Tokina AT-X 80-400 mm F 4,5-5,6 D pro Nikon Komentáře k Tokina AT-X 80-400 mm F 4,5-5,6 D pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (31 - 1)

  • 31

    Bouška

    Reaguje na 30 | Dobrý den, na D3100 bohužel nebude automaticky zaostřovat a také není vybaven stabilizátorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | Ještš se zeptám jestli to má VR, a jeslti ne, tak vadí to tomu nějak? Děkuji.

    Barbora N., 14.01.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jak bude fungovat objektiv k Nikonu D3100, bude plně kompatabilní a bude mít automatické ostření? Děkuji předem.

    Barbora N., 13.01.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Omlouvám se za odkaz na recenzi, jedná se tam o verzi bez clonového kroužku!!!

    Jan, 28.05.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Zdravím, koupil jsem tuto Tokinu ojetou za poloviční cenu nové a jsem spokojen i když ohnisko 400 je hodně měkké a musíte pak zaclonit až na clonu 13.Taky jsem našel recenzi http://www.lenstip.com/243.1-Lens_review-Tokina_AT-X_840_AF_D_80-400_mm_f_4.5-5.6_Introduction.html Na focení rallye v lese to asi moc nebude i když dnešní fotoaparáty umožňují použít hodně vysoká ISO. Mě to za ty prachy stačí. Používám jí s Nikonem D300 a s ostrostí obrazu jsem fakt spokojen. Srovnám-li se Sigmou 17-70 DC makro f2,8-4,5 HSM tak jsou na tom obrazově asi stejně(porovnávám na full hd 24" monitoru) Píší v testu, že od 80 do 3000 je to velmi slušné a já říkám že 400 lze také použít ale na vysokou clonu. Je fakt, že Sigmu či nikon 70-200 f2,8 , nikon 80-200 dvouprstenec f 2,8 nebo nikon 70-300 VR jsem neměl možnost zkusit. Jenže s cenou je to trochu jinde.Že....

    Jan, 28.05.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Prosím taky o fotky - na můj mail . mám d7000. Prosím můj mail je jan.fojtasek@centrum.cz děkuji předem

    Jan Fojtášek, 11.05.2011 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, ano, s D7000 je kompatibilní, ale o použitelném konvertoru bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    ...a je kompatibilný s Nikonom D7000 ? Ďakujem.

    Michal, 20.04.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý deň, dá sa používať s telekonventorom ? Ďakujem, Michal.

    Michal, 20.04.2011 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, na D5000 bohužel tento objektiv pravděpodobně nebude automaticky zaostřovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.09.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, nabízí se Mi D5000 levně jako "záložák" nadovolené aspol k D700, ale nejak se neumím orientovat, jestli tam jde AF, nevyznám se v těch zkrátkách Tokiny, dekuji!

    StandaR, 27.09.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Zdravím, dlouho jsem se sem nekoukal, takže kdo bude mít zájem o ty fota, at Mi rovnou napíše požadavek na Excalibrr@seznam.cz, mějte se a hezké světlo!

    StandaR, 20.07.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Mohu také poprosit o ukázková fota na jan.jarolim@seznam.cz ? Díky.

    Jan, 06.07.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    muzu take poprosit o ukazkove fotky na mickey.mouse007@yahoo.com

    standa, 10.05.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 15 | A Váš mail je?...!

    StandaR, 21.04.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, také bych rád koukl na fotky, pošlete mi nějakou ukázku prosím na phoenixcqcq@seznam.cz Díky Tonda

    Tonda, 10.04.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, taky bych moc poprosil o nějaký vzorek fotek. Moc díky Honza N.

    Honza N., 22.03.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Mi prosím taky.Předem moc děkuji. honzasverak@seznam.cz

    Honza S., 23.01.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | A Váš mail je?

    StandaR, 18.01.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | StandaR: Mohl by jste mi prosim poslat fotky s timto sklem? Pokud mozno na muj email. Predem dekuji.

    lemonydes, 17.01.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    zdravím! nakonec jsem si tokinu pořídil a neměl jsem možnost porovnání s nikonem,ale jsem 200procent spokojen, 400 je skrátka víc než 300, mechanické sprácování je absolutně skvělé,navíc jsem mezi tím přešel s D90 na D700 a ta kombinace optické kvality, rozahu ohnisek, kompaktnosti a mechan. spracování se Mi jeví bezkonkurenční, kresbu by jsem přirovnal k sigma 100-300\4 s kterou jsem Mněl tu čest, ale ta váha... Supr, myslím že s podobným rozsahem, opt. kvalitou a váhou a o ceně ani nemluvím na trhu nic takové dle Mně již není...když někdo chce, zašlu fotky...hezké světlo!

    StandaR, 15.01.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    s Tomasem souhlasim, 70-300 je opravdu dobry. Mam D700 a pouzivam jej jako alternativu k 70-200F2.8, kdyz se mi s nim nechce tahat... Jinak ten F2.8 je opticky preci jen lepsi (hlavne na dlouhem konci ma podstatne lepsi kresbu) a navic jej pouzivam s 2x TC - na rozdil od Olympuse, kde 50-200F2.8-3.5 bylo nutne zaclonit alespon na F8, tato kombinace u Nikonu kresli velmi pekne i na plnou diru. Dle mych zkusenosti je 70-200F2.8+TC2 asi nejlepsi dostupna a jeste vahove unosna kombinace pro 400mm na D700. Jinak rozdil je i v AF, kde zvlaste pri pouziti CAF ostri ten 70-200F2.8 znatelne rychleji a jisteji nez 70-300. Samozrejme kazda sranda neco stoji a Nikon si to necha moc dobre zaplatit. Jit ale s D700 na Tamron nebo neco podobneho by mohlo skoncit zklamanim. To si radeji usetrete na opravdu excelentni 300F2.8, ktery ma pry i s TC2 vynikajici kresbu. Jen je trosku vetsi, tezsi a drazsi. Zajimalo by mne, zda nekdo jiz zkousel tu novou verzi 70-200F2.8 - mela by byt lepsi zvlaste na FF u okraju obrazu.

    Radim, 30.12.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 7 | Stando já Nikona 70-300 VR mám. Je to kompaktní výborné sklo a to i na fulframovém čipu (mám D700. Stabilizace umožňuje fotografovat výrazně delšími časy. Kresba je fakt alespoň mého velmi dobrá a to i v protisvětle. Za ty prachy je to skvělé sklo. Musíš počítat, že stabilizace docela žere baterky, tak mít náhradní. Oba objektivy jsou méně světelné a proto pro použití s konvertory nevhodné. Velmi kvalitní konvertor 1,4x Ti vezme minimálně jednu clonu a už jsi skoro na cloně 8 na delším konci na plnou díru. To už Ti žádný AF systém nezaostří. A to nemluvím o konvertoru 2x, který vezme spíše více než dvě clony. To už je v hledáčku moc tmavé, že s tím je velmi špatně vidět. AF to nezaostří a okem to nezvádneš. Na Olympusu E3 jsem používal profi skla se světelností 2,8-3,5 a tam byl kvalitní origo konvertor perfektní a bral jednu clonu. Pokud bys chtěl konvertor, tak musíš mít dobré světelné sklo, jinak je to o ničem. Sám řeším podobný problém. Chci něco delšího na Fullframe a zatím mi vychází Tamron 200-500 F5,6-6,3 který je bez stabilizace, ale docela lehký a kompakktní a nebo Sigma 150-500 F5,6-6,3 se stabilizací, ale o 80 deka těžší. Cenově je to kolem 24 tis. obojí. Taky váhám a vezmu tělo, zkusím na krámě oba a jeden koupím....

    Tomáš Hyka, 14.12.2009 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, bohužel s ním nemám žádné zkušenosti, takže nemohu posoudit. Objektiv http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed sice neumožňuje použít konvertor, ale opticky je velmi slušný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, tenhle objektiv je velice zajímavý svým rozsahem i cenou(k N90),přitom ale nedovedu najít k němu žádné validnejší recenze či komentáře,co se mi zdá až divné, je tak špatný?(má slabou kresbu, CA...?)nevíte o nejakém odkazu nebo s ním nemáte nejaké zkušenosti? Velice váhám mezi ním a Nikon 70-300,odrazuje Mne ,že u nikonu nelze použít konvertor, nebo se mýlím? Kdyby byli v rozsahu do 300mm cca srovnatelné,asi bych šel do Tokiny,díky za Váš komentář a názor! Hezký den!

    StandaR, 29.10.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, objektiv 70-300 VR by měl být o dost lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, když nebudem hovořit o rozdílech v rozsahu, jaké by bylo srovnání s obj. NIKKOR 70-300 VR ? Jde mi hlavně o ostrost na hořejším rozsahu zoomu. Děkuji.

    Jan, 18.02.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, ano, ale nebude automaticky zaostřovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Da se pouzit s Nikonem D40x? Diky

    Ruda, 04.02.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, u zoomu s takovýmhle rozsahem a za tuto cenu ale bohužel nemůžete počítat se slušnou obrazovou kvalitou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, koukám po nějakém delším sklu na D80. Je tento vhodný? Nebo máte nějakou obdobnou alternativu na výběr? Děkuji

    Vladislav, 12.07.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím