Rozhovory
Martina Kočařová • Aktualizováno: 10. 4. 2018 v 14:19 • Rubrika: Rozhovory
Těším se, až tvorba našich zákazníků ožije v našem novém logu, říká Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu
Megapixel prochází změnami, které začaly u nového loga, ale jdou nakonec mnohem dál a zdaleka přesahují hranice fotografie. Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu, se v rozhovoru rozpovídal o tom, kde se myšlenka jít novým směrem vzala i jaké jsou plány do budoucna.
Sdílet na
Přečtěte si také
Živě do éteru: Jak streamovat a co vám k tomu pomůže
TOMÁŠ KIVADER • včera v 15:41 • RUBRIKA: FOTOPORADNA
Jak fotit digitální zrcadlovkou (DSLR) a bezzrcadlovkou: 38. díl - optimalizace dynamického rozsahu
MARTIN LUKEŠ • včera v 14:16 • RUBRIKA: FOTOPORADNA
Nechte si u nás profesionálně vyčistit čip, náhradní fotoaparát vám půjčíme zdarma
ŽANETA SIKOROVÁ • včera v 13:20 • RUBRIKA: PRODUKTOVÉ AKTUALITY
Komentáře k článku
Zajímavá myšlenka, ale jako zákazníka mě logo zajímá ze všeho nejméně.
Důležitý je široký sortiment, co a za kolik. Tím nemyslím srovnání cen Megapixel Škoda, ale Megapixel ebay. :-)
Martin Hašek, 6. 4. 2018 |Reagovat