Poradna

Fuji FinePix S2950

Náš expert je tady pro vás

Komentáře

H

65
Je hezké že někdo má problém s kartou 32 nebo 64 gb ..kterou se snaží narvat do amatérského fotoaparátu...nic proti tomu... ale začátečník odkazuje na věc kde na internetu sehnat plný manuál a pod touto adresou je černo... Bylo by hezčí kdyby jsme všichni, kdo jsme si koupili tento foťák skutečně dohledali plný manuál... byť u Megapixelu...či jinde a ... najít knihu-existuje v USA jako brožura... ale tady se mi nepodařilo sehnat...vůbec nic...Kup si a zahoď je český systém prodeje... nešlo by to zlepšit ...Vzhledem že 2950 už není téměř v kamených prodejnách... kouzlo by nešlo na závěr prozradit...Já chápu že náš zákon umožńuje prodávat návod - začínáme...!Je to naprosto v souladu se zákonem a EU pro východní blok.
Odpověď to není náš problém není pro nás - kteří u vás utrácíme peníze slušná odpověď. V Kuala Lumpuru jste přinesli pár hezkých foteček... ale dovolená určitě hezká...nicméně tam by jste možná neprodal ani krabičku s vatičkama do uší, kdyby k tomu nebyl plný návod... Tedy věřím v plnou důvěru ve vaší firmu jako dalších mnoho vašich věrných zákazníků...doposud... a zkuste poradit opravdu ...jako odborník a ne jen že sale managerr... Tedy kde manuál plně ztáhnout!!! Nikoliv nevím !!! To opravdu nevím! Vaše stránka porad a odpovědí je vskutku skvělá... opravdu. Děkujeme všichni...

65

Henry, 10. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Z

Reaguje na 62 | Jen pro zajímavost. Secure Digital (SD) karty větších kapacit se označují SDXC (eXtended Capacity), namísto SDHC (High Capacity). Jejich kapacita by měla být v rozsazích 64GB-2TB (časem). Více informací na Wikipedii http://cs.wikipedia.org/wiki/SDXC
Konečně se mi podařilo přečíst "originální" web http://www.fujifilm.com (pokud máte také problémy tak u IE je potřeba nastavit režim kompatibility s IE7 - stiskněte F12 a nastavte režim kompatibility, pro každou otevřenou záložku zvlášť) a zde jsem zjistil, že SDXC (64GB) karty čte zatím jen FinePix HS20ESR/HS22EXR.

64

Začátečník, 10. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Z

Reaguje na 9 | Polopatě: Jak vytvořit na fotografii rozostřené pozadí?
http://digiarena.e15.cz/polopate-jak-vytvorit-na-fotografii-rozostrene-pozadi

63

Začátečník, 9. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 59 | Dobrý den, ano máte pravdu už existují karty větší než 32GB, ale ty nemám vyzkoušené a pravděpodobně neexistovaly v době kdy byl přístroj vyroben, proto v dotazech garantuji pouze 32GB.

Reklamovat baterie skutečně nemá smysl protože je na ně pouze 6 měsíců záruka. Energetičnouu náročnost přístroje neznám, ale Eneloop fungují spolehlivě ve všech fotoaparátech.

62

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 8. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 60 | Dobrý den, ano máte pravdu, v megapixelu zastávam funkci technického poradce a lektora fotografických kurzů. Na Brněnské pobočce jistě mají funkční baterie, takže věřím, že jsou schopni Vám odzkoušet Váš fotoaparát.

To co popisujete může být i chyba FW, ale určitě to není vada, která by byla nějak rozšířená.

Jak jsem řekl chyba může být i v bateriích, nebo dobíječce.

61

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 8. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Npn

Reaguje na 59 | ane Lukeš ještě jedna věc. Nepodařilo se mi přesně zjistit jaký vztah máte k MegaPixelu, ale předpokládám že jste jejich "poradce pro zákazníky", proto vám dotaz přímo směřuji. Pokud se pletu tak se vám omlouvám.

**
Chtěl jsem se zeptat zda pokud, i s fotoaparátem, příjdu do brněnské pobočky MegaPixelu, tak si odnesu vhodné dobíjecí baterie? Nejlépe nějak jednoduše odzkoušené, ty současné (zřejmě nevhodné) se projevují už od první vteřiny po zapnutí fotoaparátu.

**
Počkám ještě na reakci FujiFilm servisu, zda nejde třeba o nějakou známou a nevyřešenou vadu firmware. Ale jinak bych svůj problém rád rychle vyřešil.

Zdá se mi totiž divné, že na Internetu si na podobný problém téměř nikdo nestěžuje a to přitom většina mých známých používá mnohem starší baterie s mnohem nižší kapacitou a ve starších (předpokládám i energeticky náročnějších) fotoaparátech.

60

Nadšený, přesto nespokojený, 8. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Npn

Reaguje na 58 | ěkuji za reakci. Nejprve bych se rád opravil, A-Data 16GB SDHC karta o které jsem psal jako o odzkoušené je CLASS-6, ne jak jsem původně psal, třídy čtyři. Pokud si dobře pamatuji tak za určitých podmínek bylo v počítači možné dostat se pod požadovanou rychlost zápisu, proto jsem o této kartě informoval a upozornil na fakt že nevím jak by se ve fotoaparátu chovala při značném zaplnění.
Děkuji za odpověď ohledně 32GB, tu jste uvedl i ve starší diskusi. Ptal jsem se proto, že jsem zrovna minulý týden, nabyl špatného dojmu (za to se omlouvám), že už SDHC karty jsou i ve vyšších kapacitách než oněch 32GB.

**
Ty GP baterie jsou staré asi rok (2ks) a dva roky (druhé 2ks). V jiných zařízeních, pravděpodobně méně náročných, se zdají fungovat spolehlivě. Nabíjení baterií 5-ti hodinovou nabíječkou funguje standardně, baterie jsou nabité.
Tak nějak chápu, že reklamovat baterie nemá smysl, je to tak? Myslíte, že má cenu zkoušet starší model GP baterií, s nižší kapacitou, menšími samovolnými ztrátami, ale tedy i nižším maximálně možným odběrem proudu? Lze nechat baterie u výrobce otestovat, aniž by šlo přímo o reklamaci, například za poplatek? Lze někde zjistit jaké energetické nároky tento fotoaparát má? Máte odzkoušené nějaké konkrétní dobíjecí baterie, které byste doporučil, s tímto fotoaparátem?

**
Děkuji za váš názor. Nebojte se, případná reklamace ohledně fotoaparátu by se netýkala MegaPixelu. O to více si cením, a zdá se mi že i ostatní návštěvníci, toho že radíte všem i když zrovna nejsme vaši zákazníci.

59

Nadšený, přesto nespokojený, 8. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 57 | Dobrý den, kapacita je dána formátem SDHC tedy 32GB. Přístroj by měl zvládat karty do této velikosti.

Záleží na tom jak jsou baterie staré. Může jít o chybu baterií, nabíječky ale i přístroje. To bohužel takto na dálku nezjistíme.

58

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 8. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Npn

Dobrý den,

Pár lidí zde shánělo manuál k FujiFilm FinePix S2950. Ujišťuji vás, že ve zjednodušeném manuálu (dodávaný jako vytištěný) není spousta důležitých údajů (zejména chybý indikátory displaye a jak přejít do některých režimů pomocí tlačítek na fotoaparátu) a proto vám doporučuji nastudovat kompletní manuál. Ten je umístěn na přiloženém CD, nebo jeho českou verzi můžete získat zde (série S2900) http://www.cz.fujifilm.cz/cs/download/s2900_manual_cz.pdf

Vím, že toto zboží již není MegaPixel-em nabízeno přesto bych uvítal od kohokoli (čtenářů, podpory,...) pár rad.

Jednak jakou SDHC kartu? Manuál uvádí, že rychlejší než 4MBps a doporučuje minimálně CLASS-4. O kapacitách se nikde nic nehovoří.
Mohu potvrdit, že A-Data 16GB CLASS-4 funguje dobře (nevím jak při zaplněném stavu). Mám ještě kartu Kingston 16GB CLASS-10, tedy výrazně rychlejší (R-20MBps, W-15MBps) ale nechci jí zbytečně mrhat (ve fotoaparátu jsem ji ještě nezkoušel). Poradil by si fotoaparát i s většími kapacitami? Jakými?

Mám problém s NiMH bateriemi GP 250AAHC (jmen.napětí 1.2V, min.kapacita 2400 mAh, doporuč.proudové zatížení 240mA-7.2A, jsou určené i pro fotoaparáty a mají mít "excelentní výkonnost při velkých vybíjecích proudech").
Systém se tváří jako když baterie nejsou schopny dodávat trvale dostatek energie? Nemůže jít o chybu fotoaparátu (typ baterie jsem navolil správně)? Jaké doporučujete baterie? Jaké máte odzkoušené?! Znáte v Brně nějaký obchod, kde bych přišel a nabíjecí baterie mohl odzkoušet? Reklamoval někdo fotoaparát kvůli podobnému problému (chystám se na to)?

Děkuji za pomoc.

57

Nadšený, přesto nespokojený, 8. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 55 | Dobrý den, osobně bych se v tomto případě přikláněl k Fuji S3200.

56

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 7. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

jn

Dobrý den rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem, fuji finepix s3200 a canon powershot sx 130,budu fotit běžné rodinné fotky a občas i sport , v případě výletu do přírody krajinu a zvířata v přírodě, s pokusy o manuální ovládání, co by jste mi doporučil? děkuji

55

jan nový, 6. 11. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 53 | Dobrý den, bohužel nemá.

54

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 18. 10. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

J

Dobrý den. Osobně mám FZ8 a rád bych přešel na "lepší" - na lumixu mám nástavbu pro různé filtry. Má i tento aparát nějaký závit pro připojení nějakých filtrů? Jedná se mi hlavně o prodloužení životnosti a čistoty optiky.
Díky!

53

Jara, 15. 10. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 49 | Dobrý den, vzhledem k Vašim nárokům bych určitě doporučil zrcadlovku, nebo alespoň systémový komapkt.

52

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 30. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 48 | Dobrý den, karta je vhodná (moc).

51

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 30. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

M

Ještě dodatek, chtěla bych aby fotoaparát byl i plně manualně nastavitelný...

50

Monika, 29. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

M

Dobrý den,
uvažuji o koupi nového fotoaparátu,co se týká požadavků chtěla bych fotit hl.různá zátiší, detaily,panorama (občas zvířata,dovolenou,..),o video mi jde až v poslední řadě. Jak je na tom fotoaparát co se týká barevnosti a ostrosti při focení západu slunce, v šeru, v noci? Jaké je dílenské zpracování? Má dostatečnou světlost? Lze namontovat filtry? ...doporučil byste mi tento fotoaparát nebo radši jiný nebo zrcadlovku (v cenovém rozmezí do 8tis.max)
Já vím, je to dost otázek :-D, ale děkuju předem za odpovědi ;-)

49

Monika, 29. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

V

Dobrý den,
jak moc vhodná je SanDisk 16 GB SDHC EXTREME HD VIDEO MB/s CLASS 10?
Děkuji za odpověď
Vyšín

48

Vlastimil, 28. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 46 | Dobrý den, 32GB a ze zznaček doporučuji SanDisk

47

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 27. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

V

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na maximální použitelnou velikost SD karty a případnou nejvhodnější značku (výrobce).
Děkuji

46

Vlastimil, 27. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 44 | Dobrý den, ne nedá. Snímky je potřeba zmenšit v PC.

45

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 26. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

L

Dobrý den, chtěl bych fotky někdy vkládat na internet, ale některé servery požadujou pouze fotky velikost 800x600, což jsem u S2950 nějak nenašel. Dá se to nějak vyfotit, tak aby mi to šlo? Děkuji za info.

44

Lumír, 25. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 42 | Dobrý den, je mi líto, ale dodavatelé nám neposkytují žádné návody navíc.

43

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 24. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

MH

Dobrý den,dostal jsem k narozeninám FinePix S4000, ale návod byl pouze v angličtině,chci Vás požádat,zda bych jej nemohl získat od Vás,pak bych se rád vyjádřil k jeho používání,děkuji Milan

42

Milan Hrbál, 24. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 40 | Dobrý den, tento model bohužel nemá možnost manuálního ostření.

41

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 23. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Z

Dobrý den, možná jsem to přehlédl, ale nikde jsem nenašel informaci o možnosti ručního zaostření? Jde mi o případy, kdy automat vyhodnotí k zaostření drátěný plot, šmouhy na okně apod., nikoli zamýšlený objekt. Podobnou funkci jsem měl u Olympusu SP-510UZ i když zdaleka ne ideální. Které nabízených typů tuto funkci umožňuje?

40

Zdeněk, 22. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 38 | Dobrý den, je mi líto ale s fotobuňkami nemám žádnou zkušenost, ani je nemáme v nabídce. Navíc tento přístroj není primárně určený pro atelierovou fotografii.

39

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 16. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

J

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, jaká existuje možnost odpalování studiových blesků s tímto fotoaparátem, předpokládám, že nelze tento fotoaparát propojit kabelem s blesky, taktéž asi ne radiové odpalování, protože nemá pojezd na externí blesk, takže zbývá asi jen fotobuňka, ale netuším, zda bude interní blesk stačit a zda jdou nějak vypnout předzáblesky.

Děkuji.

38

Jara, 14. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 35 | Dobrý den, je mi líto, ale české návody navíc nám výrobce neposkytuje.

37

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 14. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

M

Já jsem fotoaparát FUJIfilm S3200 vyhrála, ale bohužel také bez českého manuálu, sháním jej jestli seženu dám vědět. Pokud ho už máte můžete mi prosím poslat odkaz? Moc děkuju

36

Michaela, 14. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

M

Dobrý den,podařilo se mi minulý týden vyhrát foťák fujifilm finepix S3200 bohužel k němu nebyl čeký návod. Mohla bych ho získat od Vás. Moc by mi to pomohlo - předem děkuji

35

Michaela, 14. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 33 | Dobrý den, v režimu S nastavíte čas expozice kratší než 1/320. Záleží jakou rychlostí jedete. Je potřeba to vyzkoušet a v případě, že bude fotka tmavá, je navíc potřeba přizpůsobit citlivost ISO.

34

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 7. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

v

dobrý den, chtěl bych se zeptat, chci fotit fotky během jízdy autem a když vyfotím tak je fotka rozmazaná, mohli by jste mi prosím poradit jak foták nastavit aby fotil normální fotky během jízdy či pohybu?, děkuji mockrát

33

vojta, 5. 9. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 31 | Dobrý den, model S3200 má širší úhel záběru a větší přiblížení. Doporučil bych tedy tento fotoaparát.

32

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 25. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

R

Dobrý den, jsem začínající fotograf a každý den fotím především osoby, krajinu, rodinu a tak. Proto bych se chtěl zeptat jestli je lepší zakoupit si tento fotoaparát nebo Fuji Finepix s3200?

31

Roman, 24. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 27 | Dobrý den, samozřejmě FINE, stačí nahlédnout do návodu.

30

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 22. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 26 | Dobrý den, u podobných přístrojů to bohužel poznat není. Musíte vydělit 100 : nejširším ohniskem a tolikrát pak nazoomovat.

29

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 22. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

H

Reaguje na 27 | Podle názvu bych tipoval, že Fine budou lepší :))

28

Hopero, 20. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

M

Které nastavení obrazové kvality je lepší NORMAL nebo FINE?

27

Michal, 20. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

L

Dobrý den, ráda bych také vyfotila snímek s "rozmazaným pozadím", uvedl jste, že je nutné nastavit clonu na nejnižší číslo (pokud jsem si všimla dobře, tak možné vždy jen dvě volby i v manuální nastvení), zazoomovat na ohnisko 100 mm, ale tady jsem ztracena. Mohl byste mi vysvětlit, jak poznám, že jsem zazoomovala na tuto ohniskovou vzdálenost? Omlouvám se za laický dotaz, ale jsem naprostý začátečník.

Děkuji.

26

Lena, 20. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 24 | Dobrý den, pokud jste si objednala přístroj u nás, měl by být český manuál součástí balení. Jestli tam chyběl spojte se s naším objednávkovým oddělením a samozřejmě Vám ho dopošleme. Dodání českého návodu je zákonou povinností každého prodejce.

25

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 16. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

V

Dobrý den, tento fotoaparát jsem si objednala, ale neobdržela jsem český manuál. Je možné ho někde sehnat? Na internetu? Poprosím i někoho, kdo tento fotoaparát vlasntí, aby mi jej naskenoval. Děkuji

24

Veronika, 16. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 22 | Dobrý den, nevím o tom, že by byl k tomuto fotoaparátu k dispozici nějaký FW. Pokud by byl, pak by měl jít přehrát standardně bez návštěvy servisu.

23

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 15. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

M

Dobrý den,

chtěl bych se informovat, zda je u tohoto fotoaparátu možnost přehrávat firmware nebo je nutné ho posílat do servisu.

Děkuji.

22

Mardal, 13. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 20 | Dobrý den, obrazová kvalita je velmi podobná. Ukázkové snímky naleznete u obou přístrojů vždy v záložce NÁZOR MEGAPIXELU.

21

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 12. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

L

Dobrý den, jsou fotografie z tohoto přístroje na stejné úrovni jako u Finepixu 2800HD? Děkuji

20

Lamar, 12. 8. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 18 | Dobrý den, tento model nemá interní paměť.

19

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 29. 7. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

K

Dobrý den,pořídil jsem si nedávno ten to fotoaparát a jsem s ním zatím spokojený.Ale zajímalo by mě jestli má fotoaparát interní pameť a jestli jo,tak jak se do ní dostanu.Děkuji..

18

Kuba, 28. 7. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Martin Lukeš

Reaguje na 16 | Dobrý den, to bohužel nastavit nejde. Osobně bych volil Fuji.
17

Prodejce Megapixel.cz, Martin Lukeš, 27. 7. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

v

dobrý den, vlastním tento fotoaparát a zjistili jsem že při natáčení videa v HD jde slyšet nějaký prasklavý zvuk?? přečetl jsem si zde že to je normální jev u těchto fotoaparátů. dá se nějak ale nastavit video at to nejde slyšet? jinak co si myslíte o tomto fotoaparáta a fotoap. canon sx 130is? který je podle vás lepší?? děkuji za odpověď.
16

vojta, 26. 7. 2011 |Fuji FinePix S2950 |Reagovat

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.