Tamron AF SP 60mm f/2,0 Di II Macro pro Nikon Komentáře k Tamron AF SP 60mm f/2,0 Di II Macro pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (64 - 1)

  • 64

    Maxant

    Reaguje na (63) | Dobrý den, no ostrost vychází stejně, přenos kontrastu také, ale chr. aberaci má lepší Tamron. Ale i díky ostření bych asi na portrét vybral Nikon, bohužel s absencí makra. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2016 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobry den. Mužete mě zdělit, ktery objektiv ma ostřejši kresbu, tento Tamron AF SP 60mm f/2,0 Di II Macro, nebo Nikkor 50 mm 1.8G, chci jej použit pro nikon d7100, převažně na portrety, připadně i makro. Děkuji za odpověď

    Petr Horný, 17.01.2016 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobry den. Chci se informovat, ktery objektiv ma ostřejši kresbu tento

    Petr Horny, 17.01.2016 | Reagovat

  • 61

    Maxant

    Reaguje na (60) | Dobrý den, ano je dobrý, ale on  ani 60mm tamron není špatný. Ale pro fotografování makra mi přijde vhodnější stát dále. A to lze díky delšímu ohnisku, ale to Vás naopak bude limitovat uhlem záběru v místnosti . Výběr 90mm a 35mm je vhodný. Bylo by vhodné navštívit prodejnu a na toto se podívat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.08.2015 | Reagovat

  • 60

    Fryčková

    Reaguje na (59) | Píšete, že tamron 90 je velmi skvělý objektiv s perfektní kresbou, doporučil by jste mi ho tedy na macro focení květin a hmyzu? V porovnání s tamronem 60 vychází ve všech směrech lépe? A pro focení rodinných momentek by byl vhodný Nikon 35mm f/1,8 AF-S NIKKOR G DX? Je to vhodné rozšíření fototechniky k těmto objektivům, které používám při cestování (nikon 16-85/3,5-5,6 a nikon 70-300/4,5-5,6)? Děkuji za Vaše odborné rady.

    Alena Fryčková, 10.08.2015 | Reagovat

  • 59

    Maxant

    Reaguje na (58) | Dobrý den, no 90mm je opravdu velice slušný objektiv s perfektní kresbou, ale pro fotografování portrétu bude ohnisko 60mm vhodnější. Má lepší uhel záběru. Tedy oosbně bych vybral Tamron 60mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.08.2015 | Reagovat

  • 58

    Fryčková

    Dobrý den, mám nikon D 3100 a vybírám si macro objektiv, se kterým budu hlavně fotit macro, ale ráda bych ho využila i na focení malých synovců. Poradil by jste mi prosím s výběrem? Zaujal mě právě tento objektiv tamron AF SP 60mm f/2,0 Di II Macro. Ještě se rozhoduji mezi tamronem SP 90mm f/2,8 Di Macro VC USD a nikonen 40/2,8. Nevím, jestli zmíněná ohniska splňují mé požadavky, nebo by bylo lepší mít dva objektivy - na macro a portréty? Děkuji

    Alena Fryčková, 08.08.2015 | Reagovat

  • 57

    Maxant

    Reaguje na (56) | Dobrý den, no asi jste myslel širší ohnisko a ne delší? Protože u 60mm je to pak 90mm. Ale má širší uhel záběru a rozhodně jej lze použít. Bude to dobrá volba. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.05.2015 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Nikon D5100 a k němu mám makroobjektiv http://www.megapixel.cz/tamron-sp-90-mm-f2-8-di-macro-vc-usd-pro-nikon. U tohoto objektivu je ale po přepočtu ohnisková vzdálenost 135 mm. Uvažuji ještě o jednom makro objektivu kde by bylo delší ohnisko. Jako přijatelný se mě zdá tento, kde dosáhnu ohniskové vzdálenosti 60 mm. Nebo jsou ještě nějaké další možnosti? Objektiv bych chtěl využít k focení jídla, produktů.

    Roman, 12.05.2015 | Reagovat

  • 55

    Maxant

    Reaguje na (54) | Dobrý den, no kvalitativně jsou na tom kresbou dost podobně. Při zaostření na min vzdálenost je to dost podobné jako u 60mm, tedy bude to až 1/4 světla, tedy počítejte cca se clonou 4. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2015 | Reagovat

  • 54

    Hlavín

    Dobrý den, tento objektiv vlastním krátkou dobu a nevím, jestli jsem neudělal chybu a neměl si raději koupit Tamron 90 mm. Neuvědomil jsem si při koupi (přesto že je mi tento jev známý a je logický), že světelnost při zaostření na krátkou vzdálenost klesá (zejména u makroobjektivů). Na minimální vzdálenost (asi 23 cm) jsem vždy měl nejlepší světelnost 4, což mi připadá dost dramatický rozdíl od světelnosti při zaostření 2 na nekonečno. Clona 2 se dá zvolit až od vzdálenosti asi 3 metry a dál. Stabilizace obrazu se při makru snad dá oželet, protože makro se fotí ze stativu a stabilizaci je tak stejně třeba vypnout, ale při focení portrétů nebo jiných věcí na větší vzdálenost má zase stabilizace svůj smysl. Ostření mi nepřipadá nějak pomalé a hlučné, jak se často uvádí. Jeho přesnost a spolehlivost jsem zatím nemohl posoudit. Co se týče minimální vzdálenosti pro zaostření, 23 cm tohoto objektivu a 30 mm u Tamronu 90 mm zase není tak velký rozdíl, alespoň mě to tak nepřipadá. A tak váhám, jestli se tohoto objektivu nemám zbavit a koupit si raději Tamron 90. V té souvislosti bych se rád zeptal, jaký je úbytek světelnosti Tamronu 90 při zaostření na minimální vzdálenost (jistě to není 2,8). A jaký je rozdíl v optické kvalitě obou? Děkuji.

    Pavel Hlavín, 03.01.2015 | Reagovat

  • 53

    Korč

    Reaguje na (52) | Dobrý den, na danou vzdálenost bude 60mm stačit, s 90mm poskytne větší odstup.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 18.07.2014 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím o tomto objektivu na focení detailů ještěrů v teráriích (hlava, oči, šupiny). Vzdálenost tedy od zvířete třeba jen 20 cm. Udělám dobře, když si pořídím tento objektiv k tělu Nikon 3100, nebo si mám raději pořídit třeba Tamron SP 90mm f/2,8 Di Macro VC USD?

    Josef Vaníček, 18.07.2014 | Reagovat

  • 51

    Michalík

    Reaguje na (50) | Dobrý den, 60mm je fajn, možná bych se nebál ani 900mm, které má Tamron. Nikon 60mm může být dobrou volbou nebo Tamron 90mm VC se stabilizací je také sikvělý. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobry den, shanim macro objektiv k Nikonu D7000. Potrebuji ho pro foceni zubu (detailne) u lidi v ordinaci za pouziti kruhoveho blesku. Muzete mi prosim poradit ohniskovou vzdalenost a pripadne i doporucit objektiv?. Muj osobni nazor je ze 60mm je idealni, ale byl bych rad za radu od odbornika. Predem dekuji za odpoved

    Patrik, 28.04.2014 | Reagovat

  • 49

    Florian

    Reaguje na (48) | Dobrý den,

    vyhovovat můžou oba. Rozdíl je hlavně v ohnisku. To je základní parametr podle kterého musíte objektiv vybírat.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 04.01.2014 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D5100 s objektivem 18-55 mm VR Ráda fotím detaily a makro a s tímto objektivem toho nedosáhnu .. :/ chtěla bych se zeptat jaký by jste mi doporučil objektiv na makro. Mohlo by být i klidně zároveň na portrét. přemýšlím nad tímto a Tamron SP 90mm f/2,8 Di Macro VC USD je sice už dražší ale pokud to bude splňovat mé požadavky ty peníze za to dám :) předem děkuji za odpověď (popřípadě prosím o doporučení jiného objektivu typu makro)

    Adéla Machálková, 03.01.2014 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den jen tak projíždím ukázkové fotky u tohoto objektivu a narazil jsem na fotku knoflíku která je zacloněna na f/36. Jak je to možné když ve specifikacích je napsáno maximální clona f/22?

    Bocka, 08.02.2013 | Reagovat

  • 46

    Bouška

    Reaguje na 45 | Dobrý den, ano, oba zmíněné objektivy mohu doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2012 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, sháním objektiv pro Nikon D3200 pro focení mincí a dalších lesklých malých předmětů. Rozhoduji se mezi tímto objektivem a Nikon 40mm f/2,8 AF-S G DX Micro. Bude tento bez problémů fungovat? Nebo doporučujete ještě nějaký jiný v této cenové hladině?

    Milan, 04.12.2012 | Reagovat

  • 44

    Bouška

    Reaguje na 43 | Dobrý den, makroobjektivy jsou ostré skoro všechny, na malý snímač je to celkem dobrá volba. Nikon 60mm f/2,8 G ED AF-S Micro je ale ještě o trošku lepší.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.09.2012 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    dobry den hledam macro ojektiv pouzitelny i na portrety a prosim o radu. vim ze se s timto objektivem daji fotit i portrety spise chci porovnat tento a 60mm od nikonu popripade neaky jiny 85 nikon nebo 90 tamron cenova hladina 10 000 az 14 000kc jaky by byl nejvhodnejsi pro me ucely cetl sem ze 60 nikon je vyborny na macro ale je dost ostry na portret hodne retusovani dekuji za rozbor

    martin, 20.09.2012 | Reagovat

  • 42

    Bouška

    Reaguje na 41 | Dobrý den, na portréty je tento objektiv bez problémů použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den,jak limituje přívlastek "makro" tento objektiv pro fotografování portrétů?Světělnost mě přijde výborná.Primárně ho chci používat na makro.Ale chci používat i právě na portréty,detaily apod.Děkuji

    Kamil, 20.04.2012 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Děkuji, ta vzdálenost je velice dobrý poznatek.. Asi tedy začnu uvažovat o Tamronu 90mm.. Hezký den

    Habib, 12.02.2012 | Reagovat

  • 39

    Bouška

    Reaguje na 37 | Dobrý den, u tohoto objektivu se clona nastavuje pouze z těla přístroje, přímo na objektivu to nejde. Makroměch samozřejmě ještě zkrátí minimální zaostřovací vzdálenost. Ta je ale už tak celkem malá, takže se může stát, že už si budete stínit samotným objektivem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    A popripade zdali to bude mit pri makru nejaky veliky rozdil s tim makromechem.. Dekuji

    habib, 25.01.2012 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobry den.. Mel bych dotaz ohledne vyuziti levnejsiho makromechu.. Da se na tomto objektivu nastavit manualne clona? Dle okenka na tomto skle bych tipoval ze ano, ale nejak se nemohu docist a nebo spatne koukam.. Predem dekuji za Odpoved

    Habib, 25.01.2012 | Reagovat

  • 36

    Bouška

    Reaguje na 35 | Dobrý den, to by chtělo vyzkoušet, ale teoreticky máte pravdu, s oběma modely byste mohl dosáhnout podobné hloubky ostrosti, ale z jiné vzdálenosti. Jestli ale bude mít 90mm objektiv na f/32 větší hloubku ostrosti, než 60mm na f/22, to si netroufnu říci. Je ale fakt, že rozdíl asi nebude velký.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 34 | Tamronem 60 a 90 tedy dosáhnu stejné hloubky ostrosti jen při jiných vzdálenostech od objektu ? ta 60 má max f22, 90 pak f32 proto mám pocit že s 90 dosáhnu vetší hloubku ostrosti, díky za trpělivost :-) V

    Vašek, 05.01.2012 | Reagovat

  • 34

    Bouška

    Reaguje na 33 | Dobrý den, větší hloubky ostrosti dosáhnete při stejné cloně s 60mm objektivem díky kratšímu ohnisku. Pro zvětšení 1:1 ale budete muset být blíž, než s 90mm objektivem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na 32 | 32]děkuji pane Bouška, zvětšení u pevných skel dosáhnu jedině kratší vzdáleností co mi povolí min. ostřící vzdálenost, dá se říct že Tamron 90 s max clonou 32 bude mít větší hloubku ostrosti při 1:1 proti Tamron 60, který má max clonu 22 ? děkuji

    Vašek, 05.01.2012 | Reagovat

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, tělo roli nehraje. Jde o to, že při maximálním zvětšení se vždy snižuje světelnost, takže se "posunou" nahoru i maximální clonocá čísla. Pokud jde o obrazovou kvalitu, jsou na tom všechny dobře, ale asi nejlepší je Tamron AF SP 90 mm F/2,8 Di Macro pro Nikon, ale jestli Vás zaujala světelnost tohoto objektivu a tedy i možnost dalšího použití, chybu s ním určitě neuděláte.       

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, k základnímu objektivu pro D90 na běžné focení 18-105 sháním něco na makro se zobrazením 1:1 (šperky)a Tamron 60 mě zaujal i díky světelnosti 2,0 a jeho dalšímu možnému použití. Váhám ještě mezi Tamronem 90, Nikon 40, 60 nebo 85 . Co doporučíte ? Jak je to s max. clonou uvedenou 22 nebo 32. Na referenčních snímcích Nikonu 60 je clona 57, u objektivu je max uveden 32, hraje tam roli tělo ? děkuji Vašek

    Vašek, 04.01.2012 | Reagovat

  • 30

    Bouška

    Reaguje na 29 | Dobrý den, právě na portréty je nejlepší Nikon 50 mm F 1,8 AF-S NIKKOR G.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den,chtěla bych si pořídit světelný objektiv k Nikonu D3100, se kterým by se dobře fotili portréty doma i venku (s rozostřeným pozadím), malé děti, detaily, momentky. Momentálně mám jen základní objektiv 15-55mm s nevyhovující clonou. Rozhoduji se mezi Nikkor 50 1,8;Tamron 60/2,0 a Tamron 90/2,8. Můžete prosím tyto tři objektivy nějak porovnat a poradit, který z nich je nejuniverzálnější?Děkuji moc.

    Zuzana, 08.09.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš

    Reaguje na 27 | Dobrý den, objektiv lze použít i na jiné žánry než makro. Hodí se třeba právě na momentky nebo portréty.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den zajímalo by mě zda se dá makro objektiv použít i na běžné focení momentky,krajinky nebo jen speciálně na makro.Děkuji za odpověď.

    Pavel , 04.08.2011 | Reagovat

  • 26

    Lukeš

    Reaguje na 25 | Dobrý den, v testu je použit jak fotoaparát FX tak i DX.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.08.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Nějak nechápu, proč testujete DX objektiv na FullFramu. Ono 5mpix v dnešní době o ničem nevypovídá.

    Honza, 04.08.2011 | Reagovat

  • 24

    Lukeš

    Reaguje na 23 | Dobrý den, ano ostří.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.08.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, ostří tento objektiv i na D3000? děkuji za odpověď

    , 01.08.2011 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, chyba to není, D700 umožňuje i použití objektivů pro malé snímače - v režimu DX mode.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2011 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, poměr 1:1 je ten maximální, dosáhnete ho tedy pouze při minimální zaostřovací vzdálenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Tento objektiv mi vybehl z nabidky "vybrat obj. podle fotoaparatu" k Nikonu D700, coz je zrejme chyba, protoze se jedna o oznaceni Di II.

    J.V., 08.07.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den,již několikrát jsem se dočetl, že tento objektiv dokáže poměr zobrazení 1:1 až do vzdálenosti jednoho metru od objektu. to by pak byl v tomto směru lepší, než makroobjektivy s ohniskem 150 až180. S makrem teprve začínám. Můžete mi to blíže objasnit? Díky za odpověď.

    Milo, 07.07.2011 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ostření není nijak zvlášť rychlé (na makro to není potřeba), ale myslím si, že na větší vzdálenost, tedy při focení koncertů, by to neměl být problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, zajímá mě, jak rychle tento objektiv ostří (mám D90). Chtěl bych ho využít např. na nočních koncertech, kde se zpěváci rychle pohybují a vím, že dlouhá ostřící doba často může za propásnutí skvělých momentů. Díky za odpověď.

    Karel, 01.06.2011 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, jestli Vás láká i makro, je Tamron vhodnější (i na otevřenou clonu je celkem slušný, při ostření se nevysouvá), ale po optické stránce mi přijde trochu výkonnější 50/1,4G.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý deň, rozhodujem sa medzi týmto Tamronom a Nikkorom 50/1,4. Chcem to predovšetkým na portréty, reportáž a požadujem dobrú svetelnosť, láka ma však aj možnosť makrofotografie u Tamrona. Je Tamron použiteľný aj pri plne otvorenej clone? Ako je na tom s konštrukciou? Čo si myslíte - Tamron alebo Nikon? Ďakujem !!

    Katka, 25.11.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Pro ty, co ještě váhají, jen bych doplnil svůj kometář č. 12. Tento objektiv už vlastním a musím říct, že jsem nadšen možnostmi focení, které mi otevřel!! Celkové vybírání makro skla pro mě bylo zatím nejtěžší, ale jsem spokojen. Mám však zkušenosti se svými 18-105 mm, 70-300 mm VR a 35 mm 1,8 a všechny tyto objektivy rychleji, spolehlivěji a o dost tišeji ostří. U makra to problém není, zaostřím si stejně manuálně, portrétu bych se taky nebál, ale odhaduji, že až se dostanu na nějaký koncert, či do horších světelných podmínek, bude autofocus někdy tápat (jak moc zatím nemohu posoudit)...Bohužel, je to kompromis, mít neomezený rozpočet, dávno bych měl D700 a tomu odpovídajíci objektivy...ale za rozdíl 10 tisíc oproti lepšímu Nikonu 105 mm VR si raději pořídím blesk, nebo širokáč...Jen chci říct, že bych se tohoto objektivu nebál, ovšem musíte počítat s tím, že za tu cenu to úplný ideál zkrátka nebude a jeho limity občas pocítíte. I tak jsem ale nadšen a mohu začínajícím "makrařům" doporučit. S pozdravem Mirek.

    Mirek, 01.10.2010 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, na fullframe bohužel není, ale ostřící motor v sobě má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.09.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli toto sklíčko, když má ultrazvukový zaostřovací motorek tím pádem nevyjíždí nijak dopředu a zda je vhodný/dělaný na full frame ( nevlastním, jen myslím do budoucna a ne jen použitelný v DX modu )? Pořád se nemohu rozhodnou, zda jít do jistě skvělého nikonu 105 mm VR ( pro mě bohužel podstatných cca 10 000 Kč navíc ) anebo např. tento tamron, kdy zas využiji světelnost F2 třeba na koncertech, kde už zas 105 mm bude moc...fotit chci převážně detaily, snad i portrét, hmyz moc ne...

    Mirek , 08.09.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Doporučuji toto sklíčko, je perfektně ostré,fotí se s ním výborně a ostří velice rychle, a aberuje méně jak nikon 60mm mikro.

    Michal, 11.05.2010 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, o něco lepší je 90 mm objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, prosil bych o váš názor při porovnání s typem Tamron 90mm f2,8 MACRO Děkuji.

    Mirek, 16.12.2009 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, tento model jsem bohužel ještě neměl možnost vyzkoušet, ale s Nikonem rozhodně chybu neuděláte, je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, rád bych věděl zda už jste měl možnost vyzkoušet toto sklo, případně zda budou k nahlédnutí nějaké fotografie. Sháním kvalitní sklo na portréty s občasným focením makra, ale potřebuji aby mi automaticky ostřil s Nikonem D60. Druhý se samozřejmě nabízí Nikon micro 60mm f/2,8 který je o něco dražší, ale jistě kvalitnější. Který z nich je pro mě vhodnější? Děkuji za odpověď, Petr

    Petr, 09.11.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, určitě ano, ale ještě není na řadě...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.08.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, chystáte se testovat tento zajímavý objektiv a zveřejnit zde nějaké fotografie s ním nasnímané? Díky.

    Pavel, 21.08.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, s tímto objektivem ještě nemám žádné zkušenosti, ale s http://www.megapixel.cz/nikon-60-mm-f-2-8-g-ed-af- s-micro#nazory jsem byl velmi spokojen, podívejte se na ukázkové snímky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Rozoduji se mezi tímto ojektivem a objektivem Nikon 60 mm F 2,8 G ED AF-S Micro.Co by jste mi poradil? Děkuji za odpověd V.

    Václav, 24.07.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano, ostří i na Nikonech D40/40x/60/5000.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Prosím o sdělení zda má tento objektiv ultazvukový zaostřovací motorek. Děkuji za odpověd V.

    Václav, 22.07.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím