Vanguard Alta+ 203AP Komentáře k Vanguard Alta+ 203AP

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (160 - 59)

  • 160

    Maxant

    Reaguje na 159 | Dobrý den,

    tento stativ má možnost vyklopit nohy až na 90 stupňů. To zapříčiní opravdu možnost se dostat až na 50cm nad zemí. Nebo se dá otočit středová tyč, a opět se dostaneme hodně nízko.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.02.2013 | Reagovat

  • 159

    Avatar

    Dobry den, chci se zeptat, je uvedena transprotni vyska a maximalni vyska. Jaka je minimalni vyska? Dekuji

    Veronika, 22.02.2013 | Reagovat

  • 158

    Lukeš

    Reaguje na 157 | Dobrý den, ano je. Závit stativového šroubu je normalizovaný, stejně jako závit na fotoaparátu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2013 | Reagovat

  • 157

    Avatar

    Dobrý den.Můžů se zeptat? Je tento stativ určený i pro digitální zrcadlovku Nikon D3000? Ptám se proto, abych si nekoupil tento stativ a pak zjistil, že D3000 tam nemůžů dát.Díky, hezký den Zdeněk

    Zdeněk Bláha, 02.02.2013 | Reagovat

  • 156

    Lukeš

    Reaguje na 154 | Dobrý den, ano jdou. Šrouby na statitové hlavy se dělají ve dvou rozeměrech a i když není stativ s hlavou kompatibilní tak existují redukce. Pro uvedenou váhu je stativ dostačující.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2013 | Reagovat

  • 155

    Avatar

    Dobrý den, odpoví mi prosím někdo? děkuji moc pěkný den přeji. Jakub F.

    Jakub F., 11.01.2013 | Reagovat

  • 154

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat jestli jde na tento stativ přidělat některá z těchto hlav? Bylo by to pro 1,2 kg Zrcadlovku pro hladké amatérské natáčení videa.Studuji filmařinu. :) http://stativove-hlavy.heureka.cz/velbon-ph-358/ http://stativove-hlavy.heureka.cz/manfrotto-701hdv/ Děkuji Vám :) Jakub F.

    Jakub F., 10.01.2013 | Reagovat

  • 153

    Lukeš

    Reaguje na 152 | Dobrý den, osobně bych volil uvedený Vanguard s již dříve zmiňovaných důvodů. Delší páky bohužel výrobce nenabízí, ale pro běžné rodiné účely se dá celkem dobře pracovat se stavajícími. Zpětnou odezvu od zákazníku nemáme, ale pokud se zastavíte na některé z našich prodejen tak si můžete stativ na místě vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2013 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    dobry den, ano prominte. Takze co z toho vyplyva? Ktery byste mi doporucil?stativ budu hodne vyuzivat na cesty, na kolo, do vlaku, hodne cestuji a fotim i natacenim na hodne odlisnych mistech.Potrebuji prenosny ale zaroven tezsi pro lepsi zaznam protoze cim je stativ tezsi tim stabilnejsi bude video.Hodne fotim i natacim.video musi byt opravdu plynule a nezadrhavat pak to jde na vetsi telwvizi znat. Mate zkusenost ze nekteri si ho poridili kvuli videu a prenosnosti?a k tem dvou packam komu nevyhoviji dve tak pry tam jde dat nejaky sroub a bude packa jedna vyuzivana. Jeste se rika ze musi byt na video dlouha paka a je to tak. Nevadi ze tady je krátká?? Tak ktery prosim vas?Neumim se rozhodnout. Dekuji moc

    pitrisek, 10.01.2013 | Reagovat

  • 151

    Lukeš

    Reaguje na 150 | Dobrý ráno i vám, nejsem si jist jestli jste nepokládal dotaz ze země s jiným časovým pásmem, ale v čase 3:15h - 9h (středoevropského času) většinou nikdo na dotazy neodpovídá. Tato služba je obsluhována jednosměnným provozem. A teď k Vašemu dotazu. Sestavu o váze 1kg lze na tomto stativu bez problému použít. Žádné delší páky k tomu bohužel výrobce nenabízí. Souhlasím s názorem, že Velbon C-500 je vhodný pro natáčení videa, ale na fotografování a zvláště cestování, není úplně nejvhodnější.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2013 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    dobry den, prosim odpovi mi nekdo? Dekuji

    pitrisek, 10.01.2013 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    dobry den, lze u tohoto typu vymenit rucky za nejake jine delsi pro video aby to bylo lepsi?a lze vyuzit plne pro nataceni 1kg dslr NIKON D5100 18-105MM aby to bylohodne plynule????premyslim nad koupi velbon c-500 s videohlavou ale zase neni prilis vhodny na foceni.chci cisty kompromis pro foceni a video zrcadlovkou.dekuji moc pekny den p.

    pitrisek, 10.01.2013 | Reagovat

  • 148

    Lukeš

    Reaguje na 147 | Dobrý den, ano pro uvedené účely mohu stativ doporučit, Skladová dostupnost se mění. Pro ověření se můžete podívat přímo na detajl produktu, kde je uveden stav na konkrétních prodejnách.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2013 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    dobrý den, vlastním nikon d5100 s objektivem 18-105mm. celkově cca 1,1kg.Je použitelný na tuto DSLR? Chci se zeptat jestli je tento stativ vhodný pro video? švenkování horizontálně a vertikálně,plynule. Píše se,že to obsahuje fluidní plynulou hlavu tak se ptám odborníků. Dále pro panoramatické snímky, focení krajiny,portrétů.A kolik ks máte v Ostravě-Stodolní? Děkuji mnohokrát Petr

    Petr , 08.01.2013 | Reagovat

  • 146

    Lukeš

    Reaguje na 145 | Dobrý den, hobby focení je hodně všeobecný výraz. Osobně bych doporučil něco univerálního a stabilního. Například Vanguard ESPOD 203AP.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2012 | Reagovat

  • 145

    Avatar

    Dobrý den, jaký je nejvhodnější stativ pro Olympus E-520 Double Zoom Kit pro hobby focení.

    dandy, 06.12.2012 | Reagovat

  • 144

    Lukeš

    Reaguje na 143 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2012 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Dobrý den, je vhodný na fotoaparát Canon PowerShot A520? Děkuji za odpověď

    Jana, 26.11.2012 | Reagovat

  • 142

    Lukeš

    Reaguje na 141 | Dobrý den, ano můžete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2012 | Reagovat

  • 141

    Avatar

    dobry den,chtel bych poradit jestli muzu na tento stativ pouzit zrcadlovku Nikon D3100 s objektivem 18-105mm?predem dekuju

    tomas rizek, 20.11.2012 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dekuji Uz ho mam objednany :-)

    Jan, 11.10.2012 | Reagovat

  • 139

    Lukeš

    Reaguje na 138 | Dobrý den, tento stativ je naprosto postačující. Mohu ho tedy doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2012 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobry Den Je vhodny tento stativ pro Nikon D90 s objektivem 18-105mm? Popripadne jaky je lepsi ve stejne cenove relaci. Dekuji

    Jan, 10.10.2012 | Reagovat

  • 137

    Lukeš

    Reaguje na 136 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2012 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobry den, mam na Vas este jednu otazku. Je v cene aj puzdro na stativ? Dakujem

    Andrej, 13.09.2012 | Reagovat

  • 135

    Lukeš

    Reaguje na 134 | Dobrý den, jde o zboží uvedené v nadpisu. Kolega prověří jak je to s popisem a případně to opraví. Díky za upozornění.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2012 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobry den. Chcem sa spytat, ci sa jedna o stativ Alta 203AP alebo Alta Plus 203AP? V nadpise je ten prvy, ale v specifikaci sa refereuje ten druhy. Dakujem

    Andrej, 12.09.2012 | Reagovat

  • 133

    Lukeš

    Reaguje na 132 | Dobrý den, ne nebude. Všechny šrouby na stativu se dají dotáhnout dle potřeby.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2012 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, když bych chtěl fotit s Canon 450D + Sigma 70-300 na svislo - nebude foťák padat? Pokud dobře rozumím držení stativu tak to cele drží jen na jednom šroubu co je ve stativové patce. Děkuji

    Petr, 25.07.2012 | Reagovat

  • 131

    Lukeš

    Reaguje na 130 | Dobrý den, U zatížení záleží na obojím, ale osobně si myslím že tato sestava pro vaší výbavu stačí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2012 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Dobrý den, stativ jsem již u Vás koupil. Chtěl bych se zeptat jetli je dostačující pro Canon 60d + EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM nebo EF 100mm f/2,8 L Macro IS USM (celkem 1,4 kg). Dále jestli zatížení záleží na stativu jako takovém nebo na stativové hlavě. Tedy jestli bych si koupí jiné hlavy polepšil.

    Karel, 25.07.2012 | Reagovat

  • 129

    Lukeš

    Reaguje na 128 | Dobrý den, je to dobré k přesnému posunu při vytváření panoramatických snímků.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2012 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Dobrý den, když má stativ panoramatickou stupnici, k čemu je to dobré? Je hlava panoramatická? Děkuji

    Kron, 09.07.2012 | Reagovat

  • 127

    Lukeš

    Reaguje na 126 | Dobrý den,  je to 1/4 ".

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2012 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den, a tato standardizovaná velikost stativového šroubu je tedy 1/4 nebo 3/8? Děkuji

    Daniel, 17.06.2012 | Reagovat

  • 125

    Lukeš

    Reaguje na 124 | Dobrý den, tuto věc vůbec nemusíte řešit. Všechny digitalní fotoaparáty a současné stativy již mají jednotný, standardizovaný závit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2012 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, jaký stativový šroub je třeba koupit, aby pasoval do fotoaparátu Canon 5D. Nevyznám se ve velikostech. Je to 1/4 nebo 3/8. Děkuji

    Daniel, 16.06.2012 | Reagovat

  • 123

    Lukeš

    Reaguje na 122 | Dobrý den, bohužel jste neuvedla jaký objektiv chcete na přístroji používat. Pokud nějaký standardní, pak tento stativ stačí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro Nikon D90? Pakliže ne, jaký mi doporučíte v podobné cenové relaci?

    Moncile, 08.06.2012 | Reagovat

  • 121

    Bouška

    Reaguje na 120 | Dobrý den, doporučuji navštívit kolegy na brněnské pobočce. Váš stativ prohlédnou a dohodnou se s Vámi na vyhovujícím způsobu řešení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.05.2012 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Dobrý den, je to necelý rok co jsem u Vás na prodejně v Brně zakoupil tenhle stativ. Mám nyní problém s jednou ze tří noh. Když nohu chci roztáhnout do nejmenšího uhlu, tak se mi nezasekne aretační tlačítko, noha se tedy roztahuje do svého do jakéhokoliv úhlu. Potřeboval bych vědět jak by u Vás fungovala případná reklamace? Stativ využívám téměř pořád a tudíž je pro mě bez něj 30 dní dlouhá doba, která pro mě znamená neschopnost fotit. Děkuji za odpověď či případnou radu k vyřízení

    Tomáš Valnoha, 15.05.2012 | Reagovat

  • 119

    Lukeš

    Reaguje na 116 | obrý den, mám na vás prosbu. U příspěvků které jste napsala na náš web chybí první písmenko. V poslední době jsem se s tím setkal u více komentářů a je možné, že je chyba na naší straně. Můžete mi prosím na lukes@megapixel.cz poslat jaký internetový prohlížeč a jakou verzi používáte, abychom případnou chybu odstranili? Předem moc děkuji za ochotu.A teď k dotazu. V této ceně mohu doporučit například stativ NIVELO.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Reaguje na 115 | obře tedy, navyšme cenový limit na max. 4000 Kč. To je ovšem maximální cena, kterou jsem ochotna utratit za "malý" a kvalitní stativ. Děkuji.

    , 10.04.2012 | Reagovat

  • 115

    Lukeš

    Reaguje na 114 | Dobrý den, obávám se, že asi nic vhodnějšího nenajdeme. Existují sice menší stativy, ale ty jsou buď z méně kvalitnějších materiálů, takže je nedoporučuji k zrcadlovce a nebo jsou i kvalitnější, ale ty jsou zase dražší než je váš limit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Reaguje na 113 | obrý den, děkuji za odpověď. Má otázka však zněla, je-li vhodný i nějaký menší stativ tzn. délka ve složeném stavu je menší než 57 cm uváděných u Vanguard Alta 203AP popř. Vanguard Espod 203AP. Upřednostňuji co nejmenší stativ ve složeném stavu, z důvodů skladnosti při cestování. Děkuji.

    Andrea D., 09.04.2012 | Reagovat

  • 113

    Lukeš

    Reaguje na 112 | Dobrý den, pak tento stativ bez problémů stačí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2012 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Na fotoáparátu bude používán základní setový objektiv 18-55mm

    Andrea D., 03.04.2012 | Reagovat

  • 111

    Lukeš

    Reaguje na 110 | Dobrý den, je mi líto, ale bohužel jste neupřesnila objektiv, který chcete na fotoaparátu používat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2012 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu, jaký stativ pro Canon EOS 500D v cenové relaci cca 2000 Kč. Upřednostňuji co nejmenší stativ ve složeném stavu, z důvodů skladnosti při cestování. Uvažovala jsem o Vanguard Alta 203AP popř. Vanguard Espod 203AP, ovšem oba tyto jmenované stativy mi připadají ve složeném stavu příliš velké a je vůbec nějaký vhodný menší stativ pro tento typ fotoaparátu?. Děkuji.

    Andrea D., 31.03.2012 | Reagovat

  • 109

    Lukeš

    Reaguje na 108 | Dobrý den, ano hlava jde vyměnit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2012 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Dobrý den, mám delší dobu tento stativ, používal jsem ho k plné spokojenosti s Olympusem E510, nyní jsem ale přešel na Canon 50D a je to na hranici možností, myslím hlavně stativové hlavy. Bylo by možné použít na tento stativ jinou hlavu, např. Manfrotto 484RC2, myslím že stativ jako takový by ještě na 50D stačil. Děkuji za váš názor Roman

    Roman, 06.02.2012 | Reagovat

  • 107

    Lukeš

    Reaguje na 106 | Dobrý den, nemyslím že by to bylo nějak moc. Fotoaparát ani objektiv nepatří k těm nejtěžším takže je tato sestava optimální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2011 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Dobrý den, rád bych věděl jak by si tento stativ obstál s Canonem 500D + battery grip a Sigma 70-300mm. To je na něj váhově už asi moc. Libí se mi u tohoto stativu stupnice úhlů a taky páka pro pohyb vertikálně a páka pro pohyb horizontálně. Děkuji za odpověď

    Petr, 05.09.2011 | Reagovat

  • 105

    Lukeš

    Reaguje na 102 | Dobrý den, ano lze je to destička QS-50.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 104

    Lukeš

    Reaguje na 103 | Dobrý den, je mi líto ale nenabízíme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Dobrý den, při focení vody mi uplavala jedna z páček ze stativu, nabízíte také náhradní díly k tomuto typu? Děkuji.

    Petra, 02.09.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobrý den.Rád bych se zeptal zda je možno k tomuto stativu dokoupit náhradní upínací destičku.A když ano tak jaký je to typ destičky.Děkuji.

    Pavel Hubáč, 01.09.2011 | Reagovat

  • 101

    Lukeš

    Reaguje na 100 | Dobrý den, asi moc nechápu dotaz. Stativ sám od sebe přece nemůže kmitat. Tento stativ jsem zkoušel i na noční snímky a žádné problémy jsem nezaznamenal.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2011 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den. Tento stativ uvádíte jako doporučené příslušenství k fotoaparátu Canon EOS 600D. Mám špatnou zkušenost s mým starším Velbonem (přesné označení už dohromady nedám, ale tuším byl z řady CX), který sice sloužil perfektně přes den, ale při nočním focení (Can.EOS 450D + 55-250mm) při vyfocení kmitl a fotka byla rozmazaná, protože už to na něj bylo prostě moc. Co tento model? Máte s ním takovouto zkušenost? Díky za odpověď.

    Jiří Karásek, 17.08.2011 | Reagovat

  • 99

    Lukeš

    Reaguje na 98 | Dobrý den, pokud vím takl se uvádí zatížení hlavy jako takové.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den. U tohoto stativu je udáváno maximální zatížení 2kg. Tělo s objektivem má asi 1kg a nedovedu si představit, že by batoh, který by jsem měl zavěsit na středovou tyč pro zvýšení tuhosti měl pouze 1kg. Spíše by jsem řekl tak 6kg a více. To už ale o hodně překračuji maximální zatížení stativu. Mohl by jste mi potvrdit nebo vyvrátit mojí doměnku, že není vhodné na středovou tyč tuto zátěž věšet. Nebo maximální zatížení udává pouze hmotnost aparátu? Což by bylo divné, protože zátěž se věší na stejnou tyč jako je aparát, jen z druhé strany... Děkuji.

    Vojta, 05.08.2011 | Reagovat

  • 97

    Lukeš

    Reaguje na 96 | Dobrý den, záleží na tom jaký objektiv máte na mysli.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.08.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, byl by tento stativ vhodný pro zrcadlovku ( sony alpha a700 s pridanym dalsim objektivem) pokud ne, jaky jiny byste mi doporucil? děkuji.

    Alžběta Nýdlová, 02.08.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Dobrý den, je tento stativ vhodný na Nikon D5100 se set objektivem 18-105 mm? Pro občasné focení panoramat? jaký jiný by jste mi popřípadě doporučil? Do 2500kč. Děkuji

    sakee, 28.07.2011 | Reagovat

  • 94

    Lukeš
    Reaguje na 93 | Dobrý den, stativ je skutečně kompatibilní. Údaj patří ke stativovému závitu, ne k závitu stativové destičky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrý den, v diskuzi jsem se dočtl, že tento stativ doporučujete pro Nikon D3100, ale v návodu jsem se dočetl, že fotoaparát má stativový závit 1/4" a u tohoto stativu uvádíte 3/8" Nevyznám se v tom a uvažuji o koupi. Děkuji za vysvětlení.

    Aleš, 24.07.2011 | Reagovat

  • 92

    Lukeš
    Reaguje na 91 | Dobrý den, tento stativ je optimální. Mohu ho tedy doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro Nikon D3100 s objektivem Nikon 70-300mm? Popřípadě můžete prosím doporučit vhodnější stativ? Děkuji za odpověď

    Lenka, 06.07.2011 | Reagovat

  • 90

    Lukeš
    Reaguje na 89 | Dobrý den, zaleží na tom jaký použijete na fotoaparátu objektiv.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    je tento stativ vhodný pro nikon D3100? děkuji za odpověď.

    eva, 15.06.2011 | Reagovat

  • 88

    Lukeš
    Reaguje na 87 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro sony alpha350? Děkuji za odpověď.

    Ondřej Machart, 08.04.2011 | Reagovat

  • 86

    Lukeš
    Reaguje na 85 | Dobrý den, uvedený stativ ALTA 203 AP + je optimální. Nic lepšího v poměru cena / výkon zřejmě neseženete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobrý den, potřebuji co nejlevnější, ale stabilní a pokud je to možné i lehčí stativ na Canon 550D s objektivem 18 - 135mm. Budu moc ráda, když mi nabídnete víc kousků. Předem děkuji za odpověď.:)

    Daniela, 05.04.2011 | Reagovat

  • 84

    Šnajdr
    Reaguje na 83 | Dobrý den,
    ano je využitelný pro tento set

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 03.03.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobrý den, je pevnost tohoto stativu dostatečná pro Canon 60d + sigma 17-70 hsm (běžné občasné použití jako krajina, low light indoor etc.) ? Děkuji za odpověď

    radim, 03.03.2011 | Reagovat

  • 82

    Lukeš
    Reaguje na 81 | Dobrý den, tento stativ je ideální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, byl by tento stativ použitelný pro Nikon D5000 s objektivem 18-105mm? Pokud ne, mohli byste mi doporučit nějaký jiný vhodnější stativ? Děkuji za odpověď

    Lenka Havlová, 22.02.2011 | Reagovat

  • 80

    Lukeš
    Reaguje na 79 | Dobrý den, samozřejmě by se našli určité žánry, na které je potřeba speciální stativ, pro běžného využití je tento stativ vyhovující.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.01.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 48 | Dobrý den, znamená to tedy že bude stativ použitelný bez problémů ve všech situacích na 100% nebo bude majitel přecejen nějak omezován při použití? Bavím se stále o použití s D90 + 18-105, díky

    Martin Strachota, 18.01.2011 | Reagovat

  • 78

    Šnajdr
    Reaguje na 77 | Dobrý den,
    Alta 203AP je vhodn8 pro tento set

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 17.01.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, lze tento stativ,případně Velbon DF60 použít pro sadu Canon 50D s 18-200 ? Děkuji za odpověď, Markéta Panyová

    Markéta Panyová, 15.01.2011 | Reagovat

  • 76

    Šnajdr
    Reaguje na 75 | Dobrý den,
    hlava se musí sklopit a jednu ovládací páku vyšroubovat

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 27.12.2010 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den,mám dotaz.Pořídil jsem si tento stativ a zůstává pro mě záhadou,jak ho umístit do pouzdra.Je potřeba vždy opět vyndavat páky u hlavy?Nebo stačí nějakým grifem hlavu otočiit? děkuji.

    Bláha, 26.12.2010 | Reagovat

  • 74

    Lukeš
    Reaguje na 73 | Dobrý den, tento set stativ zvládne. Samozřejmě pokud chcete mít jistotu maximální stability, musel by jste sáhnout po něčem robustnějším.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2010 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den...mám Canon 1000D a Sigmu 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM, do 2 kg tato dvojice je...ale bude to opravdu bez problémů? Díky za odpověď.

    Jan Knopp, 20.12.2010 | Reagovat

  • 72

    Lukeš
    Reaguje na 71 | Dobrý den, stativ vhodný je. Taška je dodávaná v ceně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2010 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je tento stativ vhodný pro fotoaparát Canon EOS350D s objektivem CANON EFS 18-55mm, popř. s objektivem CANON EFS-73B, 17-85mm. Je součástí baleni také taška na stativ. Předem děkuji za odpověď.

    PajaU, 17.11.2010 | Reagovat

  • 70

    Lukeš
    Reaguje na 69 | Dobrý den, myslím že jste vybral dobře. Tento stativ je postačující.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.10.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro nikon d3000 se setovým 18-55mm, vyjímečně teleobjektiv 70-300 tamron? případně jaký by ste doporučil v této cenové relaci ? předpokládám že závity jsou stejné

    luky, 07.10.2010 | Reagovat

  • 68

    Šnajdr
    Reaguje na 67 | Dobrý den,pokud jde o stativ na 50d tak tento je na hranici použitelnosti, ale pouze se základním objektivem, vhodnější je tento http://www.megapixel.cz/vanguard-tracker-s

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 03.10.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    DObrý den, chtěl bych si koupit stativ vhodný pro canon EOS 50D nějaký do 2000,-. Hodně plánuji použité v přírodě. Můžete mi prosím doporučit nějakou vhodnou variantu, aby byl možný složit do nějaké rozumné velikosti a zároveň splňoval pevnostní vlastnosti. děkuji, s pozdravem Martin Vaněk

    Martin Vaněk, 02.10.2010 | Reagovat

  • 66

    Šnajdr
    Reaguje na 65 | Dobrý den,
    do jisté míry ano, záleží na používané technice

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 15.09.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je tento stativ vhodný i pro focení makra ?

    Honza , 15.09.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobrý den,
    tento stativ je pro Váš fotoaparát vhodný i pro náročné použití.

    Filip Barták - Megapixel, 09.09.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, jestli je tento stativ vhodný pro Panasonic DMC-FZ28. A je nutné pro použití stativu přikoupit ještě nějakou jinou součástku? Nikdy jsem stativ neměla. Děkuji za odpověď

    Simona HP, 08.09.2010 | Reagovat

  • 62

    Šnajdr
    Reaguje na 61 | Dobrý den,
    ano tento stativ je vhodný pro sp-560

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 20.08.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro fotoaparát Olympus SP-560UZ? Nebo bude lepší Velbon DF-60. Děkuji za odpověď.

    Martina, 19.08.2010 | Reagovat

  • 60

    Lukeš
    Reaguje na 59 | Dobrý den, největší rozdíl je v hlavě kdy u řady ESPOD je jednopáková u a třídy ALTA je dvoupáková. Obě jsou zmiňovaný set vhodné jen manipulace s hlavou je trochu odlišná. Každému vyhovuje něco jiného

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den, sháním stativ na Canon 500D s objektivem Canon 70-300. Nerozumím tomu, zaujal mě stativ Vanguard Alta 203 AP a Vanguard Espod 233 AP. Který z nich by lépe vyhovoval pro občasné focení se stativem? Čím se od sebe oba stativy liší, když ten Espod, který má být stabilnější je stejně drahý jako Alta, který je do 2 kg? Nebo by byl na výše uvedenou sestavu lepší nějaký jiný stativ? Děkuji.

    Pavlína, 13.07.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím