Tamron AF SP 70-200mm f/2,8 Di LD IF Macro pro Canon Komentáře k Tamron AF SP 70-200mm f/2,8 Di LD IF Macro pro Canon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (100 - 1)

  • 100

    Křížek

    Dobrý den, asi bych v tomt případě volil Canon 70-200 f/4. Rychlejší a přesnější ostření. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.11.2016 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    pěkný den prosím o radu rozhoduji se mezi těmito objektivy Tamron AF SP 70-200mm f/2,8 Di LD IF Macro pro Canon nebo Canon EF 70-200mm f/4,0 L USM Mám zrcadlovku Canon 760d.Převážně bych objektiv používal na portéty a zvířata,ale opravdu nevím jaký.děkuji

    Zdeněk Vaculík, 18.11.2016 | Reagovat

  • 98

    Maxant

    Dobrý den, testoval jsem např tento a je kompatibilní a ostření funguje bez problému. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.05.2016 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, dá se na tento objektiv použít nějaký telekonvertor? Děkuji

    Ondra, 06.05.2016 | Reagovat

  • 96

    Maxant

    Dobrý den, ano tento objektiv je slušný,má malinko pomalejší ostření,ale až takový problém to není. Výhoda o proti 70-300 Tamronu vc usd jak jste psala má světelnost f2,8 a odsazení pozadí bude snažší. Makro je zde jako vedlejší možnost za použití přiblížení a malé ostř. vdálenosti, ale použít se dá. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.05.2016 | Reagovat

  • 95

    Pátková

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit s výběrem vhodného objektivu? Vlastním zrcadlovku canon eos 600d a objektiv 50 mm, 1,8 f, který pro mě začíná být nedostačující, vzhledem k ohniskové vzdálenosti, nejčastěji fotografuji portréty a při ohnisku 50mm se bohužel nemám šanci dostat dostatečně blízko k fotografované osobě aniž bych narušila její intimní zónu, proto uvažuji o objektivu 70-300 mm jak jsem již řekla chci fotit především portrétní fotografie, rodiny, děti, a chystám se na focení svateb, kde budu potřebovat také zachytit detaily jako svatební prstýnky apod. přičemž se současným objektivem 50mm nejsem schopná zaostřit na tak malou vzdálenost od foceného objektu, moje otázka je tedy také zda je tento objektiv vhodný i pro tento typ fotografií, je to makroobjektiv, ale zároveň je minimální zaostřovací vzdálenost 95cm, z toho jsem zmatená, láká mě především světelnost f 2,8 počítám, že by byla vhodná např. pro focení v kostele apod.ale zároveň váhám, vzhledem k tomu, že nelze korigovat hloubku ostrosti?myslíte že by bylo lepší pořídit jeden pevný objektiv pro portrétní foto a jeden pro makro fotografie? zajímal by mne váš názor, jak byste v mém případě vybíral zda vybrat raději dva lacinější objektivy, nebo investovat do tohoto, zda bude pro vhodný pro typy fotografií, které popisuji výše? Děkuji

    Veronika Pátková, 04.05.2016 | Reagovat

  • 94

    Maxant

    Reaguje na (93) | Dobrý den, vybral bych Canon F4, protože má malinko lepší ostrost, ale co je důležité je rychlost ostření. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.03.2016 | Reagovat

  • 93

    Zavřel

    Dobrý den prosím o radu, vlastním Canon 60D a rozhoduji se mezi Tamron AF SP 70-200mm f/2,8 Di LD IF Macro a Canon EF 70-200mm f/4,0 L USM. Potreboval bych spíše k takovému univerzálnějšímu použití nebo popřípadě sport,zvěř, nebo krajiny... poradíte mi prosím nebo jestlli mi pordíte něco jiného do 20 000 Kč... Děkuji Zavřel

    Jiří Zavřel, 14.03.2016 | Reagovat

  • 92

    Maxant

    Reaguje na (91) | Dobrý den, tak rozhodně si pomůžete. F2,8 je něco jiného, ale záleží jak hodně tma je. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.01.2016 | Reagovat

  • 91

    Kadlec

    Dobrý den, vlastním TAMRON SP 70-300mm f/4-5,6 Di VC USD . Pořídil jsem si jej na focení převážně dcerky při házené-převážně v halách ( slabé světo ) Nevyhovuje mi světelnost, protože při ohn. vzdálenosti kolem 300 cloní 5,6 a nízké světlo doháním ISEM, protože čas závěrky se snažim volit co nejkratší, což vede k velmi patrnému šumu. Přemýšlým o tomto objektivu, který má sice ohn. vzd. 200 ale mám APSC, tedy ekvivalen. přepočtu je 112-320, což by mi stačilo. Doporučili byste mi jej pro tento účel? Vyřeší se výměnou objektivu můj problém?

    Petr Kadlec, 10.01.2016 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Reaguje na (89) | Bohužel jsem z Ostravy.

    Taťána Rechbergová, 29.07.2015 | Reagovat

  • 89

    Maxant

    Reaguje na (88) | Dobrý den, no 760d je nový aparát,který má rozhodně lepší výstup, detail a prokreslení. Rozhodně si tím pomůžete, i ostření by se mohlo malinko zvednout. Ale je to  také o konstrukci objektivu. Můžete se zastavit na naší prodejně? Lze vyzkoušet.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.07.2015 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Reaguje na (87) | pokud bych k tomuto objektivu koupila Canon EOS 760D vyřešilo by to aspoň trošku problém s ostřením když píšou že tělo ostří na 19 bodů?S objektivem jsem celkem spokojená jen opravdu mám někdy problém s ostrostí což mi trochu vadí.Přece jenom bych se chtěla více věnovat snímkům v pohybu :-)

    Taťána Rechbergová, 27.07.2015 | Reagovat

  • 87

    Maxant

    Reaguje na (86) | Dobrý den, v tuto chvíli je to dost o možné investici. Tento objektiv je velice slušný, ale má malinko pomalejší ostření. Mnohem zajímavější je jeho stabilizovaná verze ale stojé 2x tolik. Záleží také co Vás limituje, kresba, ostření, světelnost?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.07.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den chtěla jsem se zeptat jaký oběktiv byste mi doporučil k foťáku canon EOS 450D.Fotím převážně psi při obranách a parkury.Momentálně vlastním oběktiv Canon EF 70-300mm,f/4-5,6 IS USM už jsem přemýšlela i o novém těle.Děkuji za odpověď

    Taťána Rechbergová, 25.07.2015 | Reagovat

  • 85

    Maxant

    Reaguje na (84) | Dobrý den, tento lze použít, myslím, že má dobrý výstup. Zajímavější je pak stabilizovaná verze, ale je dražší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2015 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den, mám Canon eos 60D s objektivem 18-200mm. Už delší dobu fotím sport konkrétně motocross a potřebovala bych vhodnější objektiv. Uvažuji o Tamronu. Potřebovala bych radu ohledně toho, který objektiv by byl nejideálnější. Děkuji

    Tereza Hegerová, 16.06.2015 | Reagovat

  • 83

    Paraska

    Reaguje na (82) | Dobrý den, Canon 70-200 má rychlé a tiché ostření a je zatěsněn proti vlhkosti a prachu. Kresebně je také výborný. Tamron má především lepší světelnost avšak při plně otevřené cloně je kresba měkčí. 

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.05.2015 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobry den.rozhoduji se mezi koupi tohoto ojektivu a Canon EF70-200 mm f/4 L USM. Fotim prevazne prirodu,makro, obcas sport , pohybujici se zvirata. Ktery objektiv by byl vhodnejsi. Limitujici je i vaha. Dekuji. D.Marečkova

    Dana Marečkova, 01.05.2015 | Reagovat

  • 81

    Maxant

    Reaguje na (80) | Dobrý den, v tomto případě je lepší Sigma. Cena tomu také odpovídá. Má stabilizaci a ostření HSM je rychlejší než u Tamronu. Ale Tamron kresbou není také špatný, ale je o něco pomalejší, záleží do jaké míry je to problém. Zde by to chtělo asi vyzkoušet.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2014 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den,mám zájem o sklo se světelností 2.8, a rozhoduji se mezi Tamron AF SP 70-200mm f/2,8 Di LD IF Macro pro Canon a SIGMA 70-200/2.8 APO EX DG OS HSM,tělo používám Canon 50D. Můžete poradit jaké?

    Luboš Hostek, 16.11.2014 | Reagovat

  • 79

    Maxant

    Reaguje na (78) | Dobrý den, ano lze hopoužít. Má výbornou kresbu. Pro lepší ostření je vhodnější SigMA 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.10.2014 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, hledám nějaký slušnější objektiv na focení převážně rally závodů a portrétů. Byl by tento objektiv dobrý? Popřípadě, mohli by jste mi doporučit nějaký, co má dobré a rychlé ostření? Kvůli těm závodům. Moc děkuji

    Michaela Nováková, 15.10.2014 | Reagovat

  • 77

    Maxant

    Reaguje na (76) | Dobrý den, to je složité. Rozhodně si pomůžete světelností, kresba je také velice slušná, ale má pomalejší ostření.Do značné míry to omezuje možnost focení rychle se pohybujících objektů.Toto bych doporučil vyzkoušet, zda  to je to co hledáte.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.08.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den, vlastním objektiv Canon 70-200 /4,L. Zvažuji přechod na tento objektiv, hlavní důvod je světelnost. Chtěl bych jej využít také na portréty. Myslíte, že je přechod dobrý nápad ? Měl jsem v plánu dosavadní Canon prodat, ale stále se nemohu rozhodnout :-) Mockrát děkuji za rady :-)

    Duchek Jiří, 17.08.2014 | Reagovat

  • 75

    Korč

    Reaguje na (74) | Dobrý den, pomalejší ostření může být limitující při fotografování pohybu. Při správném nastavení můžete fotografovat z ruky i za horších světelných podmínek. V dané ceně je to prakticky jediný s podobnými vlastnostmi.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 13.08.2014 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, Ráda bych se zeptala zda-li je pomalé ostření až takový problém, jak jsem se dočetla již v diskuzi? dále bych se ráda zeptala jestli fotografii ve dne udržím v ruce a není potřeba použití stativu? Je podle vašeho názoru tento objektiv dobrou volbou v cenovém žebříčku do 19 tisíc nebo by jste mi doporučil ještě nějaký lepší objektiv pro canon? Předem děkuji za odpověď.

    novotná, 13.08.2014 | Reagovat

  • 73

    Michalík

    Reaguje na (72) | Dobrý den, děkujeme za upozornění, obratem sjednáme nápravu.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.03.2014 | Reagovat

  • 72

    Stavinoha

    Reaguje na (71) | Dobrý večer,děkuji ale máte pořád v parametrech utěsneno.cení rychle se pohybujících objektů. Nahoru ↑ Základní parametry Minimální ohnisková vzdálenost: 70 mm Maximální ohnisková vzdálenost: 200 mm Světelnost pevného objektivu: 2,8 Světelnost objektivu - nejkratší ohnisko (F): 2,8 Světelnost objektivu - nejdelší ohnisko (F): 2,8 Vhodný pro formát snímače:: Full Frame Utěsnění (prach/vlhkost): Ano Průměr filtru: 77

    Martin Stavinoha, 19.03.2014 | Reagovat

  • 71

    Michalík

    Reaguje na (70) | Dobrý den, tato starší verze ještě utěsěná nebyla. To jsou až stabilizované verze. Rozdíl mezi 1:3.1 nebo 1:3 není téměř žádný.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.03.2014 | Reagovat

  • 70

    Stavinoha

    Dobrý večer,koukal jsem na stránky výrobce a nic o těsnosti proti vlhkost prach jsem nenašel a ještě by mě zajímalo macro 1:3.1 jaký je rozdíl s 1:3 děkuji s pozdravem haďák.

    Martin Stavinoha, 10.03.2014 | Reagovat

  • 69

    Michalík

    Reaguje na (68) | Dobrý den, telekonvertor je pro použití s tím objektivem ideální. Použít můžete například Extender EF 1.4x III

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.02.2014 | Reagovat

  • 68

    Ševčíková

    Dobrý den, dá se na objektiv nasadit nějaký telekonvertor?

    Daniela Nenadálová, 14.02.2014 | Reagovat

  • 67

    Maxant

    Reaguje na (66) | Dobrý den, doporučil bych tento je to opravdu dobře zpracovaný objektiv. Hlavně je makro a zárověň má světelnost v celém rozsahu stejnou.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.10.2013 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den , můžete mi doporučit vhodný objektiv pro Canon 600 D pro focení volná příroda, pohyb , sport, psi v pohybu. Cena do cca 18 000,- Kč. Amatérské focení, ale nejsem začátečník . Děkuji za odpověď Hirschová V.

    Vlaďka Hirschová, 03.10.2013 | Reagovat

  • 65

    Korč

    Reaguje na (64) | Dobrý den, servis Tamronu řešíme u stejné společnosti a nemohu říci, že bychom se kdy setkali s nekorektním chováním z jejich strany. Chyby na straně servisu jsou bohužel také možné, avšak nanejvýš spekulativní. V této situaci naštěstí exitstuje řešení, byt to znamená reklamaci podat znovu. Rozhodně ji znovu zprostředkujte skrz dodavatele, nebo zašlete přímo do servisu s čestným prohlášením o neprovádění neodborných zásahů. Během reklamace je také možné komunikovat se servisním střediskem, nebo skrze dodavetele. Bohužel se jedná o opakovanou reklamační proceduru, ale rozhodně Vám doporučuji ji podstoupit, ze zkušenosti vím, že tímto způsobem lze mnohdy situaci úspěšně vyřešit.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 20.08.2013 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, omlouvám se za příspěvek, ale chci svůj problém "zmedializovat", protože se do mé situace může dostat každý. V únoru 2012 jsem si po delším uvažování a doporučením pořídila objektiv Tamron 70-200 F2,8 pro Pentax (za cca 20 tisKč). V minulých dnech začal objektiv špatně ostřit (snímky v hledáčku postupně černaly, a v reálě byly přesvětlené - bílé), proto jsem ho odnesla na reklamaci do prodejny Aaron v Ostravě, kde jsem objektiv koupila (v pátek 16.8.2013 jsem ho odnesla k reklamaci). Dneska mi paní z Aaronu volala, a řekla mi že objektiv vrací zpět, protože vada vznikla neodborným zásahem. Volala jsem do firmy kde reklamace dělají, špatně česky mluvící člověk mi stále dokola opakoval že jsem objektiv určitě rozmontovala a tím ho poškodila. Proboha proč bych to dělala - když je ještě rok v záruce? Snažila jsem se ho přesvědčit že nemá pravdu, že jsem objektiv nikdy nerozebírala (netuším jak se to dělá), řekl mi, že oprava bude stát 10-12 tisíc. V této chvíli si rozmýšlím jak budu postupovat dále, koho oslovím, kde si budu stěžovat, 20 tisíc jsou pro mě velké peníze, předpokládala jsem že firma Tamron je kvalitní důvěryhodná firma která je hodná svého jména. Ale začínám zjišťovat, že to jsou vyčůránci jako většina ostatních. Je docela možné že mi za 20 tisíc prodalï repasovaný kus?? Objektiv jsem si kupovala k práci, začínám velmi litovat že jsem se nepřiklonila k jiné ověřenější značce. Prosím o nějaké rady, za které děkuji. Lucie Kazmercikova

    Lucie Kazměrčíková, 20.08.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Já bych se tady pana Boušky zastal, co se, jeho vývodů týče. Jinak se na výsledek fotografování dívá někdo, komu prošla rukama většina skel, co jsou na trhu a jinak ten, který po nějakém skle touží a pak si ho koupí a je ohromen kvalitou. Vtip je totiž v tom, že každý máme hranice kvality někde jinde. Když vidím, co mi ukazují lidé na papírech, třeba A4-A3 a jsou z toho nadšeni, pak se nedivím, že jsou nafučení, když tady čtou komentáře pana Boušky, že originální sklo je lepší. Ono to je, totiž, rozeznatelné při zvětšení na kvalitním monitoru na 100% ale, a to je podstatné, na papírových fotkých větších rozměrů. Tak je to opravdu velmi poznat, tam se ukáže, co je co. Mě naprosto fascinují dnešní majitelé fotoaparátů, záměrně nepíšu fotografové, kteří s koupí vercajk za 100 tisíc a vživotě neudělali jedinou fotku na papír. Já fotím z 90% pevnými ohnisky a abych pravdu řekl, vždy se ulakomím na nějaký zoom ale rychle se vracím k pevným. Nicméně, pokud bych byl ten typ fotografa, který fotí jen pro monitor nebo, nedej bože, pro různé ty fotoservery s omezenou velikostí fotek, tak bych o sklech nad 10 tisíc vůbec neuvažoval. Je hloupé, když příjdu na návštěvu k někomu, komu se blambelá na krku hassy s digitálními zády a těším se, až se podívám na fotky, a majitel Hassyho mi pustí počítač. Nicméně už dávno jsem zjistil, že značka není zárukou kvality a ani cena ne. Je to krásně vidět u mnoha Zeissů. Značka jako blázen, tomu odpovídající cena, ale optických vad k nevíře. Bohužel si člověk při výběru skla musí přesně stanovit, na jaké focení ho bude mít. Měl jsem k dispozici Leicu se dvěma skly. Pokud jsem fotil nablízko, byly obě skla nepřekonatelná. Při ostření na větší vzdálenost to byly průměrné objektivy. Navíc s ne zrovna pěkným bokehem. Což, zrovna u mě, je jeden z nejdůležitějších parametrů.

    Taffey, 18.12.2012 | Reagovat

  • 62

    Bouška

    Reaguje na 60 | Dobrý den, lepší mi přijde Sigma, má znatelně rychlejší ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Oprava: Ta sigma je taky bez stabilizace

    Petr, 05.12.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat na vítěze v rozhodování mezi "Tamron AF SP 70-200mm f/2,8 Di LD IF Macro" nebo "SIGMA 70-200mm f/2.8 EX DG MACRO HSM II"? děkuji

    Petr, 05.12.2012 | Reagovat

  • 59

    Bouška

    Reaguje na 58 | Dobrý den, na internetu se občas objevují i objektivy nakoupené neoficiálně  někde v zahraničí, tím pádem mají samozřejmě daleko nižší cenu, ale také nemívají záruku...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Vážený pane Bouška, prosím o sdělení, proč je tento objektiv prodávaný v ceně nad 20. tis. Kč, když na internetu je nabízen udajně úplně stejný nový, ale velice výrazně levněji. Jak tomu rozumět ? Chci prodat můj, velice málo užívaný, koupil jsem za cenu, jako u Vás, ale potenciální kupující se odvolávají na ceny z internetu. Děkuji za odpověď.

    Pavel Gubi, 15.08.2012 | Reagovat

  • 57

    Bouška

    Reaguje na 56 | Dobrý den, já bych určitě vybral Canon EF 70-200mm f/4,0 L USM. Sice má horší světelnost, ale má daleko rychlejší ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi, ale rozhoduji se mezi tímto a Canon 70-200 mm EF f/4,0 L USM. Na tomto objektivu mě láká především ta světelnost. Focení bude především krajina a opravdu občas sport. Mohu se zeptat na váš názor, případně i jinou alternativu?

    Pavel , 14.08.2012 | Reagovat

  • 55

    Bouška

    Reaguje na 53 | Světelnost nenahradíte, takže pokud budete rychlé ostření potřebovat jen občas, neuděláte s tímto objektivem chybu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Ja som pocul ze tento objektiv ostri rychlo ale do 10 metrov ze vtedy prezoomoje a je pomalsi

    peto, 14.05.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Takze hovorite ze ide ale treba sa stym pohrat ,okey zas tak casto by som nefotil sport vacsinou by som fotil portrety krajinky atd cisto fotky bez nutneho extremneho rychleho focusu ale aj sport by som fotil Rozmyslam na 70-300 USD a tento tamron laka ma svetelnost 2,8 70-300 USD je pre mna ideal ale ta svetelnost 4-5,6

    peto, 14.05.2012 | Reagovat

  • 52

    Bouška

    Reaguje na 51 | Dobrý den, rychlost je podobná. Motocross fotit samozřejmě jde, ale dá to trochu větší práci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2012 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    je tak pomale ostrenie ako u napr. nikkor 55-300 ?

    peto, 13.05.2012 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobry den je tento objektiv tak strasne pouzitelny na fotky motocrossu (sportu) aj za velmi priaznivych podmienkach ? osobne aj z 18-55 VR od nikonu som dokazal nafotit sport tak ci je to mozne stymto objektivom v galerii mate BMX bolo to tazke odfotit ?

    peto, 13.05.2012 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Prozkoumám si jednotlivé parametry a rozhodnu se.... :) TH

    Tomas-UH, 22.11.2011 | Reagovat

  • 48

    Bouška

    Reaguje na 47 | Dobrý den, ano, já bych vybral raději Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM pro Canon + utěrka Sigma zdarma!, má daleko rychlejší zaostřování.   

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.11.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Přeji hezký den. Zvažuji o koupi objektivu Tamron AF SP 70-200 mm F/2,8 Di LD IF Macro pro Canon (EOS 450D) Je to relativně levná volba pro mé fotografování v tanečních kurzech. Byla by případně i jiná alternativa s dobrou světelností a automatickým zaostřováním? TH

    Tomas-UH, 22.11.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Fotil sem s ním letecký den a hokej.Po otevření fotek v Adobe Camera Raw mi spadla čelist. Je výbornej stroj barvy super a ostrost fenomenální.Je sice pravda, že ostření je více slyšet ale TEN výsledek je perfektní:Dspokojenost

    Lukyn , 12.09.2011 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, ano, oproti EF 70-200/4L je ostření znatelně pomalejší. Lépe než Tamron je na tom http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-2-8-ii-e x-dg-macro-hsm. Rychlost ostření je srovnatelná s originálními objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško!Píšete,že na sport se kvůli pomalému ostření nehodí a v ukázkových fotkách máte bmx v U rampě.Takže fakt je ostření proti canonu 70-200/f4 L,tak tragické?Jsem pouhý fotoamatér a stejně moc akčních sportů nefotím.Na tomhle skle mně především láká ta f 2,8.Děkuji předem za odpověď. H.

    Henych, 24.01.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Pro představu doporučuji mrknout na porovnání Tamron 70-200/2.8 versus Canon 70-200/4L http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=0&Lens=470&Camera=453&Sample=0&FLI=0&API=0&LensComp=104 nebo na Tamron 70-200/2.8 versus Canon 70-200/2.8 L http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=0&Lens=470&Camera=453&Sample=0&FLI=0&API=0&LensComp=242 , případně i na Tamron 70-200/2.8 versus Canon 70-200/4 L IS http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=0&Lens=470&Camera=453&Sample=0&FLI=0&API=0&LensComp=404 , třeba vám to vyjasní některé aspekty jako je kontrast, ostrost ve středu a v rozích při různých ohniscích a clonách.

    Winterschlag, 05.02.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | No věřím, že s úsměvem jde všechno líp, ale zas tolik bych to nepřeháněl ;) O objektivech od Nikonu nebo Sony jsem nic nepsal. Píši o tomto Tamronu ve verzi pro Canon (viz jméno objektivu v horní části stránky) a neustálém propagování Canonu. Že zmíněný Canon vlastníte jste psal v jiné diskusi. Je dobré, že Vám prošla většina objektivů rukama, ale to zajisté i skladníkovi. Narážel jsem spíše na nějaký profesní životopis :) Nechme to být, hezký den

    Jirka, 05.02.2010 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, Jirko, docela jste mě pobavil... :) Ve verzi pro Canon přece nebudu doporučovat objektivy Nikon, Sony, nebo jiné. Pokud jde o mé zkušenosti s fototechnikou, troufnu si tvrdit, že mi prošla rukama naprostá většina objektivů a zrcadlovek všech možných značek, které se vyskytují u nás na prodejně. Zaplaťpánbůh tedy nejsem odkázán jen na recenze. Je jasné, že se nedostanu úplně ke všemu na trhu a nebo to nějakou dobu trvá. Jo a fotím Nikonem... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Pane Bouška, z Vašich rad nevím, jestli se mám smát nebo plakat :-) Větu typu "je přece jen o malinko lepší" používáte jako frázi skoro v každé diskusi. Dáváte naprosto nekonkrétní obecné rady, několikrát v kontrapunktu s realitou. Diskutéři kolikrát poskytnou kvalitnější info. Nejradši mám ale "ještě jsem neměl možnost vyzkoušet", to je Vaše úplně nejčastější věta. Máte vůbec kromě Canonu 70-200, který neustále všude propagujete, protože jste si ho koupil, zkušenosti s něčím jiným? :-) Kde jste se vůbec vzal, že chcete někomu radit? :-)) Zde v diskusi dokonce píšete něco jiného, než co jste se zebe vysoukal ve "videoprezentaci" točené kompaktem. Zájemci ať si raději pročtou http://www.dpreview.com/lensreviews/tamron_70-200_2p8_c16/ . Podle mě je to velmi povedené sklo.

    Jirka, 04.02.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Měl jsem možnost ho důkladně porovnat s objektivem Canon 70-200/4L IS na snímači APS-C (4272 x 2848 pixelů). Střed snímku má, nutno dodat, o chloupek lepší Tamron, a to na všech clonách - ostrost je perfektní. Rohy snímku na nižších clonách jsou silnější stránkou Canonu, při vyšších clonách je kresba rovnocenná nebo naopak lehce převyšuje Tamron nad Canonem. Co však hraje pro Canon, je utěsnění proti prachu a vlhkosti a mnohem rychlejší a přesnější ostření - projevuje se tak kladně na spotřebě proudu akumulátoru ve fotoaparátu a "nelikviduje ho".

    Winterschlag, 29.01.2010 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, osobně bych jednoznačně vybral http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm, Tamron má o mnoho pomalejší ostření a na sport se bohužel nehodí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda tento objektiv je vhodný pro focení sportu. Fotím hlavně florbal (v hale) a poté fotbal (venku) a poté také na focení portétů - venku. Chtěl bych vědět zda by nebylo lepší koupit Canon 70-200 f4 L, který podle toho co jsem četl, bude asi kvalitnější a oželet nízkou clonu u tamronu. Děkuji.

    Michal Vaněk, 12.09.2009 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, ano, je vhodný. Ideální je originální konvertor http://www.megapixel.cz/tamron-2x-pro-canon-af.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, je tento objektiv vhodný pro Canon 1000D? Jaký 2x telekonvertor je nejvhodnější? Děkuji.

    jimmy, 04.08.2009 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, ano, teoreticky je to možné. Bohužel ale vhodnou předsádku nemáme v nabídce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.06.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu, dají se před tento objektiv dát makro čočky a použít ho jako náhradu za makro objektiv. Beru to jako dočasné řešení dokud nenašetřím na makro objektiv.

    fotuska, 09.06.2009 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, patrně to bude objektivem, doporučil bych http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200-mm-f4-l-is -usm nebo levnější http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.12.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    mám problém s tímto oběktivem používám ho k canonu 50D a tento oběktiv špatně vykresluje detaily a barvy jsou takové divné vůbec nesednou k tomu co fotím je ten problém v nastavení fotoaparátu nebo je chybný oběktiv? a když by byl chybný oběktiv tak zaký jiný byste mi doporučil?

    Witty, 30.12.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Vážený pane Bouško, zatvrzele propagujete produkty Canonu, což je zřejmě záslužné. Nicméně výběru dlouhého skla jsem věnoval poměrně dost času a v závěru jsem tento objektiv koupil a v žádném případě nelituji. Mýlíte se, když tvrdíte, že je Canon lepší v kresbě - není to pravda, viz test: http://www.dpreview.com/lensreviews/widget/Fullscreen.ashx?reviews=19,20&fullscreen=true&av=3,3&fl=70,70&vis=VisualiserSharpnessMTF,VisualiserSharpnessMTF&stack=horizontal&lock=&config=/lensreviews/widget/LensReviewConfiguration.xml%3F3. ( Pro všechny tazatele: Tento objektiv strká nepoměrně dražší skla do kapsy, o Sigmě nemluvě. Nevýhodou je opravdu "jen" absence stabilizace obrazu a zámku ostření (při zhoršené viditelnosti ostří sem a tam). Poměrně objektivní recenze je na digineff.cz, s níž po půlroce práce s tímto objektivem naprosto souhlasím. V poměru výkon-cena nemá konkurenci. Vřele doporučuji.

    Jiri Chval, 13.12.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, daleko raději bych si vybral objektiv http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm. Kromě o stupeň nižší světelnosti je jasně lepší ve všech ohledech včetně ceny.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Pane Bouška,velice by Mne zajímal Váš názor na tenhle objektiv, v digifotu ho hodnotili velice kladně, teda kromě rychlosti ostření,ale přece jenom canon je o neco drahší...díky!

    StandaR, 19.11.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, připadá mi, že jsou neporovnatelné. Rozdíl v ceně odpovídá rozdílu v kvalitě...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.10.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den. Jak by dopadl tento objektiv v porovnání s Nikon 70-200 f/2,8 ???

    DiVi, 22.10.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, bohužel jsem ho ještě nezkoušel, takže nemohu zatím nijak hodnotit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Zdravím. Chtěl bych se zeptat, ja je na tom tento objektiv s ostrostí na plnou díru v porovnání se Sigmou 70-200 mm F 2,8 EX DG MACRO HSM. Kdyby byly i nějaké fotky v plném rozlišení na f/2.8 a f/4 tak by to bylo úplně super.

    Lukáš, 18.06.2008 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, kolega ho zkoušel a příliš unešen z něj nebyl. Opticky je průměrný, ale má velmi pomalé ostření. Canon 70-200/4L je daleko lepší jak opticky, tak rychlostí ostření - prý velmi výrazně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.06.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobry den, rozhoduji se mezi timto objektivem a Canonem 70-200 4l. Zajimalo by me jestli nejak muzete porovnat rychlost jejich ostreni. S takovym sklem nemam zadne zkusenosti a netusim jaky v te rychlosti muze byt velky rozdil. Priklad sceny by btl treba fotbalovy zapas, volejbal, rallye, zavody horskych kol. Zajima me jestli na AF Servo bude ten Tamron v pohode stihat, nebo bude mit Canon vyhodu USM. Dekuji moc za vas nazor.

    tfoltynek, 11.06.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    dobrý den, již máte nějaké praktické zkušenosti s tímto objektivem? v testech na něj docela pějí chválu...?

    Láďa, 10.06.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    další test: http://www.makofoto.cz/nikon/objektivy/Tamron_70_200/tamron_70_200.htm

    VFRi, 27.05.2008 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, to bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli v dohledné době bude tento objektiv i s bajonetem pro Sony. Děkuji

    aleš, 26.05.2008 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, předpokládám, že s 2x telekonvertorem bude ostřit normálně. Jistě to ale bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.05.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Recenze: http://www.digineff.cz/art/dn_objektivy/080521tamron_70_200.html

    Kile, 22.05.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Díky za odpověď, ješte bych poprosil o vyjádření k funkčnosti 2,0 konventoru.

    Tonda, 22.05.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, objektiv Tamron jsem ještě bohužel nezkoušel, takže zatím nemohu porovnávat. Osobně bych ale v každém případě zvolil originál, cenově se skoro neliší a obrazově je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi nákupem objektivu Canon 70-200L/4 bez IS a tímto objektivem, který nabízí nižší světelnost a makro zvětšení. Objektiv canon má výbornou kresebnost, je tento Tamron v oblasti kresby srovnatelný?, dále chci používat konventor (u canonu bez problémů funguje 1,4). Vzhledem k lepší světelnosti u Tamronu bude fungovat i konventor 2,0 bez ztráty funkcí objektivu? Budu používat pravděpodobně tělo Canon 40D. Děkuji za odpověď.

    Tonda, 22.05.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, zatím bohužel s tímto objektivem nemám žádné zkušenosti, takže nemohu soudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se obrátit na Vás o radu či názor, zda se dá porovnat tento obj. s Canon EF 70-200 mm f/4,0 L USM. Fotografuji jak běžné rodinné obr., krajinu, reportáž, portrét, ale převážně hudební produkce a to hlavně v interiéru. Nějaké testovací obrázky a recenze jsem prošel, rád bych využil clonu 2,8 za lákavou cenu a kvalita obrázků též nevypadá nejhůř. Široké sklo používám už jeden Tamron 17-50/2,8 XR DiII a jsem velice spokojený. Předem díky za odpověď a přeji příjemný den.

    Karel Urban, 21.05.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Nedělejte si z lidí dojný krávy a voly. představte si, že někdo chce fotografovat a opravdu hledá to pravé ořechové. Někdo chlapsky přizná, že to nenašel a ten druhý tvrdí, že už to má i když je po tom prd. Já třeba hledám to pravé. Ke každému komentáři by měla být pořízena fotografie ať jenom nepíšete o bájné Atlantidě.

    nejezchleb, 19.05.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Objektiv jsem měl možnost testovat na Canonu 40D a 1DIII, výsledky jsou na www.makofoto.cz

    makofoto, 22.04.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    jeden test: http://www.canon-board.info/showpost.php?p=455830&postcount=1

    Ji , 16.04.2008 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, dopředu těžko předpovídat jaký bude, ale snad se mi někdy do ruky dostane...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Taky na nějaké testy čekám, ale Tamron 70-200 u nás (ČR) podle všeho ještě vůbec není takže čekat a čekat ..

    Ji, 10.04.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Jak myslíte, že bude tento objektiv v porovnání se Sigmou 70-200*2,8 a Nikkorem 70 - 200*2,8. Budete ho někdy zkoušet, nějak nemůžu nikde najít testy, hledám něci na D300 a vybírám s s těmito parametry. Za odpověď Děkuji

    Miroslav Hrabčík, 10.04.2008 | Reagovat

  • 4

    Matějček
    Reaguje na 3 | Velmi složitě. Distribuční cesta, servis (záruka) atd., jsou zkrátka finančně náročné věci. Megapixel jako konečný prodejce nakupuje zboží od zastoupení v ČR a pracuje se standardní obchodní marží, která se v žádném případě nepohybuje v řádu desítek %.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 01.04.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    jak se ze 750$ stane skoro 24 tisic ?

    bh, 01.04.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, to nedokážu posoudit, ještě jsem s ním neměl tu čest...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Hmm, tento vyzera zaujimavo, myslite pane Bouska, ze sa obrazovo priblizi k rovnakemu objektivu od Canonu ? ;)

    Bigi, 14.03.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím