Sony DT 18-135mm f/3,5-5,6 SAM Komentáře k Sony DT 18-135mm f/3,5-5,6 SAM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (28 - 1)

  • 28

    Maxant

    Reaguje na (27) | Dobrý den, no objektiv na APSC může malinko vinětovat, ale rozhodně ne nijak extra. Ono to takto těžko posoudit čemu říkaté hodně, také by měl vinětovat na všech rozích stejně, pokud se nemílím. Případně mě kontaktujte na info@megapixel.cz s nějakým popisem oč jde a např s fotografií vinětace. Podívám se na to a případně by jsme to nechali zkontrolovat servisním střediskem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.10.2015 | Reagovat

  • 27

    Germanič

    Mám dotaz ohledně objektivu DT 18-135 SAM. Také Vám vinětuje na 18mm i bez filtru? Mě ano a poměrně hodně, na horních okrajích. Objektiv zakoupen zde.

    Petr Germanič, 24.10.2015 | Reagovat

  • 26

    Maxant

    Reaguje na (25) | Dobrý den, ano v balení je sluneční clona. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.08.2015 | Reagovat

  • 25

    Germanič

    Dobrý den, má tedy objektiv v balení sluneční clonu nebo ne?

    Petr Germanič, 30.08.2015 | Reagovat

  • 24

    Korč

    Reaguje na (22) | Dobrý den, neotáčí.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 09.08.2014 | Reagovat

  • 23

    Korč

    Reaguje na (21) | Dobrý den, Sigma má neznatelně lepší přenos rozlišení.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 09.08.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Omlouvám se ještě by mne zajímalo zda se otáčí přední člen při ostření ? Velmi děkuji.

    Ondrej Matoulek, 08.08.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den rád bych se zeptal jak je tento objektiv na tom opticky v porovnání se Sigma 17-70 Contemporary. Děkuji.

    Ondrej Matoulek, 08.08.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Jen pro informaci. Byť je často uváděno, že objektiv neobsahuje sluneční clonu tak v originálním Sony balení spolu s objektivem (sice zakoupeno v jiném obchodě, ale to by němlo mít vliv) sluneční clona byla. A další informace, sluneční clona není kompatibilní s SAL 18-200.

    vomic, 23.01.2013 | Reagovat

  • 19

    Bouška

    Reaguje na 18 | Dobrý den, ještě jsem ho bohužel neměl možnost vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den, měl jste již možnost vyzkoušet tento objektiv? Zajímalo by mě, jak tento objektiv vychází v porovnání s nikorem 18-105 mm co do obrazové kvality a rychlosti ostření. Bajonet má naštěstí kovový :) Děkuji PaK

    Pavel, 14.10.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dovolím si odkaz na srovnání hluku objektivů při natáčení videa :http://www.youtube.com/watch?v=QkfGdbxsUTo&feature=related

    Petr M., 07.09.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Po poměrně dlouhém zvažování jsem si tento objektiv koupil a musím říct, že jsem nadšený a doporučuji...

    danny, 27.07.2012 | Reagovat

  • 15

    Bouška

    Reaguje na 14 | Pokud se nemýlím, tak SSM motory jsou tzv. kruhového typu a jsou rychlejší. Jsou ale také dražší, takže se používají jen ve výkonnějších objektivech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Děkuji za odpověď, ale že mají jinou konstruci jsem tušil. Rád bych znal klady a zápory těchto konstrukcí, především co se týče přesnosti a rychlosti ostření. Předem děkuji. Vladimír

    Vladimír, 22.07.2012 | Reagovat

  • 13

    Bouška

    Reaguje na 12 | Dobrý den, zatím jsem ho ještě neměl možnost vyzkoušet, ale při ostření se pravděpodobně nevysouvá, jen při zoomování. SAM a SSM motory mají jinou konstrukci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den. Zajímalo by mě jak funguje ostření tohoto objektivu (rychlost, přesnost). Co přesně znamená označení SAM v porovnání k SSM, zda se přední část vysouvá nebo má vnitřní ostření a jestji má smysl kupovat ho k novému foťáku A57 když k němu dostanu "seťák" 18-55mm. Je nový a zatím jsem se o něm moc nedověděl. Děkuji za odpověď. Vladimír.

    Vladimír, 19.07.2012 | Reagovat

  • 11

    Petr Mach, 13.07.2012 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 9 | To je těžké odhadnout, jaký vlastně bude. Pevně věříme, že se "povedl", ale dopředu se to skutečně nedá říci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den. Mám ještě jeden dotaz. Vím že jste tento objektiv ještě neviděl ale přesto. Myslíte si že je na stejné úrovni jako setový 18-55mm u slt a57 a nebo by stál za to uvažovat o výměně ? Chci základní obj. k slt a57 a vybralcjsem si 16-50 f 2,8 jenže ten nemá takový rozsah a u ostatních podobných vždy něco jejich majitelúm vadilo. Ať už to byla sony 16-80 apod. Proto mě zajímá tento. Děkuji

    Petr, 10.07.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, ještě jsem ho nezkoušel, ale s největší pravděpodobností máte pravdu, 16-50 bude pravděpodobně výrazně kvalitnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den. Mám SLT A57 a jak základní objektiv jsem si chtěl pořídit 16-50mm f 2,8 SSM. Nyní jsem objevil tento s větším rozsahem. 16-50 bude asi kvalitativně úplně jinde. Je to tak Je o třídu lepší ? Půjdu s kvalitou hodně dolů když upřednostním tento s větším rozsahem který asi bude pro většinu více univerzálnější ?

    Petr, 09.07.2012 | Reagovat

  • 6

    Bouška

    Reaguje na 5 | Dobrý den, já bych počkal na tento objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 4 | Děkuji za info. V diskusích jsem našel, že by to mohlo být cca v polovině června, ale je to spíš asi jen odhad. V souvislosti s tím jsem vybíral objektiv s větším rozsahem 18 až min. 135. Narazil jsem v rámci diskusí a výběru na Objektiv Tamron AF 18-200mm f/3,5-6,3 Di II Macro pro Sony. Rád bych se tedy zeptal na Váš názor zda koupit Tamron nebo si raději počkat až bude v prodeji Sony 18-135. Popřípadě zda by jste mi doporučil nějaký jiný "univerzál" s širším záběrem za nižší cenu do hodnoty plusmínus 10 tis Kč, který by byl kompatibilní se Sony Alpha A57. Děkuji moc, DK

    danny, 05.07.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, přesně to bohužel nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na 2 | díky za zprávu, a je předpoklad kdy by mohla být známa cena a jeho dostupnost?

    danny, 04.07.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano, je kompatibilní, ale cenu a dostupnost zatím ještě neznáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    dobrý den, prosím o info zda je Objektiv Sony 18-135mm f/3,5-5,6 SAM kompatibilní s Sony Alpha A57. Jestli tomu dobře rozumím, tak vzhledem k tomu, že není uvedena cena tak zatím není v prodeji nebo není na skladě. Je nějaký předpoklad kolik bude stát a kdy bude možné ho koupit? Děkuji za info, DK

    danny, 03.07.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím