Tamron AF 70-300mm f/4,0-5,6 Di LD Macro pro Pentax Komentáře k Tamron AF 70-300mm f/4,0-5,6 Di LD Macro pro Pentax

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (66 - 1)

  • 66

    Avatar

    Reaguje na (65) | Dobrý den, no potřebujete zkrátit ostřící vzálenost? Ano pak kroužky lze použít. Jinak bych je asi vynechal. Bohužel ale nemáme toto zboží v nabídce. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.10.2015 | Reagovat

  • 65

    Bolton

    Dobrý den, vlastním tento objektiv a používám ho také na Macro. Má význam podpořit macro fotografie přidáním mezikroužků k tomuto objektivu a případně které by jste mi doporučili. Mají mezikroužky vliv na minimální ostřící vzdálenost? Děkuji

    Alan Bolton, 05.10.2015 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | Dobrý den, ano přesně tak. U ff je to 70-300 a  u A-psc je to x1,5. Kresbou vhodný objektiv, světelností základ. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.03.2015 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím nad nějakým levným objektivem s delším ohniskem a AF pro příležitostné focení z větší dálky, např. koncertu apod., který by seděl jak na digitálu (Pentax k-r), ale vykreslil by i políčko u kinofilmu (Pentax MZ-7). Mám sice univerzál od Tamronu 18 - 200 mm (27 - 300 mm ekv. kinofilmu), ale občas bych potřeboval ještě delší dlouhý konec a navíc tento objektiv nelze použít pro kinofilm (dle označení "Di II", tak i z vlastních pokusů). Z popisu tohoto objektivu čtu, že je konstruován pro digitální zrcadlovky (to "Di" v názvu), ale také by měl vykrýt kinofilmové políčko, je tomu tak? A pokud by tento objektiv šel použít i na kinofilm, tak pokud to dobře chápu, tak uváděný rozsah 70 - 300 mm se vztahuje pro kinofilm a na digitálu s APS-C nímačem je rozsah 1,5x větší, tj. 105 - 450 mm ekvivalentně ke kinofilmu, je mé uvažování správné?

    Roman, 21.03.2015 | Reagovat

  • 62

    Michalík

    Reaguje na (61) | Dobrý den, v balení je jen sluneční clona. Pokud máte foto brašnu není potřeba žadné další pouzdro, jinak lze zakoupit i silikonová pozdra např od JJC. např. JN-23

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit objektiv, ale nikde nemůžu najít, co je součásti balení, jestli je tam i nějaký obyčejný obal a nebo musím při nákupu rovnou přikoupit ?

    k s, 26.04.2014 | Reagovat

  • 60

    Michalík

    Reaguje na (59) | Dobrý den, problém nebude s použitím žádný, jen se vám přepočítá ohnisko ze 70-300 na  105 až 450mm.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.02.2014 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, je nějakým způsobem problém použití tohoto objektivu u těla K-30? Resp. Full-frame objektivu s APS-C čipem? Předem děkuji

    Michal Rod, 17.02.2014 | Reagovat

  • 58

    Florian

    Reaguje na (56) | Dobrý den,

    pokud máte Pentax fotoaparát tak ten výběr pravých makro objektivů je dnes poměrně široký. Minimální zaostřovací vzdálenost kolem 20cm a více mají všechny, osobně bych volil Tamron 90mm f/2,8 pro Pentax.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 04.01.2014 | Reagovat

  • 57

    Florian

    Reaguje na (55) | Dobrý den,

    pro fotografování "makra" je důležitý hlavně poměr zvětšení, který je naprosto nezávislý na ohnisku. 
    Výměnou vašeho aktuálního Tamronu 18-200 za 70-300 Macro by jste si pomohl jak po optické stránce tak i v možnosti fotografování mnohem větších detailů. 1:2 je již velmi dobré zvětšení.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 04.01.2014 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, jak se dotazoval pan Vilém Panda, mám obdobný dotaz co se týče focení Macra. Ráda bych fotila ale jen Macro. Uvažuji o koupi pevného objektivu s minimální zaostřovací vzdáleností od 20 cm a s lepší světelností. Prosím Vás o doporučení, jaký by byl vhodný pro focení detailů květin a mikrosvěta, nechci ho používat k jiným účelům. Děkuji za odpověď. Anna T.

    Anna Tibitanzlová, 03.01.2014 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o objektiv Tamron AF 70-300mm f/4,0-5,6 Di LD Macro pro Pentax za účellem focení macro s použitím mezikroužků popř. reverzačního kroužku. Zároveň rád fotím západy slunce a pod. Vlastním Tamron 18-200mm a základový pentax 18-50mm. Trochu mi uniká význam poměru zvětšení 1:2 u uvažovaného objektivu, který v názmu zdůrazňuje své macro, domníval jsem se, že rozhodující je celkové zvětšení. Můžete mi prosím rozdíl při focení macra mezi oběmi Tamrony, zda má vůbec za tímto účelem smysl si pořizovat 70-300mm pro focení macra i vzdálených objektů.. Děkuji.

    Vilém Panda, 03.01.2014 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    A mohu se zeptat proč zde: http://www.megapixel.cz/tamron-af-70-300-mm-f-4-5-6-di-ld-macro-pro-canon?stranka=komentare v příspěvku 46 píšete opak? Děkuji

    Jan Dörre, 18.01.2012 | Reagovat

  • 53

    Bouška

    Reaguje na 52 | Dobrý den, v rychlosti ostření jsou na tom dost podobně, já bych asi dal přednost Tamronu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2012 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji buď o tomto Tamronu nebo Sigmě 70-300 mm F 4,0-5,6 APO DG MACRO. Který z těchto objektivů má rychlejší ostření? Vím, že na kratších ohniscích je na tom lépe Tamron. Těch 300 bych využíval jen přiležitostě. Na focení sportu to není,ale přesto se ptám. Nebo jít po bazarové věci a ostřit manuálně popřípadě ostřit manálně s tím tamronem? Jde mi o moto sport,ale na dražší sklo než je ta Sigma nebude ...

    Jan Dörre, 17.01.2012 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, o něco lepší mi přijde Tamron, dlouhá ohniska použijete nejčastěji pro "přiblížení" vzdálených objektů nebo pro focení detailů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je lepší tento objektiv nebo sigma 70-300 mm F 4,0-5,6 APO DG MACRO podle photozone.de vychází lépe tamron kvalitou zpracování a focení v ohniscích 200-300. Naopak sigma v menších ohniscích. Chtěl bych znát váš názor a také jaká ohniska využiji pro běžné focení (bohužel nemám zkušenosti s focením teleobjektivem).

    petr, 11.07.2011 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, ano, vše bude fungovat bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    dovolte prosím dotaz úplného začátečníka - bude mi u tohoto objektivu ve spojení s pentaxem k-r fungovat automatické ostření a clona? v objektivech se zatím nevyznám, ale mám nastudováno, že některé objektivy automatické ostření neumí. děkuji.

    claudius, 18.05.2011 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Nenabídne, Tamron vychází o trošku lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    ještě dovolte jeden dotaz - když tento Tamron srovnáme se Sigma 70-300 mm F 4,0-5,6 DG, který bude lepší? nabídne mi Sigma něco víc? děkuji.

    Martin, 11.05.2011 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, ano, může být vhodný, v této ceně nic lepšího asi nenajdeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den Hledám nějaký objektiv na focení vzdálenějších krajinek a na občasné focení měsíce. Doporučíte mi tento Tamron? Chci to k Pentaxu K-r. Děkuji.

    Martin, 10.05.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

    evik, 27.04.2011 | Reagovat

  • 42

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, můžete mi prosím poradit objektiv na Pentax K-7 minimálně -300mm, který by byl vhodný na motokros? Néé moc drahý :-) Děkuji.

    evik, 26.04.2011 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, bohužel ne, jen ve verzi pro Nikon, viz http://www.megapixel.cz/tamron-af-70-300-mm-f4-56- di-ld-macro-pro-nikon. Na motokros se ale stejně moc nehodí, nemá příliš rychlé ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška. Chtěl bych se zeptat, zda je tento objektiv vhodný pro Nikon D90 a zda je využitélný pro fotografování motocyklových závodů. Za odpověď děkuji.

    Zdeněk, 17.01.2011 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, jsou na tom podobně, 55-300 možná o trochu lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na srovnání kvalit tohoto objektivu s objektivem 55-300, který se dodává v sadě s K-X. Děkuji

    František, 17.06.2010 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, na NX10 bohužel použít nejde. Pro NX10 se dá použít zatím jen http://www.megapixel.cz/samsung-nx-50-200-mm-f-4-5 -5-6-o-i-s.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    DObrý den půjde tento objektiv na Samsung NX10. Nebo nějaký jiný objektiv 300mm

    MrFieryCloud, 08.05.2010 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, Tamron je opticky o něco lepší, dal bych mu přednost. Dostupnost ale neznám, tu Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.04.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den. Můžete prosím porovnat objektivy SIGMA 70-300 mm. F 4,0-5,6 DG Macro A TAMRON AF 70-300 mm Di, LD Macro? Jaké jsou rozdíly kromě ceny a jejich dostupnost ve vaší firmě? Díky

    Petr Placata, 21.04.2010 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.12.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, bude funkční AF u Pentax K-x? Předem děkuji

    J. Kocourek, 29.12.2009 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.06.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den. Je možné tento objektiv použít na Pentax ist DL? Děkuji za odpověď.

    Honza, 15.06.2009 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den. Je možné tento objektiv použít na Pentax K-m? Děkuji za odpověď.

    Pavel, 10.02.2009 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, bohužel neznám ani jeden z nich, ale velmi dobré zkušenosti máme s http://www.megapixel.cz/sigma-70-300-40-56-apo-dg- macro-pentax

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobry den, rozhoduji se mezi tímto objektivem a objektivem od Pentaxu FA J 75-300 mm F 4,5-5,8 AL.
    Jde mi hlavně o kvalitu kresby a a rychlosti ostření, jestli nebude pomalejší než Pentax, ktery je origo.
    Jako po stránce kompletní specifikace je lepší Tamron. Nebo by ste mi doporučili jiny v této cenové relaci...

    Děkuji moc za všechny odpovědi

    Novosád, 06.04.2008 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, bude fungovat tento objektiv k fotoaparátu Pentax K100D super ?

    roobeed, 02.12.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, ano, teoreticky by mohl fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Promiňte ,že se ještě ptám.Koukal jsem na net a našel jsem telekon.Kenko a soligor.Nepíší tam však ,jestli je vhodný i pro tamron.Pokud ,ale má bajonet KAF,tak by na Pentax K10D měl jít.Nebo ne?
    Děkuji

    Pavel, 31.10.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, to záleží na konkrétních konvertorech, ale Tamron konvertory s bajonetem pro Pentax bohužel nenabízí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.10.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den
    Chci se zeptat ,zda-li je možné na teto objektiv použít telekonvertor.At už je to1.4x, 1.7x nebo 2x pro pentax K10D.
    Děkuji za odpověď.

    Pavel, 29.10.2007 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano, na kinofilm jde použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Uvedeny tamron je s ohledem na cenu velmi dobry objektiv. Ale nejsem si jist s uzitim v kinofilmove zrcadlovce (jde o pokryti). Jany je Vas nazor?

    mirek, 10.10.2007 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, pokud nechcete verzi APO od Sigmy (což nechápu - finanční rozdíl je minimální), tak by to byl asi Tamron, používá podobnou technologii, jako je APO. S Pentaxem by měly všechny fungovat bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den,
    rád bych se zeptal, zda byste mi doporučil spíše tento Tamron, nebo Sigmu AF 70-300 mm / 4-5.6 DG Macro pro Pentax (nikoli APO), případně Pentaxový SMC FA J 75-300/4, 8-5,8 AL a proč? A zda nemá jeden z těch dvou prvních problém s K100D?
    Moc děkuji za informaci.
    JT

    JT, 29.08.2007 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.08.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat zda je tento objektiv plně kompaktibilní s fotoaparátem pentax k10d.
    Předem děkuji za odpověď

    Petr, 09.08.2007 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, polarizační filtr se samozřejmě dá použít, ale přední člen se otáčí. Sluneční clona je již v balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.05.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den,
    chtel bych se zeptat, jestli má tento objektiv vnitřní ostření a nechá-li se použít polarizační filtr. Je sluneční clona součástí dodávky ?
    Díky za odpověď

    Vláďa, 23.05.2007 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Ano, máte pravdu, byla to chyba, kterou jsme již odstranili, děkujeme za upozornění. Podle mých zkušeností je z těchto tří opravdu nejlepší Sigma 70-300/4,0-5,6 APO DG MACRO, má nejlepší kresbu a menší chromatickou vadu. Cenový rozdíl podle mého odpovídá ceně jedné čočky z lepšího skla... ale vliv na snímky je znatelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Nemáte chybu v označení objektivu? Našel jsem 2 (podle označení) uplně stejné objektivy určené pro Nikon. Není náhodou jeden určen pro Pentax? Podle stránek výrobce takový existuje :) Píšete, že Sigmou 70-300/4,0-5,6 APO DG MACRO. máte dobré zkušenosti. Mám to chápat tak, že co se provedení i obrazové kvality týká, tak strčí tenhle tamron do kapsy? Docela mě překvapil jen 500 korunový rozdíl mezi verzí bez a s APO. Skoro to vypadá tak, že rozdíl při použití objektivu s nízkorozptylovým sklem není významný! Mohl byste tyto 3 obj. podle sebe ohodnotit? Díky za odpověď.

    Pavel, 27.02.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Ostří od 95cm ve stejném rozsahu. LD je v podstatě něco podobného, jako APO.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Jaky je rozdil mezi timto objektivem a Sigma 70-300 /4,0-5,6 APO DG MACRO? Ma Tamron neco jako Sigma APO? Macro foceni je tez jako u Sigmy 180-300 mm od 59 cm?
    Mockrat dekuji

    Peter, 16.11.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Osobně bych doporučil Sigmu, má samozřejmě také kovový bajonet a mám s ní velmi dobré zkušenosti...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.10.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobry den.
    Nevim zda vzit tento objektiv ci Sigma 70-300 mm F4.0-5.6 APO DG MACRO. Cenovy rozdil je pres 3000,-. Sigma ma plastovy nebo kovovy bajonet? Velmi zajimave je ze Tamrot za necelych 5000,- ma kovovy.

    Petr Tykvart, 20.10.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Vysvětlivka z webu Tamron: Di (digitally integrated design) Hlavním znakem takto vyvíjeného objektivu Tamron je předurčení vývojových charakteristik optiky tak, aby poskytovaly pokud možno optimální výkon pro digitální zrcadlovky. Zároveň zabezpečují výkonnost uživatelům kinofilmových zrcadlovek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.10.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobry den
    chtel bych se zeptat jaky je rozdil mezi Di a predchudcem bez Di. Jde mi o kvalitu obrazu. Je stejna ci je tam nejaka zmena?

    rOMAN, 07.10.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Má kovový bajonet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, má tento objektiv plastový nebo kovový bajonet? Děkuji za odpověď.

    Martin, 31.08.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím