Tokina AT-X 100mm f/2,8 AF PRO D pro Nikon Komentáře k Tokina AT-X 100mm f/2,8 AF PRO D pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (43 - 1)

  • 43

    Křížek

    Reaguje na (42) | Dobrý den, objektiv krouzek na clonu má ano. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.04.2017 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobry den. Ma tento objektiv clonovy kroužek tak že je možne, nastaveni clony při použiti přes redukci na fotoaparatu Fujifilm X ? Děkuji

    Jan Drda, 19.04.2017 | Reagovat

  • 41

    Křížek

    Dobrý den, objektiv je určen pro fullframe. Budete mít 100% pokrytí hledáčku. Upozornil jsem kolegy na nutnost opravy v popisu produktu. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 14.09.2016 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, V technické specifikaci uvádíte, že tento objektiv je vhodny pro APS-C. V textu poté uvádíte použití pro full-frame. Budu mít při použití na FF 100% pokrytí snímané plochy?

    Petr Havlíček, 14.09.2016 | Reagovat

  • 39

    Křížek

    Dobrý den, jedná se o makro objektiv. Tedy velmi ostré sklo s perfektním přenosem kontrastu barev. Rozhodně bude dostačující. Podívejte se také na tento objektiv. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 29.08.2016 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den. A jak bude tento objektiv spolupracovat a kreslit na Nikonu D7200? Podle recenzí právě většina objektivů nezvládá dobře kreslit na tento snímač s tak vysokým rozlišením. Člověk aby pomali hledal schopný objektiv dobře krestlící v kopce sena. ;-) Nikon si vyrobí kvalitní tělo se snímačem s vysokým rozlišením, ale cenově dostupný objektiv, který by ho zvládal už jaksi ne. ;-)

    Josef Juřík, 29.08.2016 | Reagovat

  • 37

    Křížek

    Dobrý den, ano, tento objektiv bude vhodný. Osobně velmi často používám EF 100mm f/2,8. Ohnisková vzdálenost je stejná jako u Vámi zvolené Tokiny. Občas používám i Canon verzi tohoto objektivu a je to též skvělá volba. Obvzlášť pro fotky z nadhledu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.07.2016 | Reagovat

  • 35

    hába

    Dobrý den ,,,,je vhodný k Nikonu D810,Tokina AT-X 100mm f/2,8 AF PRO D ?. Dále se chci zeptat jaký lepší objektiv na produktovou fotografii .

    JIŘÍ HÁBA, 03.07.2016 | Reagovat

  • 34

    Maxant

    Reaguje na (33) | Dobrý den, vybral bych klidně i Tokinu, má dobrou kresbu. Ale jak Nikon tak Tokina jsou D skla, tedy ostří pomocí hřídele a řada D3xxx a 5xxx nebude podporovat ostření. U Nikonu je navíc Defocus---te dy možnost měnit rovinu zaostření bez nutnosti přeostřovat. (systémem kontroly neostrosti Defocus-image Control).

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.01.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den přeji. Hledám alternativu k nedostupnému portrétnímu Nikon 105mm f/2,0 AF DC-NIKKOR D A. Na APS-C (DX). Doporučil byste tento? Nebo nějaký Samyang? Preferuji delší ohnisko (kratší teleobjektiv s výbornou kresbou) než v případě Nikkor 85 mm f 1,8. Ostřit můžu i manuálně. Díky za odpověď.

    Stanislav Černý, 20.01.2016 | Reagovat

  • 32

    Maxant

    Reaguje na (31) | Dobrý den, bohužel neumí. Tento objektiv nemá ostřící motor a je poháněn hřídelí. Tedy až model D7000/7100/ a vyšší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.04.2015 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, na Nikonu D5000 tento objektiv neumí autofocus... a jak to je s D5500? Je to stejné, a nebo autofocus už funguje? Díky, J.

    Jan, 27.04.2015 | Reagovat

  • 30

    Korč

    Reaguje na (29) | Dobrý den, Tokina má vyšší rozlišení.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 14.08.2014 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    dobrý den, jak si tento objektiv vede v porovnání s http://www.megapixel.cz/tamron-sp-90-mm-f2-8-di-macro-vc-usd-pro-nikon#product-sec-rate ??

    Marek Hadice, 14.08.2014 | Reagovat

  • 28

    Jurčík

    Reaguje na (27) | Máte pravdu, v odpovědi jsem zmiňoval pouze v té době prodávané modely. Mohlo to být matoucí.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 19.12.2013 | Reagovat

  • 27

    Jurik

    Reaguje na (24) | ...D80 motorek ma

    Rudolf Jurik, 19.12.2013 | Reagovat

  • 26

    Svoboda

    Reaguje na (25) | Dobrý den, objektiv se při ostření prodlužuje. Ostřitelná vzdálenost se měří od objektu k rovině snímače (poloha snímače bývá vyznačena na těle fotoaparátu, značka vypadá jako symbol průměru).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 26.03.2013 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento objektiv má vnitřní ostření nebo se objektiv "zvětšuje" jako u Tamoronu? Rozhoduju se mezi Tím to a právě Tamronem 90mm, z toho co sem pochopil tak opticky by měly být velmi podobné... chtěl bych fotit hlavně hmyz, tudíž je pro mě preferovaná vzdálenost od objektu. Pokud by Tokina měla vnitřní ostření znamenáto že bych byl od objektu dál při stejném ohnisku? Děkuji Tomáš

    Tomáš Uhlíř, 25.03.2013 | Reagovat

  • 24

    Jurčík

    Reaguje na 23 | Dobrý den, tato Tokina ostří automaticky pouze s těly, které mají ostřící motor (D90 a vyšší modely). Na D5000 ji tedy nasadíte, ale budete muset ostřit manuálně.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 27.02.2013 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto objektivu na fotoaparát Nikon D5000, ale upřímně jsem se zde na stránkách jako začátečník v šoku setkal s tím, že říkáte, že na nějaký fotoaparát je objektiv vhodný a na jiný ne. Ve všech dostupných informacích jsem vyčetl, že pokud je objektiv dělaný na bajonet Nikon, má AF ostřící motůrek a je dělán na snímač APS-C nebo Full frame, tak by měl být kompatibilní. Je problematika složitější? Pokud ne, pak tato Tokina s ozn. AF má motůrek a ostří se vším!!??[11]

    Jakub Dostál, 26.02.2013 | Reagovat

  • 22

    Bouška

    Reaguje na 21 | Dobrý den, bohužel, stabilizátor nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.02.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobry den pane Bouška, má tento objektiv také stabilizátor, předem děkuji za odpověď. S pozdravem Jirka

    Jirka, 24.02.2012 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, podle mého názoru je to znát, pokud jde o obrazovou kvalitu, je Nikon o něco lepší, ale veliký rozdíl je ve kvalitě konstrukce, stabilizátoru, rychlosti a přesnosti ostření, ...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Zdravím, vím porovnával jste už určitě mnohokrát ale říkáte že je lepší než sigma ještě zbývá porovnat jej s http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-90-mm-f-2-8-di-macro-pro-nikon#parameters který je na tom opticky, konstrukčně lépe. A ještě drobnost jak velký rozdíl je v kvalitě mezi těmito a nikkorem 105? Někdy říkáte že rozdíl je nepatrný jindy že je lepší přišetřit jak tedy, vím že na tom nikkor bude o něco lépe, proto se vás ptám je rozdíl hodně znát ve vysledku? A uzamknutí ostření (ostří od min. do několika cca 40 cm po vypnutí fce. od min. do nekonečna) má tento nebo Tamron? a nikony tuto funkci také mají? Mám Nikon D90. S pozdravem Marek.

    Marek, 10.03.2011 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, je to rozhodně i o kvalitě. Jestli Vás nic nenutí kupovat objektiv hned, přišetřil bych na Nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu, zda si vybrat tento makroobjektiv nebo Sigmu 105/F2.8 Macro. Na Nikkor 105 Micro zatím chybí "chechtáky". Nebo radši vydržet a přišetřit?? Jestli to je opravdu o kvalitě nebo jen o značce...Díky za odpověď a posílám pozdrav. Naďa

    Naďa, 01.03.2011 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, doufám, že se někdy dostanu i k tomuto objektivu, ale zatím to bohužel v plánu není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.08.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Děkuji za Vaši odpověď. Rád bych se ještě zeptal, zdali nemáte v plánu vlastní minirecenzi (názor Megapixel) i pro toto sklo. Děkuji za odpověď.

    Jan Kazda, 18.08.2010 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, lepší je Tokina, určitě bych jí dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal, pro který objektiv byste se rozhodl. Chtěl bych fotit hlavně portréty a sem tam nějaké to makro. Zdali pro tento, či pro Sigmu 105/F2.8 Macro? Který z nich má lepší optickou kvalitu? Jde tato srovnat například s kvalitou kresby Nikkoru 50/F1.8D? Děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem Jan Kazda

    Jan Kazda, 18.08.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Jestliže neostří s D40, který nemá motorek, tak nebude automaticky ostřit ani s D5000, který taktéž nemá motorek (pro AF).

    Ondra Š., 18.05.2009 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, výrobce to bohužel neuvádí a my tento objektiv nemáme na skladě, abychom to vyzkoušeli. Na D90 ale bude ostřit bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    A ještě se chci zeptat - na D90 bude ostřit automaticky??? díky

    oblak, 09.05.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, prosím bude tento objektiv automaticky ostřit na Nikonu D5000 ??? díky, S pozdravem Zdenek Precechtel

    oblak, 09.05.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Ohniskovou vzdálenost nemění, ale vysouvá se :-)

    Honza, 10.03.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o tomto skle- zajímá mě, zda při ostření mění ohniskovou vzdálenost (a pokud ano, jak moc), protože u sigmy 105/2,8 mě toto při práci velmi obtěžuje a plaší to hmyz a podobně. Pokud to bude stejné, tak to budu muset řešit dražší sigmou 150/2,8 HSM. Děkuji za odpověď.

    Michal Zima, 10.03.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, rychlost ostření je cca srovnatelná, v tomto ohledu je to tedy celkem jedno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, konečně se mi podařilo sehnat nějáké drobáky a rád bych si koupil makroobjektiv. Na Sigmu 150 mi to nevyšlo, a tak řeším Sigmu 105 a tuto Tokinu. Přijdou mi opticky hodně podobné (photozone.de), ale nevím jak je to s rychlostí ostření. Rád bych fotil hmyz, a tak bych si vybral objektiv, který je rychlejší. Vlastním Nikona D80. Který byste mi doporučil? Děkuji a přeji pěkný večer.:-)

    Vojta, 21.04.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, ano, použít půjde, ale nebude automaticky ostřit, pouze manuálně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, půjde tento objektiv použít na Nikon D40?
    Děkuji za odpověď.

    Petr, 20.01.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, vzhledem k tomu, že tuto Tokinu neznám, vybral bych si Tamron, s ním jsou vesměs dobré zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den,vybral by jste si tento objektiv,nebo raději Tamrona SP 90/2,8 Makro..???
    O této Tokině je na netu velmi málo informací.
    děkuji za odpověď

    Jiri.K., 10.07.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím