Tamron AF SP 90mm f/2,8 Di Macro pro Canon Komentáře k Tamron AF SP 90mm f/2,8 Di Macro pro Canon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (65 - 1)

  • 65

    Bouška

    Reaguje na (64) | Dobrý den, bohužel ne, ale můžete si pořídit přímo verzi pro Nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2014 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, bude tento objektiv při použití redukčního kroužku kompatibilní s Nikonem D3100? Děkuji, Martina

    Martina Pochopová, 11.12.2014 | Reagovat

  • 63

    Bouška

    Reaguje na (62) | Dobrý den, například tento model je naprosto vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2013 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobry den, se zrcadlovkou teprve začínám, konkrétně Canon EOS 600D a chtěla jsem se zeptat, zda byste mi mohl poradit kvalitní makro objektiv na foceni detailu květů, který by byl kompatibilní s tímto fotakem. Děkuji Zuzka

    Zuzka, 18.12.2013 | Reagovat

  • 61

    Bouška

    Reaguje na 60 | Dobrý den, ano, Vašim potřebám by mohl vyhovovat, ale chce to vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.08.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, mám Canon 60D a chtěla bych nějaký objektiv, který by se hodil hlavně na focení celých postav, s Canon 50mm mám docela problémy, aby byly postavy pěkně vykreslené (pokud fotím blíže, tak není problém, ale z dálky to je kolikrát o náhodě jak zaostří, i když měním ostřící body), myslíte, že by tento objektiv mohl být lepší? Případně mohl by jste mi nějaký doporučit? Děkuji

    Petra, 18.08.2012 | Reagovat

  • 59

    Bouška

    Reaguje na 58 | Dobrý den, clona se nastavuje pouze z těla přístroje, na objektivu to  pokud vím nešlo ani u starší verze. Šlo to u starší verze pro Nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den.Pochopil jsem správně, že starší verze umožňovala manuální nastavení clony,ale u novější už to možné není? Děkuji.

    Štusák, 09.04.2012 | Reagovat

  • 57

    Bouška

    Reaguje na 56 | Dobrý den, ano, máme tu ještě fotku starší verze. Díky za upozornění.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.04.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den,na fotografii tohoto objektivu je v zadní části vidět kroužek s clonovými čísly,znamená to že tento ojektiv umožňuje manuální nastavení clony? Na některých jiných servrech jsem viděl fotografii tohoto objektivu bez tohoto kroužku,jedná se ojiný typ? Děkuji za informaci.

    Štusák, 08.04.2012 | Reagovat

  • 55

    Bouška

    Reaguje na 54 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.03.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobry den chtel bych se zeptat jestli tento objektiv bude pasovat na EOS 1100D.

    Tazounek, 13.03.2012 | Reagovat

  • 53

    Bouška

    Reaguje na 52 | Dobrý den, pokud Vám výše uvedené nevýhody nevadí, klidně vyberte tento Tamron, opticky je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2012 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den. Průvodní slovo k produktu působí dojmem, že se jedná o novinku, zejména zmínka o nových povlacích. Přitom komentáře začínají někdy v 2005, i hodnocení v All Test spadá do 2005. Jak je tomu skutečně? V případě, že nepreferuji rychlost ostření a jeho hlučnost, ani mne nevadí vysouvání objektivu, mám dát přednost před Canon 100? Jistě, že nesrovnávám s provedením L. Děkuji.

    Jaroslav Nosek, 16.01.2012 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, podívejte se na http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-122 33-Sample-Crops.aspx?Lens=674&Camera=453&Sample=0& FLI=0&API=3&LensComp=392&CameraComp=453&SampleComp =0&FLIComp=0&APIComp=3 a vyzkoušejte si různé clony. V obrazové kvalitě je rozdíl celkem malý, ale konstrukčně je http://www.megapixel.cz/canon-ef-100-mm-f-2-8-l-ma cro-is-usm daleko lepší, má také velmi výkonný stabilizátor obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.01.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    dobry den,zajimalo by me vas nazor jak by ste se rozhodl pri vyberu mezi timto objektivem a Objektivem Canon EF 100 mm F 2,8 L Macro IS USM na foceni makra.de mi o to jestli se vyplati zainvestovat dvojnasobek

    Lukáš, 11.01.2011 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, jestli jde o nejlepší obrazovou kvalitu, tak doporučuji právě tento Tamron.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den. Vybírám makro objektiv a rozhoduji se mezi Tamron AF SP 90mm F/2,8 Di Macro (pro Canon) Sigma 105 mm F2.8 EX DG MACRO (pro Canon) Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM Podle vašich zkušeností, který z těchto tří objektivů bude nejvhodnější pro tělo Canon EOS 1000D ? Nemůžu se rozhodnout :-) děkuji za vaše názory.

    Petra Klačmanová, 07.01.2011 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, rychlostí autofokusu pro focení sportu si nejsem úplně jist. Na rychlé sporty moc vhodný nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.09.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den,pane Bouško dá se tento objektiv kromě macra a focení portrétů využit i jinak,myslím tím třeba focení sportů v halách.Bude tento autofocus to stíhat?

    tibor topercer, 26.09.2010 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, neporovnával jsem je přímo, ale vím, že oba jsou vynikající. Který z nich je lepší, to netuším, ale tipoval bych Tamron.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, pokud pominu makro, zajímalo by mně srovnání tohoto objektivu co do obrazové kvality s objektivem Canon EF 85mm f/1.8 USM. Děkuji za odpověď.

    Petr L., 18.09.2010 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, ano, je lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Bude tento kresbou na portrety lepsi nez tamron 70-200/F2,8 ???

    Martin, 13.09.2010 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, nesetkal jsem se s tím, ale v každém případě doporučuji přepínat AF a MF přepínačem i na těle přístroje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Vazeny pane Boucka, mam objektiv Tamron AF SP 90 mm F/2,8 Di Macro pro nikon a rad bych se zeptal na jednu vec. Kdyz prepnu objektiv z manualniho na automaticke ostreni pohybem fokusacniho koruzku, fotak (nikon D90) neregistruje ze byl objektiv prepnuty a autofokus zacne fungovat az kdyz rucne trochu potahnu nebo zatlacim na predni cast objektivu. Pri zatlaceni v tele objektivu neco kratce cvakne a pote uz autofokus funguje dal. Setlak jste se jiz s takovouto vadou-pokud to vada je?

    Lukáš Halagačka, 29.08.2010 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, bohužel nemáme skladem žádný konvertor od Tamronu, takže to nemůžeme vyzkoušet, ale s největší pravděpodobností to nejspíš nepůjde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.04.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, je možná kombinace s telekovertorem? Např. 1.4x

    Milan Homolka, 21.04.2010 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, světelnost snižují všechny makroobjektivy (při zaostření na minimální vzdálenost), je to dáno konstrukcí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, v magazínu DigiFoto jsem se dočetl, že Tamron při ostření na nejbližší vydálenost snižuje světelnost až na 5,6. Dal byste i přes tento dle mého názoru nezanedbatelný nedostatek přednost tomuto Tamronu před Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM? Stojí to podle vás za ten cenový rozdíl. Děkuji za váš názor.

    Olda, 09.12.2009 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, tento Tamron je obecně výborně hodnocen, dal bych mu přednost před Sigmou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Ještě by mě zajímal celkový názor na tento objektiv. Podle recenzí by měl být asi nejlepší v cenové kategorii. Myl by být lepší jen Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM, který má trošku lepší obrazovou kvalitu. Ale ta cena a to je ještě bez clony. Jak byste zhodnotil Sigma 105 mm F 2,8 EX DG MACRO? Co byste nakonec doporučil? Děkuji

    Tomáš Pelka, 29.11.2009 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, ano, tento objektiv je použitelný i pro fullframe snímače.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jestli je tento objektiv vhodný pro Canon EOS 1000D. Taky by mě zajímalo, jestli se bude dat použit i na FullFrame (př. EOS 1Ds). Jde mi to patici - jestli to tam vůbec uchytím, a o to, jestli se neobjeví ztmavené rohy. Děkuji

    Tomáš Pelka, 29.11.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 29 | S tím objektivem to vysvětlím takto. Poměr zobrazení znamená v jakém poměru bude snímaný objekt ve skutečnosti a na čipu při nejkratší zaostřovací vzdálenosti. Znamená to tedy, že u tamronu bude poměr 1:1 při vzdálenosti 29cm od předmětu.

    Tomáš Pelka, 29.11.2009 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, hodně záleží na úhlu záběru, daleko lepšího "zvětšení" dosáhnete s objektivem 90 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobry den mam takovy dotaz kdyz tento objektiv ma min. zaostrovaci vzdalenost 29cm a presto pomer zobrazeni 1:1 tak to pak nechapu treba sigma 17-70 ma min. zaostrovaci vzdalenost 20cm a pomer zobrazeni 1:2,3 se kterym objektivem se dostanu blize (priklad foto vcely) u digitalu napisou makro od 1cm a je to a tady to nak nechapu,nejsou nekde nake vysvetlivky?to same je s makro predsadkou ma 5 dioptrii,ale okolik mi to priblizi?omlouvam se za tak hloupy dotaz ale mam v tom gulas :-) diky za vysvetleni

    Michal, 04.09.2009 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, vzájemně jsem je neporovnával, ale tento Tamron je opticky vynikající, mohu doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouška, rozhoduji se mezi tímto sklem, sigmou 50mm/70mm Macro a Canonem 60mm Macro. Který byste mi (co do kvality fotek) doporučil?

    Pepa, 25.07.2009 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, tento je opticky vynikající, ale konstrukčně je o něco lepší http://www.megapixel.cz/canon-ef-100mm-f-2-8-macro -usm a na hmyz je skvělý také http://www.megapixel.cz/canon-ef-180mm-f-3-5-l-usm -macro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.07.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na macro objektiv který je nejlepší a který má také největší zvětšení ,finančně mě to je jedno chtěl bych ten nej, já hlavně fotím zvěř a sport a chtěl bych fotit i macro.Mám EOS450D a 1DMarkIII.Chtěl bych fotit hmyz a brouky atd. Děkuji za odpověď

    Laďa, 21.07.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    OK, díky moc za radu, potvrdil jste tím můj názor, takže rozhodování už snad nebude tak těžké!

    Fery, 14.05.2008 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, máte naprostou pravdu, Canon je konstrukčně na zdaleka nejvyšší úrovni, má velmi rychlé vnitřní ostření a nemění své rozměry (což je v této kategorii velmi neobvyklé). Je tedy určitě nejlepší a nejuniverzálnější volbou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, také sháním nějaký makroobjektiv, který by se dal použít i na běžné focení a rozhoduji se mezi tímto, Canonem 100/2,8 Macro a Sigmou 105/2,8. Který byste doporučil nejvíc, vezmeme-li v potaz i cenu. Předpokládám, že opticky jsou na tom všechny tři výborně. Na druhou stranu bych s ním občas rád fotil i nějaký sport, takže bych uvítal i rychlejší ostření, což mě asi nejvíce zatím vede ke Canonu.. Váš názor by mně ale zajíml. Děkuji za odpověď!

    Fery, 13.05.2008 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, opticky jsou na podobné úrovni, jsou naprosto srovnatelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den...zajímal by mě váš názor, zda je opticky lepší tento objektiv nebo Canon EF-S 60 mm f/2,8 Macro USM. Děkuji

    Tazatel, 13.05.2008 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, ano, na portréty je skvělý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se zeptat, zda je objektiv vhodny, respektive dobry i pro portrety. Trochu me totiz klame to slovo macro v nazvu.

    jonny, 12.05.2008 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Objektiv Canon má zdaleka nejlepší konstrukci (USM, díky vnitřnímu ostření nemění při zaostřování své rozměry), ale opticky je Tamron možná ještě o kousek lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Jeste bych vzal v potaz Canon 100mm 2.8 Macro, cenove trochu vyse, vyhoda je USM ostreni. Jinak z tech 3 take doporucuji Tamron, ale radeji predem zkusit vice kusu.

    Ondra, 17.04.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Děkuji za odpověď, pane Bouška. Předběžně jsem si také vytipoval Tamron.

    Pavel, 15.04.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, obrazová kvalita je u všech tří velmi dobrá, Tamron je na tom ale ještě nepatrně lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den,
    uvažuji o koupi nějakého skla s pevným ohniskem, solidní světelností a potřebuji ho též na makro. Který z těchto objektivů mi doporučíte, prosím:
    TAMRON AF SP 90 mm/2,8
    nebo SIGMA AF 105 mm/2,8
    či TOKINA AT-X 100 mm/2,8 ?
    Tyhle tři jsou cenově na tom zhruba stejně. Jde mi především o kvalitu obrazového výstupu, ostrost, podání barev apod. Mám Canon EOS 40D. Předem děkuji za odpověď.

    Pavel, 14.04.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, ano, je použitelný i na kinofilm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Přeji dobrý den, mám fotoaparáty Canon 33 a 30D uvažuji kromě jiného :-)) o nákupu makrobjektivu, tento objektiv mě zaujal ale je možné ho použít i na kinofilmovou zrcadlovku ? Díky za info ...

    lukas, 02.12.2007 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, tento objektiv se hodí především na focení makra, eventuelně na portréty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    DOBRY DEN
    Vlastnim fotoaparat Canon EOS 10D s timto objektivem, jsem fotograf - zacatecnik, zajimalo by me jake je nejvhodnejsi pouziti tohoto typu objektivu?

    kapitan, 25.11.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano,bude fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.11.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobry den
    Je mozne pouzit tento objektiv aj z canonom 10D bude fungovat bez problemou? dakujem za odpoved

    Pepe, 22.11.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, ano, je to možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.10.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den.
    Dá se tento objektiv použít s EOS 30D a na focení hmyzu ?

    tomas, 07.10.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, použít se nedá, P880 nemá výměnné objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat zda se dá použít pro fotoaparát Kodak EasyShare P880?

    Roman, 19.06.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, pokud objektiv špatně ostří, dá se reklamovat. Pokud se nemýlím, jedná se o naprostou vyjímku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den.
    Chtěl jsem se zeptat, jak často tento objektiv trpí chybou ostření - FF a BF, a jakým způsobem tyto potíže řešíte.
    Děkuji za odpověď.

    Zbyněk, 12.05.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím