Magazín

Rozhovory

Těším se, až tvorba našich zákazníků ožije v našem novém logu, říká Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu

Martina KočařováAktualizováno: 10. 4. 2018 v 14:19 • Rubrika: Rozhovory

Těším se, až tvorba našich zákazníků ožije v našem novém logu, říká Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu

Megapixel prochází změnami, které začaly u nového loga, ale jdou nakonec mnohem dál a zdaleka přesahují hranice fotografie. Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu, se v rozhovoru rozpovídal o tom, kde se myšlenka jít novým směrem vzala i jaké jsou plány do budoucna.

Obsah

Je venku nové logo, nová identita značky i nový koncept. Jak se to stalo?

Jsme na trhu 17 let a naše logo za celou dobu prošlo jen minimem změn, proto jsme ho chtěli trochu oprášit. Ale jak se velmi rychle ukázalo, nebylo to jen o samotném logu. Megapixel, naši zákazníci i jejich potřeby se zásadně změnili oproti době, kdy jsme vstupovali na trh. A tak jsme začali cítit, že s tím potřebujeme a hlavně chceme něco dělat. Celou tu změnu nějak reflektovat, abychom jim byli blíž a byli pro ně pořád těmi partnery, na které se mohou spolehnout.


„Nový font, nové logo i nový slogan. Změna je na jednu stranu zásadní, ale hodnoty, které jsou se značkou spojené od samotného začátku, se nemění,“ vysvětluje Tomáš Matějček.

V čem je tedy ta změna tak zásadní?

Nové logo, tzv. “emko”, je vlastně jen symbol. Reprezentuje změnu, kterou jako firma procházíme. Vidím, že mnoho z našich zákazníků nejsou jen fotografové, ale naopak, že jejich záběr jde mnohem dál za tuto hranici. Čím dál více z nich jsou také video tvůrci, kreslíři nebo grafici. K tomu určitě přispívá i rychlý rozvoj technologií a pozitivní ekonomická situace - stále větší část společnosti fotí, natáčí video nebo si kreslí a chce volný čas trávit aktivně a uchovávat si vzpomínky.  To všechno se v naší nové vizi odráží. Chceme lidem pomoct realizovat jejich záměr, ať je jakýkoliv.

To je hezká myšlenka. Co to tedy pro mě jako pro zákazníka znamená?

Začíná to rozšířením sortimentu a služeb a musím říct, že nápadů, kam jít, máme spoustu. Kromě klasického fota u nás tak zákazníci najdou i drony nebo výkonné notebooky, monitory vhodné pro úpravu fotografií i pro práci s videem. Na zlepšování služeb pracujeme neustále. Budu šťastný, když od nás zákazník bude odcházet nejen s pocitem, že jsme mu dokázali správně poradit s výběrem, ale hlavně když bude vědět, že se na nás může kdykoliv obrátit a požádat o radu, jak s daným produktem nejlépe pracovat a využít jeho potenciál.

Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu, se rozpovídal o změnách, kterými firma prochází.

Můžeš to ještě víc rozvést?

Celá ta změna je na jednu stranu zásadní - hlavně, co se týká rozšiřování sortimentu a s tím spojených služeb, ale na druhou stranu vlastně jen pokračujeme v tom, co děláme celé roky. Megapixel stojí na jednoduchých hodnotách - pomáháme lidem vybrat to správné řešení pro jejich tvorbu. Každé setkání se zákazníky vnímáme jako příležitost k vytvoření nadšeného klienta, který nás doporučuje. To je pro nás zásadní, a to samozřejmě zůstává. Čeká nás hodně práce, ale těším se na to.


Nové logo v podobě "emka" je navrženo jako průhled, ve kterém si každý může promítnout své vidění světa, svou kreativní tvorbu.

Prozradíš nějaké konkrétní plány do budoucna?

Mám hroznou radost, že se nám podařilo nalézt kreativní koncept a náš nový symbol v sobě skrývá hravost, se kterou můžeme průběžně pracovat. I skrze něj můžeme do světa komunikovat kdo jsme, kdo jsou naši zákazníci a jak se vzájemně ovlivňujeme. Osobně se moc těším na to, až jejich tvorba v našem novém symbolu ožije a stane se symbolem partnerství mezi námi a kreativní komunitou. Budeme se také mnohem víc soustředit na to, abychom zákazníkům usnadnili přechod na nové technologie a jejich nákup i na to, abychom je inspirovali v jejich tvorbě. Ať už je čistě pro radost nebo profesionální.

Nové logo v pražské prodejně Megapixelu. Autorem fotky je Pavel Noga.

Sdílet na


Komentáře k článku

Martin Hašek

Zajímavá myšlenka, ale jako zákazníka mě logo zajímá ze všeho nejméně.
Důležitý je široký sortiment, co a za kolik. Tím nemyslím srovnání cen Megapixel Škoda, ale Megapixel ebay. :-)

1

Martin Hašek, 6. 4. 2018 |Reagovat

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.