Tokina AT-X 11-16mm f/2,8 Pro DX pro Nikon Komentáře k Tokina AT-X 11-16mm f/2,8 Pro DX pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (98 - 1)

  • 98

    Bartošek

    Reaguje na (97) | Dobrý den, děkuji za informaci. bape

    Petr Bartošek, 20.01.2014 | Reagovat

  • 97

    Vacek

    Reaguje na (96) | Dobrý den, rozdíl je v Silent Drive Motor (SD-M), díky kterému je možno využít autofokus i na nejlevnějších zrcadlovkách Nikonu (D3100, D5100, atd..která AF motor v těle nemají).

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.01.2014 | Reagovat

  • 96

    Bartošek

    Dobrý den, já vlastním Tokina SD 11-16F2.8(IF) DX pro Nikon, můžete mi prosím říct jaký je rozdíl o proti zde diskutovaném objektivu. Děkuji

    Petr Bartošek, 17.01.2014 | Reagovat

  • 95

    Bouška

    Reaguje na 94 | Dobrý den, když koupíte novější verzi, chybu rozhodně neuděláte. Pokud jde o filtry, je určitě potřeba SLIM verze.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2013 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D80, chtěl bych si pořídit objektiv Tokina AT-X 11-16mm. Přemýšlím jestli by nebylo lepší si připlatit na novější verzi tohoto objektivu. Dle popisu objektivu by novější verze měla být rychlejší při ostření a měla by mít povrchovou úpravu čoček. Jaký na to máte názor? Pak jsem se chtěl zeptat na polarizační filtr na tento objektiv. Musím si koupit slim nebo stačí obyčejný? Mockrát děkuji za odpověď

    Pavel Šrédl, 29.01.2013 | Reagovat

  • 93

    Bouška

    Reaguje na 92 | Dobrý den, s D3100 ostří novější verze Tokina AT-X 11-16mm f/2,8 116 Pro DX II pro Nikon. Jinak budete potřebovat tělo Nikon D90 tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.01.2013 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý den, pane Bouško, dočetl jsem se zde, že tento objektiv neostří s tělem Nikon D3100. Mohl byste mi prosím doporučit jiný fotoaparát (Nikon nebo Canon) v cenové relaci do 15 tisíc, s kterým by tento objektiv ostřil? Děkuji

    Vee, 23.01.2013 | Reagovat

  • 91

    Bouška

    Reaguje na 90 | Dobrý den, bohužel jsem neměl možnost tyto objektivy přímo porovnat, ale kresba by měla být slušná. Horší to bude s aberací, ta je u tohoto objektivu poměrně výrazná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2013 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, jsem majitelem 12-24 f4 od Nikonu a na tomto objektivu se mi líbí jeho světelnost. Na photozone.de bohužel není testován na Nikonu. Mohl byste prosím srovnat tento objektiv z výše uvedeným objektivem od Nikonu na klasické parametry (ostrost střed, kraje, rohy), vinětace, aberace, chování v protisvětle. Mnohokrát děkuji.

    Petr RUMEPTESZ, 04.01.2013 | Reagovat

  • 89

    Bouška

    Reaguje na 88 | Dobrý den, s D5000 je ploně kompatibilní až novější Tokina AT-X 11-16mm f/2,8 116 Pro DX II pro Nikon, tento bohuželautomaticky nezaostřuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2012 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, lze tento objektiv použít také na Nikon D5000? A jak se spolu snáší?

    Klára, 26.12.2012 | Reagovat

  • 87

    Bouška

    Reaguje na 86 | Dobrý den, ano, bude fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.11.2012 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den, bude fungovat u tohoto objektivu ostření na těle Nikon D 90? Případně u jakého jiného širokoúhlého objektivu mimo Nikor bude fungovat?Děkuji

    Mirek, 11.11.2012 | Reagovat

  • 85

    Bouška

    Reaguje na 84 | Dobrý den, bohužel pouze s manuálním ostřením.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.07.2012 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den. Bude tento objektiv bez problémů makat s D5100? Díky

    Jiří, 02.07.2012 | Reagovat

  • 83

    Bouška

    Reaguje na 82 | Dobrý den, ano, je moc širokoúhlý, jako základní se moc nehodí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.04.2012 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jak vnímáte použití tohoto objektivu jako "základního". Není příliš široký na základní objektiv i na 16mm? Díky za odpověď

    Ondra, 21.04.2012 | Reagovat

  • 81

    Bouška

    Reaguje na 80 | Dobrý den, to bohužel zatím nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2012 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den, kdy prosím kdy bude v prodeji inovace tohoto objektivu za Tokinu AT-X 116 Pro DX. Děkuji. Pavel

    Pavel Hrdlička, 15.03.2012 | Reagovat

  • 79

    Bouška

    Reaguje na 78 | Dobrý den, na focení krajin za šera budete v každém případě potřebovat stativ, takže světelnost a ani stabilizátor nejsou moc potřeba. Pevný objektiv s dostatečně krátkou ohniskovou vzdáleností nenajdeme, ale zoomů je k mání několik. Asi nejlepší z nich je Nikon 12-24 mm F4 G IF-ED AF-S DX ZOOM-NIKKOR, ale velmi dobré zkušenosti mám i s levnějším Sigma 10-20 mm F 4-5,6 EX DC HSM pro Nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2012 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobry den vsem, muzete mi PROSIM poradit,jaky mam koupit kvalitni sirokouhly(cca od 20 do 24 v prepoctu na kinofilm) a svetelny objektiv(zoomovy i bez nej) na D5100 se stabilizatorem i motorkem(i bez motorku)? Jde hlavne o foceni krajin v seru. DEKUJI predem za odpoved!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Refael, 05.01.2012 | Reagovat

  • 77

    Bouška

    Reaguje na 76 | Dobrý den, samozřejmě ano, při zaostření problikne aktivní zaostřovací bod.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Četl jsem tady že tato tokina 11-16 při zaostření se rozsvítí náká dioda , je to možný i Nikonu 5100. Děkuji

    Chloubik, 09.12.2011 | Reagovat

  • 75

    Bouška

    Reaguje na 74 | Dobrý den, já mám lepší zkušenosti s Nikon 12-24 mm F4 G IF-ED AF-S DX ZOOM-NIKKOR.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.09.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý deň. Podľa Vás ktorý objektív si mám radšej kúpiť k Nikonu D90? Tento alebo Nikon 12-24? Ďakujem.

    Martin, 02.09.2011 | Reagovat

  • 73

    Lukeš

    Reaguje na 72 | Dobrý den, na cestování a krajiny se hodí oba. Nikon má delší ohnisko takže je univerzálnější. Na druhou stranu má Tokina světelnost 2,8. To člověk využije při horších světelných podmínkách. Reportáže, dokument atd. Záleží na Vás co více využijete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Po přečtění tuny diskuzí a recenzí se pořád nemohu rozhodnout mezi tímto objektivem a "origo" nikkor 12-24 F4. Jde mi hlavně o cestovní objektiv (krajiny, město) k D90. Někdo s radou nebo názorem ?:) odhlédněme-li od ceny...

    Adam, 06.08.2011 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, ano, přesně tak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat - nasadím-li tento objektiv na Nikon D3100 jediný problém (pro mě nepodstatný, mile rád oželím funkci autofokusu u takového skla) bude v tom, že mi nebude fungovat pouze právě zmiňovaný AF? Předem děkuji za odpověď

    Šába, 20.06.2011 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, na obou tělech bude normálně fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.06.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 68 | Dobrý den pane Bouška. Prosím o radu, jak se bude objektiv (Tokina AT-X 11-16mm f2,8) chovat s Nikonem D7000 a D90. Děkuji

    František, 06.06.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 66 | DObrý den, to si tedy asi koupím nějaké jednodušší pouzdro.

    Martini, 18.05.2011 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, obávám se, že Vám nemám co nabídnout, pokud je pytlík na 12-24 malý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, máte v nabídce nějaký vhodný obal na tento objektiv? Ideálně by se měl vejít objektiv i se sluneční clonou (nasazenou opačně). Jde mi o jednoduchý "pytlík" do brašny nebo batohu, ne o pouzdro s možností připojení na popruh. Nikonní pytlík na 12-24/4 je nevhodný. Díky. P.S. Malý rozsah zoomu nevadí, předností je široké ohnisko a max. clona 2,8, ostrost a robustní konstrukce. P.P.S. Objektiv je skvělý a dokonce pěkně ostří i při natáčení videa na D7000 ;-)

    Martini, 12.05.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Předběhnu výjimečně pana Boušku (snad se nebude zlobit). Nikon 14-24 f/2.8 G ED N je považován za Rols Royce mezi objektivy v uvedeném zoom rozsahu a tomu podle mne odpovídá i cena (bohužel pro průměrného Čecha vysoká). Podívejte se na recenze, např: http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/361-nikkor-af-s-14-24mm-f28-g-ed-n-test-report--review?start=0 nebo http://www.kenrockwell.com/nikon/14-24mm.htm nebo http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=336&sort=7&cat=28&page=1 a některé fotky na http://www.pbase.com/search?q=nikon+14+24+2+8&b=recent+queries Jestli na to máte, určitě zde kupte! Někteří profesionální recenzenti popisují např. ostrost objektivu jako šílenou (v tom dobrém). Já zatím šetřím ... :-))

    Tom, 12.03.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den,zvažuji koupi tohoto objektivu,mám dotaz,zda mně bude na D200 fungovat autofokus ? Pak mně zajímá Váš názor,zda by jste mi na D200 doporučil tento objektiv,nebo Nikon 14-24/2,8 který jsem si chtěl původně pořídit(nedívejme se na cenu),děkuji.

    Milan, 11.03.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | ďakujem za radu!

    Lenka, 03.03.2011 | Reagovat

  • 61

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | a viete mi poradiť nejaký iný objektív v podobnej kategórii, ktorý by s mojim foťákom (NIkon D3100) ostril automaticky? ďakujem!!!

    Lenka, 28.02.2011 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, s D3100 je bohužel možné jen manuální zaostřování.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý deň, chcem sa spýtať či je tento objektív kompatibilný s Nikonom D3100 a či sa automaticky zaostruje, alebo manuálne, ďakujem!

    Lenka, 25.02.2011 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, s polarizačním filtrem je u takhle širokoúhlého objektivu vždycky problém. Díky extrémní šířce záběru se totiž efekt filtru projevuje jen v relativně malé části záběru, takže u podobných objektivů se polarizační filtry ani nepoužívají. Pokud jde o přechodový, tak s Cokinem vinětace nehrozí. Na to je určen držák http://www.megapixel.cz/cokin-bpw700-p299-drzak-fi ltru-p.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, mohl bych Vás poprosit o tip na polarizační a přechodový filtr k tomuto objektivu? Nebude objektiv moc vinětovat, když použiji filtry Cokin? Díky

    Petr, 18.12.2010 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, nabídnout mohu například http://www.megapixel.cz/sigma-10-20-mm-f-3-5-ex-dc -hsm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, Mám Nikon D5000 a sháním objektiv pro focení akcí jako plesy a festivaly. Rád bych širokoúhlý objektiv s automatickým ostřením. Moc se mi zalíbila tato Tokina, bohužel však s mým foťákem sama ostřit nebude, mohli by jste mi doporučit nějaký vhodný pro moje účely? Pokud bych se vešel do +/- 20 tisíc byl bych rád.

    R, 05.10.2010 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, myslím si, že je to bez problémů, nemusíte mít obavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.09.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda má smysl kupovat objektiv tohoto typu na Nikon D40? Lze dobře zaostřovat manuálně + nejsou ohroženy další funkce s výše uvedeným tělem? Jde mi hlavně o krajinářkou fotgrafii.

    Petr, 26.09.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Jen bych upřesnil, že osvědčená volba je Signa 10-20 pro ty, kterým stačí průměrný objektiv a jejich hlavní prioritou je ušetřit. Měl jsem tuto Sigmu, Tokinu 12-24 a Nikkor 12-24 půjčené a výsledek byl, že ten Nikkor není tak drahý, když vidíte, o kolik je lepší. Kresba do krajů, aberace, kontrast v protisvětle, stejný průměr filtru s ostatními profi Nikkory, perfektní provedení, atd. Někdy ušetřit může prostě vyjít trochu draho.

    Kaplan, 30.05.2010 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, kresba je asi nejlepší u této Tokiny, ale nevýhodou je malý rozsah zoomu a poměrně výrazná aberace. Já bych vybral http://www.megapixel.cz/sigma-10-20-4-5-6-ex-dc-hs m-jen-pro-sigma-canon-nikon, to je osvědčená volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, rád bych ke svému Nikonu D80 koupil širokoúhlý objektiv. Momentálně mám seťák 18-135 se kterým nejsem moc spokojen. Fotím krajinu a dokument, reportáž. Doporučil byste mi spíše tuto Tokinu, nebo Sigmu 10-20, případně Tokinu 12-24. Jde mi o ostrost, rychlost ostření, občas dělám i velké formáty na papír, světelnost. Nikony mi příjdou již dosti drahé. Nebo se vyplatí přišetřit?

    David, 21.05.2010 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, na D5000 bohužel automatické ostření fungovat nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Je možné použít tento objektiv na D5000? Bude fungovat auto ostření? Děkuji.

    Katy, 16.03.2010 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, pokud vím, tak ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li si u Vás někdo koupil tento objektiv a po pár dnech ho vrátil z důvodu například malého rozsahu zoomu, či ho vyměnil za jiný....? děkuji

    vasek, 06.03.2010 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, s D300 je kompatibilní, ale v tomto rozsahu bych vybral asi http://www.megapixel.cz/sigma-10-20-4-5-6-ex-dc-hs m-jen-pro-sigma-canon-nikon, máme s ním v této kategorii asi nejlepší zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.03.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o pořízení tohoto objektivu k D300, jsou plně kompatibilní? Jaké je srovnání tohoto objektivu s Tokinou 12-24mm? Láká mě slušná světelnost u tohoto objektivu, na 12-24 jsem slyšel také chválu. Focení krajinek a techniky. Předpokládám, že použití polarizačního filtru nepřipadá v úvahu..., je to tak? Děkuji

    Michael Málek, 04.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, jen pro ty, kteří váhají o koupi objektivu kvůli absenci ostření na zrcadlech bez motorku, zaostřit jde efektivně a velmi pohotově i díky malé signalizační diodě v hledáčku (Hloubka ostrosti je veliká i při f2.8)

    Dalibor, 19.01.2010 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, ostření s těly bez ostřícího motorku bohuže nefunguje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Zdravim. Tento objektiv je opravdu super- pro ty co jeste vahaji, vyplati se ho mit. A pro ty co zvladaji anglictinu: http://www.kenrockwell.com/tokina/11-16mm.htm Ted k veci. Mam dilema- nikde se mi nepodarilo zjistit zda-li bude fungovat auto-focus na D3000. Diky za odpoved.

    Jiri, 16.12.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Omlouvám se, asi se opakuji... (viz. dotaz č.36)

    Roman, 21.09.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, ktrý z těchto objektivů:(Sigma 10-20/f3,5; Tokina 12-24/f4 verze II; Tokina 11-16/f2,8; Tamron 10-24/f3,5-4,5 verze II)by jste mi doporučil k Nikonu D80/D300?(jde mi hlavně o ostrost a podání detailů) Děkuji, Roman

    Roman, 21.09.2009 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, z uvedených je asi opticky nejlepší tento 11-16/2,8.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den zajimalo by mě ktery ojektiv byste mi doporucil, Tento nebo tokina 12-24, sigma 10-20 nebo nějaký jiný širokoúhlý v této cenové reaci? používam Nikon D80, vybírám širokáč k tamronu 17-50/2.8...

    Jan Popl, 22.08.2009 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, na Canonu bude fungovat jen verze pro Canon http://www.megapixel.cz/tokina-at-x11-16-mm-f-28-p ro-dx.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobry den, nebolo tu spominane pouzitie u canonou chcem sa opytat bude fungovat autofocus aj na EOS 450D rozmyslam o jeho kupe, a nerad by som kupil cosi, co mi bude momentalne nanic, kym si nekupim lepsie telo, Vdaka

    Mirec, 13.05.2009 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, my objektivy nijak netestujeme, není to v našich silách. Při koupi si ale samozřejmě můžete objektiv vyzkoušet a výsledky ihned prohlédnout na kvalitním monitoru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.04.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, Toto sklo mne docela zaujalo. Ze spousty diskuzí na internetu (nikonians, slrgear, dpreview, ...) ovšem vyplývá, že tento model (Pro Nikon) bohužel trpí častou vadou ostření, následkem čehož snímky nejsou ostré jak by měly být. Lidé z Tokiny o tomto problému vědí a bez větších problémů vzorky vyměňují. Nerad bych ovšem tímto martýriem osobně procházel, proto má otázka: Testujete tyto objektivy sami než je "dáte do oběhu", nebo je možné je přímo u Vás vyzkoušet? PS: pobavilo mne opakované tvrzení uživatelů: "Když už máte štěstí a dostanete bezvadný kus, pak je opravdu excelentní (Sigmu 10-20 F4-5.6 strčí do kapsy)".

    Momo, 09.04.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Svoje zkušenosti s tímto zoomem jsem popsal v komentářích k tomuto objektivu pro Canon.

    matyska, 25.03.2009 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 27, 28, 29 | Dobrý den, já jsem s ním ještě tu čest neměl, ale požádal jsem kolegy z prodejny, aby ho vyzkoušeli. Podle jejich poznatků se aberace vyskytuje a v porovnání se Sigmou 10-20 je Sigma lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 27 | I Mně tenhle objektiv zajímá, resp. zkušenosti Megapixlu, resp. p. Boušky,protože v časopise Digi foto byl hodně kladně hodnocen a nepsali tam nic o nejaké "hrozné" aberaci, rozhodně by v tomhle měl být lepší než 12-24...fotky tam vypadali hezky i když nešlo o nejaké velké zvětšeniny...(???) S

    StandaR, 02.03.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den uvažuji o širokoúhlém skle a zaujala mě TOKINA 11-16 pro svoji světelnost, ale zde čtu že i Sigma 10-20je velice dobrá , ale světelnost má podstatně horší, pro který se tedy rozhodnout ?? K tělu NIKON D200. Děkuji předem za fundovanou radu. KH

    Kamil, 23.02.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 15 | Ještě 1x... objektiv již máte skladem, můžete udělat to očekávané porovnání, zda je ta aberace opravdu tak hrozná? Děkuji.

    Bezier, 23.02.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 24 | Zajímavou levnější variantou...tak toto už po zdražení Sigmy neplatí :)

    Bezier, 23.02.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 23 | Srovnání obou naleznete zde - http://www.kenrockwell.com/tokina/11-16mm.htm

    midloch, 07.02.2009 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, v tomto porovnání je daleko lepší http://www.megapixel.cz/nikon-12-24-mm-f4-g-if-ed- af-s-dx-zoom-nikkor-s-lc-77-hb-23-lf-1, objektiv Tokina má bohužel poměrně výraznou aberaci. Zajímavou levnější variantou je také objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-10-20-4-5-6-ex-dc-hs m-jen-pro-sigma-canon-nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.01.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den. Rád bych zakoupil širokoúhlý objektiv a rozhoduji se mezi touto Tokinou a Nikorem 12-24mm.Rád bych znal váš názor jejich kresbu. Mám Nikon d80. Budu brát v potaz i radu na další široká skla. Děkuji J.

    JJ, 26.01.2009 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.12.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška. Chtěl jsem se zeptat zda mi bude fungovat autofokus s D50. Děkuji Ota.

    Ota, 22.12.2008 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, bohužel netuším, zkuste kontaktovat kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz, ten má nejpřesnější informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Jaké jsou reálné dodací lhůty? Má smysl ji objednávat?

    Majkkl, 07.12.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Ahoj,mám dotaz jestli mi bude fungovat autofokus na s D80.Děkuji Fanda

    Fanda, 15.09.2008 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, zatím nemohu sloužit, ještě jsem s ním neměl tu čest.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.09.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den. Prosím Vás o porovnání optické kvality oproti sigme 10-20mm a tokine 12-24mm.Děkuji.

    Jozef, 10.09.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, pokud vím, tak bohužel autofokus fungovat nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Je možné použít tento objektiv na D40x? Bude fungovat auto ostření? Děkuji.

    Jozef, 23.08.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Souhlasím s 1.komentářem až na jedno a to aberaci mrkni sem http://www.photozone.de/canon-eos/379-tokina_1116_28_canon?start=1 tento test! používám ho pro srovnávání, tento web se zdá velice solidní, věcný a hlavně jsou založený na skutečných testech s čísly a né na subjektivních názorech komeReaguje na 1 |

    Petr, 18.08.2008 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, na fullframe bohužel použít nejde, vysvětlivky zkratek najdete zde http://www.megapixel.cz/vysvetlivky-zkratek-tokina.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den nejsem si přesně jist co znamenájí zkratky a taky se ptám.Je možné tento obj.použít na full frame? Děkuji

    Marek , 13.08.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 7 | Nevím, jaké máte zkušenosti s Tokinou, ale mám dojem jestli jste nezaměnil její název s Tamronem. Měl jsem v ruce během let několik objektivů od Tokiny a všechny kreslily velmi dobře. Nemá sice HSM motor, ale ten nefotí. U každého objektivu je důležité téměř výhradně sklo. Ostatní se dá v drtivé většině lehce obejít. U tohoto ohniska prakticky není nutno vůbec ostřit, pokud nefotíme z velké blízkosti. Na tento zoom jsou recenze z různých částí světa vynikající a nemám důvod jim nevěřit.

    matyska, 26.06.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, zatím jsem bohužel ještě neměl tu čest...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, máte už nějaké zkušneosti s tímto sklem? nějaké recenze jsem našel, ale vypadaly až podezřele pozitivně - tento objektiv tam porazil ve všech směrech nikkor 12-24, což je vzhledem k jeho ceně (a u tokiny nechvalně známou špatnou kresbou) celkem k smíchu. Docela rád bych se dozvěděl skutečné informace od někoho, kdo tuto věcičku třímal v ruce :) díky

    David, 19.06.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    v USA bhphotovideo.com je v cene kolem 550 USD, letim tam pristi tyden a uz se na tuto Tokinu tesim:-)

    eis, 19.05.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Koukal jsem na Malajský web a tam stojí dokonce 750 USD, tak uvidíme. Opticky ale vypadá dle ukázek hodně dobře.

    matyska, 19.05.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    tak viděl jsem jí na jendom nejmenovaném americkém internetovém obchodě za 569$ (pro srovnání tokina 12-24 za 500$) takže předražené sklo to určítě nebude (když je tady 12-24 za 13 000, tak 11-16 tak za 15 000 :) to by bylo super, ale nechci moc plašit ani mystifikovat-jen prezentuji informace z jiného zdroje a sytím nedočkavce :)

    David, 18.05.2008 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den,to bohužel nevím, ale může Vám to zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2008 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy bude tento objektiv alespoň přibližně v prodeji. děkuji

    jurry22, 22.04.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Nechci strašit, ale co jsem zatím viděl zahraniční testy, tak to vypadá na hodně dobrý objektiv, který kresbou, světelností, ostrostí a na testovaných snímcích žádnými vnitřními odlesky v protisvětle může předčit kde co.

    matyska, 17.04.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím