Rozhovory
Martina Kočařová • Aktualizováno: 10. 4. 2018 v 13:19 • Rubrika: Rozhovory
Těším se, až tvorba našich zákazníků ožije v našem novém logu, říká Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu
Megapixel prochází změnami, které začaly u nového loga, ale jdou nakonec mnohem dál a zdaleka přesahují hranice fotografie. Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu, se v rozhovoru rozpovídal o tom, kde se myšlenka jít novým směrem vzala i jaké jsou plány do budoucna.
Sdílet na
Přečtěte si také
Portrétní fotografie a retuš: Rozhovor s fotografkou Michaelou Firešovou
včera v 12:10 • RUBRIKA: ROZHOVORY
Vyhlášení výsledků soutěže na téma zimní sporty a video rozhovor
MARTIN LUKEŠ • 15. 3. 2024 v 8:52 • RUBRIKA: BLOG
Získejte slevu 7 500 Kč na novinku OM System OM-1 Mark II při výkupu
ŽANETA SIKOROVÁ • 8. 3. 2024 v 9:32
Komentáře k článku
Zajímavá myšlenka, ale jako zákazníka mě logo zajímá ze všeho nejméně.
Důležitý je široký sortiment, co a za kolik. Tím nemyslím srovnání cen Megapixel Škoda, ale Megapixel ebay. :-)
Martin Hašek, 6. 4. 2018 |Reagovat