Velbon Sherpa 250R Komentáře k Velbon Sherpa 250R

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (113 - 14)

  • 113

    Maxant

    Reaguje na (112) | Dobrý den, ano je.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.04.2014 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý den je tento stativ kompaktibilní s Pentaxem K-30

    Renndys, 11.04.2014 | Reagovat

  • 111

    Maxant

    Reaguje na (110) | Dobrý den, doporučilbych nějaký set z řady Triopo. Sestavy  mají velkou nosnost a variabilitu. Případně zakoupit nohy a hlavu zvlášť.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.03.2014 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím doporučit nějaký pevější stativ, který bych mohl využít jak ve studiu, tak v přírodě s teleobjektivem 70-300 mm. Děkuji. M.

    Karel Machala, 14.03.2014 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Reaguje na 108 | Vďaka.

    , 08.11.2012 | Reagovat

  • 108

    Lukeš

    Reaguje na 107 | Dobrý den, stativ lze polohovat jak na šířku, tak na výšku a lze ho i sklopit a otáčet kolem dokola. Uvedený set unese.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.11.2012 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Dobrý deň. Zaujímalo by ma či je s daným statívom a st. hlavou možné fotiť nie na šírku,ale na výšku,čiže sklopiť ju o 90 stupňov. Popr. či v takejto polohe udrží Canon 1100D + obj. 75 - 300mm.Pokiaľ ano,či je hlava v tejto polohe schopná otáčania vo vodorovnom smere okolo osi. Ďakujem

    mrazekit, 02.11.2012 | Reagovat

  • 106

    Lukeš

    Reaguje na 105 | Dobrý den, stativ na uvedený set použít lze. Nosnost, respektive doporučené zatížení je napsané v popisu zboží.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2012 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Dobrý den, lze tento stativ použít na fotoaparát Nikon D7000 + objektiv 16-85mm (18-200mm)? Jaká je cca jeho maximální bezpečná "nosnost" fotoaparátu? Díky za odpověď.

    Lucky Luke, 22.08.2012 | Reagovat

  • 104

    Lukeš

    Reaguje na 103 | Dobrý den, Vanguard Alta 203AP.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2012 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Děkuji za odpověď, mohl by jste mi doporučit nějaký jiný stativ co toto umí ve stejné cenové relaci? Mám Canon 450D + Sigma 70-300 + battery grip

    Kronos, 08.07.2012 | Reagovat

  • 102

    Lukeš

    Reaguje na 101 | Dobrý den, bohužel nelze. To umí až vyšší modely např. Sherpa 750.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2012 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, je absolutní minimální výška 59 cm nebo lze ještě odšroubovat středovou tyč a tím se dostat ještě níže? Děkuji

    Kronos, 08.07.2012 | Reagovat

  • 100

    Lukeš

    Reaguje na 99 | Dobrý den, ano je. Ať už na přímo, nebo přes adaptérový šroub by tam měla jít použít jakákoliv standardní kulová hlava.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2012 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Dobrý den, vlastním tento stativ a jsem s ním naprosto spokojen(vydrží snad všechno:-D). Chtěl jsem se zeptat zda je možné na něj přidělat nějakou kulovou hlavu, popřípadě jakou? Děkuji za odpověď

    Pavel, 25.04.2012 | Reagovat

  • 98

    Lukeš

    Reaguje na 97 | Dobrý den, ano unese. Pokud zvolíte levnější variantu, nebude dostatečně zajištěná stabilita přístroje což u ohniska 200mm může mít vliv na ostrost fotografií.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, unese tento stativ NIKON D7000 + MB-D11 + Sigma 70-200mm F2,8 + Metz AF-48? Pokud ano, existuje nějaký cenově přívětivější stativ? Děkuji

    Marek Klusáček, 11.10.2011 | Reagovat

  • 96

    Lukeš

    Reaguje na 95 | Dobrý den, uvedený set udží stativ bez problémů. Na panorama opravdu moc vhodný není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.08.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Dobrý den, udrží tento stativ Nikon D90 + Tamron 70-300USD, který nemá stativovou patku, i při plném vytažení tubusu? Na panorama zřejmě vhodný není...? Děkuji za odpověď

    pavel, 19.08.2011 | Reagovat

  • 94

    Lukeš

    Reaguje na 93 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.08.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den, je tento stativ vhodný pro Olympus E-600 + objektiv Olympus ZUIKO 70-300 mm ? Děkuji za odpověď.

    Tereza, 09.08.2011 | Reagovat

  • 92

    Lukeš

    Reaguje na 91 | Dobrý den, o trochu pevnější je sherpa. Mám stativ této řady již několil let a vydržel toho opravdu hodně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, sháním nějaký pevnější stativ kolem 2000kč na Nikon D3100. Chodila bych s ním do terénu, ale nepotřebuju aby byl nějak lehký, spíš pevný :) moc tomu nerozumím ale přemýšlela jsem o těhle: http://www.megapixel.cz/velbon-sherpa-250n http://www.megapixel.cz/vanguard-alta-203ap Co by jsme mi doporučil vy a proč?

    Eliška, 08.08.2011 | Reagovat

  • 90

    Lukeš
    Reaguje na 89 | Dobrý den, já osobně bych volil Manfrotto 804rc2

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobrý den, poohlížím se po nové hlavě k tomuto stativu. Vyhlédl jsem si tyto tři - je toto řešení možné, případně kterou byste mi doporučil? Děkuji http://www.megapixel.cz/manfrotto-ma-804rc2 http://www.megapixel.cz/velbon-phd-41q http://www.megapixel.cz/giottos-mh5011-3d-pakova-hlava

    Lukáš, 25.07.2011 | Reagovat

  • 88

    Lukeš
    Reaguje na 87 | Dobrý den, pro každého je vhodné něco jiného. Stativy jsou ateliérové, kapesní, lehké cestovní, makro, videostativy atd. Stativ jako takový se tedy vybírá dle způsobu využití, nikoliv podle modelu fotoaparátu. K čemu a jak často stativ budete využívat?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.06.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den, jaký co nejvhodnější stativ byste doporučil pro Samsung NX11? Předem díky

    markovich, 28.06.2011 | Reagovat

  • 86

    Lukeš
    Reaguje na 85 | Dobrý den, pokud mohu Váš dotaz zjednodušit, tak na uvedený set lze tento stativ použít bez problémů. Co se týče šroubu tak závit je normalizován, takže všechny současné stativy a všechny současné fotoaparáty mají jednotný šroub i závit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Malý dodatek, jestli jde o Whitworthův tak to bude W 1/4" nebo W 3/8" a jestil Metrický tak M5 nebo M6 mm. Okem se to nepozná. V manuálu k fotoapáratu taky nepíšou o jaký závit se jedná....Děkuji.

    marta, 22.02.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, bude tento stativ vhodný pro Nikon D90+ 16-35 VR, chci ho používat na opravdu dlouhé exopzice... a ještě jestli je možné přidat težší zavaží (kvuli větru)... a ještě jedna malá-velká otázka: jaký má závit???? (nechci ho strhnout) Metrický nebo Whitworthův??? (stoupaní, a průmer) da se to nekde zjistit??? "chci si ho koupit a jít" a nepřemýšlet (co, kde, proč nefunguje) Dekuji za odpověd.

    marta , 22.02.2011 | Reagovat

  • 83

    Lukeš
    Reaguje na 81 | Dobrý den, myslím že uvedené Sherpa 250 je optimální volba.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 82

    Lukeš
    Reaguje na 80 | Dobrý den, myslím že tento stativ je pro uvedené účely ideální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, mám od vás Olympus E-600 a ráda bych si pořídila od Vás stativ. Chtěla bych co nejlevnější ale vhodný pro můj fotoaparát. Díky za odpověď

    Natálie, 13.02.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den, jelikož jsem začátečník, chtěl bych se zeptat na naprosto triviální otázku, a to jestli je tento stativ vhodný na focení krajiny, popřípadě focení v přírodním terénu a občasné natáčení videosekvencí. Jestli Vás napadá nějaký vhodnější, byl bych rád za odkaz :) Děkuji.

    Honza, 11.02.2011 | Reagovat

  • 79

    Lukeš
    Reaguje na 76 | Dobrý den, bohužel není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2011 | Reagovat

  • 78

    Lukeš
    Reaguje na 77 | Dobrý den, ano obojí je v ceně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Ještě se chci zeptat, zda je součástí rychloupínací destička a brašna. Děkuji

    Šimon, 10.02.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je na tomto stativu vodováha. Děkuji

    Šimon, 10.02.2011 | Reagovat

  • 75

    Lukeš
    Reaguje na 74 | Dobrý den, to je zvláštní, oba závity jsou shodné. Obávám se jestli není na Canonu závit stržený. S podobným problémem jsem se nikdy nesetkal.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2010 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    dobry den, chci se zeptat. Mam tento stativ, na muj Nikon D300 jde upevnit desticka bez problemu, ale na manzelcin Canon EOS 500d upevnit moc nejde, teda utahuji utahuji...a kdyz je zavit jakoze nadoraz... stale je mala vule mezi destickou a telem fotooaparatu. cim to? diky za radu.

    Alex, 28.12.2010 | Reagovat

  • 73

    Šnajdr
    Reaguje na 72 | Dobrý den,
    pokud by jste chtěl panoramatickou hlavu, je to například http://www.megapixel.cz/manfrotto-303 , pro jednodužší fotku lze využít i http://www.megapixel.cz/manfrotto-ma-804rc2

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.08.2010 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobry den, so stativami este len zacinam: pisete, ze tento stativ nie je vhodny na panoramy Pokial dokupim inu hlavu od ineho vyrobcu a pripevnim ju na tento stativ, je mozne takto fotit aj panoramy? Popripade ci by ste mi pomohli vybrat hlavu na to vhodnu. Dakujem

    Michal333, 23.08.2010 | Reagovat

  • 71

    Lukeš
    Reaguje na 70 | Dobrý den, je to přesně tak jak píšete. Současné stativy mají dva tipy šroubů a z menšího se dá udělat větší pomocí příslušné redukce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2010 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 13 | Jako bývalý vlastník stativu Velbon 2000V s totožnou hlavou PH-157Q tvrdím, že jediná možná atypičnost stativového šroubu pro hlavu na tomto stativu je velikost 1/4 palce (stejná jako u šroubu pro foťák), zatímco častěji je požívána velikost 3/8 palce (starší). Tyto rozměry jsou však snadno převoditelné levnou redukcí. Je to tak i podle vás nebo se mýlím, pane Bouško? Díky za odpověď.

    Ondřej Havelka, 01.07.2010 | Reagovat

  • 69

    Lukeš
    Reaguje na 68 | Dobrý den, není to sice kamerový stativ a nemá fixaci v horizontálním směru pro plynulé švenkování, ale pro amatérské účely ho samozřejmě lze bez problémů použít.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dá se použít i pro kameru Sony DCR-SR210E. Děkuji

    Medek, 01.06.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den, pochopil jsem správně z odpovědi č.56, že tento model má aretovanou jen jednu polohu nohou (narozdíl od 600R, která má asi 3 a nohy se dají roztáhnout až do stran)? Je tento model tedy méně vhodný pro focení ve svahu?

    Michal Rotbauer, 04.02.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat,jaký stativ by byl vhodný k Canonu EOS 450D.Pokud možno nenáročny na cestování a k poměru dobrá cena,solidní výkon.. Děkuji

    Nikisek, 03.02.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den. Koukám že dotazy jsou rok staré, zřejmě se objevil zajímavější model. No, já jsem si teď koupil zrovna tento. Všude tu píšete, že není vhodný na panorama. Zřejmě myslíte z toho důvodu, že povolením šroubu který přístroj uvolní pro vodorovný pohyb se uvolní i svislý směr, takže je obtížné udržet rovinu(?). Já bych neřekl. Mezi úplným uvolněním šroubu a úplným dotažením je veliký rozsah, kdy je vodorovný pohyb pohodlně možný a současně svislý téměř fixovaný. V pohodě opíšu 360st. s návratem do původní polohy. Pokud ovšem nemám hodně těžký objektiv, to potom máte pravdu

    Filip, 23.01.2010 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, liší se především výškou, ale jinak jsou jejich vlastnosti v podstatě stejné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.05.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den. Vybírám si stativ pro zrcadlovku. Rozhoduji se pro některý z řady velbon sherpa (250R, 450R, 600R,...). Cenově jsou na tom dost podobně. Který z nich přináší víc a proč? Popřípadě vás prosím o doporučení jiného v ceně 2500-3000 kč. Pokud možno nějaký "skladnější". Děkuji mnohokrát za odpověď.

    Jiří Macháček, 28.05.2009 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, například tento je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den,jaký stativ mi doporučíte na Olympus E520 setová skla?Jsem vyšší postavy.Rozumná cena. Děkuji.

    Pepa, 22.03.2009 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, jinak jsou stejné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.02.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den, liší se nějak tento model od Velbon Sherpa 450R kromě rozdílné max. a min. výšky a hmotnosti? Děkuji.

    Jiří Macháček, 25.02.2009 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, použitelná by měla být například http://www.megapixel.cz/velbon-qhd61q.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2009 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Dobry den,chcel by som sa opytat,ktora z gulovych hlav co ponukate je vhodna na tento stativ.

    miro, 19.02.2009 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, ano, maximální výška je s vysunutým středovým sloupkem, nohy se dají roztáhnout jen v jedné poloze.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobbrý den, chtěl bych se zeptat jestli 162cm je maximální výška i s vytaženým středovým sloupkem a jestli je možno nastavit různé roztažení nohou (po nějakých stupních) - nebo jestli je možný pouze jediný úhel roztažených nohou? Děkuji

    Dan, 08.01.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    tak už se podařil... fakt stačilo jen víc zabrat... ale tak člověk se bojí :-)

    JMM, 05.01.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, jak odšroubovat hlavu stativu? vůbec mi to nejde :-(

    JMM, 04.01.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 47 | Tak jsem se nebal a opravdu to jde celkem snadno :)

    Paja, 23.12.2008 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, tento je vynikající, určitě mohu doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký stativ by byl vhodný k Canonu EOS 450(nějaký levnější) Děkuji

    petr, 14.12.2008 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, tak se nebojte... :)

    Reaguje na 48 | Ano, je použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobry den, hodi se pro canon 40D? diky

    Radim, 11.12.2008 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobry den vsem. Jiz to bylo zmineno v predeslych komentarich: nevite nekdo, jestli a popripade jak je mozne odsroubovat stativovou hlavu a nasroubovat ji na spodni zavit na stredove noze? Zkousel jsem ji odsroubovat, ale bojim se dat do toho vic sili. Diky

    Paja, 11.12.2008 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, použít se dá, ale není nejvhodnější, raději bych doporučil například tento Sherpa 250, je daleko pevnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2008 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Hledám stativ pro Nikon D40X, vybrala jsem Velbon CX-660/F, myslíte,že je vhodný má to být dárek a vůbec tomu nerozumím. Předem moc děkuji.

    Irena, 26.11.2008 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, tento je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2008 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobry den, chtela bych se zeptat jaky stativ byste doporucil k fotoaparatu Nikon D40? Pouzivame objektivy 18-55 mm a take AF S 55-200 mm Dekuji

    Lucie, 12.11.2008 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, bohužel není v nabídce na webu. Měli ji kolegové na prodejně v Lidické ulici, zkuste je kontaktovat, mail je lidicka@megapixel.cz. určitě je možno přidat tuto položku k objednávce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 40 | Díky. Nicméně - ať hledám jak hledám, tuto redukci nemůžu v nabídce najít..

    Martin, 10.09.2008 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, hlavy jiných výrobců můžete použít také, pokud použijete redukci na správný závit. Prodáváme ji za cca 30,- Kč.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.09.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den. V diskusi píšete, že stativ má atypický závit. Jestli to dobře chápu, hlavu jiného výrobce na Velbon nelze použít..je to tak?

    Martin, 08.09.2008 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud vím, tak tento model roztažení nožek neumožňuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.07.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den!Na vrchní části kloubu nožiček jsou ještě další dva zuby podobné těm které zabraňují rozjíždění nožiček.Destička o kterou se opírají také není pevnou součástí.To mě vede k domněnce,že nohy lze roztahovat i velmi široko jako u některých jiných výrobců.I když zde by asi vadil středový sloupek.Je tomu tak?

    Martin Čech, 02.07.2008 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, stativy Sherpa jsou sice vynikající, ale ro panorama nemají vhodnou hlavu, v nabídce Velbonu bohužel takovou nenajdeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.05.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    chci se Vás zeptat který stativ zn Velbon je dobrý pro panoramatické focení

    Iljič Kopčák, 05.05.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, je potřeba, aby byl maximálně pevný právě kvůli teleobjektivu. Vyhovovat by mohl ještě http://www.megapixel.cz/manfrotto-digi-mini-718b ale to je asi naprosté minimum.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, jestli by k Nikonu D70 +70-300 nestačil nějaký levnější stativ, který je konstruován zhruba na hmotnost D70 s tímto objektivem, jinými slovy, abych nedal více peněz za stativ, který nevyužiju, a bude mi stačit na tuto sestavu nějaký levnější. Díky.

    7omino, 18.03.2008 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 30, 31 | Dobrý den, nohy se nerozjíždějí, konstrukce tohoto stativu je velmi stabilní. Pro Vaši sestavu je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Popřípadě ještě jaký jiný stativ by jste mi doporučil pro Eos 400D + Canon EF 75-300 mm f/4-5,6 III. Děkuji za odpověď.

    Jiří, 16.03.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, nemůžu si pomoct, ale přijde mi že nohy stativu se díky tomu, že nejsou spojheny se středem, musí rozjíždět. Jaké s tím máte zkušenosti. Diky

    Jiří, 16.03.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, pro panorámování moc vhodný není, ale vyhovovat by mohl například http://www.megapixel.cz/manfrotto-digi-mini-718b

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den! Mám FZ50 a chtěl bych si k němu pořídit stativ. Je tento stativ vhodný pro panoramování, tj. jestli je otočný v každé rovině zvlášť? Jestliže není, mohl byste mi doporučit jiný? Zároveň jsem ovšem limitován cenou, která by se měla pohybovat maximálně okolo ceny tohoto stativu. Předem děkuji za odpověď.

    Tomáš, 28.01.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, nejsem si jist, jestli Vám dobře rozumím, ale hlavu u tohoto stativu můžete sundat také, což je asi to, na co jste se ptal. Jinak je to možné u naprosté většiny "lepších" stativů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den. Mám Canon eos 350d a potřebuji stativ. Už vím že tento model by vyhovoval ale vyděl jsem u jednoho fotografa, že ze stativu sundal hlavu i s přístrojem. A tím mu vznikla pouze deska pod foťákem a mohl ho položit na zem a fotit opravdu ze země. Znáte takový model???

    Děkuji...

    Sam, 16.01.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, tento model je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Chtěl bych se Vás optat jaký stativ by ste mi doporučil pro EOS 350D??? Děkuji

    Lukáš, 29.11.2007 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, závity na všech stativech, respektive na jejich hlavách (dnes prodávaných) jsou unifikované, takže na ně jde našroubovat jakýkoliv fotoaparát.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den,

    se stativy nemám absolutně žádnou zkušenost, takže můj dotaz bude nejspíš znít hodně začátečnicky: Mohu na hlavu tohoto stativu namontovat fotoaparát (Canon 350D) rovnou, nebo potřebuji ještě mezisoučástku - spojku?

    Děkuji.

    Veronika, 23.10.2007 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, ano, je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobry den je tento stativ vhodny pro Canon 30D + battery grip + sigma 70 - 200 ?

    Václav Prokop, 05.08.2007 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, hodí se samozřejmě oba dva. Rozdíl je v nohách - 250N má nohy ze tří dílů a 750N je má ze čtyř.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    V čem zásadním se liší tyto dva stativy - Velbon Sherpa 250N nebo 750N? A který je vhodnější pro Panasonic FZ-50?
    Děkuji za odpověď.

    Martina, 12.07.2007 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, to nevím, ale kontaktujte kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz Ten se stará o dostupnost zboží, takže Vám jistě pomůže.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobry den pan Bouska,
    je mozne zohnat k tomuto stativu pridavny hak pre zavesenie tazitka montovatelny na dolny koniec stredovej nohy ?
    Dakujem.

    Alex Rapp, 25.06.2007 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ano, je použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.03.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den,
    je tento stativ vhodný pro canon 350D s bateriovým gripem + Canon EF 70-200mm f/4,0 L USM

    dekuji

    Anonymní, 14.03.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím