Rozhovory
Martina Kočařová • Aktualizováno: 10. 4. 2018 v 14:19 • Rubrika: Rozhovory
Těším se, až tvorba našich zákazníků ožije v našem novém logu, říká Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu
Megapixel prochází změnami, které začaly u nového loga, ale jdou nakonec mnohem dál a zdaleka přesahují hranice fotografie. Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu, se v rozhovoru rozpovídal o tom, kde se myšlenka jít novým směrem vzala i jaké jsou plány do budoucna.
Sdílet na
Přečtěte si také
Představujeme knihu Fotografujeme digitální bezzrcadlovkou
NIKOLA ULRICHOVÁ • včera v 14:28 • RUBRIKA: FOTOPORADNA
Krajinářská fotografie skrz hledáček Fujifilm X-T3 podle Vladimíra Hammera - Tvorbou proti krizi
NIKOLA ULRICHOVÁ • včera v 13:46 • RUBRIKA: FOTOPORADNA
Akční nabídky na Mega týden jsou odhaleny! Zúčastněte se eventů a získejte až 20% slevy na techniku
NIKOLA ULRICHOVÁ • 13. 5. 2022 v 10:05 • RUBRIKA: PRODUKTOVÉ AKTUALITY
Komentáře k článku
Zajímavá myšlenka, ale jako zákazníka mě logo zajímá ze všeho nejméně.
Důležitý je široký sortiment, co a za kolik. Tím nemyslím srovnání cen Megapixel Škoda, ale Megapixel ebay. :-)
Martin Hašek, 6. 4. 2018 |Reagovat