvažuji totiž kameru pro amtérskou videotvorbu, nechce se Mi dávat 100 tis za AX 2000 a spol, důležité bude její realná použitelnost , dynamický rozsah a předvším chování v slabém osvetlení, nerad by jsem dával hodně penez sa drahou,novou ale spíše "hračku" ! velice dekuji za jakékoliv zkušenosti, vím že nejste zameření na kamery a v tomhle případě doufám že uděláte výjimku a nabídnete tady recenzi jak u fotáků,DEKUJI!

    StandaR, 11.09.2010 | Reagovat

  • 2

    Šnajdr
    Reaguje na 1 | Dobrý den,
    bohužel ještě jsme neměli možnost vyzkoušet, pokud to bude jako u NEX fotoaparátu tak ne, ale to je opravdu pouze spekulace

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 17.08.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Chtel bych se zeptat, jestli u teto kamery funguje autofokus pri pouziti objektivu s bajonetem A (tj. objektivy od fotoaparatu Sony alpha, Konica Minolta a Minolta)?

    Mirek, 17.08.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím