Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon Komentáře k Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (335 - 235)

  • 335

    Křížek

    Reaguje na (334) | Dobrý den, doporučil bych tento https://www.megapixel.cz/hoya-uv-filtr-hmc-77-mm

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.01.2017 | Reagovat

  • 334

    Avatar

    Reaguje na (333) | A můžete mi prosím k tomuto objektivu (myslím Sigmu) doporučit UV - filtr? Dosud jsem žádný nepoužívala, vůbec netuším podle čeho vybírat. Děkuji.

    Stanislava Hrubá, 10.01.2017 | Reagovat

  • 333

    Křížek

    Reaguje na (332) | Dobrý den, doporučil bych tu Sigmu. Ten Tamron jsem měl a jeho nestabilizovaná verze byla lepší. Co se týče zapůjčení, pak tyto objektivy na zápůjčce nemáme, ale na prodejně si je samozřejmě můžete libovolně vyzkoušet. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.01.2017 | Reagovat

  • 332

    Avatar

    Dobrý den, mám fotoaparát NIKON 5300 a chtěla bych si zakoupit nový objektiv.Momentálně mám základní setový AF-S DX Nikkor 18-55 mm f /3,5-5,6 VR a pevný Nikkor AF-S 50mm F 1/8. Uvažuji o "zoomovacím". Rozhoduji se mezi - Objektiv Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon a objektivem Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM pro Nikon. Který by jste mi doporučil? Budu fotit hlavně malé děti a to jak doma tak i venku. Potřebovala bych dobrou kresbu. Máte u Vás půjčovnu. Lze objektiv tedy např. na den zapůjčit? Případně ho vyzkoušet u Vás na prodejně přímo na svém fotoaparátu? Děkuji za odpověď.

    Stanislava Hrubá, 08.01.2017 | Reagovat

  • 331

    Křížek

    Dobrý den, právě jsem vyzkoušel. Objektiv s fotoaparátem funguje. Přijďte s epřesvědčit k nám na prodejnu. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.11.2016 | Reagovat

  • 330

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto objektivem a specifikacemi podobnou Sigmou, ale dočetl jsem se, že po aktualizaci firmware pro Nikon D5500 má Sigma problémy s ostřením v živém náhledu. Proto se spíše přikláním k Tamronu. Bude plně kompatibilní s Nikonem D5500?

    Jaroslav Novák, 27.11.2016 | Reagovat

  • 329

    Avatar

    Dobrý den, ne není to pravda. Ohniska se vždy udávají vzhledem k FF snímači. Tak aby bylo značení jednotné a bylo jasné jaké ohnisko je výsledné při použití na daný snímač. (každý snímač má nějaký crop faktro přepočtu na ff snímač)

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2016 | Reagovat

  • 328

    Honek

    Dobrý den, v některé recenzi k tomuto objektivu jsem četl, že je chybně (nebo spíš nezvykle) uvedena ohnisková vzdálenost. Prý 17 - 50 mm odpovídá efektivnímu ohnisku po přepočtu na full frame, tj, že skutečné ohnisko objektivu je nějakých 11 - 33 mm. Je to pravda?

    Marek Honek, 16.06.2016 | Reagovat

  • 327

    Avatar

    Reaguje na (326) | Dobrý den, ostrostí jsou oba hodně slušný. Ovšem myslím, že lepším společníkem bude Sigma. Má přeci jen malinko pohotovější a méně hlučnější AF. Ale bylo by nutné asi otestovat--v tomhle jde o dost osobní názor co je a není za hranicí. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.02.2016 | Reagovat

  • 326

    Hubač

    Dobrý den, mám tělo D7000. Rozhlížím se po něčem krátkém na focení svateb do obřadní síně. Na sport a portréty venku mám Tamron SP 70-200mm f/2,8 Di VC USD . Je tento tamron 17-50mm vhodný kandidát nebo ta sigma 17-50 vychází lépe? Jde mi hlavně o ostrost fotek. Děkuji

    Tomáš Hubač, 13.02.2016 | Reagovat

  • 325

    Avatar

    Reaguje na (324) | Dobrý den, nene ostření je v pohodě, Sigma má malinko pohotovější af jak Tamron. A  je i méně hlučná, ale rozdíl je malý. Kresbou jsou si hodně podobné, ale Tamron má lépe korigovanou chr.aberaci.  oosobně bych si vybral Sigmu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.01.2016 | Reagovat

  • 324

    Hudec

    Dobrý den, mám Nikon 5200 a chtěl bych základní objektiv (seťák 18 - 55 mm) nahradit něčím kvalitnějším. Fotím hlavně krajinu, archtitekturu, okrajově nějaký sport. Je lepší tento nebo stejný od SIGMY? Hlavní bude asi obrazová kvalita. Rychlost otření pomalejší než u toho základního seťáku asi nebude?

    Jiří Hudec, 15.01.2016 | Reagovat

  • 323

    Avatar

    Reaguje na (322) | Dobrý den, no pomůžete si hlavně obrazovou kvalitou a světelností. Seřadil bych následovně Sigma 17-50---dobré ostření dobrý obraz, dále asi 17-70 měkčí kresba do krajů na delší ohnisko a nestálá světelnost, Tamron -17-50 výborný kresbou, ale pomalejší ostřením, ale světelnost táké f2,8. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.01.2016 | Reagovat

  • 322

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Nikon D7200 a rád bych kvalitnější objektiv než na něm používám teď (jde o seťák z Nikona D5100 - 18-55 mm). Chtěl bych se zeptat, čím si polepším koupí buď tohoto Tamrona 17-50 nebo stejné Sigmy, anebo ještě Sigmy 17-70. Jde mi hlavně o ostrost snímků a rychlejší ostření. Jsem reportér, takže focení dění ve městě a podobně (na delší ohniska pak mám Nikon 55-300).

    Milan Haluška, 31.12.2015 | Reagovat

  • 321

    Avatar

    Reaguje na (320) | Dobrý den, lepší je novější verze se stabilizátorem, tedy Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC. Verzi pro Pentax ale bohužel nemá výrobce v nabídce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.12.2015 | Reagovat

  • 320

    Avatar

    Dobrý den nikde jsem tu nenašel Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Pentax. Proč? A ještě jedná otázka. Je obrazová kvalita lepší u Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC, nebo je lepší u Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II ? Děkuji za odpověď.

    Martin Cienciala, 21.12.2015 | Reagovat

  • 319

    Avatar

    Reaguje na (318) | Dobrý den, osobně bych vybral Sigmu 17-50 f2,8 EX, protože Tamron v odkazu bez stabilizace je podstatně starší jak Tamron se stabilizací (VC). Tamron nemá špatnou kresbu, ale je konstrukčně dle mého názoru malinko horší jak Sigma.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.10.2015 | Reagovat

  • 318

    Avatar

    Dobrý den, Hledáme "univerzální" objektiv pro amatérské snímky, od kterého očekáváme daleko vyšší kvalitu než u základního 18-105 mm f/3.5-5.6. Nejčastěji fotíme na ohnisko 35 mm momentky, v přírodě, street dění, někdy i portréty, rozsah tedy zcela vyhovuje. Často a rádi fotíme v noci ze stativu, světelnost 2.8 v celém rozsahu ohniska by tedy měla být dostatečná. Rychlost ostření není až tak rozhodující (fotíme převážně statické snímky), ale měl by to být slušný standard. Hlavní faktor, který očekáváme, je dobrá obrazová kvalita a kresba v celém rozsahu ohniska a také slušný bokeh. Hodí se tedy tento Tamron pro naše účely focení a splní požadovaná kritéria? Nebo byste spíše doporučili http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f28-xr-di-ii-pro-nikon#product-sec-comment nebo http://www.megapixel.cz/sigma-17-5028-e-xdc-os-hsm-nikon či úplně jiný produkt? Nyní máme UV filtr a PF HOYA průměr 67mm, k doporučenému objektivu by tedy měly být k dispozici redukce. Moc díky a jsem s pozdravem, Petr. vyhovuje univerzální rozsah ohniska, nejraději fotíme na 35 mm, ale někdy i protrétní foto a street

    Petr Klempt, 16.10.2015 | Reagovat

  • 317

    Avatar

    Reaguje na (316) | Dobrý den, ne ne je to Di (Digitally integrated Design) - objektiv pro digitální i kinofilmové zrcadlovky.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.07.2015 | Reagovat

  • 316

    Adamec

    Dobrý den, označení DI je něco jako u Nikonu DX?

    Jindřich Adamec, 25.07.2015 | Reagovat

  • 315

    Avatar

    Reaguje na (314) | Dobrý den, ano řekl bych že mají oba dva lepší kresbu a hlavně světelnost než 18-140. Sigma pak malinko rychlejší v ostření jak Tamron. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.06.2015 | Reagovat

  • 314

    Avatar

    Je tento objektiv, nebo taky Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM Nikon, vhodny vykonově pro nikon D7100 a maji ostřejši kresbu na D7100 než Nikon AF-S DX Nikkor 18-140mm f/3.5-5.6 G ED VR, Chci porovnani kvality, ostrosti Tamronu a Sigmy oproti 17-50 s Nikonem 18-140, abych věděl co koupit. Děkuji za informaci

    Petr Horny, 22.06.2015 | Reagovat

  • 313

    Avatar

    Reaguje na (312) | Dobrý den, no Sigma má z pravidla malinko rychlejší ostření, ale vždy záleží na konkrétním typu objektivu. A není to nic markantního, spousta uživatelů ani rozdíl nepozná. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2015 | Reagovat

  • 312

    Avatar

    Dobry den ako je to s rychlostou autofukusu, je lepsie pre rychlejsi autofokus volit sigmu 17 50, alebo sa pozerat napr po objektive tamron 24 - 70 f2.8 ?

    Patrik Urban, 16.06.2015 | Reagovat

  • 311

    Avatar

    Reaguje na (310) | Dobrý den, ten rozdíl je minimální a dá se říci, že jsou srovnatelné. Jen Chromatická aberace je u Sigmy o polovinu horší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.06.2015 | Reagovat

  • 310

    Avatar

    Dobrý den který objektiv je kresbou a kvlaitou obrazo lepší Taron 17-50-2,8 vc nebo sigma 17-50-2.8

    Kamil, 03.06.2015 | Reagovat

  • 309

    Avatar

    Reaguje na (308) | Dobrý den, rozlišením je velmi podobný, má lepší antireflexní vrstvy a stabilnější výkon na celém rozsahu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 308

    Avatar

    Dobrý den,je tento objektiv po optické stránce lepší než TOKINA 16-50 mm f/2,8 AT-X DX pro Nikon?

    Jiří, 01.02.2015 | Reagovat

  • 307

    Avatar

    Reaguje na (306) | Dobrý den, ano řekl bych že jo. Protože velký rozsah objektivů zapříčiní měkčí kresbu do krajů a neostrost v krajích na dlouhé ohnisko. Tento objektiv je velice slušný, má sice malinko hlučnější a pomalejší ostření, ale není to až tak hrozné. Osobně jsem ho používal a byl jsem spokojen. Lze vyzkoušet před nákupen na prodejně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.01.2015 | Reagovat

  • 306

    Avatar

    Dobry den prosim vas o radu. Pomohu si timto objektivem oproti Nikonu 18-200 VRII? jde mi hlavne o obrazovy vystup, fotim prevazne rodinu telem D7000. Dekuji za odpoved Pt

    Ptriska, 11.01.2015 | Reagovat

  • 305

    Avatar

    Reaguje na (304) | Dobrý den, to jde ale přepne se na menší plochu snímače. Pak to postrádá logiku velkého snímače a možnosti malé DOF, která se na menší ploše neprojeví  tolik.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.09.2014 | Reagovat

  • 304

    Pravda

    Dobrý den, opravdu nejde tento objektiv použít na FF tělo (D750) ani za předpokladu nevyužití FF senzoru? Děkuji

    Lukáš Pravda, 12.09.2014 | Reagovat

  • 303

    Vacek

    Reaguje na (302) | Dobrý den, objektiv Tamron 17-50 je určený na Dx snímač a proto bohužel nejde použít na fotoaparátu Nikon D610, který má Fx velikost senzoru.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.08.2014 | Reagovat

  • 302

    Avatar

    Dobrý den, vlastním tento objektiv a chtěla bych vyměnit fotoaparát nikon 5200 za nikon D610. Bude tento objektiv s fotoaparátem fungovat v pořádku? Nebo by jste volili jinou variantu? Děkuji T.

    Tamara Nováková, 24.08.2014 | Reagovat

  • 301

    Avatar

    Reaguje na (300) | Pro objektivnější posouzení navštivte PhotoZone.de nebo tento odkaz: http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=660&Camera=614&Sample=0&FLI=0&API=3&LensComp=665&CameraComp=614&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=3 Tento Tamron kreslí slušně, ale na spodním rozsahu zoomu je v rozích velmi slabý. V mém případě měl neostrost rozdílnou pro pravou a levou stranu. S NIKKOR 16 - 85 se nemůže srovnávat. Zvláště po stránce mechanické. Podobá se mu jen cenou. Totéž platí pro NIKKOR 18-105. Ten je ale mnohem levnější.

    Jaromír Krátký, 29.07.2014 | Reagovat

  • 300

    Avatar

    Reaguje na (299) | Kvalita obrazu u Nikonu 16-85 je na úrovni Nikonu 18-105 za třetinovou cenu: http://www.makofoto.cz/nikon/objektivy/nik_18_140aspol/nikkor18_140aspol.htm

    Petr Sokol, 25.06.2014 | Reagovat

  • 299

    Michalík

    Reaguje na (298) | Dobrý den, zvážil bych nákup kromě tohoto objektivu také modelu Sigma 17-70mm Contemporary, který má výborný poměr cena/výkon. Ještě se podívejte na tento Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR, sice lehce překračuje hranici 15 tisís korun, ale je hodně oblíbený mezi uživateli pro svou univerzálnost a kvalitu obrazu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.06.2014 | Reagovat

  • 298

    Avatar

    Dobrý den pane Michalíku, moc děkuji za trpělivost při odpovídání a za Vaše tipy na objektivy. Kreslí velmi pěkně, bohužel jsou cenově už mimo mé možnosti :-/ Mohu n Vás mít ještě poslední dotaz? Který jiný objektiv mimo tohoto tamronu by jste mi doporučil jako náhradu zmíněného seťáku, abych si ostrotí i kresbou polepšila? Chtěla bych něco univerzálního jak na krajinky, tak i portréty. Cenově cca 15 000 Kč. Děkuji moc za odpověď a přeji příjemný den. Petra

    Petra, 01.06.2014 | Reagovat

  • 297

    Michalík

    Reaguje na (296) | Dobrý den, podívejte se na naše testovací snímky z tohoto objektivu, řeknou vám více než bych to popsal, ale ano, řekl bych že tento objektiv je jednoznačně posun k lepšímu. Jde i o světlenost, která se hodí ale i kresba je proti seťáku detailnější. Slovo výrazně bych ale nepoužil, je dobrý, ale ne výrazně. Výrazně lepší je Sigma 18-35mm ART, ta je skutečně výrazně lepší. Stejně tak potom například Tamron 24-70mm/f2,8 je výrazně lepší. Tarmon 17-50mm je určitě dobrá volba pokud chcete objektiv s dobrou kresbou a světelností za dobrou cenu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.05.2014 | Reagovat

  • 296

    Avatar

    Reaguje na (295) | Dobrý den pane Michalíku, děkuji za Vaši odpověď.Nikon 18-105 není špatný, ale subjektivně mi připadá měkčí a ani po doostření v počítači nejsem příliš spokojena. Kresba opravdu není nejlepší. Spíše mě zajímalo, jestli je ostrost tohoto tamronu lepší. Předpokládám, že kresba tohoto objektivu by měla být výrazně lepší než u nikonu 18-105, je tomu tak? Samozřejmě světelnost po celé délce je také zajímavá.

    Petra, 30.05.2014 | Reagovat

  • 295

    Michalík

    Reaguje na (294) | Dobrý den, ostřejší jsou především objektivy s pevným ohniskem. Ostrost u tohoto opbjektivu je poměrně slušná, někdo říká ale že až od clony f4,0. Já s ním osobně fotil i svatbu a s výsledky jsem byl spokojen, doporučuji osobně vyzkoušet třeba u nás na prodejně a výsledky si porovnat. Otázka je, co se vám přesně na setovém objektivu nelíbí, protože 18-105mm je poměrně dobrý setový onbjektiv, který je i docela ostrýá jen nemá tak dobrou kresbu jako dražší objektivy. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.05.2014 | Reagovat

  • 294

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat: vlastním Nikon D5100 a setový objektiv 18-105. Tento tamron mne zaujal. Bude mezi těmito objektivy rozdíl v ostrost a kvalitě snímku na mém fotoaparátu? Tedy jestli bych si koupí tohoto objektivu pomohla, případně jestli byste mi dokázali poradit jiný "ostřejší" zoom objektiv. Moc děkuji za odpověď. Petra

    Petra, 30.05.2014 | Reagovat

  • 293

    Michalík

    Reaguje na (292) | Dobrý den, to s vámi souhlasím, pokud je kvalita obrazu na úkor stabilizace tak raději bez stabilizace a s lepší kresbou. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.05.2014 | Reagovat

  • 292

    Avatar

    Reaguje na (291) | Dobry den, dekuji za odpoved. Kdyz jsem si pred nejakou dobou prochazel komenare pod temito jednotlivymi objektivy, myslim, ze to byl pan Boucka, kdo rikal, ze ma prave lepsi zkusenosti se stabilizovanou verzi, proto jsem se na to chtel zeptat a udelat si v tom jasno. Stabilizace je vyhoda, to bezesporu, ale nemyslim si, ze za cenu ztraty ostrosti, zvlast u takovychto ohnisek,ale to uz placu na spatnem hrobe :)

    R.N., 20.05.2014 | Reagovat

  • 291

    Michalík

    Reaguje na (290) | Dobrý den, řekl bych že je to tím, že většina z nás prodejců jsme testovali a fotili především se stabilizovanou verzí a máme s ní dobré zkušenosti. Nejsem si jistý, zda jsme v minulosti vůbec porovnávali stabilizovanou a nestabilizovanou verzi. Samozřejmě pokud testy ukazují, že nestabilizovaná verze je lepší asi to bude pravda, ale soudě dle testovacích snímků které jsme pořídili tímto objektivem jsem od oka rozdíl neviděl. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.05.2014 | Reagovat

  • 290

    Avatar

    Dobry vecer, mel bych mozna trochu kousavou otazku - proc se u vas uprednostnuje tento Tamron 17-50 VC pred nestabilizovanou verzi, kdyz podle vsech dostupnych testu a mereni je nestabilizovana verze ostrejsi, s lepsim pomerem cena/vykon? Nejde jen o cisla v tabulkach, ale o realne fotky. Sam vlastnim stabilizovanou verzi a pro ostre fotky je potreba si vzdy priclonit, minimalne na f 4 - 5.6, cimz ale clovek prichazi o vyhodu stale f 2.8, ktera je kresbou zejmena na delsim ohnisku(napriklad na portrety) hodne mekka.. dekuji.

    Roman Nejedly, 19.05.2014 | Reagovat

  • 289

    Avatar

    Reaguje na (288) | Tak to je dobre , pojdem do sigmy z tamronom som nikdy nemal problem ostrit ani v zlom počasi a podarillo sami spravit pekne fotky aj setovym nikon 18-55 VR ktory ma ultra pomale ostrenie ale trebalo sa stym pohrajkat :) tak ta sigma 17-50 2,8 HSM je premna dobra svetelnost 2,8 je nadhera a ako zakladny objektiv a občas na motocross bude ideál :)

    kubo, 30.04.2014 | Reagovat

  • 288

    Michalík

    Reaguje na (287) | Dobrý den, objektiv jsem vyzkoušel a řekl bych že ostří podobně rychle, možná je o 2 setiny sekundy pomalejší, ale pocitově je rychlost stejná jako u uvedeného Tamronu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.04.2014 | Reagovat

  • 287

    Avatar

    Reaguje na (286) | to je problem to by som si musel vyskusat v praxi a na motokrosovej trati ale fotim zatial z tamron 70-300 USD a z jeho ostrenim som spokojny ak ostri sigma 17-50 2,8 ako tento tamron tak mam vybrate .

    kubo, 29.04.2014 | Reagovat

  • 286

    Michalík

    Reaguje na (285) | Dobrý den, 17-50mm od Sigmy je o něco rychlejší než od Tamronu, ale není to také extra rychlý objektiv. Nejlepší je, pokud byste měl možnost stavit se v některé z našich prodejen a objektiv si vyzkoušet, protože jen tak nejlépe poznáte, zda vám objektiv vyhovuje či nikoliv. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 29.04.2014 | Reagovat

  • 285

    Avatar

    a sigma 17-50 2,8 hsm je lepšia aj 70-200 2,8 ma hsm tak by mal byt rovnako rychly 17-50 ako 70-200 ? 18-35 stoji 2x tolko čo sigma 17-50 2,8 ta tiez nieje vhodna ?

    kubo, 28.04.2014 | Reagovat

  • 284

    Michalík

    Reaguje na (283) | Dobrý den,tento Tamron nepatří k nejrychlejším na ostření, takže na sport moc vhodný není. Spíše bych doporučil Sigmu 18-35, která je v tomto ohledu o kus dál. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 283

    Avatar

    Reaguje na (282) | Zle ste ma pochopili chcem sigmu 70-200 2,8 a knej kupit nejaky druhy menši objektiv na šport motocross a chcem siroky objektivy na fotenie z blizka zakruty, skoky ,a tak a 70-200 2,8 na dialku a či ta 17-50 2,8 ostri dostatočne rychle na šport :) či sa da pouzit

    kubo, 27.04.2014 | Reagovat

  • 282

    Avatar

    Reaguje na (281) | Dobrý den, po optické stránce jsem neviděl moc rozdíl. Tak že neuděláte chybu ani s jedním objektivem. Ale Sigma je vybavena HSM motorem a o něco rychleji ostří. Pro Vaše využit bych řekl, že bude vhodnější.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.04.2014 | Reagovat

  • 281

    Avatar

    dobry den ,mam v plane kupit sigmu 70-200 2,8 os HSM na sport a chcel by som aj nejaky kratši obektiv na šport je tento zakladny zo svetelnostou 2,8 vhodny na šport fotim motocross popripade ktory je lepši na šport sigma 17-50 2,8 alebo tamron 17-50 2,8 ?

    kubo, 25.04.2014 | Reagovat

  • 280

    Korč

    Reaguje na (279) | Dobrý den, i přes ,moho prodaných kusů podobnou zkušenost nemáme.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 21.04.2014 | Reagovat

  • 279

    Avatar

    Dobrý den,firma Oehling zastavila prodej těchto objektivů kvůli problémům s autofokusem a komunikací s fotoaparáty. Máte nějaké podobné poznatky?Děkuji Jan Kašpar

    Jan Kašpar, 19.04.2014 | Reagovat

  • 278

    Michalík

    Reaguje na (277) | Dobrý den, Sigma možná o trochu rychleji ostří. Po obrazové stránce jsou si hodně podobné, stabilizaci mají oba. Jen pokud nemáte rád moc měkou kresbu bude lepší Tamron. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.04.2014 | Reagovat

  • 277

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si koupit nový objektiv k Nikonu D80 a zvažuji tento, neboObjektiv Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM. Jaky by jste mi spíš doporučili? Děkuji Václav Chvála

    Václav Chvála, 17.04.2014 | Reagovat

  • 276

    Michalík

    Reaguje na (275) | Dobrý den, tento Tamron bude určitě lepší než váš setový objektiv co do detailu obrazu i do světelnosti. Není sice tak univerzální a je možná trochu pomalejší v ostření, přesto má výborné výsledky. Jako základní objektiv na focení portrétů, street foto, přírody i sportu (který je blízko v ohniskové vzdálenosti) jej mohu doporučit.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.03.2014 | Reagovat

  • 275

    Avatar

    Dobry den prosim o objektivni radu stran vymeny meho 18-105 za tento tamron 17-50 pouzivany na tele D7000. Fotit budu prevazne rodinne foto a cestovani prip prirodu. Dalsi objektiny nechci vim ze budu spise liny objektivy menit a zbytecne by lezeli ladem..Dle vaseho nazoru budou vystupy z tohoto objektivu vyrazne kvalitnejsi aby mi vynahradili pro me praktictejsi a univerzalnejsi ohnisko na nikonu? Uprime dekuji za kvalifikovany nazor...pt

    Pavel triska, 20.03.2014 | Reagovat

  • 274

    Michalík

    Reaguje na (273) | Dobrý den,  samozřejmě hlavní rozdíl je v oné stabilizaci. Ale rozdíl je také v kvalitě obrazu, protože nestabilizovaná verze nemá tak dobré optické vlastnosti a také neostří zdaleka tak rychle jako verze stabilizovaná. To nemá však na svědomí stabilizace ale to, že je objektiv o několik let novější. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.02.2014 | Reagovat

  • 273

    Avatar

    Reaguje na (262) | Dobrý den, je velký rozdíl mezi Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II se stabilizátorem a stejným objektivem bez stabilizátoru? Předpokládám, že rozdíl by měl být pouze v tom, že s objektivem se stabilizátorem budu moci fotit s delšími časy aniž budu muset měnit clonu nebo ISO, které jsem vybrala. Na ostrost snímků pokud si ohlídám čas, který udržím v ruce by to vliv mít nemělo. Souhlasíte se mnou nebo se mýlím? Předem děkuji za odpověď.

    Jana Vojtěchovská, 10.02.2014 | Reagovat

  • 272

    Florian

    Reaguje na (271) | Dobrý den, rozdíl uvidíte velký, jak je osttaně již vidět z naší ukázkové galerie. Kresba objektivu je někde jinde, navíc konstantní světelnost f/2,8 umožňuje fotografování i v mnohem horších světelných podmínkách.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 29.01.2014 | Reagovat

  • 271

    Avatar

    Dobrý den , zajímalo by mě jestli se zvedne kvalita fotek oproti setovému objektivu 18-55mm 3,5-5,6G při použití Nikon D3100

    Vladimír Kutil, 28.01.2014 | Reagovat

  • 270

    Florian

    Reaguje na (269) | Dobrý den,

    tato Sigma by taky mohla být vhodná varianta, pokud by jste hledal něco s větším rozsahem. Opticky je na tom velmi dobře a tato nová verze je i utěsněná.

    Vojtěch Florián - Megapixel, Systémový specialista, 20.01.2014 | Reagovat

  • 269

    Avatar

    Děkuji za vyjádření. Ještě jsem koukl na objektiv > Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary pro Nikon, jak byste zhodnotil tento oproti tomuto Tamronu? Moc děkuji za posouzení. HP

    Honza Preka, 20.01.2014 | Reagovat

  • 268

    Florian

    Reaguje na (267) | Dobrý den,

    určitě se to vyplatí. Tamron 17-50mm f/2,8 je výborný objektiv a rozdíl v optické kvalitě poznáte na první pohled. Pevná skla jsou ještě lepší a světelnější, ale budete bez možností zoomu. Alternativou může být nový objektiv od Sigmy 18-35mm f/1,8, který je špičkový jak opticky tak mechanicky.

    Vojtěch Florián - Megapixel, Systémový specialista, 20.01.2014 | Reagovat

  • 267

    Avatar

    Dobrý den, posím o Váš odborný a zkušený názor, zdali se vyplatí měnit seťák 18-105 za temto Tamron - jestli obrazová kvalita je opravdu velmi výrazně a nesrovnatělně lepší. Či se vyplatí spíše nakoupit pevná skla, např. klasiky 35 a 50mm 1.8?;-) Jak si případně stojí tento Tamron se srovnání s pevnými skly (30 a 50mm 1.8.) Děkuji, HP

    Honza Preka, 19.01.2014 | Reagovat

  • 266

    Florian

    Reaguje na (265) | Dobrý den,

    dotazy na výkup zboží směřujte prosím na kolegy na email: bazarpraha@megapixel.cz, ale přesnou částku vám sdělí vždy až po vlastním prohlídnutí zboží.

    Vojtěch Florián - Megapixel, Systémový specialista, 16.01.2014 | Reagovat

  • 265

    Avatar

    Dobrý den. Mám dotaz, na jakou cenu bych se za tento objektiv mohl dostat, kdybych dal na protiúčet můj současný > Nikon 18 - 105 (koupený u vás v květnu 2013). Díky za reakci.

    Pavel Hartl, 16.01.2014 | Reagovat

  • 264

    Vacek

    Reaguje na (263) | Dobrý den, jestli budete fotit převážně portréty a v interiéru kde jsou  zhoršené světelné podmínky, doporučil bych spíše Tamron 17-50 http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-2-8-xr-di-ii-vc, protože světelnost na delším ohnisku je opravdu výrázná. Rychlost ostření bych neřekl že je nějak zásadně rozdílná, problém spíše bude zvyknout si na kratší ohnisko objektivu.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.01.2014 | Reagovat

  • 263

    Avatar

    Dobrý den. První jsem pokukoval po pevných sklech, abych dosáhl vysoké světelnosti a kvality obrazu, nicméně stejně nějaká ta univerzálnost by mi asi chyběla, jelikož jsem zvyklý na setový Nikon 18-105. Proto nyní pomrkávám po tomhle, kterým bych můj stávající nahradil a zalepil bych tak jednak univerzálnost, tak kvalitu obrazu blížíci se pevným sklům 35mm 1.8 nebo 50mm 1.8. Prosím o Váš názor, zdali by byla náhrada znatelná a nějaké krátké srovnání tohoto objektivu vs. 18-105 (zejména porovnání hlučnosti a rychlosti ostření, které je např. tomuto Tamronu vytýkáno). Samozřejmě, že jsem smířený, že bych touto náhradu přišel o delší ohniska. Děkuji.

    Honza Preka, 05.01.2014 | Reagovat

  • 262

    Avatar

    Reaguje na (261) | Dobrý den, já mám lepší zkušenosti s touto stabilizovanou verzí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.12.2013 | Reagovat

  • 261

    Avatar

    Dobry den asi hloupa otazka ale na konkurecnim foto shopu uvadej u tohoto obektivu ze stabilizovana verze nema tak ostre fotky kresbu jako verze bez stabilizace je to pravda? Ci jen blabol?

    patrik, 25.12.2013 | Reagovat

  • 260

    Avatar

    Reaguje na (259) | Dobrý den, kolega se v komentáři patrně spletl, USD motor pokud vím nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.12.2013 | Reagovat

  • 259

    Avatar

    Má nebo nemá USD? Dobrý den, v posledním komentáři uvádíte "Tamron 17-50/2,8 VC USD", ale v nadpisu USD není a co jsem četl jinde, tak objektiv má klasický krokový motor pro ostření. Jak to tedy je? Má ultrazvukový motorek nebo ne? Díky.

    Pavel, 03.12.2013 | Reagovat

  • 258

    Avatar

    Reaguje na (257) | Dobrý den,
    Tamron 17-50/2,8 VC USD patří mezi nejoblíbenější náhrady "setového" základního objektivu, takže bych ho určitě doporučil.

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.10.2013 | Reagovat

  • 257

    Avatar

    Dobrý den, doporučil byste mi k Nikon D3100, ke kterému mám setový objektiv Nikon 18-55mm, 55-200mm a Tamron 90mm macro tento objektiv jako náhradu základního setového 18-55. S Tamronem 90mm jsem totiž navýsost spokojen. Nebo byste preferoval koupit pevná skla Nikon 35mm a 50mm (oba 1,8f). Tento Tamron se mi líbí, že pokryje i spodní ohniska, protože nic cenově dostupného v pevných sklech není. Jde mi o občasné focení v horších světelných podmínkách, kde nechci kazit atmosféru bleskem (křtiny, svatba apod.). Blesk však hodlám zakoupit také a to Nissin di700. Díky za odpověď.

    Jan Šmerda, 15.10.2013 | Reagovat

  • 256

    Korč

    Reaguje na (255) | Dobrý den, stále 17-70, jelikož svatba je reportážní žánr, tedy v souladu s předchozí odpovědí.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 20.08.2013 | Reagovat

  • 255

    Avatar

    Reaguje na (254) | Děkuji moc za odpověd. Ještě se zeptám, když by šlo vyložene jen o srovnání 17-50 pro focení svatby? Který by jste mi doporučili. Děkuji

    Martin Paul, 20.08.2013 | Reagovat

  • 254

    Korč

    Reaguje na (253) | Dobrý den, objektivy jsou to velmi podobné, při reportáži ale rozhodně užijete o 20mm delší ohnisko, než o jedno EV lepší světelnost, doporučím tedy Sigmu 17-70

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 20.08.2013 | Reagovat

  • 253

    Avatar

    Dobrý den, chystám se na focení mé první svatby. A rozhoduji se pro koupi vhodného objektivu (do 15tis) mám akorát pevnou padesátku ( Nikon 50mm f/1,4 AF-S NIKKOR G a Nikon D80 + blesk). Rozhoduji se mezi tímto objetivem, nebo tímto levnějším bez stabilizace a nebo Sigmou 17-70mm. Mohli by jste mi poradit, který z těchto objektivů, popřípadně nějaký vhodnější v této cenové relaci na focení svatby? Za případné rady mnohokrát děkuji. S pozdravem M. Paul

    Martin Paul, 20.08.2013 | Reagovat

  • 252

    Svoboda

    Reaguje na (251) | Dobrý den, na nízkých clonových hodnotách se nepřesnost v ostření vždy zvýrazní. Objektivy mají toleranci, zda je odchylka v rámci tolerance, nebo již za ní dokáže posoudit autorizovaný servis, objektiv tedy můžete reklamovat.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 12.08.2013 | Reagovat

  • 251

    Avatar

    Dobrý den, používám tento objektiv půl roku, a zjistil jsem, že při použití clony f/2.8 mi objektiv ostří mírně před nebo za zaostřené místo. Dá se to celkem doladit korekcí autofokusu v těle fotoaparátu, ale stejně mi mnohdy zaostří špatně. Při clonách f/4 a vyšších je všechno bez problémů, ale nižší clony jsou pro mne v tomto případě téměř nepoužitelné. Myslíte, že je problém způsoben použitou clonou f/2.8 a tedy nízkou hloubkou ostrosti nebo se jedná o chybu a mám objektiv reklamovat? Děkuji za odpověď

    Martin Breda, 08.08.2013 | Reagovat

  • 250

    Svoboda

    Reaguje na (249) | Dobrý den, to se občas stane u jakéhokoli objektivu a jakékoli zrcadlovky, ale není to pravidlem. Objektivy i těla jsou vyráběny s nějakou tolerancí a ta se nemusí vždy ideálně sejít, takže někdy objektiv ostří příliš dopředu/dozadu (backfocus/frontfocus). Je to závada, která se u těl Nikonů a objektivů Tamron příliš nevyskytuje, tímto problémem je zatížena spíše Sigma v kombinaci s těly Canon. Pokud by se závada v nepřesném ostření projevila, servis Vám sestavu přesně seřídí.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.07.2013 | Reagovat

  • 249

    Avatar

    Dobrý den. Zvažuji koupi objektivu Objektiv Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Nikon D300, ale četl jsem, že je někdy problém s autofokusem a vyskytuji se též chyby v komunikaci s fotoaparátem. Jak to prosím je? Nerad by si koupil něco, co nefunguje. Díky...

    Jan Bělovský, 23.07.2013 | Reagovat

  • 248

    Korč

    Reaguje na (247) | Dobrý den, v rámci čtení všemožných renzí které bývají všemožne subjektivní se člověk velmi jednoduše v názorech ztratí, obecně mohu říci, že ze 4 zmíněných objektivů je nejdůveryhodnější 16-85, díky perfektním antireflexním vrstvám, bezchybnému ostření a konzistenci výsledných snímků napříč ohnisky. Na druhé místo pak stavím Sigmu ze stejných důvodů, jen v nižší kategorii. Zmíněný Tamron vyniká právě ostrostí ale v ostatních charakteristikách ztrácí.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 08.07.2013 | Reagovat

  • 247

    Avatar

    Reaguje na (246) | A pokud by jste zvažoval ještě k těmto třem (příspěvek byl smazán, tak opakuji: nikkor 18-105 mm f3.5-5.6; tamron 17-50 mm f2.8, sigma 17-70 mm f2.8-4) případně možnost/alternativu Nikkor 16-85 F3.5-5.6 ... změnil by se váš názor na nejlepší základní objektiv k D7000? V poslední době na něj slyším hodně chvály (vlastně z českých zdrojů JEN chválu), ale například na photozone.de ho zase tolik nechválí, vyčítají mu např. mizerný bokeh a vinětaci na krátkém ohnisku, ne tak dobré vykreslení na delším ohnisku atd ... Trochu mě také mrzí světelnost na úrovni seťákových objektivů. Je kresba tohoto objektivu zřetelně lepší než např toho tamronu (který je údajně známý velmi kvalitní kresbou) či vámi doporučované sigmě? Děkuji

    Tomas, 08.07.2013 | Reagovat

  • 246

    Svoboda

    Reaguje na (244) | Dobrý den, nejlepší z nich je u mě nová Sigma 17-70mm. Jediné, co nenabídne je f/2,8 na dlouhém ohnisku, ale oceňuji na ní rychlé ostření, možnost ostřit i na krátké vzdálenosti bez nějakého přepínání, slušný stabilizátor, pěknou kresbu a musím uznat, že se mi líbí i její konstrukce a design.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 03.07.2013 | Reagovat

  • 245

    Svoboda

    Reaguje na (243) | Dobrý den, 28-75mm bych se spíše vyvaroval, protože na D7000 nemá zrovna pohodlný rozsah ohnisek. Zda volit objektiv se stabilizátorem, nebo bez něj už si musí uživatel rozhodnout sám. Někdo jej ocení při focení na delší expoziční časy, ale někdo zase namítne, že nejlepší stabilizátor je stejně kvalitní stativ. Jako základní objektiv pro D7000 je Tamron 17-50mm f/2,8 ať už s, nebo bez stabilizace dobrá volba.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.07.2013 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto objektivem, nebo Tamron SP AF 17-50mm f/2,8 XR Di II, nebo Tamron AF SP 28-75mm f/2,8 Di Macro. Musím uznat, že z toho mám řádně zamotanou hlavu. Mohl by jste mi prosím poradit a upozornit na rozdíli mezi nimi (co se ostření, a obrazové kvality týče)? Mám v plánu používat je s Nikonem D7000. Předem děkuji za Vaši odpověď

    Martin Pibyl, 30.06.2013 | Reagovat

  • 242

    Svoboda

    Reaguje na (241) | Dobrý den, tento objektiv není utěsněn, proto se může stát, že se do něj nějaký prach dostane. Cenu vyčištění objektivu Vám sdělí servis.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 12.06.2013 | Reagovat

  • 241

    Avatar

    Dobrý den, u toho typu objektivu mám problém s vnikáním prachu dovnitř objektivu i při minimálním používání. Chci ze zeptat zda-li je to běžné nebo je to důvod k reklamaci. Objektiv používám dle návodu a nepoužívám ho v prašném prostředí, proto si nedovedu vysvětlit, kde se prach uvnitř objektivu bere. Dále bych se rád zeptal, zda existuje nějaké opatření nebo nakolik vyjde čištění objektivu. Děkuji

    Tommy, 07.06.2013 | Reagovat

  • 240

    Svoboda

    Reaguje na (239) | Dobrý den, to je u tohoto (i u jiných) objektivu poměrně běžná záležitost. Při aktivaci stabilizátoru obraz v hledáčku někdy poskočí.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 04.06.2013 | Reagovat

  • 239

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,mám ten to výborný objektiv,ale při ostření na autofokus se mi rozklepe obraz v hledáčku,když stabilizator zapracuje,je to normální nebo vada?děkuji za odpověď.

    Aleš, 03.06.2013 | Reagovat

  • 238

    Avatar

    Reaguje na (197) | S odstupem casu (3 roky pouzivani): Tamron 17-50/2.8VC pouzivam nejcasteji a spolu s Nikkorem 35/1.8G se jedna o objektivy, ktere na D7000 jsou nadherne ostre, maji praktickou ohniskovou vzdalenost a pro dane rozsahy ohnisek nepotrebuju nic jineho. K chybejicimu 16mm ohnisku: pokud je prostor opravdu stisneny, stejne je lepsi prehodit na sirokac. Navic sfericke zkresleni na 16mm je u Nikkoru 16-85 docela velke, zatimco na sirokaci je kolem 14mm nejmensi. Pouzivam Nikkor 10-24, ale bohuzel je sirokac o hodne mene ostry v rozich nez Tamron a nema stabilizaci, takze rozsah 17-24 je lepsi pokryt Tamronem (pokud s sebou tahnu oba). Chybejici ohnisko 85mm se da dobre pokryt pomoci Nikkoru 85/1.8G ktery je nadherne ostry, uz od clony 2.2 aberuje rozumne malo, da se vyborne pouzit na portret a zvladne i krajinny detail. Navic je pevna 85 docela lehka (coz se o delsich zoomech s rozumnou kvalitou kresby rict rozhodne neda).

    Jirka, 19.05.2013 | Reagovat

  • 237

    Svoboda

    Reaguje na (236) | Dobrý den, já obvykle s externím bleskem pod clonu f/4,5 příliš nechodím, ale f/2,8 jistě v interierech využijete. Nemyslím si, že mezi 18-105mm a 17-50mm od Tamronu bude nějaký výrazný rozdíl při focení s bleskem. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.04.2013 | Reagovat

  • 236

    Avatar

    Dobrý večer, mám k Nikonu D3100 objektiv 18-105 a pevnou 50 1.4 .Jsem "donucená" jít fotit svatbu...po prvotní panice jsem se rozhodla pořídit tento objektiv + ext.blesk,myslím využiju nejen na svatbu..a otázka zní,zda při použití ext.blesku bude mezi Nikon 18-105 a Tamron 17-50 rozdíl? S 18-105 nejsem spokojená skrz světelnost,přece jen Tamron 17-50 ji má lepší a předpokládám širší možnost focení v místnosti i bez blesku. Moc děkuji za odpověď!

    Lenik, 21.04.2013 | Reagovat

  • 235

    Svoboda

    Reaguje na (234) | Dobrý den, dá se říci, že vždy je lepší mít špičkový objektiv a průměrné tělo, než mít špičkové tělo a průměrný objektiv. Rozdíl v kvalitě mezi D3200 a D7100 velký nebude, spíše bude rozdíl v ovládání těla, konstrukci, odolnosti, hmotnosti, výdrži akumulátoru, možnosti připojení dalšího příslušenství atd.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 15.04.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím